Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/16/18 in all areas
-
Am facut un torrent si cu varianta 1xUSB, asadar 1xUSB : https://mega.nz/#!xHIFiChZ!NMhW7RJM_UWhJozfqiUFYextJc80dkTCvii-sp1NPok 3xUSB : https://mega.nz/#!QDBBGarZ!mo5JaXX2eJ0sxaZslVD8A2wQT0zfnN4_yu59flJvNq42 points
-
Ca sa fim cinstiti, in europa exista o singura tara in care nu sunt limite de viteza, pe restul limitarea este la 130 km/h maxim; dupa rationamentul respectiv, ar trebui ca toti cei care nu traiesc in acea tara care este privita ca mecca conducatorilor auto ar trebui sa fie frustrati si din acest motiv sa devina agresivi si sa comita accidente. Continuand rationamentul, in cazul, revin, ipotetic, in care in Romania peste noapte ar aparea o infrastructura dezvoltata, credeti ca nu ar mai fi accidente??? Pe naiba, ar fi in continuare, deoarece la terminarea scolii de soferi si obtinerea permisului in general instructorul iti ureaza , haide, acum mergi si invata sa conduci, starea tehnica a parcului auto din Romania este proasta, in ciuda tolerantei zero pentru alcool se produc multe accidente pe fondul consumului de bauturi alcoolice/substante psihotrope, si foarte multe din cauza indisciplinei la volan. Un articol mai vechi care prezinta o asemenea analiza, si da, titlul topicului este, din pacate, inspirat si actual, deoarece zilnic au loc accidente grave pe drumurile din romania http://www.ziare.com/stiri/accidente-rutiere/5-romani-mor-in-accidente-rutiere-in-fiecare-zi-cum-au-ajuns-soselele-noastre-sa-fie-cele-mai-periculoase-din-intreaga-ue-1509247 Intotdeauna suntem tentati sa citim printre randuri, sa ne gasim scuze puerile si sa cautam numai exemplele care ne avantajeaza.....sincer, pe mine nu ma intereseaza ca X este frustrat si are masina puternica, si doreste sa conduca rapid; daca vrea sa faca asta, sa se mute in tara aia unde o poate face, daca nu, sa respecte regulile din trafic din locul in care traieste si sa nu ii puna in pericol pe participantii la trafic cu care trebuie sa imparta infrastructura.2 points
-
2 points
-
Cred ca esti singurul care recunoaste ca da atelajul fum ). Spune ne si de parfum pe care il da, mai alea dimineata la pornire. Multi se pacalesc singuri, dar poate omit ca e diesel, deci DA, da cu fum.1 point
-
1 point
-
modificarea de la 3.23 la 3.73 o sa ti-o faca sa "fuga" mai tare, adica sa accelereze mai brutal, dar sa stea mai turata in a 6a la viteze de croaziera/autostrada... cu 16% mai turata, ca aia e diferenta intre grupurile vechi si cele noi.... adica o sa ai 2320 la 100km/h daca inainte aveai 2000. teoretic1 point
-
Ma gandesc la *mai bine sa previi decat sa tratezi*. Sa inteleg ca parerile sunt impartite, referitor la prezenta semnelor ca e pe duca lantul ? Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Ce ai patit ma nene, ca nu era suficienta manipularea cu N47, mai nou a aparut si cu B47. Sunt mini-service-uri din tara care promoveaza chestia cu B47 pe farcebook. WTF !!!!!! Ar fi dat faliment de 7 ori BMW daca ar fi fost problemele astea dupa 2009 in ritmul in care o prezinta service-urile noastre.1 point
-
emulatoarele sunt de mai multe forme/culori/design dar important e ce au in interior: daca e pentru CIC sau pentru NBT (nu discutam de CCC pentru ca acolo e total alta poveste, alt principiu de functionare). pe cutie trebuie sa scrie pentru ce model de navigatie e si pe ce caroserii merge (F10, F11, F18, F01...etc). atat CIC cat si NBT (full) au 3 intrari video (FBAS): una pt TV, una pentru DVD Changer si una pentru TRSVC (sistemul de camere) discutia e doar despre CIC pe Seria F deoarece CIC pe seria E functioneaza diferit putin in functie de model (E9x, E7x, E6x)1 point
-
Mergi pe site-ul de Nemtia, acolo e cum trebuie inca de la lansare (dupa cateva ore)...noi suntem second-hand1 point
-
Multi o sa ti recomande sa o schimbi “preventiv”, eu zic sa nu iti faci griji pana nu auzi ceva suspect si sa te bucuri de masina!1 point
-
1 point
-
Stii vorba aia cu "scumpul mai mult pagubeste"? Cu siguranta ce ai gasit sunt inferioare calitativ, de unde si pretul. Sper ca in curand sa introduca obligativitatea verificarii existentei DPF-ului pe masina in testul ITP, presimt o industrie in crestere pt "DPF ON"1 point
-
Tu chiar nu vrei sa intelegi. Pe portiuni de drum, autostrazi unde ai voie cu 240, la un moment dat, din cauza traficului sau a vremii o sa vezi ca ai restrictie de viteza, repet, doar pentru un timp. Si normal, cei aflati in trafic nu depasesc aceea limita deoarece respecta regulile de trafic. Chestia asta se intampla acolo unde zici tu , in afara, unde poti merge cu 240 km/h. Daca nici acum nu ai inteles.......1 point
-
Exact cum e si nick-ul tau asa e si comentariul, anormal...chiar nu inteleg de ce comentezi daca nu oferi un raspuns concret la intrebarea postata. Chiar nu sunt interest de cum arata spatele masinii, sau cum miroase fumul evacuat, nici de faptul ca tu esti pasionat de aceste aspect si stai pe strada sa mirosi "fumurile" BMW-urilor ce trec prin zona ta. Vroiam doar sa stiu ce inseamna sa revin la starea de fabrica, ce trebuie sa fac si cat ma costa. Filtrul nu l-am anulat eu, si nici nu stiam de lipsa lui, am aflat intamplator(acum ceva timp) si m-am gandit ca ar fi Ok sa il pun la loc. Deci daca nu stii sa raspunzi mai bine mergi pe FB, acolo poti comenta in voie fara sa deranjezi...chiar ai putea gasi si vreo 2-3 prieteni cu ideletniciri asemanatoare! Merci,1 point
-
Mai usor cu presupusul ca sigur te depaseste. Nici 3'ar meu fara dpf nu da "PIC DE FUM" si nu miroase deloc pe langa ea, asta pentru ca este intretinuta corect.1 point
-
Salut, foarte util poll-ul. Si eu am fost in vara la Serviec Team pentru distributie si am fost f multumit, Preturile sunt mai decente, comparativ cu multe oferte din piata, iar treaba a fost bine facuta. Puteti recomanda si un loc unde se face testul de injectoare? si eventual niste pareri, preturi, etc? Multumesc anticipat!1 point
-
anvelopele cu cat sunt mai proaste, tin mai mult. o anvelopa performata, este moale pt a a sigura aderenta si bineinteles ca se consuma mai repede. orice anvelopa care tine mai mult de 50k km, poti sa te stergi cu ea la fund1 point
-
Ca sa revenim la topic si sa vorbim strict de motorizari. Eu vreau sa spun doar atat, ca posesor de 2.0i nu pot sa spun decat atat, fugi de ele. Mergi pe 3.0D. Impozitul ala de 2200 lei il scoti inapoi din interventiile de la motor si chiar si consum. Nu cred ca exista motor mai prost la fiabilitate decat 2.0i de la bmw ( 2008 in sus pe injectie directa )1 point
-
1 point
-
Uite aici un video cu fostul 535d fara catalizator si dpf . Zi si mie unde e fumul.0 points
-
Eu am la 530xd dpf anulat + soft si imi da fum de rupe . Turbina facuta la avd , injectoare noi peste 4000 euro am bagat in 1,5 - 2 ani si tot nu scap de fum ;)cum este o piesa uzata o shimb imediat . adica oricat as intretine-o tot nu scap de fum . Nu stiu ce sa ii fac , alt dpf nu pun sa am alte probleme apoi ...0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Câți dintre cei care și-au cumpărat un model BMW din afara țării, au avut și aceasta “opțiune” - DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ!!! In România 90% din anunțuri cu masini bmw specifica acest lucru. DISTRIBUȚIE SCHIMBATĂ. Zici ca sa terminat Pământul, are distribuția schimbată. O manipulare maxima. Când am cumpărat un bmw din 2009, toată lumea, vezi ca au probleme la distribuție astea, schimba. Au mai trecut 5 ani și tot așa bine merge mașina. Apoi au început ca cele Fab începând cu 2013 nu mai au aceasta problema. De unde, vezi atâția cu modele 2015 in sus, la schimbat de distributii. PROSTEALĂ MAXIMA. Da, așa este, au fost și sunt cazuri când sa rupt lanțul. Rar, dar au fost. Nu cunoaște nimeni condițiile exploatării acelor masini. Dar de acolo, și cei care le țin in garaj, schimba distribuția. Cei care își schimba distribuția “preventiv” mai bine ar achiziționa anvelope noi și nu ar mai umbla cu cele vechi foaie de ceapa.-1 points
-
Deci e normal ca noi sa fim nevoiti sa mergem cu 90km/h. Sa mergi chiar si cu 15km/h. Chiar si o bicicleta sa mearga mai repede ca un M4. Este normal ca la 100km/h sa fi considerat inconstient. Daca acela care a creat accidentul conducea pe o autostrada/drumuri cu delimitare de sens prin intermediul pernelor circulare sau cum le-o numi ca vor sa bage pe drumurile patriei... mai era asa de grav accidentul? Normal ca am ajuns unde suntem:)-1 points
-
Cum se face ma frate ca pe toti care au dpf-ul anulat ii auzi ca "nu da pic de fum" dar au curul la masina afumat si miroase a soba cand stai langa ea. Cata pierdere de bani pe nemtii astia cu dpf-urile astea...-1 points
-
Multe vorbe. Tineti-o pe a voastra. Uitati-va la 5m in fata, nu cumva sa luati binoclu sa va uitati la 360grade. Drumuri sigure!-1 points
-
Eu zic ca acest cetatean onest "anormal" ar trebuii cel putin respectat. On topic: Dupa ce iti vei pune filtrul vei fi nevoit pentru bunastarea lui sa iesi la drumuri mai lungi cel putin la 2 saptamani pentru regenerari. Masina va consuma mai mult. Masina nu va trage la fel de bine. In legatura cu pretul acestuia, depinde ce alegi( aftermarket sau original). Mai este si varianta 2nd, dar nu este de luat in considerare. Deasemenea, trebuie verificat si inlocuit daca este cazul a cel putin un senzor ce normal iti masoara parametrii pentru determinarea "sanatatii" filtrului. Cu pretul, nu sunt cel mai in masura sa te ajut, dar costa cel putin 2000lei. Poti ajunge si la 5000. Depinde ce alegi si ce trebuie sa faci, unde faci. Cum am spus, la preturi vezi in alta parte. Ca o prima idee, cam asta e de facut.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00