Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/18 in all areas

  1. Salutare, De curand sunt fericitul posesor al unui BMW F11 - 520d xDrive si vreau sa ii fac o scurta prezentare Masina am luat-o din Belgia in luna octombrie 2018 si are in momentul de fata 141.000 km Acestea sunt dotarile: Vehicle information Type Code 5J51 E Series F11 (MUE) Series 5 Type TOUR Model 520D XDRIVE (EUR) Steering LL Doors 5 Engine N47T Displacement 2.00 Power 135 Drive ALLR Transmission AUT Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A90) Upholstery LEDER DAKOTA/DF VENETOBEIGE (LCDF) Prod Date 2013-08-01 Vehicle options S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S2PAA Wheel bolt retainer S316A automatic trunk lid mechanism S320A Deleted, model lettering S322A Comfort access S386A Roof railing S3ACA Trailer coupling S3AGA Reversing camera S402A Electric panoramic roof S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S494A Seat heating driver/passenger S4ATA Interior trim finishers black high-gloss S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S6WBA Multifunctional instrument display S761A Individual sunshade glazing S843A Power reduction S854A Language version French S881A On-board vehicle literature French S8KAA Dummy-SALAPA S8S3A Automatic locking when driving off S8SMA Car ident. number visible from outside S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label
    4 points
  2. https://www.bmwusa.com/safety-and-emission-recalls.html https://www.bmw.co.uk/landingpages/bmw-vehicle-recalls#gref Eu vad ca prin alte parti se poate. La noi, trebuie sa completezi formularul..
    2 points
  3. „ De curand am achizitionat auto din pozele atasate. S-a pliat cel mai bine pe nevoile mele de familist convins de weekend, si activitatea de zi cu zi din timpul saptamanii. Ce-i drept, singura problema este cu locul de parcare, masina fiind parca „prea mare” in traficul din Bucuresti. Voiam sa impart cu voi aceasta experienta... avand in vedere ca am facut o schimbare destul de mare, si am ales sa las grupul VAG ( fosta masina Passat CC ) in detrimentul BMW, ma simt total multumit si foarte incantat de aceasta masina. Am momente cand regret ca nu am schimbat marca mai devreme )) Sunt genul care tine o masina 4-5 ani, asa ca am ales sa iau ultimul model de Seria 5 – respectiv G31. Am cautat in toate canalele disponibile, si am incheiat procesul cu achizitie de la BavariaUsed Baneasa. Pretul a fost unul rezonabil pentru o masina 2017 cu 45.000 km , respectiv 33.000 euro + TVA. Sincer sa fiu la livrare am avut senzatia ca e noua ))) pe langa an, kilometrii si aspect ...am si garantie 24 de luni + pachet de revizii. Fosta masina a ramas la Bavaria scapand definitiv de stres... sunt sigur ca prea curand nu ma voi plicitsii de ea am atasat cateva poze cu interior exterior configuratie care pe mine m-a convins de la inceput (exterior inchis cu interior maro ) Sper sa va placa!
    1 point
  4. Salutare, Am un F10 din 2010. Masina are scaunele sport ce se regasesc si pe seria 7, din fabrica si de curand nu mai functioneaza rulajul suportului copaselor (partea aia din fata a scaunului ce ruleaza in fata spate, sub genunchi). Motorasul se aude dar componenta nu se misca. Am gasit sursa problemei si solutia pentru reparatie. Intrebarea este daca gasesc in tara acea componenta pentru reparatie; imediat dau detalii. In tot ansamblul motorasului, se afla o singura piesa de plastic (restul e metal). Este fix rotita ce ghideaza axul pe lungime. Acea rotita crapa si se gasesc pe internet, fie inlocuitor al rotitei de plastic, fie tot axul cu rotita metalica; doar ca nu la noi. In acest link este explicat mai bine care e sursa problemei : Cum spuneam, ca si solutie, se inlocuieste, fie doar rotita de plastic, cu alta la fel, fie tot axul cu rotita metalica. Aveti idee unde pot gasi la noi asa ceva? (oricare din cele 2 variante). Daca nu, comand pana la urma de pe aliexpress doar ca ajung in 2 luni si as incerca intai sa gasesc la noi mai repede. Preturile vad ca variaza in jurul a 15, 20 dolari; e o solutie mult mai ieftina decat sa inlocuiesti tot dispozitivul. Va multumesc,
    1 point
  5. Vezi ca link-ul 2 este .co.uk . Mai exact din Regatul Unit... "Update 23/10/2018: BMW Group has announced a voluntary recall action in relation to EGR (Exhaust Gas Recirculation) coolers in a selection of vehicles. This will be added to the DVSA website imminently, where customers can enter their vehicle details to check if their car is affected. We will also be writing to all affected customers directly. This page will be kept updated with the latest information." Acu ce-o sa mai spui, ca astia au shepperd's pie..? )
    1 point
  6. Nu are legatura doar cu aditivarea, este o benzina mult mai oxigenata, care odata ajunsa in camera de ardere produce detonatiile mult mai tarziu, deci este mult mai eficienta. Dar si mai scumpa.
    1 point
  7. Cum a mai zis cineva, nu cred ca exista gume pe dimensiunea aia care sa nu fie Extra Load, "XL". Eu am jante cu gume normale de vara pe 19", bineinteles XL si pentru iarna trecuta am avut 245/45/18 RFT care mi s-au parut groaznice, rigide, desi am suspensia adaptiva tot le-am simtit cam "dure". Pot sa-ti spun ca cele pe 19 cu gume normale, desi au balon mai mic, sunt foarte ok si confortabile, mult mai ok decat cele RFT pe 18. Pentru iarna asta am decis sa renunt la RFT si mi-am luat gume normale, XL. edit: Gumele XL au peretii laterali ranforsati si in caz ca dai cu roata intr-un crater sau o groapa nasoala, riscul de explozie e mai mic decat la o guma fara indicele XL.
    1 point
  8. @ Skywalker dar cred ca la dimensiunea asta nici nu se gasesc normale, ci doar extra load si asta deoarece pt o anvelopa de dimensiunea asta este foarte greu sa respecte indicile de sarcina necesar daca nu este XL. eu le am pe ale mele de 245/45R18 atat de iarna cat si de vara si sunt XL...perfecte la confort. am cercetat mai atent la cele de 19 pe care le am(am 3 seturi de anvelope in total) si daca nu sunt XL, ele nu pot respecta indicile de sarcina necesar, adica 98. Fara a fi XL, indicile cel mai mare de sarcina pe care l-am gasit a fost 94, adica atat cat este necesar seriei 3 si nu seriei 5. La tine, pt X3, cred ca tot 98 sau poate chiar 100 sau 102 ai nevoie ca si indice de sarcina si nu cred ca gasesti sa nu fie XL pt dimensiunea dorita. Inteleg ca te-ai domolit din a pune roti de bicicleta pe masina...
    1 point
  9. Mie mi au pus Vaico, nu cred ca este prea mare diferenta intre ele, mai ales daca il schimb regulat, la 10-15.000. Corpul lui (suportul) este din plastic, el este ca un filtru, ca un burete, unii zic ca e pasla, dar nu pare.
    1 point
  10. Va feriti de RFT insa cautati XL. Buna treaba!
    1 point
  11. a ajuns un litru de benzina sa coste cat un kg de cotlet fara os
    1 point
  12. Si cand incerci sa completezi formularul de ce te intreaba de programare? Cand selectezi pentru manual sau recall ar putea sa dispara partea aceea si sa apara pentru alte cerinte.
    1 point
  13. Vad ca nu este asa simplu. Am completat si eu online si e cu programare in service. Au ramas fara clienti si incearca sa faca oamenii sa vina intr-un fel sau altul. Cand ajungi acolo iti gasesc ei ceva de schimbat pe la masina. Simplu ar fi sa fie o rubrica unde scrii VIN ul si sa apara daca ai sau nu recall.
    1 point
  14. nu imi incape in garaj si mi-e mila sa o tin toata iarna afara pe strada
    1 point
  15. Am fost ieri la AutoBavaria in Bistrita si am facut schimbul de ulei la cutie si revizia cu filtre si ulei la motor. In cutie uleiul folosit a fost Ravenol, numarul de km ai masinii la schimb au fost ~138.800. Nu stiu daca s-a schimbat si uleiul din convertizor, pentru ca nu am stat in atelier si am uitat sa intreb. Pe drum, de la Bistrita pana la Cluj si apoi putin prin oras nu am simtit nici o schimbare de comportament, poate au fost vreo 2-3 schimbari care mi s-au parut mai "smucite" dar nimic alarmant. In rest, cutia schimba la fel de bine ca si inainte. Pana la 200.000 stau linistit
    1 point
  16. Mersi, am crezut ca se poate. Sunt multumit cum arata i-driveul si asa.
    1 point
  17. da , nu sunt cele din packet , se pare ca au fost schimbate , gumele sunt noi deci probabil stau vara asta pana gasesc ce caut sau mai am varianta 408 M pe 19 . Plafonul e antracit , sincer nu prea ma incanta dar la packet cu trapa arata bine
    1 point
  18. EU SUNT VANZATORUL MASINII!!! Cititi mai jos: Atatea exagerari, zici ca am dat in cap cuiva. Voi realizati ca si eu am luat masina la randul meu asa? Stiam de la inceput ca masina are schimbate portierele, sistemul idrive, volanul si bara fata revopsita, pentru ca am cumparat masina printr-o firma din Romania, care mi-au spus de toate chestiunile astea si am acceptat, pentru ca REPET (asta e gandirea mea si doar a mea, fiecare gandeste cum vrea), mie mi-a convenit sa am anumite chestii noi-noute pe ea, indiferent ce s-ar fi intamplat cu masina, avand in vedere ca toate piesele au fost schimbate cu piese originale BMW la reprezentanta in Germania. Cand am cumparat-o, am dus-o la BMW la noi la verificare 360 grade si mi-au spus si ei ca sunt schimbate anumite portiuni pe ea si chiar am fost ok cu asta, repet: fiecare gandeste cum vrea, eu unul am fost ok cu asta. Doi la mana, nu am inselat, nu vreau sa insel pe nimeni, pentru ca nu ma ocup cu vanzari-cumparari de masini, e masina personala, chiar si domnului de mai sus in discutiile pe autovit, i-am repetat de nenumarate ori ca nu am nimic de ascuns si ca orice intrebare are, ii raspund cu placere si oricum vom merge la BMW la verificare si acolo va afla, cu siguranta, tot ce vrea despre masina. - In legatura cu pretul masinii, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera cat am cerut sau nu, e fix problema mea, eu raman cu ea nu voi. - In legatura cu model designation, serios?! Asta e grija voastra, de ce modelul din fabrica nu a avut sigla si acum are? Serios? Asta e cea mai mare grija, nu? =)))) Doamne, cand va vad pe unii, jur ca nu ma pot abtine sa nu rad. EU AM PLATIT SIGLA LA BMW SI AM CERUT SA MI-O PUNA CA SA NU SE CONFUNDE CU UN SERIA 3!!! (stiu, e o prostie, o fita, eu am vrut-o, nu vad unde e problema); -->> dovada conversatie mail cu dealer BMW: - intrebare: https://ibb.co/hdiGuH - raspuns din partea dealer-ului: (si am facut doar update la harti si am pus emblema, nu am mai schimbat si ornamentele ca mi-au placut pana la urma): https://ibb.co/bX1BuH Va rog eu, nu mai aruncati cu cacat aiurea in mine, pentru ca nu am nimic de ascuns, absolut nimic! Mi se pare normal ca omul inainte sa o cumpere, sa mergem la BMW si sa ii facem verificare, iar acolo, oricat de mult as incerca eu sa mint (ipotetic vorbind), oricum se va afla orice, asa ca ... nu vad unde este problema. Da, masina a avut un incident, nu stiu exact despre ce e vorba cu exactitate, daca a fost lovita de o alta masina, daca a lovit-o persoana respectiva sau ce s-a intamplat, HABAR NU AM, pentru ca nu am cum sa aflu si nu m-a interesat, atata timp cat au fost schimbate piesele cu alte piese noi-noute originale la BMW. Asa ca potoliti-va, va rog, ca nici nu va obliga nimeni sa luati masina la pretul pus de mine, nici nu va oblig sa o luati fara sa o verificati, ba chiar incurajez lucrul asta. Masina, cum am mai spus si o repet la infinit, am schimbat doar placutele de frana, in rest totul e tipla, nu are nici o buba. Doar trebuie facuta revizia in 4600km (atat imi arata in bord), care probabil va duce si la inlocuirea discurilor de frana de pe fata, in rest este impecabila din punct de vedere mecanic. Imperfectiuni are, pentru ca, haideti sa fim seriosi, o masina in Romania si dupa 1 luna, doua, oricat de noua e ea, tot apar imperfectiuni, gen: ciobituri micute pe capota/bara fata de la cum sar pietricelele pe autostrada. Nu are zgarieturi sau mai stiu eu ce, sunt doar chestii de bun simt in urma folosirii. Masina am luat-o la aproximativ 124.000 - 127.000km in bord, iar acum are 154.000km, si am luat-o in Martie anul trecut, dar masina nu a fost rulata pe perioada iernii, deci a stat aproximativ 4 luni intr-un garaj subteran la caldura si am scos-o abia ieri cand m-am dus sa ma vad cu un client. Alte intrebari sau nelamuriri? Ca ma simt, zici ca sunt in fata judecatorului si sunt obligat sa raspund la orice intrebare, chit ca ... paranoici tot vor aparea, indiferent de cat de deschis vorbesc si cat de politicos sunt.
    1 point
  19. Normal ca se poate ca EGR sa nu fi functionat, ori nu aveai vacuum pe furtunul EGR, ori convertorul de presiune nu functiona, si ti-a ramas mereu inchis. Nu e nimic rau in asta, doar ca se mai sufoca motorul, problema era mare daca ramanea deschis, sesizai instant Dupa multe teste/loguri, teste consum, driveabilitate, am ajuns la concluzia ca EGR e bine de anulat si de dat jos teava ce inca incalzeste admisia chiar daca el e inchis, dar cu modificarile aferente in soft. Blocare soft + deschidere vane turbo in zona EGR cu 30-40% + compensare avans dynamic cu +2 grade. Nu pot sa explic acum legatura directa intre vanele turbo si functionarea EGR ca ar fi mult de zis, dar pe scurt ideea e ca ele functioneaza intr-un sistem strans. Se creeaza backpressure intre motor si vanele turbo, presiune care e folosita pentru a fi aruncata spre EGR. Daca EGR e blocat fizic, gazele de evacuare raman in tensiune intre turbina si motor(pumping losses), fapt ce afecteaza combustia. Gazele nu iau calea rezistentei minime adica evacuare, deoarece daca va uitati la cum e proiectata turbina, gazele sunt nevoite sa treaca mereu prin turbina pentru a ajunge pe evacuare. Ganditi-va la vanele turbo ca la un furtun de apa, daca-l strangi ai presiune mare cu apa putina, dar apa ramane in tensiune pe furtun mereu, e exact acelasi principiu.
    1 point
  20. Raportul ideal de 14.7:1 nu este atins niciodata cu softul stock, si mai ales la noile motoare BMW care merg cu un amestec foarte sarac. Ipoteza despre EGT si care este influenta functionarii EGR-ului asupra vietii turbinei, sa poate verifica daca facem cateva masuratori simple. Exemplu: 1. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR on sa zicem la 2500 RPM. O denumim T1 2. Temperatura gazelor de evacuare cu EGR off la 2500 RPM. Va fi T1 + 5-10 grade 3. Temperatura gazelor de evacuare la 3500 RPM (aici egr-ul este oricum off). Temperatura va fi T1 + 40-50 grade in general. Chiar credeti ca o diferenta de 5-10 grade C in sarcina partiala influenteaza viata turbinei? Tinand cont ca EGT-ul la peste 3500 RPM este mult mai mare, si ca acolo nu se recircula nimic? Mai multi producatori anuleaza EGR-ul cand vand masini catre tari unde normele de poluare nu sunt asa de stricte ca in Europa. Caz concret este Opel, care a vandut ani buni masinile Turbo diesel catre Turcia cu EGR-ul dezactivat din soft. Fara nici o alta modificare in soft referitoare la inectie, avans sau mai stiu eu ce. Rolul EGR-ului este strict pentru a reduce nivelul de nitrati din gazele de evacuare prin reducerea temperaturii, si nicidecum pentru a proteja sau prelungi viata turbinei. Turbinele existau si au fost folosite cu mult inainte sa apara ideea de EGR. Cu respect!
    1 point
  21. L-am anulat azi, din soft.
    1 point
  22. A inceput o actiune a celor de la RAR pentru depistarea celor cu DPF off. Azi-noapte au fost la Unirii (multe taloane colectionate). Bafta celor fara DPF.
    0 points
  23. probabil prin probleme se refera la cele a la N47, care sunt probleme de design si nu au vreo legatura prea mare cu intretinerea sau km. Sunt destule motoare de la diferiti producatori cu probleme ce tin de erori de design/fabricatie si nu de exploatare. Daca nu ii dai ulei ala nu e motor cu probleme, ci e proprietar cu probleme . Luand in considerare ca 1.6i Turbo e motor de PSA, tind sa cred ca e unul ok, astia se pricep la motoare mici turbo, au o experienta mult mai bogata decat BMW, de asta si iau motoarele de la ei, si-or fi dat seama ca nu merita sa inventeze ei altceva cand ai deja ceva bun pe piata, asa ei le vand la fel de scump si nici nu au mai cheltuit bani pe R&D. Mercedes foloseste aceleasi motoare ale francezilor, in speta de la Renault.
    -1 points
  24. Istetule,ai venit tu sa-ti exprimi ironia,dpf e ok,presiunea diferentiala e buna,cenusa la fel,nu dau nici o teapa la nimeni,dar tu cand cumperi o masina si gasesti ceva la tester o mai iei?daca avea probleme cum sustii tu ar fi aparut direct martorul pe bord,pana una alta am cerut un sfat dar ca intotdeuna exista si judecatori ca tine care dau verdictul pe loc. Si pana una alta nu am nevoie de respectul tau .
    -1 points
  25. Sunt si multe F10 Manuale xdrive
    -1 points
  26. BMW 530xd M-Packet Interior/Exterior ORIGINAL An fabricatie : 2007 (prima inmatriculare 03.2008) Culoare : Neagra (Carbonschwarz metallic - culoare specifica M Packet) KM : 290xxx Motor : 3.0d - 2993cmc M57N2 Putere : DPF OFF + Soft - 280 CP / 600 NM Cutie : Automata 6+1 trepte Tractiune : 4x4 Optiuni imporante : - P337A - M Packet INTERIOR / EXTERIOR original din fabrica - S203A - Tractiune 4x4 - S205A - Cutie automata 6+1 - S2NPA - Jante 18” originale BMW - M Double Spoke 135 - S459A / S481A / S494A - Scaune Sport Incalzite + FULL ELECTRICE + Memorii (Interior Piele Neagra - Leder Dakota schwarz) - S522A / S502A - Bi-Xenon + spalator far - S403A - Trapa Electrica - S415A - Perdelute electrice spate + luneta electrica - S775A - Plafon negru M Packet - S431A - Oglinda interioara heliomata - S4BYA - Real Bamboo Woodgrain Trim Anthracite - S508A - PDC fata-spate - S534A - Clima automata pe bi-zonala - S544A - Cruise control with brake function - S609A - Navigation System Professional - S676A - HiFi Speaker System - S710A - M Leather Steering Wheel - S760A - High Gloss Shadow Line Scurt istoric : - Unic proprietar (leasing Germania 4 ani , pe urma inmatriculata in 2012 pe numele meu) - KM reali (carte service la zi) - Motor schimbat la 150 000km in Germania , la Ulm , in perioada de garantie , pe casco , la reprezentanta BMW de unde a fost cumparata - Acum aprox 15000km s-au investit in masina urmatoarele : discuri si placute fata spate (originale) , articulatie fata-spate (amortizoare,brate,capete de bara,rulmenti,etc) aprox 7500 RON - DPF off in 2014 , la aprox 200 000km si soft putere 280 CP. - 2 schimburi de ulei la cutia de viteze (150 000km si 230 000km) - Masina nu bate , nu troncane , trage foarte bine , cutia schimba perfect. - Estetic la interior arata foarte bine , la exterior prezinta mici zgarieturi si imperfectiuni (ca orice masina circulata in Bucuresti) dar nimic deranjant. - Fiscal la zi , toate actele originale de la achizitie pana in prezent , inclusiv factura de achizitie (a costat 68500 EUR) , carte service , manuale , carte de intertinere , 4 chei (2 telecomenzi , una de service si una de plastic) Pret : 9499 EUR usor negociabil la fata locului. Contact : 0721285395 Stefan Masina se poate viziona in Bucuresti Poze : Poze 2
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.