Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/10/18 in all areas
-
Incepe sa devina destul de enervanta aceasta operatiune de "inalbire" a ABG. Reclama, reclama, dar cand aceasta reclama contravine tututor parerilor celor ce au de-a face cu ABG, devine penibila actiunea...7 points
-
4 points
-
Eu sunt foarte calm. MĂŁ bucur cĂŁ ai ĂŽnțeles ce am vrut sa spun. Weekend plĂŁcut!4 points
-
Romulus tu trĂŁiești ĂŽntr-un univers paralel?toți sunt proști și tu deștept, mĂŁ rog, ABG corecti și profesioniști?observ cĂŁ orice interacțiune sau pĂŁrere negativĂŁ la adresa lor e contratĂŁ f rapid și categoric de tine.ĂŽnțeleg cĂŁ...dar totuși..4 points
-
Va salut! Prezint si eu caruta, un E60 LCi M-pack 520d oct 2008. Pareri, ideei de viitor (cu exceptia vopsitului jantelor) ? S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package S2NPA BMW Alloy Wheel M Double Spoke 135 S2PAA Wheel Bolt Retainer S320A Deleted Model Lettering P337A M Sports Package S441A Smoker Package S442A Cup Holder S481A Sports Seat S4MSA Interior Moldings Alu Pentan S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S534A Automatic Air Conditioning S544A Cruise Control With Brake Function S609A Navigation System Professional S644A Preparation F Mobile Phone W Bluetooth S676A HiFi Speaker System S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S704A M Sports Suspension S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S760A High Gloss Shadow Line S761A Individual Sunshade Glazing S775A Headlining Anthracite S843A Power Reduction S854A Language Version French S863A Retailer Directory Europe S881A Onboard Vehicle Literature French S8S8A Countryspecific Nav System Supply S8SAA Navigation Access Requestcountryspec S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8SPA Control Unit COP http://i64.tinypic.com/fvzp7m.jpg http://i63.tinypic.com/qrj8k1.jpg http://i66.tinypic.com/r9ivtg.jpg2 points
-
Cred ca mai bine cumperi din prima un M3 si esti in regula cu actele. Inteleg ca tu de fapt vrei sa ai un proiect cu care sa-ti ocupi timpul, dar financiar vorbind cred ca iesi mai ieftin cumparand direct un M3. Ai sa ai si la ala de reparat, deci ai cu ce sa-ti ocupi timpul Ce rost are sa platesti manopera sa schimbi toata mecanica, sa cumperi motor, frane, cardan, grup, ceasuri bord, si multe alte chestii marunte pe care nu le gasesti decat pe un M3 ( masini rare la dezmembrat). Daca tot vrei un proiect, iei un M3 din Anglia si doar muti volanul, il poti inmatricula usor in Romania si nu o sa ai probleme la ITP.2 points
-
Mai incearca la Range Rover, nu prea le merge roz si cel putin in Europa au aruncat cu leasing dupa clienti, doar sa vina sa ia. Gen Range Rover Velar la 500€ fara avans. Ziceam de certified in sensul ca pt pretul unui Cayenne cat de cat optionat poate gasesti un Turbo porno de optionat, cu de toate. Cayenne este SUV pt americani, X6 nu este. Aici este si greseala BMW, care l-a prezentat drept XUV si impinge X5 ca SUV. Acum au restilizat X5-ul dupa gustul lor, zici ca e un truck american dupa bot. 8-ul va fi foarte scump. BMW incearca de vreo 2-3 ani sa urce sus, cat mai sus. 850i-ul porneste la un pret f aproape de M5. Pt un Seria 6 scurtat si uritit nu dau bani de M5. Mai ales la cat de bun este ultimul. Eram pornit pe un i8 acum 3 ani, pina au definitivat preturile, 130.000€ chel. Pret de GT3 aproape. Nope.2 points
-
BMW 118i 170 cp, cutie automata 8+1, 2011, 120k km, culoare albastru inchis. Are toate optiunile posibile in afara de piele si navigatia profesionala. Am adus masina din Germania ca o surpriza pentru logodnica, dar este prea speriata sa o conduca in iarna ce urmeaza, asa ca am hotarat sa o vindem si sa dam avans ptr un 4x4. Starea optica a masinii este impecabila, la fel ca si starea tehnica. Schimbate recent: ulei de motor BMW 5W-30 TWIN POWER TURBO, filtru ulei, filtru aer si filtru de polen. Masina are carte de service si este foarte ingrijita. Am fost la RAR cu ea si am scos cartea de identitate (+itp) in urma cu 2 saptamani, acum astept sa se faca data de 16 oct ptr a merge la politie sa o inmatriculez. Pot oferi VIN-ul masinii persoanelor interesate. Cand incerc sa adaug mai multe poze nu se incarca, prin urmare cine doreste mai multe poze sa ma anunte prin mesaj sau telefon. Pret 11500 euro, usor negociabil. Tel: 0765 64 31 981 point
-
Si eu tot 17 as pune dar asa am luat masina cu 18, ce rost avea sa ma complic.. Eu am observat o diferenta de confort si zgomot cand am pus anvelope non-runflat dar asta se stie. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Din profesia mea am invatat ca ce e scris e sfant si m-am gandit ca se aplica si la ei. O sa si sun, vad ce imi spun.1 point
-
Masina s-a vandut saptamana trecuta cu 7000 de euro.....E60-ul a fost o masina foarte foarte buna. Am fost foarte multumit de ea! Urmeaaza sa imi iau un F10 ori inainte de sarbatori ,ori dupa.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca apesi fulgul va putea sa iti bage aer mai rece decat temperatura exterioara (ex daca afara ai 25 grade, fara fulg apasat masina nu va putea sa iti bage 20). Dar pt bagat caldura nu tine cont daca ai sau nu apasat. Iar rotita cu rosu/albastru, cum spunea cineva mai sus, controleaza "tenta" aerului (mai cald/rece) din gurile de ventilatie superioare. Dar prin gurile de ventilatie pt locurile din spate va baga caldura ? Sunt multi care zic ca la ei nu baga indiferent de setari (baga doar pe la picioare cald). La mine baga si pe acolo...1 point
-
Nici eu nu sint adeptul culorilor "frozen". Mai demult erau si ca naiba de greu de intretinut si curatat. Mai bine iei ceva ce pocneste in ochi, o culoare frumoasa care sa luceasca sub ceara. Azi cand mi-am luat masina dupa revizia de rodaj nici nu a trebuit sa caut mult in parcarea destul de mare: pocnea albstru ala totul din jur. Nu stiu, dar eu mi-as lua un M5 galben. Si as pune folie cate se poate de (legal) neagra pe geamuri. Lumea a dat in mania culorilor simple inca de acum 10 ani. Alb, negru si gri/argintiu. Un albastru sau rosu pe ici pe colo iar verde si galben f rar. Mai mult pe la masinile mici. Am luat fiara de la service azi. Si am tras imediat o tura de 50km. Subiectiv parca tureaza mai liber. Si are un stil fff ciudat de a accelera. Nu simt cum cei 600Nm (oficial) intra in joc...vad doar ca am deja peste 240, desi eu ma asteptam la 150 si ceva. Prinde viteza incredibil de usor. Mai stau putin pina pe la 3000km si apoi incerc un vmax sa vad cum urca pina acolo (limitat la 280).1 point
-
Azi mi-a luat 9.2 l/100, dar nu pot sa zic exact ca nu stau numai in oras cu ea, mai ies si pe autostrada, sate, etc. Inainte de asta am condus Mazda 6 2.2 din 2009 si lua in oras 8.6-9, avand in vedere ce motor are si confort sunt multumit.1 point
-
1 point
-
Sorry dar nu inteleg ce inseamna "grade reci sau calde". Gradele sunt grade. Daca dau de rotita fara fulg apasat( adica fara clima), vine ca "la dacie" aerul, in functie de ce selectez. Daca apas fulgul, vine aerul la temperatura selectata, indiferent de cume rotita.1 point
-
Buna ziua. Masina se poate vedea in Bucuresti. Am cont din 2015 aici, nu intru pentru prima data pe forum, doar ca nu prea postez ci doar urmaresc discutii. Am platit 13 k euro pentru masina in urma cu o luna (dovedesc cu factura), si este cumparata pe numele logodnicei mele, nu pe al meu. Deci ea practic vinde masina. Legat de stare, accept sa merg la reprezentanta cu viitorul cumparator pentru verificari. Nu stiu de ce post-ul meu tot primeste downvote, nu ma ocup cu masini, nu stiu cum se vinde o masina, dar am lasat totusi un numar de telefon pentru cine are intrebari. Pot da si un VIN in privat pentru a se vedea optiunile. Sper totusi cu acest post ca am clarificat niste lucruri. Am postat o poza cu masina la momentul achizitiei.1 point
-
Salutare. Sunt interesat si eu de topicul asta, daca ne ajuta cineva ar fi nemaipomenit. Ca si sfat, evita sa msi scrii cu diacritice, nu se vede bine pe forum.1 point
-
Un Mini Cooper rulat nu o sa merite niciodata 40k euro, indiferent de motor,dotari,caroserie etc. De 40-45k euro gasesti un M2 <50k km si e cu totul alta masina.1 point
-
Din punctul meu de vedere, depinde foarte mult ce vrei sa faci cu ea. Sunt 40k pe care ii blochezi intr-o masina nu foarte practica (si nu chiar aratoasa, dar asta e doar chestie de gust) si care in curand va avea 2 ani vechime.1 point
-
FRMFA XE are masina ta insa daca tot vrei sa l schimbi, cumpara un FRM II XE sau FRM III XE o sa ai cateva functii in plus ca: welcome lights, Daytime running lights si plus ca in viitor iti poti pune stopuri/faruri LCI daca vrei1 point
-
In ultima perioada am reusit sa trec la masa dubla inapoi,am reinnoit pucurile pe vechiul disc Sachs Performance si am refacut distanta intregului kit cu speranta ca dupa schimbarea acestuia voi avea noi rezultate la optimizarea softului. Vechiul disc arata asa iar comparatia intre vechile pucuri de pe discul Sachs Performance si pucurile uzate de pe discul care a fost in kit cu volanta cu masa simpla este asta: Aici avem noua volanta cu noile pucuri pe disc: Dupa montarea acestora a trebuit sa fac ceva km pentru a tasa ambreiajul si parca nu se mai terminau odata am decis in sfarsit sa plec la Iasi.Inainte de plecare am decis sa o mai ridic putin pentru a nu avea probleme cu drumul si oricum trebuia ridicata deoarece topaia de spate la viteza. Pe drum nu am abuzat deloc de ea.Drumul pana la Iasi este foarte bun si abia asteptam sa ma joc putin pe el. Ajuns la Iasi Dragos a facut cateva run-uri in care la unul din ele ambreiajul a dat semne ca patineaza ,in final nu s-a reusit nimic notabil in plus,doar 2-3 cai in plus si am hotarat ca nici cu methanol nu este nevoie sa ii dau sa vad daca ar mai face ceva.Intr-un fel putin dezamagit am plecat si cu toata increderea am putut profita de cei aproximativ 80km de drum din Iasi spre Bucuresti care au fost o placere sa ii parcurg.Pe DN am avut ocazia sa ma dau cu un Porsche 991 Carrera,nu stiu exact ce model era,dar nu cred ca intelegea nimic baiatul ce se intampla cu E46 diesel ,nu putea sa tina in nici un fel pasul pana la 230km/h cat a fost suficient de liber pentru a ne putea juca putin. Ajuns inapoi in Bucuresti am constatat ca bucsile de la bratele fata au cedat si am decis sa trec la PowerFlex. In weekendul ce urmeaza(6-7.10.2018) este ultima etapa la Arad pe acest an unde se anunta multe surprize si masini bomba.Abia astept sa ii dau drumu' pe pista si sper sa scad sub bestul personal de 12,4s. Urmeaza sa schimb si bratele pe spate pentru a putea face un camber putin spre pozitiv ca atunci can masina se lasa la plecare sa puna jos pe toata latimea anvelopei. Urmeaza noi surprize si posibil ca in primavara sa schimbam iar prefixul 5xx...1 point
-
salutate la toata lumea, revin la o "pasiune" mai veche, un bmw E91 335d 2010 touring intrebare ? ma ajuta / indruma si pe mine cineva sau spre cineva cu o diagnoza soft foarte amnuntita (brasov,ploiesti,buzau,bucuresti) ? multumesc !1 point
-
Ei, și cum mă așteptam, deși cu greu am făcut programarea (mulțumesc oricum Romulus pentru intenția de ajutor), am ajuns Marți la ora 11:00 la constatare. Am ajuns puțin mai devreme, dar nici o problemă zic, aștept. Se face ora 11. Mă așez la biroul consilierului la care eram asignat. Mă prezint și sunt lovit direct de un semi-sictir: "da spuneți". Zic care e treaba, trece datele în sistem și-mi face o ofertă deja. Ofertă cu vreo 250 RON mai mare decât ce primisem acum vreo 2 luni pe mail, dar na, n-am comentat, nu el a făcut oferta veche. Ok, dau talonul, apoi se face liniște vreo 5 minute cât a completat prin tabel. Ciudat că n-a citit cheia, dar poate la vopsitorie e altă treabă. Respectivul consilier mai era cu un junior pe lângă el, părea că îi face un training. În fine, mergem spre mașină, când aproape ajungem îi sună telefonul, expediază repede pe cine e acolo și apoi se plânge de față cu mine către junior "băi frate, ce e azi, s-a spart conducta cu clienți , prea mulți" - jenant. Încerc să trec peste moment și ne uităm la mașină, se lămurește și mergem să stabilim o dată în care să aduc mașina. Stabilim pentru lunea viitoare în cele din urmă că se pare că mașina nu putea fi gata până vineri (4 zile, wow - ok e plin - asta e), iar eu aveam nevoie de ea în weekend. Rămâne să o aduc luni, dar nu am făcut fișă de intrare în service, nimic. Parcă nici nu fusesem pe acolo... A doua zi însă, interivne ceva și pot aduce mașina mai devreme așa că decid să iau legătura cu omul să văd ce se poate face - inițial mi-a propus să las mașina de marți acolo. Încerc să îl sun pe numărul de telefon, nu răspunde. Ok, aia e. Revin ulterior, liniște. Toată ziua nu mi-a răspuns. Când mă duceam la Audi, eram măcar sunat între timp dacă nu îmi răspundeau pe moment să lămurească ce se întâmplă. E vineri, n-am reușit să mai dau de el, motiv pentru care luni nu mă mai duc acolo. Nu e normal să las sume mari de bani și să fiu ignorat. Nu, omul nu e la cheremul meu, dar nici să stau să alerg eu după consilieri, pe banii mei, lăsând deoparte atitudinea extrem de superioară a lor. @Romulus, dacă citești asta, degeaba vrea noul management să facă ceva dacă nu investește masiv în personal. Pare că sunt depășiți de situație și totodată oarecum frustrați. Eu unul nu mă mai duc acolo - nu accept să văd figuri și aere de superioritate pe banii mei. Și da mi-am adus aminte numele tuturor consilierilor cu care am vorbit. În postarea de mai sus unde ziceam că tot așa era domnul acela foarte supărat pe viață precum și de băiatul ăsta care e sătul de clienți și doar îi ignoră.1 point
-
Avand acelasi diametru exterior masina trage si consuma la fel, diferenta este la confort, performanta aceeasi, e placebo ca trage mai greu.0 points
-
Inca sunt oameni in 2018 care pun botul la "am luat masina pentru prietena/sotie dar nu ii place/nu e multumita/ ii e frica cu tractiune spate" ? Jumatate din masinile de pe Olx sunt ale prietenelor, dar toate sunt extrem de nemultumite de masini, asa ca le pun la vanzare inca de cand pleaca pe platforma din Germania. La un pret avantajos, desigur. Proprietarii sunt destul de pasionati de Bmw-uri, asa ca isi fac cont pe Bmwclub si dintr`o pura intamplare din primele 3 postari unul este cu anuntul unei masini.-1 points
-
Nu este mai simplu, eficient si mult mai comod de facut o asigurare de asistenta rutiera ?-1 points
-
Vand BMW 320i, EURO 5, fabricat in 2009 (2009-04-30). Rulaj 146.000 km. Pret: 9.900€ negociabil. Tel: 0723 512 392 VIN: WBAPG31000VJ38678 Printre dotari se regasesc: - Automatic Start/stop Function - Brake Energy Regeneration - Runflat Tyres - Exterior Mirror Package - Headlight Washer System - Park Distance Control (pdc) (front & back) - Rain Sensor - Xenon Light - Navigation System Professional Lista completa de dotari: http://bimmer.work/vin/226cbf0f136b0e7bdc28179325d8ae43/ Link OLX: https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-320i-euro-5-2009-IDaQRQL.html Masina este in stare foarte buna, inmatriculat RO in 2013.-1 points
-
27.08.2012 ,inmatriculata RO 3.0d twin power turbo 258 cp Euro 6 fara Adblue rulaj 250kkm din care 8000 in ro-ofer vin doar pe PM celor interesati pret 22000-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00