Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/19/18 in all areas
-
Daca l-ai schimbat cu 360 grade, inseamna ca nu l-ai schimbat deloc. Incearca cu 180.7 points
-
Salutare, recent am vandut fosta mea masina, un E60 525d ( motor 2.5d, 6 cilindrii in linie, 177 hp.. plus alte modificari). Am studiat atent piata, masinile, parerile si am ajuns la o simpla concluzie: Nu mai vreau diesel. Am cautat tot felul de modele , Audi A5 3.2 TFSI, BMW E90 330i,BMW E92 325ci,BMW F10 530i.. si am ajuns intr-un final la un 335i. Este vorba despre un BMW E93 (cabrio), fabricat in anul 2009, luna februarie. Masina este o bijuterie si un monstru pe roti in acelasi timp. Las mai jos dotarile in engleza : P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S2PAA Wheel bolt retainer S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch S322A Comfort access S387A Wind deflector S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4UTA Load-through hatch with int. trans. sack S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S7XAA M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP SXE8A Indi. Int. piano lacquer, black, tarsia Am achizitionat masina de 3 zile, doar ce am ajuns acasa si deja am bagat-o in service la schimb de filtre+ulei. Masina asta m-a facut sa uit instant de fostul E60. Da, poate compar doua masini din serii diferite, motorizari diferite etc.. feelingul care iti ofera acest 335i este unul apropiat de o masina ///M pur sange, motorul parca niciodata nu oboseste, evacuarea se aude demential mai ales cand intru in modul Sport si incep sa ma joc cu padelele.. pur si simplu m-am indragostit mai tare de aceasta marca. Las o poza, doar una am apucat sa fac cu ea4 points
-
Pai personajul in trening e proprietarul masinii impreuna cu scumpa lui masina ;-)4 points
-
vezi bine , E93 doar hardtop a avut . Vedeai si mai bine cred daca personajul in trening nu bloca vederea cand facea si omul o poza scumpei sale noi masini4 points
-
Mai citeste ce a zis @matose mai sus despre cauze. Daca nu pricepi iti spun eu, orice problema legata de FUM inseamna ca ai o problema la motor... indiferent ca vrei sau nu sa recunosti ea exista. Un motor fara DPF nu trebuie sa scoata fum, iar fumul albastru il inveti in cartea de legislatie rutiera. Daca tie ti se pare normal ca un motor sa scoata orice fel de fum in afara de fumul in sarcina, si acela care nu trebuie sa fie in exces .... atunci te rog sa mai citesti o carte. Singurul fum pe care un diesel fara DPF are voie sa il scoata si este normal(in anumite situatii), este fumul alb la pornire, daca nu stii de ce... deschide o carte.3 points
-
http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20181018_120159_zpssch5qrlm.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20181018_133858_zpsqtfs7ggl.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20181018_140230_zps1yygwlvt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/20181018_140235_zps0eivpeb7.jpg3 points
-
Harta mediei coeficientului de inteligenta pt tarile din Europa cred ca e destul de sugestiva, concluzia e ca atat se poate pe meleagurile noastre si nu numai in materie de condus (auto). Deciziile luate tin intotdeauna de nivelul de inteligenta si cunostere, asa ca nu e de mirare ca desi avem o tara bogata, populatia este relativ saraca. Ne cumparam BMW in loc de Dacie si il scapam de sub control, ne cumparam cel mai scump smartphone si murim cu el in mana ca nu stim sa dam share location, ne cumparam cele mai scumpe haine insa le spalam mai rar ca sa nu se rupa prea repede, facem facultati ca e la moda insa nu stim sa folosim cratima, ne cumparam parfumuri de firma dar nu stim cum se aplica, ne cumparam MacBook insa il folosim pt farcebook si porn si exemple sunt nenumarate. Alegerile proaste ne vor face ca in timp sa saracim si mai mult in avantajul celor mai inteligenti ca noi, care atunci cand vom ajunge jos-jos vor veni si ne vor oferi maruntisi pt ce ne-a mai ramas (imobile, terenuri, resurse, zile).2 points
-
Ia uite o statistica infricosatoare: cu 99.3 morti la milionul de oameni, Romania are cea mai mare rata a deceselor in accidente rutiere din EU. https://etsc.eu/euroadsafetydata/ Lasand la o parte problema majora a infrastructurii, unele din cauzele principale ale accidentelor in Romania sunt dupa parerea mea: -pregatirea foarte slaba de la scoala de soferi (si de la alte scoli...) -comportamentul pasiv-agresiv al soferilor in general -teribilismul -starea tehnica mediocra a parcului auto Din pacate cauzele de mai sus sunt mai greu cuantificabile ca sa poata fi adresate, dar categoric as incepe prin a schimba metodologia de obtinere a permisului auto. Scoala de soferi in Romania este o gluma, in special partea practica. Cred ca putem fi cu totii de acord ca in Romania majoritatea conducem sau au condus agresiv si nicidecum defensiv. Exista parca cultul asta al grandomaniei, daca am "masina tare", trebuie sa merg si tare cu ea, mult peste limitele legale. Si da, conducatorii de BMW din Romania au tendinta de a fi cei mai agresivi la volan. Imi aduc inca aminte ca prin 2012 faceam noaptea Bucuresti - Oradea in 5 ore jumate, cu un Opel Astra Diesel. Nu as mai face asa ceva niciodata, de vreo 4-5 ani mi-am schimbat comportamentul la volan (si la ghidoane) cu 360°. Sunt de acord cu Eugen B, regulile de circulatie ar trebui sa fie principalul reper in felul in care conducem. Educatia rutiera este de asemenea esentiala.2 points
-
Eu vad X7 ca o mașinĂŁ cu care VIP-ul se deplaseazĂŁ spre casa de vacanta de la munte, cabana de vânĂŁtoare sau pescuit. Chiar și presupunând ca merge numai pe asfalt curat, din când ĂŽn când mai ploua... Ăn fine, eu consider acest aspect un minus restul de important.2 points
-
Omul ala care a facut accidentul nu era stresat. Era grandoman, nu era la primul live. Inteleg si ce zici tu, dar pana sa avem noi drumuri, mai trec 30 de ani de acum. Franta de exemplu a dat o lege ca nu ai voie sa pui mana pe telefon, nici daca esti oprit pe dreapta. In UK stiu iarasi ca daca esti prins cu mana pe telefon, amenda (te vad camerele, nici nu e nevoie sa te vada vreun politist). Iar daca exemplul dat de tine e propriul exemplu, sincer nici nu tu nu ar trebui sa mai ai carnet. 190kmh prin Romania e crima. Masina in momentul in care pleaca de pe loc, e de fapt o arma.2 points
-
1 point
-
Total gresit! In Bulgaria , limita pe autostrada este 140km/h , in tarile nordice este 110km/h , in Austria este testata o portiune din A1 in care este 140 km/h (cred ca o sa mareasca si ei la 140km/h..). Cred ca aceasta limita de viteza pe autostrada depinde de foarte multi factori , inclusiv de disciplina soferilor in trafic!!!1 point
-
1 point
-
Nu vrei sa detaliezi un pic primul punct? Cum si cand exact cedezi trecerea in/afara din sens giratoriu? (Nu spune ca nu conteaza.) Apoi, numai daca e usor de inteles, detaliaza si punctul doi. Suntem aici sa invatam.1 point
-
La e91 n47, cu sistemele de siguranta activate si ambreiajul apasat nu poti trece de 2500 rpm, la fel cu sistemele activate in gol pe liber fara ambreiaj apasat se duce fix la 4000 rpm si ingheata acolo. Cu sistemele dezactivate se tureaza la rosu in oricare varianta.1 point
-
Salutare si felicitari ptr achizitie. Cam aceeasi senzatie am avut-o si eu cand m-am dat prima oara, apoi ma obisnuisem cu ea si uite asa am inceput sa mai modific una, alta.. Daca te intereseaza sa afli mai multe detalii, sfaturi, ponturi si informatii despre motorizarea asta, atunci te invit pe grupul N54 CREW unde suntem aprox. 22 de membri. Imi lasi un PM si iti dau add acolo. O seara buna.1 point
-
pot sa ti spun care e diferenta intre Logic 7 si Individual Audio: - la Logic 7 ai bass mai pronuntat pana la maxim - la Individual Audio ai bass pronuntat pana la un anumit nivel si apoi scade spre maxim. fidelitatea e mai ridicata la Individual Audio comparatie intre HiFi si Logic 7 nu prea isi are rostul. daca te apuci de munca sa pui sistemul audio, pai pune Logic 7 ca tot munca aia e1 point
-
Ai spune ca echipa de design exterior a avut ca tema de casa sa ii multumeasca pe chinezi, americani, arabi si manelisti,in ordine aleatoare, este dizgratios din punctul meu de vedere.1 point
-
Ca sa fim cinstiti, in europa exista o singura tara in care nu sunt limite de viteza, pe restul limitarea este la 130 km/h maxim; dupa rationamentul respectiv, ar trebui ca toti cei care nu traiesc in acea tara care este privita ca mecca conducatorilor auto ar trebui sa fie frustrati si din acest motiv sa devina agresivi si sa comita accidente. Continuand rationamentul, in cazul, revin, ipotetic, in care in Romania peste noapte ar aparea o infrastructura dezvoltata, credeti ca nu ar mai fi accidente??? Pe naiba, ar fi in continuare, deoarece la terminarea scolii de soferi si obtinerea permisului in general instructorul iti ureaza , haide, acum mergi si invata sa conduci, starea tehnica a parcului auto din Romania este proasta, in ciuda tolerantei zero pentru alcool se produc multe accidente pe fondul consumului de bauturi alcoolice/substante psihotrope, si foarte multe din cauza indisciplinei la volan. Un articol mai vechi care prezinta o asemenea analiza, si da, titlul topicului este, din pacate, inspirat si actual, deoarece zilnic au loc accidente grave pe drumurile din romania http://www.ziare.com/stiri/accidente-rutiere/5-romani-mor-in-accidente-rutiere-in-fiecare-zi-cum-au-ajuns-soselele-noastre-sa-fie-cele-mai-periculoase-din-intreaga-ue-1509247 Intotdeauna suntem tentati sa citim printre randuri, sa ne gasim scuze puerile si sa cautam numai exemplele care ne avantajeaza.....sincer, pe mine nu ma intereseaza ca X este frustrat si are masina puternica, si doreste sa conduca rapid; daca vrea sa faca asta, sa se mute in tara aia unde o poate face, daca nu, sa respecte regulile din trafic din locul in care traieste si sa nu ii puna in pericol pe participantii la trafic cu care trebuie sa imparta infrastructura.1 point
-
Tu chiar nu vrei sa intelegi. Pe portiuni de drum, autostrazi unde ai voie cu 240, la un moment dat, din cauza traficului sau a vremii o sa vezi ca ai restrictie de viteza, repet, doar pentru un timp. Si normal, cei aflati in trafic nu depasesc aceea limita deoarece respecta regulile de trafic. Chestia asta se intampla acolo unde zici tu , in afara, unde poti merge cu 240 km/h. Daca nici acum nu ai inteles.......1 point
-
Ok, si daca nu avem infrastructura necesara, decat peste vreo 30 de ani cum am zis, atunci trebuie sa tina mortis unii sa mearga pe drumuri cu dublu sens, cu 200kmh? Ca sa omoare o fetita, iar pe un baietel de 3 ani sa il bage in scaun cu rotile? (asta daca supravietuieste). Nici macar nu a fost un accident din cauza infrastructurii, cum sunt pe valea oltului, unde se fac depasiri periculoase, care nu s-ar fi facut daca aveam o autostrada. A fost un accident din prostia romaneasca, vechiul obicei de roman care si-a luat bolid nemtesc. Astia te omoara mergand regulamentar.1 point
-
Ceea ce la noi ar fi idiotenie, la altii este o normalitate sa mergi cu 240km/h, perfect legal. Oare nu influenteaza acest lucru cat de putin?1 point
-
Infrastructura nu tine loc de educatie si bun simt in trafic. Uitati-va ce vitejii in trafic se fac si pe autostrazi sau drumuri cu doua benzi pe sens, ......nu acolo e problema. Cati dintre noi nu observam masini de lux, masini scumpe, proprietari cu situatie financiara buna, si nu folosesc centura, a carui prezenta este disimulata de o chinezarie de plastic de 5 lei, iar chiar daca vehiculul lor este echipat cu bluetooth si solutii de conectivitate moderna, stau toti cu telefonul in mana. Eu sunt convins si daca am avea, ipotetic(in realitate e imposibil) o infrastructura decenta, tot am ocupa locuri fruntase la accidente in statisticile UE. Iar daca ne uitam ce generatii urmeaza, din ce in ce mai putin educate, mai putin instruite, fara nici o urma de respect fata de reguli....lucrurile nu se prezinta destul de pozitiv.1 point
-
Am folosit eu spuma la alta masina. In 10 minute totul a fost gata, bĂŁgat spuma și umflat roata.apoi am mers direct la vulcanizare sa o repar. Când a dat anvelopa jos acea spuma e ca un fel de lapte, pe care a vĂŁrsat-o ĂŽn canalizare. A curatat anvelopa cu putina apa și apoi a montat la loc. ĂncĂŁ am anvelopa aceea pe mașina. Când am ajuns la vulcanizare și i-am spus ca am spuma a ĂŽnceput sa se vaite, ca e mult de munca, ca sĂŁ nu mai folosesc.. CurĂŁțatul spumei a durat vreo 2 minute, a ĂŽntors anvelopa, a curs spuma și aia e. L-am ĂŽntrebat la final care e problema cu aceasta spuma, nu a mai zis nimic. Prin românia nu am nici o problema sa merg doar cu kitul de reparatie, dacĂŁ as ieși din tara as lua o roata de rezerva, e mai complicat prin afara cu vulcanizarile.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Deci pana la urma e masina de bibilit nu daily car cum spuneai mai sus. La 4300km intr un an...sa fim seriosi, mai mult o speli decat s o folosesti )1 point
-
Cum pui chit daca nu dai cu smirghel intai ? Si in locurile alea , cam greu sa pui chit . Mai mult strici. Colegu' - pune cateva straturi de vopsea cu un varf pensula . Lasa se se usuce intre straturi . Daca ai si un lac compatibil , pune si lac sa fixeze vopseaua . Nu e locul in care se vede prea tare. Doar tie o sa-ti ramana in minte.1 point
-
Sunt de aceeasi parere - chiar si la pragul ala nu merita. La ce lipsuri sunt la noi si ce nasoala-i situatia nu-ti permiti sa arunci cu banii. La instabilitatea asta nu stii cand se inchide robinetul, ce urmeaza. Pt aia din tari dezvoltate - au casa de toate, sisteme sociale/pensii puse la punct. Parca altfel isi fac curaj la o cheltuiala de asta.1 point
-
De acord cu Neamt si Suceava, dar in Sv parca sunt si mai nebuni. Oricum, va invit pe plaiurile nordice pentru a va pune nervii la incercare . Apoi mergeti si prin Botosani. Faceti diferenta cine conduce mai prost. Veti observa o inversa proportionalitate in ceea ce priveste accidentele si skillul la condus. :frantics:0 points
-
Te rog sa pastrezi ideea pt tine, anul acesta nu e deloc asa... se circula haotic, aproape la fel ca la noi la cei pe care ii lauzi. Inclusiv in Austria limita de viteza pe autostrada e optionala, sau se merge cu mult sub cei 130km/h cu toate ca se poate... din cauza ca sunt mult prosti care habar nu au cu volanul decat cu accelerat/franat si cam atat. Apoi cum intrii in Germania se merge fix dupa cum au ei chef, de multe ori se aglomereaza autostrada din cauza idiotilor care nu sunt in stare sa faca o depasire si ii forteaza pe cei de pe banda 2 sa franeze cand se baga fix la japca. Asa ca nu mai comentati voi de vestici ca nu mai e nici condusul asta cum era acum ceva ani.... ca si comparatie in 2009 la primul meu drum spre Belgia se circula cat de cat frumos pe acest traseu... in ultimii ani se circula cam ca la noi sau chiar mai rau, iar la chestiile astea adaugi lucrarile de pe autostrazi si iese combo. Nu stiu cat conduceti unii din voi care va dati zmei cu vesticii dar eu am de condus minim 36km/zi prin Bucuresti fix la orele de trafic de varf si tai orasul dintr-o parte in alta si saptamanal risc cel putin o dauna totala sau un accident mediu spre grav din cauza idiotilor care nu respecta cele mai elementare reguli de circulatie: - cedeaza prioritatea la intrarea in giratoriu - cedeaaza trecerea si obligatoriu dreapta la intrarea pe un drum principal de pe drum secondar - sens unic/ acces interzi ( asta e favorita mea deoarece zona in care locuiesc are o gramada de strazi cu sens unic si unele din ele au avut sensurile inversare, chiar si asa de data asta au instalat indicatoare la fiecare intersectie si tot intra multi cu tupeu si tot ei fac scandal) Asa ca asfalt uscat si calatorii fara incidente ca de prosti e tara plina si prostii cu tupeu se inmultesc si ei.0 points
-
ok, dorel in mecanica poate sunt, dar nu si in bun simt, acolo excelezi tu si toti astea cu DPF-off si fantezii de tunning. hai, lasa-ne sa respiram. au ajuns chestii de bun simt sa fie considerate hate.0 points
-
O singura pereche. 17' cu cauciucuri Pirelli CINTURATO P7 all-season. (F10 525xd)-1 points
-
Nu sunt de parere ca o legislatie mai dura vor scade numarul deceselor. Drumurile si situatia financiara mai buna au sanse mult mai mari. Eu spre exemplu daca mi-as permite, as merge cu furia mea neagra pe circuit sa mai scot stresu, sa rad ca discreieratu :frantics: si sa ma simt bine. Sau sa merg linistit pe autostrada, nu pe un drum national cu 2 benzi de mers. Nu de alta, dar teoretic sa zicem, ca am fost stresat, m-am luat la intrecere cu alt BMW, am mers cu 190km/h prin 2-3sate, am depasit ambulanta ISU( care m-a depasit in oras, dar dupa acesta s-a dat in dreapta sa imi faca loc sa trec), am intrat cu 120km/h in curba de aprox 60-70 grade si altele.. nu mai zic. Nu recunosc nimic... zic teoretic:)). Crezi ca, daca, as fi avut acel moment de nebunie, defapt ma linisteam daca era legea mai aspra. Vreau sa gandesc practic aici, nu teoretic. Te invit in Bucovina! Este extraordinar de frumos!(inafara drumurilor).-1 points
-
Deci e normal ca noi sa fim nevoiti sa mergem cu 90km/h. Sa mergi chiar si cu 15km/h. Chiar si o bicicleta sa mearga mai repede ca un M4. Este normal ca la 100km/h sa fi considerat inconstient. Daca acela care a creat accidentul conducea pe o autostrada/drumuri cu delimitare de sens prin intermediul pernelor circulare sau cum le-o numi ca vor sa bage pe drumurile patriei... mai era asa de grav accidentul? Normal ca am ajuns unde suntem:)-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cand le spui la dorei ca fumul ce apare dupa ce dai jos DPF-u e din cauza unor probleme la motor care au omorat DPF-u incep cu hate fara sa proceseze.-1 points
-
Ma bucur ca este mult mai bine. Recomandat este ca periodic sa se curete si EGR/Galerie admisie, acest lucru ajuta foarte mult din toate punctele de vedere. Tocmai din bun simt poate unii nu spun cu toti dintii ce parere au despre oamenii ce nu stiu tehnic cum sta treaba si pe langa asta sunt si mandri ca sunt (dez)informati.-1 points
-
Multe vorbe. Tineti-o pe a voastra. Uitati-va la 5m in fata, nu cumva sa luati binoclu sa va uitati la 360grade. Drumuri sigure!-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00