Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/23/18 in all areas
-
Hai ma baieti, acum va certati pe jantele mele de tabla, cum ziceam am ales varianta aceasta in ideea de a le vopsi in culoarea argintie/gri ca si cele OE pentru e92 cu motor 3.0 NU am reusit sa le fac pana in sezonul de iarna, ca deh a fost un an plin si numai de vopsit jante nu am avut chef si timp, dejantat-sablat-vopsit-rejantat...1 point
-
1 point
-
Chiar daca nu e bmw, postez aici pt cei care cauta seria masinii. Lexus is300h Jthbh5d2105031382 160.000 km aprox reali. https://www.olx.ro/oferta/lexus-is300h-2015-f-sport-hibrid-IDbLdTG.html#e179a57118;promoted1 point
-
Pai s-o luam in ordine si cu calm, vad ca e lume odihnita pe-aici. Dotari de exceptie = dotari care sint rare pe modelul cu pricina. Ca sa nu ramina nimic neclar cauta pe unde stii tu un 520 care sa aibe cel putin urmatoarele: - Scaune comfort cu memorii - Lane change assist - Active cruise control - Keyless entry - Faruri adaptive - HUD - Cirlig remorcare rabatabil electric, etc... Dupa ce le gasesti si le inventariezi reluam discutia si stabilim daca dotarile sint de exceptie sau nu Masina este cumparata in 2015 din Germania. Bineinteles ca nu am mers eu sa o aduc ci am platit serviciul asta. Cel care a adus-o locuieste in Alba Iulia si ulterior mi-a mai adus inca doua masini asa ca am ramas amici, iar acum s-a oferit sa ma ajute sa o vind. Pozele sint facute asta vara in Alba Iulia. Am lipsit din tara trei luni si am lasat masina acolo. Am pus cu buna stiinta pozele in care se vede zidul cetatii tocmai pentru ca nu este nimic de ascuns...Idem cu suportii de numere. Anuntul de pe Autovit nu este pus de mine si nu am facut absolut nici o referire la el. Masina a mers la Bavaria doar la venirea in tara dupa care a facut reviziile la Mihai "din Poarta 6" (constantenii stiu despre cine este vorba). In alta ordine de idei nu iti inteleg inversunarea: ai ceva cu mine, banuiesti ca masina are vicii ascunse sau comentezi doar in puterea obisnuintei? Incercarea de a lasa impresia ca stii mai multe decit spui nu te ridica in ochii nimanui si da-mi voie sa iti spun ca nu iti face cinste (Sa fim seriosi, am mai vazut masini...). Bun, ai mai vazut masini, si care este ideea? Daca ai ceva de spus in legatura cu masina te rog sa spui deschis despre ce este vorba. Te invit sa o vezi si sa o testezi apoi sa iti dai cu parerea. No offence.1 point
-
Salutare! Da, din pacate nici o versiune postata aici nu mai se activeaza sau da erori la codare...Dar nu va las la greu! De aici puteti lua versiunea Carly for BMW - (New Version) v28.90 Full, activata, dar mare atentie: sa NU trimiteti mail de inregistrare cand aplicatia o cere !!!. Ignorati mesajul cu butonul de back sau un click in afara ferestrei de inregistrare. Have fun si nu uitati sa votati postul daca credeti de cuviinta!!!1 point
-
Schimba bateria. De unde incerci tu reglarea farurilor daca ai faruri adaptive ? Nuu ai buton pentru reglaj manual.1 point
-
Salut, referitor la afirmatia cu schimbatul filtrului de particule, din cate stiu eu se poate face din ISTA ,cu "replace particle filter" chiar daca acesta nici macar nu a fost dat jos de pe masina si se reseteaza acei km care ii poti face cu el Sper sa nu fi dezamagit dupa o inspectie mai amanuntita a masinii si sa ai parte de ea:) @cavaliere si eu mi-am cumparat masina la fel, doar cu o inspectie sumara, si aceea pe partea de caroserie,sa nu am surpriza ca masina ar fi fost vreodata dauna totala. Si pot zice ca am avut noroc, masina este chiar super ok,merge bine dupa aproape 2 ani cu mici investitii.1 point
-
Man, nu te supara, dar toti sunt pasionati si cu ceva banuti. Pasionat cu e61 suna neverosimil, iti dai si tu seama nu? Oricum, ma mir ca inca se mai cumpara masini fara macar o verificare sumara. Poate ai avut noroc si ai luat o masina buna, asta vei sti doar cand ajungi cu ea la un tester sa iti dea vesti bune referitor la corectiile la injectoare, dpf.1 point
-
Reprezentanta vizitata pentru ce? Banuiesca ca nici fostul proprietar nu a vizitat reprezentanta, in primul rand din cauza preturilor, care mai ales pentru o masina asa veche nu se justifica uneori. Altfel, cauta pe forum, ca s-a mai scris despre reprezentante cu bune si rele. Spor.1 point
-
Am sunat la cei de la be-loud....si mi-au spus baietii de acolo.....un pret aprox 2000E .... asa....din start...a fost ff simplista conversatia...."ma intereseaza ....cutarica cutarica....bum bum....poc poc....CE MASINA?....e92....PESTE 2000EURO.....am inteles....O ZI BUNA....multumesc...." Acum....am inteles ca sunt un necunoscator in domeniu....am inteles ca masina are sigla aia mai "altfel" decat aia de LOGAN....NU suma era problema....ci abordarea.... "Ai bmw....minim 2000" ....serios....??? Nu tu un amanunt...nu tu o explicatie....m-am simtit ca la bisnitarii din colt...."vrei telefon...ia-l pe asta ca e bun...hai hai...." Nu vreau sa supar sau sa acuz pe cineva....departe de mine gandul asta....vreau doar sa ma informez si eu un pic.....ok...dau aia 2000 (minim) ....spune-mi si mie ce imi dai de aia...ce imi pui pe masina....ce adaug...ce schimb....ce modific....ceva...orice....zi-mi un brand....zi-mi un banc bun....dar zi-mi ceva...ca d'aia te sun sa ma informez... Ma asteptam la ceva mai multe detalii...gen....ok...difuzoarele sunt pe 10...si e greu sa gasim ceva calitativ la dimensiunile astea....tigaile de sub scaun....iar...dimensiuni reduse....si greu de gasit ceva bun....pt ca te-a papat in fundulet si ti-ai luat "base sound" nu ai gaurele pt boxe pe spate in portiere...nu ai twe in usi trebuie sa luam cu tot cu masca....incercam sa mergem pe un combo de la "x" firma...etc etc....detalii amanunte....doar un MINIM 2000 ca raspuns...nu ma satisface De aceea va cer ajutorul aici....si incerc sa ma informez cat pot de mult1 point
-
M-am gandit sa adunam la un loc informatiile despre cutii automate care le avem, poate un moderator il face sticky . Apar tot timpul controverse, mai mult sau mai putin documentatate si se deschid topicuri nenumarate despre ele. Totodata putem posta documentatii diverse care le avem cu tipuri de uleiuri, orice alte informatii utile care le avem, service-uri specializate etc. Nu vreau sa pornesc vreun versus daca se schimba uleiul sau nu. Exista nenumarate recomandari oficiale sa se schimbe. Cine crede altfel poate ignora complet informatia prezentata aici. Cateva recomandari valabile pentru toti posesorii de cutii automate. -o cutie automata intretinuta si exploatata corect, poate tine mult mai mult decat restul masinii la un loc, teoretic nu au voie sa cedeze. Sunt multe exemple de cutii care au tinut si tin, fara exagerare, milioane de km. Intretinute corect, pot aduce costuri mult mai reduse decat variantele manuale, mai ales la modelele de dupa 2000, datorita costurilor mari ale kiturilor de ambreiaj, volante-lor cu masa dubla, care costa de destul de mult si pica inevitabil. Denumirile cutiilor automate BMW au un cod simplu care poate releva cateva informatii.. Sa luam un exemplu : A5S310Z Prima parte A5S - A automata, 5S-5 trepte de viteza, si important 310- 310NM cuplul maxim care il suporta. Aceasta cifra e importanta pentru intretinerea corecta si mai ales pentru amatorii de chip tuning. Cu cat ridici cuplul mai aproape de valoarea maxima admisa, cu atat intretinerea devine mai problematica si probabilitatea sa o strici mai mare. -uleiul din cutiile "lifetime" nu e lifetime, ci se schimba la intervale regulate. Pozitia oficiala ZF este 80-120.000 km in functie de cat de solicitata a fost masina etc. Eu personal as schimba la intervalul minim, chiar mai des. Am atasat un document care explica pozitia oficiala ZF. -uleiul din alte cutii non-lifetime, folosit de regula la masini inainte de 1995, se schimba la 50-60k km. -daca luati o masina second hand automata, fara un istoric de service clar, schimbul uleiului in cutie ar trebui sa fie printre primele lucruri care le faceti. Va poate scuti de costuri potentiale de mii de euro. -costul schimbului si al kiturilor variaza intre 4 mil la o cutie mai veche cum e a mea, si maxim 20 la cutiile moderne, facut cu ulei si kit original(kitul contine de regula un filtru si o garnitura de schimb). Costul cel mai mare e uleiul,cel original BMW fiind extrem de piparat. Puteti reduce aceste costuri folosind ulei aftermatket. Uleiul trebuie ales cu atentie, verificat sa fie compatibil cu cutia, altfel poate conduce la distrugerea cutiei. In fisierele atasate veti putea gasi uleiuri echivalente pentru cel original. Cantitatea de ulei variaza in functie de tipul cutiei. Daca schimbul nu e facut cu scule speciale in ateliere specializate, uleiul din convertizor nu poate fi schimba si cantitatea folosita la schimb e mai mica decat capacitatea cutiei. Un exemplu : 5HP-18, nomenclatura BMW A5S325Z : capacitate totala 8.9L, fara convertizor 6.2L. Trebuie sa tineti cont de asta in functie de unde faceti schimbul, daca au pompa speciala sa faca schimb complet sau nu. -cele mai mari solicitari in cutie apar la "liniute" cu plecare de pe loc, accelerat cu tinut frana, cerculete si alte figuri de impresionat adolescenti si fetele de la bufetul local. Acestea pot aduce costuri de 1500 de euro scurt. De banii astia puteti petrece o saptamana pe Coasta de Azur, in Nice, cu 2 fotomodele, mai ales ca e criza acum, asa ca faceti singuri calculele si vedeti daca merita. -Toate cutiile pot fi reconditionate, costurile sunt in generala de la 1100 de euro in sus, in functie de model, in banii astia se da si garantie de regula, un an sau 50k km. Asta in ateleiere specializate, la reprezentanta BMW veti primi tot cutii RMFD, aceasi garantie si un pret de 4 ori mai mare. La cumpararea unei masini sh e bine sa va asigurati ca transmisia e in regula. Asigurati-va ca a-ti mers in toate treptele, inclusiv in R. Cutia trebuie sa schimbe lin, fara socuri de nici un fel.Trecerea din D in R trebuie sa fie lina si ea. Cutia nu trebuie sa "patineze" in nici o treapta. Patinarea cutie se simte exact la fel ca si la una manuala, atunci cand ambreiajul e defect, cu deosebirea ca intr-o transmisie automata ea poate fi prezenta numai intr-o anumita treapta. Probleme deosebite la BMW nu apar in general decat datorita politicii BMW "lifetime". IN diverse reprezentate veti primii informatii contradictorii, si pana acum, cel putin in Romania, chiar refuzau sa faca schimbul de ulei. In Statele Unite, datorita garantiei extinse, schimbul de ulei se face si la reprezentanta,si e recomandat de BMW. Politica oficiala BMW US nu e "lifetime" ca in Europa, datorita garantieie motor/cutie de 100.000 mile (aporx 160.000 de km). Ca sa nu intram in amanunte si discutii nesfarsite , pe scurt "lifetime"=perioada garantiei", combinata cu niste strategii de marketing si ceva foarte atractiv pentru clienti noi si manageri de flote, "low maintenace cost, long service interval" .. a dus la aceasta politica paguboasa. Trebuie sa tineti minte ca BMW nu e implicat de loc in proiectarea cutiilor. Relatia lor cu furnizorii e ceva de genul : avem de nevoie de o cutie cu rapoartele astea, schimbarea sa o faca in X milisecunde si sa tina la cuplul Z", va rugam sa ne contactati cu oferte.. O reprezentat BMW de cele mai multe ori nu se implica in remediarea problemelor legate de cutie decat prin inlocuirea totala, care e extrem de costisitoare. O sa incerc sa explic in cateva cuvinte de ce e necesar sa schimbati uleiul, si care a fost motivul politicii lifetime. In mod normal, temperatura de operare a unei cutii automate tipice e 50 de grade. Caldura provine din convertizor in principal, de la frecari intre dversele roti dintate si alte mecanisme, si de la ambreiaje. Ambreiajele din cutii automate sunt "umede", adica sunt proiectate sa functioneze in imersie, care le sigura racirea si le protejeaza de uzura. Intr-o cutie tipica BMW intra de la 8 pana 12 L . Cine a vazut cat e un radiator de cutie automata stie ca de cele mai multe ori e o gluma. E ceva mic, simplu, nu are termostat sau alte nebunii ci face o recirculare simpla. IN general e capabil, in conditii normala sa coboare cam cu 10-20 % MAxim temperatura. Este important sa retineti asta, ca reduce temperatura produsa de conditiile de exploatare si nu tine o temperatura nominala constanta. Ce importanta are temperatura ? PAi are, ca fiecare 20 grade in plus injumatatesc timpul de oxidare al uleiului. Nefiind decat un circuit de racire simplu, in timp lucrurile escaleaza, geometric as spune. Pe masura ce gradul de oxidare creste, capacitatea de ungere scade. Cand scade capacitatea de ungere, automat caldura degajata deci temperatura de operare creste (tineti minte, radiatorul nu e in stare sa tina o temperatura constanta in circuit, ci doar o scade intr-o masura mai mica sau mai mare), care accelereaza oxidarea, care scade capacitatrea de ungere.. si vedeti cercul vicios. Temperatura mare si frictiunea intre discurile de ambreiaj inseamna uzura mare, conduce la producerea de particule de material in ulei si atunci cand incep sa patineze.. practic nu mai exista cale de intors.. cutia trebuie sa fie reconditionata. Se mai poate intampla, totodata, ca material desprins de pe discuri datorita lipsei de ungere corecta sa ajunga in blocul hidraulic si sa il blocheze, caz in care reconditionarea e si mai scumpa. UN studiu facut de ATRA (Automatic Transmission Re-builders Association) arata ca 90% din defectiunile transmisiilor se datoreaza supraincalzirii si oxidarii uleiului .Au tot intereseul sa repare cutii, ca din asta traiesc. ATRA e cea mai mare asociatie de profil din lume la ora asta. Foarte relevante mi se par faimoasele Class Action Suit de prin State. Acolo e vorba de bani seriosi de regula, si dovezile sunt examinate cu atentie. La cele legate de cedarea prematura a trasmisiei, in aproape toate cazuri s-a dovedit a fi vorba de temperaturi mai mari de operare decat cele nominale, datorate unor conditii specifice, proiectare proasta de cele mai multe ori, marirea intervalelor de service, care au dus la oxidarea prematura a uleiului si in final defectarea transmisiei. O sa imi spuneti ca poate nu sunt BMW, si BMW e mai cu mot. Din pacate nu, sunt doi producatori mari in lume de cutii automate, si anume ZF si Gm, care fac transmisii pentru toti ceilalti fabrincanti de autoturisme. Ce poate fi diferit la o cutie pusa pe BMW ? pai de exemplu cuplul motor, racirea cutiei.. care tin de BMW. Acum ca am inteles rolul foarte mare al temperaturii sa vedem ce o produce. Temperatura in orice transmisie poate creste in urmatoarele conditii.. urcat pante mari, acceleratii violente, schimbari foarte dese de viteza, care apar in trafic in oras, mers in coloana bara la bara etc, tractare de orice fel, mers cu viteze mari indelungat. Cand nu a apare amacar unul din acesti factori in exploatarea normala a unei masini ? Trebuie tinut minte ca efectul e cumulativ, daca acum merg mai incet si nu o mai calc nu inseamnca ca gata, oxidarea uleiului e reversibila, si cutia e ca noua. O mica paranteza, mi s-a parut foarte interesant ca in State exista oferte de montare unor radiatoare aftermarket pentru cutii, mai mari, pentru masinile care tracteaza remorcute utilitare in mod frecvent. Sa revenim la probleme specifice BMW. In anii 93-94 au aparut primele cutii moderne la BMW. Au inceput sa fie controlate electronic, corelate cu alte sisteme, au devenit adaptive, si multe alte inovatii. In 1995 au aparut primele cutii "lifetime". E34 fost prima masina cu cutii lifetime, din cate stiu eu, desi la vremea respectiva nu erau denumite asa, Constructiv, ele erau identice cu cele vechi, deosebirea era prezenta unui filtru si tipul uleiului, Esso LT 7141. Acest ulei, la vremea respectiva, a fost revolutionar. Se stiu destul de putine despre el, dar am gasit o analiza facuta de un laborator rus, nu stiu cat e de credibila, dar se pare ca avea rezistenta la oxidare dubla fata de orice alt ulei prezent pe piata.(la vremea respectiva) Acest lucru precum si prezenta filtrului, care impiedica eventualele particule desprinse de pe discuri sa ajunga in blocul hidraulic, ajuta intradevar la marirea intervalului de service. Dar de aici pana la "lifetime" adica ani de zile si sute de mii de km mai e cale lunga. Un caz particular il reprezinta tot ce inseamna BMW 3.0D facut intre 2000-2002. Cutia pusa pe aceste modele (330D, 530D, X3 3.0D) a fost A5S390 .. in timp ce motorul are 410 NM cuplu. Aviz amatorilor de chip tuning.. Cutia va pica fara discutie. Chiar si in conditii normale, cutia e suprasolicitiata in mod constat peste parametrii proiectati.. Numarul de cutii picate pe modelele mentionate e absolut ametior si cred ca ar fi fost primul class action suit cu dovezi clare si irevocabile din Europa. Dar se pare ca in Europa banii se fac mai usor si vinul bun din EU ajuta la inghitirea galustii servite de BMW fara mari probleme. L.E. Am discutat cu cineva de pe forum, care se pare ca are o sursa la ZF Problema la aceste modele a fost partial rezolvata de soft. Cuplul fiind limitat eletronic in treptele inferioare. Totusi, ce am spus mai sus ramane valid, cutia de pe aceste modele merge la maximul tolerat si a fost si este predispusa la defectiuni premature. Posesorii unor astfel de modele trebuie sa aibe grija speciala, si sa fac schimbul de ulei chiar mai des 80k km, si in general sa evite suprasolicitarile. Desi in opinia mea e doar o chestieune de timp pana aceste modele au inevitabil probleme cu cutia, indiferent de precautii. Mai jos aveti o poza cu diversele cutii puse BMW, un fisier emis de ZF cu recomandarile lor si uleiuri echivalente, si un PDF gasit de mine cu uleiuri Valvoline si aplicatia lor la BMW si alte marci, interesant pentru cei care cauta variante aftermarket. Pe masura ce mai gasesc documentatii oficiale le voi adauga. Tot ce v-am prezentat aici e compilat din diverse surse de incredere, incepand cu documentatii oficiale, consultari cu ingineri auto calificati si inclusiv recomandari obtinute de mine de la ingineri de la Fabrica ZF din Saarbrucken, cu ocazia unei vizite acolo. Daca am informatii gresite, va rog sa ma contactati pe PM pentru a corecta si modifica acest articol. Orice contributii valide vor completa informatia prezenta aici, si voi publica numele celor care au contribuit, cu permisiunea lor. lista cutii bmw si ulei View attachment: applicationhuiletrans.pdf View attachment: TE-ML_11_en0700.pdf lista compatibilitati aprobate OEM pentru Motul Multi ATF http://www.motul.com....pdf?1290086772 Daca dati click aici puteti cauta dupa masina si tip, ei spun ca merge si in cutiile in 6 trepte de la ZF, prezente pe e90/ e60.. http://ew5.earlweb.c...rch.php?site=41 Am gasit o noua lista cu uleiuri compatibile. Frumusetea ei e ca da direct part. no de la BMW cu care e compatibil. Preturile par a fi mai mult decat decente. http://www.fuchs-eur...ion_fluids.html Au chiar si un ghid in alegerea uleiurilor, unde introduceti masina, anul de fabricatie etc si va apare lista. Au echivalenti si pentru cele mai noi uleiuri gen Lifeguard 6. Eu pentru Lifeguard6 stiam doar de Redline, acum mai exista unul vad. L.E. Cateva service-uri specializate, din pacate sunt cam rare: Daca mai stiti de altele si aveti recomandari, in special din alte localitati in afara de Bucuresti, ca rog sa ma contactati pe pm si le adaug in lista. http://www.reparatiicutiiautomate.ro/ De astia am auzit experiente pozitive. SC GEAR TRANS REP SRL Cod unic de inregistrare: RO 13878276 Nr.ord.reg.com./an: J40/4700/2001 Sediul: B-dul Basarabia 256, sect 3 Astia ar fi autorizati ZF in ROmania, deci ar trebui sa fie cat de cat buni. http://reparatiicutiiviteza.ro/ De astia nu stiu nimic. Am inteles ca ar mai fi si in Timisoara un service specializat. Poate ne ajuta vreun coleg de acolo cu date de contact. Contributori : DSF Click here to view the articol1 point
-
Multumesc pt raspunsuri, dar revin cu un update. a cazut varianta initiala. vreau sa intreb daca pot pune 275/35/20 cu 245/40/20? Asa urca in inaltime si fata si spatele.Poate sa-mi afecteze cumva? ps; nu doresc sa pun anvelope noi, deoarece masina o voi vinde prin vara-toamna si mai detin un X6 pe care am anvelope noi de iarna si voi merge mai mult cu el iarna asta.0 points
-
Turbo la AVD, restul la BIMMER. Eu ma duc de 3 ani la ei cu toate masinile si nu avut nicio problema, in ciuda unor feedbackuri negative.-1 points
-
Piesele vin de la dealer din Germania. Eu am primit un brat de rotor overstocked pentru un motor M20 cu o eticheta din 1990 pe ambalaj (scris galben cu negru) Sunt OK dar astepti enorm (3-4 saptamani) in functie de cat de rara e piesa. Privind plata eu am facut-o online de fiecare data. Vezi ca rupe transportul era ceva fix ~100RON indiferent de ce comanzi. Altfel, ca sa eviti transportul poti sa incerci la MHH Motors daca te duci cu codul piesei. Eu am reusit pentru un arc intizator de curea de distributie. A durat 2 luni-1 points
-
Stai departe de CionPing parts Nu uita masinile noastre sunt puzzle-uri facute din Bosch, Lemforder, TRW, ZF, Bilstein etc. Trateaz-o ca pe o doamna si ofera-i piesa de reparatie corecta de la producatorul specializat pe acele tipuri de piese Da, va costa mai mult, deseori dublu fata de CiongPing dar e la spec, true aftermarket nu o imitatie precara. Bavauto va fi foarte util pentru piese stealer-only gen plastice, suruburi rare (vezi volant 15RONx6, cupla diferential), kit-uri de reparatie sau piese pe care le vanezi de pe alte modele, gen M-uri-1 points
-
I-ai facut sedinta foto in alba si i-ai scos numerele de inmatriculare? In anuntul de pe autovit primele 3 propozitii sunt minciuni, e adusa de samsar de la un handler din berlin, nu e nici o reprezentanta bmw. Sa fim seriosi,am mai vazut masini, spor!-1 points
-
-1 points
-
Vedeti ca senzorul nu citeste imediat valorile, din propria experienta am vazut ca am mers de multe ori sub nivel si a citit de abia dupa 1-2 saptamani, cand am avut senzorul stricat si imi arata peste nivel, dupa inlocuirea lui a durat vreo 3 zile sa se faca pe verde sa arate cum trebuie...e enervant de multe ori insa nu citeste imediat. Nu prea baga motorina in ulei daca nu se reuseste regenerarea sau cel putin nu incat sa creasca deloc vizibil nivelul, se "contamineaza" uleiul la regenerare insa nu cum se crede. De N ori nu mi-a reusit regenerarea si nu mi-a crescut nivelul niciodata de ulei.-1 points
-
O posibila cauza pentru problema descrisa de Marius2015 este schimbatorul de caldura ulei-apa. Este vorba de piesa p/n 11428507627 "heat exchanger", la nivelul careia se intalnesc circuitele de racire si ungere. O fisura in heat exchanger permite lichidului de racire sa treaca in circuitul de ungere.-1 points
-
salutare,am un e60 520d din 2006 cu navi mare ccc si ma confrunt cu urmat. problema legata pe partea de navigatie pe care nu o inteleg deloc.Masina cateodata o ia razna in sensul ca daca sunt sa zicem la Posta calnau,pe navi imi arata ca sunt la Costesti,daca trec prin zone unde nu e cale ferata,el imi arata ca e cale ferata.Am verificat la vehicle position si coordonatele lat si long. le citeste,doar altitudinea nu o citeste.Din ce am observat trebuie sa citeasca neaparat si altitudinea ca sa functioneze corect navigatia.Nu spun ca daca mai ies si din oras e mai grav ca imi arata doar cursorul navigatiei in sine si atat,nu mai recunoaste nimic in sensul sa-mi arate ca e drum national,dj,e etc.Acum nici eu nu sunt sigur daca nu cumva o fi si de la vremea de afara ca e ceata,iar cerul zilele astea a fost foarte intunecat si ma gandesc ca de aceea nu se poate conecta la satelit.Dar sunt portiuni prin oras si chiar si in afara unde chiar daca e ceata si e cum e navigatia citeste corect si altitudinea si implicit functioneaza corect.Nu stiu ce sa mai cred pt ca de aprox. 1 an si ceva de cand am masina am mai condus si pe vreme urata si cer intunecat,vreme ploioasa etc. dar o singura data nu mi s-a deconectat de la satelit navigatia,mereu a mers perfect fara absolut nici o eroare.Imi puteti spune si mie ce ar putea fi: 1.o fi ceva in atmosfera?Cei care aveti e60-uri la voi cum se comporta navigatia pe perioada aceasta? 2.antena shark este pe duca? 3.modulul in sine CCC este pe duca pe partea de navigatie? 4.sau eu sunt pe cale sa o iau razna?ca nu mai inteleg nimic-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00