Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/09/18 in all areas

  1. BMW M Drive Tour 2018 - mi se pare o actiune de atragere de clienti, prin punerea intregii game M la dispozitia lor. Am fost cam 15 persoane (2 femei), impartiti in cate 2 si apoi 2 grupe a cate 8 in cele 8 masini disponibile. Instructorii au avut cate o persoana de la dealer cu ei, care s-au ocupat de bunul mers al treburilor in timpul pauzelor de schimbare a soferilor. Varsta cam de la 30 in sus, majoritatea posesori de M, cativa soferi de 135iM sau 240iM prezenti si ei. Cum am mai scris, am testat intreaga gama M actuala, fiind prezente si masini care aveau echipamente extra din gama M performance instalate. Nu am ajuns pe nici un circuit, ceea ce cred ca a fost bine, o parte din cei prezenti fiind clar depasiti de situatie in timpul condusului "sportiv". Testarea s-a efectuat pe un amestec de autostrada, sosele nationale si km buni de drumuri "de munte", cu destule curbe si ace de par. Instructorii in fata, 4 masini dupa ei. Au lasat mai liber ritmul si am avut destule locuri unde sa poti simti ce poate masina, la capitolul tractiune, aderenta, acceleratie si frana. (capota ciuruita, dupa numai 11.000km) Doua filmulete, unul cu M5-urile maraind pe linga mine si altul cu craterele din capota unui M4 cu numai 11.000km la bord. M4 cu capota ciuruita M5 intrand in parcare Video din pacate cam putine, aveam mainile ocupate si cum nu prea filmez tevi de esapament m-am prins de abia dupa, de fapt azi, ca puteam sa le spun la colegi sa dea gaz un pic si eu "sa filmez sunetele" in spate. Da, cred ca M2 este "viitorul" seriei. M5 la peste 120.000€ este mult peste ce poate omul sa-si permita iar pentru suma aceea, eu unul m-as duce direct catre un 911 GTS cabrio sau GT3. M4 e prea porky. M2-ul l-am simtit ca pe o manusa, raspunde imediat. In varianta non Competition e putin submotorizat, sasiul poate mult mai mult. Eu as cumpara Competition, ai scaunele normala in el si motorul de la M3/M4 pe care apoi il poti duce usor la 500CP si vreo 600-650Nm. Cutie manuala clar. Ca de toate lucrurile noi, avem grija ceva mai mult de ele. Sper ca si mai incolo sa am timp de ea. La sfarsitul lunii intra la "hibernare" pina in Aprilie. Cam o data pe luna o sa o mai scot la aer, pe vreme buna si uscata. Traseu mixt, cu toate felurile de drumuri. Poze mai pun dupa ce apare un reply, momentan tot ce mai pun nu le afiseaza decit ca "link", pt ca "am depasit nr de poze alocat pe postare"
    3 points
  2. La cald, poze diseara/la noapte, ca sint cateva si nu le bibilesc cu telefonul. 8 masini M, plus 2 pt instructori (un M3 CS negru cu Michelin Super Sport si un M4 Competition gri) Doua M2, unul manual altul cu DKG (Preturi in jur de 70.000 de euro) Doua M5, argintiu si verde (160.000 de euro) Un M4 Competition cabrio (120.000 de euro, cu mult individual si culoare "MORA") Trei M4 Competition coupe-uri (toate peste 100.000, unul dintre ele cu tot ce se poate monta de la M Performance, chair si eleron/aripa spate) M2-urile foarte interesante, agile, cutia manuala bunicica. Simti ca sint mai mici decit un M3, dar greutatea e cam aceeasi. Daca esti subtirel si nu vrei sa bagi bani, un M2 manual de ocazie e de preferat unui M3/M4 non competition. Scaunele sint f mici. Spre 1.90 si tot spre 90kg, sportiv minca-l-ar mama, dar stau ca pe taburet in M2. Inteleg acum de ce in M2 Competition ofera scaunele din M3/M4. In alea incap, era unul in showroom si l-am incercat. Masina se misca bine, trage binisor, un pic cam tare suspensia si lipsa celor trei butoane (motor, suspensie si directie, plus raspuns cutie) te cam deruteaza pt ca sint asa de simplu de folosit in comparatie cu comutatorul sport/sport plus. Simti cei o suta si ceva CP lipsa, dar ai incredere mai mare in el decit in M4, e mai usor de plasat pe drum. M5. Torpile cu sofer. 600CP, tractiune integrala. Roti pe 19, zici ca sint cele de iarna. Sub 20 nu recomand, decit daca vrei comfort. Daca trage? N-are rost, cu 600CP, toti prezenti, numai te uiti la ea si ai 200. E foarte important sa mentii vitezometrul sau HUD-ul in ochi, ca te pomenesti foarte usor cu amenzi, prinde viteza f repede si usor. Franele cred ca pot opri si Pamantul din rotatie. Fara efort, numai pisti si opresti chiar si de la 200. Carbon la ambele. Cauciucuri P Zero. Foarte luxoase, scaunele se preteaza mai mult la condus sportiv pe autostrada decit pe un drum de munte sau circuit. Sint ca niste fotolii conturate, comfortabile dar nu exagerat de sport. Dar ajung pt ce poate masina. Se misca mai bine decit M4, apropape ca un M2 de agil. Incredibil cum au putut inginerii sa faca un elefant ca asta sa se miste asa de gingas. Bordul este cel nou, electronic. Exagerat. Toate informatiile la un loc, le ai pe toate si totusi nu stii ce si unde gasesti. Information overload. Cutia automata este perfecta si intelegi de ce nu au mai montat DKG. Nu cred ca ar fi rezistat ambreiajele la condus sportiv, din cauza greutatii si a cuplului. La M4, toate, cum setam sport plus si D/S3 la cutie, cum miroasea a ambreiaj ars dupa cateva forje. M4 Competition Cabrio, culoare MORA mov, interior alb. Interesant. Toate M4 aveau frane de carbon. Se simte clar greutatea masinii. Un M2 "non Competition" cred ca se tine bine dupa el, poate chiar trece in fata pe drumuri de munte si circuit. E un paradox...iei versiune cabrio la o masina sport pt ca vrei open air si sa ii auzi motorul. Care se aude el, dar nu mai e concertul de la E92. Nu recomand. E prea greu si prea nesportiv, este M doar cu numele si emblema. M4 Competition Coupe cu tot catalogul de la M Performance pe el. Inteleg de ce "CS" a fost laudat. Masina se simte artificiala, un pic izolata, suspensia nu comunica prea multe si motorul raspunde cu putin turbo lag, desi cutia il mai mascheaza. Aripa de pe portbagaj arata nu a GTS ci a NFS. E si rosu pe deasupra. Bleax. Daca vrei cu de toate, mai peste asta nu exista. Desi are frane de carbon, prima pedala, dupa putin condus sportiv, se duce pina la mijlocul curse pina prinde. A doua e solida dar e ciudat. Nu imi inspira incredere. Avem un traseu cu multe curbe, schimbari de nivel, 2-3 ace de par si sectoare inguste. Sub "CS", ani lumina. Nu am increderea care o am in a mea, masina parca o conduci din cealalta camera. E ca si cum ai face sex cu costum de scafandru integral pe tine. Ii lipseste legatura directa, care la 911 S, chiar si cabrio, este prezenta. Condus dupa M2 si M5, te lasa rece, la capitolele feed-back/agilitate si putere/acceleratie. Asa ca daca va place M3/M4, NU CONDUCETI M2 Competition sau M5.ul nou inainte!!!! Restul de M4 Competition Coupe-uri erau tot cu frane de carbon, dar nimic deosebit in rest. Se comportau aproape la fel ca mai sus, un pic mai rau. Softul de la CS/GTS schimba comportamentul motorului si al cutiei, jantele de 19 pe fata si cursa mai mare schimba raspunsul suspensiei per total si cauciucul de 285 de pe spate ofera cativa cm in plus de aderenta ajutat si de diferentialul cu soft schimbat. Iar directia de la CS e aproape de "hidraulica", chiar peste 991.2 S Cabrio. Insumate toate livreaza o experienta noua, elevata si sportiva. Daca masina ofera incredere esti inclinat sa mergi mai aproape de limita, sa explorezi. Interesant cum M2 Competition este oferit cu Michelin Pilot Super Sport, nu cu Pilot 4S. Exact optionalul de la CS, daca nu vrei Cup 2. Pe drum, un Sprinter de pe banda din mijloc, cu numar de Salaj: soferul (un baiat la 25 de ani maxim) a iesit jumatate pe geam sa imi arate thumbs up cand am trecut de el si imi cerea cu mina si striga sa dau gaz gaz Mai intrebati si voi, cam astea imi vin acum in minte. EDIT: Preturile le stiu pt ca fiecare masina avea cartonasul cu dotari si preturi pe scaunul pasagerului. EDIT: Special m-am uitat la 2-3 capote si spoilere. Ciuruite. La M5 verde era sita botul si la un M4 alb, capota era numai cratere. Am poze
    3 points
  3. tot ce am vazut frozen pe aici stirbeste din frumusetea masinii , tot timpul mata , sigur ca e chestie de preferinte dar parca un M trebuie sa luceasca . Eu nu ma impac deloc cu frozen colors . Succes in achizitie .
    2 points
  4. Deci, in incercarea de a incheia aceaste contradictii, roti pe 17ââŹÂ intra pe orice model F10 cu exceptia 550i, 550ix si M550dx, aceste 3 modele au discuri mai mari decat toate celelalte modele, nu permit mai jos de 18, 530 si 535 au discuri cu diametrul de 348, pe cand ce e mai jos de 530 au discuri de 330. Parere personala, pentru iarna merg pe dimensiunea de pe stalp unde am insemnul M+S, pe care producatorul o recomanda ca masina sa aiba rezultate optime, pentru vara merg pe maxim eu personal, dar aici e chestie de gusturi sau confort dupa caz.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  5. Am fost ieri la AutoBavaria in Bistrita si am facut schimbul de ulei la cutie si revizia cu filtre si ulei la motor. In cutie uleiul folosit a fost Ravenol, numarul de km ai masinii la schimb au fost ~138.800. Nu stiu daca s-a schimbat si uleiul din convertizor, pentru ca nu am stat in atelier si am uitat sa intreb. Pe drum, de la Bistrita pana la Cluj si apoi putin prin oras nu am simtit nici o schimbare de comportament, poate au fost vreo 2-3 schimbari care mi s-au parut mai "smucite" dar nimic alarmant. In rest, cutia schimba la fel de bine ca si inainte. Pana la 200.000 stau linistit
    2 points
  6. Un Mini Cooper rulat nu o sa merite niciodata 40k euro, indiferent de motor,dotari,caroserie etc. De 40-45k euro gasesti un M2 <50k km si e cu totul alta masina.
    2 points
  7. e recomandat sa pui rotile de iarna la limita inferioara. daca ai 225 latimea minima, atat e bine sa pui. ca e sau nu iarna, ca vrei sau nu sa faci asta, e alegerea fiecaruia. ce atatea discutii pe tema asta?! stricati si topicul si omul a spus clar ca e alegerea lui si nu a cerut sfaturi.
    2 points
  8. Azi dimineata am lasat-o pt revizia de dupa rodaj, maxim 2000km. Am dat-o cu 1999km Interesant, masina este trecuta in acte drept "M3 GTS". Ieri dupa amiaza era inca destul de curata. Combinatia folie/ceramica o face sa arate proaspat "polishata" chiar si cu praf bine pe ea.
    2 points
  9. Nu prea știi ce ai cumpĂŁrat.
    2 points
  10. Scuze ca le pun in trei parti, dar intr.-una nu mi le-a luat pe toate. Torpilele. Verdele era "British Racing green"
    2 points
  11. "Vitrina pe roti" M Performance "Umpic" de BMW Individual
    2 points
  12. Aici nu se vorbeste de F15 si ma indoiesc ca 315 sunt "geniale" iarna pe zapada proaspata, in curs de topire sau pe gheata . Nici macar 275 . Tu probabil nu ai ajuns sa vezi zapada de cand ai F15. "Geniale" sunt 225 pt masina lui .
    1 point
  13. @nordscleife stiu, e o prostie, motorul meu e de 245/45R18 pe ambele punti si asa a venit masina echipata din fabrica. Mi-a placut modelul asta de jante M pe 19 si de asta mi-am mai luat un set de vara, iar pe cele de 18 le-am pus anvelope de iarna. Anvelopele pe 19 mai merg un sezon si apoi renunt la aceste roti si le voi vinde, urmand ca sa ma intorc la 245/45r18 atat vara cat si iarna. pt mine, talonul seriei 5 este prea mic pe jantele de 19 si masina mi se pare ca sufera. stiu, altora le trebuie 21 de inch pt seria 5, insa eu sunt de moda veche
    1 point
  14. Masini Compatibile: 60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE WEST 2018-1 1USB.rar
    1 point
  15. Inspectorul itp era varza murata si tu gresesti. Fiecare masina are dimensiunile admise pt ea, nimic la modul general.
    1 point
  16. Inca sunt oameni in 2018 care pun botul la "am luat masina pentru prietena/sotie dar nu ii place/nu e multumita/ ii e frica cu tractiune spate" ? Jumatate din masinile de pe Olx sunt ale prietenelor, dar toate sunt extrem de nemultumite de masini, asa ca le pun la vanzare inca de cand pleaca pe platforma din Germania. La un pret avantajos, desigur. Proprietarii sunt destul de pasionati de Bmw-uri, asa ca isi fac cont pe Bmwclub si dintr`o pura intamplare din primele 3 postari unul este cu anuntul unei masini.
    1 point
  17. Mai incearca la Range Rover, nu prea le merge roz si cel putin in Europa au aruncat cu leasing dupa clienti, doar sa vina sa ia. Gen Range Rover Velar la 500€ fara avans. Ziceam de certified in sensul ca pt pretul unui Cayenne cat de cat optionat poate gasesti un Turbo porno de optionat, cu de toate. Cayenne este SUV pt americani, X6 nu este. Aici este si greseala BMW, care l-a prezentat drept XUV si impinge X5 ca SUV. Acum au restilizat X5-ul dupa gustul lor, zici ca e un truck american dupa bot. 8-ul va fi foarte scump. BMW incearca de vreo 2-3 ani sa urce sus, cat mai sus. 850i-ul porneste la un pret f aproape de M5. Pt un Seria 6 scurtat si uritit nu dau bani de M5. Mai ales la cat de bun este ultimul. Eram pornit pe un i8 acum 3 ani, pina au definitivat preturile, 130.000€ chel. Pret de GT3 aproape. Nope.
    1 point
  18. Sint doua aspecte aici:) Ce vrei de la masina sau cu masina. Daca vrei JCW si sunetul acela (in ciuda a ce a scris cineva, are pocpoc destul), iesi mai ieftin cu un 3-usi din 2016-2017. Daca vrei Mini Cabrio doar, la JCW platesti f f mult numele, iesi din nou mai ieftin cu un Cooper Cabrio sau S. Al doilea aspect este pretul. E f f scump. Cam 8-9000 peste preturile din Germania, la km aproape dubli! De la 40.000€ incep aici M2-urile. In rest, in afara de culoare, masina are tot ce trebuie pt un JCW cabrio. De exemplu varianta rosie pt ornamentele interioare, care merg perfect cu scaunele JCW. Pe la 30.000€ cu TVA, daca era verde sau rosie si vroiam neaparat un JCW cabrio, asa ar arata masina ideala. Altfel, eu as merge pe M2 sau la 25.000 pe un Cooper Cabrio/S. Si mai speculativ, daca vrei doar Cooper, gasesti si sub 20.000 foarte bune.
    1 point
  19. Adevarul e ca trebuie sa ne pregatim temeinic in Romania pentru iarna. Ultimele ierni nu stiu daca am avut adunat si cu indulgenta 2 saptamani de zapada. Sa nu uitati punguta cu nisip si lopata ). Cand ii vezi pe unii cat de crizati sunt cu pregatirea pentru iarna ai senzatia ca traiesc undeva la Polul Nord.
    1 point
  20. Arata incredibil de bine pe M5.
    1 point
  21. Eu nu cred ca am zis cea de gropi, postul colegului de mai sus era despre gropi si pana la urma nu cred ca am cerut sfaturi ce anvelope sa pun pe masina. p.s e gheațĂŁ nu ghiata.
    1 point
  22. Acum am vĂŁzut. De mutat la non comercial. Date contact Alex 0723318581
    1 point
  23. Cand alegi pachet M exterior, nu ai treaba cu volanul. Volanul M face parte din pachetul M interior. Masina in cauza are doar pack M exterior. Mie mi se pare ciudat ca nu are jante pack M. Si la E46 era pack M interior si exterior, optiuni separate. Frumoasa masina!
    1 point
  24. pe X5 / X6 sunt esentiale optiunile de stabilitate / suspensie adaptiva
    1 point
  25. Pregãtitã pt testul de mâine. http://i.imgur.com/sZvTZdV.jpg
    1 point
  26. Rasa lui de M, ca M4 al meu consuma mai putin decat X6-le pe care il am acum... X6 asta e insetat rau, mai ca incep sa regret ca macar nu mi-am luat un X6M sau macar X6 5.0 daca oricum si asta arde gaz in nestire. Mai bine puneau in rezervor de vreo 30-35 de galoane si atunci nu mai ma durea atat de tare ca una doua dau pe la pompa, macar aveam autonomie mai mare. Oricum, superba masina, dar exagerezi cu atata foliat si ceruit. Eu atat la M4 cat si la X6 mi-am foliat farurile, capota, oglinzile si spoilerul fata, restul mai da-le in spanac, si-asa am dat o caruta de bani si pentru alea, si pentru ce, eu o tin ca de showroom ca sa bucure urmatorul de ea? Daca vrei sa o lasi la nepoti atunci se merita sa tii asa la ea, altfel trebuie sa te gandesti ca e doar o masina. Eu de spalat o spal singur, cu toata geanta de produse pe care o am, dar in rest, totusi...
    1 point
  27. Pare ca este acoperita cu un strat de vreo 10 cm de zapada, nu mi se pare chiar o decizie inteleapta Emotiile le-ai avut tu sau ceilalti participanti la trafic?
    1 point
  28. Avantaj folie: deși afarĂŁ ploua cu gĂŁleata, dupĂŁ 50m in parcarea subteranĂŁ, mașina e ca și uscatĂŁ.
    1 point
  29. Daca si pe m5 s-a pus xdrive (decuplabil). Este prima masina m cu xdrive. Eu cred ca xdrive-ul este o necesitate in romania.
    1 point
  30. O sa ma bata admini ca pun Z4 in thread-ul asta dar masina e vanduta asa ca nu vreau sa mai deschid unul in sectiunea Z4. Cotti m-a pus Al meu l-am luat nou, a fost un 6 in linie aspirat si manual, cu capota imens de lunga. Asa cum trebuie la un roadster adevarat. Ideal ar fi fost un 3.0 dar cand m-am dus sa il configurez nu mai era fabricat. IN show-room aveau un 23i, de 2500cmc si 204CP asa ca l-am luat pe ala, mai ales ca era plin de optiuni interesante (pachetul M full, inclusiv suspensie M reglabila!) L-am condus 7 ani si 75.000km. Probleme doar cu service-ul, care desi e BMW propriu (nu dealer autorizat, etc) si-au bagat cu brio degetel in ochi de fiecare data cand mergeam cu ceva la ei. Zgomotul motorului era perfect, acel bas de BMW. Cutia manuala, doar 1-a era cam scurta, dar motorul era perfect elastic asa ca 1-a vedea doar la plecarea de pe loc si atit. Tragea de la 500rpm (relanti) la 7000 fara sa scuture sau sa protesteze. BMW a incercat ceva sport cu E85, lumea a zis ca e prea hardcore, asa ca facut un GT mic, cu E89. Parerea mea, si nu trebuie sa fie acceptata de nimeni , e ca masina trebuia oferita doar cu 3.0i si atit. Tot ce e peste e in plus, masina nu e mai sportiva, poate doar mai rapida in linie dreapta, dar atit. Tot parerea mea e ca daca ai nevoie de 35is, esti la firma si modelul gresit. Boxster-ul in 6 cilindri scria pe tine. Motorul de 2500cmc era perfect echilibrat, nu scutura nici la relanti, torcea la 500rpm. Nu a consumat un gram de ulei in 75.000km si chiar a vazut si oras cu aglomeratie si mai ales, autostrada goala noaptea si 100-150km cu 240 sau peste. Numai pocneau toba si catalizatorul cand il puneam in garaj. Cutia era manuala si avea "cursa scurta" la schimbator, optiune din fabrica. A functionat perfect dupa 4 ani si vreo 35.000km. Pina atunci agata in 2 si sarea din 3 daca nu o bagai fortat. Intr-un fel pot sa zic ca masina si-a facut rodajul cam 4-5 ani si vreo 50.000km cel putin. Cand am vandut-o i-am zis cumparatorului ca e numai buna de condus acum Cateva poze mai jos. Consumul crescuse spre final, asa ca pe ruta mea M3-ul consuma maxim 1-2 litri in plus Si vara si iarna, adevarat daily driver. Cum trebuie sa arate un motor dupa 7 ani si 75.000km
    1 point
  31. Azi dimineata am reintrat in posesia masinii. Per total e ok, in detaliu, perfectionist cum sint a mai prins un praf pe ici pe colo si a mai bagat o cuta. Asta e, macar e protectie De stralucit, straluceste, sa vad dupa prima spalare si cu un quick detailer pe ea daca e si mai bine. Si una dupa 200km, la lumina naturala. EDIT: Are si poze facute de el, "artistice", i-am zis sa mi le dea si mie...sa vedem daca le primesc.
    1 point
  32. Ce mai zice Oracolul despre lansarea CD RO?
    1 point
  33. Si eu iti recomand sa te informezi. Nu se foloseste adeziv la Xpel. Poate si de aceea e mai scump. Sigur, si 50€ e la o vopsitorie din St Petersburg. Sau Malaga. O sa imi pun masina pe trailer si o sa o plimb asa prin Europa cautand pretul corect. Pentru ca orice altceva nu va fi acceptat aici pe forum. Circuli prin destul de putine tari ca sa poti face o comparatie. In Franta si Belgia viteza maxima legala este mult sub 250. Si mai ales in Franta nu te joci cu viteza pentru ca aia la viteze de peste 200 iti confisca masina, iei interdictie la ei plus premiu destul de consistent si chiar hotel cu gratii daca ai ghinion. Plus camere peste tot. Sau incearca ghidusii prin Spania, cu Guardia Civil Trafico. Nu ma cunosti, dar iti dai cu parerea despre cum conduc si cum ar trebui sa conduc intr-un topic cu niste poze si o masina.
    1 point
  34. Da, stiu...pfff. Oricum, nu stiu unde iti vopsesti tu integral o masina de serie limitata cu elemente de caroserie din carbon cu doar 3-4000 de euro in vopsea individuala BMW, sa nu arate ca o coaja de portocala de la km si sa iti curga vopseaua dupa prima iarna cu sare si carbonat pe strada. Dar poti incerca. Masinile la mina a doua se pot revopsi de cate ori vrei, una noua incerci sa o tii in starea aia. Chiar prietenii cu ateliere si afaceri cu masini folosite din Romania stramba din nas cand aud ca a fost revopsit ceva la o masina. Sa ii vezi cum se apropie de ea ca si copoii de vulpea incoltita, frematind din nari si cautand pe la suruburi si colturi, ornamente, etc. sa vada cine vede primul daca si cum a fost revopsita masina. Oricum, nu e vorba de a te insura cu masina, e problema mentinerii si protejarii unei masini NOI (merg des si cu placere la viteze de peste 250 km/h sau pe circuite) si usor de curatat. Nu am ore sa dau cu manusa pe ea si sa fac yoga pe linga usi si praguri cu pensula si peria pe jante. Si nu cred ca fac ceva diferit sau mai mult comparat cu cineva care isi aduce un BMW vechi din Germania si il face si bibileste pina arata ca nou. Eu il am nou si incerc sa il mentin in starea asta. Simplu. E filmul meu pina la urma. To each, his own. Cum zice englezu.
    1 point
  35. Se vede diferenta de zgomot intre portiere...clar e diferenta mare mai ales la interior, iar scaunele sigur sunt ca noi acum...nu au cum sa reziste atata timp niste scaune de 200.000 km, se uzeaza, se strica...e normal, daca tot te-ai apucat cand ai timp fa-l si pe cel de la sofer. M-as apuca de izolat usile, sa dau bancheta si etc sa izolez, chiar si in portbagaj, dar parca singur nu-mi vine ). Poti sa-mi spui cu ce le-ai izolat tu te rog ca sa nu mai caut in spate? Exact produsele, poate o sa ma apuc sa fac vreo 2-3 zile pe ele, ca sunt nebun cu zgomotele ca tine, acum face zgomot plasticul ala de la stopul de frana de pe mijloc pe interior. Diferenta mare intre confort de la 18 la 19 o fac anvelopele si anume daca sunt RFT sau NON RFT, clar e o diferenta intre 18 si 19 la confort, se simte cand pun jantele de iarna pe 17, cand faci trecerea de la 18 la 19 e si mai mare diferenta de confort ca dintre 17 si 18. Si eu as vrea pe 19 style 128, parca pentru jantele alea s-a nascut masina asta, insa nu stiu...am tot mers la Timisoara si Craiova in ultimele 2 luni, unde cica e drumul bun fata de alte drumuri si tot nu vad cum as putea sa ma impac cu mai putin confort ca acum...
    1 point
  36. Azi mi-a luat 9.2 l/100, dar nu pot sa zic exact ca nu stau numai in oras cu ea, mai ies si pe autostrada, sate, etc. Inainte de asta am condus Mazda 6 2.2 din 2009 si lua in oras 8.6-9, avand in vedere ce motor are si confort sunt multumit.
    0 points
  37. Vorba aia full full fara piele si navigatie
    0 points
  38. Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .
    0 points
  39. Pana acum ne-am descurcat bine si fara xdrive, chiar si iarna. BMW are destula istorie in spate doar cu tractiune spate, nu conta ca era iarna/vara, lumea tot se descurca. Mai ales ca acum au evoluat si anvelopele, asa ca daca te pregatesti cu anvelope bune de iarna nu ai probleme. PS: Eu sunt singurul care asteapta cu nerabdare zapada? Deja am pregatit setul de iarna
    -1 points
  40. Foarte frumoasa . Nici eu nu sunt fan volane M . Sa o folosesesti sanatos ! Acum imi vine in minte noul seria 3 . Pai masina colegului nu se compara la interior cu kitch-ul noii serii 3.
    -1 points
  41. Da stiu, am vazut dimensiunile dar nu ma asteptam sa fie difrenete intre rotile din spate si fata, credeam ca sunt aceeasi dimensiune Acum trebuie sa imi iau un set pentru iarna.
    -1 points
  42. 2002 BMW 320D - pret negociabil 3.600 euro Xenoane Morimoto II(by XXL) Angel eyes Computer bord 6 airbag-uri Volan reglabil Comenzi volan Climatizare Navigatie(android) Internet ready 4 geamuri electrice Folie autorizata pe geamurile din spate Trusa completa scule. Mai multe detalii la telefon sau prin mesaj. Tel 0732455555 Se poate vedea in sectorul 6.
    -1 points
  43. 225 pe seria 5 arata ca un drac, zici ca sunt roti de bicicleta, masina avand o silueta destul de mare.
    -1 points
  44. e forum, ne dam cu parerea. pe seria 5 mereu am considerat ca 245/45r18 e compromisul ideal pt iarna dpdv al raportului aspect/eficienta iar pt vara 245/40r19 fata si 275/35R19 spate. pt iarna am michelin Alpin 4, iar daca nu voi putea ajunge undeva ca-s de 245, imi asum asta. 17 inch exclus din motivele expuse mai sus iar 20 inch pt vara exclus de asemenea din motivul confortului si durabilitatii in timp a masinii.
    -1 points
  45. Poti sa iti iei linistit un C Klasse, nu cred ca se prinde cineva ca nu este S Uita-te la "preowned certified" sau cum le zice acum la astea la Porsche. Nu cred ca sint un succes mare acolo, poate iesi mult mai bine decit nou. Tot la SUV, ce zici de Range Rover-uri? Daca mergi pe truck-uri, un Raptor? Modelul "vechi", cu V8 de 6,2.
    -1 points
  46. BMW 118i 170 cp, cutie automata 8+1, 2011, 120k km, culoare albastru inchis. Are toate optiunile posibile in afara de piele si navigatia profesionala. Am adus masina din Germania ca o surpriza pentru logodnica, dar este prea speriata sa o conduca in iarna ce urmeaza, asa ca am hotarat sa o vindem si sa dam avans ptr un 4x4. Starea optica a masinii este impecabila, la fel ca si starea tehnica. Schimbate recent: ulei de motor BMW 5W-30 TWIN POWER TURBO, filtru ulei, filtru aer si filtru de polen. Masina are carte de service si este foarte ingrijita. Am fost la RAR cu ea si am scos cartea de identitate (+itp) in urma cu 2 saptamani, acum astept sa se faca data de 16 oct ptr a merge la politie sa o inmatriculez. Pot oferi VIN-ul masinii persoanelor interesate. Cand incerc sa adaug mai multe poze nu se incarca, prin urmare cine doreste mai multe poze sa ma anunte prin mesaj sau telefon. Pret 11500 euro, usor negociabil. Tel: 0765 64 31 98
    -1 points
  47. nu sunt sigur ca discurile fata vor incapea in jantele pe 17...cred totusi ca pachetul M vine si cu discuri fata un pic mai mari nu doar cu etrieri vopsiti in albastru. suplimentar, rotile 225/55R17 au anvelope ridicol de subtiri pt seria 5 iar jantele sunt la fel, ridicol de mici iar balonul anvelopei este similar balonului unui SUV. jantele de 17 sunt pentru seria 1 sau 3.
    -2 points
  48. Pai fa bine si schimba-i franele ca sa ii poti pune roti pe 17 cu 225/55 ca altfel e jale la iarna conform postacilor de serviciu de pe Bmwclub.ro Astia toti stramba din nas daca aud de jante mai mari de 18. Conceptii din anul 2000.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.