Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/14/18 in all areas
-
nu exista o lista de piese pentru ca e o operatiune foarte complicata si diferita de la masina la masina. din punctul meu de vedere , dupa ce am facut operatiunea asta pe un e46, am ajutat la refacerea unei operatiuni facute de altii pe e60 si vazut multe masini facute in bataie de joc de multi "mesteri" si "service uri autorizate" desi nu exista asa ceva, iti pot dau un sfat simplu si valoros: - nu te apuca de asa ceva, e o prostie! cumpara ti o masina cu volan pe stanga ! bafta2 points
-
BMW 118i 170 cp, cutie automata 8+1, 2011, 120k km, culoare albastru inchis. Are toate optiunile posibile in afara de piele si navigatia profesionala. Am adus masina din Germania ca o surpriza pentru logodnica, dar este prea speriata sa o conduca in iarna ce urmeaza, asa ca am hotarat sa o vindem si sa dam avans ptr un 4x4. Starea optica a masinii este impecabila, la fel ca si starea tehnica. Schimbate recent: ulei de motor BMW 5W-30 TWIN POWER TURBO, filtru ulei, filtru aer si filtru de polen. Masina are carte de service si este foarte ingrijita. Am fost la RAR cu ea si am scos cartea de identitate (+itp) in urma cu 2 saptamani, acum astept sa se faca data de 16 oct ptr a merge la politie sa o inmatriculez. Pot oferi VIN-ul masinii persoanelor interesate. Cand incerc sa adaug mai multe poze nu se incarca, prin urmare cine doreste mai multe poze sa ma anunte prin mesaj sau telefon. Pret 11500 euro, usor negociabil. Tel: 0765 64 31 981 point
-
1 point
-
Decat sa cumperi un cotet din Romania mai bine unu din UK unde ii pot afla istoricul foarte usor. Omul a facut o intrebare si acum ii sariti in cap.1 point
-
Observatii dupa 6 luni cu 320D, anterior 8 ani cu Honda Accord. - in traficul urban, prea putina lume imi da prioritate de „curtoazie” (iesiri de pe strazi laterale, intrat stil fermoar, iesiri din parcare, schimbat banda etc) ... ba chiar de cele mai multe ori remarc o oarecare agresivitate - soferii de BMW nu prea se respecta intre ei - la drum lung, ceilalti soferi evita sa intre in fata, daca au masina pe banda lor, asteapta sa trec mult mai frecvent ca inainte - nu mi-a facut nimeni „flash-uri” de cand am masina, ce e drept nici nu prea dau ocazia...Nici cu Accordul nu prea se intampla, insa mai erau cazuri - pe autostrada, mai ales daca vin tare, masinile din fata se retrag pe banda de viteza inferioara mult mai repede...mai ales noaptea, probabil LED-urile sunt mai „agresive„ ca lumina - „provocarile” sunt mai rare...adica genul de condus agresiv, ca sa stea unul lipit de bara din spate1 point
-
Frumusel. Bine ca nu ai luat ceva 2007+ pe injectie directa. Macar cu asta dupa 4000 de lei bagati in ea stai fara griji multi ani. Pe mine N43 m-a dus anul asta la ~13000 lei.1 point
-
e recomandat sa pui rotile de iarna la limita inferioara. daca ai 225 latimea minima, atat e bine sa pui. ca e sau nu iarna, ca vrei sau nu sa faci asta, e alegerea fiecaruia. ce atatea discutii pe tema asta?! stricati si topicul si omul a spus clar ca e alegerea lui si nu a cerut sfaturi.1 point
-
Si cand te prinde zapada cu roti pe 19 sau 20 cu anvelope late te mai intereseaza cum arata ?1 point
-
Eu unul, de la pisicuta n-am mai avut asa chimie cu un treiar, exceptand M-urile. Chiar frumos. http://www.youtube.com/watch?v=GzWvu4VjRb81 point
-
Daca sotia nu este pretentioasa ia in calcul Kia. Este o marca foarte fiabila si fara batai de cap. Eu am luat ambele masini acum 3 ani ambele SH. La BMW am facut lucrari de vreo 5000 eur iar la Kia un bec de pozitie ars care costa 2 lei.1 point
-
1 point
-
2013 fabricate si ceri 1300 lei pe ele, mai sunt si tocite!!!1 point
-
Pe partea cealalta a anvelopei ar trebui sa ai un DOT ceva mai usor de inteles.1 point
-
Inca niste idei: - motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, consum bun, f scazut cand o conduci economic. Fata de N47 turbo lagul a scazut considerabil, e un motor mai elastic, cuplul e disponibil de mai jos 1500 rpm daca tin minte. Are si joja pt verificat nivelul uleiului. Au inceput sa echipeze cu B57 de la inceputul lui 2015 din cate stiu. Fiabilitatea se va vedea in timp. Eu am ales sa fac reviziile la jumatatea intervalelor oficiale, dupa vechiul calendar Bmw. - liniile portierelor sunt mai ridicate decat seria 3(pari ca stai mai in masina), spatiu usor mai mult pe latime, mai putin pe inaltime. Se simte mai ales in spate. Ating cu capul capatul plafonului daca stau pe bancheta din spate. - un punct negativ e GPS, accesibilitatea meniurilor, informatiile de pe GPS sunt inferioare TomTom/Garmin. Dai back in unele cazuri si in loc de meniul anterior te scoate in cel principal de GPS. Numele destinatiilor daca nu le nimeresti exact la revedere, nu stie sa genereze unele apropiate, transliterari pt diacritice... La fel devine ultra complicat cand tb sa definesti o ruta care evita anumite zone, trece prin anumite puncte. Cateodata iti spune sa schimbi directia cam tarziu. Hartile teoretic erau actualizate pt 2015, practic am gasit zone prin Benelux care existau de cativa ani si nu apareau. Cred ca si GPSurile Mio sunt mai bune. Singurul lucru care-mi place - se compun repede numele cu roata Idrive. - per total e o masina bine inchegata, materiale de calitate(nu scartaie), ceva cu o performanta/dinamica usor mai buna decat oferta tipica din segmentul 30-50k euro. Excludem C-class, A4 care sunt pe aproape. Nu e white collar management type. Cred ca peste cativa ani va fi destul de cautata la SH. - tinuta buna in viraje, ruliu aproape inexistent(fata de F30/31), masina se aseaza in viraj unde ii comanzi din volan, fara surprize chiar si la limita. F bine echilibrata, se simte ca un kart. Sta bine pe sosea, tb sa mergi spre 200 km/h ca sa simti senzatia de viteza. Chiar si peste 200 nu devine instabila. - pretul de catalog pt modelul meu 46k euro, poti lua si un 10-15% reducere. Pentru ce ofera e un pret corect. Nu cred ca mai merita daca pretul sare de 50k euro. Optionalele (majoritatea sisteme de asistenta) sau motoare mai puternice nu cred ca aduc un beneficiu care sa justifice 60-70k euro pentru asemenea masina.-1 points
-
-1 points
-
Si cam care ar fi diferentele intre un 530d si un 730d la intretinere? Poate un 10-20% in plus pt 730d, in rest e la fel.-1 points
-
nu sunt sigur ca discurile fata vor incapea in jantele pe 17...cred totusi ca pachetul M vine si cu discuri fata un pic mai mari nu doar cu etrieri vopsiti in albastru. suplimentar, rotile 225/55R17 au anvelope ridicol de subtiri pt seria 5 iar jantele sunt la fel, ridicol de mici iar balonul anvelopei este similar balonului unui SUV. jantele de 17 sunt pentru seria 1 sau 3.-1 points
-
225 pe seria 5 arata ca un drac, zici ca sunt roti de bicicleta, masina avand o silueta destul de mare.-1 points
-
e forum, ne dam cu parerea. pe seria 5 mereu am considerat ca 245/45r18 e compromisul ideal pt iarna dpdv al raportului aspect/eficienta iar pt vara 245/40r19 fata si 275/35R19 spate. pt iarna am michelin Alpin 4, iar daca nu voi putea ajunge undeva ca-s de 245, imi asum asta. 17 inch exclus din motivele expuse mai sus iar 20 inch pt vara exclus de asemenea din motivul confortului si durabilitatii in timp a masinii.-1 points
-
Pai fa bine si schimba-i franele ca sa ii poti pune roti pe 17 cu 225/55 ca altfel e jale la iarna conform postacilor de serviciu de pe Bmwclub.ro Astia toti stramba din nas daca aud de jante mai mari de 18. Conceptii din anul 2000.-1 points
-
Romanu' tot roman sa fie, am mai auzit tentativa de mutat de pe dreapta pe stanga si la A6 2015 si F10 2016. Toate cotetele din Anglia ajung aici.-1 points
-
Pai si a primit cel mai bun sfat, cu diferenta de bani + bataia de joc la conversie + ca nu prea se baga nimeni in afara de E46 si rezultatu' final dezamagitor mai bine ia cu volan stanga.-1 points
-
Se pare ca seria 4 nu-i prea populara pe la noi. Asa ca voi pune aici informatii, pareri. Pot folosi ca reper, pe langa restul, in achizitionarea unui Bmw. Conduc de aproape 2 ani un 420d Gran coupe F36. Inainte am condus temporar un F30. Am detaliat intr-un alt topic ca m-a deranjat: ruliu, nu avea optiunile pe care le vroiam. Ca sa remediez problema am testat seriile 4,5 F36/F10. Mi-a placut seria 4(tinuta de drum mai buna, suspensie mai ferma, spatiu suficient, gabarit la limita ok-ului, manevrabilitate buna, hayon). Asa ca am ajuns la un F36 pe care l-am comandat dupa gustul meu. Configuratie: motor 2.0 D twinturbo 194cp 400nm transmisie manuala culoare Glaciersilber Sport line + volan/schimbator M sport Comfort pack (PDC spate, clima automata 2 zone) Alte dotari: Xenon + led daylight, gps business, connected services, senzor ploaie, hayon electric, retrovizoare electrochrome jante 397 18" + runflat Masina arata asa: exterior: (exceptand la mine: jentile care la mine sunt 397, evacuare 2 tevi doar pe o parte, fantele din aripa fata care sunt in culoarea caroseriei). In rest arata la fel cu cea din video. interior identic cu cel: (cu exceptia cutiei care la mine e manuala cu schimbator M )Motorul trage bine(vezi video) ajungi de la 100 la 200,220 liniar fara efort. Motorul e mai sonor in modul Sport. Directia e mai putin asistata si da incredere la manevre mai sportive. Suspensia devine mai ferma si motorul e pe full output. Chiar si pe comfort se simte cuplul motorului la turatii joase. Directia e precisa in toate modurile. Totusi fiind servoelectrica feedback-ul dinspre exterior e aproape inexistent. Cand mergi pe default Comfort, e lejer, silentios, comfortabil bun pt drumuri lungi. Daca mergi in jur de 130 scoti cam 5.6%. La 90 cobori sub 5. Am scaunele sport odata gasita pozitia sunt de vis (a durat ceva experimentand). Poti face si tilt, reglat lombar, alungit sezutul. Prefer scaunul coborat la maxim (1.87) mai imi raman 10 cm pana la plafon. Pozitia de condus e f buna, sport, stai cu picioarele aproape orizontale. Pb e cand te dai jos/urci tb sa te tarai putin, pragurile sunt putin mai evazate. Design interior sport practic, minimalist, driver oriented, trimul ales e ok pt nevoile mele. Arata a bord de Bmw. Fara Nu sunt fan piele/lemn, briz brizuri, cel putin nu pe tipul asta de masina. Daca directia ar avea mai mult feedback ar fi o masina completa. Ce-as schimba daca as comanda-o inca odata? Suspensie M sport fixa, senzori de parcare fata, pachet navigatie professional. Raman la Sport line(se integreaza mai bine in design). M Sport line arata cam aftermarket, prea 90's.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00