Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/18 in all areas

  1. Headlamp glass Condensation can form on the inside of the external lamps in cool or humid weather. When the light is switched on, the condensation evaporates after a short time. The headlamp glasses do not need to be changed. If there is a large amount of moisture, for example if water droplets form in the lamp, have it checked by your BMW Sports Activity Vehicle. Asta scrie in manualul X5 E70 LCI .
    2 points
  2. In curand o sa fie normal ca o masina noua sa nu mai porneasca dupa 400 de km.....e moarta, trebuie dusa la remat! S-a ajuns cam prea departe cu societatea de consum. ADica nici cand dai 50K pe o masina noua marca premium nu mai poti avea incredere in ea. Poate ca ne vom trezi ca schimbam distributia, turbina si pistoanele la fiecare 30K km pt ca na, asa e normal. Mi-e sila.....
    2 points
  3. Din manualul F15: "Headlight glass Condensation can form on the inside of the external lights in cool or humid weather. When driving with the lights switched on, the condensation evaporates after a short time. The headlight glass does not need to be changed. If despite driving with the lights switched on, increasing humidity forms, e. g. water droplets in the lamp, the manufacturer of your vehicle recommends having it checked by a dealer’s service center or another qualified service center or repair shop." Se pare ca este acceptabil si la BMW desi eu nu am observat pana acum niciodata.
    2 points
  4. .....presupun ca nu e o remarca personala ..mai ales ca intamplator, am 46 de ani,consider ca am facut ceva in viata asta (banii sunt castigati de mine ca freelancer) si stau in casa construita de mine cu mult mai multi bani decat am data pe masina.In rest, sunt de acord in mare cu ce spui tu, numai ca atunci cand vorbim de BMW eu cred ca e mai mult decat o masina,,,eu cred ca e o pasiune.De aceea nu ii pot judeca nici pe cei care isi cumpara o masina mai scumpa decat casa.Eunu am luat masina ptr ce cred altii si ca sa iti dau un exemplu: dupa multe zile de cautari a ramas sa aleg intre un E Klass 4 motion,XC-60 si actuala masina.La E Klass am renuntat ptr ca desi era in garantie nu o puteam prelungi nici contra-cost ..probabil stiau ei ce stiau mai ales ca ultima masina, Un GLC nou de 64000 euro a inceput sa faca probleme dupa doar un an si l-am vandut.M-am dus la Volvo si in timp ce faceam test drive i-am zis dealer-ului ca e o masina frumoasa dar nu imi place cum schimba cutia automata fata de F31...si omul, in loc sa imi spuna mai departe de Volvo imi spune ca BMW e masina de cocalari, ca are si el una dar nu merge cu ea ...i-am zis ca nu imi iau masina ptr ce cred ceilalti si i-am blocat nr de telefon.Ca diferenta de atitudine, cand i-am zis dealer-ului de la Bavaria ca vad si un XC-60, a zis sa o vad ca e o masina buna....nu a zis ca e o tableta cu volan.Respect! @Romulus multumesc! @deeJayOg ai dreptate si F31 mi se pare reusit.E o chestie de gust. @mcLiviu multumesc!Intr-adevar, pachetul M arata superb.Il avea un G30 la acelasi pret cu masina asta dar am preferat G31 @edit promit ca o s-o tavalesc ...cu F31 am carat toata mobila din casa @raduron10 mare dreptate ai! ...in rest, am deschis acest topic ca sa va impartasesc bucuria mea, sper sa nu devina un topic de polemica . Seara faina tuturor si va multumesc de urari!
    2 points
  5. Faza e ca BMW cand vinde seria 5 se adreseaza categoriei de varsta 40-60 de ani si oamenilor care intr-adevar au facut ceva in viata. In RO se cumpara 75% din marcile premium second hand. Gen ai 21 de ani , cumperi 520 F10 de 18K euro, dar stai cu parintii la bloc. Afara cine conduce 5-ar G30, sta intr-o vila de 2-300K . E clar ca noi romanii vrem mereu sa aratam si sa epatem cu lucruri materiale pt ca am fost saraci acum 3 generatii. "E" multi analfabosi cu dinti cariati sau chiar fara ei pe-o parte dar conduc 7-ar F01 de 15k euro...este o chestie tipica la noi, bulgaria si alte tari ex-comuniste. Copiii nostri poate ca vor merge intai la dentist si abia apoi isi vor cumpara Desteptofon XS( imi place maxim cuvantul ) de 1000 euro. Fiecare e liber sa dea banii pe ce doreste si pe ce isi permite. Acum vreo 9 ani aveam vecin cu E90 si el statea in chirie la garsoniera si cu datorii la intretinere de 8000 de ron. Suntem in tara in care nu mancam, dar ne purtam la Dolce Gablanna, COco$h Flannel, Mishu Dutza Luis Vitan, etc. Nu o sa ne schimbam curand gandirea...daca casa nu ne permitem, macar masina sa fie ceva de capul ei, chit ca-i punem piese din dezmembrari cand se strica sau ii facem DPF off si resoftare..... Exemple sunt multe, oameni "ie" multi si n-are rost sa ne impiedicam de asta. Toti cei de pe acest forum, incepand cu baietii cu pisicutze de 1000 euro pana la baietii cu M-uri CS, iubim sa conducem aceasta marca minunata numita BMW sau Biamveu, Bemve, BaMaVezi, Bemveoaica,etc...Amin!
    2 points
  6. Va salut. Dupa 5 ani cu e90 urmeaza acum sora mai mare. E60, 2.0 diesel, automat, 2006, 163 cp. Ca dotari nu sunt multe: jumate de M packet la exterior, lipseste bara spate, piele, incalzire in scaune, navi mare, stopuri facelift. Masina arata si se prezinta foarte ingrijita, vineri ma duc in service la o verificare. Masina am cumparat o din Belgia. Trebuie sa ii pun cauciucuri de iarna ca nu are. Mai jos atasez cateva poze, mai multe nu am apucat sa ii fac doar m am plimbat Ca planuri : revizie, schimb ulei cutie, bara spate M, volan M.
    1 point
  7. Ptr ca sunt foarte multumit de F31 am decis sa o cumpar si pe sora cea mare G31 Dupa mai multe cautari, am luat-o de la Automobile Bavaria,E din 2017 si are 25.000 km
    1 point
  8. Am avut problema asta, am schimbat o gramada... egr, debitmetru, curatat admisie, clapeta, filtru epurator, regenerare fortata dpf etc. Am reusit sa o rezolv, prin schimbarea furtunelor de vacum de la regulatoarele de vacum, inclusiv aceste regulatoare de vacum si marit putin presiunea la vacum. Poate te ajuta
    1 point
  9. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=JE53-USA-10-2016-G30-BMW-540i&diagId=18_1264 Evacuarea finala: https://www.bavauto.ro/18308652306 tips stanga: https://www.bavauto.ro/18308631958 dreapta: https://www.bavauto.ro/18308631959 Pretul cerut pare corect. Dar daca tu cauti mai ieftin vezi la remat poate au acolo vreun g30 ruginit.
    1 point
  10. Consumul se face la pompa, cel afisat nu e relevant dupa cateva ore de la resetare, la mersul urban.
    1 point
  11. Am trimis și eu mail de vreo 3 sĂŁptĂŁmâni...ĂŽn continuare e pauzĂŁ..
    1 point
  12. 1 point
  13. New updates : Turbinele au fost reconditionate, una este reconditionata foarte bine iar cealalta este noua (cicĂŁ).. problema e ca turbina cea noua nu este buna, am trimis-o o data la baietii din Cluj sa o verifice pentru ca avea un joc la wastegate. Au spus ca bucsa din interiorul galeriei care este atasata de turbo avea un pic de miscare si ca s-a rezolvat. Am avut incredere, am pus si turbina noua pe masina, si ghici ce.. inca este sunetul specific ,,wastegate rattle" ) Asa ca am comandat o turbina noua noua cu garantie si pe langa asta am incheiat orice cu cei din Cluj. Filtrele si uleiul au fost schimbate + brate fata + telescoape spate. In prima faza am mers pe 0w30 asa cum arata in cartea service, dar tinand cont ca are 158.000 km masina, am zis ca bag 5w30. Masina pur si simplu e o bestie pe roti, inca ma ,,imprietenesc" cu ea
    1 point
  14. Sa apreciem in schimb munca asidua efectuata de producatorii de uleiuri care "tin 30k km"
    1 point
  15. Si la mine se aburesc dar foarte rar. E din cauza ca farurile led se incalzesc doar in spate si fiecare far are un ventilator pentru racire.
    1 point
  16. In afara de f15 25d eu nu stiu x5 fara 4x4. Poate gresesc... In orice caz, asta este xdrive. https://www.auto-data.net/en/bmw-x5-e70-35d-286hp-xdrive-automatic-dpf-9774
    1 point
  17. Si ti le aduce pe cele ale convertizorului, blocului de valve, etc )) Si mai naspa e la automata ca nici nu stii de unde vine o problema!
    1 point
  18. 1 point
  19. Ce legatura are postarea ta cu acest topic? Later edit: Scuzele mele, acum am vazut ca omul intreba de service. Vezi ca il induci in eroare, bimmer s-a rebranduit, are nume de firma de paza acum :twitch:
    1 point
  20. nu vreau sa fac reclama... uita te pe site ul asta, compara diferite marimi de anvelope... https://tiresize.com/calculator/ iti arata cu exactitate multe chestii: viteza reala fata de cea din bord, cu cat mai mai mare balonu sau mai mic... la size 1: pune marimea stock a cauciucurilor... si la size 2: ce marime vrei sa pui pe ea, si asa vezi diferentele
    1 point
  21. Am AWRON si nu cred ca mai este necesar sa investesc niste bani aiurea doar pentru niste LED-uri, plus de asta am volanul M Performance care arata foarte bine zic eu
    1 point
  22. Adica preferi sa te loveasca un buldozer?
    1 point
  23. e ora 11. aveam programare la ora 8 dimineata . inca nu a intrat masina pe stand. Contempo Brasov...se pare ca daca nu trebuie sa platesti nu ai prioritate.. de fiecare data reusesc sa ma dezamageasca ĂŽntr-un nou mod...
    1 point
  24. Am reusit sa schimb bratele pe spate si sa fac un camber pozitiv dar momentan doar "la ochi" pentru ca nu am facut inca geometria,si masina se simte ca pune mai bine jos si parca s-a imbunatatit si franarea.Intre timp au mai fost schimbate cate ceva pe la ea,un radiator de apa bubuit,ceva senzori,flanse cardan,etc...
    1 point
  25. +1 Totusi, sunt unele modele care au si filtru separat pentru recirculare, dar sunt imbacsite mai degraba cu praf.
    1 point
  26. Întrucât se apropie iarna și nu am rezolvat nimic cu ciobiturile făcute de pietre pe capotă, am cumpărat un chit de vopsea/lac de la reprezentanta BMW și mi-am încercat talentul de pictor. Recunosc, sunt foarte neîndemânatic, dar am vrut sa protejez tabla in sezonul rece, așa că, consider, că e o rezolvare ok, pentru moment. Așa arată înainte: http://i67.tinypic.com/2gsnzw1.jpg Așa arată acum: http://i66.tinypic.com/5zozm1.jpg Mâine o să încerc să mai retușez, să pun mai multă vopsea și apoi să o duc la polish să o uniformizeze.
    1 point
  27. Am eu garaj , pana la primavara poti s-o lasi la mine
    1 point
  28. Azi am cumpĂŁrat și montat anvelope de iarnĂŁ noi, continental ts830p ssr, runflat, așa cĂŁ poate veni zĂŁpada .
    1 point
  29. Am schimbat telescoapele pe fațĂŁ (am pus Sachs) și tot ce ține de ele, precum și bieletele la bara stabilizatoare - aveau un joc foarte mic, dar dacĂŁ tot s-a umblat la mașinĂŁ am preferat sĂŁ le schimb cu aceastĂŁ ocazie. Mașina este mult mai stabilĂŁ, mai ĂŽnchegatĂŁ și mai silențioasĂŁ.
    1 point
  30. 1 point
  31. e forum, ne dam cu parerea. pe seria 5 mereu am considerat ca 245/45r18 e compromisul ideal pt iarna dpdv al raportului aspect/eficienta iar pt vara 245/40r19 fata si 275/35R19 spate. pt iarna am michelin Alpin 4, iar daca nu voi putea ajunge undeva ca-s de 245, imi asum asta. 17 inch exclus din motivele expuse mai sus iar 20 inch pt vara exclus de asemenea din motivul confortului si durabilitatii in timp a masinii.
    1 point
  32. eu am patit si am rezolvat prin schimbarea manetei findca ramane contactorii blocati si nu mai ai ce le face
    1 point
  33. se intampla si ce zici tu. dar ramai si fara apa , o da cate putin pe evacuare si se transforma in condens. nici nu se observa.
    1 point
  34. Multumesc frumos. Se poate inchide. Pana la urma am gasit 275/30/20 cu 245/35/20.
    0 points
  35. Idea mea este ca astazi a fost foarte aglomerat in Bucuresti.
    0 points
  36. Buna. Poate nu am inteles eu. Este sau nu 4x4 (xdrive)? Mersi.
    0 points
  37. mcliviu, bmw e o masina de saraci si nu vreun obiect de muzeu...e tarfa de tavaleala pe soselele pamantului netrebuind sa stea la curte..numarul de masini premium vandute anul pe glob e de peste 15 mil si sunt in circulatie probabil peste 100 mil. fa tu calculele. parca vorbim de rolls royce care e in antiteza cu blocul
    0 points
  38. Salut! Te tin minte de cand ai luat masina, hai sa-ti zic eu, treaba sta asa. Nu stiu daca ai citit pe forum insa mi sa rupt distributia, dupa mi sa dus motorul ca a sarit pinionul de la pompa de ulei,etc,etc, am pus pachetul de M5 pe ea cel cu bara spate cu dubla evacuare, insa nu am apucat sa fac evacuare si ca sa nu ramana teava de la 520D am zis ca o tai de la jumate si o las asa, vad ca idee si cum se aude. Se auzea putin de tot mai gros, cea mai mare diferenta fiind la schimbarea treptelor de viteza unde era un "BOV" frumos, incet incet am vazut ca nu prea trage masina dupa ce i-am schimbat motorul, logic nu avea ce sa aiba de la motor, ba cand tragea, ba cand nu tragea, am zis ca o scot cu testerul sa-i fac o regenerare, cand sa vad ca regenerarea comuta cam la 10 secunde de pe active pe not active, ba crestea temperatura pe la 550 grade , dupa scadea brusc la 300 grade si tot asa. Mi-am dat seama ca problema a fost din evacuare atunci, deoarece se pierdea caldura si presiunea prea repede pe evacuare, eu pur si simplu am taiat-o de langa suportul de pe la mijlocul masinii si asa am lasat-o. Dupa ce am sudat-o inapoi, si-a revenit masinuta, m-am dus i-am facut si regenerare, totul ok! Eu mai vorbesc cu fostul proprietar de la care am luat-o si el mi-a zis demult cand i-am spus ce vreau sa-i fac, sa nu-i fac dubla evacuare deoarece i dau prea mult aer si nu e bine pentru turbo si motor, dar o sa vorbesc la pilot tunning ca acolo vreau sa fac, o sa plec cu teava de inox dupa filtru de particule sau mijlocul masinii sa vedem, dupa sa facem un Y stg-dr cu o teava pana in 70 MM (posibil 63) ca sa nu pierd putere, vroiam de 76, dar atunci s-ar putea sa patesc ca inainte cand am taiat-o, oricum ei sunt specialistii si stiu. Iar tipsurile duble pot sa fie si de 80 MM, nu cont, se baga in teava de 63 mm care o pun eu. Deci amicul tau are dreptate, am simti-o pe propria masina, chiar daca puteam sa pariez si 100 milioane cash ca nu are nici-o treaba turbo si motorul ca pun eu evacuare de 76 mm sau daca o dai de la jumate, mai ales DPF-ul sa nu-si faca regenerare, dupa ce am vazut clar pe tester ca nu poate sa-si faca regenerare mi-am gasit singur logica si am stiut ca de acolo si problema cu trasul, insa pana atunci nu. Am DPF ON si am si soft pe ea undeva la 210 cp maxim zic eu. As vrea sa-i pun si niste tobe finale sport ca sa nu ramana doar tevile stg+dr, se vad frumos si finalele din spatele masinii.
    -1 points
  39. Eu nu am contestat preturile la piese de reprezentanta, sunt filtre de acelasi producator si calitate la jumatate de pret acum daca vrei sa scrie BMW pe cutie e alta poveste.Aceeasi poveste cu uleiul.
    -1 points
  40. Prietene..eu zic sa iti vezi de treaba, anul asa in februarie cu un 520d xDrive cu anvelope de iarna m-am intors ca un titirez pe un drum acoperit cu zapada cu anvelope de 245. Norocoul meu ca bordura nu a fost inalata si doar m-am oprit in ea fara sa fac stricaciuni la masina. Si nu cred ca e treaba ta de ce mi-am luat masina asta. Mi-am luat-o pt ca mi-a placut si am putut,nu sunt fanatic bmw .
    -1 points
  41. Parerea mea ZF sau BIMMER, your choice. SA PLOUA CU MINUSURILE ACUM
    -1 points
  42. Evident, ca doar la remat parchezi permanent o masina.
    -1 points
  43. Doar incerc, simbolul acela nu e cumva cerculetul cu start stop taiat? https://www.parkers....t-saloon--fuel/ poza a 2a de pe sitte
    -1 points
  44. Uite un exemplu fĂŁrĂŁ dungile de sus ,dar cĂŁ forma pĂŁrerea mea mai frumos. Un volan cĂŁ acesta aici (italia) costĂŁ in jur de 150ââÂŹ cu volan la schimb Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -1 points
  45. Eu cred ca glumesti, la 70k. km. cu ulei schimbat la 150k. te tine pe viata, a mea e 90 avea 300k. cutia schimba, functiona perfect, astea sunt povesti, daca e intretinuta cum e a colegului cu garaj nu o sa creeze nici o problema. prefer oricand automata, decat sa vad schimbatorul cum vibreaza ca la camion.
    -1 points
  46. Salut. La rece efectul de warm up (elastic) nu a disparut , doar s-a diminuat putin.Din punctul meu de vedere merita daca te intereseaza sa fie mai fasneata cutia in sport. Au 3 variante de stagii poate stagiul 1 sau 2 e ceea ce cauti tu . Nu ma omor cu cusaturile alea de M pe el , dar in rest arata bine si e bun pretul
    -1 points
  47. Pai si ce daca avea 20 de km ? Nu traiesti in Romania ? Nu ai auzit de km dati inapoi chiar de reprezentanta ?
    -1 points
  48. E o pocnitoare de asigurare, nu acopera defapt mai nimic. Succes in obtinerea despagubirilor.
    -2 points
  49. nu e normal sa transpire; mie mi'a stat masina 6 luni si nu am avut niciodata apa/condens in faruri
    -2 points
  50. Apare si in mers daca e dezactivat start stop,. Ba da, e limitat la 130 fix eco pro. Doar am incercat sa elimin posibilitatile banale.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.