Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/18 in all areas

  1. Care ai E90 si l-ai gasit zgariat in parcare? Sper ca protagonistul care a plecat cu durere in basca sa ramana pe bara putin.... https://www.youtube.com/watch?v=tsPF5kLtaP0
    2 points
  2. Inca un thread unde este foarte clar ca multi cred in topicurile acelea unde se raporteaza consum de 11 la 3.0 in regim urban. Este o logica elementara, care spune ca daca un 2.0 diesel consuma in oras aglomerate 10-11, atunci un 3.0 va consuma .... . Aici completeaza fiecare de la 3 la 5 litri in plus in functie de regim de mers. Pentru Bucuresti eu refuz sa cred ca exista un 3.0 pe un x3/x5 sau serie 5/7 care sa consume sub 14-15 la un mers absolut normal, fara a cauta cu dinadins orele de blocaj maxim.
    2 points
  3. Pt colegul de mai sus, exista euro 6 fara adblue,ti a zis si @mase dar nu ai inteles.
    2 points
  4. 3.0d si o caroserie de cca 2T intr-un oras aglomerat mi se pare normal. X5 si 11-12% poate daca stai in Falticeni gen, in orasele mari gen B, CJ, TM sau chiar SB(desi asta nu e mare ca si intindere) nu ai cum sa vezi consumul asta de la o masina cu motor de 3.0 si circulat cand e trafic. Eu am cca 13% prin oras, si nu prea circul des in orele de varf, in B imi arata si 17% cand m-am tarait timp de o ora sa fac nici 10km la o ora de trafic intens.
    2 points
  5. exista posibilitatea ca jantele tale de 19 pe care le ai, sa fie doua mai late si doua mai inguste si sa nu iti dai seama iar cine le-a pus pe masina sa le fi pus la nimereala. poate au fost jante pentru anveope mixte adica 255/50R19 fata si 285/45R19 spate iar primele au 9 inch latime iar celelalte au 10 inch din ce imi aduc aminte. probabil acum ai anvelope 255/50R19 pe toate 4. asa este? incearca sa vezi daca rotile care sunt mai iesite in afara au anvelopa aliniata la buza jantei la fel ca in a doua poza atasata de mine, iar cele care sunt bagate mai inauntru, au anvelopele cu balon mai mare, la fel ca in prima poza. repet, teoria mea este valabila doar daca pe toate 4 rotile ai anvelope cu dimensiuni identice dar totusi, cand te uiti la ele, se vad diferit in felul cum se aseaza pe janta...iar asta ar dduce la concluzia ca ai jante de latimi diferite. daca totusi, aspectul felului cum se aseaza anvelopa pe janta este identic la toate 4 rotile, inseamna ca jantele au aceeasi latime toate 4, insa le difera offsetul(ET-ul) iar vechiul proprietar probabil a lovit doua din jantele originale si a cumparat alte doua la nimereala.
    2 points
  6. Eu am trecut de la cel decantor la cel cu element filtrant, dupa inlocuirea lui am scapat de consum ulei + admisia plina de ulei, il schimb la fiecare revizie, membrana din carcasa doar o veriifc sa nu fie sparta.
    2 points
  7. Cu doua finale sport nu se mai auzea deloc, doar daca elimina pe cea de la jumatate.
    1 point
  8. Foarte frumos, era bine daca puneai si 2 finale sport, se auzea si mai frumos.
    1 point
  9. Aveti nevoie de : o surubelnita in cruce (pentru suruburi), o surubelnita mica dreapta (pentru scos trimul si desfacerea mufelor), un fir de cam 1m, un cuter (pt taiat si dezizolat - daca aveti cleste de dezizolat e si mai bine), un pistol de lipit, banda izolier si doua diode.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0261.jpg 1. Se da trimul din stanga volanului jos. http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0250.jpg 2. Se desfac cele 2 suruburi care sustin consola de comanda a farurilor.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0251.jpg 3. Se deschide compartimentul pentru manusi si se desfac cele 2 suruburi si apoi se scoate cu totul afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0249.jpg 4. Se scoate partial consola pt faruri, se scoate mufa (este deasupra consolei si este tinuta de un plastic alb ca o siguranta) apoi se scoate consola de tot afara.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0252.jpg Mufa se trage si ea afara prin compartimentul de manusi ca sa putem lucra la ea.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0253.jpg 5. Cu o surubelnita cu varf subtire scoateti lampa pentru picioare afara (trageti usor de ea si o sa iasa) http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0255.jpg , scoateti mufa din ea, trageti cablul inapoi in bord prin comp de manusi. 6. Deschideti compartimentul motor si vedeti ce culoare au firele care duc la pozitie/angeleyes. cate unul sigur e maro. celalalt ne intereseaza. Desfaceti manunchiul de fire ce duc la mufa consolei de lumini si cautati aceleasi fire acolo. Dezizolati cam 1 cm din fiecare si cositoriti pe fiecare cate o bucata de 30 cm de fir. izolati bine si prindeti firele la loc ca sa formeze un manunchi.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0254.jpg 7. Cablul pe care l-ati scos de la lampa pt picioare are 2 fire, unul maro (masa) si unul de alta culoare (plusul). dezizolati plusul si cositoriti la el o bucata de 20 cm de fir, izolati bine dupa. 8. Legati cele trei cabluri provizoriu intre ele si verificati daca totul e ok (se aprind angel si se sting cand incuiati/descuiati masina). in acest moment o sa aveti eroare in bord daca porniti masina, dar e bine de verificat ca sa fiti siguri ca nu ati gresit vre-un fir. Daca totul este ok desfaceti cele trei cabluri. 9. Prindeti cate o dioda la fiecare din firele de la consola de lumini, cositoriti bine si izolati si mai bine. cele doua capete ale diodelor care au ramas se prind si se cositoresc impreuna cu firul ce vine de la lampa pt picioare si se izoleaza bine.http://s408.photobucket.com/albums/pp168/rareshro/th_IMG_0259.jpg ATENTIE LA SENSUL DE LIPIRE AL DIODELOR . sensul de conducere trebuie sa fie dinspre lampa pt picioare inspre becuri. 9. Se mai verifica inca o data sa fie totul ok, sa nu apara erori in OBC si sa se stinga lampa de la picioare atunci cand porniti motorul. 10. Se monteaza totul la loc in ordinea inversa demontarii. 11. Se fumeaza o tigara, se admira munca facuta si se trimite un PM de multumire catre subsemnatul. <_<
    1 point
  10. Are cineva experiente pozitive cu vreo reprezentanta din Bucuresti? E un recall la care ma 'calific' si trebuie sa ajung la niste oficiali. Eu am fost acum niste ani si la Bavaria si la MHS in Militari si a fost trist rau. La Filaret am inteles ca le-au plecat oamenii de curand. De Cobalcescu stie cineva ceva? (sper sa fie locul potrivit pentru intrebarea asta, daca nu rog un admin sa-l mute unde trebuie). Merci
    1 point
  11. Userul este din 2006 de cand am cont pe forumul asta, erau vremuri cu pisicute cu e 46..in fine, eu am pus o intrebare, daca ai chef de mistouri o dam si asa nu e pb...
    1 point
  12. Modelul LCI are si motorul nou B57, in loc de N57 care teoretic are probleme cu distributia. B57 e din 2015 insa. Farurile led lumineaza excelent, e ca ziua.
    1 point
  13. ai avut dreptate, toate rotile sunt acum 255 50 19 , am fost la bmw . baietii de la vulcanizare mi-au pus alea care erau putin mai late aiurea.. mi-au pus la bmw corect si acum masina e ok
    1 point
  14. Dupa mai multa documentare, am dat pe un site german de PuMA 19196848-07. Intr-adevar, este recomandat acel element filtrant schimbat la maxim 30.000 km si nu cel tip vortex, cauza care a fost evidentiata si mai sus de colegul Nutu 18, ulei in admisie si pe blocul motor, impuritati ulei care trec de vortex, viata turbina scurtata, garnitura cap cilindru afectata etc. O zi buna tuturor !
    1 point
  15. da, dar cine sta sa daca poze la journey computer. am asta in schimb
    1 point
  16. Role și ĂŽntinzĂŁtor INA. Curea Conti.
    1 point
  17. absolut normal. F10 530, consum de 15% in timisoara, mersul de zi cu zi. Mers la consum undeva la 12.5, daca am bafta )
    1 point
  18. ceea ce este sigur este faptul ca mergi la service BMW fara sens. vor fi doar bani cheltuiti pt ca problema nu este din geometrie si nici nu ar fi vreo alta problema la punti. sunt daor niste roti incurcate.
    1 point
  19. eu l-am schimbat de 2 ori in 4 ani la E60 aveam cel cu vortex , inteleg ca e o membrana acolo care se poate defecta . La modelele noi au dat-o mai grav l-au integrat in capacul de tacheti ca sa coste simtitor mai mult si eventual sa nu-l schimbe nimeni decat la schimbul distributiei si asta doar la cei care lucreaza ca la carte .
    1 point
  20. Cele 5 butoane sunt: lane change warning, asistenta la franare, head-up display, lane change assistant si...Night Vision...360 grade e altceva!!!
    1 point
  21. Pai nu-i evident ca, cel cu "element filtrant" filtreaza in timp ce, celalalt nu filtreaza. Ce poate nu ti sa spus e ca mai nimeni nu a stiut de existenta "elementului filtrant" pana cand turbinele au ramas fara ulei (oil starving..) si "picau". Nici producatorul NU a anticipat asta pentru ca "e pe viata" (..pe planul lor..) dar s-a gandit sa creeze "vortexul" pentru modelele, cam de prin 2006, compatibil intern si cu vechile modele. ..Vortex pe viata dar care poate lasa sa treaca "sedimente" din ulei, care pot oarecum afecta turbina, daca, ghici ce, nu schimbi uleiul la timp, adica mai des decat zic ei pe planul lor..
    1 point
  22. referitor la an - masinile produse pana in 08-2013 sunt pre-facelift, dupa 08-2013 sunt facelift; diferentele vizuale sunt destul de mici, dar exista; si din punct de vedere tehnic cred ca sunt mici diferente. referitor la dotari - nu stiu daca exista scaune recaro pe F10; stiu ca au 3 tipuri de scaune: normale, sport, comfort; toate cele 3 variante sunt ok, comfort cu ventilatie sunt cele mai avansate. m paket - daca te intereseaza doar vizual, gasesti destul de usor pachetul de bare aftermarket, de calitate buna (1000 euro cu tot cu vopsit) sau OE (in jur de 1500 euro cu tot cu vopsit). alte dotari interesante - adaptive drive - bare stabilizatoare active + amortiazoare regalbile - directie integrala - mai degraba de evitat, costuri ridicate in caz de probleme - "5 butoane" - sistemele de asistenta (lane change warning, asistenta la franare, head-up display, lane change assistant, 360 view) - faruri bixenon adaptive - la facelift au introdus faruri full led adaptive, colegii care au zic ca lumineaza foarte bine - sonorizare - evita sistemul de sonorizare de baza, cauta minim hif, de preferat harman kardon - comfort access, deschidere portbagaj electrica, asistent faza lunga, cutie automata sport, volan m cu padele, navi mare, cruise control adaptiv, oglinzi pliabile electric, ambient lights - dotari care iti fac viata mai usoara
    1 point
  23. Stai jos, ai 4! Confunzi lupa cu xenon-ul. Si tu ti-ai luat uniforma inseamna.
    1 point
  24. Pana la urma am luat unele pe 16 originale F30 cu cauciucurile de dimensiunile recomandate, iar pe cele pe 18 o sa le tin pentru vara
    1 point
  25. Masina e super faina . Pretul e corect. Atata costa o masina in care nu trebuie sa investesti nimic in primii ani de utilizare ( nu ma refer la cauciucuri si revizii) . Se implinesc 2 ani de cand am cumparat si eu un f10 din reprezentanta bmw din Germania si nu am avut nici o problema cu masina. Revizie, frane, cauciucuri si cateva nimicuri reparate pe costurile lor. Mai bine platesti mai mult cand o cumperi decat sa te apuci sa cauti service-uri serioase . Mult noroc !
    1 point
  26. aici gresesti grav. eu m-am convins singur. te invit sa citesti ce am patit cu Jurid. Ulterior am pus OE (tot jurid erau) inca 2 schimburi, fara probleme. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__view__findpost__p__2415724 Producatorii au calitati diferite pentru OE fata de alte linii de asamblare componente. Cine are tangenta cu oameni din fabricile de componente, stie asta.
    1 point
  27. Imi place asta " e pacat sa un pui OE", de parca BMW fabrica placute. BMW colaboreaza cu mai multi furnizori de placute de frane, care stanteaza pe ele BMW plus numele lor (la producatorului). Suntem naivi sa credem ca Textar foloseste materiale diferite, in functie de beneficiar.
    1 point
  28. Eroarea aia apare cand ai sub 60.000 km (nu 50.000 km), i dai resetare din ista ca si cum ai fi schimbat filtrul de particule si incepe din nou de la 250.000 km. Nu are treaba daca este infundat sau nu, daca avea vreo problema iti aparea alta eroare sau alte erori, daca tot pui testerul (ISTA, poate vezi si alte erori si iti dai seama de unde ai probleme. Ai 2 optiuni in ista : -regenerare fortata -inlocuire dpf (asta trebuie sa dai tu). Eu iti dau dreptate atat timp cat dpf nu are alte probleme si are doar eroarea respectiva, sunt oameni batuti in cap care habar nu au de dpf,ista si alte lucruri si daca vad eroare o sa fie doar un motiv de reducere din pret "domne mai scade din pret ca are probleme dpf", chiar daca au habar ce inseamna eroarea tot pe drumul asta o sa mearga ca asa e omul. Ciudat ca se infraneaza mai tare in frana de motor cand iei piciorul de pe acceleratie.
    1 point
  29. Pe langa faptul ca masina nu a fost proiectata pentru dimensiunea aia, avand ulterior ceva probleme cu stabilitate si citirea reala a kilometrajului... Daca te prinde un politist poti ramana fara talon si sa primesti si o amenda.
    1 point
  30. Da, greseala mea, ai dreptate. Nu mi'am luat nicio uniforma, orice ar insemna asta. Personal la f10'le meu am direct LED.
    0 points
  31. Fratilor ,nu va mai alarmati ,ca am rezolvat ! farurile nici nu stiti daca is de anglia sau romania
    -1 points
  32. Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.
    -1 points
  33. Service Scream (Tezparii) au preturi de reprezentanta desi nu este.Ex ieri le-am cerut oferta pt placute fata+spate si schimb lichid frana, pe original.1842lei a fost oferta lor.Nu primesc cu piesele clientului desi vin cu piese oe.Aceasi operatie la Cobalcescu ma duce cu piese aduse de mine cu 200-250 lei mai putin.
    -1 points
  34. Teoretic chiar nu exista f10 fara xenon... exista fara BIXENON.. pe faza scurta toate au
    -1 points
  35. Sa repari cutia sau sa iti cumperi cutie noua; sau SH in stare buna.
    -1 points
  36. Am gasit ceva care mi-a starnit interesul ) https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GwPB6.html#contact_form#xtor=SEC-81 Imi face cu ochiul LCI, ma decid pana in primavara daca o sa fie LCI sau nu, ce parere aveti de motorul cu 258 de cai?
    -1 points
  37. Incearca sa i faci o geometrie a rotilor si vezi daca problema mai persista. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  38. Cand comparati consumuri, indicati viteza medie cu care au fost obtinute aceste consumuri. Astfel veti avea cat de cat un punct de reper.
    -1 points
  39. Ceva condens/apĂŁ pe la panoul de siguranțe/relee. Am pĂŁțit ĂŽntr-o iarnĂŁ la un e46 din '99.
    -1 points
  40. E cineva dispus, contracost , sa repare o pompa auxiliara, as prefera sa ii platesc lui cat e una sh decat sa mai iau sh, am facut rost de una si a mers fix 1 luna si acum iarasi da eroare, noua nu as lua ca functia rest nu o folosesc , ma deranjeaza eroarea si sa dau 700 de lei sa scap de o eroare este peste mana
    -1 points
  41. Poate nu arata bine iDrive ul meu, nu stiu ce sa zic. Daca incerc sa merg *batraneste* scot 11-12, spun pt ca eram curios sa vad cat de *econom* pot sa fiu. Mersul meu *normal* ma duce undeva la 15-16 si asta pt ca mi se pare normal ca o balena de 2 tone, pe langa prezenta impozanta pe drum, sa si fuga ) plus schimbari de banda cand pe una cand pe alta pt ca n am rabdare sa stau dupa cineva care merge incet. Consumul se refera strict la mersul urban. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  42. Daca masina nu are xdrive si nu conduci ca in nfs este imposibil.
    -1 points
  43. Pentru ca eu am un 740xd lci si in oras bara la bara +AC fara start/stop scot un consum de 10-10.5 la un mers normal. 18 am scos pe sport+ cu launch control( plecari in balana de la semafor).
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.