Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/11/18 in all areas
-
Salutare baieti, Dupa ceva ani de inactivitate (schimbat producator), am revenit la marca care ma face sa zambesc ori de cateori ma urc la volan. Nu am tinut mortis sa posted pentru ca nu prea mai am timp de forum cum aveam inainte din cauza jobului dar am sa incerc sa fiu mai activ. O sa va dau mai multe detalii despre masina pe parcurs, tot ce pot spune este ca are foarte multe retrofituri facute, M Performance Pack, Akra Downpipe,MPE Exhaust,Awron etc. Enjoy https://imageshack.com/a/img922/2023/82boAd.jpg https://imageshack.com/a/img923/8725/GD729q.jpg https://imageshack.com/a/img924/6351/l4a8Vf.jpg https://imageshack.com/a/img923/3872/Fl7JRb.jpg https://imageshack.com/a/img921/4020/FPrVjf.jpg https://imageshack.com/a/img922/3271/0d1jl7.jpg https://imageshack.com/a/img922/1117/p5cXxe.jpg5 points
-
Esti prea smecher pentru forumul asta si pentru viata asta! Go Home! Sau go pe drumurile publice unde gonesti cu 250+. Altfel, oricine are o opinie contrara tie e facut cam cu ou si cu otet. Cam ciudata atitudine din partea cuiva de traieste in Vest de multi ani... Cred ca mai bine pur si simplu de abtii de la fel de fel de opinii caci farmecul masinii despre care ai facut topic se duce...2 points
-
Astazi am schimbat ( cu greu ) chederele exterioare de la geamurile spate. Un adevarat chin sa cureti banda adeziva ðŸË ramasa de la cele vechi, insa rezultatul este pe masura. Din cate vad, vorbesc cam singur pe aici, nici forumul asta nu mai e ce a fost... Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk2 points
-
Colegul de mai sus face referinta la Panamera cu 4 locuri de aceea i-am confirmat configuratia disponibila pentru seria 8, autobuz sau nu, depinde fiecare cum vede lucrurile ,unde traieste si cateodata marimea conteaza. Fiind fan si proprietar doar de BMW-uri, am detinut mai multe modele si pot sa afirm ca daca ar trebui sa aleg intre modelul precedent de seria 6/6 grancoupe, 8/8 grancoupe si Panamera cu configuratie similara , as alege mereu BMW-ul fara sa clipesc.Numai bine2 points
-
DIY terminat. Ceva mai greu decat pare pe youtube ), dar s-a terminat cu bine. Claptele au iesit foarte bine, pacat ca nu am facut poza cu ele inainte, erau destul de murdare. EGR-ul si galeria au iesit ok, mai ales egr-ul, fiind si mult mai usor de curatat. Masina este mai vioaie la ture joase. O sa vad acum la consum daca se va vedea ceva si sunt curios cum se va comporta la viteze ceva mai maricele. Desi nu as fi anulat clapetele, totusi am vrut eu sa fiu sigur, mai ales daca aveam tot desfacut pe "masa". Va multumesc pentru sfaturi! Drumuri sigure!1 point
-
1 point
-
In sfarsit ai pus-o pe forum ) Pot spune ca e cel mai frumos M4 pe care l-am vĂŁzut pe la noi, fĂŁrĂŁ nicio exagerare.Salivam la ea de cand era la vanzare, parca era fĂŁcutĂŁ dupĂŁ gustul meu, iar cireasa de pe tort e acea evacuare CRIMINALĂ, care suna.....ce sa mai spun, simfonie mecanicĂŁ....1 point
-
1 point
-
salut am acelasi motor(x6 m5.0d 2013), am avut problema, iti spun rezolvarea direct si te scap de bataia de cap: Racitor EGR spart/fisurat!!! Atat. Se schimba cu totul(egr+racitor=2000-2500ron) si totul e rezolvat! Recomandare: inscrie-te in campania bmw, sau suna direct la ei, deoarece exista un recall pe aceasta problema. La mine, din nefericire, desi problema fizica exista, masina nu era prinsa in recall, asa ca am schimbat piesa pe banii mei. Poate ai noroc si esti prins in campanie. Sper ca ti-am fost de folos! Stima1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
nu cred ca are cineva pe aici , trebuie sa incerci la firmele mari care monteaza , iti vor monta rezervor tip butelie , probabil pierzi rabatarea banchetelor1 point
-
(o fi simplu..) ...mai este la fel de fiabil F11 cu GPL!? ..care model de F11 il stii tu mai fiabil?1 point
-
Nimeni nu ma poate ajuta cu un raspuns sau sugestie? Multumesc1 point
-
1 point
-
1 point
-
Sa mai punem cateva zeci de banner-e pe forum, si sa dam toti click pe ele, poate se strange de un server de email nou zic.1 point
-
Daca te uiti la 60 usd cand ai masina de peste 15 000 euro atuncea iti recomand sa iti pui placute de frana sh. https://bmw-navigation-update.com/product/bmw-fsc-code-next-2018/ Poftim cu 12 dolari ! Bafta1 point
-
Sigur ca da.. Experienta mea de atunci cu b5'ul.. parca a fost trasa la indigo cu experienta ta. Am fortat masina pe autostrada, am mers cu ea cu viteza mare.. aproape 200. Mers foarte sportiv, franari bruste si puternice. A doua zi cand am facut iar autostrada, la fiecare franare (viteza mica sau mare) batea in volan foarte violent, si trepida toata masina parca mergeam pe macadam. Ulterior am bagat masina in "service" (app de service, nu cred ca am voie sa specific numele, dar eram gata gata sa ma duc cu Protectia Consumatorului peste ei) si mi'au schimbat discurile si placutele. Cand am luat masina de la ei, colac peste pupaza, a aparut problema asta. Trosnea la frane bruste. Indignat, m'am dus la ei inapoi sa imi repare masina. Au spus ca totul este in regula bla bla bla.. pana m'am certat cu ei, si i'am amenintat cu PC, si abia atunci baietii s'au pus pe treaba. Chiar seful de sectie s'a ocupat, fiind revoltat de baietii care mi'au "lucrat" masina. S'a dovedit ca un surub de la etrier lipsea si de asemenea placutele de frana pe fata erau ambele "aftermarket" si erau cu 2'3 mm mai scurte.. si aveau joc in etrier. Dupa ce s'au pus placute adecvate, si s'a completat surubaraia, problema a disparut. Incearca sa verifici daca este totul in regula cu etrierele si plachtele tale, sa nu lipseasca nimic, si sa fie la fel cu ce ai pe spate.. eventual fa o comparataie asa intre cele spate si cea cu probleme.. sau intre cele doua etriere de pe fata. ori daca te pricepi la surubarit, poti da jos etrierul si sa il verifici sa aiba toate arcurile si pistonasele samd. Sent from my SM-G955F using Tapatalk1 point
-
Nu sunt ipocrit deloc . Nu am sustinut ca platesc pt orice de la BMW. Nu platesc pt harti si nu am sa o fac vreodata .Am platit servicii si am constatat ca nu merita ce pot folosi la NBT(nu EVO). Remote si alte cateva servicii le am permanent, nu am nevoie sa platesc . Hack-urile le fac ca o provocare si nu ca sa utilizez serivciile BMW, in care nu gasesc nimic interesant. Nu merg la reprezentanta niciodata pt ca nu ii cred mai capabil ca mine sa-mi faca intretinerea sau reparatiile . Nu ma intereseaza sa am in cartea service stampila lor - cine imi cumpara masina stie de ce o ia. Piese originale cumpar , dar daca am varianta de calitate aftermarket , o prefer. Doar in ultima saptamana am dat 1400 euro pe bari stabilizatoare si suspensie reglabila aftermarket , pt ca sunt mai bune decat cele ale BMW. Folosesc scule de diagnoza neoficiale, asa cum cred ca faci si tu si multi altii si cand o fac sunt satisfacut ca am avut o mica contributie si eu la hack-uirea ISIS-ului cand a aparut ca sa inlocuiasca DIS-ul. Cred ca BMW a castigat de la mine destul direct sau indirect din 1992 de cand le folosesc masinile si ramane la aprecierea mea cat o sa le mai dau, avand in vedere si maniera in care se comporta cu clientii - vezi punctele mentionate cu dezactivarea unor optiuni , sau atitudinea relativ la maniera de utilizare a serviciilor de date.1 point
-
Incearca si cu motorul pornit sa faci 2 ture stanga dreapta de volan complete si lasa volanul pe mijloc,apoi ia contactul si pune-l din nou. La mine a mers1 point
-
apropo de efectul de fade la aprindere, am studiat putin problema, pentru BMW nu am gasit informatii dar el exista cel putin la audi, asa ca am modificat putin modulul si acum are fade si la aprindere si la stingere, cel de la aprindere totusi este putin mai rapid adica ajunge mai repede la intensitate maxima. in plus tot la audi am vazut ca se aprinde si dupa a doua semnalizare - stiu ca si la BMW merge din semnalizare dar nu stiu din a cata.1 point
-
Merci SKW, am mai gasit si eu o varianta: http://www.youtube.com/watch?v=1MX-q3sRQOc http://www.auto-trend.ro/cornering.php1 point
-
Cat altruism! Sa arzi gazul exemplar preocupat de semenii tai. Un exemplu de urmat. Serios, n-ai altceva mai bun de facut? Dar uite iti spun cum e cu masina mea, daca-mi spui domeniul ala fantastic in care lucrezi si ploua cu masini de 100k. Maine vin, macar sa ma ia portar. PS: ce-i "brief"? tradu-ne si noua aia ramasi de caruta0 points
-
Nu mai stau sa-ti mai traduc ca-mi pierd vremea. Oricum o dai la-ntors n-am chef de gargara. Nu mai poti tu sa dormi ca nu stii situatia masinii mele. Stiu niste firme profitabile din Luxembourg, Elvetia, Germania care au parcuri de sute de masini dar la nivelul seriilor 1,3,4,5(deja pt upper management). Misto acolo la tine, vreau si eu. Cu ce va ocupati frate? Sunteti toti directori executivi?0 points
-
Nu stiu...ne uitam la acceasi “statistica” a imaginii de mai sus...daca da...in afara de 2 viraje unde e in spatele celor doua “integrale” in rest este la egalitate cu cel putin una din ele...in ceea ce priveste linia dreapta spui ca RS7 are 5Cp si 50Nm peste M6 si avantajul tractiunii integrale...asta cu avantajul tractiunii trebuia sa o folosesti in viraje nu ca un plus in linie dreapta, viraje unde am precizat mai sus “autobuzul sportiv” este mai prejos doar in doua din ele...da...asa e...este declarata o putere mai mica decat are cu adevarat dar nu 650-670, din ce am citit pe forumuri se pare ca M6 CP de 575cp este mai puternic decat cel de 600 si are undeva la 630cp dar daca te uiti la emisiunea celor de la Mototrend unde compara S8 (520cp) si Alpina B7 rezulta din dyno ca defapt S8 scoate 575cp. Daca la S8, Audi “minte” cu privire la puterea declarata de ce l-am crede la RS7... Anyway...la final 1:12 e 1:12... Clipul Mototrend: https://youtu.be/oT0r6xQJU_40 points
-
0 points
-
Da. Din cauza cauciucurilor late pe fata. Nu e o problema mecanica. Asa "face ele". Cu 225/45/17 de vara imi pocneste, cu 205/55/16 de iarna nu. Incearca la manevrele pe loc sa nu mai virezi maxim.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Am schimbat telescoapele pe fațĂŁ (am pus Sachs) și tot ce ține de ele, precum și bieletele la bara stabilizatoare - aveau un joc foarte mic, dar dacĂŁ tot s-a umblat la mașinĂŁ am preferat sĂŁ le schimb cu aceastĂŁ ocazie. Mașina este mult mai stabilĂŁ, mai ĂŽnchegatĂŁ și mai silențioasĂŁ.-1 points
-
Azi am cumpĂŁrat și montat anvelope de iarnĂŁ noi, continental ts830p ssr, runflat, așa cĂŁ poate veni zĂŁpada .-1 points
-
Salutare ! Imi cer scuze daca s-a mai scris despre ce am sa intreb eu dar....totusi Am un BMW F30 cu navigatie business ( mica ) si mie imi trebuie cod pentru Road Map Europe Route 2018-1 Am incercat cu codul pe care il avea masina dar nu a mers, mi-a scris cod incorect De unde as putea face rost pentru un cod pentru ce imi trebuie mie ? Masina este din 2014 ! Multumesc anticipat !-1 points
-
A avut dreptate dealerul, pe tobe si pe unele evacuari, scrie mare "M Performance", apoi nr de piesa/inventar, CE, etc si apoi Akrapovic Made in Slovenia. Nu am reusit sa ma bag sub ea inca, dar cel putin pe capetele de la esapament scrie si la mine ///M, stantat, mare. Si tevile sint mai groase, cam 1cm minim mai mari in diametru. M6-le din contul ala de flicker are multe optiuni din catalogul "M Performance". Daca te uiti pe thread-ul asta, acum vreo luna am fost la un test mai largit si am condus si niste versiuni pe roti ale catalogului. Nu ma atrage nimic din catalogul ala. Sincer, daca as sta in Olanda mi-as fi luat M3-ul Competition, rosu, care era intr-una din poze M6 GC e tir in Olanda. Sau Carrera ala non S, cu PSE si PDK. Da, au fost isteti. Oricum isi punea lumea singura emblema ///M pe orice lighean. In plus, pe lina M Package, M Perfomance modele, ai si seria de echipare Sport.-1 points
-
Banuiam ca asa se va percepe dar crede-ma ca eu folosesc navigatia , afara, o data pe an si nu prea am nevoie. De asta nu prea as da 60 USD, nu ma intelege gresit. Pretul de 12 USD vad ca este pentru alte tipuri de navigatii, a mea este ROAD MAP EUROPE ROUTE 2018-1, nu e NEXT SAU ALTE TIPURI SA INTELEG CA POT LUA CU 12 USD SI TIPUL MEU DE NAVIGATIE ? Pe acest site e cu 59,99 USD cum am spus eu... https://bmw-navigation-update.com/product/bmw-fsc-code-route-2019/ MULTUMESC ANTICIPAT !-1 points
-
Da, il folosesc. Si cum zice si nyhctrip, trebuie sa faci o instalare din "parti": aplicatia pe telefon unde bagi si vin-ul, apoi iti spune ca trebuie sa mergi in masina unde urmeaza partea a doua si iti trimite un mail, etc. Nu mai tin clar minte, dar a fost destul de simpla treaba.-1 points
-
De ce Panamera si nu Macan? De ce masini de peste 500CP intr-o tara unde viteza maxima (destul de bine verficata) este de 120km/h?! Asta inseamna ca nu o sa mai conduci niciodata BMW. "M" o sa fie pe toate castroanele de acum inainte. Daca nu ar fi fost limitat si laudat de toata presa, nu as fi luat nici eu CS-ul. Dar, din cauza after-sale la fel de cacacios ca si la Z4 se pare ca nu mai e nici o speranta nici la mine sa ramin la BMW.-1 points
-
dupa ce am cochetat cu ideea de Zimmerman perforate, EBC redstuff, ATE Powerdisc + ATE Ceramic, am zis ca imi bag picioarele si merg cu ce vine din fabrica, ATE standard + ATE standard. ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda. Powerdisc am avut pe E60, in combinatie cu ATE standard, si scartaia cand aveam viteza mica la semafor, ma simteam ca un sarac. Avand in vedere ca experienta cu Powerdisc + ATE standard a fost proasta si ca_combinatia ATE Powerdisc + ATE Ceramic nu e recomandata nici macar de producator, plus ca EBC era mai greu de obtinut, am zis ca ATE standard + ATE standard e aur pt ca e cu ce vine masina ca OEM si sunt f multumit la franare (sunt norocosul cu 330D in varianta de 348mm fata si 336mm spate, in loc de 330mm fata si spate nu stiu cat).-1 points
-
Am 2600 de km cu el dar inca il simt ca masina noua, o sa dureze sa il invat. Din ce am observat pina acum, are aderenta foarte buna, puntea fata musca cum trebuie si o ghidezi usor si fin, nu ai deloc subvirare si la accelerare ai doua moduri: fie duci viteza cat poti de mult prin curba si apoi accelerezi gradual in linie dreapta, fie trailbraking si la iesire ii dai gaz berechet si iesi cu el in powerslide. Ultima varianta e paradoxal si cea mai rapida, am vazut si prin reviste ca asta au descoperit si ei. Doar ca e cam greu sa faci asta pe drumurile normale. M6, mai ales CG, e un autobuz sprinten Panamera e optiunea ce mai sport dintre sedan.uri, asa ca nu ai facut o alegere "gresita". Mai poti umbla la cauciucurile de vara daca vrei sa il dopezi putin.-1 points
-
Întrucât se apropie iarna și nu am rezolvat nimic cu ciobiturile făcute de pietre pe capotă, am cumpărat un chit de vopsea/lac de la reprezentanta BMW și mi-am încercat talentul de pictor. Recunosc, sunt foarte neîndemânatic, dar am vrut sa protejez tabla in sezonul rece, așa că, consider, că e o rezolvare ok, pentru moment. Așa arată înainte: http://i67.tinypic.com/2gsnzw1.jpg Așa arată acum: http://i66.tinypic.com/5zozm1.jpg Mâine o să încerc să mai retușez, să pun mai multă vopsea și apoi să o duc la polish să o uniformizeze.-1 points
-
Este un motor de 4 cilindri, 2,5 litri, turbo, pe modelele 520i, am auzit doar lucruri bune, dar e foarte rar. Myx cred ca ai dreptate, butelie in portbagaj. Si Eugen B, nu vreau sa par arogant sau nesinmtit, dar F11 sa iti cumperi in uk, unde locuiesc eu, nu e chiar asa mare realizare ( asta o zic fara sa intentionez a supara pe cei care fac eforturi si reusesc sa isi ia in ro), si mai mult de atat am vazut firma langa Cluj, unde au pus gaz pe masini WOW, gen Porsche Cayenne, Panamera, si serie 7, si S Classe si ai ramane surprins de multe altele. Din pacate baiatul a emigrat, si face bani frumosi acum prin Germania.....-1 points
-
sare la polish . Am incercat si eu , tot ce poti face e sa dai in straturi succesive ceva mai gros dar nu foarte mult si sa lasi sa se usuce f bine , de pe o zi pe alta nu merge , eu am facut schema asta in vara cand era fff cald si tot s-a uscat greu am asteptat cam o sapt pana s-a facut ce trebuie si am reusit o corectie acceptabila , orice incercare inainte de cele 7 zile a fost esec , efectiv nu era uscat si erau 35 grade afara , e nevoie de o temperatura constanta pt o anumita perioada ca vopseaua sa se intareasca .-1 points
-
-1 points
-
+1 Totusi, sunt unele modele care au si filtru separat pentru recirculare, dar sunt imbacsite mai degraba cu praf.-1 points
-
Probabil ai incercat cu vopsea 2k (cel mai sigur daca vorbesti de 668). E cea mai de c***t. Se usuca greu, iar vara cand e soarele ala puternic se inmoaie de iti lasi amprentele in ea. Dupa wet sanding daca o lasi in soarele ala puternic devine lucioasa, pentru ca se inmoaie.-1 points
-
A aparut testul comparativ cu modelele M. Mai jos un clasament cu timpii scosi pe Hockenheim, varianta scurta. Diferenta M3 CS fata de M3 Competition e 0,7s datorita Cup2 si 1,0s datorita setarilor mai bune la directie/diferential/suspensie/cutie plus ceva in plus la motor.-1 points
-
salutari. din cauza unei greseli am decis sa fac schimbul de ulei cu 1500km mai devreme am scos din gresala teava de la joja si o cantitate de ulei a curs din baie, nu stiu cat a mai ramas. Ce ulei recomandati din cele doua - BMW 5W30 Longlife LL-04 - BMW Twin Power Turbo 5W-30 LL-044 Am un seria 3 320d an 11.2004 150cp euro 4 este al doilea schimb care-l fac de cand am masina, nu stiu ce ulei avea inainte dar tragea foarte bine, si acum trage foarte bine doar ca ma simtit o mica diferenta dupa schimbul de ulei, parca nu tragea cum tagea cu vechiul ulei, dar g=o diferenta mica da care sa simtit uleiul care a fost bagat a fost Liqui Moly 5w-30 longtime high tec si un tratament Tufoil-1 points
-
Tu chiar nu vrei sa intelegi, sau...nu poti. "Beneficiarul" este firma de leasing, ala cumpara masina. Soferul conduce ce i se aproba. Daca tu crezi ca soferul si nu firma care comanda masinile dicteaza ce scoate BMW sau Audi pe piata, esti naiv. In plus, piata europeana e de importanta secundara, batalia se duce in China si USA. Piete in care masinile se cumpara de pe raft, ffff putine sint comandate si optionate. Si efectul se vede. Masinile devin din ce in ce mai mari, desi in Europa ne-ar conveni sa ramina mici, totul se duce spre comfort, moale si cuplu mult la turatii mici, etc. Uita-te la evolutia X5. Cum a inceput is unde a ajuns. Tu vorbesti de comentarii inutile? Dupa ce te bagi in discutii si le tragi spre alte directii? Vorbeam de M8 si faptul ca masina nu o sa fie cumparata noua de persoane fizice si acum despre ce vorbim? Ca nu ai adus nici un contraargument la ce ziceam. Nu zice nimeni ca flota cumpara la retail, tu vorbesti de pret de retail si apoi o dai la intors. Defineste termenii clar inainte de a te lansa in polemici. Vorbesti despre preturi, cu TVA, fara, faci bors din ele. Aici noi vorbim de vanzari de masini la persoane fizice, oameni care cumpara masina pt ei, nu pe firma flota sau mai stiu eu ce. Pe bunica sau matusa cum fac turcii sa spele banii. Discount de 20%? LOL. La contract de flota? Pai tu scrii mai jos de reducere de la 46 la 30 (normal ca fara TVA, dar nu mai precizezi ca tie iti place supa de termene). Deci cat e procentul pina la urma? La fel cum te amagesti singur. "Masina mea seria 4" si urmezi cu "achizitionata prin contract de flota" (si fara TVA, dar asta nu mai spui, ca na...sa facem borsul). Pai cum e? E a ta sau a flotei? Daca e a ta cum e cu TVA? De cand nu platesc persoanele private TVA la achizitia masinii? Tu esti ca aia care vind masinile si scriu "unic/primul proprietar dupa ce a fost inmatriculata pe dealer/firma" :hyper: La noi asta e flota, seria 5 cu de toate, X5, AMG E43, A8, ceva busuri VW (cred ca rata la leasing era redusa, au valoare reziduala mare si s-au bagat si la astea).-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00