Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/29/18 in all areas

  1. DupĂŁ o lunĂŁ de condus cu noile frâne pot sĂŁ spun cĂŁ sunt foarte multumit,pedala moare cand apesi usor dar gata sĂŁ iti dea siguranta necesarĂŁ dacĂŁ apesi decis . Am fĂŁcut o probĂŁ cu un 335d Ăâ˘i pot sĂŁ spun cĂŁ se comporta la fel ,sau cel putin eu aĂâ˘a am constatat ,superioare ale mele la a douĂŁ apĂŁsare meritul fiind ,dupa mine ,atribuit conductelor cu plasa metalicĂŁ pe interior Ăâ˘i a uleiului idraulic cu caracteristici de dot 5. Capitolul frane inchis ,azi am ĂŽnceput cu evacuarea care va fi tip 335 ,diffuserul va fi cel original clasic ,am si o replicĂŁ performance care lasĂŁ de dorit. Tipsurile deocamdatĂŁ or sĂŁ fie de 100 mm/diametru ,eu vroiam de 90 dar nu avea pe stoc (oricum cred ca o sa le schimb cu modelul akrapovic care se vinde pe aliexpres) . Am decis la las "burta" centralĂŁ ,eliminând decât finala ,având ĂŽn vedere cĂŁ ĂŽncĂŁ am catalizatorul pe masina ,cel putin din auzite ,nu o sĂŁ sune chiar urât. Sa spun drept ,as fi multumit sĂŁ se audĂŁ cât mai putin ,schimbarea am facut-o strict pentru estetica ,mi se pare mai echilibrat spatele asa. ĂncĂŁ nu este complet,mâine revin cu rezultatul final ,si dacĂŁ ĂŽmi place cum se aude si cu un video Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    2 points
  2. SalutĂŁri, Mi-au spus cĂŁ ar putea sĂŁ fie și asta dar ei schimbĂŁ tot. Destul de vag au explicat toatĂŁ problema. Eu cred cĂŁ asta poate sĂŁ fie problema, dar m-am gândit cĂŁ ĂŽncĂŁ o pĂŁrere nu stricĂŁ. Am gĂŁsit pe forum mai multe numere de telefon de exemplu Florin(Chitila) și mĂŁ gândeam sĂŁ apelez la serviciile lui. Mulțumesc!
    2 points
  3. Mai intai te duci la Grivitei pentru o constatare si iti fac aia o oferta de prost gust! Le spui ca doresti sa repari masina la reprezentanta. Ei iti dau o foaie unde sunt datele dosarului. Suni la reprezentanta unde spui ca ai avut un accident si doresti sa te deplasezi pentru constatare. La reprezentanta constata tot ce este de inlocuit si de acolo preiau ei cazul. Teoretic nu ar mai trebui sa discuti cu asiguratorul. In principiu asiguratorul o sa accepte sa schimbe piesele cerute de reprezentanta. Poate sa mai comenteze putin dar se rezolva Dupa ce reprezentanta primeste acordul de reparatie pe constatarea facuta se face comanda de piese. Dupa ce vin piesele se face programare pentru a repara masina. Dupa ce se repara masina in functie de reprezentanta poate sa iti dea masina imediat inapoi sau poate sa te puna sa mai astepti 2-3 zile pana intra banii de la asigurator. Mie mi-a dat masina inapoi imediat. Mare grija ca desi e reprezentanta ... uneori ai impresia ca si nea Nicu din coltu blocului facea treaba mai buna! Deci cand iei masina sa inspectezi totul TOTUL foarte FOARTE bine! Eu cand am ajuns acasa am vazut ca bara fata nu era prinsa bine. Dupa aia la prima ploaie a inceput sa imi ploua in masina (fusese schimbata portiera fata) Dupa aia cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara am vazut ca nu imi schimbasera rulmentul de la roata. Dupa ce mi-a schimbat rulmentul am plecat cu volanul stramb ... Si asa mai departe Ajunsesem sa ma simt prost cand sunam agentu de la reprezentanta! In principiu se rezolva tot dar o sa alergi nitel si o sa cheltui niste bani pe taxi. Asta a fost experienta mea si povestesc strict din ce mi s-a intamplat mie pentru o dauna relativ micuta (fuzeta, amortizor, aripa fata, portiera fata, vopsit bara fata si portiera spate)
    2 points
  4. Va salut ! Dupa un e90 320d si un e60 520d ,a venit momentul sa trec la f10. Am cumparat de 2 saptamani un f10 facelift 2014 ,euro 6,pret achizitie 16000,km 182000 in prezent,carte service pana la 160000 km ,ultima intrare fiind in luna a 3-a 2018. Ce am inteles distributia de pe facelift ar fii imbunatatita,dar eu dupa sarbatorile de iarna vreau sa o schimb preventiv.Chiar astazi urmeaza sa schimb filtrele si uleiul la masina (850lei cu filtre MANN , ULEI BMW,si manopera inclusa). http://thumbs2.imagebam.com/d6/91/64/2a29b61011224534.jpg http://thumbs2.imagebam.com/e4/fe/70/dfa1031011224554.jpg http://thumbs2.imagebam.com/ef/a4/e0/0f3a051011224574.jpg http://thumbs2.imagebam.com/42/1c/fa/ad0f8e1011224604.jpg http://thumbs2.imagebam.com/b2/8d/23/2e8c421011224634.jpg http://thumbs2.imagebam.com/5a/cf/60/736b661011226034.jpg http://thumbs2.imagebam.com/12/22/9b/2dc7a41011226054.jpg
    1 point
  5. Vand BMW 320i, EURO 5, fabricat in 2009 (2009-04-30). Rulaj 146.000 km. Pret: 9.900€ negociabil. Tel: 0723 512 392 VIN: WBAPG31000VJ38678 Printre dotari se regasesc: - Automatic Start/stop Function - Brake Energy Regeneration - Runflat Tyres - Exterior Mirror Package - Headlight Washer System - Park Distance Control (pdc) (front & back) - Rain Sensor - Xenon Light - Navigation System Professional Lista completa de dotari: http://bimmer.work/vin/226cbf0f136b0e7bdc28179325d8ae43/ Link OLX: https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-320i-euro-5-2009-IDaQRQL.html Masina este in stare foarte buna, inmatriculat RO in 2013.
    1 point
  6. Salutare ! Ma lupt cu aceasta probleme de ceva timp , nu pot reseta sub nicio forma km la senzorii de placute , am incercat metoda " clasica " , din compunter , invarte acea rotita ca si cum ar incerca sa reseteze , insa rezultatul este acelasi , respectiv ----- . Am incercat si din testerul unui amic ( nu e un tester intocmai profesional , insa uleiul , revizia generala , am reusit sa o resetez din el ) dar fara rezultat ! Mentionez ca placutele fata / spate , senzori fata /spate , producatori ATE , sunt noi ! Ce alta problema ar putea fi ?! Multumesc anticipat , si sper ca am postat unde trebuie !
    1 point
  7. De simeringuri supape nu ti au zis nimiv, mai mult ca sigur ca acolo este problema!
    1 point
  8. Dpf pentru ca ce? Un minut la pornire? Dar ia gandeste-te. Euro 4, dpf, bara la bara, fara start/stop. La alea schimbai dpf-uri in fiecare primavara?? ))
    1 point
  9. Am avut si E91 si nu am schimbat distributia.
    1 point
  10. Bineinteles ca va conta intotdeauna marca masinii pentru ceilalti conducatori, in trafic, deoarece in Romania imaginea reusitei, succesului, puterii si a unui statut social sunt legate de reusita financiara,indiferent de modul obtinerii acestei reusite. O alta particularitate a romanilor este frustrarea acumulata in perioada comunista, in care accesul la un autoturism, mai ales strain era limitata, si ulterior, dupa schimbarea regimului limitari de ordin financiar au facut si fac autoturismul un obiect de lux. Cred ca este important de mentionat si faptul ca parcul auto din Romania este in mare parte de provenienta second hand, in special marci germane, ceea ce face ca statistic, aceste automobile sa se regaseasca in posesia persoanelor certate cu legea, educatia si bunul simt, si devin vizibile, fata de cei care conduc marci ca si suzuki, de exemplu. Cele mai cool masini mi se par "lupii in blana de oare", clio RS, megane RS, etc, astea care la prima vedere nu spun nimic dpvd marca/putere, dar care pe drum stranesc uimirea si frustrarea posesorilor de diesel remapat.
    1 point
  11. Vezi ca nu scrie cum ca n-ar fi avut accident si deja 2 proprietari. Poate te intereseaza chestiile astea...
    1 point
  12. eu am doar ACC si e activ in oras uneori daca imi intra masina din lateral apare masina rosie si bipaie . Alteori franeaza singura daca nu ma simte la pedale si e masina in fata , am tot testat sa vad pana unde te poti baza pe sistem in caz de neatentie dar e incert , nu stiu cum e la colision warning dar la Acc e destul de limitata treaba , oricum util uneori . Pt mine cel mai util e ca in aglomeratie o setez sa urmareasca masina din fata si nu mai stau sa frec pedalele, pe autostrada e si mai util ca isi face treaba cu brio chiar nu ma asteptam sa fie ceas
    1 point
  13. Obliga ei producatorii de anvelope sa vina cu modele specifice (AO,MOE,Steluta si N pt Porsche).....si crezi tu ca e lasat Textar sa faca placute pentru BMW cum vrea pana lui.de Textar ca doar e cel mai smecher .....esti visator tata.....
    1 point
  14. Era si cazul dupa atatia bani intrati intr-un 2.0 aspirat, also, enervant cum nu pot sa dau edit la post, am scris ca un agramat mai sus.
    1 point
  15. Update. Azi am schimbat injectoarele cu ultima revizie, index 11. Se pare ca au disparut problemele cu vibratiile la rece si pornitul greu la cald
    1 point
  16. Acum 2 saptamani am cumpĂŁrat un X3 E83 2009 143cp, 215 k km.motorul mergea perfect ,fara sunet lanț. In urma isteriei cu distribuția buclucașĂŁ am decis sa o ĂŽnlocuiesc la AK Craiova, 4300 lei kit BMW cu ulei și filtru motor și ulei diferențial fata. Când au demontat ,mecanicii au zis cĂŁ lanțul era ĂŽntins f puțin ,mai mergea fara probleme. Deci cu 4300 lei am câștigat liniste sufleteascĂŁ și o garanție de 2ani
    1 point
  17. Bun.. In primul rand nu vad ce este atât de rau in a face lucrul ĂŁsta. In al doilea rând nu cred ca isi au rostul comentariile rĂŁutĂŁcioase. Voiam sĂŁ știu dacĂŁ a facut cineva asta si cam care ar fi pașii de urmat. Ii rog pe cei care nu au ce face sa se abținĂŁ pentru ca bĂŁnuiesc cĂŁ nu asta este rostul acestui forum. Multumesc frumos !
    1 point
  18. Observatii dupa 6 luni cu 320D, anterior 8 ani cu Honda Accord. - in traficul urban, prea putina lume imi da prioritate de „curtoazie” (iesiri de pe strazi laterale, intrat stil fermoar, iesiri din parcare, schimbat banda etc) ... ba chiar de cele mai multe ori remarc o oarecare agresivitate - soferii de BMW nu prea se respecta intre ei - la drum lung, ceilalti soferi evita sa intre in fata, daca au masina pe banda lor, asteapta sa trec mult mai frecvent ca inainte - nu mi-a facut nimeni „flash-uri” de cand am masina, ce e drept nici nu prea dau ocazia...Nici cu Accordul nu prea se intampla, insa mai erau cazuri - pe autostrada, mai ales daca vin tare, masinile din fata se retrag pe banda de viteza inferioara mult mai repede...mai ales noaptea, probabil LED-urile sunt mai „agresive„ ca lumina - „provocarile” sunt mai rare...adica genul de condus agresiv, ca sa stea unul lipit de bara din spate
    1 point
  19. Inteleg, si eu cand vad un f45 primul lucru ma gandesc la intrecere. Imi trezeste asa un sentiment de curse.
    1 point
  20. Gura sparta ce am avut, gata cu uitatul dupa masina, iar m-au expediat din birou, urmeaza sa stau un an pe drumuri si prin hoteluri, iar voi sta numai la volanul unor Infiniti Q50, Q60, Cadillac-uri si ce altceva voi mai gasi de inchiriat. Ieri configuram un M5 cu Competition Package, arata bine masina, din pacate nu am ajuns sa si conduc una pana acum tot din lipsa de timp.
    1 point
  21. 1 point
  22. Avand in vedere ca nu te-am acuzat de nimic si nu am avut nimic de comentat in ceea ce priveste masina de la vanzare, reactia ta spune totul... Eu mi-am satisfacut curiozitatea! Bafta la vanzare!
    1 point
  23. Si cam care ar fi diferentele intre un 530d si un 730d la intretinere? Poate un 10-20% in plus pt 730d, in rest e la fel.
    1 point
  24. UP - masina tocmai a primit schimb de ulei si filtre, originale BMW
    1 point
  25. Sus cu ea, pret negociabil in limita bunului simt!
    1 point
  26. UP - se accepta schimburi cu 21.000 EURO cash :sorcerer:
    1 point
  27. 1 point
  28. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    1 point
  29. Nu se spala cu WD40, care e lubrifiant!, ci cu solutii speciale de inlaturare a uleiului. Se gasesc de la N fabricanti in comert la magazine de piese auto sau chiar si supermarketuri.
    1 point
  30. Torna dorel in bidoane la bmw in pivnita si lipeste actibilde misto
    1 point
  31. E bine ca au renuntat la Castrol, cel putin dpdv al contrafacerii! La noi cel putin Shell-ul nu cred ca-i chiar atat de utilizat! Asadar, o sa le ia ceva timp la "fakeri" sa faca noul tip de ulei BMW Made by Shell! Cu siguranta uleiul in sine va fi acelasi, doar ca trebuie sa copieze bidoanele si etichetele! Sau poate ma insel eu si chiar se vor misca rapid a.i. sa le plaseze pe piata!
    1 point
  32. Mikken, de ce iti mai pierzi vremea cu visul acelui pret in Ro ? Minus si de la mine ptr cine nu isi da seama de chestii
    -1 points
  33. Pe langa faptul ca masina nu a fost proiectata pentru dimensiunea aia, avand ulterior ceva probleme cu stabilitate si citirea reala a kilometrajului... Daca te prinde un politist poti ramana fara talon si sa primesti si o amenda.
    -1 points
  34. Decat vrajeli de arges mai bine mergi linistit in germania!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.