Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/18 in all areas

  1. Ce treaba au cauciucurile mai inguste cu gropile ? Nu iti pui problema gropilor , dar iti pui problema cauciucurilor inguste pt iarna ? Acolo unde traiesti nu se deszapesesc drumurile ? Xdrive si cauciucuri de 225 vrei sa te ajute la ce ? Eu ti-am apreciat masina dar incep sa ma indoiesc de motivatia proprietarului pt aceasta masina .
    2 points
  2. Scuze ca le pun in trei parti, dar intr.-una nu mi le-a luat pe toate. Torpilele. Verdele era "British Racing green"
    2 points
  3. Prietene , atunci lasa gropile in pace daca incerci sa ai aderenta pe ghiata/zapada . BTW - ai cauciucuri mai bune pt ghiata si altele mai bune pt zapada . Restul sunt un compromis. Gropile nu au nimic de a face aici . Poti sa ne scutesti pe noi astia care suntem condamnati sa conducem in Romania , in majoritatea timpului.
    1 point
  4. Cand alegi pachet M exterior, nu ai treaba cu volanul. Volanul M face parte din pachetul M interior. Masina in cauza are doar pack M exterior. Mie mi se pare ciudat ca nu are jante pack M. Si la E46 era pack M interior si exterior, optiuni separate. Frumoasa masina!
    1 point
  5. BMW M Drive Tour 2018 - mi se pare o actiune de atragere de clienti, prin punerea intregii game M la dispozitia lor. Am fost cam 15 persoane (2 femei), impartiti in cate 2 si apoi 2 grupe a cate 8 in cele 8 masini disponibile. Instructorii au avut cate o persoana de la dealer cu ei, care s-au ocupat de bunul mers al treburilor in timpul pauzelor de schimbare a soferilor. Varsta cam de la 30 in sus, majoritatea posesori de M, cativa soferi de 135iM sau 240iM prezenti si ei. Cum am mai scris, am testat intreaga gama M actuala, fiind prezente si masini care aveau echipamente extra din gama M performance instalate. Nu am ajuns pe nici un circuit, ceea ce cred ca a fost bine, o parte din cei prezenti fiind clar depasiti de situatie in timpul condusului "sportiv". Testarea s-a efectuat pe un amestec de autostrada, sosele nationale si km buni de drumuri "de munte", cu destule curbe si ace de par. Instructorii in fata, 4 masini dupa ei. Au lasat mai liber ritmul si am avut destule locuri unde sa poti simti ce poate masina, la capitolul tractiune, aderenta, acceleratie si frana. (capota ciuruita, dupa numai 11.000km) Doua filmulete, unul cu M5-urile maraind pe linga mine si altul cu craterele din capota unui M4 cu numai 11.000km la bord. M4 cu capota ciuruita M5 intrand in parcare Video din pacate cam putine, aveam mainile ocupate si cum nu prea filmez tevi de esapament m-am prins de abia dupa, de fapt azi, ca puteam sa le spun la colegi sa dea gaz un pic si eu "sa filmez sunetele" in spate. Da, cred ca M2 este "viitorul" seriei. M5 la peste 120.000€ este mult peste ce poate omul sa-si permita iar pentru suma aceea, eu unul m-as duce direct catre un 911 GTS cabrio sau GT3. M4 e prea porky. M2-ul l-am simtit ca pe o manusa, raspunde imediat. In varianta non Competition e putin submotorizat, sasiul poate mult mai mult. Eu as cumpara Competition, ai scaunele normala in el si motorul de la M3/M4 pe care apoi il poti duce usor la 500CP si vreo 600-650Nm. Cutie manuala clar. Ca de toate lucrurile noi, avem grija ceva mai mult de ele. Sper ca si mai incolo sa am timp de ea. La sfarsitul lunii intra la "hibernare" pina in Aprilie. Cam o data pe luna o sa o mai scot la aer, pe vreme buna si uscata. Traseu mixt, cu toate felurile de drumuri. Poze mai pun dupa ce apare un reply, momentan tot ce mai pun nu le afiseaza decit ca "link", pt ca "am depasit nr de poze alocat pe postare"
    1 point
  6. pe X5 / X6 sunt esentiale optiunile de stabilitate / suspensie adaptiva
    1 point
  7. fac eu un torent de indata :hyper: https://www.4shared.com/s/f5_5cr3rDfi
    1 point
  8. Pe farurile interioare ai functia de cornering (daca o ai activa). Altceva nu fac
    1 point
  9. Eu sunt unul dintre cei care au cumparat masina de la tine E90 330 aici pe forum:) Si dupa 5 ani ma declar foarte multumit de masina si de tot ce a tinut de vanzarea masinii la acel moment Recomand!!
    1 point
  10. Adaptive headlights- faza lunga e tot pe cel exterior Pedestrian protection - am vazut capsele sub capota. Credeam ca iti apare pe bord o silueta ceva sii franeaza singura Signs - am gasit in BC Merci
    1 point
  11. Kia/Hyundai au recrutat ingineri de top de la marcile germane. Albert Biermann - seful divizei M, Schreyer de la Audi si altii. Au inceput sa imbunatateasca dinamica, sa le faca mai placute la condus. De aici tot know-how-ul. Stinger, N30i sunt doar inceputul. Pb mai sunt si alte modele pe teava. Stinger e din segmentul Seria 4, Audia A5. Chiar daca e mai rapida decat Panamera, seria 6 nu se compara la capitolul dotari, calitate, imagine. Seriile alea de sus vin cu alte calitati in plus importante pt publicul lor tinta. Experienta sales/after-sales. Mergi la Kia si mergi la Porsche si vezi. Concurenta e binevenita, in folosul cumparatorilor. Eu vad marcile de prestigiu ca traiesc pe seama renumelui din trecut. Din dorinta de-a creste vanzarile incearca sa-i multumesca pe toti si devin niste electrocasnice, sufragerii pe roti. Apesi pe buton si face treaba. Pericolul e ca toate converg spre asa ceva si-si pierd identitatea(practica, nu sloganuri de marketing). Firmele care vor sti sa se diferentieze vor avea de castigat pe viitor. Un exemplu: Kia/Hyundai/Honda/Renault ofera de exemplu si masini pentru pasionati la preturi normale(nu cat 2 apartamente in Bucuresti). In marea asta de auto/adaptive/paket/parapaket...
    1 point
  12. Da , cu cat te indrepti mai mult spre un brand ''premium'' cu atat mai putin primesti garantie si avantaj client ... Cand mergi la asiatici cu 15.000 euro ai si garantie 5-6 ani . La BWM dupa ce ai platit 70.000 primesti un picior in fund si daca se intampla ceva in aia 2 ani se misca foarte greu si ajungi sa te rogi tu de ei de te simti ca esti la cersit.... In mod normal trebuie sa fie invers , am platit 100.000 pentru seria 7 , pai banii aia trebuie sa am si o garantie pe masura. Nu , las ca are ala de 3 mai mult ce a platit 20.000.
    1 point
  13. De la 18 ani conduc masini doar rwd si te inteleg perfect. Nu suport xdrive , fwd senzația care ti o da tractiunea pe fata este neplăcută... afectează direcția. Ai sensatia de directie imprecisă . Ador tractiunea pe spate pe zăpadă , stiu sa o folosesc si am urcat unde masini 4x4 au rămas din lipsa de experiență. Idealul este totusi tractiune pe spate si motorul pe mijlocul caroseriei.
    1 point
  14. 1.Nu are nimica daca a lasat masina pe roti cu prezoanele stranse de mana si apoi stranse cu cheia. 2.Probabil ai atins cu scutul,pragul,etc ceva zapada inghetata deaia s-a auzit "ceva" cand ai intrat in parcare. 3.Cheia aia poate sa stea armata pe 999999 Nm 999999 ani ca nu pateste nimica. 4.Esti prea prapastios pt probleme minore...
    1 point
  15. Eu am cumparat in septembrie una aproximativ la fel cu 10.700. Adica fara pachet M cu jante pe 16 si volan normal cu 200.000 km verificatanla reprezentanta fara niciun element revopsit fara nicio zgarietura cu interior etectiv ca nou. Cu comfort acces si asistent faza lunga. Fabricatie noiembrie 2011. De la Munchen. Curiozitatea legata de pret la mine era doar ca si o comparatie fiindca evident cu pachet M arata mult mai bine. I-am luat intre timp si eu jante BMW Motorsport pe 18 si arata mult mai bine deja. Edit: comfort acces si asistent faza lunga vad ca are si a ta. Deci pana la urma mie imi lipseste pachetul M si panorama dar e mai noua cu doi ani.
    1 point
  16. BMW 118i 170 cp, cutie automata 8+1, 2011, 120k km, culoare albastru inchis. Are toate optiunile posibile in afara de piele si navigatia profesionala. Am adus masina din Germania ca o surpriza pentru logodnica, dar este prea speriata sa o conduca in iarna ce urmeaza, asa ca am hotarat sa o vindem si sa dam avans ptr un 4x4. Starea optica a masinii este impecabila, la fel ca si starea tehnica. Schimbate recent: ulei de motor BMW 5W-30 TWIN POWER TURBO, filtru ulei, filtru aer si filtru de polen. Masina are carte de service si este foarte ingrijita. Am fost la RAR cu ea si am scos cartea de identitate (+itp) in urma cu 2 saptamani, acum astept sa se faca data de 16 oct ptr a merge la politie sa o inmatriculez. Pot oferi VIN-ul masinii persoanelor interesate. Cand incerc sa adaug mai multe poze nu se incarca, prin urmare cine doreste mai multe poze sa ma anunte prin mesaj sau telefon. Pret 11500 euro, usor negociabil. Tel: 0765 64 31 98
    0 points
  17. Mai conteaza? Imi place ce am luat si asta cred ca este suficient.
    0 points
  18. Nu prea știi ce ai cumpĂŁrat.
    0 points
  19. Lipsa de putere, va da erori la un moment dat. Doar nu e un zgomot din nimic asa.
    -1 points
  20. Masina perfecta pentru roman. Multe butoane, optiuni in plus fata de seria 5, se bate cu panamera si face praf marcile premium. Imi suna a telefon chinezarie, cu Android, daca tot ai ales sa faci comparatie. Android, indiferent de termnalul hardware pe care e instalat, merge prost, indiferent ca are hardware dublu sau cifre mai bune decat iPhone. Se lauda cu cifre, dar parca tot Apple e lider... Ne intrebam de ce? Ca si la panamera sau bmw sau mercedes (nu includ audi, gen tot android), produsul finit are alta calitate, chiar daca cifrele sunt aceleasi sau mai bune la "chinezarii", precum kia. Atata timp cat kia, sau orice alta marca, nu aduce nimic nou (cum a facut tesla), si aduc doar cifre egale sau putin mai bune, nu or sa depaseasca in veci marcile premium. Totusi un brand auto, chiar daca zici tu ca nu cumperi pentru ce a facut acum 50 ani, ci pentru ce face acum, nu o sa fie niciodata depasit sau ajuns din urma cu cateva specifiatii mai pompoase.
    -1 points
  21. ai cumparat masina noua, premium de 70-100k si nu ai fost multumit? Sau vorbesti din auzite? Ca e diferenta intre a cumpara una premium, sh, care a avut 1,2,3 proprietari si una noua...
    -1 points
  22. Deci 50k km nu este = masina noua. Nu ofera garantie pe o perioada atat de mare pentru ca oamenii care isi permit o asemenea masina, o vor schimba la 2-3 ani, isi vor lua modelul nou, deci nu este nevoie de mai mult. Te-ai intrebat de ce, cel putin la bmw, apar modele noi la fiecare 2-3 ani? Tocmai din cauza asta. Cumparatorul nu pierde multi bani, nu are treaba cu intretinerea si primeste modelul nou. Hai sa nu comparam masini noi vs sh, ca nu isi are rostul. E cu totul si cu totul alta mancare de peste.
    -1 points
  23. @OPaul, eu te-am intrebat daca ai cumparat masina noua, premium, de 70-100k, si mi-ai raspuns ca ti-ai luat una sh, cu 50k km, deci deduc ca raspunsul tau este nu. Era mai simplu sa zici ca nu, decat sa bagi in discutie o masina veche, de 2-3 ani si 50k km. Tu ai pus problema la garantie la masini noi, nu la sh, deci vorbim amandoi aiurea in ultimele posturi. Cat ar vrea kia, sau oricare alt brand mediocru, sa se compare cu marcile premium, aducand in discutie doar niste cifre de performanta asemanatoare, au sanse foarte mici de reusita. O masina nu este cumparata doar pentru cifre.
    -1 points
  24. @cavaliere, Cine a zis ceva de fiabiliitate? Este "dovedit" ca asiaticele sunt mult mai fiabile, si fix asta incercam sa spun despre premium, ca nu cumperi doar cifre (marketingul de la kia - comparatia din video-ul respectiv), e facut pentru a iti da impresia ca tu, ca si cumparator, o sa cumperi la jumatate de pret o masina "la fel" ca performante cu una premium. Desi nu prea e premium, doar are performante asemanatoare. Am aberat pentru ca n-a zis din prima nu, n-am cumparat masina noua de 70-100k si acum ma plang de garantie.
    -1 points
  25. Da , se poate numi si asta o strategie de marketing sau alt motiv mult mai plauzibil poate sa fie si din cauza fiabilitatii scazute. Nu vor sa isi lege prea multe masini de cap.
    -1 points
  26. Si pamantul este plat... si dacii au construit tuneluri pe sub mare neagra... si Kia este mai buna si mai ieftina, chiar cu 40k, decat lamborghini https://youtube.com/watch?v=m7L9XRfGULo&feature=youtu.be conform lor, kia. Cam asta compari tu, ca si ei... Ai auzit de chestia aia: "leaga-te de cei mari si puternici ca sa pari si tu mare si puternic"?
    -1 points
  27. Niste plastice ieftine, ai mecanici destui in romania, preturile la manopera sunt extrem de mici asa ca eu personal nu am nevoie de serviciile kia... nici nu ma dau pe spate si nici kia sportage nu este x5.....
    -1 points
  28. La 20.000 km iti sare consola prin masina si airbag-ul zdrangane la rece si la gropi.
    -1 points
  29. arata urat interiorul la kia, f30 si C klass arata mult mai bine, si mai da-o dreacu cu scartaiala ca nu ma frec pe trimurile de la consola, am uitat cu totii cand ne curgeau balele la o pisicuta sau un e46, care tot 35.000 costa bucata, cat face si un f30 acum dar plin cu butoane si senzori full pentru pretentiosi
    -1 points
  30. ba tu esti mascarici rau tare de tot . cum sa compari interioarele alea de doi lei de la mercedes cu interioarele de la bmw? cand mergi cu gle zici ca mergi cu sprinter la ce bord de rahat are. De c nou ce sa mai spun ca absolut totul este din plastic in ea si arata penibil. La mercedes ceasurile de bord inca sunt cu abtipild la unele modele noi in loc de digital . mergi si fura curent prin alta parte. Esti atata de redus incat ai pus acele video care nu sunt adevarate . Ce-i drept la f30 e de tot rahatul interiorul dar chiar si asa nu se intampla ce se vede in video iar la g30 sau la f10 daca incerci sa apesi pe ceva nu se intampla ce se vede in video niciodata :laugh: :laugh: :laugh:
    -1 points
  31. @Paul, arati ca un agent de vanzari infiltrat pe forumul concurentei, numai ca aici ai nimerit gresit. Si daca tot vb de sportivitate, minunata asiatica a fost testata pe doua circuite. rezultatele au fost de tot kkt-ul: Pe Willow Springs a iesit pe 70 din 111. M5 e39 pe 68, M4 pe 20 iar Panamera Turbo pe 17. Pe Motortrend a iesit pe veritabilul loc 282 din 367, X6 3.5i E71 a iesit pe 280. M3 F30 pe 81. Este destul de greu sa apari din umbra si sa faci o masina mai rapida pana si ca un Bmw, de Porsche nu mai zic. Legat de fiabilitate, da, asiaticele sunt mai fiabile pt ca sunt mai simple si considerabil mai putine, mai ales in Europa. Dar cui ii pasa ? Gandeste-te ca sunt oameni care platesc peste 100k euro pe Velar (o masina aruncata intre clase) iar fiabilitatea lui RR este destul de slaba. Din pacate nu ai inteles ca sunt persoane care pun accentul pe cu totul altceva si niciodata un om cu buget mare nu se va uita la o chinezarie. Nici macar producatorul nu viseaza atat de sus.
    -1 points
  32. Tu nu realizezi ca seria 4 cu motor de 2.0L benzina si 252cp/350Nm scoate ac. timp cu un 3.3L de 370cp/510Nm ???? Nu iti dai seama ca pe viraje seria 4 este considerabil mai bun, ca doar acolo recupereaza, in linie dreapta 100% Stinger este mai rapid (+120cp). Ac. poveste si cu X3 vs Stinger. Las-o draq de chinezarie, nu o mai ridica in slavi ! Zonda R costa peste 1.6 mil, pe Nurburgring 911 GT2 RS scoate timp mai bun si costa sub 300mii.
    -1 points
  33. Care 30k euro, colegule ? De ce trebuie sa compari tot timpul cu varful de gama ? Ti-am mai spus ca M4 nu suporta comaratie cu gunoiul asta, daca vrei sa o compari neaparat cu o masina premium incearca cu ceva din clasa medie, cu un motor mai domestic si ai sa vezi ca Stingerul iese sifonat. Vanzarile vor spune totul. Trebuie sa intelegi ca masinile premium nu vor fi niciodata ieftine iar masinle ieftine niciodata premium. Ca tu sau altii nu va permiti si faceti un comprmis, este partea a doua. Oricum, dupa logica ta, ajungem la Logan vs restul. Pai hotaraste-te, ori cu M ori cu Fiat si alte muritoare de rand ? Ori este o alternativa la o masina rapida de 70-90k euro ori la una mediocra de 20-25 ? Si totusi daca esti realist (asa cum ai spus) si o compari cu Opel, Renault, Fiat si Peugeot, nu-i cam scumpa ?
    -1 points
  34. Pai Megane Rs chiar tine cu dintii de asfat, dar gunoiul asta se face de ras pe viraje si in fata unui X3. Iar la +48k euro, cat costa 3.3-ul, iti iei oricand un seria 3 cu motor 2.0 benzina si 252cp destul de dotat sau un A4, Clasa C.
    -1 points
  35. - Becul din interior (inspre axul central al masinii) este pt faza lunga - cupleaza faza lunga si vezi daca se aprinde - Active pedestrian protection - in caz de accident frontal, ai niste capse pirotehnice care explodeaza si iti ridica capota vreo cativa cm, pt a proteja pietonii; mare atentie la accidente usoare; e destul de scump de inlocuit - Road sign - iti apare pe HeadUp (daca ai) si in instrument cluster - trebuie sa dai de butonul de bord computer si schimba intre consum/distanta ramasa/semne de circulatie/data/etc
    -1 points
  36. Eu nu cred ca am zis cea de gropi, postul colegului de mai sus era despre gropi si pana la urma nu cred ca am cerut sfaturi ce anvelope sa pun pe masina. p.s e gheațĂŁ nu ghiata.
    -1 points
  37. O sa imi para rau clar, dar e acoperita de asigurare
    -1 points
  38. Foarte frumoasa . Nici eu nu sunt fan volane M . Sa o folosesesti sanatos ! Acum imi vine in minte noul seria 3 . Pai masina colegului nu se compara la interior cu kitch-ul noii serii 3.
    -2 points
  39. Acum am vazut ca pe fata am 245/35/20 si pe spate 275/30/20 wtf???
    -2 points
  40. Este in garantie ..o sa ii dea BMW ce trebuie
    -2 points
  41. Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.