Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/15/18 in all areas
-
Infrastructura nu tine loc de educatie si bun simt in trafic. Uitati-va ce vitejii in trafic se fac si pe autostrazi sau drumuri cu doua benzi pe sens, ......nu acolo e problema. Cati dintre noi nu observam masini de lux, masini scumpe, proprietari cu situatie financiara buna, si nu folosesc centura, a carui prezenta este disimulata de o chinezarie de plastic de 5 lei, iar chiar daca vehiculul lor este echipat cu bluetooth si solutii de conectivitate moderna, stau toti cu telefonul in mana. Eu sunt convins si daca am avea, ipotetic(in realitate e imposibil) o infrastructura decenta, tot am ocupa locuri fruntase la accidente in statisticile UE. Iar daca ne uitam ce generatii urmeaza, din ce in ce mai putin educate, mai putin instruite, fara nici o urma de respect fata de reguli....lucrurile nu se prezinta destul de pozitiv.5 points
-
Omul ala care a facut accidentul nu era stresat. Era grandoman, nu era la primul live. Inteleg si ce zici tu, dar pana sa avem noi drumuri, mai trec 30 de ani de acum. Franta de exemplu a dat o lege ca nu ai voie sa pui mana pe telefon, nici daca esti oprit pe dreapta. In UK stiu iarasi ca daca esti prins cu mana pe telefon, amenda (te vad camerele, nici nu e nevoie sa te vada vreun politist). Iar daca exemplul dat de tine e propriul exemplu, sincer nici nu tu nu ar trebui sa mai ai carnet. 190kmh prin Romania e crima. Masina in momentul in care pleaca de pe loc, e de fapt o arma.5 points
-
5 points
-
Trebuie sa ai mare grija cu diagnosticarea zgomotelor de la suspensie. Este foarte usor sa ajungi sa schimbi multe piese, fara insa sa rezolvi problema. Esti intr-o situatie similara cu ceea ce am patit eu in urma cu vreo 15 ani. Service-ul (autorizat BMW) mi-a recomandat sa schimb toate bratele suspensiei - se ajungea la o suma foarte mare. Cauza reala s-a dovedit a fi un cap de bara - piesa care nu era pe lista celor recomandate pentru a fi inlocuite. Evident, nu se poate face nicio similitudine tehnica cu problema ta de acum; dar principiul de abordare a diagnosticarii ramane valabil. A diagnostica uzura buscilor si pivotilor bratelor este, in mod tipic, dificil. Este posibil ca ele sa fie uzate, dar "la mana / cu levierul" sa para a fi perfecte. Atunci cand jocurile se observa prin verificare clasica, uzura este deja (foarte) avansata. In opinia mea, discuta ce cei de la service daca exista o procedura indicata de BMW pentru diagnosticarea uzurii bratelor la modelul tau de masina.. Daca exista o astfel de procedura, ma astept ca ea sa necesite niste special tools si sa implice masuratori precise. Roaga-i sa iti prezinte procedura, preferabil si documentele de la BMW in care este descisa procedura. Apoi urmareste sa se aplice intocmai. Daca nu exista o astfel de procedura, atunci - cu exceptia situatiei in care bucsile sunt in mod evident crapate sau pivotii au joc - diagnosticarea se transforma de regula in inlocuirea de piese la nimereala, pana cand dispare problema. Pentru service-uri, este mana cereasca. Uneori poate fi de folos testarea pe un stand de ITP, asezand rotile pe talerele mobile si urmarind, sub masina, comportamentul elementelor de suspensie. Din pacate, talerele efectueaza doar translatii in plan orizontal. Ideal ar fi un stand care induce in suspensie vibratii sus-jos cu frecventa mare si amplitudine mica (gen stand de testare amortizoare), care ar simula cel mai aproape de realitate problema ta. Daca singura alternativa va fi inlocuirea la nimereala, iti recomand sa faci o lista cu toate componentele care ar putea provoca bataia respectiva, apoi sa le inlocuiesti in ordinea crescatoare a costului lor (de la cel mai ieftin la cel mai scump).4 points
-
Ca sa fim cinstiti, in europa exista o singura tara in care nu sunt limite de viteza, pe restul limitarea este la 130 km/h maxim; dupa rationamentul respectiv, ar trebui ca toti cei care nu traiesc in acea tara care este privita ca mecca conducatorilor auto ar trebui sa fie frustrati si din acest motiv sa devina agresivi si sa comita accidente. Continuand rationamentul, in cazul, revin, ipotetic, in care in Romania peste noapte ar aparea o infrastructura dezvoltata, credeti ca nu ar mai fi accidente??? Pe naiba, ar fi in continuare, deoarece la terminarea scolii de soferi si obtinerea permisului in general instructorul iti ureaza , haide, acum mergi si invata sa conduci, starea tehnica a parcului auto din Romania este proasta, in ciuda tolerantei zero pentru alcool se produc multe accidente pe fondul consumului de bauturi alcoolice/substante psihotrope, si foarte multe din cauza indisciplinei la volan. Un articol mai vechi care prezinta o asemenea analiza, si da, titlul topicului este, din pacate, inspirat si actual, deoarece zilnic au loc accidente grave pe drumurile din romania http://www.ziare.com/stiri/accidente-rutiere/5-romani-mor-in-accidente-rutiere-in-fiecare-zi-cum-au-ajuns-soselele-noastre-sa-fie-cele-mai-periculoase-din-intreaga-ue-1509247 Intotdeauna suntem tentati sa citim printre randuri, sa ne gasim scuze puerile si sa cautam numai exemplele care ne avantajeaza.....sincer, pe mine nu ma intereseaza ca X este frustrat si are masina puternica, si doreste sa conduca rapid; daca vrea sa faca asta, sa se mute in tara aia unde o poate face, daca nu, sa respecte regulile din trafic din locul in care traieste si sa nu ii puna in pericol pe participantii la trafic cu care trebuie sa imparta infrastructura.3 points
-
Tu chiar nu vrei sa intelegi. Pe portiuni de drum, autostrazi unde ai voie cu 240, la un moment dat, din cauza traficului sau a vremii o sa vezi ca ai restrictie de viteza, repet, doar pentru un timp. Si normal, cei aflati in trafic nu depasesc aceea limita deoarece respecta regulile de trafic. Chestia asta se intampla acolo unde zici tu , in afara, unde poti merge cu 240 km/h. Daca nici acum nu ai inteles.......2 points
-
Ok, si daca nu avem infrastructura necesara, decat peste vreo 30 de ani cum am zis, atunci trebuie sa tina mortis unii sa mearga pe drumuri cu dublu sens, cu 200kmh? Ca sa omoare o fetita, iar pe un baietel de 3 ani sa il bage in scaun cu rotile? (asta daca supravietuieste). Nici macar nu a fost un accident din cauza infrastructurii, cum sunt pe valea oltului, unde se fac depasiri periculoase, care nu s-ar fi facut daca aveam o autostrada. A fost un accident din prostia romaneasca, vechiul obicei de roman care si-a luat bolid nemtesc. Astia te omoara mergand regulamentar.2 points
-
Salutare, Astazi am hotarat sa va prezint si voua neinsufletita care-mi pune zambetul pe fata de cate ori o vad sau o conduc, 2013 F10 LCI M550d xdrive. Facem pereche de aproximativ 10 luni de zile (de aproape 2 luni traim separat, graba si placerea condusului m-au lasat pieton pentru 3 luni), iar dupa aproximativ 25,000 km pot spune ca nu ne-am creat probleme unul altuia:) A avut parte de un singur retrofit, soft-close la portiere, si upgrade la jante, schimbat style 434M cu Z-Performace ZP2.1 pastrand dimensiunea de 20" I-am facut o optimizare de soft deoarece aveam piticii mei pe creier si am vrut sa fiu sigur ca masina dezvolta cu siguranta puterea declarata, este cunoscut faptul ca BMW-ul (cel putin la aceasta varianta de motorizare) declara valori mai mari decat cele reale, nici a mea nu a facut exceptie, dar dupa interventia facuta de Dragos de la Completechip Iasi, sunt foarte multumit. A primit pedaliere (acceleratie si frana) M-Performance, doua seturi noi de covorase, unul OE pentru iarna si unul M-Performance pentru vara, un set de jante style 365 pe 18" pentru iarna si doua seturi de anvelope noi RFT, Nokian WR A4 pentru iarna si Pirelli PZero PZ4 pentru vara. Am facut doua revizii complete la BMW, le fac la aproximativ 11,000-12,000 km, la urmatoarea revizie a motorului, va primi si una completa la sistemul de franare nou, am cumparat la oferta in luna martie discuri + placute OE, pe langa acestea am cumparat si un kit conducte frana Goodridge si lichid de frana Motul RBF660. In urma cu aproximativ 2 luni de zile, a avut parte si de un pachet complet de intretinere, iar de curand am pus pe ea si un DVR Viofo A119S. In mare, cam asta e de spus despre ea de cand este in posesia mea. Puteti vedea cateva poze in link-urile de mai jos. Model M550D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N57X Displacement 3.00 Power 280 kw Drive ALLR Transmission AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery IND.ERW.LEDERAUSST./AMAROBRAUN (ZAP5) Prod. Date 2013-08-22 Vehicle options P337A M Sports package S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2N9A BMW LA wheel, M Double Spoke 434 S2PAA Wheel bolt retainer S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S453A Climate-controlled seats, front S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S536A Auxiliary heating S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6ANA Concierge Services S6NRA Apps S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WBA Multifunctional instrument display S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S754A M Rear spoiler S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S775A Headlining anthracite S854A Language version French S877A Delete cross-pattern operation S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label Photo 1 Photo 2 Photo 3 Photo 4 Photo 5 Photo 6 Photo 7 Photo 8 Photo 9 Photo 101 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
ĂŁla este codul daca nu vrei sĂŁ pui seria de caroserie (nu trebuie toatĂŁ, doar ultimele 7 caractere, a mea este A990274 )1 point
-
1 point
-
118 sau 120? în ce lună e fabricată? pune aici ultimele 7 caractere din serie dacă vrei codul exact http://www.realoem.c...597#11717787870 asta e pentru 118d din 01/2005, dar se gaseste pe toate modelele astea http://www.realoem.c...7&q=11717787870 exemple de prețuri: https://www.bavauto.ro/11717787870 https://www.epiesa.ro/cautare-piesa/?find=11717787870 https://www.autokarma.ro/cautare-dupa-cod-produs?search=117177878701 point
-
Am desfacut din nou astazi admisia! Problema era ca la introducerea admisiei o garnitura a iesit din locasul ei si din aceasta cauza pierdea aer pe acolo, de aici venea sunetul de avion! Pentru cei care fac opertiunea asta sa aibe grija cand o monteaza la loc cu acele garnituri! Respect si numai bine!1 point
-
Kidoo - un dpf muci, cu ceramica topita dar original se vinde cu 800lei pentru platina. Unul aftermarket nou e 1200lei. Gandeste-o tu de ce e asa mare diferenta de pret.1 point
-
Este o normalitate sa mergi cu 240 km/h, dar doar pe anumite sectoare de drum!!!! Cand ai avertizare de limita de viteza, cele care se schimba electronic, daca pe banda 3 sau 4 ai 90 km/h, sa fiu al dracu daca am vazut sa se depaseasca aia 90 km/h, desii drumul permitea. Cum scria si Eugen, bunul simt la noi este aproape inexistent. Hai sa iti explic altfel, cu normalitatea de care vorbesti. Daca baiatul cu audi circula legal, in normalitate, eu zic ca traia in urma accidentului. Tu ce crezi?1 point
-
relaxeaza-te! e bine sa iti dai cu parerea acolo unde stii! nici eu nu imi dau cu parerea pe orice topic pentru ca nici eu nu stiu si prefer sa nu scriu nimic decat sa spun o prostie! asta ar trebui sa fie valabila pentru toata lumea! nu mi amintesc cand am legat ultima daca luminile alea la un BMW e90 dar mi a luat sub 1 minut sa caut schema si sa vad unde se leaga pentru ca eram sigur ca nu se leaga la lumina ambientala de la tavan. tu ai facut asta inainte sa scrii pe forum? eu cred ca nu....... e totusi vorba de o masina marca BMW, nu de o Dacia 1310. nu putem arunca asa vorbe despre improvizatii la masina pentru ca unii chiar le iau de bune si apoi se trezesc cu "surprize" nu tu esti o problema aici ci obiceiul asta de a intra si a scrie/raspunde ceva fara nicio baza sau cunostiinta tehnica. daca tu de exemplu nu ai facut niciodata treaba asta la un e90, de ce ai raspunde altora si le ai spune cum sa o faca fara ca macar sa te documentezi inainte cum se face? ca asa ai auzit/citit tu pe te miri unde? nu e deloc OK ! e foarte posibil sa spui o prostie ....ceea ce tocmai ai facut!1 point
-
vorbesti aiurea ca sa te aflii in treaba fara sa ai habar ! nu toate masinile au "footwell light" ! e o optiune pe care unele masini o au iar altele nu. nu are legatura cu faptul ca o masina e full de full -> daca nu are optiunea, nu are luminile! luminile de la picioare precum si cele de sub usa (sau manere exterioare), se conecteaza la FRM si nu la FZD ! nu au nicio legatura fizica (fire) luminile respective cu plafoniera ! e voarba doar de o informatie trimisa pe CAN intre FZD si FRM cu mesajul ca o usa a fost deschisa. aproape zilnic apar "sfatuitori" ca tine pe forum si nu va inteleg de ce simtiti voi nevoia sa scrieti despre ceva ce nu cunoasteti!1 point
-
Pai si a primit cel mai bun sfat, cu diferenta de bani + bataia de joc la conversie + ca nu prea se baga nimeni in afara de E46 si rezultatu' final dezamagitor mai bine ia cu volan stanga.1 point
-
Decat sa cumperi un cotet din Romania mai bine unu din UK unde ii pot afla istoricul foarte usor. Omul a facut o intrebare si acum ii sariti in cap.1 point
-
Romanu' tot roman sa fie, am mai auzit tentativa de mutat de pe dreapta pe stanga si la A6 2015 si F10 2016. Toate cotetele din Anglia ajung aici.1 point
-
nu exista o lista de piese pentru ca e o operatiune foarte complicata si diferita de la masina la masina. din punctul meu de vedere , dupa ce am facut operatiunea asta pe un e46, am ajutat la refacerea unei operatiuni facute de altii pe e60 si vazut multe masini facute in bataie de joc de multi "mesteri" si "service uri autorizate" desi nu exista asa ceva, iti pot dau un sfat simplu si valoros: - nu te apuca de asa ceva, e o prostie! cumpara ti o masina cu volan pe stanga ! bafta1 point
-
Am prea multa experienta sa mai pot fi imbrobodit de niste strategii si texte ieftine ale samsarilor, cunoscute de altfel de majoritatea in ziua de azi. Nu consider ca am facut o alegere proasta, stiu foarte bine ce riscuri implica. Si daca schimb motorul cu totul nu costa mai mult de cateva sute de euro. Masina este foarte dotata si ingrijita. E normal la varsta ei sa mai necesite niste mici reparatii. Daca vrei o masina de 13 ani in care sa nu mai bagi nici un leu si sa fie ceas din toate punctele de vedere, inseamna sa iei o masina de pasionat care a stat toata ziua in jurul ei acordand atentie celui mai mic detaliu. Iar asta ar fi insemnat in cazul meu, pe o asemenea masina, sa platesc undeva la 7-8.000 de euro si nu 4.500. Nu ca nu as avea banii astia, dar petru 8 km / zi cat face sotia nu consider ca merita. Dar, chiar voi trage linie dupa vizita la mecanic si va voi tine la curent. Referitor la sfaturile colegilor, le multumesc sincer pentru ca si-au facut timp sa mi le ofere, insa Kia sau Toyota nu intra in aria mea de satisfactie. Prefer sa mai schimb cate ceva din cand in cand, dar sa am totusi o tinuta de drum, design, dotari si finisaje usor superioare. Kia sau Toyota or fi mai usor de intretinut, dar dupa cum am spus, nu asta primeaza pentru mine.1 point
-
Unghi de fuga azi la Autosoft militari , vad ca au schimbat aparatul , sau cel putin conectorii de pe roti . Momentan pare ok , oricum am garantie 90 zile fata de 30 cat stiam initial , pret 220 ron . Ca si feedback dupa cele schimbate mai sus , franare ceva mai ferma si se pare ca nu mai balanseaza la franare chiar daca sunt in Comfort + , poate ca uzura bucselor de la bascule isi spunea cuvantul mai ales la franari. http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20181013_150202_zpsxgv5pptl.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20181013_145149_zpspgormw2i.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20181013_145140_zpsiforecwa.jpg1 point
-
1 point
-
Va salut! Prezint si eu caruta, un E60 LCi M-pack 520d oct 2008. Pareri, ideei de viitor (cu exceptia vopsitului jantelor) ? S1CAA Selection Of COP Relevant Vehicles S1CBA CO2 Package S2NPA BMW Alloy Wheel M Double Spoke 135 S2PAA Wheel Bolt Retainer S320A Deleted Model Lettering P337A M Sports Package S441A Smoker Package S442A Cup Holder S481A Sports Seat S4MSA Interior Moldings Alu Pentan S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S522A Xenon Light S534A Automatic Air Conditioning S544A Cruise Control With Brake Function S609A Navigation System Professional S644A Preparation F Mobile Phone W Bluetooth S676A HiFi Speaker System S698A AreaCode 2 For DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control For Teleservices S704A M Sports Suspension S710A M Leather Steering Wheel S715A M Aerodynamics Package S760A High Gloss Shadow Line S761A Individual Sunshade Glazing S775A Headlining Anthracite S843A Power Reduction S854A Language Version French S863A Retailer Directory Europe S881A Onboard Vehicle Literature French S8S8A Countryspecific Nav System Supply S8SAA Navigation Access Requestcountryspec S8SCA Telematics Access Requestcountryspec S8SPA Control Unit COP http://i64.tinypic.com/fvzp7m.jpg http://i63.tinypic.com/qrj8k1.jpg http://i66.tinypic.com/r9ivtg.jpg1 point
-
Softul de dupa eliminarea dpf nu mai stie sa faca regenerare si nu mai stie de existenta dpf-ului. Daca ai mers mult timp asa posibil sa-ti fi umplut si filtrul nou, daca masina nu isi mai face regenerarea. Probabil trebuie verificat si rescris softul de motor pt a functiona din nou cum trebuie.1 point
-
Deci pana la urma e masina de bibilit nu daily car cum spuneai mai sus. La 4300km intr un an...sa fim seriosi, mai mult o speli decat s o folosesti )1 point
-
Cu putin timp in urma am reusit sa gasesc jantele pe care le doream inca de cand am cumparat masina, style 343M, cele care sunt in echiparea M5-ului. Jantele sunt second hand dar neatinse, impecabile, sunt ca unele noi. Astept cu nerabdare primavara, o voi lasa incaltata cu ghetele de iarna de pe acum deoarece vreau sa imi iau anvelope de vara cu DOT 2018. Ma abtin cu greu sa nu iau niste sh acum si sa le pun pe masina macar o luna:)1 point
-
Service Scream (Tezparii) au preturi de reprezentanta desi nu este.Ex ieri le-am cerut oferta pt placute fata+spate si schimb lichid frana, pe original.1842lei a fost oferta lor.Nu primesc cu piesele clientului desi vin cu piese oe.Aceasi operatie la Cobalcescu ma duce cu piese aduse de mine cu 200-250 lei mai putin.1 point
-
Nu este foarte usor de montat oglinzi rabatabile (si din cheie). Trebuie schimbat cadrul din usa cu altul care sa contina si buton de rabatare, mai trebuie trase fire din modulul de caroserie pana in fata de usa unde se leaga la oglinzile laterale , cu heliomatul si trebuie si recodat tot. Masina ta e bine dotata dar nu e full (asta pentru cunoscatori), ai ramane uimit sa vezi cate pagini are o lista absolut completa de dotari, dintre care amintesc unele mai rare (poate le ai sau nu): sistem audio Logic 7, tempomat cu optiune de urmarire/frinare, sistem keyless-go, scaune electrice cu memorie, carlig remorcare, etc...1 point
-
Salut, Masina mea nu are filtru de particuel...asa am luat-o. Stie cineva cat m-ar costa un filtru nou, montarea si activarea lui, si ce ar mai trebui facut? Merita sa fac asa ceva, sau sa merg in continuare - fum nu imi scoate, totul e ok, merg asa de 2 ani, noxele au iesit tot timpul ok. Si puteti recomanda un loc in Bucuresti? merci,0 points
-
Si fostul meu 535d aveam soft, catalizator si dpf anulate si nu dadea fum nici cand schimba treptele nici cand o calcam. Faza era cand era rece afara nu puteai sa stai langa ea din cauza mirosului de noxe0 points
-
Exact cum e si nick-ul tau asa e si comentariul, anormal...chiar nu inteleg de ce comentezi daca nu oferi un raspuns concret la intrebarea postata. Chiar nu sunt interest de cum arata spatele masinii, sau cum miroase fumul evacuat, nici de faptul ca tu esti pasionat de aceste aspect si stai pe strada sa mirosi "fumurile" BMW-urilor ce trec prin zona ta. Vroiam doar sa stiu ce inseamna sa revin la starea de fabrica, ce trebuie sa fac si cat ma costa. Filtrul nu l-am anulat eu, si nici nu stiam de lipsa lui, am aflat intamplator(acum ceva timp) si m-am gandit ca ar fi Ok sa il pun la loc. Deci daca nu stii sa raspunzi mai bine mergi pe FB, acolo poti comenta in voie fara sa deranjezi...chiar ai putea gasi si vreo 2-3 prieteni cu ideletniciri asemanatoare! Merci,0 points
-
Cum se face ma frate ca pe toti care au dpf-ul anulat ii auzi ca "nu da pic de fum" dar au curul la masina afumat si miroase a soba cand stai langa ea. Cata pierdere de bani pe nemtii astia cu dpf-urile astea...0 points
-
Da, avea viteza incredibil de mare pentru un drum cu circulatie pe doua sensuri. Daca as zice ca trebuie drastic inasprita legislatia rutiera, iar nu-i bine. Atatia mor nevinovati.0 points
-
Din nou aceeași mizerie. Șoferul unui BMW. Era extrem de important cĂŁ mașina aia era BMW...0 points
-
De la schimb ulei cutie automata, la articulatii, si mai ales diagnoza ( ca fara asta nu prea stii ce sa mai faci la masina) de multi ani fac numai la Service Scream (Tezparii), foarte multumit. Am mai fost si pe la alte service-uri inclusiv reprezentanta, si nu prea am fost multumit.-1 points
-
Intretinerea perioada si orice problema a avut masina am facut-o la Serv.Team cu maximum de profesionalism (am asistat la toate operatiunile) Mai pe scurt la Serv.Team am facut - Toate intretinerile periodice, revizia la cutia automata, schimbat distributie, schimbat EGR, curatat DPF etc Reconditionarea turbinei la AVD Turbo (lucreaza cu Serv.Team) Recomand tuturor Serv.Team-1 points
-
La nici 60k km a fost schimbata cutia de transfer la f10-le din familie, una de 80k km nu stiu cat de buna e ca investitie. Sper sa ai bafta! P.s. poti incerca intai cu schimbat uleiul in cutia transfer.-1 points
-
Salut, foarte util poll-ul. Si eu am fost in vara la Serviec Team pentru distributie si am fost f multumit, Preturile sunt mai decente, comparativ cu multe oferte din piata, iar treaba a fost bine facuta. Puteti recomanda si un loc unde se face testul de injectoare? si eventual niste pareri, preturi, etc? Multumesc anticipat!-1 points
-
In general apare de la vre-un imjector iesit din parametri, sau o supapa care nu inchide bine. Asta se intimpla pana se incalzeste motorul. Faza ca scade turatia foarte mult poate fi de la egr( valva sparta), si/ sau de la furtunele de pe admisie, fisurate sau crapate.Este ca si cum ar trage aer fals.Alta ar fi pompa de benzina( 3.5 barr), filtrul de benzina sau regulatorul de presiune.Incepe verificarea cu ce e mai usor.-1 points
-
Mai usor cu presupusul ca sigur te depaseste. Nici 3'ar meu fara dpf nu da "PIC DE FUM" si nu miroase deloc pe langa ea, asta pentru ca este intretinuta corect.-1 points
-
Te bagi pe realoem.com si cauti codurile. Avem asa: 18307798159 - DPF = 5.960,79 RON 18307791587 colier DPF = 130,89 RON 18307789904 garnitura X2 = 55 RON 07119905374 surub X8 = 35,68 RON montaj = ... ? nu e mare lucru rescrierea softului = ~100E la "meseriasii" care (inca) se ocupa cu asa ceva Trage linie si aduna. Filtrul se regenereaza fara nicio problema si in oras, nu stiu unde ai auzit asta.-1 points
-
-1 points
-
cum a ajuns mecanicul la concluzia ca e defecta turbina mica: nu trage in ture mari sau mici?-1 points
-
Multe vorbe. Tineti-o pe a voastra. Uitati-va la 5m in fata, nu cumva sa luati binoclu sa va uitati la 360grade. Drumuri sigure!-2 points
-
Ceea ce la noi ar fi idiotenie, la altii este o normalitate sa mergi cu 240km/h, perfect legal. Oare nu influenteaza acest lucru cat de putin?-3 points
-
Nu sunt de parere ca o legislatie mai dura vor scade numarul deceselor. Drumurile si situatia financiara mai buna au sanse mult mai mari. Eu spre exemplu daca mi-as permite, as merge cu furia mea neagra pe circuit sa mai scot stresu, sa rad ca discreieratu :frantics: si sa ma simt bine. Sau sa merg linistit pe autostrada, nu pe un drum national cu 2 benzi de mers. Nu de alta, dar teoretic sa zicem, ca am fost stresat, m-am luat la intrecere cu alt BMW, am mers cu 190km/h prin 2-3sate, am depasit ambulanta ISU( care m-a depasit in oras, dar dupa acesta s-a dat in dreapta sa imi faca loc sa trec), am intrat cu 120km/h in curba de aprox 60-70 grade si altele.. nu mai zic. Nu recunosc nimic... zic teoretic:)). Crezi ca, daca, as fi avut acel moment de nebunie, defapt ma linisteam daca era legea mai aspra. Vreau sa gandesc practic aici, nu teoretic. Te invit in Bucovina! Este extraordinar de frumos!(inafara drumurilor).-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00