Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/08/18 in all areas
-
Salutare ! Am schimbat bucsele de pe fata si jantele cu tot cu anvelope si masina se prezina foarte bine acum. Am mai schimbat becurile xenon cu unele philips . Am ales style 328 de pe f10 si anvelope pirelli p7 blue. Momemtan ma mai gandesc la splitere pe fata. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk6 points
-
Bateti campii amandoi, nivelul de receptie pentru modulul telematics indiferent care e el nu este afisat nicaieri, se poate vedea pe diagnoza si atat.2 points
-
Asa imi face si a mea, chiar si dupa schimbul total de ulei in cutie.. Efectul de "slingshot".. Flush inseamna sa schimbi cu totul, cu un aparat special; metoda gravitationala insamna sa dai doar baia jos si dupa sa completezi cat a curs1 point
-
Consumul mare de ulei poate apare pe la cozile supapelor sau uzura mare a.segmentilor .Daca faci un test al compresiei te lamuresti rapid si vei economisi multi bani1 point
-
Vei fi tras de urechi de "comisia de arbitraj" bmwclub.ro pentru ca ai pus jante pe 19 iarna. Conform lor, niciodata iarna sa nu pui jante mai mari de 16.1 point
-
1 point
-
Bara aia de semnal reprezinta semnalul telefonului tau... Masinile nu au niciun SIM propriu-zis, nu e ca la VAG.1 point
-
Serviciile vor fi disponibile pentru masinile care au in dotarea de fabrica 6AE sau 6AK deci sunt echipate cu un modul pentru telematics (TCB sau ATM). Toate masinile BMW cu optiunea telematics au un ESIM (embedded SIM) care face parte dintr-un Private Network BMW. Furnizorul de conectivitate pentru BMW Telematics in Europa este Vodafone NL si toate sim-urile din masini beneficiaza de roaming gratuit pentru transferul de date conform reglementarilor UE. Pentru a preveni volumul mare de date anumite servicii nu sunt disponibile in afara unei liste de tari cu care Vodafone NL are acorduri de roaming pentru volume mari de date. Aici ma refer la Map Update OTA si Online Entertainment. Daca intereseaza pe cineva pot sa public lista de operatori unde este permis update-ul de harta OTA si OE. Referitor la RTTI. In tarile din Vestul Europei RTTI are la baza FCD (floating car data) furnizat de operatorii de telefonie mobila. Exista acorduri intre furnizorul de date RTTI pentru BMW si operatorii din mai toate tarile din Europa de Vest in baza caruia datele de pozitie pentru toate telefoanele din reteaua GSM sunt transmise anonim de catre operatori iar furnizorul de serviciu folosind un algoritm destul de sofisticat suprapune miscarile de terminale peste harta de strazi. Practic, orice posesor de telefon (si nu neaparat smartphone) furnizeaza date pentru RTTI deoarece reteaua GSM stie cu precizie de cativa zeci de metri pozitia fiecarui terminal in retea pentru ai putea ruta apeluri in sau out. Din acest motiv RTTI este extrem de precis, actualizarea de date se face in masina la fiecare 3 minute si viteza estimata pe o portiune de drum are o eroare de +- 3kmh. Desigur datele sunt agregate si cu informatii venite de la autoritatile locale, politie, etc. Repet, asta se intampla in Europa de Vest unde RTTI este disponibil. In Romania nici un operator GSM nu furnizeaza FCD iar info de la autoritati este egal cu zero, de aceea BMW a optat pentru alt furnizor de date si anume "Here". Vezi link: https://www.here.com/en/partners/strategic-alliances/bmw BMW furnizeaza catre HERE datele de care dispune de la masinile proprii, HERE le integreaza cu alte surse (Google) si le trasmite inapoi spre BMW in formatul RTTI. In aceasta varianta, precizia si acuratetea nu vor fi ca in Germania de exemplu dar vor fi foarte aproape de ce furnizeaza Waze si este un inceput bun. Romania nu este singura tara in care se merge pe aceasta varianta, la fel va fi si in Ungaria, Cehia, Slovacia si inca cateva.1 point
-
Din 20 noiembrie pentru masinile noi Gxx se poate face inregistrarea pe portalul de Romania. Pentru Fxx si masinile mai vechie de 10/2018 serviciile se vor putea cumpara din CD Store Romania din martie 2019. Serviciile disponibile pentru RO vor fi din 20 noiembrie : RTTI, Remote, BMW Online, Carplay si Concierge in engleza si din martie 2019 : Concierge in limba romana.1 point
-
Si eu am vortex. Masina are 389054 km, cu turbina schimbata pe la 360k km. De atunci nu mai am ulei pe racirea turbinei..., si cel mai important - ulei pe senzorul MAF (debitmetru). Asa ca.. e prea tarziu sa trec pe filtrul celalalt. De ce sa imi fac probleme unde nu sunt? Ma tem mai mult sa nu crape lantul (ca e originalul inca acolo) la cum trage motorul acum (ca in prima zi ).1 point
-
Vezi? Saracul animal nu te'a putut auzi din cauza mergi cu electrica ) Daca mergeai cu deasel dpf egr off te simtea dupa miros intai1 point
-
Eu am avut tip vortex, le schimbam intre 60 si 80k. Am facut peste 400k cu masina, nicio problema. Am vandut-o si inca mai merge. Nu m-as apuca sa pun cu element filtrant cand masina a avut vortex din start. Asta e doar parerea mea, din experienta proprie. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Hai ca a inceput joaca . Mi-a dat eroare azi : adblue system fault Am sunat un prieten )) si mi-a zis ca e posibil sa rezolv problema completand cu Ad blue. Au mai intrat aprox 4 litri. Maine ies cu ea ... naspa e ca maine am programata o plecare pan’ la mare ( plimbare cu noua masina (( )... cu nevasta, copii, catel... tot neamu’. Mi-e tarsa sa nu raman cu ea pe acolo1 point
-
1 point
-
Cand am trecut de la BMW la Castrol nu a facut spume, la fel si cand am trecut de Castrol la Mobil si dupa la Mannol. Pana acum nu am auzit pe nimeni care sa se fii plans de spume sau alte reactii dupa ce a schimbat brandul de ulei. Mai asteptam si alte pareri ... Oricum este ciudat...1 point
-
1 point
-
Oooo, odorizant BMW De remarcat si emblemele de pe capote noi. Pana la noul interior, nu ar strica o curatare de tapiterie. Ce inseamna S8SPA Steuerung COP Control unit COP? Sa te poarte sanatos!1 point
-
Ma refer sa pui Akrapovich la un N55.. nu stiu ce evacuare are el deja.. el are motorul S55 oricum.0 points
-
Foarte frumos sunetul... de cand asteptam. Oare se poate scoate ceva macar apropiat dintr'un N55? Poate cu un akrapovich cap coada.0 points
-
Probabil ca o uzura exista.. treaba asta nu pot spune ca este normala dar nici atat de unica incat sa spun ca esti singurul afectat. M'am documentat pe internet si am gasit cateva software care mai atenueaza.. Cred ca singura solutie reala este overhaul la cutie.. insa, personal, astept pana face mai rau.0 points
-
Vorbesti prostii aici, am bara aia de semnal sus indiferent daca am telefonul conectat sau nu, testeaza.0 points
-
Cum a-i montat anvelopele cu canal 8J pe spate ,nu sunt prea ĂŽntinse ? Ăn rest foarte frumoasĂŁ maĂâ˘ina . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk-1 points
-
Gura sparta ce am avut, gata cu uitatul dupa masina, iar m-au expediat din birou, urmeaza sa stau un an pe drumuri si prin hoteluri, iar voi sta numai la volanul unor Infiniti Q50, Q60, Cadillac-uri si ce altceva voi mai gasi de inchiriat. Ieri configuram un M5 cu Competition Package, arata bine masina, din pacate nu am ajuns sa si conduc una pana acum tot din lipsa de timp.-1 points
-
Salutari si nu v-am uitat. Dar. Vremea fuse cruda si cu ploaie/zapada si temperaturi in jur de 0-1°C, asa ca iesirea pe circuit se amina pe anul viitor. Miercuri ar fi vreme buna dar circuitul este inchis. Am incercat si ieri si azi sa inregistrez start si niste popcorn pe loc, din pacate mereu am dat peste spectatori. Si cum nu am chef de politia locala am renuntat sa mai performez. Sper ca miercuri, ultima sansa, sa imi iasa ceva. Am ajuns la 2600km, motorul, cutia si restul merg din ce in ce mai bine, ma invat si obisnuiesc si eu cu ea incetul cu incetul. Pe autostrada tot pe la 260 am ramas, e plin si nici nu prea o simt bine asa ca vmax poate tot la anul. Consumul calculat de la "inceputuri" a trecut de 12 l/100, "ajutat" de mai desele deplasari la peste 200 si unor scurte dar dese jocuri in 2-3-4 si S3. Chiar si la 7000 si peste nu cere sa fie schimbat. Am inceput sa presimt cand vrea sa rupa tractiunea si stopez un pic apasarea pe acceleratie. Uneori cand trec din R in D ma mai prinde ca sint nerabdator si cupleaza dupa ce eu i-am dat deja 1500-2000 ture...urmeaza o secunda de patinat pe loc pina il las iarasi la relanti sa poata pleca de pe loc. Cineva a pus un M4 CS pe stand si a scos 490CP si 640Nm. Felul cum sint dezvoltate e si el bun: masina are peste 500Nm aproape de pe la 2000rpm si cuplu ramine peste 600Nm pina dupa 4500rpm. Puterea nu scade sub 450CP la sus in ture pina in limitator. Deci poti sa turezi complet si apoi sa schimbi la redline. De prin materiale despre CS am mai gasit ca GTS are cam 50kg downforce la 200, CS are 4kg iar M3/M4 Comp sau normale au 12kg in spate si 24 kg in fata de "lift". Presiunea de supraalimentare este de 1,4 bar, marita de la 1,25. Despre intretinere: prespalare cu spuma snow foam valetpro, spalat masina la 2 galeti, cu gratare, manusa gyeon si meguiars, sampon koch chemie nano. Printre, dat pe jante cu Liquid Elements Dust Craker (e mai fin, dar daca nu sint sigilate ceramic, merge si Nigrin Turbo. La Z4 mi-a tinut jantele 8 ani de zile imaculate!) si o lopatita cu burete la cap (desi s-ar putea sa trec la ceva normal, ca e prea artista scula). Apoi apa multa, aer comprimat pe la canturi si jante si uscate cu prosoape Liquid Elements Black Hole, de 1400GSM. Un prosop mi-a uscat masina la 8 grade afara. Imediat dupa sterg cu o carpa umeda (vorba vine, prosoape mai mici Liquid Elements Purple Monster, speciale pt polish) si Nanolex Final Finish. Nu prea pun detailer normal pe ea, are folia si ceramica, asa ca la 4 spalari dau cu Sonax Bright Detailer sau Servface Care Seal pt intretinerea ceramicii de pe folie. Nanolex FinalFinish il pun pt ca e (un pic) quick detailer si (mult) ceva ce ajuta la uscatul fara "pete de apa" (aici apa e foarte foarte...si in o data foarte dura. Si desi scrie ca la furtun iese apa dedurizata, nu e deloc asa). Sint foarte multumit de el! La final cand totul e uscat si detailed, dau cu wax pe piele, cat sa o tina moale. De spalat nu o spal cu nimic, doar o sterg cu o carpa putin umeda. E sigilata asa ca asta ajunge sa indeparteze tot. Alcantara cu buretelul special, usor doar ca e inca ca noua. Volanul e ca nou, port manusi. Toata bibileala imi ia vreo 1h si ceva si ma costa cam 10-15€ in jetoane. Niste tineri au amenajat o hala unde ai boxe cu tot ce iti trebuie si unde poti sa stai pina esti gata, chiar daca speli la galeata si stai cu orele. Au si aparat de curatat si spalat covorasele, aer comprimat pt uscat, etc. Pt cine nu are, au si galeti, manusi, bureti si pensule de imprumutat.-1 points
-
Da, se masoara densitatea masinilor sau cat de repede trec; Bmw ori isi face singur calculele, ori le cumpara de la cineva (cum ar fi google). Masinile au SIM in ele prin care primesc internet si SOS call. De asta ai pe navi si o bara de semnal sus-1 points
-
Am gasit asta. Cel putin asa sunt calcualte in afara.. desi nu ar trebui sa fie diferit la noi. "Here is how RTTI works: data is taken from movement profiles from the cellular network, GPS data from vehicle fleets, smartphone apps and police reports."-1 points
-
-1 points
-
Da, face sens ce spui tu. Stiu ca am citit pe undeva odata ca are si o chestie 'de avarie', cand face regen la fiecare 20L de combustibil consumat. La mine pare plauzibil scenariul asta, cu toate ca nu-mi pot imagina care ar fi cauza, fiindca masina nu are nicio eroare, nimic. A avut una pe EGR si l-am schimbat, dar tot asa face regen. Cand era mai tanara parca tin si eu minte ca facea tot pe la 7-800km. Intre timp am schimbat si ECU, odata cu kit-ul performance, si mai tarziu am realizat ca face regen mult mai des, dar nu-mi dau seama daca e din cauza ECU-ului performance sau altceva. O sa incerc sa verific si eu cantitatea de soot din DPF in ISTA, sunt curios. DPF life left in ISTA imi indica ~130k km.-1 points
-
Daca datele sunt intersectate si cu google inseamna ca RTTI merita si ca este precis. Poate odata cu lansarea serviciului nu o sa mai fie nevoie sa tinem GPS pe telefon cu navigatie in masina disponibila...-2 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00