Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/09/18 in all areas
-
Au probleme cu bunul simț, organizarea și echipa ĂŽn general.2 points
-
Am retrimis formularul la BMW Filaret. Mi-a venit răspuns în 5 minute. De la Bavaria Băneasa tot liniște și mai sunt și clientul lor. Prost tot eu2 points
-
Ăn mod "miraculos" ProLeasing Ploiești suna dupĂŁ doar 45 de min de la depunerea solicitĂŁrii. De la BĂŁneasa nu am primit nici un rĂŁspuns dupĂŁ 1 sapt Exista recall pt E90 la problema conectorul de la aeroterma, se poate merge la orice dealer2 points
-
UPDATE - Am retrimis formularul catre reprezentanta din Oradea (vazusem intr-un post anterior ca sunt operativi), mi-au raspuns in 2 ore ca am rechemare pentru cardan fata.2 points
-
2 points
-
In mod normal, o rafinarie "livreaza" combustibil la toate statiile din zona. Asa ca depinde cate rafinarii sint prin preajma si cat e dispusa compania respectiva sa plateasca pt transport, doar ca sa aduca combustibil din alta parte. Asa ca difera doar pachetul de aditivi adaugat combusitibilului produs STAS. Ai un tanc unde ai preparat STAS (la benzina ai multe retete, e mai liber decit la motorina) si de acolo o conducta trage direct catre cisterna (camion, vagon, vas). La conducta se afla racordate si diverse vase mai mici care contin pachetul de aditivi ai firmei respective. Daca vezi o rafinarie in vest, stai la poarta si ai sa vezi cum ies cisterne de la toate firmele petroliere2 points
-
Salutare, dupa ce v-am urmarit o perioada lunga de timp (4 ani mai exact) avand experiete anterioare cu marci precum vw, skoda, audi, renault, mercedes a venit momentul sa incerc si grupul bmw. Masina mea este un Bmw F31 320d X-drive 184 ps, fabricatie 09.2014 masina a fost achizitionata de mine personal din germania la 145.000 km, acum 2 saptamani. Modificari facute: - Volan M cu cruise control neavand din fabrica, activare. - Grile performance - Detailing Ace :D Standard Equipment 2FH 16"light Alloy Wheels V-spoke 390 16"lm Raeder V-speiche 390 4CG Int.strip Satinsilver Int.leisten Satinsilber Matt 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Iinnen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Through-load System Durchladesystem 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DA Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 520 Foglights Nebelscheinwerfer 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services Concierge Services 6AP Remote Services Remote Services 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm Komforttelefonie Mit Erw. Smartphon 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 698 Area-code 2 Area-code 2 7R7 Innovation Package Innovationspaket 7VB Comfort Package Comfort Paket 7XP Navigation Package Connecteddrive Navigationspaket Connecteddrive 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz1 point
-
Sa mai punem cateva zeci de banner-e pe forum, si sa dam toti click pe ele, poate se strange de un server de email nou zic.1 point
-
Eu asa le am cu setupul normal 245 si 275 fata . E la limita 9j cu 245 dar e ok .1 point
-
Oameni seriosi. La Bavaria numai ĂŽn dezamĂŁgiri stĂŁm ĂŽn ultima vreme...1 point
-
Daca este route ai gresit topicul ! Aici se vorbeste despre next! Pt route atat costa1 point
-
@myx, jantele alea pe 19 sunt ce trebuie: simple si usoare. Cum am decis momentan sa nu mai vand masina (gratis), cred ca o sa imi iau si eu un set. Daca nu ma razgandesc iar . Sa le plimbi cu placere!1 point
-
Deja a trecut aproape o saptamana de cand am completat formularul pentru Bavaria Baneasa si nu am primit niciun semn. Il voi retrimite astazi catre alt dealer, dar asta nu face decat sa imi confirme parerea proasta despre aceasta reprezentanta.1 point
-
DragĂŁ E, Ăți mulțumim pentru solicitare! Un reprezentant Sibiu - Automobile Bavaria te va contacta ĂŽn cel mai scurt timp și ĂŽți va oferi informațiile solicitate. Cu stimĂŁ, Echipa BMW 4 Noiembrie1 point
-
Craiova - Automobile Bavaria <noreply@formresponse.com> joi, 1 nov., 21:39 (Acum 7 zile) către eu Îți mulțumim pentru solicitare! Un reprezentant Craiova - Automobile Bavaria te va contacta în cel mai scurt timp și îți va oferi informațiile solicitate. Cu stimă, Echipa BMW Niciun raspuns de 7 zile...nu mai incerc in alta parte, nu-mi convine lipsa asta de indiferenta. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: MHS Craiova (slabut)1 point
-
Da, si la Bavaria Otopeni e cam acelasi lucru. Am completat pe 5.11 si inca nici un semn.1 point
-
Da, face sens ce spui tu. Stiu ca am citit pe undeva odata ca are si o chestie 'de avarie', cand face regen la fiecare 20L de combustibil consumat. La mine pare plauzibil scenariul asta, cu toate ca nu-mi pot imagina care ar fi cauza, fiindca masina nu are nicio eroare, nimic. A avut una pe EGR si l-am schimbat, dar tot asa face regen. Cand era mai tanara parca tin si eu minte ca facea tot pe la 7-800km. Intre timp am schimbat si ECU, odata cu kit-ul performance, si mai tarziu am realizat ca face regen mult mai des, dar nu-mi dau seama daca e din cauza ECU-ului performance sau altceva. O sa incerc sa verific si eu cantitatea de soot din DPF in ISTA, sunt curios. DPF life left in ISTA imi indica ~130k km.1 point
-
Salutare ! Am schimbat bucsele de pe fata si jantele cu tot cu anvelope si masina se prezina foarte bine acum. Am mai schimbat becurile xenon cu unele philips . Am ales style 328 de pe f10 si anvelope pirelli p7 blue. Momemtan ma mai gandesc la splitere pe fata. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk1 point
-
1 point
-
Multumesc de informatii,intradevar am cautat si la modelul asta sunt doar pe 18 originale O sa mai caut,vreau neaparat un set de jante pe 17 pentru vara,masina e ed si poate nu bate la ochi daca pun 1 inch in plus . Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
prea multe secrete , eu am facut montaj cu 150 E complet ,a inclus cablajele , eu am adus fibra optica ,a iesit impecabil ,inclusiv decupaje fata usa spate .O zi , o singura persoana .1 point
-
A montat intercoolerul si s-a simtit o imbunatatire destul de clara :twoup: a mersului motorului - se tureaza mult mai usor, accelereaza mai bine si se infige clar mai bine la viteza mai mare. Deocamdata nu am testat-o decit in Bucuresti si in aglomeratia asta nu am verificat-o si la viteza mare ci doar la demaraje. Schimbarea "vizibila" cred ca va fi pe sosea - sau cele 2 "autostrazi", unde sigur intercoolerul isi va face mai bine datoria de a raci aerul comprimat de turbocompresor. Indepartarea stratului de mizga de ulei va permite un transfer mai bun al caldurii la aerul inconjurator si deci racirea aerului comprimat furnizat de compresor la viteza mare 150 - 200 ... Km/h. Am sa explic "intuitiv- babeste" ce cistiguri aduce o curatire de intercooler si de ce creste putin puterea motorului. 1) Scade frecarea aerodinamica din intercooler si motorul se alimenteaza mai bine cu aer. Coeficientul de frecare dintre aerul comprimat si mizga de ulei este clar mai mare decit cel dintre suprafata de aluminiu curat si aer. Mizga neregulata este ca un "scotch" pentru curgerea aerului. Va creste deci coeficientul de umplere al cilindrilor si deci puterea motorului. 2) Creste volumul de rezerva a aerului comprimat cu aprox 0.3 litri prin inlaturarea stratului de mizga de ulei care acopera interiorul intercoolerului. Un calcul simplu: - suprafata de schimb de caldura este "groso modo" de aprox 1 m patrat, sa presupunem ca stratul de mizga avea cam 0,3 mm (10000 cm patrati X 0.03 cm = aprox 300 cm cubi). Acest volum suplimentar de aer comprimat este disponibil imediat atunci cind turatia motorului creste. Am sa fac o paranteza cu Audi A4 131 CP Pompe Duze din 2002 - acesta are pe traseul de aer comprimat un rezervor de aer comprimat care atenueaza si socurile din admisie, in plus permite alimentarea brusca a motorului cu acest aer cind turatia creste brusc. Pina creste turatia turbinei dureaza ceva, are si ea inertie, dar aerul comprimat deja este disponibil din acest rezervor. De aceea A4 are un "zvic" in acceleratie cam pina la 100Km/h pe ora, dupa aceea nu mai accelereaza tot asa trebuie reumplut acest rezervor. La ridicarea brusca a piciorului de pe acceleratie turbina la A4 furnizeaza ceva mai mult aer, el se "stocheaza" in acel rezervor inlaturind si fenomenul de pompaj al compresorului. La BMW este putin invers, acceleratia creste pe masura ce prinde viteza masina si dupa 100 Km/h accelereaza ceva mai bine ca A4. Motorul de BMW "asteapta" turarea turbinei pentru furnizarea aerului comprimat. O paranteza - la noul BMW 335d, un motor de 3000 cc cu 2 turbine, una de diametru mai mic si alta de diametru mai mare. Turbina de diametru mic are inertie mai mica si se tureaza imediat, ea asigura debitul de aer comprimat pina ce intra in functiune si cea cu diametrul mai mare. Aici este si o problema de gazodinamica curgerii aerului comprimat - sa nu se "incurce" cele doua compresoare legate in paralel. 3) Ultimul factor si cel mai important este scaderea temperaturii aerului comprimat. Scaderea temperaturii inseamna cresterea densitatii aerului. Crescind densitatea aerului comprimat, creste si debitul aerului aspirat si masurat de mult discutatul "debitmetru". Crescind debitul masic de aer se introduce mai mult combustibil si rezulta o putere ceva mai mare disponibila. Va creste in acest caz si debitul cazelor evacuate care vor accelera turbina ceva mai tare care la rindul ei va suplimenta putin debitul de aer. Concluzie: turbina se invirte ceva mai repede pina puterea consumata de compresor va fi egala cu furnizata de tubina. Deci motorul este supraalimentat mai bine. Presiunea, dupa compresor, la putere maxima este de aprox. 2 bar. Mare Atentie! :twoup: Daca va hotariti sa faceti aceasta operatie "cam murdara" la remontarea intercoolerului Atentie !!!. Furtunele de cauciuc sa fie foarte curate si uscate. Scopul este sa fie frecare mare intre intercooler si furtune. Daca sunt unse, furtunele se pot desprinde. Presiunea aerului comprimat la 2 bar tinde sa smulga din interooler cu forta de peste 60 - 70 Kgf !!! furtunele si poate sa le desprinda din coliere. Daca se desface un furtun, compresorul nu mai are rezistenta si turbina se va supratura si sunt sanse sa se distruga turbocompresorul.1 point
-
Daca te uiti la 60 usd cand ai masina de peste 15 000 euro atuncea iti recomand sa iti pui placute de frana sh. https://bmw-navigation-update.com/product/bmw-fsc-code-next-2018/ Poftim cu 12 dolari ! Bafta0 points
-
CONNECTED DRIVE > OPTIONS > UPDATE BMW SERVICES Lasa masina sa intre in sleep si la urmatorul restart va aparea.0 points
-
Vei fi tras de urechi de "comisia de arbitraj" bmwclub.ro pentru ca ai pus jante pe 19 iarna. Conform lor, niciodata iarna sa nu pui jante mai mari de 16.0 points
-
cred ca intrebam mai mult ca sa ma aflu in treaba, pt ca, in fond, nu pot eu apasa pe frana cat poate masina asta frana. si cu cei 190cp pe care mereu i-am considerat insuficienti...99% din timp merg pe ecopro sau pe confort iar mai multi cai am avut nevoie doar atunci cand faceam sau gandeam o depasire prosteasca sau cand ma harjoneam pe autostrada cu o Honda Accord, un Audi A6 sau un E klasse Cabrio. sa incerci diferite upgrade-uri sau nemultumiri, e pur si simplu(dpmdv) doar cand te afli in treaba sau efectiv nu mai stii ce sa mai faci cu banii si cred ca nu sunt mai multi de 5 astfel de insi aici pe forum-1 points
-
Ca si sidenote, am luat discuri+placute ATE pentru e90 si dupa nici un an au facut microfisuri discurile pe toata suprafata. Nu mi'am batut joc de ele sa fac burnout sau cine stie ce prostii, au fost folosite in regim normal. De curand au inceput sa si bata involan. Never again ATE.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Exact 55.000 km la mine din 2.01 18 Harss harss face distributia si nu stiu ce mortii masii nu se mai rupe lantu ,patina.... odata sau ce o fi pe acolo.. am 3 motoare n47 / 177cp de rezervĂŁ Dedicatie speciala pentru ĂŁla CARE MĂ FĂCEA ,,PROST,, PE AICEA ! Eu am luat motoarele sa fie de de rezerva acolo in caz de ceva-1 points
-
Nu mai tai nimic si NU am nimic de vanzare !! Imi permit sa tin 3 motoare per LIFE ,de rezervĂŁ !! De ce face ,,harss harsss,, de 55.000 la mine si nu i mai crapĂŁ distribuția nu ma pot pricepe !! Nu mai zic ce talpĂŁ....-1 points
-
Banuiam ca asa se va percepe dar crede-ma ca eu folosesc navigatia , afara, o data pe an si nu prea am nevoie. De asta nu prea as da 60 USD, nu ma intelege gresit. Pretul de 12 USD vad ca este pentru alte tipuri de navigatii, a mea este ROAD MAP EUROPE ROUTE 2018-1, nu e NEXT SAU ALTE TIPURI SA INTELEG CA POT LUA CU 12 USD SI TIPUL MEU DE NAVIGATIE ? Pe acest site e cu 59,99 USD cum am spus eu... https://bmw-navigation-update.com/product/bmw-fsc-code-route-2019/ MULTUMESC ANTICIPAT !-1 points
-
BMW 530xd M-Packet Interior/Exterior ORIGINAL An fabricatie : 2007 (prima inmatriculare 03.2008) Culoare : Neagra (Carbonschwarz metallic - culoare specifica M Packet) KM : 290xxx Motor : 3.0d - 2993cmc M57N2 Putere : DPF OFF + Soft - 280 CP / 600 NM Cutie : Automata 6+1 trepte Tractiune : 4x4 Optiuni imporante : - P337A - M Packet INTERIOR / EXTERIOR original din fabrica - S203A - Tractiune 4x4 - S205A - Cutie automata 6+1 - S2NPA - Jante 18” originale BMW - M Double Spoke 135 - S459A / S481A / S494A - Scaune Sport Incalzite + FULL ELECTRICE + Memorii (Interior Piele Neagra - Leder Dakota schwarz) - S522A / S502A - Bi-Xenon + spalator far - S403A - Trapa Electrica - S415A - Perdelute electrice spate + luneta electrica - S775A - Plafon negru M Packet - S431A - Oglinda interioara heliomata - S4BYA - Real Bamboo Woodgrain Trim Anthracite - S508A - PDC fata-spate - S534A - Clima automata pe bi-zonala - S544A - Cruise control with brake function - S609A - Navigation System Professional - S676A - HiFi Speaker System - S710A - M Leather Steering Wheel - S760A - High Gloss Shadow Line Scurt istoric : - Unic proprietar (leasing Germania 4 ani , pe urma inmatriculata in 2012 pe numele meu) - KM reali (carte service la zi) - Motor schimbat la 150 000km in Germania , la Ulm , in perioada de garantie , pe casco , la reprezentanta BMW de unde a fost cumparata - Acum aprox 15000km s-au investit in masina urmatoarele : discuri si placute fata spate (originale) , articulatie fata-spate (amortizoare,brate,capete de bara,rulmenti,etc) aprox 7500 RON - DPF off in 2014 , la aprox 200 000km si soft putere 280 CP. - 2 schimburi de ulei la cutia de viteze (150 000km si 230 000km) - Masina nu bate , nu troncane , trage foarte bine , cutia schimba perfect. - Estetic la interior arata foarte bine , la exterior prezinta mici zgarieturi si imperfectiuni (ca orice masina circulata in Bucuresti) dar nimic deranjant. - Fiscal la zi , toate actele originale de la achizitie pana in prezent , inclusiv factura de achizitie (a costat 68500 EUR) , carte service , manuale , carte de intertinere , 4 chei (2 telecomenzi , una de service si una de plastic) Pret : 9499 EUR usor negociabil la fata locului. Contact : 0721285395 Stefan Masina se poate viziona in Bucuresti Poze : Poze 2-1 points
-
dupa ce am cochetat cu ideea de Zimmerman perforate, EBC redstuff, ATE Powerdisc + ATE Ceramic, am zis ca imi bag picioarele si merg cu ce vine din fabrica, ATE standard + ATE standard. ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda. Powerdisc am avut pe E60, in combinatie cu ATE standard, si scartaia cand aveam viteza mica la semafor, ma simteam ca un sarac. Avand in vedere ca experienta cu Powerdisc + ATE standard a fost proasta si ca_combinatia ATE Powerdisc + ATE Ceramic nu e recomandata nici macar de producator, plus ca EBC era mai greu de obtinut, am zis ca ATE standard + ATE standard e aur pt ca e cu ce vine masina ca OEM si sunt f multumit la franare (sunt norocosul cu 330D in varianta de 348mm fata si 336mm spate, in loc de 330mm fata si spate nu stiu cat).-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00