Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/20/18 in all areas
-
Daca consuma jumate de litru de ulei la 1000 km inseamna ca e ceva nu este in regula sau are foarte multi km Mie imi consuma jumate de litru de ulei intre schimburi si asta la mers destul de sportiv2 points
-
Salutare, recent am vandut fosta mea masina, un E60 525d ( motor 2.5d, 6 cilindrii in linie, 177 hp.. plus alte modificari). Am studiat atent piata, masinile, parerile si am ajuns la o simpla concluzie: Nu mai vreau diesel. Am cautat tot felul de modele , Audi A5 3.2 TFSI, BMW E90 330i,BMW E92 325ci,BMW F10 530i.. si am ajuns intr-un final la un 335i. Este vorba despre un BMW E93 (cabrio), fabricat in anul 2009, luna februarie. Masina este o bijuterie si un monstru pe roti in acelasi timp. Las mai jos dotarile in engleza : P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S2PAA Wheel bolt retainer S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch S322A Comfort access S387A Wind deflector S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4UTA Load-through hatch with int. trans. sack S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S7XAA M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP SXE8A Indi. Int. piano lacquer, black, tarsia Am achizitionat masina de 3 zile, doar ce am ajuns acasa si deja am bagat-o in service la schimb de filtre+ulei. Masina asta m-a facut sa uit instant de fostul E60. Da, poate compar doua masini din serii diferite, motorizari diferite etc.. feelingul care iti ofera acest 335i este unul apropiat de o masina ///M pur sange, motorul parca niciodata nu oboseste, evacuarea se aude demential mai ales cand intru in modul Sport si incep sa ma joc cu padelele.. pur si simplu m-am indragostit mai tare de aceasta marca. Las o poza, doar una am apucat sa fac cu ea1 point
-
toba https://www.epiesa.ro/toba-esapament-intermediara-bosal-288-171-autoart-112383710.htm plus racord flexibil dupa diametru https://www.autokarma.ro/producatori-piese-auto-bosal/piese-auto-universale-racord-flexibil-esapament bafta !1 point
-
Daca mergeti pe la reprezentante BMW si cereti un buletin cu consumul de ulei/1000km, o sa vedeti ca pana in 0,7l/1000 de km e considerat un consum normal. La modelele L6 benzina. Eu am avut un 325i e90 N52 cu un singur proprietar in Austria, service complet in reprezentanta,cand l-am cumparat am primit si garantie un an de la reprezentanta care mi l-a vandut. Avea numai 60.000 de km cand l-am luat si tot consuma ulei cam cum ii consuma si la colegul. Pana in prezent am avut 4 modele seria 3, toate cu L6 benzina...toate mi-au consumat ulei...dar nu am avut probleme grave cu ele; adica m-am folosit de ele fara mari probleme. Desi stiu, marea lor problema sunt segmentii de ungere apoi simeringurile supape. Sunt de calitate proasta.Se uzeaza si la km putini.1 point
-
Felicitari pentru achizitie ,sĂŁ te poartĂŁ sĂŁnĂŁtos multi km chiar dacĂŁ sunt de pĂŁrere cĂŁ anumite motorizari trebuiesc luate cu ani de viata si km cat mai putini . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
1 point
-
Revin cu noutati dupa etapa de la Arad :msn-cry: In prima zi eram foarte nerabdator si sigur ca o sa reusesc sa imi dobor recordul pentru ca toate astrele pareau ca lucrau pentru treaba asta: vantul batea din spate,racoare era,aderenta era mai buna ca pe multe alte piste de drag din Europa.Ma pun la start cu rotile de strada si scot un 12,9s primul run ceea ce era ok pentru inceput,trec la rotile de drag si incep sa ma dau dar ca si la Ianca nu reuseam sa plec progresiv.Turbina nu facea suficienta presiune la plecare si dupa ce inaintam 2 metri o punea in cap si abia dupa aceea se incarca si accelera cum trebuie.Am tot umflat Hoosier-ele pana am ajuns sa ma dau cu 2 bari in ele la cald ceea ce nu este normal (0,8-1 bar trebuie sa ai in ele la cald dupa ce le-ai incalzit) si abia am reusit un 12,6s cu 60ft de 2,1s.Discut cu Dragos si ramane sa imi faca lunch control pentru a doua zi.Pe baieti ii auzeam ca pleaca cu turbina incalcata la 1 bar de pe loc si eu abia vedeam un 0,2 pe ceas. A doua zi nerabdator sa vad cum va fi,aceleasi conditii prielnice,imi baga Dragos lunchul si o accelerez de proba pe loc si turbina facea 0,6-0,7 bari,ALTCEVA !Abia asteptam sa ma pun la start incing bine anvelopele,sau cel putin asa am crezut, ma asez in celula o incarc la 0,6-0,7 se pune verde si plec...patinez toata treapta 1 aproape pe loc...normal fiind cand mergi cu 2 bari in anvelope(am uitat sa le las moi nestiind ca s-a rezolvat problema plecarii).Masina s-a comportat cum trebuia dar anvelopele umflate prea tare m-au tinut pe loc.Ma aliniez iar,le las la 0,9 daca nu ma insel,ajung la start incarc si trag,ba baiatule a plecat 4x4 fata de cum mergea pana acum :Jumpy: fiind putin luat prin surprindere de cum a plecat treapta a 2-a nu a vrut sa intre...Ma uit pe bon 60ft de 2 si se poate si mai bine.Zic ca s-a rezolvat plecarea acum trec la problema de la level 2: inghitirea treptei a 2-a,stiam problema ca dupa 3-4 run-uri a 2-a nu mai intra cand i-o dau repede.De aici au inceput rugaciunile si blestemele cand vedeam cat de bine pleaca si a-2-a tot nu vrea sa o inghita repede, un run si inca un run si inca unul pana la ultimul inainte de semifinale cand am reusit sa i-o dau dar pe urma nu a mai vrut a 3-a.... .Era run-ul cand am reusit cea mai buna plecare cu un 60ft de 1,9s... Asta este nu a fost sa fie de data asta,s-au doborat recorduri peste recorduri. Dragos a mers cu E90-ul la Street 10,8s cel mai rapid diesel de strada din Romania si probabil nu numai,astfel iesind campion si cu recordul in picioare la aceasta grupa ! La grupa diesel Profi cealalta masina a lui a stabilit recordul de cel mai rapid diesel de la noi din tara si probabil nu numai cu un timp de 10,3s si cel mai rapid E90 330xd din lume ! WPP a facut o frumoasa surpriza venind cu un urs rosu foarte frumos 4x4 si stabilind si el recordul la cel mai rapid BMW de la noi din tara cu un timp de 9s ! Bulgarii cu S2-ul au stabilit cel mai mic timp atins vre-odata la noi in tara si anume 7,8s ! Dupa cum spuneam recodruri peste recorduri au fost doborate,ultima etapa a fost pe masura asteptarilor !Sper ca pana la anul sa ii rezolv problema cu treapta a 2-a si sa vad daca voi mai putea creste ceva. M-am ales si cu cateva poze de la Arad(macar atat :worthy: ) Aveti aici cea mai buna plecare a mea de pana acum si cam atat :1 point
-
Harta mediei coeficientului de inteligenta pt tarile din Europa cred ca e destul de sugestiva, concluzia e ca atat se poate pe meleagurile noastre si nu numai in materie de condus (auto). Deciziile luate tin intotdeauna de nivelul de inteligenta si cunostere, asa ca nu e de mirare ca desi avem o tara bogata, populatia este relativ saraca. Ne cumparam BMW in loc de Dacie si il scapam de sub control, ne cumparam cel mai scump smartphone si murim cu el in mana ca nu stim sa dam share location, ne cumparam cele mai scumpe haine insa le spalam mai rar ca sa nu se rupa prea repede, facem facultati ca e la moda insa nu stim sa folosim cratima, ne cumparam parfumuri de firma dar nu stim cum se aplica, ne cumparam MacBook insa il folosim pt farcebook si porn si exemple sunt nenumarate. Alegerile proaste ne vor face ca in timp sa saracim si mai mult in avantajul celor mai inteligenti ca noi, care atunci cand vom ajunge jos-jos vor veni si ne vor oferi maruntisi pt ce ne-a mai ramas (imobile, terenuri, resurse, zile).1 point
-
Merci de Info, uite ca nici nu am stiut chestia asta. Acum realizez ca nu am vazut niciodata unul cu soft top.... "The 3 Series cabriolet is the first model in BMW's lineup with a 3-piece folding aluminium hard-top roof, instead of the cloth roof used by previous models. The E93 was one of first retractable hardtops in its price range.[25] .... The "Comfort Access" option allows the roof to be raised and lowered using the key fob."1 point
-
1 point
-
BRAVOOOO! Am avut si eu E90 335i si motorul e senzatie S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!1 point
-
S-o stapanesti sanatos si sa ai grija cu caii Bine ca n-ai luat petarda de 3.2 care sunt 99% sigur ca NU are turbina1 point
-
Salutare si felicitari ptr achizitie. Cam aceeasi senzatie am avut-o si eu cand m-am dat prima oara, apoi ma obisnuisem cu ea si uite asa am inceput sa mai modific una, alta.. Daca te intereseaza sa afli mai multe detalii, sfaturi, ponturi si informatii despre motorizarea asta, atunci te invit pe grupul N54 CREW unde suntem aprox. 22 de membri. Imi lasi un PM si iti dau add acolo. O seara buna.1 point
-
nice car! eu sunt foarte tentat de un e92 335i, sper ca la primavara sa imi iau una (pe post de motocicleta)1 point
-
Salutare, Si eu am DPF off si la fel vreau sa-l montez la loc, masina scoate foarte putin fum cand o calc tare, am facut acum o luna itp-ul si noxele au iesit mai mari putin, ideea era ca la cat o ambala ala dadea un puf mic de fum, chiar am stat sa vad cum scoate(de la volan se observa mai putin), si inginerul de acolo era uimit ca nu scoate fum fara DPF. I-am spus pana sa fac itp-l ca nu am DPF. Ideea era sa sa auzim pareri despre cine/unde si-au pus dpf-uri aftermarket, second si curatate, poate si originale, cum s-au comportat masinile, preturi, mecanici....ca d'aia a deschis omul topicul. Dar ca de obicei, 3 abereaza, 2 se cearta si s-a dus pe taina'n sus, de unde s-a plecat si nici un raspuns concret pana la urma... Asa ca vrem si noi niste fapte concrete, nu parerile unora care n-au desfacut macar o roata la masina... Nu vreau sa fiu rau, dar asta'i adevarul...1 point
-
1 point
-
Deci pana la urma e masina de bibilit nu daily car cum spuneai mai sus. La 4300km intr un an...sa fim seriosi, mai mult o speli decat s o folosesti )1 point
-
Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor1 point
-
Avand in vedere ca nu te-am acuzat de nimic si nu am avut nimic de comentat in ceea ce priveste masina de la vanzare, reactia ta spune totul... Eu mi-am satisfacut curiozitatea! Bafta la vanzare!1 point
-
Din cate stiu eu pozele sunt facute undeva in centrul Pitestiului langa fostul Bancorex. Sunt facute de un tip care se ocupa cu facutul de poze artistice si cu postarea de anunturi pentru samsari. Probabil sta prin zona si/i cheama la el pe samsari cu masinile. Asa mi/a zis un samsar din Pitesti.1 point
-
Pierderile observate de mine folosind climatizarea permanent pe Auto sunt cam de 5-10% din cantitatea de freon+ulei pe an. DacĂŁ nu e folosit compresorul perioade lungi, pierderile sunt spre 30% pe an. Mie unul mi se pare foarte util A/C-ul iarna, menține geamurile dezaburite permanent.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si era sa uit, care e duma asta cu "sa fie automata frate". Cum adica ca e mai comod? Pentru voi schimbatul vitezelor reprezinta un ... discomfort, un efort care va consuma energia in activitatea numita "condus"? Mie mi se pare ceva foarte dinamic care are o mare pondere in tot ceea ce insemna placerea de a conduce, placerea de a detine controlul si a participa la deciziile masinii, mai exact TU controlezi masina. Nu este vorba aici de manuala vs automata, sunt milioane de posturi pe internet si cred ca au spus toti cam tot ce era de spus, aceasta fiind o lupta care nu are un castigator, exact ca diesel vs benzina. DAR, este vorba de meteahna asta romaneasca de care efectiv m-am saturat, pe toti ii aud cu argumentul asta suprem: "e mai comod". Sunt la al treilea BMW, iubesc marca asta si nu o sa ma despart niciodata de ea. Am condus automata chiar la un 330xd si pot sa spun ca pe mine personal ma enerveaza lag-ul, turatul ala de 0.5 secunde in gol pana se hotaraste sa retrogradeze ca i-am dat kickdown, ca retine un stil de condus unde schimba optim sa spunem si daca vreau sa o calc va schimba o treapta la 3500, urmatoarea la 4000 si de abia urmatoarea undeva spre redline pe la 4500. Se adapteaza, este un algoritm electronic simplu ... If X Then Y Else Z. Daca vorbim de DSG-ul de la VAG, am condus automata respectiva si da, este o diferenta, nu mai exista dezavantajele expuse de mine mai sus. Practic cine alege o face in functie de personalitate si atat. 1. esti o persoana dinamica - manuala 2. esti o persoana mai relaxata - automata1 point
-
Unii vor sa elimine complet riscul aspirarii clapetelor in motor . In rest e aberatie ce spui tu cu aducerea motorului cu ani in urma ........ Myx, am sa ma refer doar la doua imbunatatiri gazodinamice pe care proiectantul motorului de BMW le-a adus motorului diesel M57 de pe E39 care a devenit noul M57N de pe E60. 1 - pentru a imbunatati arderea combustibilului injectat in camera de ardere una din solutii este sa se realizeze o turbulenta foarte mare a aerului in care injectorul de combustibil pulverizeaza combustibilul. Admisia aerului trimis de turbocompresor, racit in intercooler, si in anumite regimuri amestecat cu gaze arse in EGR se face prin doua supape de admisie. Prin una din supape aerul este aspirat direct iar prin cea de a doua patrunde dupa ce este trece printr-o clapeta care are rolul de a-i imprima acestui aer o miscare de rotatie. Miscarea asta de rotatie este imprimata aerului de o clapeta care este comandata vacuumatic in functie de parametrii de functionare ai motorului masurati de traductori si transmisi calculatorului (turatie, temperatura motor, temperatura de admisie, presiune de admisie, pozitie potentiometru accelerator, poate presiune din evacuare, etc...) calculatorul trimite un semnal catre o electrovalva care actioneaza un actuator vacuumatic (capsula vacuumatica) care misca calapetele de admisie. Crede-ma proiectantii au muncit ani sa realizeze acest sistem care imbunatateste arderea motorinei injectate avind ca avantaje imediate: - consumul de combustibil mai mic, (se arde toata motorina injectata datorita diferentei mari de viteza dintre particula de combustibil si aerul turbulent, se arde spre 100% din combustibilul injectat si gazeificat de aerul incins si turbulent), - ardere mai rapida = randament mai bun al motorului, - scade consumul de noxe, - motorul raspunde mai rapid la acceleratie in regimuri mici = suplete, capacitate de accelerare imbunatatita. Aceste sunt doar citeva avantaje pe care le aduce imbunatatirea arderii combustibilului. Toate aceste avantaje s-au obtinut dupa multe cercetari si complicatii constructive = intreg sistemul de actionare, reprogramarea softului etc... etc... Complicatiile constructive au adus si dezavantaje (initial clapetele au fost aspirate, inghitite de motor si macinate intre piston si chiulasa rezultind distrugerea a citorva sute poate mii de motoare). BMW avind feed-back-ul din exploatare (pe care in tari ca Germania, Anglia etc.. l-a platit cu bani grei) a reproiectat sistemul de citeva ori, si astazi s-a impus si este destul de fiabil. Proprietarul masinii poate sa anuleze toata munca proiectantului simplu - anuleaza clapetele si inlatura posibilitatea ca motorul sa fie distrus prin absorbtia clapetelor. Eu am inspectat acest sistem la 2 E60 cu motoare M57N si l-am gasit OK. Inspectia am facut-o sa elimin posibilitatea distrugerii motorului. Motoarele inspectate erau din 2004 si clapetele din alama erau imbracate intr-un plastic maroniu extrem de rezistent la conditiile din galeria de admisie (ulei, funingine, temperaturi peste 100 grade C). A cedat initial este axul clapetelor de dia. 3mm; apoi l-au marit putin. Sistemul cedeaza datorita depunerilor gen celor care se regasesc pe EGR si care odata desprinse pot lovi clapetele la viteza mare (deci la motoare care au ceva km si au fost explatate mai mult prin oras). 2 - Imbunatatirea curgerii gazelor de esapament prin colectorul de evacuare care este realizat din tabla de otel inoxidabil in loc sa fie turnat din fonta. Acest colector performant care permite o mai buna evacuare a gazelor din cilindru si alimentarea mai buna a turbinei cu gaze de evacuare a adus si el o imbunatatire a performantelor, dar a inceput sa crape in zonele de deformatie a tuburilor datorita eforturilor termice. Aceste imbunatatiri, si inca altele, sunt la M57N, daca renunti la ele cred ca nu este gresit sa spui ca intorci motorul citiva ani, cind nu erau aplicate la modelul mai vechi M57. Ca nu au fost fiabile aceste imbunatatiri de la inceput si au fost foarte criticate asta este altceva, ele fac diferenta in proiectare care este cred ca de minm 2 - 3 ani intre M57 si M57N. Rezultatul actual se vede, de ex. modelul pe care-l am eu de E60 din 2004 are pe 1 km 211 grame CO2, ultimele modele care au si recuperare de energie si altele a ajuns spre 165 grame Co2 pe Km si putere maxima de 194 CP fata de 177CP. Si modelele mai vechi unele motoare au 163 CP altele 177 CP. Diferentele sunt date si de curgerile gazodinamice pe linga altele.1 point
-
0 points
-
Unii vor sa elimine complet riscul aspirarii clapetelor in motor . In rest e aberatie ce spui tu cu aducerea motorului cu ani in urma ........-1 points
-
Da, pozele sunt facute in Pitesti,aici locuiesc, la 100m. de locatie, singura parcare cu plata etajata la care nu se inghesuie nimeni, restul e can can. anuntul e postat personal pe contul meu, nu inteleg ce vrei sa spui, nu am alte masini la vanzare, ma rog, se poate verifica. Masina e pe forum de peste 2 ani, alte explicatii daca ceva nu corespunde anuntului.Trebuia cumva sa o pozez in Bucuresti sau la Mall? Daca eram samsar nu tineam un amarat de E90 2,5 ani?-1 points
-
Man, nu te supara, dar toti sunt pasionati si cu ceva banuti. Pasionat cu e61 suna neverosimil, iti dai si tu seama nu? Oricum, ma mir ca inca se mai cumpara masini fara macar o verificare sumara. Poate ai avut noroc si ai luat o masina buna, asta vei sti doar cand ajungi cu ea la un tester sa iti dea vesti bune referitor la corectiile la injectoare, dpf.-1 points
-
vezi bine , E93 doar hardtop a avut . Vedeai si mai bine cred daca personajul in trening nu bloca vederea cand facea si omul o poza scumpei sale noi masini-1 points
-
Pare o parere buna, dar de ce sa raman fara lumina noaptea daca le pun pe baterie? eu tot albe le tin dar uneori as prefera sa le fac colorate.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00