Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/08/18 in all areas
-
Azi dimineata am lasat-o pt revizia de dupa rodaj, maxim 2000km. Am dat-o cu 1999km Interesant, masina este trecuta in acte drept "M3 GTS". Ieri dupa amiaza era inca destul de curata. Combinatia folie/ceramica o face sa arate proaspat "polishata" chiar si cu praf bine pe ea.12 points
-
La cald, poze diseara/la noapte, ca sint cateva si nu le bibilesc cu telefonul. 8 masini M, plus 2 pt instructori (un M3 CS negru cu Michelin Super Sport si un M4 Competition gri) Doua M2, unul manual altul cu DKG (Preturi in jur de 70.000 de euro) Doua M5, argintiu si verde (160.000 de euro) Un M4 Competition cabrio (120.000 de euro, cu mult individual si culoare "MORA") Trei M4 Competition coupe-uri (toate peste 100.000, unul dintre ele cu tot ce se poate monta de la M Performance, chair si eleron/aripa spate) M2-urile foarte interesante, agile, cutia manuala bunicica. Simti ca sint mai mici decit un M3, dar greutatea e cam aceeasi. Daca esti subtirel si nu vrei sa bagi bani, un M2 manual de ocazie e de preferat unui M3/M4 non competition. Scaunele sint f mici. Spre 1.90 si tot spre 90kg, sportiv minca-l-ar mama, dar stau ca pe taburet in M2. Inteleg acum de ce in M2 Competition ofera scaunele din M3/M4. In alea incap, era unul in showroom si l-am incercat. Masina se misca bine, trage binisor, un pic cam tare suspensia si lipsa celor trei butoane (motor, suspensie si directie, plus raspuns cutie) te cam deruteaza pt ca sint asa de simplu de folosit in comparatie cu comutatorul sport/sport plus. Simti cei o suta si ceva CP lipsa, dar ai incredere mai mare in el decit in M4, e mai usor de plasat pe drum. M5. Torpile cu sofer. 600CP, tractiune integrala. Roti pe 19, zici ca sint cele de iarna. Sub 20 nu recomand, decit daca vrei comfort. Daca trage? N-are rost, cu 600CP, toti prezenti, numai te uiti la ea si ai 200. E foarte important sa mentii vitezometrul sau HUD-ul in ochi, ca te pomenesti foarte usor cu amenzi, prinde viteza f repede si usor. Franele cred ca pot opri si Pamantul din rotatie. Fara efort, numai pisti si opresti chiar si de la 200. Carbon la ambele. Cauciucuri P Zero. Foarte luxoase, scaunele se preteaza mai mult la condus sportiv pe autostrada decit pe un drum de munte sau circuit. Sint ca niste fotolii conturate, comfortabile dar nu exagerat de sport. Dar ajung pt ce poate masina. Se misca mai bine decit M4, apropape ca un M2 de agil. Incredibil cum au putut inginerii sa faca un elefant ca asta sa se miste asa de gingas. Bordul este cel nou, electronic. Exagerat. Toate informatiile la un loc, le ai pe toate si totusi nu stii ce si unde gasesti. Information overload. Cutia automata este perfecta si intelegi de ce nu au mai montat DKG. Nu cred ca ar fi rezistat ambreiajele la condus sportiv, din cauza greutatii si a cuplului. La M4, toate, cum setam sport plus si D/S3 la cutie, cum miroasea a ambreiaj ars dupa cateva forje. M4 Competition Cabrio, culoare MORA mov, interior alb. Interesant. Toate M4 aveau frane de carbon. Se simte clar greutatea masinii. Un M2 "non Competition" cred ca se tine bine dupa el, poate chiar trece in fata pe drumuri de munte si circuit. E un paradox...iei versiune cabrio la o masina sport pt ca vrei open air si sa ii auzi motorul. Care se aude el, dar nu mai e concertul de la E92. Nu recomand. E prea greu si prea nesportiv, este M doar cu numele si emblema. M4 Competition Coupe cu tot catalogul de la M Performance pe el. Inteleg de ce "CS" a fost laudat. Masina se simte artificiala, un pic izolata, suspensia nu comunica prea multe si motorul raspunde cu putin turbo lag, desi cutia il mai mascheaza. Aripa de pe portbagaj arata nu a GTS ci a NFS. E si rosu pe deasupra. Bleax. Daca vrei cu de toate, mai peste asta nu exista. Desi are frane de carbon, prima pedala, dupa putin condus sportiv, se duce pina la mijlocul curse pina prinde. A doua e solida dar e ciudat. Nu imi inspira incredere. Avem un traseu cu multe curbe, schimbari de nivel, 2-3 ace de par si sectoare inguste. Sub "CS", ani lumina. Nu am increderea care o am in a mea, masina parca o conduci din cealalta camera. E ca si cum ai face sex cu costum de scafandru integral pe tine. Ii lipseste legatura directa, care la 911 S, chiar si cabrio, este prezenta. Condus dupa M2 si M5, te lasa rece, la capitolele feed-back/agilitate si putere/acceleratie. Asa ca daca va place M3/M4, NU CONDUCETI M2 Competition sau M5.ul nou inainte!!!! Restul de M4 Competition Coupe-uri erau tot cu frane de carbon, dar nimic deosebit in rest. Se comportau aproape la fel ca mai sus, un pic mai rau. Softul de la CS/GTS schimba comportamentul motorului si al cutiei, jantele de 19 pe fata si cursa mai mare schimba raspunsul suspensiei per total si cauciucul de 285 de pe spate ofera cativa cm in plus de aderenta ajutat si de diferentialul cu soft schimbat. Iar directia de la CS e aproape de "hidraulica", chiar peste 991.2 S Cabrio. Insumate toate livreaza o experienta noua, elevata si sportiva. Daca masina ofera incredere esti inclinat sa mergi mai aproape de limita, sa explorezi. Interesant cum M2 Competition este oferit cu Michelin Pilot Super Sport, nu cu Pilot 4S. Exact optionalul de la CS, daca nu vrei Cup 2. Pe drum, un Sprinter de pe banda din mijloc, cu numar de Salaj: soferul (un baiat la 25 de ani maxim) a iesit jumatate pe geam sa imi arate thumbs up cand am trecut de el si imi cerea cu mina si striga sa dau gaz gaz Mai intrebati si voi, cam astea imi vin acum in minte. EDIT: Preturile le stiu pt ca fiecare masina avea cartonasul cu dotari si preturi pe scaunul pasagerului. EDIT: Special m-am uitat la 2-3 capote si spoilere. Ciuruite. La M5 verde era sita botul si la un M4 alb, capota era numai cratere. Am poze5 points
-
4 points
-
Din punctul meu de vedere, depinde foarte mult ce vrei sa faci cu ea. Sunt 40k pe care ii blochezi intr-o masina nu foarte practica (si nu chiar aratoasa, dar asta e doar chestie de gust) si care in curand va avea 2 ani vechime.3 points
-
Eu nu cred ca am zis cea de gropi, postul colegului de mai sus era despre gropi si pana la urma nu cred ca am cerut sfaturi ce anvelope sa pun pe masina. p.s e gheațĂŁ nu ghiata.3 points
-
Scuze ca le pun in trei parti, dar intr.-una nu mi le-a luat pe toate. Torpilele. Verdele era "British Racing green"3 points
-
Adevarul e ca trebuie sa ne pregatim temeinic in Romania pentru iarna. Ultimele ierni nu stiu daca am avut adunat si cu indulgenta 2 saptamani de zapada. Sa nu uitati punguta cu nisip si lopata ). Cand ii vezi pe unii cat de crizati sunt cu pregatirea pentru iarna ai senzatia ca traiesc undeva la Polul Nord.2 points
-
Eu unu, as lua dimensiunea cea mai mica care sa incapa, cred ca pe 17, si balonul cat mai mare Nici nu iti va parea rau daca le dai intr o groapa + confort, sa vezi ca nu -simti- drumul mai prost, denivelarile, gropile sau orice alta imperfectiune. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Foarte frumoasa . Nici eu nu sunt fan volane M . Sa o folosesesti sanatos ! Acum imi vine in minte noul seria 3 . Pai masina colegului nu se compara la interior cu kitch-ul noii serii 3.2 points
-
2 points
-
hai mai @anormal Eu nu eram sigur ca incap discurile lui in jantele de 17. I-am precizat asta ca sa verifice. Nu m-am luat de om absolut deloc. E drept ca am spus ca rotile de 17 si cele de 20 au anumite inconveniente dpmdv. Stiu ca pe 6 cilindri, discurile fata sunt un pic mai mari decat pe 4 cilindri cum am eu. De asemenea, pe pachetul M, citisem ca discurile fata sunt si mai mari un pic. Poate, per total e o diferenta de max 1-2 cm in plus si nu ar fi probleme. @tkd, nu de asta ai tu jante de 20. masinile cu tren de rulare M si frane M sport vin la pachet cu jante de 18 inch(de asta spuneam sa verifici daca iti incap discurile in jantele de 17 pt iarna) Masina ta are jante de 20 pt ca asa a configurat-o dealerul.1 point
-
Am reconditionat turbina la ei (520d E60 N47 euro 5), am discutat cu ei de la inceput ca nu o sa-mi de-a alta turbina, doar o sa schimbe "miezul", azi am trimis-o, maine a ajuns, au facut-o in aceeasi zi si au trimis-o, a 3-a zi mi-a ajuns inapoi de la ei.Evident ca e alta turbina cu totul, am facut poze la codurile de pe carcasa turbinei, nu mai e aceeasi, la telefon a inceput sa se balbaie, nu am stat sa o mai trimit inapoi si alte complicatii, am vazut ca pierd ulei dupa vreo 3 luni de la reconditionare pe la un surub din ala de strangere al turbinei, mai stau putin si o trimit inapoi in garantie, are o problema, cred ca are geometria inchisa la maxim pentru a putea sa "reziste" in garantie 100%, pe la 200 km/h blana in a 5-a intra cand si cand in limitare, ori o opresc si isi revine ,ori o las usor 1 minut si isi revine, am inteles ca fiind geometria inchisa la maxim nu stiu cum nu suporta nu stiu ce temperatura, asta mi-a zis Dragos de la CompleteChip...a mai trimis o cunostinta turbina la ei, a iesit ok, nu stiu ce sa zic despre ei, eu nu am mai avut chef sa dau turbina jos sa o trimit inapoi la ei, insa o sa vreau sa fac asta. Am avut de ales intre ei si Bogdan MBI din Bucuresti. Pretul;a fost de 1200 lei cu tot cu TVA, mi-au zis ca daca mai era geometria sau actuatorul ma costa inca 300 lei desi au fost bune, motivul pentru care am trimis-o este ca aveam ulei acolo in spatele ulei, in schimb mergea perfect. Trebuie schimbat uleiul+f ulei+ furtunul de retur de ulei de la turbina pentru a avea garantie in caz de ceva.1 point
-
incearca sa pui pe 19. vei avea tot anvelope mixte ca si la cele de 20, cele de pe spate vor fi mai late decat ceea ce ai acum(cele de pe fata vor fi identice dpdv latime) iar masina se va vedea mai bine. ok, nu se va vedea la fel de bine ca la jantele de 20 si anvelope de 275 fata si 315 spate, insa 255/50R19 fata si 285/45R19 spate, poate fi un compromis. stiu ca parerile sunt impartite, insa eu nu as pune niciodata runflat pe o masina. nici actualmente nu am si nu am nici roata de rezerva, ci doar compresor pe care nu stiu sa il folosesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Rasa lui de M, ca M4 al meu consuma mai putin decat X6-le pe care il am acum... X6 asta e insetat rau, mai ca incep sa regret ca macar nu mi-am luat un X6M sau macar X6 5.0 daca oricum si asta arde gaz in nestire. Mai bine puneau in rezervor de vreo 30-35 de galoane si atunci nu mai ma durea atat de tare ca una doua dau pe la pompa, macar aveam autonomie mai mare. Oricum, superba masina, dar exagerezi cu atata foliat si ceruit. Eu atat la M4 cat si la X6 mi-am foliat farurile, capota, oglinzile si spoilerul fata, restul mai da-le in spanac, si-asa am dat o caruta de bani si pentru alea, si pentru ce, eu o tin ca de showroom ca sa bucure urmatorul de ea? Daca vrei sa o lasi la nepoti atunci se merita sa tii asa la ea, altfel trebuie sa te gandesti ca e doar o masina. Eu de spalat o spal singur, cu toata geanta de produse pe care o am, dar in rest, totusi...1 point
-
Bordul pare de inspiratie Audi/Mercedes....acum nu inseamna ca e ceva negativ, din contra, astazi la interior atat A4 cat si C-class stau mai bine.Oricum, acestea sunt imagini cu modelele echipate ,cutie automata, sa vedem in realitate un 318i de 1500 cmc echipat cu o manuala si faruri halogen, iar in interior scaunele gri de stofa si plasticurile terne.1 point
-
Oameni normali la cap. Vrei M, iti cumperi M pur, nu un SUV cu putere de M. Nu le-am inteles niciodata sensul SUV-urilor pe steroizi.1 point
-
In mod normal nu trebuie sa ceara bani la nesfarsit.Dar si prosti sunt foarte multi.Daca toti i-ar fi trimis la plimbare cand recomanda schimbarea distributiei inclusiv la masini cu cateva sute de kilometri situatia era alta acum.1 point
-
La ceas de seara. Daca nu are sunet, right click si "show controls". Si click stanga apoi pe simbolul de difuzor "unmute"1 point
-
Din ce am citit de la colegii de pe forum padele nu sunt foarte folosite in condusul de zi cu zi, iar diferentele dintre cele 2 ( gen schimbarea treptelor mai rapida cu cateva milisecunde) nu cred ca te dau pe spate. Mie mi se pare mai mult un artificiu de marketing1 point
-
Bati campii omule. Tie iti recomand 185/65 15. Sunt inguste si poti merge pe oriunde. Si neaparat, sa folosesti jante de tabla.0 points
-
0 points
-
Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .0 points
-
0 points
-
Nici o propblema. Cum se spune, everyone is entitled to have an opinion. Ma balcanizez doar atunci cand altii stiu deja cum sint sau cum conduc Nu e prima masina de peste 400CP care o posed sau conduc. Daca cumva mi s-a parut ca nu e ok ceva, am vandut masina. 2009 C63 AMG cu PP a fost o astfel de masina. Pur si simplu nu eram sigur de "feed-back"-ul oferit de masina. Ma simteam pasager. Si avea cutia si diferentialul tare ciudate. Cand am avut ocazia, am fost la tot felul de cursuri de pilotaj, pe/cu toate circuitele/marcile posibile. In USA ma duceam regulat la autocros, SCCA Solo parca se numea. Important e sa iti cunosti limitele si sa stii cum sa reactionezi. Si sa ai incredere in masina ca nu te va musca de cur cand nu te astepti. Daca iti palpaie galbioara in bord (fie tractiune, fie stabilitate), inseamna ca tocmai ai fost salvat de electronica. Asa ca baga la cap ce si cum ca data urmatoare sa te opresti putin sub pragul tocmai atins, in asa fel incat in bord sa nu palpaie nimic. Poti regla aproape totul din piciorul drept, iar daca e ceva, volanul e acolo nu sa te tii de el sa nu cazi ci sa il invarti si sa controlezi masina. Cel mai important lucru, tratezi fiara cu respect. Nu o cravasezi decit daca esti perfect sigur ca nu te arunca din sa. Gen kick-down la iesirea din curbe lente si cu volanul inca neadus la centru. Normal ca stii ca vine un drift, problema e ca nu stii cat de violenta va fi plecarea si daca vei fi in stare sa o "prinzi" sau nu. Si experimente eu nu fac, mai ales pe drumuri publice. Cat despre meritat...Presa de specialitate a fost aproape unanima: acesta este un M3 nec plus ultra, the one to have, the ultimate driver's car. Si daca il aveam in fata nasului, de ce nu? Urmatorul va fi aproape in mod sigur all wheel drive, cu transmisie automata cu convertor hidraulic, filtru de particule, etc. Si legislatia privitoare la esapamente nu mai e asa permisiva, deci nici nu stiu cum va suna. Un 320xd automat e tot ce trebuie la casa omului. Restul e lux. Sau un 328/330iA, daca vrei benzina. Dar e pacat sa iti iei BMW si sa nu optezi pt specialitatea casei, 6 cilindri in linie. De preferat in trening (Seria 3) decit la costum (seria 5) sau frac (seria 6/7/80 points
-
Mai pun acum o poza si din spate ca deja depasisem numarul de poze admise pe postare asa ca in loc de poza imi punea link-ul.-1 points
-
Multumesc. Am avut acum vreo 3 ani o tentativa de a merge la Land Rover sa ma uit de un Evoque pentru sotia mea, chiar a si facut un test drive cu unul. Cand am ajuns la partea negociatului de pret si am vazut ca nu vroia sa lase nimic la pret, ok, ura si la gara. Raspunsul omului de la vanzari a fost ca aveau chiar o masina din anul anterior in showroom, era vorba de un Range Rover pe care cereau pretul de lista asa ca in niciun caz pentru una comandata nu imi va lasa ceva la pret. Am zis ok, nu voi plati in veci pentru o masina indiana, inteleg daca era un Ferrari (ca doar sunt detinuti de Tata Motors) pretul de lista, i-am strans mana omului, i-am multumit pentru timpul acordat si am iesit din showroom. Ma uitam la un Range Rover Sport inainte sa comand X6-le dar fix intamplarea asta m-a facut sa nu intru in nicio discutie cu ei. Acum trebuie si sa recunosc ca respectivul dealer este acelasi care sub aceeasi firma are si dealer BMW si Mini si sunt jepcari, ce iti dau cu o mana iti iau cu alta, sunt sa fugi de ei unde vezi cu ochii, am avut si niste intamplari de service de povestit de pe vremea cand aveam M4 cu ei.-1 points
-
Cu placere. Tocmai am facut 2 poze acum sa vezi cum sunt rotile din spate in raport cu, caroseria masinii si totodata am facut 2 poze si la un Porsche Cayenne Hybrid S incaltat pe pneuri 255/55 R18 pe spate ca sa poti face o comparatie. Dar nu uita, Cayenne-ul era incaltat pe pneuri de 18, nu de 20. Sper ca te ajuta cu, ceva pozele puse de mine si te-am lamurit.-1 points
-
Razi tu razi dar eu am ramas bou cand am vazut clipul ala. Aici sunt o gramada de netrebnici care abia asteapta sa te prinda cu vreo dracarie d-asta plus n avocati care sunt dornici de lucru pe asa ceva. Da-l naibii de Velar, sotia vrea un Cayenne, nu e deloc pretentioasa, stiu. De la a vrea insa pana la a avea e cale lunga.-1 points
-
A iesit f bine, personal nu vad nici o diferenta de luciu intre inainte si acum. Iar micile imperfectiuni chiar nu m-ar deranja, atata timp cat stiu ca vopseaua e protejata. Felicitari! Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Hai sa mai dezghet un pic topicul asta, masina are vreo 10.3k mile acum, merge cum trebuie dar parca vreau altceva. Camerele dracu stie pe unde le-am pus ca pe masina nu sunt oricum, am de mers la service cu ea ca am un tacanit enervant care vine din zona ceasurilor de bord si de doua ori cand am fost cu ea pe motivul asta nu au reusit sa reproduca zgomotul desi am chiar si filmari in care se aude acel zgomot, face doar cand are chef asa. Fix din cauza asta nu am stat sa pun camerele sa nu imi sara in cap ca m-am bagat sa trag cabluri si e din vina mea zgomotul...-1 points
-
Prietene , atunci lasa gropile in pace daca incerci sa ai aderenta pe ghiata/zapada . BTW - ai cauciucuri mai bune pt ghiata si altele mai bune pt zapada . Restul sunt un compromis. Gropile nu au nimic de a face aici . Poti sa ne scutesti pe noi astia care suntem condamnati sa conducem in Romania , in majoritatea timpului.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
BMW 118i 170 cp, cutie automata 8+1, 2011, 120k km, culoare albastru inchis. Are toate optiunile posibile in afara de piele si navigatia profesionala. Am adus masina din Germania ca o surpriza pentru logodnica, dar este prea speriata sa o conduca in iarna ce urmeaza, asa ca am hotarat sa o vindem si sa dam avans ptr un 4x4. Starea optica a masinii este impecabila, la fel ca si starea tehnica. Schimbate recent: ulei de motor BMW 5W-30 TWIN POWER TURBO, filtru ulei, filtru aer si filtru de polen. Masina are carte de service si este foarte ingrijita. Am fost la RAR cu ea si am scos cartea de identitate (+itp) in urma cu 2 saptamani, acum astept sa se faca data de 16 oct ptr a merge la politie sa o inmatriculez. Pot oferi VIN-ul masinii persoanelor interesate. Cand incerc sa adaug mai multe poze nu se incarca, prin urmare cine doreste mai multe poze sa ma anunte prin mesaj sau telefon. Pret 11500 euro, usor negociabil. Tel: 0765 64 31 98-1 points
-
Ce treaba au cauciucurile mai inguste cu gropile ? Nu iti pui problema gropilor , dar iti pui problema cauciucurilor inguste pt iarna ? Acolo unde traiesti nu se deszapesesc drumurile ? Xdrive si cauciucuri de 225 vrei sa te ajute la ce ? Eu ti-am apreciat masina dar incep sa ma indoiesc de motivatia proprietarului pt aceasta masina .-2 points
-
Tocmai de asta. Si ce daca in cele 2 saptamani nu pot sa mergi/mergi intr-o parte/mai dai peste cativa boscheti inghetati:D:D Eu zic ca daca esti mai retro asa, te duci si in concendiu iarna la munte cu anvelopele de iarna, cu indicele de viteza de 300km/h, ca dau mai bine. Cine stie, poate te mai iei, nu de alta la o intrecere cu un alt BMW si depasesti ambulanta ISU pe drum si trebuie sa arati COOL.-2 points
-
e forum, ne dam cu parerea. pe seria 5 mereu am considerat ca 245/45r18 e compromisul ideal pt iarna dpdv al raportului aspect/eficienta iar pt vara 245/40r19 fata si 275/35R19 spate. pt iarna am michelin Alpin 4, iar daca nu voi putea ajunge undeva ca-s de 245, imi asum asta. 17 inch exclus din motivele expuse mai sus iar 20 inch pt vara exclus de asemenea din motivul confortului si durabilitatii in timp a masinii.-2 points
-
225 pe seria 5 arata ca un drac, zici ca sunt roti de bicicleta, masina avand o silueta destul de mare.-3 points
-
Adica sa fiu in lipsa de legalitate. Nu multumesc prietene! Tu poti sa iti urmezi sfatul la litera.-3 points
-
Pai fa bine si schimba-i franele ca sa ii poti pune roti pe 17 cu 225/55 ca altfel e jale la iarna conform postacilor de serviciu de pe Bmwclub.ro Astia toti stramba din nas daca aud de jante mai mari de 18. Conceptii din anul 2000.-3 points
-
nu sunt sigur ca discurile fata vor incapea in jantele pe 17...cred totusi ca pachetul M vine si cu discuri fata un pic mai mari nu doar cu etrieri vopsiti in albastru. suplimentar, rotile 225/55R17 au anvelope ridicol de subtiri pt seria 5 iar jantele sunt la fel, ridicol de mici iar balonul anvelopei este similar balonului unui SUV. jantele de 17 sunt pentru seria 1 sau 3.-7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00