Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/14/18 in all areas
-
La LCI nu mai e optiune de Xenon, ele fiind echipament standard. Va fi optional doar Adaptive, HighBeam Assistant sau Adaptive LED Si cred ca la LCI au schimbat ceva pe la becuri/lupe/sticla, ca lumineaza net superior vs nonLCI, chiar si daca sunt fabricatie 2 luni distanta2 points
-
Salut, Povestea mea privind achizitia unui X1 xDrive diesel de la un dealer BMW din Mainz : In septembrie am achizitionat din Germania masina mai sus mentionata (vazusem, discutasem si rezervasem un Hyundai ix35 la un neamt!!!-cand am ajuns in Frankfurt - era lovit si foarte, foarte jegos - am renuntat); m-am orientat rapid catre acest X1, care a avut o reducere de 2500 de euro ,de la 18798 la 16298, deoarece masina era in showroom de vreo 2 luni. am vazut masina , am cerut un drive test, am fost programat peste vreo 3 ore, am putut merge cu masina timp de vreo ora , fara limita de kilometri. Am negociat apoi cu ei - vreo 298 de euro (cat au fost numerele, asigurarea si impozitul) si ei urmau sa-mi faca schimbul de ulei si filtru ; eu am mai cerut schimbul filtrului de combustibil, aer si polen si m-am plans de anvelopele de pe masina care erau all seazon, si erau cam uzate. Am primit ok-ul pentru inlocuirea uleiului si a tuturor filtrelor gratis. Masina putea fi ridicata peste vreo 5 zile, timp in care eu am revenit in tara pentru efectuarea platii (plata trebuia efectuata doar prin banca- eu avandu-i cash); am platit, am trimis email, am primit email cand au intrat banii la ei in cont si am stabilit data in care voi ridica masina. La data si ora stabilita eram in showroom sa ridic masina si am avut o mare SURPRIZA - pe langa filtrele si uleiul schimbat imi inlocuisera si anvelopele (au pus de vara - Pirelli), dar erau noi !!! Am primit un certificat de garantie pe 2 ani (BMW Premium Selection) si un cec ,,in alb " valabil 3 ani dar in limita a 40000 de kilometri, rezervorul cu solutie de parbriz era plin, am mai primit cheia de rezerva intr-un port chei din piele, cat si talonul si asigurarea tot intr-un port act din piele iar combustibil vreo 20 de litri. Primul drum dus-intors,( 180 euro ) al doilea drum 75 euro dus iar intors cu masina vreo 140 de euro (combustibil si vignete pe Ungaria si Romania )plus o cazare 40 de euro. In tara am platit 53 de lei numere rosii pentru 30 de zile , RAR-ul cam 460, traducerea vreo 90 de lei, copii xerox si fisa de inmatriculare vreo 50 de lei , RCA-ul, si la politie la inmatriculare inca vreo 107 de lei. Total cheltuieli 16 000 euro masina+ 300 euro numerele din Germania + 750 euro (am inclus si comisionul bancar). Masina avea 116000 de kilometri, trecuti in contract, nelovita, an de fabricatie 2015, cutie automata, scaune sport material textil, navigatie, incalzire in scaune, etc... (nu are plafon panoramic). Eu sunt foarte multumit de achizitie cat si de diferenta de pret (in august- septembrie diferenta fata de Romania a fost de vreo 5000 de euro la masina). Daca ai intrebari, te rog nu ezita.2 points
-
Documentatie pentru montarea liniei audio Harman Kardon pe autovehiculele fara aceasta optiune. Se aplica si pentru linia audio Hi-Fi, care are aceeasi dispunere a difuzoarelor si statiei. Sunt necesare urmatoarele repere: - tweetere usa fata - medii usa fata - joase usa fata - tweetere usa spate - joase polita spate - subwoofere portbagaj - cablaj - amplificator BMW_Full_Harman_Kardon_Retrofit.part1.rar BMW_Full_Harman_Kardon_Retrofit.part2.rar BMW_Full_Harman_Kardon_Retrofit.part3.rar Harman_Kardon_Wiring.pdf1 point
-
Salutare baieti, Dupa ceva ani de inactivitate (schimbat producator), am revenit la marca care ma face sa zambesc ori de cateori ma urc la volan. Nu am tinut mortis sa posted pentru ca nu prea mai am timp de forum cum aveam inainte din cauza jobului dar am sa incerc sa fiu mai activ. O sa va dau mai multe detalii despre masina pe parcurs, tot ce pot spune este ca are foarte multe retrofituri facute, M Performance Pack, Akra Downpipe,MPE Exhaust,Awron etc. Enjoy https://imageshack.com/a/img922/2023/82boAd.jpg https://imageshack.com/a/img923/8725/GD729q.jpg https://imageshack.com/a/img924/6351/l4a8Vf.jpg https://imageshack.com/a/img923/3872/Fl7JRb.jpg https://imageshack.com/a/img921/4020/FPrVjf.jpg https://imageshack.com/a/img922/3271/0d1jl7.jpg https://imageshack.com/a/img922/1117/p5cXxe.jpg1 point
-
Cum spune si titlul topicului, vand ambele e90-uri. Pe prima, multi dintre voi o stiti. Are istoric pe forum aici - "click pe link" Pe cea de a doua, 330d, nu am prezentat-o aici, desi sunt in posesia ei de aproximativ un an jumatate. BMW E90 320D 2006- cea cu istoric pe forum Optiuni ce merita mentionate: - pachet M interior exterior (nu este complet - frana de mana si inca ceva ce imi scapa) - scaune sport (retrofit - nu are conectata incalzirea in scaune - trebuie doar modulul) - navigatie mare - sistem hi-fi - xenon - eleron + tips - arcuri sport eibach (nu am avut timp sa ii schimb amortizoarele spate - trebuiesc neaparat schimbate) - incalzire in scaune (trebuie modulul) - oglinzi anti-orbire - bancheta spate rabatabila - ski pack, - suporti pahare fata spate (am schimbat plansa de bord doar pentru a face retrofit la suportii de pahare) Schimb ulei facut acum 1000km, placute schimbate. Parbriz nou, schimbat din cauza ciobiturilor. Schimbat electrovenitlator aer motor Anvelope noi, geamuri fumurii si detailing interior recent. Asigurare + revizie facute recent. KM in prezent 316.000 Las link cu anuntul de pe olx - gasiti si poze acolo https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-163-cai-manual-pachet-m-IDbzEzS.html Pretul pentru forum este de 5900 euro BMW E90 330D 2006 - 231CP - Paket M Fabrica - fara istoric pe forum Nu am prezentat-o pe forum, masina este la mine de aproape un an jumatate. Masina a fost cumparata de noua din Romania, un singur proprietar pana la mine (de fapt 2 pe cartea masinii, din 2012 a trecut-o pe numele bunicii din cauza impozitului si asigurarilor) Intrari in reprezentanta - atasez raportul auto-records de cand am verificat-o eu. Il gasiti aici "click pe link". Optiuni ce merita mentionate: - Pachet M de fabrica - M sport Suspension de fabrica - Active Steering (optiunea geniala si foarte rara pe E90) - Adaptive Cruise Control (optiune foarte rara pe E90 - pastreaza distanta fata de masina din fata - franeaza si accelereaza singura pentru cei care nu stiu) - Adaptive Lightning + Bi-Xenon - Incalzire in scaune - Interior negru, piele alcantara si trim-uri aluminiu. masina este neagra. - Navigatie mare - adaptor bluetooth - Suporti pahare (de fabrica) - Keyless go / keyless entry - Pachet shadowline - lumini pe manere - Soft motor AVD Turbo - aprox 290 cai 620nm (se poate instala softul original daca se doreste). - inca are filtrul de particule pe ea. - Sistem audio Alpine (a avut standard si s-a facut upgrade in reprezentanta la sistemul alpine - asemanator cu hi-fi) De cand este la mine, am schimbat la 211k km volant + ambreiaj (3800 lei), fulie alternator si filtru epurator (aprox 350 lei), 224k km ambele becuri xenon (580 lei), anvelope de iarna (2400 lei). Volan retapitat (cel vechi dadea semne de oboseala - 500 lei). Parbriz (l-am ciobit de la o pietricica, nu era rau, dar am zis sa il schimb - 700 lei). Schimbat ulei si filtre, ieri, 10/23/2018. Impozit platit pe anul 2018. Masina are in prezent 239.000 km. Nu este pusa la vanzare momentan pe niciun website de vanzari. Pretul cerut este de 8400 Euro, negociabil bineinteles. Masina nu arata perfect, are cheie luata pe toata partea stanga (nu am revopsit-o pentru ca eu nu tin masinile mai mult de 1-2 ani si nu vreau discutii "de ce e revopsita, domnu'?") Scaunul de la sofer trebuie retapitat (vedeti poza 5 - posibil sa il retapitez eu, am vorbit deja la shop dar sa vad cum imi permite timpul.) De investit: - are nevoie de placute de frana pe spate - posibil sa i le schimb eu luna asta - debitmetru. Masina are eroare pe pompa de apa (are eroarea de cand am luat-o, am verificat pompa, este in regula), si are nevoie de detailing (cadou pentru noul cumparator).1 point
-
Va multumesc pentru raspunsuri! Senzatia nu este chiar de turatie in gol, mai degraba de patinaj. La plecarea de pe loc, imediat ce turatia creste masina pleaca de pe loc (masina pleaca chiar si fara sa creasca turatia, doar la eliberarea pedalei de frana). Voi incalzi motorul la temperatura optima de functionare si voi incerca cateva plecari mai brutale pentru a observa comportamentul. Voi incerca si cu modurile sport, sport+ si cutia in S.1 point
-
1 point
-
Corneringul se face din far la cele adaptive.La viteza mica asa face la mine si am proiectoare cu led. Nu face din proiectoare. Am faruri fara led.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Așa e, suspensia la ED e setatĂŁ mai jos puțin ca la standard pentru aerodinamicĂŁ sporitĂŁ.1 point
-
Conform wikipedia, primul display profesional (de pe CCC) a avut 8.8 inch. Banuiesc ca si pt CIC e la fel din ce am mai vazut pe net. La NBT au marit dimensiunea la 10.25". https://en.wikipedia.org/wiki/IDrive#iDrive_Professional_Navigation_(CCC)1 point
-
Depinde cati km faci pe an si cat de repede le schimbi.Cauciucul are o substanta care ii da elasticitatea si in timp se evapora. De asta este obligatoriu DOT sa stii varsta. Daca faci putini km si vrei sa le tii 4-5 ani deja ai pierdut un an. Daca faci multi km poti sa iei un DOT mai vechi de un an sau doi.1 point
-
Frumoasa tare! sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara incidente! sa te bucuri de ea1 point
-
Pai poti face o resoftare profi (cauta pe forum pareri/discutii), si o poti duce lejer la 200+ cp + cuplu marit. Eu nu vad optiunea legata de faruri, sunt xenon? S-o stapanesti sanatos.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dap mi se par bestiale si sunt intr-o stare ft buna Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Am gasit intr-un final ceva ce imi place,sper sa nu am probleme cu nenea militianul Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Eu am cerut o oferta de pret pentru revizie prin februarie anul curent. Inca astept raspuns de la Auto Bavaria. Asa promptitudine mai rar!1 point
-
Am trimis mail la Baneasa pe 3.11.2018, nici un raspuns pana in prezent, nici nu cred ca or sa se oboseasca, nu este prima interactiune cu Baneasa fara nici un rezultat. AM trimis mail la Proleasing acum juma' de ora, dupa 15 min m-au sunat, am o rechemare la nu stiu ce problema de la aeroterma, m-au si programat in service, Interactiunea telefonica fost excelenta.1 point
-
Hmmm... culoarea asta nu arata rau deloc, in combinatie cu negrul de pe ea arata superb. Misto rau de tot masina, sa o stapanesti sanatos!1 point
-
Da, e perfect 255 pe spate la un motor de 160-180 cai . M4 vine cu 265 pe spate si merge foarte bine. Ce naiba sa faci cu 255 pe spate la un 2.0d? )) Strici consum, performante si dai bani aiurea pe anvelope. In opinia mea 225 45 17 merg foarte bine la puterea asta oricat de agresiv (sau in siguranta) ai vrea sa mergi.1 point
-
Am schimbat recent placutele cu unele OE si scartaie dupa 800km. NU scartaie mereu, dar scartaie uneori la frane mai usoare la viteza mica. Fie sunt proaste fie nu sunt originale.1 point
-
Esti prea smecher pentru forumul asta si pentru viata asta! Go Home! Sau go pe drumurile publice unde gonesti cu 250+. Altfel, oricine are o opinie contrara tie e facut cam cu ou si cu otet. Cam ciudata atitudine din partea cuiva de traieste in Vest de multi ani... Cred ca mai bine pur si simplu de abtii de la fel de fel de opinii caci farmecul masinii despre care ai facut topic se duce...1 point
-
Astazi am schimbat ( cu greu ) chederele exterioare de la geamurile spate. Un adevarat chin sa cureti banda adeziva ðŸË ramasa de la cele vechi, insa rezultatul este pe masura. Din cate vad, vorbesc cam singur pe aici, nici forumul asta nu mai e ce a fost... Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk1 point
-
dupa ce am cochetat cu ideea de Zimmerman perforate, EBC redstuff, ATE Powerdisc + ATE Ceramic, am zis ca imi bag picioarele si merg cu ce vine din fabrica, ATE standard + ATE standard. ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda. Powerdisc am avut pe E60, in combinatie cu ATE standard, si scartaia cand aveam viteza mica la semafor, ma simteam ca un sarac. Avand in vedere ca experienta cu Powerdisc + ATE standard a fost proasta si ca_combinatia ATE Powerdisc + ATE Ceramic nu e recomandata nici macar de producator, plus ca EBC era mai greu de obtinut, am zis ca ATE standard + ATE standard e aur pt ca e cu ce vine masina ca OEM si sunt f multumit la franare (sunt norocosul cu 330D in varianta de 348mm fata si 336mm spate, in loc de 330mm fata si spate nu stiu cat).1 point
-
Da, B&W, nu B&O, am confundat. Ideea ramane aceeasi totusi. Ambele suna foarte bine1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cum ti se pare culoarea? Asa este si a mea. Mie unul mi se pare ciudatica, nici gri, nici negru.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari pentru achizitie, e f. reusita cu dotari multe, asa cum trebuie sa fie un F11. Imi place interiorul, culoarea trim.....1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Misto topicul, tu centrezi, tu dai cu capul )) Nici forumul nu mai e ce a fost!1 point
-
Am gasit un link destul de interesant despre DIY la BMW, poate intereseaza pe cineva: http://www.bimmerdiy.com/ Bafta.1 point
-
imi cer scuze dar nu am descris ce dotari are.. :frantics: Extrasele sunt descrise asa cum le-am primit din reprezentanta. Masina cum am spus este full piele Dakota maro, cu ornamente mahon, plafon interior Shadow Line. Are climatronic, dar nu dublu, cotiere fata si spate(incorporat suport pahare, compartiment pt diverse chestii tableta, ziare, reviste ). Nu are xenon, nu are trapa si nici perdelute spate. Are: Cutie manuala 6 trepte Bluetooth si intrare jack 3,5 mm Audio si USB (citeste MP3 de pe stickuri / carduri USB) Bordcomputer, inclusiv afisarea erorilor si serviceurilor obligatorii (cred ca e standard la acest model) Afisare pana roti si nivel ulei motor CD-Player Senzori parcare fata spate Geamuri electrice toate 4 Reglare scaune fata electric fara memorie! Carkit Volan Sport multifunktional Sistem de navigatie, are si harta Romaniei detaliata, cu suport pe DVD Incalzire scaune fata! Tempomat Tuner/Radio inchidere centralizata cu 2 chei originale Carlig Bare transversale Oglinzi electrice si incalzite Jante aliaj originale BMW cu cauciucuri vara ca. 6mm Masina de nefumator Carte service la zi ABS 8 Airbaguri DSC + T controlul tractiunii Isofix Senzor lumina si ploaie! Filtru de particule din cate stiu regenerabil, nu necesita schimb ca la alte masini(asta o fost si unul din criteriile de cautare a masinii. Poate in RO este neinteresant dar in Germania poate fi o problema serioasa si costisitoare, mai ales ca la masinile dupa 2005-2006 inspectia tehnica ITP/Tuv se face si cu interogarea OBD a masinii) Lumini de zi si follow me home Toate luminile interior sunt leduri, inclusiv numar de inmatriculare, fara erori in bord!1 point
-
Dar stii ca fara dovezi esti un nimeni, da? Asa ca nu te mai baga in seama ca fraierul si cu limbaj de clasa a 4-a, ca nu am verificat km la mamica ta. Mai uita-te odata si zi-mi cati km am acum, stiutorule.1 point
-
Fa un test cu ista in privinta erorilor, fa poze, pune pe forum. Fa un test cu ista in privinta pdf-ului, a injectoarelor, a turbinei, fa poze, pune pe forum. Deasemenea verifica egr-ul, clapetele vezi cum merg. Deasemeanea mergi in meniul ascuns si verifica temperatura lichidului de racire. Cu mai multe date, cu siguranta vor veni raspunsuri mai exacte. Daca este pdf-ul, nu sta pe ganduri, fa repede, eventual nu circula cu ea pana ce rezolvi problema. Asta o zic pentru ca daca este infundat prea tare o sa te coste destul de mult.0 points
-
Fa cum iti spune six in line, eu am schimbat cureaua la e90 acum o saptamana tot din cauza scartaitului si s a facut liniste, curea oe prevazuta cu un puf special!0 points
-
Asa functioneaza si cutia mea, acel patinaj apare la accelerari putin mai tari de e loc. Cutia tine turatia constanta sub o secunda sa nu ma smuceasca prea tare. Daca plec foarte tare, dispare patinajul si pleaca brutal.. Eu unul cred ca este ceva din softul cutiei, cel putin in cazul meu.0 points
-
0 points
-
La tine cornering se face prin farul din interior. La echiparea cu LED, corneringul se face prin proiectoare. Nu stiu daca poti coda sa se aprinda si proiectoarele.. incearca la colegii de pe forum care se ocupa cu asa ceva-1 points
-
La mine nu exista "interior" pentru ca farul este imaprtit pe jumatatea de sus si cea de jos. La ce masina te referi mai exact? Stiu ca pachetul de faruri led vine si cu proiectoare de ceata led care au integrat corneringul in ele-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00