Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/26/18 in all areas

  1. M-am uitat acuma pe real OEM la turbo vacum si am identificat furtunul, am gasit codul si am cautat pe net, dupa poze e exact ce am vazut la ei si pretul este sub 10 euro deci maine o sa am o discutie cu baietii de acolo. Mi se parea mie destul de mult 800 ron pentru un furtun. Bulangii, si tot timpul le-am lasat 50-100 ciubuc, de maine le rup capul Aveti grija pe unde mergeti, chiar daca e reprezentanta si ati mai fost pe acolo si va stiti, uite ce tiganii fac. Multam de raspunsuri
    4 points
  2. Ptr ca sunt foarte multumit de F31 am decis sa o cumpar si pe sora cea mare G31 Dupa mai multe cautari, am luat-o de la Automobile Bavaria,E din 2017 si are 25.000 km
    2 points
  3. m-am jurat ca nu ma mai bag in discutii despre consum, insa nu ma pot abtine. mereu am spus ca depinde de traseu si de cum mergi. am mers la o nunta la constanta prin 2017 doar cu vant din fata si doar intre 160 si 200. am ajuns acolo cu 11%. am mai fost si la galati acum doua saptamani, iar pe cei 100km de autostrada pana la drajna, cu vant puternic din fata si mergand cu 140kmh pe cruise am avut 8%. am venit de la comarnic, am mers cu 110kmh pe cruise si am intrat in bucuresti cu consum sub 5% rezumand, un raspuns la intrebarea omului, nu cred ca se poate astepta vreodata ca media pe un plin de combustibil sa ii fie mai mare de 20% in bucuresti, cat niciodata o medie sub 15%(poate doar daca el merge cu masina duminica la biserica si la piata). la drum intins, probabil niciodata sub 8%(pt ca nu vad sa fii dispus sa stai pe cruise la 110kmh ca sa scoti sub 8% pe un plin de combustibil) si niciodata media pe un plin peste 15%(pt ca nu vad cat sa tragi de o masina ca sa topesti un rezervor avand medie peste 15%)
    2 points
  4. Cine a intrebat de consum in Bucuresti? Nu apare aceasta solicitare din partea initiatorului topicului? Informatiile de pe acel site trebuie evident interpretate, insa in orice caz ele sunt mai relevante decat comparatia cu un diesel precum mai sus...
    2 points
  5. @CatalinP, cei din link cu consum mic sunt navetisti care merg intre orase si nu au unde sa o calce. se vede clar in link ca ei fac constant 650-800km cu un plin. cei care au media de 13-15% sunt cei care merg in oras preponderant...iar orasele lor nu sunt ca bucurestiul. in Bucuresti, o astfel de masina, in functie de trafic ia intre 15% si 20%. in afara orasului, in functie de drum si de felul cum te dai la masina, probabil ia intre 8% si 15% @crisis, un asa motor ia sub 8% doar la mers constant pe cruise la 100kmh
    2 points
  6. Amandoi aveti 40i, nu? https://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/38-5er.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2017&power_s=320&powerunit=2
    2 points
  7. Am revenit si cu ceva poze http://i67.tinypic.com/4vhkwz.jpg http://i68.tinypic.com/2dkb85d.jpg http://i68.tinypic.com/35je8a0.jpg http://i66.tinypic.com/wwgn7a.jpg
    2 points
  8. Adica preferi sa te loveasca un buldozer?
    2 points
  9. Inspectorul itp era varza murata si tu gresesti. Fiecare masina are dimensiunile admise pt ea, nimic la modul general.
    2 points
  10. Dupa E36, urmeaza E46...apoi mai vedem. Masina de la dealer serios, fara rugina, facturi si toate cele. Mi-ar fi placut motorul de 150CP, dar e ok si asta, avand in vedere ca era perfecta tehnic si fara rugina. Slabuta, batranica, dar merge ca noua. Inca e foarte silentioasa in interior, lucru ce-mi place. Nu are modificari aduse aiurea, totul e din fabrica, exceptand jantele, cred. An constructie: 1999 Motor: 1.9, benzina, 105CP Dotari: Clima automata, geamuri electrice fata, trapa sticla...si vor urma multe retrofituri. A facut 5000km in doua saptamani, Olanda-Romania, prin Romania, Romania-Olanda, fara nicio emotie. Urmeaza schimbate: -discuri fata/spate, placute, saboti, cabluri -telescoapele -cauciucuri+jante In rest, benzina si timp sa o conduc. Doresc sa tin masina pe o perioada mai lunga, si vor urma niste modificari gen interior piele, navigatie EONON, geamuri fumurii. Vreau sa arate frumos si sa fie cat mai silentioasa. Treptat voi mai inlocui piese chiar daca masina functioneaza, dar dat fiind faptul ca are o varsta le schimb pentru linistea mea(pompa apa, reconditionat electromotor/alternantor si multe altele).
    1 point
  11. Asta-i LOVE! Cum il facem?
    1 point
  12. Personal cred ca sunt mai potrivite roti pe 18 de iarna pentru un 530d.Daca era 520 sau 525 mergeau si pe 17. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. @CatalinP ....probabil ca e vina mea ca nu m-am exprimat cum trebuie..ce vroiam eu sa zic, e ca nu ma deranjeaza sa platesc ptr siguranta/calitate.Ce ma deranjeaza, este sa platesc mai mult pe ACELASI produs, doar ca il cumpar de la un dealer BMW. De exemplu Pirelli Winter SottoZero 3 RFT XL 245/50 R19 105V costa 17milioane la Bavaria si 12milioane la orice magazin online. Sincer, ma simt prost sa platesc cu 5x4=20milioane mai mult pe acelasi produs. Daca era problema de bani, nici nu mai deschideam topicul si cumparam unde gaseam mai ieftin... @raduron10,@Myx merci de sugestie,am sa mai caut si SH abat timp cat sunt in stare f buna.. @edit merci ptr link @Razvan,@Mihai merci ptr sugestii
    1 point
  14. Mda. Nu era ce credeam io. A fost planetara. E bine ca am rezolvat. Sent from my iPhone using Tapatalk Se poate considera topic ĂŽnchis Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Eu unul ma astept sa consume cat un 530D generatie veche. Adica undeva la 15-16 oras si un 7-8 in exterior.
    1 point
  16. Nu vad o problema in a monta o janta Sh originala pe care ai posibilitatea sa o inspectezi ff bine inainte de a o cumpara , eu mereu am procedat asa , le-am dus la Autosoft si le-au verificat daca sunt strambe lovite sau alte probleme . MAsina actuala e singura la care am luat jante noi in rest doar sh , doar originale
    1 point
  17. e utila jucaria , folosesc si eu optiunea destul de des , totusi ma enerveaza ca deschide f incet portbagajul
    1 point
  18. Felicitari pt alegerea unui motor mai mare...jantele sunt frumoase.
    1 point
  19. Ideal ar fi sa ai un garaj pentru ea. Iti protejezi si banii dati pe cosmetizare si intretinere. Eu am inchiriat un garaj unde sta ferita de natura, de trecatori, etc. Vara cel putin se simte diferenta daca sta 3 luni in garaj versus daca sta in soare.
    1 point
  20. nu as avea curaj sa parchez acolo. alta solutie nu ai?
    1 point
  21. Primul pas este sa renunti la MP3. Este cel mai prost format. Sunt firme care fac minuni dar depinde si de buget. De curand am mers cu o masina cu sistem de sunet Bose. Pot sa spun ca HK meu este de caruta. Bose ala umplea masina cu sunet. Basul era precis si clar. Se simtea puterea si vibratia era placuta.
    1 point
  22. 320d - cutie manuala 320dA - cutie automata Am 330d, non facelift. Nicio problema la motor de la 0-240.000km. Probleme cu distributia exista si la cele de 3000, alea cu N in fata la cod motor (cel de 245 cai). Daca nu ti atat de mult la an, am eu de vanzare 330d, 2006. Cu multe optiuni extra fata de majoritatea si istoric complet la reprezentanta.
    1 point
  23. Inceteaza ca am pus varianta 1 stick Oameni buni varianta 1 usb ii aici : https://mega.nz/#!n7IliaqT!yxRunZSPL4vqjFEoJ26tZhsgYbB0uzicABWGqvIcJoA
    1 point
  24. Acesta este un lucru bine facut. Multumesc !
    1 point
  25. Vei fi tras de urechi de "comisia de arbitraj" bmwclub.ro pentru ca ai pus jante pe 19 iarna. Conform lor, niciodata iarna sa nu pui jante mai mari de 16.
    1 point
  26. Vai ce pata neagra pe CV.. Si eu am primit duzini de minusuri fara o baza intemeiata, fara o gandire obiectiva a unui adult in toata firea. Din fericire nu sunt Britney sa fiu obsedat de reputatia mea. Felicitari pentru achizitie. Recent sunt nevoit sa folosesc, temporar, o alta masina... cu tractiune fata :frantics: cu 100cp :frantics: :frantics: Putin mai am... :frantics: Sa vezi si iarna ce frumos e. Le spun colegilor(club vag) cum mai aluneca masina putin din partea dorsala si se uita la mine mai ceva ca la Gandalf )
    1 point
  27. vreau sa spun ca la 23 de ani imi luam prima masina un pejo 307, dupa care am trecut la audi si ulterior la 24 de ani imi luam primul bmw, un e46, ocazie cu care mi-am descoperit o pasiune in aceasta marca, astfel imbinand utilul cu placutul de-a lungul timpului am pus bazele unui service exclusivist bmw si pot sa spun ca e o marca cel putin "gandita" si facuta cu simt de raspundere! (nu vreau sa intru in polemici cu cei care si-au luat masini cu 500 de mii de km reali si 180 de mii in bord iar paradoxal se plang ca tot in service ajung cu ele) am clienti vechi, cu masini intretinute, servisari facute corect si la timp, si nu au ramas niciodata pe dreapta cu ele chiar daca atat kilometrii cat si anii au mers inainte. in prezent 35 de ani, detin un seria 5 cu motor de 3 litri ca altfel nu se poate
    1 point
  28. El se ia dupa “pulica” ala de pe youtube care se da mare cunoscator si inspector itp.
    1 point
  29. Schimba bateria. De unde incerci tu reglarea farurilor daca ai faruri adaptive ? Nuu ai buton pentru reglaj manual.
    1 point
  30. De unde stii tu ca nu cere ? In poze toate arata frumoase pana mergi sa faci un test drive cu ele si incep sa troncane sa faca ca toate alea. Eu personal caut un e92 m3 de asta vara si am fost in Germania am vazut cateva avand un buget tot pana in 30k si si dupa 1 sapt pierduta pe acolo am plecat cum am venit... ca sa te atingi de un m3 e92 in mintile lui ai nevoie de un buget de la 40k +.
    1 point
  31. Eu am comparat cu un 530D, nu cu un 520D care este mult mai economic. Vorbeam avand in vedere consumurile realizate de masina mea, in stilul meu de mers. https://www.spritmonitor.de/en/detail/957355.html
    0 points
  32. Evident, ca doar la remat parchezi permanent o masina.
    0 points
  33. Eu am facut absolut TOT acolo...revizie CV , CV transfer , lichid frana , diferentiale , etc...Nici o problema in 10,000 km...Oamenii aia au fost mecanici/ingineri la BMW , deci nu sunt neica nimeni...
    0 points
  34. Parerea mea ZF sau BIMMER, your choice. SA PLOUA CU MINUSURILE ACUM
    0 points
  35. Un inspector ITP a spus destul de sigur pe sine ca acele dimensiuni pe stalpul masinii, la BMW, sunt generale. Adica includ dimensiunile si pentru 520 si 530 etc. Clar cateva coincid, altele nu. Iar in ceea ce priveste optiunile(frane M etc) nu sunt corelate cu informatiile de pe stalpul masinii. Poate gresesc...
    -1 points
  36. Eticheta de pe stalp cu dimensiunile nu este pusa doar ca sa fie acolo, cand m-am dus la inspectie a fost primul lucru care -au verificat sa vada daca corespund rotile cu dimensiunile de pe eticheta.
    -1 points
  37. Multumesc frumos pentru recomandari. Verificare masinii inainte de achizitie am facut-o la Team Service, langa Vitan. Au fost foarte ok baietii sincer. Nu stiu cum se descurca la piese s.a.m.d , dar pentru verificarea masinii care a costat 250 de lei au: -verificat calculator si erori -afisat reviziile (una nu era in comp masinii) -testat strat vopsea (daca a fost folosit kit) -ridicat pe rampa si verificat visual, discuri si placute. -visual si cutia si in jurul ei pentru scurgeri -verificat amortizoare. Pentru revizia cutiei, costul la ei este de 2400 RON, ca idee. Nu am verificat si la Bimmer sincer, dar am zis sa intreb inainte. Prefer recomandari
    -1 points
  38. La n47 nu prea ai ce sa cureti la egr, poate doar sa-l stergi de fum. Daca sunt probleme cu egr de regula sunt pe partea electrica. N-am vazut pana acum egr la n47 blocat de mizerie. Eu cand aveam probleme cu egr se oprea motorul dimineata la rece cand puneam frana la semafor. L-am curatat de i-au venit spumele (impropriu spus ca n-aveam ce curata), pana n-am pus altul nou nu s-a rezolvat.
    -1 points
  39. Stai jos, ai 4! Confunzi lupa cu xenon-ul. Si tu ti-ai luat uniforma inseamna.
    -1 points
  40. Daca iei 'fara tva' iti asumi un risc. In cazul fericit nu se intampla nimic si ai economisit cateva mii de euro, dar in cazul cel mai nefericit te calca anaf si politia si poti fi acuzat de evaziune fiscala. Mai ia in calcul si fals si uz de fals, daca samsarul iti face actele 'intre tine si neamt, boss'. Tu decizi daca merita sau nu..
    -1 points
  41. Poate ca ceva vreme in urma citeam cu alti ochi postarile lui Catalin, insa am inceput sa ii inteleg intr-o anumita masura umorul negru On topic, contrastul zonei aduce si mai mult in prim plan frumusetea subiectului din fotografie.
    -1 points
  42. Eu verific doar si doar a doua zi nivelul de ulei, dimineata, mi se pare cel mai sigur, nu inseamna ca asa trebuie, insa clar nici dupa 10 minute si nici dupa o ora, adica mi se pare ca cel putin 2 ore ar fi ok sa fii 100% sigur.
    -1 points
  43. Corect, 520-ul meu diesel consuma 8 afara si cam 12-13 in oras
    -1 points
  44. Cum poate consuma 8 extraurban? In ce regim se merge pentru consumul asta? La 15km/h, Bucuresti, si mie imi indica 14 bc-ul.
    -1 points
  45. Eu cred ca 8 e un consum mediu, nicidecum extraurban (pentru 2.0d, una sau 2 turbine). Mie imi consuma 8 extraurban daca merg cu 160-180 pe autostrada. Consumul meu mediu pe ultimii +39K este 7.75. Extraurban (auostrada/judetene), cu viteza medie de aproape 100km/h este undeva la 7, si e destul de greu de mers cu medie de peste 100 in Romania. https://www.spritmonitor.de/en/detail/733467.html
    -1 points
  46. Iar eu ii raspundeam lui Romulus, care are tot 525, doar ca e xdrive. 8 cred ca e ok pentru 3.0 diesel, pentru 2.0 mi se pare mult extraurban.
    -1 points
  47. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.