Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/01/18 in all areas
-
„ De curand am achizitionat auto din pozele atasate. S-a pliat cel mai bine pe nevoile mele de familist convins de weekend, si activitatea de zi cu zi din timpul saptamanii. Ce-i drept, singura problema este cu locul de parcare, masina fiind parca „prea mare” in traficul din Bucuresti. Voiam sa impart cu voi aceasta experienta... avand in vedere ca am facut o schimbare destul de mare, si am ales sa las grupul VAG ( fosta masina Passat CC ) in detrimentul BMW, ma simt total multumit si foarte incantat de aceasta masina. Am momente cand regret ca nu am schimbat marca mai devreme )) Sunt genul care tine o masina 4-5 ani, asa ca am ales sa iau ultimul model de Seria 5 – respectiv G31. Am cautat in toate canalele disponibile, si am incheiat procesul cu achizitie de la BavariaUsed Baneasa. Pretul a fost unul rezonabil pentru o masina 2017 cu 45.000 km , respectiv 33.000 euro + TVA. Sincer sa fiu la livrare am avut senzatia ca e noua ))) pe langa an, kilometrii si aspect ...am si garantie 24 de luni + pachet de revizii. Fosta masina a ramas la Bavaria scapand definitiv de stres... sunt sigur ca prea curand nu ma voi plicitsii de ea am atasat cateva poze cu interior exterior configuratie care pe mine m-a convins de la inceput (exterior inchis cu interior maro ) Sper sa va placa!15 points
-
stiu, stiu. poate mergi si pe centura pe unde e aeroportul sau poate mergi prin zona iesirii spre Carcea(soseaua care ajunge la Ford). E suficient sa prinzi zilnic un segment de 2-3 km de astfel de drum cu consum de 8% si combinat cu 14-15% realmente prin oras, iti iese media de 10% iar tu raportezi asta ca fiind consum urban. iti recomand sa calculezi si cu pixul, pt ca pt mine 10% la motor de 300cp si masina de peste 2 tone, e poveste pescareasca sau computer defect sau cele descrise mai sus. da, sunt de acord ca aceste discutii despre consum au devenit obositoare4 points
-
Mersi de raspunsul punctual. Si rapid. :twoup: Ma simt dator sa vin cu ceva la schimb asa ca am facut un calcul comparativ intre o masina noua de 15K EUR, una sh de 8K eur si o electrica de 30K EUR pe parcursul a 150K Km in 10 ani. Calcul pur teoretic, dar poate te ajuta pe tine in vreun fel sau pe cei ce citesc topicul. Il pun sub forma de poza, am salvat si excelul daca e cineva interesat, nu e cine stie ce. Consum mediu de 7l/100Km la masina clasica, 15Kwh la electrica. Nu am folosit google sau alte statistici, ci ceea ce am mai patit eu din experienta personala cu revizii si reparatii. Dar e amuzant ca la electrica rezulta in cost total mai mic decat pretul masinii, pt ca valoarea de vanzare dupa 10 ani e mai mare decat tot costul de utilizare acumulat...interesant; la prima vedere nu mi se pare ca am omis ceva din calcul, dar mai aprofundez. Astazi am inchiriat un i3 prin BCR Ego ca alternativa la un taxi dus-intors. Avea consum mediu de circa 16Kwh/100 Km inainte sa o iau eu si tot cam la fel dupa ce am lasat-o (nu stiu pe ce durata e calculat). Asta chiar daca (evident) am testat cuplul din plin. In afara de niste probleme cu aplicatia de nu mai puteam sa plec la intoarcere si m-a intarziat vreo 2 ore, mi-a placut, pe dinafara e mica, dar inauntru este extrem de spatioasa, cel putin in fata. Ma simteam ca in tir (fara sa fi urcat in tir vreodata). Am mai mers asa in vreo doua alte ocazii. Cand m-am urcat inapoi in dieselul meu m-am simtit ca intr-o caruta din aia cu motor de tractor improvizat. Back ontopic: ceea ce nu am putut reflecta in calcul si poate fiecare sa isi ajusteze dupa necesitati. - Pentru electrica imobilizezi toti banii de la inceput. Daca nu ii ai, atunci se aduna niste costuri de finantare care par mici, dar pot reprezenta o proportie mare din costul total al masinii (ex: un credit de 30K EUR ar genera dobanda de 6500 EUR la o rata a dobanzii de 8% pe an; la leasing mai prinzi diverse oferte, casco inclus etc) - Mai primesti si curent gratis pe parcurs, deci costurile pentru electirca pot sa scada pe parcursul a 10 ani, dar nu pot sti cu cat. - stiu ca asigurarea si impozitul sunt mai mici la hibride si electrice dar nu stiu cu cat at putea fi. - Pentru masinile noi cu ulei de motor long-life pot fi mai putine revizii decat am luat in calcul. - La o electrica habar nu am ce ai putea sa schimbi, nici reprezentantele nu stiu daca s-au gandit la program de service asa lung E posibil sa apara costuri de reparatii mai mari dupa garantie, totusi. Tehnologia e inca noua. - In afara de aspectul unui calcul matematic, conducand o masina electrica folosesti tehnologie noua, esti un/o trend-setter, un/o bad-ass (chiar daca esti intr-o masina de clasa mica). - Masinile SH bune de clasa medie pot costa mai mult de 8K EUR, preturile sunt relative. - Poti evita costuri mari de reparatii/intretinere cu un SH daca il schimbi des (la 1-2 ani), iar atunci - In 7 ani te poti plictisi de o masina electrica cumparata acum si desi pe hartie poate parea eficient, peste 7-10 ani conduci o masina neatractiva cu autonomie mica pentru standardele de atunci. Totusi, cred ca estimarea este conservatoare si poti vinde la 20% peste 150K Km/10 ani. - Calculul este facut cu preturile de acum pentru combustibil/curent. In viitor pot aparea variatii in sensuri diferite, dar ar trebui sa creasca/scada cat de cat in tandem. - Preturile reparatiilor si ale reviziilor sunt estimative, pot varia in orice sens. La distante mai mici o masina electrica nu se justifica financiar. Este ieftin sa poluezi, chiar daca nu e corect. Oricum nu masinile polueaza cel mai mult, dar asta e alta discutie. Ex: daca faci 4-5Km pe naveta pana la birou si cate un drum de 20-30Km in weekend ajungi la o distanta sub 5K Km/an. Este mai ieftin si cu un taxi in cazul asta. P.S.: in Bucuresti toate masinile electrice si hibride parcheaza gratis pe locurile publice cu plata. Nu stiam ca si la hibride se aplica. LE: uitasem de fisier - l-am pus acum.3 points
-
Au devenit obositoare aceste discutii. Multora le place sa-si fure singuri caciula mintindu-se intentionat. Ce-am observat eu de-a lungul timpului este ca f multi citesc consumul mediu si-l raporteaza ca fiind consumul urban, desi au mers si in afara si in oras cu kilometrajul neresetat de mii de km. Prin urmare, daca vrei sa-ti arate bine si tie, baga un drum extra-urban si-o sa-ti arate cat te astepti. La mine la F10, 2litri, 218cp am in Timisoara 14 - 15%. Strict doar in oras, ca sa ne intelegem. In functie de distante, daca-s scurte mai exact, consumul pe 2km poate fii si de 17%. Sunt semafoare, aglomeratie, a venit sezonul rece, etc. Dupa cum vezi, consumul este influentat de multi factori. Si sa nu mai zic de stilul de conducere. Eu am un stil mai sportiv, nu-mi amintesc sa fi mers de multe ori la consum. Sent from my SM-G955F using Tapatalk3 points
-
Inca un thread unde este foarte clar ca multi cred in topicurile acelea unde se raporteaza consum de 11 la 3.0 in regim urban. Este o logica elementara, care spune ca daca un 2.0 diesel consuma in oras aglomerate 10-11, atunci un 3.0 va consuma .... . Aici completeaza fiecare de la 3 la 5 litri in plus in functie de regim de mers. Pentru Bucuresti eu refuz sa cred ca exista un 3.0 pe un x3/x5 sau serie 5/7 care sa consume sub 14-15 la un mers absolut normal, fara a cauta cu dinadins orele de blocaj maxim.3 points
-
N-ai cum sa acoperi in 50Km toate conditiile intalnite in traficul urban. 50Km urban ii poti face chiar si intr-o zi, asta nu inseamna ca in fiecare zi vei intalni acelasi trafic si implicit acelasi consum. Nu faci decat sa te amagesti singur, e ca si cum faci un drum de la Sinaia la Bucuresti, deci la vale, si apoi speri ca ala e consumul real... Folosesc spritmonitor.de pentru a tine evidenta cheltuielilor cu masina de vreo 8 ani, la 3 masini, insumand mai bine de 300.000Km, prin urmare eu cred ca stiu cam ce inseamna consum real si de ce anume este influentat.2 points
-
In weekend am iesit cam ultima oara pe anul asta ... in 2018 s-au mai adaugat 810 km. Incet incet ne apropiem de 30 de ani ... si trecem la autovehicul istoric.2 points
-
Nu te supara, dar sa zici ca un e70 indiferent ce ii faci nu sare de 13 in Bucuresti, e comic. Pai sarea de 10 X1 meu 2.0. Consuma un f10 525 xD chair si 15 16 in orase aglomerate, deci despre ce vorbim. Vor fi mereu discutii pe tema asta, dar apoi apar oameni care se mira de ce le consuma asa "mult" masinile de 2 tone si 3000 motor.2 points
-
La B47 exista riscul de topire a galeriei de admisie si asta pt ca "redesign to cost" Au micsorat-o chiar mai mult fata de cea de pe N47, fiind raportate destul de multe cazuri. Posibil sa nu apara problema atata timp cat masina e noua prin urmare galeria nu-i atat de mult incarcata de calamina, dar in timp, o data cu colmatarea ei, se ajunge destul de des sa se topeasca, fiind din plastic. Cel putin asta mi-a zis mecanicul la care merg, pana nu demult fiind multi ani mecanic in repr BMW, deci cam stie ce-a reparat.2 points
-
Va salut ! Dupa un e90 320d si un e60 520d ,a venit momentul sa trec la f10. Am cumparat de 2 saptamani un f10 facelift 2014 ,euro 6,pret achizitie 16000,km 182000 in prezent,carte service pana la 160000 km ,ultima intrare fiind in luna a 3-a 2018. Ce am inteles distributia de pe facelift ar fii imbunatatita,dar eu dupa sarbatorile de iarna vreau sa o schimb preventiv.Chiar astazi urmeaza sa schimb filtrele si uleiul la masina (850lei cu filtre MANN , ULEI BMW,si manopera inclusa). http://thumbs2.imagebam.com/d6/91/64/2a29b61011224534.jpg http://thumbs2.imagebam.com/e4/fe/70/dfa1031011224554.jpg http://thumbs2.imagebam.com/ef/a4/e0/0f3a051011224574.jpg http://thumbs2.imagebam.com/42/1c/fa/ad0f8e1011224604.jpg http://thumbs2.imagebam.com/b2/8d/23/2e8c421011224634.jpg http://thumbs2.imagebam.com/5a/cf/60/736b661011226034.jpg http://thumbs2.imagebam.com/12/22/9b/2dc7a41011226054.jpg1 point
-
1 point
-
Un motor de 3000 are 2 cilindri in plus, aia crezi ca merg cu ce, ghici, motorina? Nu se chinuie deloc ala mic, mai ales in conditii normale de utilizare. Regula de trei simpla e simpla, daca un motor de 2000 pe 1.8 tone consuma atat, cat va consuma un motor de 3000 pe 1.8 tone? Vreau sa vad motorul mare care consuma mai putin decat ala mic pe aceeasi greutate.1 point
-
Pe 50Km o sa fie foarte irelevant consumul... Mai degraba incearca pe 500Km.1 point
-
Poate nu arata bine iDrive ul meu, nu stiu ce sa zic. Daca incerc sa merg *batraneste* scot 11-12, spun pt ca eram curios sa vad cat de *econom* pot sa fiu. Mersul meu *normal* ma duce undeva la 15-16 si asta pt ca mi se pare normal ca o balena de 2 tone, pe langa prezenta impozanta pe drum, sa si fuga ) plus schimbari de banda cand pe una cand pe alta pt ca n am rabdare sa stau dupa cineva care merge incet. Consumul se refera strict la mersul urban. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Care ai E90 si l-ai gasit zgariat in parcare? Sper ca protagonistul care a plecat cu durere in basca sa ramana pe bara putin.... https://www.youtube.com/watch?v=tsPF5kLtaP01 point
-
1 point
-
Cand comparati consumuri, indicati viteza medie cu care au fost obtinute aceste consumuri. Astfel veti avea cat de cat un punct de reper.1 point
-
ceea ce este sigur este faptul ca mergi la service BMW fara sens. vor fi doar bani cheltuiti pt ca problema nu este din geometrie si nici nu ar fi vreo alta problema la punti. sunt daor niste roti incurcate.1 point
-
Geometria nu poate influenta ET-ul. Cel mai probabil 2 jante sunt mai late si implicit cu alt ET.1 point
-
eu am doar ACC si e activ in oras uneori daca imi intra masina din lateral apare masina rosie si bipaie . Alteori franeaza singura daca nu ma simte la pedale si e masina in fata , am tot testat sa vad pana unde te poti baza pe sistem in caz de neatentie dar e incert , nu stiu cum e la colision warning dar la Acc e destul de limitata treaba , oricum util uneori . Pt mine cel mai util e ca in aglomeratie o setez sa urmareasca masina din fata si nu mai stau sa frec pedalele, pe autostrada e si mai util ca isi face treaba cu brio chiar nu ma asteptam sa fie ceas1 point
-
B47 pe F10 a venit cam un an mai tarziu cred - la inceputul lui 2015 (sau poate sfarsitul lui 2014?) . Cam ce e "alta viata" cu B47 ? Diferentele de performanta,consum sunt insignifiante - unii chiar raportau un consum usor mai mare la inceput pt B47 . Ar mai fi silentiozitatea un plus pt B47 , dar multi nu erau de aceeasi parere. Si au fost rapoarte despre unele B47 care se opreau in mers.1 point
-
Model - M550dx - EUR Color - Sophistograu Brillanteffekt Metalli - B90 Upholstery - Excl.leder Nappa Erw./schwarz - NASW CB - Co2 Content 2N9 - 20"m Lt/aly Wheels Double Sp. 434m/ 2PA - Locking Wheel Bolts 2VA - Adaptive Drive 223 - Dynamic Damper Control 229 - Dynamic Drive 230 - Eu Specific Additional Equipment 248 - Steering Wheel Heating 258 - Runflat Tyres 3AG - Backup Camera 302 - Alarm System 316 - Automatic Tailgate Operation 322 - Comfort Access System 337 - M Sport Package 4B9 - Int.trim Finishers Alum.high Finish 403 - Glas Roof, Electric 423 - Floor Mats, Velour 430 - Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 - Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 - Comfort Seats, Electric. Adjustable 464 - Skibag 465 - Through-load System 488 - Lumbar Support Driver/front Passenger 494 - Seat Heating F Driver/front Passenger 502 - Headlight Washer System 508 - Park Distance Control (pdc) 522 - Xenon Light 524 - Adaptive Headlights 6AA - Bmw Teleservices 6AB - Control Teleservices 6VA - Cic Control 6WA - Instrument Cluster W. Extended Cont 601 - Tv Function 609 - Navigation System Professional 676 - Hifi Loudspeaker System 698 - Area-code 2 710 - M Leather Steering Wheel 715 - M Aerodynamics Package 754 - M Rear Spoiler 760 - Individual High-gloss Satin Chrome 761 - Individual Sun Protection Glazing 775 - Individual Roof-lining Anthracite 8KA - Oilservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC - Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 - Automatic Lock When Driving Away 8TF - Active Protection For Pedestrians 8TN - Daytime Driving Lights Selectable B 8V1 - Ncap Label 868 - Language Version Dutch 877 - Deletion Cross-over Operation 886 - Dutch / On-board Documentation 1CC - Automatic Start/stop Function 1CD - Brake Energy Regeneration 2TB - Sport Automatic Transmission 4NB - Aut.air Conditioning 4-zone Control 4UR - Ambient Light 4U2 - Driving Experience Control Incl. Ec 548 - Speedometer With Kilometer Reading 6NH - Hands-free Facility W. Usb Interface Masina a fost produsa pe 25/05/2012 dar a stat intr-un showroom olandez pana in ianuarie 2014 cand a fost cumparata de un belgian . In prezent are putin peste 160.000 km . Retrofiturile initiale au fost volanul M cu padele de LCI si grilele de M5 OE . La verificarea mecanica initiala masina s-a prezentat mult mai bine decat a fost GTul la cumparare . Maine urmeaza sa schimb : - placute fata / spate ( ATE ) - filtru ulei ( MANN ) - filtru aer ( OE ) - filtru motorina ( MANN ) - filtre polen cu carbon activ ( MANN ) - ulei BMW Shell 5W30 - stergatoare ( Bosch ) - un senzor de parcare ( OE ) + am comandat 2 anvelope 245/35/20 Michelin PilotSuperSport de la NorAuto ( trebuie sa ajunga pana vineri ) Din punct de vedere estetic masina se prezinta bine fara defecte care sa necesite revopsire dar are nevoie urgenta de o corectie medie pentru ca lacul are swirls destul de agresive si este foarte contaminat . In seara asta la prima spalare a fost o adevarata aventura sa usuc masina , am avut nevoie de 3 prosoape de microfibra mari pentru ca apa pur si simplu baltea pe lac . Estetic in seara asta am aplicat : - prespalare cu APC Meguiar’s in concentratie mare - SFE pe jante - Autobrite Magifoam - Meguiar’s ENDURANCE HIGH GLOSS TYRE GEL - Meguiar’s PERFECT CLARITY GLASS CLEANER - DodoJuice LimePrime paint cleaner - BiltHamber AutoQD - APC Meguiar’s pe covorasele interioare - aspirare - PrestineClean pe toate suprafetele din interior ( piele , plastice , bord etc ) Retrofituri in viitorul apropiat : - bord digital 6WB - sistem de sunet LOGIC7 ( bang&olufsen sunt 3800-4000 de euro ) - NBT - LED Headlights Cateva poze din seara asta , nu am avut un obiectiv bun la camera deci calitatea lasa de dorit , o sa urmeze mai multe dupa ce ii fac corectia in weekend si aplic LSP-uri ( BiltHamber AutoBalm , Menzerna PowerLock + AutoQD ) http://s26.postimg.org/co84fde55/DSC_0271_Medium.jpg http://s26.postimg.org/ypyepeymx/DSC_0274_Medium.jpg http://s26.postimg.org/fnjmg8d09/DSC_0275_Medium.jpg http://s26.postimg.org/3keaso1y1/DSC_0277_Medium.jpg http://s26.postimg.org/lxaaphn15/DSC_0279_Medium.jpg http://s26.postimg.org/bko03eti1/DSC_0281_Medium.jpg1 point
-
Ca si sidenote, am luat discuri+placute ATE pentru e90 si dupa nici un an au facut microfisuri discurile pe toata suprafata. Nu mi'am batut joc de ele sa fac burnout sau cine stie ce prostii, au fost folosite in regim normal. De curand au inceput sa si bata involan. Never again ATE.1 point
-
1 point
-
Evo. Zice clar și acolo Pare că automatizarea o ai doar pentru Franța și Monaco1 point
-
eu dupa multi ani de folosit la diverse modele preponderent ATE, la o recomandarea, atunci cand dicurile cu placute pe ATE erau considerabil mai scumpe am luat Jurid. m-am uitat si am vazut ca au ca si clientela OE majoritar doar modele premium. ca o impresie subiectiva, spun ca sunt cel putin la fel de bune ca ATE, desi eu n-am experimentat nicio ovalizare, pana acum nici cu cele de la ATE. scartait la placute am avaut doar cu putinele experiente cu TRW.1 point
-
1 point
-
Tu avand versiunea next ai nevoie de stick de 64 gb formatat ntfs si pus pe el folderele 1 2 3 4 5 etc la radacina Se pune in cotiera !!! In torpedou la cic doar ! Spor1 point
-
Mikken, de ce iti mai pierzi vremea cu visul acelui pret in Ro ? Minus si de la mine ptr cine nu isi da seama de chestii1 point
-
1 point
-
Domnule atotcunoscator...conform celor de la ATE, discurile POWER se recomanda a se "freca" doar cu placute normale...rolul striatiilor de pe disc fiind de a curata de "praf" placutele normale. Dar daca vrei sa fii mai cool (tot cei de la ATE spun asta, dar sub alta forma) le poti "combina" si cu placute ceramice...dar ei nu recomanda. Intelegi?!1 point
-
Tu habar nu ai ce vorbesti, singura ta sursa de informatie este youtube si iti recomand sa folosesti doar piese originale bmw daca nu te pricepi la retrofituri1 point
-
Dar si cele standard franeaza slabut la rece, dupa cateva franari insa ajung la topul eficientei Nu este cea mai buna combinatie placute ceramice cu discuri standard Poti folosi gama EBC Green-Red-Yellow (Stuff) dar in combinatie cu discuri perforate, altfel o sa distrugi discurile standard destul de repede.... Altfel poti sa montezi Ate discuri+ placute sau originale OE set .... etc1 point
-
Placute normale (semi-metalice) ar trebui pentru franare eficienta si prelungirea vietii discurilor. Cele ceramice sunt mult mai tari; nu franeaza eficient decat cat sunt calde; cele ceramice sunt ultimile care ar fi de recomandat; placutele ceramice ... merg cu discurile perforate..1 point
-
Se schimba placutele, se verifica, se apasa usor pe frana, se verifica din nou, se monteaza roata, se apasa f usor pe frana , altul invarte de roata si se aude daca discul este oval sau deformat, prezoanele se strang in X, mare atentie cum se strang .1 point
-
1 point
-
Nu cred ca e cineva sa zica ca e consumu mare sau sa se planga de el, in conditiile in care si a luat motor de 3000 si pe o caroserie mare. Eu unul ma uit pe consum, sa vad daca se schimba ceva in timp in cazul unei defectiuni, adica sa am consum de 15-16 urban si sa vad o schimbare spre 20+ in aceleasi conditii. Apropo, cavaliere, parerea mea este ca un motor de 2 litri dopat cu 2 turbine se *chinuie* mai tare decat un 3 litri, in aceleasi imprejurimi, si de aici consum chiar mai mare Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
-1 points
-
sal te am vazut pe fundeni eu am un 750xd. daca iti place viteza putem sa facem o liniuta ca avem acelasi motor si eu am box de la harge eram curios ce diferenta e intre ele-1 points
-
Ia-ti 205/60r16, talonul mai mare mareste garda la sol, lucru de care ai nevoie iarna. Nu-ti recomand Continental TS 850 sau 860, eu in trei ierni cu km relativ putin le-am terminat, desi au adancime a profilului nu mai au aderenta. Cred ca s-a rotunjit muchia taietoare a profilului. Ti-as recomanda Pirelli Sottozero pt tractiune spate si stil de condus sportiv (patinate).-1 points
-
Piesele montate in urma unui RECALL nu suporta garantie decat daca sunt platite de client . Asta daca reprezentantul unui dealer BMW nu a mintit ...-1 points
-
O sa ii schimb distributia,dar deocamdata nu e niciun zgomot suspect,dupa sarbatori o sa o schimb preventiv.-1 points
-
-1 points
-
Mai mult pe calea bucuresti,AI Cuza, Brazda... Am observat odata dupa ce am alimentat am resetat media si dupa am stat cu motorul+ Ac`ul pornit 20-30 min media devenise 28l cand la relantiun nu trebuie sa sara de 1,2-1,5 l pe ora.-1 points
-
De la mall pana la smith, scoala 12 este de la 8 pana la 19 bara la bara. Azi am avut o medie de 18-20 km/h-1 points
-
Solutia este una facila. Luat 1 BeMeWe, vandut 1 BeMeWe, cumparat 1 alt BeMeWe cu RADIO! Simplu si elegant!-2 points
-
Nu mai tai nimic si NU am nimic de vanzare !! Imi permit sa tin 3 motoare per LIFE ,de rezervĂŁ !! De ce face ,,harss harsss,, de 55.000 la mine si nu i mai crapĂŁ distribuția nu ma pot pricepe !! Nu mai zic ce talpĂŁ....-2 points
-
Am facut eu recent un test pt ca tot imi afisa 15 -14 reset in wk 12.5 . Plinul , 100 km facuti si plinul iar . Testat fix pe zona mea doar intraurban ,km facuti cu o medie de viteza 18 km /h .rRezultatul la alimentare 13,5 l . Setare Comfort ,rareori sprinturi in sport sau accelerari bruste . Deci.pt mine asta e consumul la F10 / 3.0 xD automat . Am sa fac si un test in mod condus ECO sa vad daca e o diferenta . Mult ,putin habar nu am dar asta e consumul real . Povesti cu 11-12 nu mai cred . Doar in wk consuma asa. Avand in vedere ca fostul E60 2.0 care nu era x d consuma 12 tind sa cred ca asta e realitatea . Cu ceva timp in urma am facut teste de cosum pe A1 . Pana in 130 acc activ deci de capul ei 7-8 . Viteze pana in 160 sta in 9-10 . Daca o fugaresc 190 + creste cam la 11 . Distanta testata 80 km . La E60 aveam max 8 indif ce forja isi lua-2 points
-
-3 points
-
Exact 55.000 km la mine din 2.01 18 Harss harss face distributia si nu stiu ce mortii masii nu se mai rupe lantu ,patina.... odata sau ce o fi pe acolo.. am 3 motoare n47 / 177cp de rezervĂŁ Dedicatie speciala pentru ĂŁla CARE MĂ FĂCEA ,,PROST,, PE AICEA ! Eu am luat motoarele sa fie de de rezerva acolo in caz de ceva-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00