Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/18 in all areas

  1. Ai aici toate detaliile https://www.wheel-size.com/size/bmw/3-series/2018/#trim-320i-eudm-181 . Nu faptul ca pui anvelope de 255 latime era problema principala, ci faptul ca pe motorizarea asta o sa se simta mult greutatea in plus a rotilor atat la consum cat si la performante iar daca te opreste politia o sa ramai fara talon.
    1 point
  2. La ED de obicei nu ai dimensiuni mai mari de 16 in talon. Daca asa e gandita ea nu inteleg de ce vrei sa ii schimbi dimensiunile. Daca te opreste politia ramai fara el pentru treaba asta. Eu nu as pune pe motorizarea asta jante pe 18, o sa iti creasca mult consumul si pierzi considerabil din performante. Anvelope de 255 pe spate sunt bune si necesare cand ai putere mare. La 250nm cat scoate motorul asta n-are niciun sens sa pui ceva mai lat de 225.
    1 point
  3. tu nu intelegi ca 245/50R18 este specificatie bmw? eu nu stiu de ce tu nu ai pe stalp aceasta dimensiune dar este irelevant si irelevant este ceea ce gasesti pe niste siteuri de 2 lei. nu se mai fabrica acest X3, insa aceste roti erau in mai multe modele in configuratorul bmw. iar talonul 245/50 este mare ca o zi de post si suficient. si cum sa pui 205/65r17 sau 225/60r17 pe X3? ambele sunt specificatii bmw insa anvelopele sunt absolut prea subtiri. decat sa pun asa ceva pe x3, prefer sa merg cu tramvaiul. X3 este o masina mare, are 6-7-8 metri cubi, o anvelopa de 205 nici pe seria 1 nu se vede bine de subtire ce este, iar 225 este buna pt seria 1 si abia decenta pt seria 3. plus ca 245/50r18 daca te uiti la ea pusa pe masina, are balonul indeajuns de mare pt a fi confortabila, janta este bine proportionata raportand la dimensiunea masinii, iar latimea anvelopei la fel.
    1 point
  4. Cred ca am gasit ... e din cauza BMW Brake Energy Regeneration The battery is charged to only about 80% of its capacity as long as the engine is propelling the car, depending on ambient conditions. A reserve charge adequate for the consumption of power while the car is at a standstill and enabling the driver to start at any time is maintained under all circumstances. Battery charge exceeding the 80% threshold is generated only in overrun and while the driver is applying the brakes. Since the number of charge cycles increases as a function of such battery management, BMW’s Intelligent Alternator Control uses modern AGM (absorbant glass mat) batteries able to handle greater loads than conventional lead acid batteries. An AGM battery holds the acid content in micro-glass-fibre mats between the individual layers of lead, thus retaining its ability to store energy also when charged and discharged frequently and in many ongoing cycles.
    1 point
  5. Ai inceput sa simti mirosul mai intepator de cand a venit frigul. Nu are nimic masina.
    1 point
  6. Am înțeles de la început unde se bate cu întrebarea mik15, dar chiar și așa, dacă au fost probleme reale, a fost recall și remediat. Chiar și la N47. Că mai vezi o distribuție dusă după, e fix din același motiv: mașina cu istoric dubios, km mânăriți sau lipsa întreținerii corecte. Tot acolo ajungi vrei nu vrei. N47 sunt la fel de multe și fără nici cea mai mică problemă, chiar și la distribuție, dar ca orice lucru mecanic, se mai și strică. N47 nu este un motor cu probleme, dacă ai grijă de el, și da, distribuția a ajuns un consumabil - chiar și cea pe lanț. Asta e, n-avem ce face.
    1 point
  7. probabil prin probleme se refera la cele a la N47, care sunt probleme de design si nu au vreo legatura prea mare cu intretinerea sau km. Sunt destule motoare de la diferiti producatori cu probleme ce tin de erori de design/fabricatie si nu de exploatare. Daca nu ii dai ulei ala nu e motor cu probleme, ci e proprietar cu probleme . Luand in considerare ca 1.6i Turbo e motor de PSA, tind sa cred ca e unul ok, astia se pricep la motoare mici turbo, au o experienta mult mai bogata decat BMW, de asta si iau motoarele de la ei, si-or fi dat seama ca nu merita sa inventeze ei altceva cand ai deja ceva bun pe piata, asa ei le vand la fel de scump si nici nu au mai cheltuit bani pe R&D. Mercedes foloseste aceleasi motoare ale francezilor, in speta de la Renault.
    1 point
  8. Mașina are raportat oficial 170CP. Motorul este numit și Prince Engine - N13 la BMW. Deși se numește 320i ED - motorul este de fapt un 1.6L Turbo, motor ce îl mai găsești și pe Peugot, Citroen și Mini. https://en.wikipedia.org/wiki/Prince_engine Întrebarea "e un motor cu probleme?", este irelevantă. Niciun motor nu are probleme pur și simplu. Are probleme dacă nu a fost întreținut corespunzător. Pentru că pe la noi prin țară s-au adus foarte multe gunoaie de mașini în general, normal că motoarele au ajuns cu stigma "motorul ăla e cu probleme". Totul se rezumă la mașina în cauză. A fost întreținută corespunzător? Are un istoric bun? Atunci ai șanse să fie un motor fără probleme Baftă la achiziție.
    1 point
  9. In Europa Tesla este un fel de "statement car", eu sincer, fara sa jignesc pe nimeni, nu am cunoscut decat 2 parveniti (una era femeie ) ce detineau tesla, si care au luat masina pentru a isi hrani ego-ul, acum sa fim seriosi, ecologica, plm, dar vorbim de bani de S class/seria 7 /A8, care sunt parfum. Nu neg ca sunt ok ca si acceleratie/silentioase(am fost pasager cateva minute in model x), dar masina asta pentru mine reprezinta din plin vrajeala lui Elon Musk, genul de om care daca a reusit intr-un domeniu, ii combina si pacaleste pe toti ca el detine adevarul suprem. Masina asta ma face sa ma gandesc la aia ce isi iau imediat ultimul model de iphone, si impartasesc mesaje eco friendly pe retele de socializare, uitand de fapt ca productia si transportul ultimului lor telefon a generat in impact ecologic negativ. Pe de alta parte, e bine ca mai apar si alte firme, mai dau un imbold greilor industriei.....
    1 point
  10. Okey...Imi mențin pĂŁrerea personalĂŁ cu topul creat de mine, privitor la agresivitate si indisciplina pe zona Moldovei. Cei din Suceava si Neamt sunt pur si simplu descreierați. Nu e nicio lipsa de considerație fata de cei din localitĂŁțile mai mici, nu pot sa fac acum o analiza foarte detaliata de ce e asa. Iasiul e centru universitar si toti mai mulți tineri vin cu masina la universitate. Se fac foarte usor remarcati in trafic, in sens negativ. Pana nu se introduce RCA-ul pe șofer, nu pe masina, tot o sa existe zmei cu masina ĂŽnmatriculata pe vreun bunic intr-un sat, cu asigurare de 200 RON, care se crede la raliu prin oras. In rest, nu iau apĂŁrarea iesenilor, fiecare zi e o aventura in trafic prin Iasi, dar pe mulți ii suspectez ca fiind nemțeni sau suceveni naturalizați ) ( dar sunt si oameni ok din cele doua județe, numai ca tot timpul rĂŁul va iesi mai usor in evidenta). Oricum, situația prezentatĂŁ de mine e prezenta peste tot in tara, romanii in general sunt șoferi foarte agresivi si indisciplinați. In traficul de la noi nu iti permiți sa lași distanța de siguranța fata de masina din spate, ca sigur se baga unul ĂŽntre voi, daca esti primul sa semafor sigur vine unul din spate pe banda cu verde intermitent si se baga el sa fie primul; cand faci stânga, sigur se baga unul pe langa tine sa faca el primul stânga, daca ai o cĂŁruțĂŁ in fata si dai semnal ca vrei sa o depĂŁșești sigur cel din spate se baga primul in depĂŁșire fara semnal doar ca sa iti ia fata; daca se merge in coloana la drum lung pe drum cu o singura banda+acostamentul sigur iti iei flash-uri de la vreun grĂŁbit, care o sa opreascĂŁ la vreo cafea peste vreo 5 km; in localitĂŁți toți cei care au stație merg ca descreierații; la drum lung toate junghiurile de Opel Corsa 1.0 te streseazĂŁ daca au stație, deși tu mergi decent cu 130 si drumul e cu o banda; si mai am dar ma enervez cand imi amintesc )
    1 point
  11. Da, o sa sara in timpul mersului. Pune furtune de calitate de silicon de 3mm si ai rezolvat problema
    1 point
  12. Daca e pe asa inseamna ca a mea care are in prezent 480.000 km (neumblat la ea niciodata) este de vis. Si inca trage de rupe. Astea din prezent zici ca sunt facute pe vapor in China. Au lasat mult la calitate , se fac de ras cu asa masini.
    1 point
  13. Atunci pune-i micrifon si ai terminat balciul
    -1 points
  14. Obliga ei producatorii de anvelope sa vina cu modele specifice (AO,MOE,Steluta si N pt Porsche).....si crezi tu ca e lasat Textar sa faca placute pentru BMW cum vrea pana lui.de Textar ca doar e cel mai smecher .....esti visator tata.....
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.