Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/18 in all areas

  1. Deci , pe voi va deranjeaza atitudinea lui , sau ca are o masina la care multi nici nu visam? Si voi daca ati avea un M de orice fel , ati dormi in ea..Multa invidie in forumul asta! Daca provoci pe cineva , asteapta-te la o reactie din partea lui pe masura! @Nordschleife de ce jignesti? Nu masina face pe om , ci cei 7 ani de acasa... @anormal nici tu nu esti departe....Daca aveti ceva de impartit , faceti un topic separat , eventual privat..
    4 points
  2. Eu am cerut o oferta de pret pentru revizie prin februarie anul curent. Inca astept raspuns de la Auto Bavaria. Asa promptitudine mai rar!
    3 points
  3. Trimis aseara primit azi dimineata raspuns. ĂncĂŁ o bila alba pentru Filaret. BĂŁneasa de evitat.
    3 points
  4. Astazi am schimbat ( cu greu ) chederele exterioare de la geamurile spate. Un adevarat chin sa cureti banda adeziva ðŸË ramasa de la cele vechi, insa rezultatul este pe masura. Din cate vad, vorbesc cam singur pe aici, nici forumul asta nu mai e ce a fost... Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    3 points
  5. cea mai buna anvelopa in teste la 205/55/16 de ceva vreme iese continentat ts 850/860 dar asta depinde si mult de dimensiune, ca nu se pastreaza pe tot range-ul dar, probabil e cea mai safe desi, pentru Romania, daca nu esti in zona montana si stai preponderent pe zapada poti cauta anvelope care au cele mai bune rezultate pe ud (franare, stabilitate) si rezistenta la acvaplanare si de acolo te poti orienta si de pret eu consider ca orice anvelopa apare in top 10 din top este arhisuficient http://www.tyrereviews.co.uk/ aici gasesti ceva evaluari de anvelope de la revistele/jurnalistii de specialitate
    2 points
  6. Nu faceti confuzie Bixenon simplu cu Bixenon adaptiv cu functia cornering...Primele au lupele din interior doar de design , cele adaptive au striatii verticale pe interior. Nu exista Bixenon adaptiv fara cornering!
    2 points
  7. Salutare baieti, Dupa ceva ani de inactivitate (schimbat producator), am revenit la marca care ma face sa zambesc ori de cateori ma urc la volan. Nu am tinut mortis sa posted pentru ca nu prea mai am timp de forum cum aveam inainte din cauza jobului dar am sa incerc sa fiu mai activ. O sa va dau mai multe detalii despre masina pe parcurs, tot ce pot spune este ca are foarte multe retrofituri facute, M Performance Pack, Akra Downpipe,MPE Exhaust,Awron etc. Enjoy https://imageshack.com/a/img922/2023/82boAd.jpg https://imageshack.com/a/img923/8725/GD729q.jpg https://imageshack.com/a/img924/6351/l4a8Vf.jpg https://imageshack.com/a/img923/3872/Fl7JRb.jpg https://imageshack.com/a/img921/4020/FPrVjf.jpg https://imageshack.com/a/img922/3271/0d1jl7.jpg https://imageshack.com/a/img922/1117/p5cXxe.jpg
    1 point
  8. Se vinde 320ci fabricat in 2003, facelift ~235000km. Poate unii dintre voi recunosc masina, are istoric pe forum de la ultimul proprietar: http://www.bmwclub.r...64#entry1434264 Dotari: navigatie professional mk4 cu update harti 2018, scaune sport (detailing in vara), pachet mtech2 original pus ulterior, volan m + comenzi, clima, xenon aftermarket, pilot automat. De cand e la mine a avut parte de cel putin acelasi tratament, fiind inlocuite/reparate urmatoarele piese: In primul an: - Reparat modulul BM54 - Magazie CD virtuala Yatour pentru muzica de pe stick USB - Stergatoare OE - Bucse mari Lemforder + Geometrie - Anvelope Semperit Speed Life 2 225 45 17 Al doilea an (2016): - Baterie 80mah - Arcuri Eibach Pro kit - Amortizoare Bilstein B4 Mtech (toate 4) + flanse si protectii - Pompa Servodirectie - Schimbat cuplaj volan (steering coupler) - Aveam o mica pierdere de antigel si am schimbat un furtun radiator + antigel. 2017: - Schimbat buson vas expansiune (nu stiam daca a fost schimbat vasul si citisem ca si de la busonul care se infunda si nu mai deschide cand trebuie se poate sparge ) - Suport pahare OE 2018: - Brate fata Meyle HD + bucse - Amortizoare fata Sachs non sport (le am si pe cele sport Bilstein B4 mtech in continuare, le-am schimbat ca experiment sa vad daca se mai inmoaie suspensia si pentru gusturile mele e mai ok asa) Defecte: - Celebra pocnitura a grupului/bucsa in treptele 1-2. ady_viteza mi-a dat-o la pachet cu un grup sh pe care nu l-am montat pentru ca nu m-a deranjat eu circuland 80+% in afara orasului. Il dau viitorului proprietar. - Mici prelingeri ulei pe la capac culbutori. Schimbul de ulei si filtre intre 7-10k, am continuat cu Motul X-Clean 8100 ca si vechiul proprietar. De fiecare data am cumparat 7L ulei, si intre 4000-7000km am completat cu cei 0.5L ramasi pana la urmatorul schimb. Comparativ cu ce am citit legat de consumul ulei la M54b22 sunt foarte multumit. - Martorul airbag se aprinde din cand in cand, e de la scaunul pasager, are acel bypass si cand misc in zona aia se stinge. Probabil trebuie inlocuit (50lei). - Chederele de la geamurile spate sunt invechite. In 3.5 ani am facut aproximativ 35k km. Atat la vechiu proprietar cat si la mine, a hibernat iarna, nu are rugina pe sub. Masina este in stare foarte buna pentru varsta ei. PM31056 Type code BD11 Type 320CI (EUR) Dev. series E46 (2FL) Line 3 Body type COUPE Steering LL Door count 2 Engine M54 Cubical capacity 2.20 Power 125 Transmision HECK Gearbox MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF TEX 2000/ANTHRAZIT (J1AT) Prod. date 2003-09-23 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 167 EU4 EXHAUST EMISSIONS NORM 226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 428 WARNING TRIANGLE 473 ARMREST, FRONT 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 787 M LT/ALY WHEELS DOUBLE SP.135 W MIXED T. 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 832 BATTERY IN LUGGAGE COMPARTMENT 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pret 4750 Euro. Nu sunt interesat de schimburi. Masina se poate vedea la Cluj-Napoca. In weekend se poate vedea si pe ruta Alba Iulia-Sibiu-Valcea. Pentru orice intrebari, nelamuriri: o761-3 2 2 9 4.2
    1 point
  9. Multumesc ! vineri e programata la schimb role , curele , de fapt e o singura curea si curatare galerie , m-am decis sa fac si asta sa vad care e situatia acolo .
    1 point
  10. daca au fost depozitate corect nu vad o problema chiar si la un dot mai mare . Eu am Pirelli sottozero 3 dot 2016 , undeva spre finalul anului
    1 point
  11. PA4 am eu. sunt si mai sentioase deca primacy 3 de vara. eu nu as avea problema sa iau cu DOT vechi de max un an, doar cu cobditia ca in max 5 sezoane sa le uzez
    1 point
  12. Trebuia sa cauți in manual Comutatorul de lumini pe auto, iei de volan stânga/dreapta. Intensitatea luminii e direct proporționalĂŁ cu unghiul rotii. Nu ĂŽmi mai amintesc exact pana la ce viteza funcționeazĂŁ. Nu au treaba cu proiectoarele; totuși se pot coda sa funcționeze și acestea pe cornering Corect +1
    1 point
  13. Am eu Michelin PA4. Sunt foarte bune. Au aderanta, masina se simte cum sta bine pe asfalt si pe umed si pe uscat. Toata lumea vorbeste de bine despre model si chiar isi merita faima. Inca nu a nins sa le testez pe zapada.
    1 point
  14. NOKIAN WRD4....THE BEST...!!!!!!!!!!
    1 point
  15. Multi km fara incidente! O masina frumoasa, ma bucur ca sunt din ce in ce mai multe Touring pe forum si in trafic
    1 point
  16. Pe E90 aveam Dunlop Winter Sport 5. Mi s-au parut excelente.
    1 point
  17. Am Alpin 5 si sunt mega bune, merita fiecare banut. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  18. Poti sa mergi linistit pe Michelin Alpin 5 sunt foarte bune sau poti incerca noul Michelin Alpin 6.
    1 point
  19. Eu mi-am luat anul trecut Dunlop și sunt foarte foarte mulțumit, și de aderenta și de silențiozitate. Dunlop am pe bmw, pe alta masina am Goodyear și sunt mai zgomotoase. Michelin am avut doar de vara și am fost mulțumit.
    1 point
  20. Cele din interior sunt pentru cornering light.
    1 point
  21. Pot sa ca confirm ca rtti in romania, ungaria si bulgaria necesita evo map 2018-4 si nbt map 2018-2
    1 point
  22. Hehe, eram cu Mihai, singur nu ma descurcam. Vestea buna e ca aplicatia merge bine, nu da crash, printre "beneficii" amintesc: confort blinking (setezi de cate ori sa semnalizeze, de la 2-9 parca), turnlight (se aprinde proiectorul pe partea care virezi), auto mirror down (se lasa oglinda pasager in jos cand bagi in marsarier, setabil cate secunde, acelasi lucru si pentru oglinda sofer daca vrei), plus codari direct pe LCM sau PDC, plus altele.
    1 point
  23. Nu stiu cum se face dar toate topicurile gen M3,M4,M5,M18,M22 sfarsesc astfel. Sa fie o simpla coincidenta sau putin troll..? Chiar nu inteleg de ce se discuta persoana si nu masina in cauza. Fiecare trebuie sa dovedeasca faptul ca el este cel mai bine educat din grup. Pe mine chiar nu ma intereseaza sa citesc asta ,intru pe topic pt poze,video si alte detalii. La fel ca multi alti membrii al acestui forum.
    1 point
  24. ai senzatia asta din cauza arcurilor care sunt penale . Asta e motivul pt care si eu am trecut la Eibach dupa primul drum lung , imposibil de condus masina asa , un sentiment de nesiguranta , danseaza din toate incheieturile .DAca schimbi ai sa vezi o imbunatatire totala .
    1 point
  25. Multumesc mult pentru pareri, cred ca va fi 523i, motorul de 3l, masina nu e chiar ieftina, dar ca Uber, scuze, nici asta nu am mentionat, tarifele sunt duble, intrucat masina intra la clasa executive, si exista multe companii care prefera Uber, iar alegerea pe benzina, renuntand la diesel, este fortata de faptul ca vor fi taxe mai mari pentru masinile pouluante prin centrele oraselor mari, iar GPL este mai putin poluant si ca benzina. Aici benzinare predominante sunt cu motoare mari, 3.5, 4.4, totusi cam mari pentru un taxi. si Offtopic, m-am dat cu un m4, 3.5L, ceva peste 600 hp, mi s-au innodat urechile dupa tetiera....., e ceva wow...., a fost pe circuit, ca daca faci asa ceva pe sosea aici iti iau astia si certificatul de nastere, nu doar permisul
    1 point
  26. Mersi Cristi, dar nici cu al tau nu mi-e rusine Trage mondial. O sa mai pun niste poze profesionale curand ... Multumesc tuturor, si da e masina sefului meu, eu sunt doar soferul )
    1 point
  27. Montaj ibus. Azi am platit si licenta pe aplicatie, sa vedem cand o activez ca am o teama ca da crash, lucru cunoscut pe unele device-uri cu android 4.4:
    1 point
  28. “...vorbeam pana s-a bagat iarasi misu in seama” “Pretene” nu cred ca ne cunoastem asa bine sa ne tutuim si sa ne tragem de chiloti... De un singur lucru imi pare rau “ca nu m-a dus capu’”: ca tu compari M4 cu M6 GC...dar si asa: 1kg de cartofi nu e egal cu 1kg de pene de gasca? 1:12 nu e tot 1:12 oricum ai intoarce-o? La iesire din viraj cu 80-100km/h cat de mult conteaza tractiunea integrala “pilotule”? Cum poti sa spui ca nu poti ataca mai agresiv un viraj ca ai integrala, cum poti sa spui ca masina nu “se agata” mai bine intr-un viraj ca ai integrala...cum sa spui ca doar in linie dreapta conteaza integrala (da...la plecarile de pe loc absolut...) ? Imi pare rau ca te-ai atacat asa...dar keep it friendly ca nu iti face bine. Ai o masina frumoasa, s-o stapanesti sanatos.
    1 point
  29. Esti prea smecher pentru forumul asta si pentru viata asta! Go Home! Sau go pe drumurile publice unde gonesti cu 250+. Altfel, oricine are o opinie contrara tie e facut cam cu ou si cu otet. Cam ciudata atitudine din partea cuiva de traieste in Vest de multi ani... Cred ca mai bine pur si simplu de abtii de la fel de fel de opinii caci farmecul masinii despre care ai facut topic se duce...
    1 point
  30. Nu stiu...ne uitam la acceasi “statistica” a imaginii de mai sus...daca da...in afara de 2 viraje unde e in spatele celor doua “integrale” in rest este la egalitate cu cel putin una din ele...in ceea ce priveste linia dreapta spui ca RS7 are 5Cp si 50Nm peste M6 si avantajul tractiunii integrale...asta cu avantajul tractiunii trebuia sa o folosesti in viraje nu ca un plus in linie dreapta, viraje unde am precizat mai sus “autobuzul sportiv” este mai prejos doar in doua din ele...da...asa e...este declarata o putere mai mica decat are cu adevarat dar nu 650-670, din ce am citit pe forumuri se pare ca M6 CP de 575cp este mai puternic decat cel de 600 si are undeva la 630cp dar daca te uiti la emisiunea celor de la Mototrend unde compara S8 (520cp) si Alpina B7 rezulta din dyno ca defapt S8 scoate 575cp. Daca la S8, Audi “minte” cu privire la puterea declarata de ce l-am crede la RS7... Anyway...la final 1:12 e 1:12... Clipul Mototrend: https://youtu.be/oT0r6xQJU_4
    1 point
  31. Frumos f11, multi km fara probleme !!!
    1 point
  32. 1 point
  33. Felicitari! Frumoasa achizitie!
    1 point
  34. https://www.bmwusa.com/safety-and-emission-recalls.html https://www.bmw.co.uk/landingpages/bmw-vehicle-recalls#gref Eu vad ca prin alte parti se poate. La noi, trebuie sa completezi formularul..
    1 point
  35. Da cel mai simplu era daca sa puna o aplicatie web simpla(o pagina) prin care sa poti verifica direct online numarul sasiului in baza de date cu rechemari. Probabil n-au vrut sa cheltuie bani pe asa ceva sau politica grupului Bmw interzice accesul online la bazele lor de date din diferite motive: securitate... Din cate vad se pot accesa bazele lor de date dintr-un domeniu mai restrans - retelele interne ale concesionarilor.
    1 point
  36. Vad ca nu este asa simplu. Am completat si eu online si e cu programare in service. Au ramas fara clienti si incearca sa faca oamenii sa vina intr-un fel sau altul. Cand ajungi acolo iti gasesc ei ceva de schimbat pe la masina. Simplu ar fi sa fie o rubrica unde scrii VIN ul si sa apara daca ai sau nu recall.
    1 point
  37. Am ajuns pe la 2300km si acum pe seara am scos-o un pic la aer pe autostrada. Doar pina la 260, mai mult nu era loc. Incredibil cat de indisciplinati si ignoranti au ajuns sa fie. Nu sint in stare sa aproximeze viteza sau si mai rau, rata de apropiere. Daca nu gandesti tu pt ei te pomensti ca iti ies in fata la nici 100m, mergand doar cu 120-140km/h (pe banda 3!). Ajunge foarte repede la orice viteza vrei, inca nu am calcat pedala " la fund". Mai ales in treptele inferioare, chiar daca sint in linie dreapta. In treapta 1 nu ai nici o sansa sa pleci normala daca o calci prea tare Prin curbe are un moment digital pe la 3800-4000, trebuie sa il prind exact, unde iti da dintr-o data si mai mult. Si cam pleaca putin. Treapta 3 sau 4, 60 km/h sau 100, nu conteaza. Fornaie si daca nu te astepti, zbarnaie, semn ca in spate rotile au ajuns morisca. Sper ca la anul, dupa ce trec de 5000km, sa ajung pe un circuit la un curs de dinamica sa ii dibuiesc granitele aderentei si comportamentul in liniste. Daca e clar ca e tinuta pe loc de cauciucuri, o trec pe Cup 2. Cand o accelerez, incepe sa fasaie cumva, se aude cred cum intra aerul prin filtru. Seamana cu suieratul turbinei dar e putin diferit. Se aud si ele dar nu asa tare. La setarea motor pe sport sau sport plus, daca o duci in treapta 2 sau 3, pina pe la 2-3.000 si ceva de ture si apoi o lasi putin in frana de motor, incepe sa faca popcorn in spate si sa bolboroseasca 2 chestii sper sa reusesc pina intra la somnul de iarna pe 31. un start la "semi"rece (la rece nu n-am cum in garaj) si 2-3 sprituri cu popcorn 2-3 ture pe Nordschleife, dar piano si sa reusesc sa filmez ceva din ele. Cu sunet. Nu cred ca au sa puna V12 pe M8. Tot un 4,4 V8 ramane, ca la M6. Dus poate pe la 650-670CP. Si cutie automata cu 8 trepte.
    1 point
  38. Si eu ce am zis? majoritatea sufera de Sindromul BMW, fratica, e BMW, tre sa mergi numai blana peste tot. De aia vezi numai Jetta si Logane rasturnate in curbe, ah, stai...
    1 point
  39. Nu de memorie din aia este vorba. Vezi daca RAM ai suficient atunci cat incerci dezarhivarea: 1. Ctrl+Alt+Delete 2. Task Manager 3. Performance 4. Memory Poate ai probleme cu PC-ul si este ocupat tot RAM-ul.
    1 point
  40. Masina mea are webasto din fabrica. Nu l-am folosit nici macar o singura data. ðŸËĹ Vedeti, aici e vb de preferinte si de ce e important pentru fiecare. Mie mi-e de ajuns si hi-fi, care e decent. La e60 am facut retrofit la L7, standard fiind ingrozitor.
    1 point
  41. cat am dat pe ea nu e important , masinile difera oricum plus ca mereu e nevoie si de putin noroc .Isi merita banii cand e ce ti-ai dorit , in rest cat bagi in ea si cat pierzi cand vinzi sunt detalii . Important e sa te bucuri de mai mult decat o masina si pt mine optiunile fac mereu diferenta si evident ce ai avut inainte . In momentul asta cel mai imp e sunetului motorului cand accelerez , mai ales in sport + trage liniar si brutal dar si in comfort cand o calc stie ce vreau de la ea :hyper:
    1 point
  42. nu spun nu. eu vorbeam din perspectiva mea, care sunt multumit chiar cu gunoiul, in ideea ca omul sa nu mai aiba regret in acest sens pt ca oricum se va plictisi si de butonat si de ascultat muzica dupa cateva luni. am achizitionat pana acum doua instalatii audio Harman Kardon de apartament, una in 2011 pe care am platit 2000 euro si un soundbar in 2015 pe care am dat 1000 euro...de ambele m-am plictisit imediat. soundbarul ba chiar sta culcat in fata tv-ului pt ca imi obtureaza cativa cm din partea inferioara a televizorului disclaimer: am adus precizari suplimentare mai sus pt a nu se crede ca vorbesc din perspectiva "strugurii sunt acri"
    1 point
  43. Am mai discutat cu colegul si e foarte incantat de calitate si rezultat. Un mare plus in tot sistemul este DSP-ul! Nu a mai folosit ampliful OEM, ci doar MATCH-ul. Despre trecerea din BASIC - nu ignora sfatul meu de mai sus: inainte de instalare amplif aftermarket codeaza masina in HiFi. Daca nu ai scule sunt multi care o fac pe net remote (iti trebuie doar cablu) sau sunt altii care se ocupa de diagnoza si au si cablu/program pt coding (sau iti cumperi device si program bimmercode si o codezi singur de pe telefon). Ideea e ca diferenta in calitate semnal dintre BASIC si HiFi este uriasa. Daca vrei sa pastrezi BASIC iti trebuie convertor hi-low care afecteaza mult calitatea semnalului - se va auzi naspa rau dupa aia (am aflat chestia asta dupa ce am aruncat banii catre niste escroci nepriceputi). Pt woofere ar trebui sa pui macar pe cele din HiFi care au 20cm (alea de pe BASIC sunt niste pocnitori de 16cm). In incinta celor de BASIC se pot instala si alte branduri insa trebuie dezlipite incintele cu un pistol cu aer cald. Succes la upgrade!
    1 point
  44. O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]
    1 point
  45. Toate aceste "service-uri" sunt o apa si-un pamant, nu cred ca e unul mai competent ca celalalt. Parerea mea este ca daca vrei ca cineva sa raspunda pentru ceea ce face trebuie sa te duci la un service mare care isi permite sa raspunda pentru greseli (eg. reprezentante), daca aceste service-uri mici ar raspunde pentru fiecare motor stricat sau cutie stricata, doar pt cele postate pe internet, ar fi inchis usile si ar fi avut datorii mai mari decat valoarea constructiilor in care isi desfasoara activitatea. Sunt de acord ca si in reprezentante se greseste, dar macar ai cui sa te adresezi mai departe, nu unui "patron" care eventual iti repara masina sau a fost bucatar inainte de a avea service. Nu ascund faptul ca am vizitat cele doua service-uri, dar nu am bagat masina inauntru cand am vazut personalul si locatiile, si am plecat la reprezentanta unde am platit pt bucsa de la diferential 780lei doar manopera, de atunci orice revizie sau interventie, o fac la reprezentanta indiferent de cost. Nu sunt de acord sa "sponsorizez" astfel de service-uri care mai devreme sau mai tarziu gresesc iremediabil, si nu pe masinile lor, ci pe a celor care se bucura ca au economisit la o revizie 500lei. Cand am cumparat masina am stiut ce costuri de intretinere ma asteapta, si le-am acceptat, altfel imi luam skoda. In concluzie, vina este impartita, 80% ei si 20% a celor care le calca pragul sustinand un service ai caror patroni nu demult inscriptionau oglinzi sau serveau oamenii la masa, si nu e vorba de ocupatia in sine, sa nu intelegeti gresit, ci e vorba de cunostinte, de conduita morala si de raspundere.
    1 point
  46. problema cu aceste service-uri este veche. Eu tin minte ca acum vreo 7-8 ani aveam un ford, si am fost la un service in militari (langa carrefour) si masina avea o problema cu o bobina, si ei au vrut sa schimbe multe piese (bujii si altele) ca sa o ia prin eliminare. Pana la urma le-am zis ca le las masina inca o zi doar sa descopere problema ca eu nu platesc aiurea sa faca ei pe ghicite, si au gasit-o cand au vazut ca nu au incotro. Alta intamplare cu un peugeot 308 acum vreo luna, i-au zis lui taica-miu la un service, ca trebuie sa schimbe volanta si ambreiajul, pentru ca masina tremura cand se accelera. Pana la urma la un alt service (undeva la piata chibrit) specializat pe injectoare, i-au reparat un injector, si problema s-a rezolvat. Costul schimbului de volanta si ambreiaj, ar fi fost undeva la 3000 de lei, asa injectorul a fost 450. Acceasi problema am avut-o si eu la Service Scream (Tezparii) cu cutia. Baiatul de acolo imi recomanda sa schimb uleiul mai intai (cost 2400 de lei) si apoi daca nu merge sa dam uleiul jos, sa vedem mecatronicul (reparatia 1000 de euro) , apoi alt schimb de ulei (alti 2400 de lei). I-am zis ca la sumele astea nu o putem lua pe ghicite...
    1 point
  47. Da sunt foarte sigur, am si eu tot F11 cu 8hP45. Iti spun sigur, deoarece eu mi-am facut la mine schimbul de ulei, plus la alte modele de F. Cutia 8Hp, 45, 50, 70,90, are 8,5 liti si la schimb ( prin scurgere) nu curge mai mult de 4,5 litri. Si atentie, in motor baga ulei bmw twin power turbo ll-04, 0w-30, merge mult mai bine masina, nu baga 05w30. Daca vrei sa ai un motor bun, baga ce spun eu si schimba-l la 15-20.000 km. nu te lua dupa ce spun altii.
    1 point
  48. Fix o saptamana in urma: Revizie motor: ulei OEM + toate filtrele (cu scriere in istoricul masinii) Revizie cutie: ulei ZF + filtre Service ales, Bimmer, pt prima data la ei (m-am intors la BMW dupa multi ani de Audi), foarte eficienti si comunicativi, nu am nimic de reprosat, foarte multumit. Nu aveam nici un fel de problema cu masina, intra si cutia, asa ca nu pot vorbi despre imbunatatiri, totul ok.
    1 point
  49. Daca doar stergi eroarea si nu inlocuiesti actuatorul sau calculatorul turbinei, eroarea va aparea in continuare deoarece piesa respectiva e stricata E logic ca nu se repara doar cu stergerea erorii. Sau tu vrei sa o repari cu o stergere de erori? )))) Schimba mecanicul, ai fost deja de 3 ori la el si nu ti-a zis ce are masina. Eu ti-am zis de la distanta pentru ca am patit acelasi lucru Mai incearca totusi macar o data sa stergi eroarea si sa vezi daca reapare. Daca si a 4-a oara reapare, nu mai ai scapare, trebuie sa schimbi actuatorul. Ia second oricum, doar nu esti fraier cu septar sa iei piese noi. Incearca actuator turbina de seria 3, e mai iefin Si pune-i furtun din piata de la obor, ai 3 la 5 lei, ia macar 30 de un milion sa ai in cazul in care nici alea nu tin sau nu merg.....Vai de noi, cine conduce seria 7
    1 point
  50. ce trist sa ai 745 li si sa te uiti la 2200 RON care trebuie sa-i bagi ca sa-ti repare motorul... pffffff.... de ce drac nu ti-ai luat fabia sau corsa ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.