Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/18 in all areas

  1. Nu inteleg de unde pana unde e normal consumul acela mare de ulei, ca e vorba de bmw, audi, vw, etc???? AAA, ca au scos ei toti, asa, ca o intelegere tacita niste hartii care le arunca in fata clientilor sa scape de responsabilitate e o chestie, dar vorbim de niste masini destinate utilizarii normale, nu pe circuit. Iar daca vedetele constructiei automobilelor considera un asemenea consum normal, mi-ar placea sa scoata si o hartie/informare client, cum vor sa o spuna, legata de influenta consumului asta de ulei vs starea catalizatoarelor/sondelor lambda, cat si asupra normelor de poluare si valorii emisiilor, in cazul unor asemenea consumuri.Asemenea consumuri de ulei mai vedeai la motoarele wankel de la mazda, dar acolo era vorba de alta poveste, si chiar era lumea revoltata de asemenea consumuri ...... Cat despre masina colegului, e evident ca nu mai e noua, el si-a cumparat-o sa se distreze, probabil intr-un an/doi va lua alta, asa ca mai bine sa isi faca placerile si sa nu piarda vremea cu detalii..
    3 points
  2. nu conteaza doar motorizarea, conteaza mult soferul; pe aceasi masina, acelasi traseu in bucuresti e diferenta de 1-1.5l intre mine si sotie; si cam 1l la drumuri lungi. asa ca nu mai comparati masini diferite cu soferi diferiti.
    3 points
  3. Eu am facut absolut TOT acolo...revizie CV , CV transfer , lichid frana , diferentiale , etc...Nici o problema in 10,000 km...Oamenii aia au fost mecanici/ingineri la BMW , deci nu sunt neica nimeni...
    2 points
  4. Salutare si ma bucur sa va gasesc. Tocmai am deveni fericitul posesor al unui seria 4, 420i din 2014. Sunt extraordinar de incantat de masina si imi place la nebunie. Practic abia astept sa ma duc la munca, ca sa plec cu masina O sa revin si cu ceva poze. Pentru cei care sunt din Buc. Un service de incredere unde sa fac revizia la cutie ?
    1 point
  5. Salut, Masina mea a trecut in momentul de fata de 250.000 de km asa ca ma astept sa fiu nevoit sa schimb in urmatoarele luni filtrul de particule. Masina functioneaza corespunzator, cu exceptia faptului ca a inceput din cand in cand sa tremure putin vibratia la relanti (indiferent de cald sau rece), am si mesaj de avertizare in ISTA pentru limita de viata a DFP-ului. Cunoasteti un service in zona Banat (de preferat Timisoara) unde as putea sa schimb filtrul de particule? Ma intereseaza sa ii schimb ceramica din el, sau sa il schimb cu totul (ma gandeam sa achizitionez unul de pe ebay.de). Va rog fara sfaturi de anulare, pierdeti timpul.
    1 point
  6. Nu stiu cum scot unii consumurile astea extraordinare, insa F15 40d-ul meu consuma cam 10% la viteze de autostrada (130-150). In oras(nu bucuresti) aprox. 14%. Un factor destul de important cred ca este si dimensiunea jantelor. Cred ca este o diferenta sesizabila la consum intre jantele de 18/19 cu cauciucuri 255 si jantele de 20 cu cauciucuri 275 fata si 315 spate. Ca si optiuni iti recomand faurile led, HUD (aproape ca nu ma mai uit deloc la ceasurile din bord), harman kardon la sistemul audio, scaune confort (ventilate de preferat). Eu zic sa mergi pe motorizarea 40d, avand in vedere ca este o masina destul de grea, iar diferenta de consum fata de 30d aproape ca nu exista si preturile sunt apropiate.
    1 point
  7. Nu e rau sa dai sfaturi/pareri...Ideea e ca fiecare are unu-doua service-uri la care merge regulat si este multumit de ceea ce primeste. Eu am incercat multe din ele , inclusiv BIMMER , si fiecare are si bune , si rele...Cei care au dat minus fii sigur ca nu au avut experiente bune cu ZF sau BIMMER...
    1 point
  8. Jantele nu au fost vopsite cu sprayul in spatele blocului, eu le-am smirgluit si pregatit pe cat se poate si le-am dus la un prieten bun care se ocupa cu jante si i-am cerut sa le revopseasca intr-un negru. Si nu cred ca sunt jalnice, dimpotriva.. am rezolvat o mare parte din zgarieturi
    1 point
  9. Eu nu inteleg comenturile astea.. nu esti in stare sa citesti? Cred ca s-a spus de 10 ori pe topicul asta de unde sa iei FSC.
    1 point
  10. Cred ca asta ar trebui sa fie viitorul masiilor second.. Fara samsareala prin vitan, fara turci/tigani/romani... fara timp pierdut in germania... O vezi in poze ca si cum ar fi "din fabrica". Iti place, o iei fara frica. In cazul nefericit in care apar problemele... se ocupa bavaria de ele.. doar au garantat, nu?
    1 point
  11. A trecut ceva timp si m-am gandit sa scriu un review scurt legat de Bavaria Used Comanda: Mi-am comandat un BMW 420d xDrive la Bavaria Used Bacau. Masina a ajuns in posesia mea in 6 saptamani deoarece am avut norocul sa prind perioada concediilor din august . Aici ma refer la concediile celor din Germania deoarece de acolo a fost importata masina. Le multumesc celor de la Bucuresti si lui Andrei, consultantul de vanzari de la BavariaUsed Bacau, pentru rabdare. Chiar nu sunt o persoana cu foarte multa rabdatoare si ma mai "transform" din cand in cand. :pirate: Masina: Initial pare ciudat sa iti alegi o masina doar din poze. Te gandesti ca va avea defecte ascunse, ca "arata bine" doar in poze. Uite ca a venit masina si chiar e in stare perfecta. Nu are zgarieturi, in interior inca miroase a plastic (clasicul miros de nou) si dupa aprox. 5000 de km pe care i-am parcurs nu am avut nicio problema din pct de vedere tehnic si trebuie sa recunosc ca nu am stat cuminte... deloc Post-Sale: Consultantul de vanzari de la BavariaUsed Bacau ma suna aproape saptamanal sa ma intrebe daca e OK masina. Ba chiar a stat o saptamana la ei in service, perioada in care am fost plecat din tara, pentru a verifica masina "just in case". Lucru de apreciat deoarece nu am mai vazut in alte parti asa ceva. In plus, ori de cate ori am sunat cu o intrebare am fost ajutat mereu. Concluzia: Multumit!
    1 point
  12. eu zic ca e important traseul in primul rand. in al doilea rand e important cat de tare mergi. dar traseul si orele acestuia sunt definitorii. evident ca nu ai cum sa consumi 9% in cosntanta/bucuresti cu X5 avand motor de 3 litri decat la ore extrem de rezonabile, in zone cu semafoare sincronizate perfect sau doar pe o distanta scurta in care media consumului nu e concludenta consumul diferit pe autostrada este iarasi irelevant. mai mereu merg la 185km/h pe ceas ca sa fiu la 180kmh reali si sa nu am probleme cu permisul, iar din cauza unor eventuale franari la trafic, pe la statia de taxare si podul de la cernavoda, ajung la constanta cu o medie orara de 175kmh pe computerul de bord si cu consum de 9%.
    1 point
  13. Exista topic dedicat pentru uleiul 2T: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180062-cine-pune-ulei-2t-in-motorina/page__p__2463514__hl__"ulei+2t"__fromsearch__1#entry2463514 Ca sa nu amestecam lucrurile prea mult..
    1 point
  14. producatorul da consum de 1L/1000km tocmai ca sa se protejeze de eventualele procese in instanta, dar nu e normal sa consume atat de mult ulei un motor in mintile lui. 0.5L/1000km mi se pare foarte mult mai ales ca acei km ii faci pe strada nu pe circuit, inteleg ca lumea a acceptat de voie/nevoie chestiile astea, dar nu-s normale si sunt si destui carora nu le consuma cantitatile astea. Cat despre jante, trebuie reconditionate cum trebuie, sunt un model Individual, e pacat sa nu le faci cum trebuie.
    1 point
  15. O conspiratie de talie mondiala.
    1 point
  16. Salutare, Conteaza unde se face contul de ConnectedDrive? UK sau DE? Masina este adusa din Olanda, ca idee. Ma refer daca au chestii in plus una fata de cealalta. Eu am facut pe UK si am reusit sa activez Remote Services, am si testat Farurile, Lock/Unlock, Locate si Ventilation ca doar asta am disponibil si e ok. Merge cam greu, dar e ok. Ce servicii v-ati mai activat si folositi? Cam asa arata la mine applicatia noua. https://imgur.com/a/m2VZXlw
    1 point
  17. Multumesc frumos pentru recomandari. Verificare masinii inainte de achizitie am facut-o la Team Service, langa Vitan. Au fost foarte ok baietii sincer. Nu stiu cum se descurca la piese s.a.m.d , dar pentru verificarea masinii care a costat 250 de lei au: -verificat calculator si erori -afisat reviziile (una nu era in comp masinii) -testat strat vopsea (daca a fost folosit kit) -ridicat pe rampa si verificat visual, discuri si placute. -visual si cutia si in jurul ei pentru scurgeri -verificat amortizoare. Pentru revizia cutiei, costul la ei este de 2400 RON, ca idee. Nu am verificat si la Bimmer sincer, dar am zis sa intreb inainte. Prefer recomandari
    1 point
  18. sau Kata technik (automatic.ro)
    1 point
  19. Depinde cu cine ai vorbit, poate era portarul.
    1 point
  20. Am incercat sa reconditionez cat-de-cat jantele. Adica le-am smirgluit pe unde erau zgariate si am incercat sa le revopsesc in negru mat. Vopsirea a iesit super ok, dar nu am putut scoate chiar toate zgarieturile.. mai ales cele de pe ,,buza" jantei.
    1 point
  21. Testat de mine + 1 prieten 530 vs 520 ambele diesel in oras(nu bucuresti) in aceleasi conditii 520 lua mai mult cu 1-1,5 l. Eu scot un consum in oras de 8-9 la un 740xd lci.
    1 point
  22. 2.0 diesel mananca mai mult decat un 3.0 in oras, doar in exterior mananca mai putin 2.0 decat 3.0
    1 point
  23. Am avut 4 masini bi-turbo, 3 bmw-uri, 2 inca le mai am, 0 pb cu turbina. 3 masini au fost resoftate. La bugetul lui isi cumpara lejer M50d din Germania cu 60-80k km direct de la un dealer autorizat Bmw. Apoi ii extinde garantia in tara, deci nu il jecmaneste nimeni. Daca vrea confort isi cumpara Q7 sau GLE, vrea un compromis intre confort si sportivitate (ma rog o masina mult mai agila) M50d. X5 40d consuma 14-15 mediu in Buc, fara varfuri, fara minime. 640d consuma 10-11% in Buc, tot mediu. Nu stiu, chiar conteaza 0.5-1L ??? Un X5 pe care azi dai 45k euro, dupa 3 ani va ajunge sa coste in jur de 20k euro, adica doar devalorizarea te costa aprox. 700e/luna. Daca faci 2k km/luna, 1 litru in plus se traduce prin 25e/luna.
    1 point
  24. De spritmonitor.de ai auzit? Gasesti acolo consumuri din statistica tinuta de proprietari. In plus, diferenta intre 3.0d, 4.0d si 5.0d e data si de producator. Daca stii consumul real al uneia din aceste 3 motorizari, poti estima destul de precis diferenta dintre ele, pe baza a ce spune BMW. Eu as zice ca nu e mai mare de 1 litru % in plus intre 3.0d si 4.0d consumul real. Cu semnul intrebarii e doar fiabilitatea pe masura ce se aduna kilometrii.
    1 point
  25. parerea mea - alegerea motorizarii ar trebui sa depinda de profilul soferului: schimba masinile des? nu-i displace sa mearga prin service-uri? se pricepe cat de cat, sa nu-l jecmanseasca mecanicii? conduce ceva mai sportiv? - daca da, un 40d / M50d ceva mai rulate ar trebui sa fie alegerea tine masina minim 5 ani? apreciaza mai degraba mersul comfortabil? nu ii place la service/mecanic? - un 30d cu max 70-80k km ar trebui sa fie alegerea
    1 point
  26. Parerea mea este ca atunci cand dai 45k pe o masina sh, consumul trebuie sa fie ultima grija. Eu cred ca cel mai fiabil este 3.0d cu o singura turbina. Pe de alta parte, diferenta de fiabilitate intre 3.0 si 2.0 nu mai exista de mult, desi unii vor sa se autosugestioneze ca este asa. Cel mai bine e ca omul sa faca un test sa vada ce i se potriveste mai bine. Eu unul cred ca si varianta de 3.0 cu un turbo este arhisuficienta pentru nevoile majoritatii dintre soferi. Totusi x5 nu e masina sport ca sa exploatezi cumva acesta aspect, este un suv mare, greu, confortabil.
    1 point
  27. La bugetul tau direct M50d, lasa-l draq de consum, iti iei suv sh de 45k euro nu Logan 1.5 nou in rate pe 100 de ani. De ce M50d, pt ca trage ! Pt ca majoritatea vin f bine dotate.
    1 point
  28. Luam praful part 2. Puddle lights, lumini interior Ăâ˘i ĂŽn lucru chiar acum audio de la audison + 2 amp alpine PDX PDX . MaĂâ˘ina e recablata integral ĂŽn paralel cu instalaĂâşia originala pentru audio cu fir de ĂŽnaltĂŁ calitate, nu s-a fĂŁcut rabat nicĂŁieri. Bonus: kit m pentru primĂŁvara. UrmeazĂŁ difuzor, lip, praguri Ăâ˘i ĂŽntra la vopsire integrala tot atunci. In rest coteĂâşul merge bine, urmeazĂŁ revizia in curând (2k km) Trimis de pe al meu VKY-L29 folosind Tapatalk
    1 point
  29. Mersi. Da, asa zice și neamțul, ca ĂŽn touring bagi și mult și puțin.
    1 point
  30. 1 point
  31. Mii de scuze insa nu inteleg de unde atata pesimism, fiecare suntem diferiti si nu putem sa intelegem nebunia/pasiunea cuiva care si-a investit banii in optiuni/fite care nu erau "necesare".Exemplu e cazul meu :detin un E60lci 2009, cumparat in 2012, 80k km reali, fara multe optiuni adica "chel" din privinta unui prieten, i-am facut distributia preventiv, schimbat filtru de particule, am facut aproximativ 70k km si 8 schimburi de ulei, cic retrofit (masina venise fara navigatie), combox retrofit, camera,oglizi rabatabile electric,FLA, bara fata/spate M, PDC retrofit si zilnic ma gandesc ce ia-s mai putea pune, masina nu intentionez s-o vand, sincer cateodata nici eu nu-mi inteleg pasiunea/nebunia , oricum multumesc sotiei ca ma sustine chiar daca probabil nu intelege nici ea, insa satisfactia care o am de fiecare data cand o conduc stiind ca am o masina exact cum mi-am dorit...Bafta tuturor
    1 point
  32. Uletiul 2T amplifica ungerea (ceea ce cam e problema , ca motorina euro5 e cam uscata). Deasemenea, el arde fara reziduuri. Rau nu are ce sa faca.
    1 point
  33. Citroen/Peugeot face cele mai bune motoare diesel de vreo 15 ani incoace.
    1 point
  34. S-au mai facut cateva la masina. 1. Schimbat electrovalva turbo (pierburg parca mi-au pus cei de la service). 2. Azi am polisat farururile, datorita lui mik15 caruia ii multumesc:
    1 point
  35. Pentru ca...a fost de rahat toata treaba, nu am vrut sa mai vorbesc despre si cu omul asta desi sa inteleaga, il cred un baiat ok, nu a vrut sa strice calculatorul, a incercat sa-l repare , a dat comanda de piese (desi acolo initital mi-a zis mie ca el nu-i comanda nimic ca trebuie sa-si asume niste riscuri daca face asa ceva, insa i-am explicat ca din moment ce tu iti asumi ca faci un serviciu pentru care ceri bani si de fapt faci mai mult rau, trebuie sa-ti asumi greselile). Nu am crezut ca o sa ma creada nimeni, nu e vorba de mine, e vorba de prietenul meu care nu are cont pe bmwclub si nu ar sta sa faca reclamatie pe bmwclub, ca sa intelegeti omul lucreaza in MAI, mai exact la ISU, a incercat sa rezolve pe partea cu justitia insa stiam toti ca nu ai ce sa rezolvi...dovezi sunt insa e foarte greu sa demonstrezi unele lucruri, ne-am dat seama mai tarziu ca de fapt el astepta sa se termine perioada in care il poti da in judecata pentru fapta respectiva , de asta o tineau la Targoviste...Eu iti spun ce mi-ai spus tu mie personal, nu o groapa, ci ai sarit de pe drum cu masina sa nu de-a tirul peste tine, iar problemele care mi le-ai spus erau un amortizor si ceva tot pe parte mecanica, nu pe caroserie, REPET a zis ca nu a avut nici-o problema la caroserie! Nu dezbatem aici, s-a dezbatut deja intre noi, insa trebuia spusa intr-un final, treaba asta, imi pare rau si pentru tine ca sa intamplat, dar imi pare mai mult rau pentru prietenul meu... Nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte de perioada respectiva, care a fost de rahat!
    1 point
  36. Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.
    1 point
  37. si eu ca si multi altii intru aici din pasiune pt marca asta, excludem userii care intra doar sa isi repare masina pe forum, dar nu ai fost deloc ferm pe pozitii. -trebuia de la bun inceput sa spui ca ai km modificati -faci chiptuning, codari si vrei sa spui ca nu stii ce s-a intamplat cu km si cum se procedeaza...fara intentie nu se modifica km, doar schimband niste ceasuri -nu ti-a oferit nimeni un pret mic pe masina, pentru ca nici nu e topic de vanzare...ci doar ne-am dat cu parerea, noi cei care am trecut prin investitii si apoi vanzari -marea problema in tara asta clar a fost, este si va fi nr de km masluiti (fara aluzie) -cei care cauta masini intretinute la sange si ieftine se uita dupa masini de maxim 8000 de euro, de la 10-12.000 in sus ori sunt samsari ori oameni care stiu ce vor
    1 point
  38. Aici e totul relativ. E greu de spus de cati bani trebuie sa dispui lunar, pentru ca depinde de cati bani din veniturile tale vrei sa aloci unui fier. Ti s-au dat sus exemple relevante. Piesele de schimb in general sunt scumpe, mai ales daca le iei originale. Consumabilele sunt si ele scumpe, depinde ce repere ai. O revizie costa la reprezentanta 1700 2000 de lei ulei si filtre. Daca o faci la alte servisuri, poate fi 800 900. Dar daca mai schimb si niste placute, niste discuri, mai costa 1000 1500 lei. Un cauciuc pe 18 premium e minim 600 800 lei. Dar sa nu facem confuzia totusi si sa credem ca toti care au bmw mercedes audi au venituri mari. Pentru ca nu e asa, multi si le iau, merg pana pica si le vand. Le pun cauciucuri sh aduse din ghermania, schimba uleiul la 30 de mii, etc. Le tine 2 ani avand poate norocul sa nu pice nimic la ele si le vand apoi impecabile, intretinute etc.
    1 point
  39. Stai linistit , se schimba/reconditioneaza injectoare la modele din 2010 , care nici nu au mirosit vreodata ulei 2t.Cum ai spus , nu poate sa zica nimeni cu siguranta de ce au cazut injectoarele.
    1 point
  40. Am citit acu multi ani despre un traseu care l-au facut astia de la Mercedes cu un diesel , ocolul pamantului sau ceva de genu si au zis ca motorina a fost aditivata cu un fel de lubrifiant. Logic daca te gandesti nu vad nici un rau pentru injectoare , pompa daca motorina este putin mai uleioasa , in schimb orice care intelege ce face uleiul o sa vada avantajele.Cat despre filtru de particule la fel , adica daca acel ulei arde mai curat de cat motorina , si au fost testate cantitati egale (5ml ulei arde mai curat de cat 5 ml motorina) 300-400ml de ulei la 60-70 l de motorina este nimica chiar daca at fii ars mai murder sa zic asa. Sunt motocilete cu motoare 2t care folosesc acel ulei intr-o concentratie mult mai mare si nu le vad sa scoata fum.
    1 point
  41. Am mai terminat un mod la masina. Am pus pragurile cu backlight OEM. Cateva poze...
    1 point
  42. Este in KOMBI SZ_ANSTEUERUNG nicht_aktiv --> aktiv
    1 point
  43. muzica9 : La ce mufa de alimentare te referi ? Fakra sunt doar mufele pentru antene, radio si GPS. Asa cum am promis revin cu poze noi de la bordul "M look" terminat complet.
    1 point
  44. Mai greu cu tastatura pe BT. iDrive il operezi cu o mana, tastatura iti trebuie 2 maini si nu mai ai cu ce sa tii volanul. Inca cateva fotografii.
    1 point
  45. Azi am mai facut ceva poze. 1 - 5 = PANDORA 6 - 11 =BMW INTERNET
    1 point
  46. Un astfel de post cu CIC retrofit nu exista pe forumul asta sau eu nu am gasit. Ideea era daca mai vrea cineva sa faca acest retrofit sa intrebe aici, eu am facut acest retrofit si il pot ajuta cu informatii daca apar probleme. Am vrut sa arat aici disponibilitatea mea de a oferi GRATUIT ceea ce am invatat facand acest retrofit, de aici si dezamagirea atitudinii tale si a altor cativa. La fel cum a fost deschis acest topic se poate inchide, oricum vad ca la sectiunea asta cele mai "tehnice" intrebari sunt despre cum se schimba o mufa sau o boxa la un E39 sau E46. Din punctul asta de vedere CIC-ul este un SF, intradevar.
    1 point
  47. Tipic romanesc. Eu am deschis un topic in speranta ca pot ajuta pe altii care vor sa faca un retrofit de CIC, si voi sariti pe mine ca "mama ce prost esti cati bani ai dat, noi suntem destepti am gasit ce ai luat tu la juma de pret". Discutia trebuia sa fie de ordin tehnic, codare, instalare, etc. in schimb romanii din voi nu vad decat ca, (scuzati cacofonia) capra vecinului e mai scumpa si mai proasta. Hai bafta.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.