Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/18 in all areas
-
Vezi? Saracul animal nu te'a putut auzi din cauza mergi cu electrica ) Daca mergeai cu deasel dpf egr off te simtea dupa miros intai4 points
-
Masinile cu Connected Drive activ pot verifica aceste informatii din iDrive accesand aplicatia BMW INFO. Aplicatia a fost adaugata la CD din 1 noiembrie 2018. O sa revin cu niste poze sa vedeti despre ce e vorba, e mai simplu cand iti spune masina daca are recalluri sau actiuni de service, verificarea o face aplicatia de Connected Drive automat pe serverele BMW in baza VIN-ului. LE: Aplicatia in masina personala.3 points
-
Buna ideea, proasta implementarea. Am trimis si eu online o solicitare, unde a trebuit sa completez o gramada de chestii, inclusiv la ce dealer vreau sa se duca solicitarea, datele si orele preferate pentru programare (wtf?), si cred ca si sexul persoanei (sic!). Am primit un mail de la dealer in care mi se spune ca da, exista un recall, si ca trebuie sa sun la 0800... ca sa ma programez intr-un service. Cu alte cuvinte, toate campurile alea obligatorii din form au fost doar asa, pentru bucuria mea personala sa mai stau sa completez niste chestii aiurea. Concluzia: - daca voiau sa faca ceva util pentru clienti, puteau sa ia exemplu de la bimmer.work: pui VIN-ul, ti se spune daca ai sau nu recall. Instant. Dupa care ti se ofera optiuni pentru o programare - daca voiau sa le forteze mana clientilor sa dea datele personale ca sa-i spamuiasca dupa aia, macar puteau sa gandeasca si ei un pic procesul2 points
-
Este putin ciudat ca in loc sa schimbi distributia de 3000 ron cumperi 3 motoare care sunt mai scumpe. Cand pica distributia la asta poate o sa fi dezamagit de toate cele 3 motoare si ajungi sa il cauti pe al 4lea. Motorul N47 are buba lui distributia in rest nu am auzit nimic de rau.1 point
-
Salutare, am avut un E39/ 2.0D din 2001 si am avut aceeasi problema cu racitorul EGR...s-a spart si a inceput sa imi bage antigel in admisie, am mers asa aproape un an, si nu am luat foc! Singurul inconvenient era ca trebuia sa completez frecvent pierderea de antigel, si atunci cand dadea antigel pe admisie scotea un abur/fum dens, de culoare alba de ziceai ca sunt un CET in perioada de iarna. )) Deci problema nu e chiar asa noua, posibil doar ca acum sa apara in masa, si nu doar punctual...dar e de apreciat ca se ocupa si rectifica problema, eu la momentul acela a trebuit sa scot din buzunar undeva la 700 Euro pentru unul nou.1 point
-
@cos Eu am renuntat sa fac astfel de calcule dupa ce am gasit solutia ideala pentru deplasari pe distante scurte (10-15 km). Bicicleta! Nu e pentru oricine insa daca iti place sa faci sport o faci in orice conditii.1 point
-
Greierașii din uși provin de la butonul ,lock, care coboară când se încuie usile. Ornamentul rotund prin care trece are 3 lamele minuscule in interior iar acestea se rup in timp și nu mai țin butonul tensionat, e vorba de piesa 4 de aici: https://www.ebay.com/p/BMW-51417316859-Genuine-OEM-Lock-Knob-Bezel/1026248025 Am rezolvat-o ușor llipind bucatele rotunde din pâslă cu adeziv (se găsesc in magazin) in locul lamelelor rupte. La bord imi scârțâie câteodată capacul de deasupra pedalierului și mai des undeva intre clima și trimul mare. Din ce am citit pe forumurile de afara rezolvarea ar fi demontarea trimului, panoului de clima și ungerea tuturor îmbinările de plastic cu Gummi-Pfrge pentru chedere,1 point
-
Sa stii ca plasticul de sub torpedo este. L-am fixat mai bine si totul e ok acuma. O sa rezolv si platicul ala de la incuietori sa nu se auda nici ala asa din cand in cand. E super. Mersi mult baieti!!!1 point
-
Am reusit cu furtunele vacuum. Astazi am schimbat termostatul egr,simptome : temperatura apei nu crestea in timpul mersului la jumatatea ceasului. doar la relanti. Pentru istoricul masinii mai am de adaugat cateva: Navigatia a sosit acum o saptamana, deja este montata. Am ales sa iau un microfon mai bun , tot de la Erisin. Foarte multumit de el. Nu trebuie sa mai urlu in masina cand vorbesc la telefon. Am anulat clapetele de la admisie , pus (swirl flaps) Sambata am schimbat bujiile incandescente si releul. Aveam eroare de cand am luat masina. Am pus bujii Beru si releu tot Beru. Momentan nu am erori, totul functioneaza perfect. Mai am sa o incalt pentru iarna.1 point
-
Numele serviciului este, cum spune titlul topicului, "2.11.2018"?1 point
-
1 point
-
am facut acest torrent cu Road Map Europe EVO 2018-4 https://mega.nz/#!4L51iSKY!ko2qSFJficBZTbqeZZRJvB9VrM1IpdFhjIk33TOEd_A1 point
-
Brand-urile mari sufera cateodata de aroganta; acum sinceri sa fim, masina asta va face furori, si vrem nu vrem, este un model global, poate in Europa ne plac liniile mai simple, pure, dar pentru US sau China, Rusia, etc, masina asta e bibelou, are destule bling-bling ca sa satisfaca orgoliul. AAA, ca e mai evoluata decat modelul precedent, asta e fara doar si poate.Relevante vor fi testele de condus, insa si sportivitatea s-a democratizat, si cei ce au bani acum lucreaza in IT si sunt inconjurati de ecrane, deci o directie moale si Xdrive sunt must have.1 point
-
nu cred ca e cazul sa tratezi asa situatia cu uimeste-ne....ironie de 2 bani. in primul rand am spus "DIN CE STIU" daca distributia este aceeasi , si kit-ul de distributie imbunatatit este aparut din 2016...rezulta ca si alea au probleme. pe tine ce te face sa crezi ca nu sunt probleme la B47?? "Uimeste-ne"1 point
-
eu personal, nu voi trece in veci la masina electrica, atata timp cat legislatia o va permite. daca abia in 2040 nu vor mai fi acceptate a fi inmatriculate masinile cu ardere interna, in 2039 imi voi cumpara masina cu motor termic din ulltimul lot ca sa pot sa circul linistit cu ea inca 10 ani. ceea ce face Bala acum cu programarea incarcarilor, nu as putea sa fac in veci. Cand plec la drum, nici nu concept sa merg mai putin de 300km si sa fac pauza...si aia de maxim 15 minute. Practic, nici la mare sa nu pot pleca si sa merg cu o viteza indeajunsa cei 220km care ii am de acasa pana pe plaja ar fi teribil. si nici la Tesla care are autonomie de 400km sau la Mercedes EQ sau Audi Etron tot cu 400km estimati..daca te dai la masina, cobori autonomia la jumatate si abia ajungi la mare cu un "plin". nici hibridul nu il voi accepta, atata timp cat ingreuneaza masina cu echivalentul greutatii unui porc si mai ia si din portbagaj si se duce dracul si handlingul din cauza greutatii. plus ca masina, dpmdv, trebuie sa horcaie, sa faca in toate felurile ca de asta e masina. No offence Bala, dar daca as avea masina ta, asta ar fi cel mai mare stress care l-as putea avea in fiecare zi, pe langa cele deja existente.1 point
-
am imbracat singur un volan de bmw M e39 in piele neagra .am scos pielea vechea am facut sablon dupa o alta piele (o fusta cumparata de la SH m-a costat 30 ron) si mam apucat de treaba !(totul ma costat 40 ron ) daca sunteti interesati o sa va dau detalii!!! :twoup:1 point
-
Eu m-am gandit ca fiind un club auto , din 10-20 de persoane macar una-doua are o mica afinitate spre lucruri de migala si ar putea sa-i iasa din manute ceva frumos si de care toti sa fie multumiti , dar nu va stiu , desi as dori si nu stiu ce faceti voi cand va intalniti <_< . Am sa incerc sa pun ceva poze in zilele urmatoare , sa va faceti o idee despre ce vb eu .1 point
-
Tinand cont de faptul ca acet topic NU este la bursa , ci la Intretinere auto , asta inseamna ca este pentru ajutorul co-forumistilor si nu neaprat pentru profitul cuiva , astfel incat scriu si eu acest post . Se gaseste in targ la Vitan kit de imbracare in piele a volanului , PIELE , nu vinilin , la 40 ron . Kitul este bulgaresc , o cutie de plastic rotunda care contine mansonul volanului din piele impaturit , acul pentru "cusutul" mansonului si ata de croitorie , speciala pt piele . Sunt doua marimi , una pt volane mai mici , gen Logan si altele pt volane mai mari . Eu am vazut in 2 culori , negru si gri , eu mi-am luat negru si cu ajutorul tatalui mi-am imbracat volanul in piele . Il am de aprox 3 luni , se mentine ok si cred ca a meritat "investitia" . Pielea este cu gaurele mici , nu uniforma , ca cea din poze si cu putina rabdare si pricepere eu zic ca merita banii cu prisosinta . Pe viitor daca sunt curiosi si doritori am sa incerc sa fac poze , dar numai la cerere . V-am spus de asta ca sa ajut pe cine este interesat si poate nu-si permite sa dea mai mult , sau care pur si simplu prefera sa-si lucreze singuri si cu putini bani masina . Eu NU vand si nu castig nimic din asta , sa nu interpretati gresit !1 point
-
0 points
-
-1 points
-
Exact 55.000 km la mine din 2.01 18 Harss harss face distributia si nu stiu ce mortii masii nu se mai rupe lantu ,patina.... odata sau ce o fi pe acolo.. am 3 motoare n47 / 177cp de rezervĂŁ Dedicatie speciala pentru ĂŁla CARE MĂ FĂCEA ,,PROST,, PE AICEA ! Eu am luat motoarele sa fie de de rezerva acolo in caz de ceva-1 points
-
Era o expresie, ideea de baza era ca iese mai bine daca ia un motor mult mai putin rulat cu garantie si sa il instaleze + sa aiba si anumite piese de schimb de la cel de pe masina decat sa il repare...-1 points
-
...simplu si la tinta, in cic FSW_PSW ai o linie NAVI_POSITION_MENU-ĂÂťaktiv, schimba pe nicht_aktiv si ai rezolvat "problema".-1 points
-
Necesita codare dupa. Ai eroare pe Ibs? Sau doar banuiesti asta? Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
am masurat cu un aparat de masura tensiunea de incarcare cu ibs conectat si deconectat.cu ibs-ul conectat imi arata valoarea de 14.05v iar cu el deconectat valoarea de 14.01v,ori din cate stiu cu ibs-ul conectat ar trebuie sa-mi afiseze pe aparat undeva la aproape 15v daca nu 15.2v in incarcare.De aici rezulta ibs defectuos.Daca conectez ibs-ul apare in bord:high discharge,daca-l deconectez dispare avertizarea. vreau sa schimb ibs-ul pt. ca am mers aproape 1 an de zile cu el deconectat si nu am procedat corect pt. ca mi-a uzat prematur bateria.M-am luat dupa multi oameni ca e bine sa merg fara acel senzor blestemat ca nu se intampla nimic,dar am constatat pe pielea mea ca am distrus o bateria practic noua din cauza acestui senzor deconectat.-1 points
-
Hk din masina mea mi se pare ca suna excelent. Am ascultat si B&O dintr'un seria 6 2018 si este diferenta de maxim 10% intre ele, daca poti nota diferenta in procente. Daca esti din Buc si nu ai mai ascultat HK la f10, chiar te invit.-1 points
-
Salut club am o problema de ceva timp și nu reușesc sa ii dau de cap , mai exact totul a plecat de la pierderea uleiului sa gĂŁsit turbina defecta , am reparat turbina dar uneori lucra alteori nu am avut scurt ĂŽntre ecu și actuator am fost la un electrician am refĂŁcut instalația , mi-a zis ca debitmetru nu lucreazĂŁ in valori , l-am schimbat și pe acela și mașina totuși face la fel , Menționez ca turbina fluiera și nu deschide bine actuatorul la turație micĂŁ trebuie apĂŁsatĂŁ accelerația de mai multe ori și ĂŽși da drumul actuatorul are 2 pete de vopsea Galbena , bĂŁnuiesc ca a mai fost schimbat cu unul second hand . Mai exact turbina noua , instalația electricĂŁ noua debitmetru nou soft egr și DPF Off și filtrul scos ieri am fost de am pus debitmetru și sa gĂŁsit și o eroare pe actuator care au șters-o bĂŁieți am dat o tura , nu a Mai apĂŁrut , a mai patit cineva așa ceva ? Și care sunt simptomele unui actuator defect ? Ajutați-ma va rog. Ma confrunt cu aceasta problema de ceva timp Și vreau sa o rezolv , fĂŁrĂŁ actuator sa deschidĂŁ ma ia și un logan , sa schimb actuatorul ? Pana acum am mers fĂŁrĂŁ debitmetru , și parca mai rar ĂŽmi cĂŁdea actuatorul , acuma cu debitmetru parca mai des , la prima cheie lucreazĂŁ actuatorul dar deschide la fel de prost de fluiera și când scade in turatie sub 2000 incepe sa garaie (fleoscaie ) .-1 points
-
Probabil asa au fost codate, sa mearga pe drl faza scurta si pozitia. Se rezolva din codare, in mod normal e doar angel-ul.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00