Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/17/18 in all areas

  1. Salutare, Si eu am DPF off si la fel vreau sa-l montez la loc, masina scoate foarte putin fum cand o calc tare, am facut acum o luna itp-ul si noxele au iesit mai mari putin, ideea era ca la cat o ambala ala dadea un puf mic de fum, chiar am stat sa vad cum scoate(de la volan se observa mai putin), si inginerul de acolo era uimit ca nu scoate fum fara DPF. I-am spus pana sa fac itp-l ca nu am DPF. Ideea era sa sa auzim pareri despre cine/unde si-au pus dpf-uri aftermarket, second si curatate, poate si originale, cum s-au comportat masinile, preturi, mecanici....ca d'aia a deschis omul topicul. Dar ca de obicei, 3 abereaza, 2 se cearta si s-a dus pe taina'n sus, de unde s-a plecat si nici un raspuns concret pana la urma... Asa ca vrem si noi niste fapte concrete, nu parerile unora care n-au desfacut macar o roata la masina... Nu vreau sa fiu rau, dar asta'i adevarul...
    4 points
  2. Rezolvat astazi la Contempo Brasov. Intradevar bratul superior a fost de vina... am scapat ieftin 1700 lei cu montaj inclus! Ms pt sugestii.. Drumuri bune sa aveti!
    3 points
  3. Vad ca este cam sensibil capitolul asta cu fumul.. Am vazut masini fara dpf care dadeau fum de iti revopseau masina.. am vazut care mergeau la fel de curate ca una cu dpf(cel putin pentru ochiul liber, cu siguranta gazele evacuate au alta compozitie). Cred ca ce influienteaza cel mai mult este sanatatea motorului in general
    3 points
  4. Exact cum e si nick-ul tau asa e si comentariul, anormal...chiar nu inteleg de ce comentezi daca nu oferi un raspuns concret la intrebarea postata. Chiar nu sunt interest de cum arata spatele masinii, sau cum miroase fumul evacuat, nici de faptul ca tu esti pasionat de aceste aspect si stai pe strada sa mirosi "fumurile" BMW-urilor ce trec prin zona ta. Vroiam doar sa stiu ce inseamna sa revin la starea de fabrica, ce trebuie sa fac si cat ma costa. Filtrul nu l-am anulat eu, si nici nu stiam de lipsa lui, am aflat intamplator(acum ceva timp) si m-am gandit ca ar fi Ok sa il pun la loc. Deci daca nu stii sa raspunzi mai bine mergi pe FB, acolo poti comenta in voie fara sa deranjezi...chiar ai putea gasi si vreo 2-3 prieteni cu ideletniciri asemanatoare! Merci,
    3 points
  5. Parerea mea este ca atunci cand dai 45k pe o masina sh, consumul trebuie sa fie ultima grija. Eu cred ca cel mai fiabil este 3.0d cu o singura turbina. Pe de alta parte, diferenta de fiabilitate intre 3.0 si 2.0 nu mai exista de mult, desi unii vor sa se autosugestioneze ca este asa. Cel mai bine e ca omul sa faca un test sa vada ce i se potriveste mai bine. Eu unul cred ca si varianta de 3.0 cu un turbo este arhisuficienta pentru nevoile majoritatii dintre soferi. Totusi x5 nu e masina sport ca sa exploatezi cumva acesta aspect, este un suv mare, greu, confortabil.
    2 points
  6. 2 points
  7. Pentru Posteritate si viitoare problem de genul... Problema la mine nu a fost IBS-ul, functioneaza correct...problema mea a fost generata de fulie, fulie care a inceput sa invarta in gol, uneori, si astfel alternatorul nu mai functiona cum trebuie, si uneori incarca, uneori nu...IBS-ul citea valor de incarcare eronate, si asa a decis ca masina trebuie oprita, Complet! Zi buna!
    2 points
  8. Casco nu il faci sa iesi pe plus, ci sa te acopere in situatiile in care ai putea iesi muuult pe minus.
    2 points
  9. Trebuie sa ai mare grija cu diagnosticarea zgomotelor de la suspensie. Este foarte usor sa ajungi sa schimbi multe piese, fara insa sa rezolvi problema. Esti intr-o situatie similara cu ceea ce am patit eu in urma cu vreo 15 ani. Service-ul (autorizat BMW) mi-a recomandat sa schimb toate bratele suspensiei - se ajungea la o suma foarte mare. Cauza reala s-a dovedit a fi un cap de bara - piesa care nu era pe lista celor recomandate pentru a fi inlocuite. Evident, nu se poate face nicio similitudine tehnica cu problema ta de acum; dar principiul de abordare a diagnosticarii ramane valabil. A diagnostica uzura buscilor si pivotilor bratelor este, in mod tipic, dificil. Este posibil ca ele sa fie uzate, dar "la mana / cu levierul" sa para a fi perfecte. Atunci cand jocurile se observa prin verificare clasica, uzura este deja (foarte) avansata. In opinia mea, discuta ce cei de la service daca exista o procedura indicata de BMW pentru diagnosticarea uzurii bratelor la modelul tau de masina.. Daca exista o astfel de procedura, ma astept ca ea sa necesite niste special tools si sa implice masuratori precise. Roaga-i sa iti prezinte procedura, preferabil si documentele de la BMW in care este descisa procedura. Apoi urmareste sa se aplice intocmai. Daca nu exista o astfel de procedura, atunci - cu exceptia situatiei in care bucsile sunt in mod evident crapate sau pivotii au joc - diagnosticarea se transforma de regula in inlocuirea de piese la nimereala, pana cand dispare problema. Pentru service-uri, este mana cereasca. Uneori poate fi de folos testarea pe un stand de ITP, asezand rotile pe talerele mobile si urmarind, sub masina, comportamentul elementelor de suspensie. Din pacate, talerele efectueaza doar translatii in plan orizontal. Ideal ar fi un stand care induce in suspensie vibratii sus-jos cu frecventa mare si amplitudine mica (gen stand de testare amortizoare), care ar simula cel mai aproape de realitate problema ta. Daca singura alternativa va fi inlocuirea la nimereala, iti recomand sa faci o lista cu toate componentele care ar putea provoca bataia respectiva, apoi sa le inlocuiesti in ordinea crescatoare a costului lor (de la cel mai ieftin la cel mai scump).
    2 points
  10. BMW 530xd M-Packet Interior/Exterior ORIGINAL An fabricatie : 2007 (prima inmatriculare 03.2008) Culoare : Neagra (Carbonschwarz metallic - culoare specifica M Packet) KM : 290xxx Motor : 3.0d - 2993cmc M57N2 Putere : DPF OFF + Soft - 280 CP / 600 NM Cutie : Automata 6+1 trepte Tractiune : 4x4 Optiuni imporante : - P337A - M Packet INTERIOR / EXTERIOR original din fabrica - S203A - Tractiune 4x4 - S205A - Cutie automata 6+1 - S2NPA - Jante 18” originale BMW - M Double Spoke 135 - S459A / S481A / S494A - Scaune Sport Incalzite + FULL ELECTRICE + Memorii (Interior Piele Neagra - Leder Dakota schwarz) - S522A / S502A - Bi-Xenon + spalator far - S403A - Trapa Electrica - S415A - Perdelute electrice spate + luneta electrica - S775A - Plafon negru M Packet - S431A - Oglinda interioara heliomata - S4BYA - Real Bamboo Woodgrain Trim Anthracite - S508A - PDC fata-spate - S534A - Clima automata pe bi-zonala - S544A - Cruise control with brake function - S609A - Navigation System Professional - S676A - HiFi Speaker System - S710A - M Leather Steering Wheel - S760A - High Gloss Shadow Line Scurt istoric : - Unic proprietar (leasing Germania 4 ani , pe urma inmatriculata in 2012 pe numele meu) - KM reali (carte service la zi) - Motor schimbat la 150 000km in Germania , la Ulm , in perioada de garantie , pe casco , la reprezentanta BMW de unde a fost cumparata - Acum aprox 15000km s-au investit in masina urmatoarele : discuri si placute fata spate (originale) , articulatie fata-spate (amortizoare,brate,capete de bara,rulmenti,etc) aprox 7500 RON - DPF off in 2014 , la aprox 200 000km si soft putere 280 CP. - 2 schimburi de ulei la cutia de viteze (150 000km si 230 000km) - Masina nu bate , nu troncane , trage foarte bine , cutia schimba perfect. - Estetic la interior arata foarte bine , la exterior prezinta mici zgarieturi si imperfectiuni (ca orice masina circulata in Bucuresti) dar nimic deranjant. - Fiscal la zi , toate actele originale de la achizitie pana in prezent , inclusiv factura de achizitie (a costat 68500 EUR) , carte service , manuale , carte de intertinere , 4 chei (2 telecomenzi , una de service si una de plastic) Pret : 9499 EUR usor negociabil la fata locului. Contact : 0721285395 Stefan Masina se poate viziona in Bucuresti Poze : Poze 2
    1 point
  11. Ai spune ca echipa de design exterior a avut ca tema de casa sa ii multumeasca pe chinezi, americani, arabi si manelisti,in ordine aleatoare, este dizgratios din punctul meu de vedere.
    1 point
  12. Totusi, e mult mai frumos ca noul X5
    1 point
  13. Doamne...grila aia... nu pot. Pur și simplu nu pot.
    1 point
  14. Nu vei diagnostica niciodata masina pe forum. cel mai bine este sa mergi la un mecanic/service cu experienta in bmw/motorul dublu vanos, deoarece povestile ce ti le livreaza mecanicii tai sunt destul de evazive, ca sa nu spun aberante. O diagnoza dedicata+inspectie detaliata a motorului iti vor oferi cauzele, deoarece dupa modul in care a intretinut fostul proprietar masina, este evident ca vei avea o lista cu probleme de remediat.
    1 point
  15. parerea mea - alegerea motorizarii ar trebui sa depinda de profilul soferului: schimba masinile des? nu-i displace sa mearga prin service-uri? se pricepe cat de cat, sa nu-l jecmanseasca mecanicii? conduce ceva mai sportiv? - daca da, un 40d / M50d ceva mai rulate ar trebui sa fie alegerea tine masina minim 5 ani? apreciaza mai degraba mersul comfortabil? nu ii place la service/mecanic? - un 30d cu max 70-80k km ar trebui sa fie alegerea
    1 point
  16. Download : https://mega.nz/#!bHgX3SCa!EbpjwPhhm9_RdJhR3DJBDRjTIKThtogS3Ad6HoFeL6o TESTAT merge pe 1 USB
    1 point
  17. www.bmw.ro -> oferte si servicii -> accesorii bmw originale -> jante si anvelope -> configurator roti -> serie 3 -> caroserie sedan produs incepand cu 07/15 -> model 340i xdrive -> culoare tanzanite blue -> iarna -> vezi 17" si 18" sau lista completa la www.bmw.de -> Service & Zubehör -> Original BMW Zubehör -> Zubehör am BMW konfigurieren -> Fahrzeugserie 3er -> Fahrzeugmodell Limousine ab 07/15 -> Motorisierung 340i xDrive -> Außenfarbe Tansanitblau -> Winter -> vezi 17" si 18"
    1 point
  18. Ce ai patit ma nene, ca nu era suficienta manipularea cu N47, mai nou a aparut si cu B47. Sunt mini-service-uri din tara care promoveaza chestia cu B47 pe farcebook. WTF !!!!!! Ar fi dat faliment de 7 ori BMW daca ar fi fost problemele astea dupa 2009 in ritmul in care o prezinta service-urile noastre.
    1 point
  19. Vezi sa nu ai probleme cu actuatorul de la turbina mare si sa iti ramana deschis putin bypass-ul, de aici si plecarea mai lenesa daca nu e inchis complet.
    1 point
  20. Practic Seria 3 incet incet devine Seria 5 ca dimensiuni (si putere), deci de aici poate si pretul mai mare. E o tendinta continua de marire a masinilor, actualul seria 3 fiind departe de ce era el initial, s-a ingrasat mult de la prea iubitul E30. Acum Seria 2 e ceea ce trebuia sa fie Seria 3. In acelasi timp toate au crescut considerabil in dimensiuni lasand loc altor generatii de masini. (alte serii)
    1 point
  21. Multi o sa ti recomande sa o schimbi “preventiv”, eu zic sa nu iti faci griji pana nu auzi ceva suspect si sa te bucuri de masina!
    1 point
  22. Scopul dpf-ului nu este sa "tina" x km, ci sa si filtreze eficient particulele pe durata vietii lui. Aici pe forum doar se dau jos dpf-urile. DPF-on e Satana ... consuma mult, trage greu, pierde masina 6 cai nu stiu daca vei gasi ce cauti, dar daca te hotarasti sa pui aftermarket as fi curios cum se comporta. Succes. @Moraru Stefan - ai venit cu un caz particular, nu cred ca ti-ai luat masina ca sa mergi exclusiv 4km pana la munca. Probabil daca ai sta in Siberia, ai porni masina la -30*C doar ca sa faci o tura in jurul blocului nu s-ar face niciodata; in restul de 99.9% din cazuri se face. Chiar daca se intrerupe ciclul, se reia la urmatoarea pornire.
    1 point
  23. Stii vorba aia cu "scumpul mai mult pagubeste"? Cu siguranta ce ai gasit sunt inferioare calitativ, de unde si pretul. Sper ca in curand sa introduca obligativitatea verificarii existentei DPF-ului pe masina in testul ITP, presimt o industrie in crestere pt "DPF ON"
    1 point
  24. Cum se face ma frate ca pe toti care au dpf-ul anulat ii auzi ca "nu da pic de fum" dar au curul la masina afumat si miroase a soba cand stai langa ea. Cata pierdere de bani pe nemtii astia cu dpf-urile astea...
    1 point
  25. pe X5 / X6 sunt esentiale optiunile de stabilitate / suspensie adaptiva
    1 point
  26. Pentru lucrari mai ample(distributie,cutie...etc) recomand Ilie din Ciolpani,am mers la el cu cel putin 4 masini si de fiecare data am plecat multumit, Revizii si mecanica usoara recomand orice service BMW(exceptie facand Bimmer Service si Dormag).
    1 point
  27. wow... Se dau minusuri asa, doar pentru niste info gratuite, sau exprimarea unor opinii in legatura directa cu experienta personala. Apoi ne miram ca unii care ajutau pe aici s-au lipsit.
    1 point
  28. Am inteles, vad ca sunteti multumiti, e un lucru demn pt ei, nu prea sunt adeptul pieselor AM, mai aled la noi in tara! Oare uleiul de motor, tot din Germaniaeste adus?
    0 points
  29. Am comandat in valoare de peste 10k euro de la ei pana acum. Piesele vin din depozite din Gemania si Polonia. Totul foarte ok pana acum.
    0 points
  30. Normal ca scotea fum, dar acolo e doar o accelerare liniara de pensionari. La un kickdown e cu fumul dupa el. N-are rost discutia. Unii au reinventat roata pe aici, se pare.
    0 points
  31. Perfecta dreptate. E strict vorba de gust; mie personal imi plac masinile cu motoare mai mari.. mai bine supra decat subdimensionate. De exemplu, am cumparat un 535xi in detrimentul unui 550i dintr'un singur motiv.. Impozitul cretin din Romania... si de la 2300 de lei la ~7-8 mii de lei impozit pe an este o diferenta mult prea mare cat sa fie worth it.. cel putin daca nu esti director la microsoft.
    0 points
  32. La bugetul tau direct M50d, lasa-l draq de consum, iti iei suv sh de 45k euro nu Logan 1.5 nou in rate pe 100 de ani. De ce M50d, pt ca trage ! Pt ca majoritatea vin f bine dotate.
    0 points
  33. O masina intretinuta corespunzator nu are voie sa dea fum, e vina soft-ului de putere facut pe genunchi. Am reparat destule mape facute in spatele blocului de romanasi nostrii
    0 points
  34. Uite aici un video cu fostul 535d fara catalizator si dpf . Zi si mie unde e fumul.
    0 points
  35. Eu la fiecare revizie schimb toate filtrele pt ca o fac la 15000 si de fiecare data pun si iau contactul de minim 10 ori ca se se amorseze pompele ,etc . Si cred ca atunci se reseteaza ECU-ul si de aia are un pic mai multa forta ECU-ul intr-adevar proceseseaza foarte multe informatii si parametrii.
    -1 points
  36. Din ce stiu eu atat 30d cat si 40d e biturbo
    -1 points
  37. Merg jantele pe 17 cu anvelope 225/50/R17
    -1 points
  38. -1 points
  39. Este nou, model pe producator, sau este un filtru original, curatat de baietii de acolo? (din cate stiu ei se ocupa cu curatari dpf)
    -1 points
  40. Salut, Am comandat acum 2 saptamani de la ei filtre si ulei pentru revizie la un e90. Pe bidoanele(1L) de ulei scrie "Made in Germany".
    -1 points
  41. Asa scrie si pe al meu de la autokarma. De ce ai lua ulei de la bavauto cand il poti lua mult mai ieftin din RO. Mai stai si jumatate de luna pana ajunge.
    -1 points
  42. Sfatul meu e sa iti alegi o serie anume care te intereseaza apoi sa-ti instalezi DIS/GT1 (softul de diagnoza) si sa inveti sa-l folosesti. Vei fi foarte greu de pacalit dupa Oricum iti va folosi enorm pe parcursul ownership-ului. Mereu cand te decizi sa cumperi o masina cu multi km minim test de compresie, preferabil test de scurgeri (leak-down test) care iti va indica conditia segmentilor si a etansitatii chiulasei.
    -1 points
  43. Stai departe de CionPing parts Nu uita masinile noastre sunt puzzle-uri facute din Bosch, Lemforder, TRW, ZF, Bilstein etc. Trateaz-o ca pe o doamna si ofera-i piesa de reparatie corecta de la producatorul specializat pe acele tipuri de piese Da, va costa mai mult, deseori dublu fata de CiongPing dar e la spec, true aftermarket nu o imitatie precara. Bavauto va fi foarte util pentru piese stealer-only gen plastice, suruburi rare (vezi volant 15RONx6, cupla diferential), kit-uri de reparatie sau piese pe care le vanezi de pe alte modele, gen M-uri
    -1 points
  44. Eu zic ca acest cetatean onest "anormal" ar trebuii cel putin respectat. On topic: Dupa ce iti vei pune filtrul vei fi nevoit pentru bunastarea lui sa iesi la drumuri mai lungi cel putin la 2 saptamani pentru regenerari. Masina va consuma mai mult. Masina nu va trage la fel de bine. In legatura cu pretul acestuia, depinde ce alegi( aftermarket sau original). Mai este si varianta 2nd, dar nu este de luat in considerare. Deasemenea, trebuie verificat si inlocuit daca este cazul a cel putin un senzor ce normal iti masoara parametrii pentru determinarea "sanatatii" filtrului. Cu pretul, nu sunt cel mai in masura sa te ajut, dar costa cel putin 2000lei. Poti ajunge si la 5000. Depinde ce alegi si ce trebuie sa faci, unde faci. Cum am spus, la preturi vezi in alta parte. Ca o prima idee, cam asta e de facut.
    -2 points
  45. Eu am la 530xd dpf anulat + soft si imi da fum de rupe . Turbina facuta la avd , injectoare noi peste 4000 euro am bagat in 1,5 - 2 ani si tot nu scap de fum ;)cum este o piesa uzata o shimb imediat . adica oricat as intretine-o tot nu scap de fum . Nu stiu ce sa ii fac , alt dpf nu pun sa am alte probleme apoi ...
    -2 points
  46. Tot nu vrei sa intelegi...fumul ala de care spui tu nu trebuie sa existe, la viteze normale si in relanti, daca softul a fost facut ok dupa anulare DPF...daca ii dai blana da, scoate fum, dar si o masina cu DPF scoate daca ii dai blana rau. Inainte de E60 am avut E39, fara DPF din costructie, si nu dadea fum deloc, tot motor 2.0D...cum iti explicit? Vrei sa spui ca acele motoare erau mai avansate, si astea sunt praf de au avut nevoie de DPF ca sa nu faca ca o locomotiva? Dar de cele Non-Euro, cu motoare ok, ce mai spui...alea de ce nu scot fum? Daca lui ii scoate tot timpul fum(in relanti sau mers linistit) inseamna ca are o problema, ori cu softul care nu a fost lucrat cum trebuie, ori alta problema la motor...
    -2 points
  47. Cred ca tu imi cunosti mai bine masina decat mine. Eu doar clip-ul acela il mai am cu masina, imi pare rau ca nu am facut si in mers. Prima data am facut softul la Catalin (WPP) si imi dadea ceva fum dar imi intra si masina in limp mode la 220 km/h. Am refacut softul la Ginel (Powertech) fara fum si fara limp mode.
    -2 points
  48. Mai usor cu presupusul ca sigur te depaseste. Nici 3'ar meu fara dpf nu da "PIC DE FUM" si nu miroase deloc pe langa ea, asta pentru ca este intretinuta corect.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.