Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/12/18 in all areas

  1. Esti prea smecher pentru forumul asta si pentru viata asta! Go Home! Sau go pe drumurile publice unde gonesti cu 250+. Altfel, oricine are o opinie contrara tie e facut cam cu ou si cu otet. Cam ciudata atitudine din partea cuiva de traieste in Vest de multi ani... Cred ca mai bine pur si simplu de abtii de la fel de fel de opinii caci farmecul masinii despre care ai facut topic se duce...
    5 points
  2. Salutare baieti, Dupa ceva ani de inactivitate (schimbat producator), am revenit la marca care ma face sa zambesc ori de cateori ma urc la volan. Nu am tinut mortis sa posted pentru ca nu prea mai am timp de forum cum aveam inainte din cauza jobului dar am sa incerc sa fiu mai activ. O sa va dau mai multe detalii despre masina pe parcurs, tot ce pot spune este ca are foarte multe retrofituri facute, M Performance Pack, Akra Downpipe,MPE Exhaust,Awron etc. Enjoy https://imageshack.com/a/img922/2023/82boAd.jpg https://imageshack.com/a/img923/8725/GD729q.jpg https://imageshack.com/a/img924/6351/l4a8Vf.jpg https://imageshack.com/a/img923/3872/Fl7JRb.jpg https://imageshack.com/a/img921/4020/FPrVjf.jpg https://imageshack.com/a/img922/3271/0d1jl7.jpg https://imageshack.com/a/img922/1117/p5cXxe.jpg
    4 points
  3. Montaj ibus. Azi am platit si licenta pe aplicatie, sa vedem cand o activez ca am o teama ca da crash, lucru cunoscut pe unele device-uri cu android 4.4:
    3 points
  4. salut am acelasi motor(x6 m5.0d 2013), am avut problema, iti spun rezolvarea direct si te scap de bataia de cap: Racitor EGR spart/fisurat!!! Atat. Se schimba cu totul(egr+racitor=2000-2500ron) si totul e rezolvat! Recomandare: inscrie-te in campania bmw, sau suna direct la ei, deoarece exista un recall pe aceasta problema. La mine, din nefericire, desi problema fizica exista, masina nu era prinsa in recall, asa ca am schimbat piesa pe banii mei. Poate ai noroc si esti prins in campanie. Sper ca ti-am fost de folos! Stima
    3 points
  5. Deci , pe voi va deranjeaza atitudinea lui , sau ca are o masina la care multi nici nu visam? Si voi daca ati avea un M de orice fel , ati dormi in ea..Multa invidie in forumul asta! Daca provoci pe cineva , asteapta-te la o reactie din partea lui pe masura! @Nordschleife de ce jignesti? Nu masina face pe om , ci cei 7 ani de acasa... @anormal nici tu nu esti departe....Daca aveti ceva de impartit , faceti un topic separat , eventual privat..
    2 points
  6. “...vorbeam pana s-a bagat iarasi misu in seama” “Pretene” nu cred ca ne cunoastem asa bine sa ne tutuim si sa ne tragem de chiloti... De un singur lucru imi pare rau “ca nu m-a dus capu’”: ca tu compari M4 cu M6 GC...dar si asa: 1kg de cartofi nu e egal cu 1kg de pene de gasca? 1:12 nu e tot 1:12 oricum ai intoarce-o? La iesire din viraj cu 80-100km/h cat de mult conteaza tractiunea integrala “pilotule”? Cum poti sa spui ca nu poti ataca mai agresiv un viraj ca ai integrala, cum poti sa spui ca masina nu “se agata” mai bine intr-un viraj ca ai integrala...cum sa spui ca doar in linie dreapta conteaza integrala (da...la plecarile de pe loc absolut...) ? Imi pare rau ca te-ai atacat asa...dar keep it friendly ca nu iti face bine. Ai o masina frumoasa, s-o stapanesti sanatos.
    2 points
  7. Astazi am schimbat ( cu greu ) chederele exterioare de la geamurile spate. Un adevarat chin sa cureti banda adeziva ðŸË ramasa de la cele vechi, insa rezultatul este pe masura. Din cate vad, vorbesc cam singur pe aici, nici forumul asta nu mai e ce a fost... Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    2 points
  8. In sfarsit ai pus-o pe forum ) Pot spune ca e cel mai frumos M4 pe care l-am vĂŁzut pe la noi, fĂŁrĂŁ nicio exagerare.Salivam la ea de cand era la vanzare, parca era fĂŁcutĂŁ dupĂŁ gustul meu, iar cireasa de pe tort e acea evacuare CRIMINALĂ, care suna.....ce sa mai spun, simfonie mecanicĂŁ....
    2 points
  9. O drumeție de 2000km prin țarĂŁ, "rabla" se tine bine. Am ajuns acasĂŁ si am dat nas ĂŽn nas cu alta "rabla"
    2 points
  10. Salutari dragi colegi. Dupa ce am luat primul e46 , si am cam avut ceva probleme la el ( rezolvate in timp si pus pe picioare ) am decis sa cumpar modelul la care visam de prima data , adica un seria 3 e46 320D 150cp an dupa luna 06 2004 in 6 trepte
    1 point
  11. Multumesc mult pentru pareri, cred ca va fi 523i, motorul de 3l, masina nu e chiar ieftina, dar ca Uber, scuze, nici asta nu am mentionat, tarifele sunt duble, intrucat masina intra la clasa executive, si exista multe companii care prefera Uber, iar alegerea pe benzina, renuntand la diesel, este fortata de faptul ca vor fi taxe mai mari pentru masinile pouluante prin centrele oraselor mari, iar GPL este mai putin poluant si ca benzina. Aici benzinare predominante sunt cu motoare mari, 3.5, 4.4, totusi cam mari pentru un taxi. si Offtopic, m-am dat cu un m4, 3.5L, ceva peste 600 hp, mi s-au innodat urechile dupa tetiera....., e ceva wow...., a fost pe circuit, ca daca faci asa ceva pe sosea aici iti iau astia si certificatul de nastere, nu doar permisul
    1 point
  12. de ce dezinformezi? termenul la bavauto este de 3-5 zile si transportul este fix 20 roni....
    1 point
  13. Când am montat franele mecanicul mi-a spus cã pe spate cam este joc la tot ce este cauciuc asa am pus programare pentru sãptãmânã trecuta .Nu stiu toate piesele care s-au schimbat,mi-a zis ca a schimbat tot Înafarã de amortizore si arcuri (deja amortizatoarele au fost schimbate cand am cumpãrat masina) inclusiv suportul de la diferential. Odatã ce a dat diferentialul jos am schimbat uleiul ,original Bmw ,restul pieselor Lemfolder si Febi,mare diferenta Înainte si dupa nu am simtit ,poate putin mai robustã ,in rest tãcutã Înainte tãcutã acum . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  14. Ai dreptate, uleiul din cutie si distributia o sa fie primele interventii. Gasisem una sa imi placa foarte mult, dar era 318d . Mai am variante.. Multumesc de raspunsuri !
    1 point
  15. Foarte fain ce faci cu masina, interesant interiorul(poate putin ciudat), dar e ceva diferit de ce am tot vazut pana acum. Stai linistit, nu vorbesti singur deloc, ultimele 2 postari le-am vazut de pe tel si nu prea imi place sa scriu de pe el.
    1 point
  16. Inceteaza ca am pus varianta 1 stick Oameni buni varianta 1 usb ii aici : https://mega.nz/#!n7IliaqT!yxRunZSPL4vqjFEoJ26tZhsgYbB0uzicABWGqvIcJoA
    1 point
  17. Acesta este un lucru bine facut. Multumesc !
    1 point
  18. Este un motor de 4 cilindri, 2,5 litri, turbo, pe modelele 520i, am auzit doar lucruri bune, dar e foarte rar. Myx cred ca ai dreptate, butelie in portbagaj. Si Eugen B, nu vreau sa par arogant sau nesinmtit, dar F11 sa iti cumperi in uk, unde locuiesc eu, nu e chiar asa mare realizare ( asta o zic fara sa intentionez a supara pe cei care fac eforturi si reusesc sa isi ia in ro), si mai mult de atat am vazut firma langa Cluj, unde au pus gaz pe masini WOW, gen Porsche Cayenne, Panamera, si serie 7, si S Classe si ai ramane surprins de multe altele. Din pacate baiatul a emigrat, si face bani frumosi acum prin Germania.....
    1 point
  19. E destul de simplu, iau masina pentru taxi. Nu pentru fite. Consider ca e un model foarte fiabil, e o masina clasa executiv, si prin conversia GPL imi cresc veniturile. Simplu ?
    1 point
  20. Coduri snap in Iphone 4/4s pentru F10 : 84212199389 Doar incarca telefonul 84212199390 Music 84212298309 Media Pentru a functiona toata distractia trebuie cumparat cel MEDIA.
    1 point
  21. Deși nu am mai trecut de mult pe la BĂŁneasa, nu te contrazic. Asa era ĂŽn trecut De la ProLeasing am primit imediat mail de confirmare, pe când de la Bavaria nu.
    1 point
  22. Sa mai punem cateva zeci de banner-e pe forum, si sa dam toti click pe ele, poate se strange de un server de email nou zic.
    1 point
  23. Au probleme cu bunul simț, organizarea și echipa ĂŽn general.
    1 point
  24. Am retrimis formularul la BMW Filaret. Mi-a venit răspuns în 5 minute. De la Bavaria Băneasa tot liniște și mai sunt și clientul lor. Prost tot eu
    1 point
  25. Ăn mod "miraculos" ProLeasing Ploiești suna dupĂŁ doar 45 de min de la depunerea solicitĂŁrii. De la BĂŁneasa nu am primit nici un rĂŁspuns dupĂŁ 1 sapt Exista recall pt E90 la problema conectorul de la aeroterma, se poate merge la orice dealer
    1 point
  26. Oameni seriosi. La Bavaria numai ĂŽn dezamĂŁgiri stĂŁm ĂŽn ultima vreme...
    1 point
  27. UPDATE - Am retrimis formularul catre reprezentanta din Oradea (vazusem intr-un post anterior ca sunt operativi), mi-au raspuns in 2 ore ca am rechemare pentru cardan fata.
    1 point
  28. Deja a trecut aproape o saptamana de cand am completat formularul pentru Bavaria Baneasa si nu am primit niciun semn. Il voi retrimite astazi catre alt dealer, dar asta nu face decat sa imi confirme parerea proasta despre aceasta reprezentanta.
    1 point
  29. E posibil sa fi fost codata masina inainte de interventie? Intreb deoarece: 1. Land departure intradevar merge doar de la o anumita viteza in sus (la F15 este 70 km/h) dar poate fi codat sa aiba alta viteza de activare. 2. Daca se face update de iLevel, asa cum sugereaza colegul, se sterg codarile, adica se revine la setarile de fabrica.
    1 point
  30. Tu vorbesti de update de soft in module , nu cel pt telefon/multimedia . Deci este vorba de iLevel . Pui ISTA si vezi ce soft ai in prezent . Corelezi cu ultima vizita la BMW pt data softului sau cu informatiile pe care le ai despre iLevel-ul anterior , sau cel de fabricatie , daca crezi ca masina nu a avut update niciodata.
    1 point
  31. da ai dreptate . la asta ma refeream . "din fabrica" vs "dealear installed accesory" tehnicalitate in exprimare la care nu dau atentie. ma refeream la accesoriile M performance. dealerul (bmw amsterdam) mi-a zis ca sunt facute de akrapovic , nu am stat sa investighez in amanunt. O strategie de marketing din partea BMW ft bine gandita. Punem badge'ul M pe orice model fie el si diesel , M clasic devine prea banal si subliminal ii impingem pe clienti spre accesoriile si modelele M performance.
    1 point
  32. Vei fi tras de urechi de "comisia de arbitraj" bmwclub.ro pentru ca ai pus jante pe 19 iarna. Conform lor, niciodata iarna sa nu pui jante mai mari de 16.
    1 point
  33. Echipare de iarna ,n-am mai rezistat si le-am montat azi .
    1 point
  34. Din 20 noiembrie pentru masinile noi Gxx se poate face inregistrarea pe portalul de Romania. Pentru Fxx si masinile mai vechie de 10/2018 serviciile se vor putea cumpara din CD Store Romania din martie 2019. Serviciile disponibile pentru RO vor fi din 20 noiembrie : RTTI, Remote, BMW Online, Carplay si Concierge in engleza si din martie 2019 : Concierge in limba romana.
    1 point
  35. Având noroc de vreme bunã am fãcut câteva poze . Video Încã nu am reusit sã fac Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  36. Si pozĂŁ cu rezultatul final ,din pacate plouĂŁ Ăâ˘i asta a fost tot ce am fĂŁcut Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  37. tot ce am vazut frozen pe aici stirbeste din frumusetea masinii , tot timpul mata , sigur ca e chestie de preferinte dar parca un M trebuie sa luceasca . Eu nu ma impac deloc cu frozen colors . Succes in achizitie .
    1 point
  38. Da dar de ce nu este numai cu un stick USB, de asemenea, ca ĂŽn versiunile anterioare, fĂŁrĂŁ ceva pentru a muta sau Âşterge?
    1 point
  39. fac eu un torent de indata :hyper: https://www.4shared.com/s/f5_5cr3rDfi
    1 point
  40. cred ca intrebam mai mult ca sa ma aflu in treaba, pt ca, in fond, nu pot eu apasa pe frana cat poate masina asta frana. si cu cei 190cp pe care mereu i-am considerat insuficienti...99% din timp merg pe ecopro sau pe confort iar mai multi cai am avut nevoie doar atunci cand faceam sau gandeam o depasire prosteasca sau cand ma harjoneam pe autostrada cu o Honda Accord, un Audi A6 sau un E klasse Cabrio. sa incerci diferite upgrade-uri sau nemultumiri, e pur si simplu(dpmdv) doar cand te afli in treaba sau efectiv nu mai stii ce sa mai faci cu banii si cred ca nu sunt mai multi de 5 astfel de insi aici pe forum
    1 point
  41. Update: nu am mai vazut banii. Le mai dau o sansa, altfel deja e caz de inselaciune
    1 point
  42. O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]
    1 point
  43. Cum a venit caldura, am inceput sa o spal ca sa-mi exercit putin pasiunea. Folosesc produse de la Chemical Guys. Cam asta a iesit. Trebuie sa schimb si anvelopele si sunt hotarat 90% pe Barum Bravuris 3. Pareri? Pe tire reviews UK au recenzii f bune.
    1 point
  44. Toate aceste "service-uri" sunt o apa si-un pamant, nu cred ca e unul mai competent ca celalalt. Parerea mea este ca daca vrei ca cineva sa raspunda pentru ceea ce face trebuie sa te duci la un service mare care isi permite sa raspunda pentru greseli (eg. reprezentante), daca aceste service-uri mici ar raspunde pentru fiecare motor stricat sau cutie stricata, doar pt cele postate pe internet, ar fi inchis usile si ar fi avut datorii mai mari decat valoarea constructiilor in care isi desfasoara activitatea. Sunt de acord ca si in reprezentante se greseste, dar macar ai cui sa te adresezi mai departe, nu unui "patron" care eventual iti repara masina sau a fost bucatar inainte de a avea service. Nu ascund faptul ca am vizitat cele doua service-uri, dar nu am bagat masina inauntru cand am vazut personalul si locatiile, si am plecat la reprezentanta unde am platit pt bucsa de la diferential 780lei doar manopera, de atunci orice revizie sau interventie, o fac la reprezentanta indiferent de cost. Nu sunt de acord sa "sponsorizez" astfel de service-uri care mai devreme sau mai tarziu gresesc iremediabil, si nu pe masinile lor, ci pe a celor care se bucura ca au economisit la o revizie 500lei. Cand am cumparat masina am stiut ce costuri de intretinere ma asteapta, si le-am acceptat, altfel imi luam skoda. In concluzie, vina este impartita, 80% ei si 20% a celor care le calca pragul sustinand un service ai caror patroni nu demult inscriptionau oglinzi sau serveau oamenii la masa, si nu e vorba de ocupatia in sine, sa nu intelegeti gresit, ci e vorba de cunostinte, de conduita morala si de raspundere.
    1 point
  45. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    1 point
  46. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.