Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/18/18 in all areas
-
Salutare, recent am vandut fosta mea masina, un E60 525d ( motor 2.5d, 6 cilindrii in linie, 177 hp.. plus alte modificari). Am studiat atent piata, masinile, parerile si am ajuns la o simpla concluzie: Nu mai vreau diesel. Am cautat tot felul de modele , Audi A5 3.2 TFSI, BMW E90 330i,BMW E92 325ci,BMW F10 530i.. si am ajuns intr-un final la un 335i. Este vorba despre un BMW E93 (cabrio), fabricat in anul 2009, luna februarie. Masina este o bijuterie si un monstru pe roti in acelasi timp. Las mai jos dotarile in engleza : P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S2PAA Wheel bolt retainer S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch S322A Comfort access S387A Wind deflector S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4UTA Load-through hatch with int. trans. sack S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S7XAA M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP SXE8A Indi. Int. piano lacquer, black, tarsia Am achizitionat masina de 3 zile, doar ce am ajuns acasa si deja am bagat-o in service la schimb de filtre+ulei. Masina asta m-a facut sa uit instant de fostul E60. Da, poate compar doua masini din serii diferite, motorizari diferite etc.. feelingul care iti ofera acest 335i este unul apropiat de o masina ///M pur sange, motorul parca niciodata nu oboseste, evacuarea se aude demential mai ales cand intru in modul Sport si incep sa ma joc cu padelele.. pur si simplu m-am indragostit mai tare de aceasta marca. Las o poza, doar una am apucat sa fac cu ea2 points
-
Da, cam toata lumea zice asta:D, ala da impresia de far din ala vechi de dacie cu striatiile alea pe el, nu stiu sigur, ma uitam eu intr-un timp, nu mai tin minte daca gasisem bi xenon adaptiv la farul ala de are lupe in ambele parti, ori era ceva modificat.2 points
-
discutia era despre "lupele din interior (cele cu săgeata roșie din poză) nu se aprind deloc." iar faptul ca ai pus o poza GRESITA era foarte RELEVANT pentru a primi raspunsul CORECT ! nu am meritat si nici nu ti am cerut sa fi arogant. raspunsul meu a fost de bun simt ! concluzia e aceeasi: dupa ce ca habar nu ai care e diferentra intre un far bi-xenon si un far adaptiv, mai esti si arogant! nici nu meritai sa ti raspund2 points
-
2 points
-
Salutare, Si eu am DPF off si la fel vreau sa-l montez la loc, masina scoate foarte putin fum cand o calc tare, am facut acum o luna itp-ul si noxele au iesit mai mari putin, ideea era ca la cat o ambala ala dadea un puf mic de fum, chiar am stat sa vad cum scoate(de la volan se observa mai putin), si inginerul de acolo era uimit ca nu scoate fum fara DPF. I-am spus pana sa fac itp-l ca nu am DPF. Ideea era sa sa auzim pareri despre cine/unde si-au pus dpf-uri aftermarket, second si curatate, poate si originale, cum s-au comportat masinile, preturi, mecanici....ca d'aia a deschis omul topicul. Dar ca de obicei, 3 abereaza, 2 se cearta si s-a dus pe taina'n sus, de unde s-a plecat si nici un raspuns concret pana la urma... Asa ca vrem si noi niste fapte concrete, nu parerile unora care n-au desfacut macar o roata la masina... Nu vreau sa fiu rau, dar asta'i adevarul...2 points
-
Stilul asta de aruncat petarde/evitat discutia in loc de argumente e la nivel de scara blocului de periferie. Esti un om umblat - se vad clasa si rafinamentul in gandire. Nu te cunosc dar nici nu-mi doresc dupa postarile cu iz balcanic.2 points
-
- toate foliile astea au un strat de adeziv prin care adera. In timp se intareste(exacerbat de caldura) si devine greu de indepartat. - 200-300 e la o vopsitorie in toate mintile ei din Luxemburg de ex. Agreata de firmele de asigurari. Aveau acolo un RR Ghost, Porsche, vopsesc masini de colectie scumpe. Pb ai luat referinta pretul dublu cerut de Bmw. Iti garantez ca majoritatea concesionarilor nu au echipamente de vopsit si subcontracteaza. Restul e parleala lor. - referitor la autostrazi circuland prin DE, BE, FR, L, A, pot face o comparatie. Daca in DE se circula prost, mergi in FR/BE cu 250 daca-ti plac sporturile extreme. Eu nu te cunosc nu ma intereseaza cine esti. Stiu doar ca exista mult imprevizibil pe drumuri publice. Plus ca nu-s amenajate pentru incidente la asemenea viteze. Sunt facute doar sa te deplasezi. Nu-ti sunt cu nimic datori altii nevinovati din jur.2 points
-
M-am lamurit cum arata Am masina de doar o saptamana asa ca ... nu stiu cand lumineaza. La E91 am bi-xenon si lumineaza doar cele din exterior.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si la E60 la fel...bixenon fara adatptive= lupa din interior e "fake", nu se aprinde niciodata.1 point
-
Da, eu am montat dpf nou si cateodata se simte miros urat, de ce? Matose, ai dreptate, de unde acel miros?1 point
-
1 point
-
nu chiar ðŸË am eu de vanzare unul Logic 7 si unul Individual ðŸâ (pentru e92)1 point
-
mesajul era pentru initiatorul topic ului care zice ca are faruri Bi-Xenon dar pune poza luata de pe net cu faruri adaptive......... @toffefe - lupa aia e fake, nu e nimic in spatele ei care sa o lumineze.1 point
-
Sunt doar pentru "cornering". Se aprind in curbe sau cand virezi stanga respectiv dreapta1 point
-
Sfatul meu e sa iti alegi o serie anume care te intereseaza apoi sa-ti instalezi DIS/GT1 (softul de diagnoza) si sa inveti sa-l folosesti. Vei fi foarte greu de pacalit dupa Oricum iti va folosi enorm pe parcursul ownership-ului. Mereu cand te decizi sa cumperi o masina cu multi km minim test de compresie, preferabil test de scurgeri (leak-down test) care iti va indica conditia segmentilor si a etansitatii chiulasei.1 point
-
Asa scrie si pe al meu de la autokarma. De ce ai lua ulei de la bavauto cand il poti lua mult mai ieftin din RO. Mai stai si jumatate de luna pana ajunge.1 point
-
Salut, Am comandat acum 2 saptamani de la ei filtre si ulei pentru revizie la un e90. Pe bidoanele(1L) de ulei scrie "Made in Germany".1 point
-
Rezolvat astazi la Contempo Brasov. Intradevar bratul superior a fost de vina... am scapat ieftin 1700 lei cu montaj inclus! Ms pt sugestii.. Drumuri bune sa aveti!1 point
-
1 point
-
Ai spune ca echipa de design exterior a avut ca tema de casa sa ii multumeasca pe chinezi, americani, arabi si manelisti,in ordine aleatoare, este dizgratios din punctul meu de vedere.1 point
-
1 point
-
Consum la F15: 14% urban, 10% in afara Cine zice ca scoate 7& urban si 5% in afara ori n-a condus F15, ori vb prostii.....1 point
-
Download : https://mega.nz/#!bHgX3SCa!EbpjwPhhm9_RdJhR3DJBDRjTIKThtogS3Ad6HoFeL6o TESTAT merge pe 1 USB1 point
-
Am facut un torrent si cu varianta 1xUSB, asadar 1xUSB : https://mega.nz/#!xHIFiChZ!NMhW7RJM_UWhJozfqiUFYextJc80dkTCvii-sp1NPok 3xUSB : https://mega.nz/#!QDBBGarZ!mo5JaXX2eJ0sxaZslVD8A2wQT0zfnN4_yu59flJvNq41 point
-
Kidoo - un dpf muci, cu ceramica topita dar original se vinde cu 800lei pentru platina. Unul aftermarket nou e 1200lei. Gandeste-o tu de ce e asa mare diferenta de pret.1 point
-
Te bagi pe realoem.com si cauti codurile. Avem asa: 18307798159 - DPF = 5.960,79 RON 18307791587 colier DPF = 130,89 RON 18307789904 garnitura X2 = 55 RON 07119905374 surub X8 = 35,68 RON montaj = ... ? nu e mare lucru rescrierea softului = ~100E la "meseriasii" care (inca) se ocupa cu asa ceva Trage linie si aduna. Filtrul se regenereaza fara nicio problema si in oras, nu stiu unde ai auzit asta.1 point
-
Eu zic ca acest cetatean onest "anormal" ar trebuii cel putin respectat. On topic: Dupa ce iti vei pune filtrul vei fi nevoit pentru bunastarea lui sa iesi la drumuri mai lungi cel putin la 2 saptamani pentru regenerari. Masina va consuma mai mult. Masina nu va trage la fel de bine. In legatura cu pretul acestuia, depinde ce alegi( aftermarket sau original). Mai este si varianta 2nd, dar nu este de luat in considerare. Deasemenea, trebuie verificat si inlocuit daca este cazul a cel putin un senzor ce normal iti masoara parametrii pentru determinarea "sanatatii" filtrului. Cu pretul, nu sunt cel mai in masura sa te ajut, dar costa cel putin 2000lei. Poti ajunge si la 5000. Depinde ce alegi si ce trebuie sa faci, unde faci. Cum am spus, la preturi vezi in alta parte. Ca o prima idee, cam asta e de facut.1 point
-
Trebuie sa ai mare grija cu diagnosticarea zgomotelor de la suspensie. Este foarte usor sa ajungi sa schimbi multe piese, fara insa sa rezolvi problema. Esti intr-o situatie similara cu ceea ce am patit eu in urma cu vreo 15 ani. Service-ul (autorizat BMW) mi-a recomandat sa schimb toate bratele suspensiei - se ajungea la o suma foarte mare. Cauza reala s-a dovedit a fi un cap de bara - piesa care nu era pe lista celor recomandate pentru a fi inlocuite. Evident, nu se poate face nicio similitudine tehnica cu problema ta de acum; dar principiul de abordare a diagnosticarii ramane valabil. A diagnostica uzura buscilor si pivotilor bratelor este, in mod tipic, dificil. Este posibil ca ele sa fie uzate, dar "la mana / cu levierul" sa para a fi perfecte. Atunci cand jocurile se observa prin verificare clasica, uzura este deja (foarte) avansata. In opinia mea, discuta ce cei de la service daca exista o procedura indicata de BMW pentru diagnosticarea uzurii bratelor la modelul tau de masina.. Daca exista o astfel de procedura, ma astept ca ea sa necesite niste special tools si sa implice masuratori precise. Roaga-i sa iti prezinte procedura, preferabil si documentele de la BMW in care este descisa procedura. Apoi urmareste sa se aplice intocmai. Daca nu exista o astfel de procedura, atunci - cu exceptia situatiei in care bucsile sunt in mod evident crapate sau pivotii au joc - diagnosticarea se transforma de regula in inlocuirea de piese la nimereala, pana cand dispare problema. Pentru service-uri, este mana cereasca. Uneori poate fi de folos testarea pe un stand de ITP, asezand rotile pe talerele mobile si urmarind, sub masina, comportamentul elementelor de suspensie. Din pacate, talerele efectueaza doar translatii in plan orizontal. Ideal ar fi un stand care induce in suspensie vibratii sus-jos cu frecventa mare si amplitudine mica (gen stand de testare amortizoare), care ar simula cel mai aproape de realitate problema ta. Daca singura alternativa va fi inlocuirea la nimereala, iti recomand sa faci o lista cu toate componentele care ar putea provoca bataia respectiva, apoi sa le inlocuiesti in ordinea crescatoare a costului lor (de la cel mai ieftin la cel mai scump).1 point
-
Poti sa cauti pe google bursa transport si iti postezi ce ai nevoie. Ulterior o sa te sune diverse firme cu oferte si alegi ce iti e mai convenabil. Eu am adus asa o masina pe ruta Bouvais(Franta)-Bucuresti si m-a costat 480e (cu tva, cu factura).1 point
-
tot ce am vazut frozen pe aici stirbeste din frumusetea masinii , tot timpul mata , sigur ca e chestie de preferinte dar parca un M trebuie sa luceasca . Eu nu ma impac deloc cu frozen colors . Succes in achizitie .1 point
-
Poti sa iti iei linistit un C Klasse, nu cred ca se prinde cineva ca nu este S Uita-te la "preowned certified" sau cum le zice acum la astea la Porsche. Nu cred ca sint un succes mare acolo, poate iesi mult mai bine decit nou. Tot la SUV, ce zici de Range Rover-uri? Daca mergi pe truck-uri, un Raptor? Modelul "vechi", cu V8 de 6,2.1 point
-
Scuze ca le pun in trei parti, dar intr.-una nu mi le-a luat pe toate. Torpilele. Verdele era "British Racing green"1 point
-
1 point
-
O sa ma bata admini ca pun Z4 in thread-ul asta dar masina e vanduta asa ca nu vreau sa mai deschid unul in sectiunea Z4. Cotti m-a pus Al meu l-am luat nou, a fost un 6 in linie aspirat si manual, cu capota imens de lunga. Asa cum trebuie la un roadster adevarat. Ideal ar fi fost un 3.0 dar cand m-am dus sa il configurez nu mai era fabricat. IN show-room aveau un 23i, de 2500cmc si 204CP asa ca l-am luat pe ala, mai ales ca era plin de optiuni interesante (pachetul M full, inclusiv suspensie M reglabila!) L-am condus 7 ani si 75.000km. Probleme doar cu service-ul, care desi e BMW propriu (nu dealer autorizat, etc) si-au bagat cu brio degetel in ochi de fiecare data cand mergeam cu ceva la ei. Zgomotul motorului era perfect, acel bas de BMW. Cutia manuala, doar 1-a era cam scurta, dar motorul era perfect elastic asa ca 1-a vedea doar la plecarea de pe loc si atit. Tragea de la 500rpm (relanti) la 7000 fara sa scuture sau sa protesteze. BMW a incercat ceva sport cu E85, lumea a zis ca e prea hardcore, asa ca facut un GT mic, cu E89. Parerea mea, si nu trebuie sa fie acceptata de nimeni , e ca masina trebuia oferita doar cu 3.0i si atit. Tot ce e peste e in plus, masina nu e mai sportiva, poate doar mai rapida in linie dreapta, dar atit. Tot parerea mea e ca daca ai nevoie de 35is, esti la firma si modelul gresit. Boxster-ul in 6 cilindri scria pe tine. Motorul de 2500cmc era perfect echilibrat, nu scutura nici la relanti, torcea la 500rpm. Nu a consumat un gram de ulei in 75.000km si chiar a vazut si oras cu aglomeratie si mai ales, autostrada goala noaptea si 100-150km cu 240 sau peste. Numai pocneau toba si catalizatorul cand il puneam in garaj. Cutia era manuala si avea "cursa scurta" la schimbator, optiune din fabrica. A functionat perfect dupa 4 ani si vreo 35.000km. Pina atunci agata in 2 si sarea din 3 daca nu o bagai fortat. Intr-un fel pot sa zic ca masina si-a facut rodajul cam 4-5 ani si vreo 50.000km cel putin. Cand am vandut-o i-am zis cumparatorului ca e numai buna de condus acum Cateva poze mai jos. Consumul crescuse spre final, asa ca pe ruta mea M3-ul consuma maxim 1-2 litri in plus Si vara si iarna, adevarat daily driver. Cum trebuie sa arate un motor dupa 7 ani si 75.000km1 point
-
Aici se refera cat de mult se inclina masina intr-o curba,deoarece seria 5 este o masina destul de grea,niciodata nu o sa se comporte ca un golf sau jetta,pana la urma este o masina confortabila cu inclinatii sportive,confirm in privinta cauciucurilor run flat,din cauza peretilor laterali mai tari masina nu se inclina atat de tare ca unele normale fiind mai moi,probabil cu Michelin Pilot Super Sport 4 XL fiind mai tari sunt similare celor run flat.1 point
-
Eu am avut de a lungul timpului pe bmw si anvelope runflat si normale. Ce pot sa spun dupa zeci de mii de km este ca daca producatorul a pus runflat pe masina nu a pus degeaba. Suspensia este setata pt cauciucurile respective. Cum pui normale cum masina nu mai e la fel de stabila.1 point
-
Păi atât putem noi. Cum ar fi să parcăm M3 CS în spatele blocurilor gri? @Nordschleife - felicitări. Zi-mi te rog că ai un garaj frumos pentru ea ca să nu mă doară inima Și de ce să nu ții clima pornită tot timpul?1 point
-
1 point
-
Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).1 point
-
ok ,sa te bucuri de frane bune si bravo ca te ai apucat singur nu o fac niciodata, dar nici nu ma duc la reprezentante sa dau 1000 lei pe un schimb numai pe fata ,originalele in cutie bmw aveau stanta textar ,cutie sigilata si erau duble la pret ! probabil 135 lei era cutia de carton cu sigla bmw ! am luat brembo si sunt super-multumit. daca stiam ca e tuica veneam sa te ajut ,macar iti tineam suruburile in mana ceva de genu1 point
-
Intre timp am avut pana de curent Continuam Facem la fel aceias operatiune ca la sezut. Scoatem tijele metalice si inelele metalice. Acum ca masina de spalat face ce stie ia sa faca mai bine ne ocupam de pregatirea buretilor pentru montare Am renuntat la acele inele metalice deoarece se montau foarte greu si am inlocuit cu soricei, daca tot aveam de ce nu. sunt mai practici si nu da un disconfort deoarece intra in santul de burete. Se monteaza totul la loc Rog un moderator sa mute si la sectiunea DIY dar sa lase si aici postul ( pentru istoricul masinii) Revin cu poze dupa montare Inainte/ Dupa1 point
-
1 point
-
Eu am simtit efectul la anvelopele de vara Bridgestone Turanza ER300 225 nonRFT si nu mi-a placut, in plus erau si mai grele decat 205-urile. Eu sunt foarte multumit cu 205/55/16, pt configuratia masinii mele (motor-suspensie) cred ca e cea mai potrivita anvelopa.1 point
-
pai si cum te-ai adaptat.......?????.....sau inca mai ai zbici in masina si in depasiri ii arzi cate una la pisicutza??? :blink: :)1 point
-
M am ales si eu cu ceva din tot topicul asta: am aflat de ce unele au lupa falsa si altele *geamu* ala cu striatii ) Parere personala: arata mai bine cel ne adaptativ. Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Si eu tot din proprie experienta, masina mea nu scoate nici un fel de fum (relanti sau kick-down). Motor pus la punct si soft de putere corect facut0 points
-
Da-l naibii de C-Class, am condus anul trecut o saptamana unul inchiriat, un C300, nu mi-a placut, si nu ma refer la faptul ca avea motor mic doar la faptul ca nu mi-a placut ca masina. Cand mi-am comandat X6-le, ma uitam la Range Rover dar nu mi-a mers negocierea cu ei asa ca le-am dat flit direct, am zis ca nu platesc in veci pret de sticker pentru o masina Indiana. La BMW am usa deschisa oricand si loc de negociat preturi, am luat 2 masini de la ei pana acum, le-am tot trimis clienti asa ca e ok la ei. Nu ma prea atrage ideea cu "certified preowned" nu stiu de ce, dar chiar nu, inca imi permit deprecierea unei masini noi. Legat de cat prinde Cayenne la Americani, vad pe strazi mai multe Cayenne decat X6, X6-le se vinde foarte slab in State. Sa stii ca la un F150 Raptor ma uitam si eu sincer sa fiu, dar am condus si d-astea si... cand ma apuc de configurat ajung la un pret de ma crucesc si zic aleluia, nu merita un Ford atatia bani in veci. @edit : Astept BMW-ul M8, acum sper sa nu se porceasca prea tare cu pretul comparativ cu un M6 GC, tocmai configuram in 850i M si ajunge la pretul la care configurasem si Cayenne-ul. Daca M8-ul va fi cu maxim $15k mai scump decat 850-ul ce l-am configurat, atunci sunt pus serios pe ganduri.0 points
-
Confunzi folia Xpel/Suntek, etc cu cele "colorate". Oricum, Xpel are 10 ani garantie, masina are garaj si nu sta pe afara si pina se fac 5-6 ani, o sa aiba atitea straturi de ceramica pe ea ca nu cred ca se pune problema indepartarii ei. Nu stiu despre ce adeziv vorbesti tu, dar foliile astea se pun fara asa ceva. 2-300€ vopsitul pt o capota din carbon sau chiar "numai" o usa din metal? Ma lasati cu preturile astea? Cine merge cu masini de peste 100.000 la vopsitorii de cartier? Sa ia pret bun. La combinatie la Meisterbetrieb. E ca si cum m-as duce sa imi fac revizia de final de rodaj la un Vetragswerkstatt (sau si mai interesatn, la una Freiewerkstatt) cu ulei chinezesc de pe net si apoi sa umblu pe ebay sa vad cine are un stecher si cablu sa imi reseteze km pina la urmatoarea revizie. Si in aceeiasi ordine de idei, necumpatat e mersul in coloana, pe banda din mijloc a conationalilor, in drum spre tara. Cu numere de Franta, Anglia, Spania, Italia, etc. Sau necunoasterea regulilor de intrare sau iesire de pe autostrada, principiul "fermoarului", etc. Imi place cum stiu altii pentru mine ce si cum e sigur, la ce viteze, etc. Crede-ma ca am destui km si experienta sa pot decide cand si unde si cat de repede pot sa merg. Ma faci sa rad, basmele cu "soferii disciplinati din Germania". Au fost, acum sint diluati de 5 milioane de turci, 2 milioane de polonezi, 1 milion de romani si tot asa. Uneori ma simt ca in Romania in trafic, cand vad ghidusii care inainte nu se incumeta nimeni sa le faca dar acum sint la ordinea zilei. Ce e distractiv, este ca bastinasii prind repede (mai ales tinerii si turcii/arabii) si repeta si ei ce vad la estici, ca de, de ce sa fie ei mai fraieri.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00