Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/22/18 in all areas
-
Revin cu noutati dupa etapa de la Arad :msn-cry: In prima zi eram foarte nerabdator si sigur ca o sa reusesc sa imi dobor recordul pentru ca toate astrele pareau ca lucrau pentru treaba asta: vantul batea din spate,racoare era,aderenta era mai buna ca pe multe alte piste de drag din Europa.Ma pun la start cu rotile de strada si scot un 12,9s primul run ceea ce era ok pentru inceput,trec la rotile de drag si incep sa ma dau dar ca si la Ianca nu reuseam sa plec progresiv.Turbina nu facea suficienta presiune la plecare si dupa ce inaintam 2 metri o punea in cap si abia dupa aceea se incarca si accelera cum trebuie.Am tot umflat Hoosier-ele pana am ajuns sa ma dau cu 2 bari in ele la cald ceea ce nu este normal (0,8-1 bar trebuie sa ai in ele la cald dupa ce le-ai incalzit) si abia am reusit un 12,6s cu 60ft de 2,1s.Discut cu Dragos si ramane sa imi faca lunch control pentru a doua zi.Pe baieti ii auzeam ca pleaca cu turbina incalcata la 1 bar de pe loc si eu abia vedeam un 0,2 pe ceas. A doua zi nerabdator sa vad cum va fi,aceleasi conditii prielnice,imi baga Dragos lunchul si o accelerez de proba pe loc si turbina facea 0,6-0,7 bari,ALTCEVA !Abia asteptam sa ma pun la start incing bine anvelopele,sau cel putin asa am crezut, ma asez in celula o incarc la 0,6-0,7 se pune verde si plec...patinez toata treapta 1 aproape pe loc...normal fiind cand mergi cu 2 bari in anvelope(am uitat sa le las moi nestiind ca s-a rezolvat problema plecarii).Masina s-a comportat cum trebuia dar anvelopele umflate prea tare m-au tinut pe loc.Ma aliniez iar,le las la 0,9 daca nu ma insel,ajung la start incarc si trag,ba baiatule a plecat 4x4 fata de cum mergea pana acum :Jumpy: fiind putin luat prin surprindere de cum a plecat treapta a 2-a nu a vrut sa intre...Ma uit pe bon 60ft de 2 si se poate si mai bine.Zic ca s-a rezolvat plecarea acum trec la problema de la level 2: inghitirea treptei a 2-a,stiam problema ca dupa 3-4 run-uri a 2-a nu mai intra cand i-o dau repede.De aici au inceput rugaciunile si blestemele cand vedeam cat de bine pleaca si a-2-a tot nu vrea sa o inghita repede, un run si inca un run si inca unul pana la ultimul inainte de semifinale cand am reusit sa i-o dau dar pe urma nu a mai vrut a 3-a.... .Era run-ul cand am reusit cea mai buna plecare cu un 60ft de 1,9s... Asta este nu a fost sa fie de data asta,s-au doborat recorduri peste recorduri. Dragos a mers cu E90-ul la Street 10,8s cel mai rapid diesel de strada din Romania si probabil nu numai,astfel iesind campion si cu recordul in picioare la aceasta grupa ! La grupa diesel Profi cealalta masina a lui a stabilit recordul de cel mai rapid diesel de la noi din tara si probabil nu numai cu un timp de 10,3s si cel mai rapid E90 330xd din lume ! WPP a facut o frumoasa surpriza venind cu un urs rosu foarte frumos 4x4 si stabilind si el recordul la cel mai rapid BMW de la noi din tara cu un timp de 9s ! Bulgarii cu S2-ul au stabilit cel mai mic timp atins vre-odata la noi in tara si anume 7,8s ! Dupa cum spuneam recodruri peste recorduri au fost doborate,ultima etapa a fost pe masura asteptarilor !Sper ca pana la anul sa ii rezolv problema cu treapta a 2-a si sa vad daca voi mai putea creste ceva. M-am ales si cu cateva poze de la Arad(macar atat :worthy: ) Aveti aici cea mai buna plecare a mea de pana acum si cam atat :4 points
-
3 points
-
- Are un martor de airbag aprins, sustine el, aparut in urma faptului ca masina a stat fara baterie mult timp si cand a pus bateria pe testerul (multi marca) ii spune ceva de genul ca borba de plus nu face contact bine - nu vad legatura cu airbagul. Stiu doar ca atunci cand se schimba bateria trebuie initializata din tester... Doua semne mari de intrebare: 1. airbag se declanseaza in caz de accident 2. "borna bateriei" isi da putin drumul in caz de accident. Asta o face pentru a nu lua masina foc. Prin procedeul asta se scade curentul din sistem si reprezinta o masura de siguranta. Iti apare eroare pe tester cu problema la borna. Astea 2 sunt efecte clare ale unui accident. Acum ca masina a fost sau nu parte a unui accident, habar nu am.3 points
-
Colegu multumesc mult , am facut cum ai zis si incredibil dar merge . Era cat pe ce sa mai cumpar un interior . Am luat toata instalatia de pe scaunul sofer de Anglia si am mutat la mine + plasele si merge . Problema era in instalatia mea + plasa de la spatar . Acum e bine ca am si 3 plase de rezerva , 2 de sezut si una de spatar . Inca o data multumesc , nu ne-a dat prin cap ca ar avea ceva instalatia scaunului , ne gandeam ca nu se potrivesc plasele sau nu se pupa ceva fiind de Anglia2 points
-
Da, prea multe semne de intrebare si complicatii. E clar, am clasat cazul, cautam alta. Multumim mult pt ajutor!2 points
-
scos DPF -> modificari in soft si alte "smecherii" schimbat distributie, asa din marimimie - clar eu nu as crede. mai mult ca sigur ca a schimbat o pentru ca batea sau pentru ca s a rupt si nu putea sa vanda masina. niciun samsar nu investeste (atatia) bani intr o masina ca sa o vanda ! treaba cu airbag ul pare plauzibila, capsa pirotehnica de la borna de plus , dar aia ori e sarita la accident, ori nu a bagat mufa. km am spus mai sus, "par" reali insa nu poti garanta treaba asta. masina a fost dusa la BMW din joi in pasti si e posibil ca intr o pauza de 3 ani sa fi "pierdut" cateva zeci de mii de km. intradevar in ultimele vizite la bmw (2017-2018) kilometrii "par" reali dar mai in urma.......e cu semn de intrebare ! concluzie si sfat: cauta alta, asta arata bine la exterior si atat !2 points
-
Pretul este dat se smecherasi si acceptat de catre creduli. Daca sti ca nu se merita sa vinzi masina pe un pret de nimic, nu o vinzi si gata. Stiu destule exemple.2 points
-
Ieftin, km putini si dotari...bafta! Asteptam topicurile noi de la sectiunea probleme tehnice ))2 points
-
2 points
-
Salutare, recent am vandut fosta mea masina, un E60 525d ( motor 2.5d, 6 cilindrii in linie, 177 hp.. plus alte modificari). Am studiat atent piata, masinile, parerile si am ajuns la o simpla concluzie: Nu mai vreau diesel. Am cautat tot felul de modele , Audi A5 3.2 TFSI, BMW E90 330i,BMW E92 325ci,BMW F10 530i.. si am ajuns intr-un final la un 335i. Este vorba despre un BMW E93 (cabrio), fabricat in anul 2009, luna februarie. Masina este o bijuterie si un monstru pe roti in acelasi timp. Las mai jos dotarile in engleza : P337A M Sports package P7RSA Package Comfort S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S217A Active steering S249A Multifunction f steering wheel S2MPA BMW alloy wheel, M double spoke 225 S2PAA Wheel bolt retainer S2TCA Sport transmission w/ dual-plate clutch S322A Comfort access S387A Wind deflector S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S4AEA Armrest front, retractable S4UTA Load-through hatch with int. trans. sack S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S548A Kilometer-calibrated speedometer S563A Light package S609A Navigation system Professional S620A Voice control S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S704A M Sports suspension S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S7XAA M Leathr. wheel+shift paddle+multifunc. S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Control unit COP SXE8A Indi. Int. piano lacquer, black, tarsia Am achizitionat masina de 3 zile, doar ce am ajuns acasa si deja am bagat-o in service la schimb de filtre+ulei. Masina asta m-a facut sa uit instant de fostul E60. Da, poate compar doua masini din serii diferite, motorizari diferite etc.. feelingul care iti ofera acest 335i este unul apropiat de o masina ///M pur sange, motorul parca niciodata nu oboseste, evacuarea se aude demential mai ales cand intru in modul Sport si incep sa ma joc cu padelele.. pur si simplu m-am indragostit mai tare de aceasta marca. Las o poza, doar una am apucat sa fac cu ea1 point
-
Se pare ca era gri butonul de video din cauza ca nu aveam niciun videoclip.1 point
-
1 point
-
Sa o folosesti sanatos! Ti-am vazut videoclipul cu masina si am observat ca ai jante noi M pe x6. Imi poti spune si mie de unde le-ai cumparat? Par noi.1 point
-
Doamne! Sa o stapanesti sanatos, consumul de ulei e ok cred avand in vedere ce spune producatorul, posibil ca noua sa nu manance asa mult insa motoarele astea in timp cer ulei din ce in ce mai mult, insa am vazut Audi si Vw noi in garantie care mancau 1L/1000 km cu reclamatii peste reclamatii nu aveau ce sa faca proprietarii deoarece asa spune cartea, ca este in regula. Consumul este cat pentru un M, adica mult, dar nu mai conteaza consumul cand iti iei un asa motor:D. A spus un coleg mai sus, ai grija cu caii si asteptam sa vedem ce i mai faci! Multa bafta! P.S daca ai drum prin Severin, suna-ma, sunt curios cum merge masina, nu am avut norocul sa merg cu asa ceva nici ca pasager, nici ca sofer:D1 point
-
E mai ok fata de initial, eu zic ca a meritat, mai ales pentru niste jante de iarna. Sa vedem cum tine vopseaua pe zapada/sare1 point
-
1 point
-
In Ro pretul este facut de cei care se sustrag de plata TVA, asta in primul rand. Apoi de samsarii de rand.1 point
-
Problema este ca in Romania masinile sunt mai ieftine ca in vest si sunt aduse ..... din vest Oare vanzatorii lucreaza in pierdere, sau se pierd pe drum km? Eu incerc sa vand masina personala un E91 din 2011 cu 251.000 km si ... Pretul momentan este 7.300 euro si o dau cu 7.000 daca exista doritori.1 point
-
mie unu imi e greu sa cred ca masina are doar ~120k km. cel mai bine inainte sa cumperi o masina fa o verificare rapida, pentru linistea ta. este cunoscuta problema motoarelor N47 cu distributia, deci daca intr-adevar a schimbat-o este ok, iti poate arata factura, nu este un lucru minor pe care sa-l faci fara a beneficia de garantie. bafta prietenului tau in achizitiona o masina asa cum isi doreste1 point
-
Cam neverosimil consumul de 10% urban pt X5 de 3.0L. Se poate in UK fara toba ? Cred ca o sa faci ceva zgomot . Eu ti-as recomanda sa speli si catalizatorul , dupa atata fum .1 point
-
Pentru stage 1 ce ai tu nu e nevoie de turbo mai mare, implicit cu el trebuie alt intercooler pe masura, deja e prea mult pentru pompa de injectie, este prima va fi afectata.1 point
-
La consumul ala de ulei nu mai are rost nici schimbul, ca-l reimprospatezi la fiecare 1000 ).1 point
-
Niste poze ca tot e duminica, scuzati-ma ca nu e asa ,,clean" Jantele ce sunt inca pe masina le voi reconditiona si le voi tine de iarna, si as vrea prin iarna-primavara sa iau alte jante de vara, cel mai probabil tot R191 point
-
Partea bunĂŁ cĂŁ nu mai trebuie sĂŁ facĂŁ schimbul niciodatĂŁ ,are mereu ulei proaspĂŁt in ea . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
1 point
-
Din punctul meu de vedere cauza principala pentru multele accidente din Romania este lipsa educatiei oamenilor, in general. De aici cred ca deriva si indisciplina si nesimtirea si teribilismul. Si cum nu ne putem civiliza peste noapte, cred ca singura metoda ar fi marirea amenzilor si/sau inasprirea pedepselor. Macar sa stim de frica, daca de altceva nu. Sincer, nu stiu cum se mai circula prin vest in prezent, dar ma uit mereu cu drag la acest filmulet si ma gandesc daca voi prinde asa ceva si pe la noi: http://www.youtube.com/watch?v=zv9FQZ7kgqU&t=1s1 point
-
Parerea mea este ca atunci cand dai 45k pe o masina sh, consumul trebuie sa fie ultima grija. Eu cred ca cel mai fiabil este 3.0d cu o singura turbina. Pe de alta parte, diferenta de fiabilitate intre 3.0 si 2.0 nu mai exista de mult, desi unii vor sa se autosugestioneze ca este asa. Cel mai bine e ca omul sa faca un test sa vada ce i se potriveste mai bine. Eu unul cred ca si varianta de 3.0 cu un turbo este arhisuficienta pentru nevoile majoritatii dintre soferi. Totusi x5 nu e masina sport ca sa exploatezi cumva acesta aspect, este un suv mare, greu, confortabil.1 point
-
La bugetul tau direct M50d, lasa-l draq de consum, iti iei suv sh de 45k euro nu Logan 1.5 nou in rate pe 100 de ani. De ce M50d, pt ca trage ! Pt ca majoritatea vin f bine dotate.1 point
-
Am facut un torrent si cu varianta 1xUSB, asadar 1xUSB : https://mega.nz/#!xHIFiChZ!NMhW7RJM_UWhJozfqiUFYextJc80dkTCvii-sp1NPok 3xUSB : https://mega.nz/#!QDBBGarZ!mo5JaXX2eJ0sxaZslVD8A2wQT0zfnN4_yu59flJvNq41 point
-
1 point
-
1 point
-
Trans Failsafe Prog ce ti-a aparut in bord are legatura cu cutia de viteze. Ceva nu e in regula astfel ca o limiteaza/limp mode. Eu as face o prioritate din verificarea ei. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Daca e ulei probabil scapa pe la epurator. Clapeta de aer la M47N2 163 cai ar trebui sa fie identica cu asta: https://www.olx.ro/oferta/egr-si-clapeta-aer-bmw-e60-e87-e90-e65-e83-e70-e53-IDbqRFo.html1 point
-
2.0 diesel mananca mai mult decat un 3.0 in oras, doar in exterior mananca mai putin 2.0 decat 3.00 points
-
0 points
-
Pe volan exista comenzi pentru pilot automat, radio, telefon - optiuni care existau pe masina in momentul fabricarii. Ma indoiesc ca a fost pus de neamt dupa achizitie. Eu nu am schimbat volanul. Alta intrebare?-1 points
-
Motorul nu a fost creat pentru a fi folosit pe post de frana In cazul tau, rotile ajung sa invarta motorul si nu invers. Este o utilizare anormala.-1 points
-
Ai si vreo poveste in sensul acesta, ca de lucruri concrete nu pun problema. Zic de masini, care sunt - mai mult sau mai putin - construite/asamblate in aceeasi/aceleasi fabrica/i, nu de coca-cola sau ulei / branza care au N producatori, de cele mai multe ori locali, din motive usor de inteles. TL;DR: Masinile nu sunt facute mai slab calitativ pentru Europa de Est. In ultimii ani, Romania figureaza in documentatia specifica cu circuit inchis a producatorilor pe aceeasi treapta/pozitie cu Austria .-1 points
-
-1 points
-
Salut. Am downloadat hartile din primul post pentru upgrade-ul de navigtie. Ma poate ajuta cineva cu un cod de activare, pls?-1 points
-
Am incercat sa reconditionez cat-de-cat jantele. Adica le-am smirgluit pe unde erau zgariate si am incercat sa le revopsesc in negru mat. Vopsirea a iesit super ok, dar nu am putut scoate chiar toate zgarieturile.. mai ales cele de pe ,,buza" jantei.-1 points
-
-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00