Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/18 in all areas

  1. Adica preferi sa te loveasca un buldozer?
    2 points
  2. Multumesc tuturor! Ceva poze cu jantele de iarna.
    2 points
  3. Ca sa revenim la topic si sa vorbim strict de motorizari. Eu vreau sa spun doar atat, ca posesor de 2.0i nu pot sa spun decat atat, fugi de ele. Mergi pe 3.0D. Impozitul ala de 2200 lei il scoti inapoi din interventiile de la motor si chiar si consum. Nu cred ca exista motor mai prost la fiabilitate decat 2.0i de la bmw ( 2008 in sus pe injectie directa )
    2 points
  4. spui neadevaruri. o masina este atat de sportiva cat este de capabil soferul. fiabilitatea nu are a face cu clasa din care face parte masina. si in Romania, doar oamenii cu venituri de peste 7000 euro lunar isi permit sa intretina seria 7...restul fac niste carpeli si batjocora.
    2 points
  5. Salut! Te tin minte de cand ai luat masina, hai sa-ti zic eu, treaba sta asa. Nu stiu daca ai citit pe forum insa mi sa rupt distributia, dupa mi sa dus motorul ca a sarit pinionul de la pompa de ulei,etc,etc, am pus pachetul de M5 pe ea cel cu bara spate cu dubla evacuare, insa nu am apucat sa fac evacuare si ca sa nu ramana teava de la 520D am zis ca o tai de la jumate si o las asa, vad ca idee si cum se aude. Se auzea putin de tot mai gros, cea mai mare diferenta fiind la schimbarea treptelor de viteza unde era un "BOV" frumos, incet incet am vazut ca nu prea trage masina dupa ce i-am schimbat motorul, logic nu avea ce sa aiba de la motor, ba cand tragea, ba cand nu tragea, am zis ca o scot cu testerul sa-i fac o regenerare, cand sa vad ca regenerarea comuta cam la 10 secunde de pe active pe not active, ba crestea temperatura pe la 550 grade , dupa scadea brusc la 300 grade si tot asa. Mi-am dat seama ca problema a fost din evacuare atunci, deoarece se pierdea caldura si presiunea prea repede pe evacuare, eu pur si simplu am taiat-o de langa suportul de pe la mijlocul masinii si asa am lasat-o. Dupa ce am sudat-o inapoi, si-a revenit masinuta, m-am dus i-am facut si regenerare, totul ok! Eu mai vorbesc cu fostul proprietar de la care am luat-o si el mi-a zis demult cand i-am spus ce vreau sa-i fac, sa nu-i fac dubla evacuare deoarece i dau prea mult aer si nu e bine pentru turbo si motor, dar o sa vorbesc la pilot tunning ca acolo vreau sa fac, o sa plec cu teava de inox dupa filtru de particule sau mijlocul masinii sa vedem, dupa sa facem un Y stg-dr cu o teava pana in 70 MM (posibil 63) ca sa nu pierd putere, vroiam de 76, dar atunci s-ar putea sa patesc ca inainte cand am taiat-o, oricum ei sunt specialistii si stiu. Iar tipsurile duble pot sa fie si de 80 MM, nu cont, se baga in teava de 63 mm care o pun eu. Deci amicul tau are dreptate, am simti-o pe propria masina, chiar daca puteam sa pariez si 100 milioane cash ca nu are nici-o treaba turbo si motorul ca pun eu evacuare de 76 mm sau daca o dai de la jumate, mai ales DPF-ul sa nu-si faca regenerare, dupa ce am vazut clar pe tester ca nu poate sa-si faca regenerare mi-am gasit singur logica si am stiut ca de acolo si problema cu trasul, insa pana atunci nu. Am DPF ON si am si soft pe ea undeva la 210 cp maxim zic eu. As vrea sa-i pun si niste tobe finale sport ca sa nu ramana doar tevile stg+dr, se vad frumos si finalele din spatele masinii.
    2 points
  6. Salutare baieti, Dupa ceva ani de inactivitate (schimbat producator), am revenit la marca care ma face sa zambesc ori de cateori ma urc la volan. Nu am tinut mortis sa posted pentru ca nu prea mai am timp de forum cum aveam inainte din cauza jobului dar am sa incerc sa fiu mai activ. O sa va dau mai multe detalii despre masina pe parcurs, tot ce pot spune este ca are foarte multe retrofituri facute, M Performance Pack, Akra Downpipe,MPE Exhaust,Awron etc. Enjoy https://imageshack.com/a/img922/2023/82boAd.jpg https://imageshack.com/a/img923/8725/GD729q.jpg https://imageshack.com/a/img924/6351/l4a8Vf.jpg https://imageshack.com/a/img923/3872/Fl7JRb.jpg https://imageshack.com/a/img921/4020/FPrVjf.jpg https://imageshack.com/a/img922/3271/0d1jl7.jpg https://imageshack.com/a/img922/1117/p5cXxe.jpg
    1 point
  7. Vibratiile la viteza pot fi cauzate si de discurile de frana (testezi cu un set de roti echilibrate si daca face la fel, atunci sunt discurile). Pentru mirosul de gaze, eu zic ca e galeria de evacuare fisurata - vezi la probleme comune e60, e topic dedicat pe forum. Daca e asta, o poti inlocui cu o galerie de fonta de e39. Spor la citit/rezolvat. Ps: esti certat rau de tot cu lb romana. Cu ce te-a suparat?
    1 point
  8. Am desfacut eu odata la un schimb de antigel si surubul de sub motor. E pozitionat undeva deasupra evacuarii,cum stai sub masina in stanga. Pozitie destul de greu accesibila si am ajuns la concluzia ca nu prea merita pt ca risti sa rupi surubul pt ca e foarte intepenit si nu a curs de acolo nici 1 l de antigel.
    1 point
  9. Sa rezolvat prin schimbarea curelei cu una originala. Va mulțumesc pentru sfaturi.
    1 point
  10. Du'te la service cat mai urgent si vezi exact ce are..pana nu ii faci uzura de tot
    1 point
  11. Trebuie sa recitesti ce ai scris. - Sdrive inseamna ca ai tractiune spate, deci nu are sens sa intrebi cat cuplu se duce pe fata (evident nimic) - 2 litri diesel de 250 de cai? Nu exista asa motor pe X3 daca este tunat.
    1 point
  12. N-a zis omul nimic de spray, din contra, ca le duce la vopsit! Cu siguranta mai ok la aspect si stres decat capacele! Frumoasa masina! Bafta cu ea pe mai departe!
    1 point
  13. +1 pt capace,decat sa dai cu spray pe ele. Bafta cu masina!
    1 point
  14. Lasa le asa negre, dau bine
    1 point
  15. Ce e cu rotile alea????? Frumoasa masina!
    1 point
  16. Verific diseara si iti spun. Din ce am testat, daca nu umbli la padele, o perioada de timp, destul de scurta, intra in S automat.
    1 point
  17. probabil un mic ghid info ... urmatoarele link-uri: 1 2 3
    1 point
  18. Politetea nu vine cu "aburire"!!! Respect omul in primul rand, oricine ar fi el!!!! Si daca dam cu "executare" e clar ca n-am de ce sa-mi mai pierd vremea pe aic Sanatate maxima!!!!
    1 point
  19. 320d - cutie manuala 320dA - cutie automata Am 330d, non facelift. Nicio problema la motor de la 0-240.000km. Probleme cu distributia exista si la cele de 3000, alea cu N in fata la cod motor (cel de 245 cai). Daca nu ti atat de mult la an, am eu de vanzare 330d, 2006. Cu multe optiuni extra fata de majoritatea si istoric complet la reprezentanta.
    1 point
  20. se poate vota cea mai rapida vanzare de pe forum? )) asta ar castiga de departe )))
    1 point
  21. Salutare! Da, din pacate nici o versiune postata aici nu mai se activeaza sau da erori la codare...Dar nu va las la greu! De aici puteti lua versiunea Carly for BMW - (New Version) v28.90 Full, activata, dar mare atentie: sa NU trimiteti mail de inregistrare cand aplicatia o cere !!!. Ignorati mesajul cu butonul de back sau un click in afara ferestrei de inregistrare. Have fun si nu uitati sa votati postul daca credeti de cuviinta!!!
    1 point
  22. Nu prea stiu cum se pupa roata slim cu Xdrive-ul de pe masina. Or fi avut nemtii vreun motiv cand n-au dotat masina cu roata de rezerva. Asta cu plus-ul de aspect e subiectiva. Mie personal, o masina cu roti cu spite luuungi si talon subtirel, intotdeauna imi va parea ca o... caruta. Aaa... si - fara intentia de a ofensa - verbul "a merita" nu e reflexiv. Deci nu "se merita" nimic, ci doar... "merita".
    1 point
  23. Conduci de la 10 ani? Zici cĂŁ ai 20 de ani și nu ai avut probleme in ultimii 10 ani de condus. Cel puțin asta se ĂŽnțelege și postarea ta.
    1 point
  24. Despre trecerea de la all 255/50R19 RFT spre 275/40R20 cu 315/35R20 RFT pot sa ĂŽți spun urmatoarele: - creste stabilitatea ĂŽn linie dreapta și viraje, cu excepția drumurilor pe care se formeazĂŁ sleauri (de la camioane ĂŽncĂŁrcate când asfaltul e moale vara). Ăn astfel de situații va cam dansa de spate. - creste substantial eficacitatea franarii. - creste consumul - creste pericolul de acvaplanare - nu mai ai posibilitatea de a roti anvelopele anual intre punti. - demarajul nu e influențat semnificativ. Eu n-aș renunța asa ușor la RFT. Suspensia e gânditĂŁ pentru RFT, dacĂŁ anvelopele sunt de calitate mașina e confortabila.
    1 point
  25. Mai conteaza? Imi place ce am luat si asta cred ca este suficient.
    1 point
  26. Nu prea știi ce ai cumpĂŁrat.
    1 point
  27. @florin83 esti sigur? Ai condus vreodata un 7' cu suspensie adaptiva + bari stabilizatoare active? :getlost: Totul pus pe Sport masina se face tren chiar daca are acele kg in plus, daca vorbim de modul confort clar este barca in curbe. Am specificat ca este mai stabila in curbe fata de celelate clase cu suspensie normala/standard care o gasesti pe 3 4 5 si o au majoritatea masinilor cu dotari putine. Un seria 5' 3.0 care are si "Dynamic drive" (este doar pe 3 litri) Da este mai stabila. O spun din experienta fiindca le-am condus cam toate. Pe un 5' 2016 aveam chiar suspensie sport din fabrica (optiunea 704), si nu o simteam asa stabila ca 7' setat pe sport.
    1 point
  28. Updates: 1. Am roata de rezerva originala, nou nouta 2. Pentru drumurile lungi, in care pasagerii vor folosi tablete, am montat un hotspot alimentat prin USB. Am pus o cartela 4G de la Vodafone si un card de 32gb. Pe card pot pune fisiere de toate tipurile, care pot fi accesate si partajate intre dispozitivele conectate. L-am luat de pe AliExpress si a costat in jur de 125 RON
    1 point
  29. valabila galeria de admisie / 700 lei egr f10 250 lei cu garantie si egr la schimb ! releu bujii original 200 lei
    1 point
  30. Pretul este asa de mare pt ca se gaseste momentan doar pe original. Ce a schimbat prietenul la Audi e caz izolat, la a4 b 8.5 costa vreo 2000 de lei.
    1 point
  31. De mult n-am mai vazut asa anunt infect. Imi si explodeaza ochii.
    1 point
  32. Și va strânge posturi prin mesaje inutile de genul "sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos".
    1 point
  33. De ce trebuie ca unul care e venit de juma de ora pe forum sa posteze la vanzari fel de fel de anunturi gen autovit? Eu zic sa mergem pe calitate, nu pe cantitate. Sa aibe un nr de posturi, apoi sa poata pune anunturi.
    1 point
  34. E tehnologie noua 2018....bi-xenon +laser +led
    1 point
  35. Romulus, un delete la vrajeala asta se poate?
    1 point
  36. Cum dracu vine aia bixenon full led laser? :hyper:
    1 point
  37. #stelutelovebmw Dupa primele randuri ma dor ochii!
    1 point
  38. Eu nu stiu niciun set de placute sa vina cu senzor.
    1 point
  39. Este simplu, daca releul nu functioneaza , nici bujiile nu o sa mai functioneze la pornire motorului in anumite conditii... De aici poti sa experimentezi porniri greoaie la anumite temperature mai scazute , mers neregulat si fum pana ce se incalzeste putin motorul si nici o regenerare a filtrului de paricule nu o sa mai aiba loc. Ca acuma la altu ii merge perfect fara 1-2 sau toate bujiile functionale , asta depinde de motor , injectoare , tipul de combustibil si temperature exterioara cand porneste motorul.
    1 point
  40. La probleme de dinamica si slalom noul X1 a iesit ff bine (peste vechiul X1), in plus spatiul interior este mult mai mare, suspensia mult mai confortabila iar calitatea plasticelor ceva mai buna.
    1 point
  41. Nu-s prea bun la desen...sper sa intelegi ideea si de ce ai nevoie.
    1 point
  42. Daca ii explici cum sa le monteze la fel cum i-ai explicat mai sus....sigur se vor rabata invers. Pt. montarea oglinzilor incalzite iti trebuie uramatoarele: 1. 2 buc. oglinzi cu incalzire/albastre/asferice (cumpara noi ALKAR sunt foate bune...de la dezmembrari nu stii ce iei/cat te tin si au niste preturi astronomice daca le gasesti separat). 2. 4 fire(2 la sofer aprox. 50cm / 2 la pasager putin mai lungi) + 4 conectori(papuci "mama") cu care te vei lega la oglinzi + pini pentru a te lega la mufe(aici depinde cum vei face legaturile...OEM sau mai stiu eu cum vrei tu). Montatul nu e mare inginerie...dupa ce demontezi fetele de usi, oglinzile de pe masina si le scoti sticlele(gasesti pe net procedurile) continui astfel: 1. Pe partea soferului vii cu cele 2 fire pe care le-ai montat in oglinda si te legi pe cei 2 pini lipsa de pe MUFA VERTICALA A BUTONULUI DE REGLAJ OGLINZI(alba cred/pinii 3 si 4). Cam atat pe partea stanga!!! 2. Pe partea pasagerului nu e mai comlicat, dar e putin mai mult de munca, in sensul ca trebuie sa tragi firele(amandoua sau doar plusul...cum doresti) prin mufa ce face legatura intre usa si caroserie, iar cu firul de PLUS TE LEGI LA SIGURANTA NR.25(la ceare ii vei pune o siguranta de 5A ),iar cu MINUSUL TE LEGI DE ORICE FIR MARO SAU CHIAR DE UN SURUB AL USII. De aceea mai sus nu am mentionat cati pini iti trebuie...depinde cum vrei tu sa tragi firele. In principiu cam asta e de facut...nu e greu, dar neaparat pe vremea asta iti trebuie un garaj. Bafta!
    1 point
  43. La un bmw e60 care functioneaza corect in parametrii,care ar fi distanta corecta pt deschidere usi?Altfel spus de la ce distanta maxim ar trebui sa pot deschide?Sunt f. curios sa aflu deoarece eu pot sa deschid de la mai putin de 1m,cateodata trebuie sa stau cu cheia "lipita" de masina sa o pot deschide.Mentionez ca am antena diversity cu functia de TV.Am verificat contactele acelea de alama sa nu fie oxidate pe luneta atunci cand am montat-o si sunt curate ca lacrima.Este pe duca antena diversity sau acumulatorul din cheie?Dar nu imi dau seama cum pot ajunge la acumulatorul din cheie pt ca pare ca si turnata cheia. o parere va rog?
    0 points
  44. Nu stiu ce masina ai exact. In mare... sa scapi de problema schimbi rola corespunzatoare sau cureaua daca totul e ok... Daca vrei sa faci treaba buna, schimbi tot kitul daca au o varsta deja
    0 points
  45. La e90 m47 am iarna si releul.
    0 points
  46. Mi-am luat un bmw x3 Sdrive 20D 250cp. Puteri sa imi dati mai multe detalii: - tractiunea este spate si cat la suta spate si fata - trebuue sa-mi fac griji pe zapada? Am pus cauciucuri bune de iarna
    0 points
  47. Un clip cu evacuarea.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.