Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/21/18 in all areas

  1. Salutare! Am revenit cu detalii asa cum ati cerut unii dintre voi. Atasat poze. Se vede clar diferenta intre semeringurile noi si cele vechi. Era singurul motiv pentru care scotea fum. Din constatarile mecanicului, motorul nu a fost desfacut niciodata, arata foarte curat inauntru si motorul si uleiul. Insa va trebui sa-i schimb si distributia, mi-a aratat ca este largita si evidenta ca nu a fost schimbata niciodata. In rest, nimic de facut la el. Asadar se pare ca am facut o alegere buna, asa cum ma asteptam. Referitor la tipul motorului, l-am intrebat pe mecanic de ce nu sunt foarte reusite si mi-a spus ca sunt motoare excelente, doar ca multi "mecanici" care nu stiu sa le repare, nici macar sa schimbe un set de semeringuri fara sa dea distributia jos, spun ca sunt proaste. Una peste alta, sunt foarte multumit.
    2 points
  2. Ieftin, km putini si dotari...bafta! Asteptam topicurile noi de la sectiunea probleme tehnice ))
    1 point
  3. Foarte frumoasa masina; e ce trebuie. Sa te bucuri de ea !
    1 point
  4. Salut, Sincer nu ai ce curata la lupa respectiva. Treaba sta in felul urmĂŁtor: -cumperi faruri noi si vezi ce recuperezi de pe astea vechi dupa ce le vinzi Sau -le schimbi lupele, reglajele, sticlele, dar depinde daca farurile sunt cu xenon sau halogen. Ideea e ca e posibil sa nu gĂŁseĂâ˘ti lupa pentru bec H7, ci doar lupe bi-xenon si daca nu ai instalaĂâşia completa e mai trist la ITP. Daca ai faruri halogen si nu vrei sa pui xenon, mergi pe prima varianta. Daca ai deja xenon, mergi pe a doua fiindca iesi mai ieftin. Farurile halogen Hella sunt mai ieftine decat cele cu xenon. Eu aveam halogen si am preferat sa cumpĂŁr o pereche de faruri noi, am vândut farurile vechi si am ieĂâ˘it Chiar decent ca pret total. Daca alegi varianta numĂŁrul 2 sa stii cont ca niste sticle sunt in jur de 300 RON, regaleje vreo 100 si lupele vreo 400, manopera vreo 200. Prima varianta, daca vb de faruri halogen, te ajunge cam 2500 RON de pe eBay din care scazi ce iei pe farurile tale...adicĂŁ vreo 450 RON.
    1 point
  5. Frumoasa si destul de completa(motor, benzina, decapotabila, hardtop...etc)...sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri cu/de ea!!!
    1 point
  6. Niste poze ca tot e duminica, scuzati-ma ca nu e asa ,,clean" Jantele ce sunt inca pe masina le voi reconditiona si le voi tine de iarna, si as vrea prin iarna-primavara sa iau alte jante de vara, cel mai probabil tot R19
    1 point
  7. Interesanta masina, dar mai pune si tu ceva poze cu ea... Legat de consumul de ulei sa stiti ca nu e nimic exagerat, in joc sunt multi factori care il influenteaza:tipul/brandul de ulei folosit, cati km are de cand a fost facuta revizia, talpa, mediul in care ruleaza masina, perioada efectiva in care motorul ruleaza. Eu folosesc Castrol 0w40 LL01, merg urban si extra urban, talpa si mers linistit, daily car..., iar cand ajung la 7000km de la schimb incepe sa consume ulei cam 0.5l la 1000km, defapt nu consuma il arde. Urmeaza sa fac revizia si cel mai probabil o sa trec la RAVENOL SSL 0W40 LL01.
    1 point
  8. Atat imi consuma si mie N55'ul la 40 de mii de km
    1 point
  9. Okey...Imi mențin pĂŁrerea personalĂŁ cu topul creat de mine, privitor la agresivitate si indisciplina pe zona Moldovei. Cei din Suceava si Neamt sunt pur si simplu descreierați. Nu e nicio lipsa de considerație fata de cei din localitĂŁțile mai mici, nu pot sa fac acum o analiza foarte detaliata de ce e asa. Iasiul e centru universitar si toti mai mulți tineri vin cu masina la universitate. Se fac foarte usor remarcati in trafic, in sens negativ. Pana nu se introduce RCA-ul pe șofer, nu pe masina, tot o sa existe zmei cu masina ĂŽnmatriculata pe vreun bunic intr-un sat, cu asigurare de 200 RON, care se crede la raliu prin oras. In rest, nu iau apĂŁrarea iesenilor, fiecare zi e o aventura in trafic prin Iasi, dar pe mulți ii suspectez ca fiind nemțeni sau suceveni naturalizați ) ( dar sunt si oameni ok din cele doua județe, numai ca tot timpul rĂŁul va iesi mai usor in evidenta). Oricum, situația prezentatĂŁ de mine e prezenta peste tot in tara, romanii in general sunt șoferi foarte agresivi si indisciplinați. In traficul de la noi nu iti permiți sa lași distanța de siguranța fata de masina din spate, ca sigur se baga unul ĂŽntre voi, daca esti primul sa semafor sigur vine unul din spate pe banda cu verde intermitent si se baga el sa fie primul; cand faci stânga, sigur se baga unul pe langa tine sa faca el primul stânga, daca ai o cĂŁruțĂŁ in fata si dai semnal ca vrei sa o depĂŁșești sigur cel din spate se baga primul in depĂŁșire fara semnal doar ca sa iti ia fata; daca se merge in coloana la drum lung pe drum cu o singura banda+acostamentul sigur iti iei flash-uri de la vreun grĂŁbit, care o sa opreascĂŁ la vreo cafea peste vreo 5 km; in localitĂŁți toți cei care au stație merg ca descreierații; la drum lung toate junghiurile de Opel Corsa 1.0 te streseazĂŁ daca au stație, deși tu mergi decent cu 130 si drumul e cu o banda; si mai am dar ma enervez cand imi amintesc )
    1 point
  10. Te ajuta Knet John, el lucreaza remote
    1 point
  11. Daca l-ai schimbat cu 360 grade, inseamna ca nu l-ai schimbat deloc. Incearca cu 180.
    1 point
  12. Ca sa fim cinstiti, in europa exista o singura tara in care nu sunt limite de viteza, pe restul limitarea este la 130 km/h maxim; dupa rationamentul respectiv, ar trebui ca toti cei care nu traiesc in acea tara care este privita ca mecca conducatorilor auto ar trebui sa fie frustrati si din acest motiv sa devina agresivi si sa comita accidente. Continuand rationamentul, in cazul, revin, ipotetic, in care in Romania peste noapte ar aparea o infrastructura dezvoltata, credeti ca nu ar mai fi accidente??? Pe naiba, ar fi in continuare, deoarece la terminarea scolii de soferi si obtinerea permisului in general instructorul iti ureaza , haide, acum mergi si invata sa conduci, starea tehnica a parcului auto din Romania este proasta, in ciuda tolerantei zero pentru alcool se produc multe accidente pe fondul consumului de bauturi alcoolice/substante psihotrope, si foarte multe din cauza indisciplinei la volan. Un articol mai vechi care prezinta o asemenea analiza, si da, titlul topicului este, din pacate, inspirat si actual, deoarece zilnic au loc accidente grave pe drumurile din romania http://www.ziare.com/stiri/accidente-rutiere/5-romani-mor-in-accidente-rutiere-in-fiecare-zi-cum-au-ajuns-soselele-noastre-sa-fie-cele-mai-periculoase-din-intreaga-ue-1509247 Intotdeauna suntem tentati sa citim printre randuri, sa ne gasim scuze puerile si sa cautam numai exemplele care ne avantajeaza.....sincer, pe mine nu ma intereseaza ca X este frustrat si are masina puternica, si doreste sa conduca rapid; daca vrea sa faca asta, sa se mute in tara aia unde o poate face, daca nu, sa respecte regulile din trafic din locul in care traieste si sa nu ii puna in pericol pe participantii la trafic cu care trebuie sa imparta infrastructura.
    1 point
  13. Tu chiar nu vrei sa intelegi. Pe portiuni de drum, autostrazi unde ai voie cu 240, la un moment dat, din cauza traficului sau a vremii o sa vezi ca ai restrictie de viteza, repet, doar pentru un timp. Si normal, cei aflati in trafic nu depasesc aceea limita deoarece respecta regulile de trafic. Chestia asta se intampla acolo unde zici tu , in afara, unde poti merge cu 240 km/h. Daca nici acum nu ai inteles.......
    1 point
  14. Daca consuma jumate de litru de ulei la 1000 km inseamna ca e ceva nu este in regula sau are foarte multi km Mie imi consuma jumate de litru de ulei intre schimburi si asta la mers destul de sportiv
    0 points
  15. Avand in vedere ca nu te-am acuzat de nimic si nu am avut nimic de comentat in ceea ce priveste masina de la vanzare, reactia ta spune totul... Eu mi-am satisfacut curiozitatea! Bafta la vanzare!
    -1 points
  16. Ai achizionat-o fara verificare? Smart move!
    -1 points
  17. Multe vorbe. Tineti-o pe a voastra. Uitati-va la 5m in fata, nu cumva sa luati binoclu sa va uitati la 360grade. Drumuri sigure!
    -1 points
  18. Au constatat dar nu este normal nici consumul de ulei si nici de benzina, e enorm, niste semeringuri de supape nu ar strica, reglat axele asta pentru consum benzina.
    -1 points
  19. Nu e vorba de civilizatie, cu toate ca si asta isi poate pune amprenta.. e vorba de aplicarea drastica a legii de catre politie, ca sa tii minte ca te-ai ars ultima oara si nu iti mai permiti! Asta aduce bani la bugetul statului. Ca sa consolidez ceea ce spun, daca te uiti, in video pe partea opusa a intersectiei de unde se filmeaza (coltul opus) acolo este un indicator patrat cu varful un jos (pe stalpul semaforului care nu mai functioneaza) care nu poate fi altul decat drum cu prioritate. Asadar nu este nici o minune in desfasurare ci un indicator care face diferenta unora fata de altii, acei altii care pot participa si ei la trafic cand au sansa, avansand cu prudenta, nu inconstienta..
    -1 points
  20. Revine la vanzare masina din acest topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179338-2011-bmw-f10-525d-m-pack-de-fabrica-trapa-automat-si-multe-altele/page__p__2391887#entry2391887 Momentan aceasta are 252k km, reviziile in tara au fost efectuate la BimmerService, teoretic apar si in baza de date BMW, conform spuselor lor. Intre timp masinii i-au fost schimbate bujiile si releul, curatata galeria de admisie si EGR-ul, schimbat furtunul de la intercooler, jantele de vara reconditionate la PakRacing, 2 cauciucuri noi RFT Pirelli pe spate. Vine cu ambele seturi de jante si gume. Masina este intr-o conditie foarte buna, a fost mereu servisata corespunzator. Este de mentionat faptul ca a avut un accident minor, aflandu-se in coloana la semafor si nefiind atent o clipa, la punerea in miscare a coloanei cel din fata s-a oprit brusc, ca atare l-a lovit in spate avariindu-si capota si farul dreapta. Acestea au fost inlocuite, inclusiv sistemul de Pedestrian Protection care a fost declansat la impact. A rezultat ca atare revopsirea completa a aripilor fata, capota si bara. Poze recente aveti mai jos. Pret actual: 16500Eur, Neg. Pentru contact: 0745100488. Lasati-i mesaj daca nu raspunde si va suna el inapoi. Masina poate fi vazuta in B(zona Floreasca) sau Pitesti.
    -1 points
  21. Sa tragi linie dupa ce o repari si sa vezi daca nu cumva merita ce-ti propuneau baietii pe principiul asta merg samsarii, "hai boss ca prea esti pretentios". Un seria 1 de 13 ani cu probleme, 4500 euro...
    -2 points
  22. Partea bunĂŁ cĂŁ nu mai trebuie sĂŁ facĂŁ schimbul niciodatĂŁ ,are mereu ulei proaspĂŁt in ea . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -2 points
  23. Pe toti din vestul tarii ii auzi ca pronunta asa )
    -2 points
  24. La consumul ala de ulei nu mai are rost nici schimbul, ca-l reimprospatezi la fiecare 1000 ).
    -2 points
  25. Salut. Am downloadat hartile din primul post pentru upgrade-ul de navigtie. Ma poate ajuta cineva cu un cod de activare, pls?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.