Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/29/18 in all areas

  1. )) tare, daca e murdara nu se observa ), ma mir ca nu ti-a zis vopsitorul ca lui i se pare ok lucrarea. In alta ordine de idei, un vopsitor bun nu lucreaza la reprezentata pe 2000lei...asta pentru visatorii care inca se asteapta la lucrari WAW in reprezentante.
    2 points
  2. Din cate stiu eu, cutia de transfer la xdrive dar si alte tipuri de tractiuni integrale, este afectata de diferenta de diametru a rotilor. Poti sa strici cutia si daca mergi constant cu presiunea scazuta in una dintre roti. Latimea in sine nu afecteaza cutia de transfer pentru ca numarul de rotatii coincide fata = spate. Doar in cazul in care diametrul rotii difera, cutia de transfer este fortata.
    2 points
  3. Eu tin sa cred, dupa cum zice si Dragos1801, ca problema este ca ai pus pneuri de 225 pe jante cu 8,5J. Practic jantele 8,5J au juma' de inch aprox 1,25 cm latime mai mare si atunci forteaza flancurile pneurilor cu latimea de 225 sa se "intinda" spre ambele buze st/dr a jantei si implicit micsoreaza diametrul rotii. Sugestia mea ar fi sa cauti 2 jante cu 8J sa pui pneurile si sa faci un test si foarte probabil o sa rezolvi problema.
    2 points
  4. Incep sa ma enervez ca nu am luat quattro:))
    2 points
  5. Ai montat gumele de iarna pe jantele care le aveai echipate si cu gume de vara sau pe alte jante ? Ai grija, jantele de vara pe 18 sunt: -fata: 8Jx18 cu ET 34 si 225/45R18 -spate: 8,5Jx18 cu ET 47 si 255/40R18 Deci, difera si ET-ul dar si J-ul, latimea jantei. Jantele echipate cu 225/45R18 toate 4 trebuie sa fie 8Jx18 cu ET 34. Ai grija cu Xdrive-ul in alegera jantelor si a anvelopelor, e bine sa montezi ce recomanda ei, altfel pot aparea probleme pe la cutia de transfer.
    2 points
  6. Va salut. Dupa 5 ani cu e90 urmeaza acum sora mai mare. E60, 2.0 diesel, automat, 2006, 163 cp. Ca dotari nu sunt multe: jumate de M packet la exterior, lipseste bara spate, piele, incalzire in scaune, navi mare, stopuri facelift. Masina arata si se prezinta foarte ingrijita, vineri ma duc in service la o verificare. Masina am cumparat o din Belgia. Trebuie sa ii pun cauciucuri de iarna ca nu are. Mai jos atasez cateva poze, mai multe nu am apucat sa ii fac doar m am plimbat Ca planuri : revizie, schimb ulei cutie, bara spate M, volan M.
    1 point
  7. mie-mi pare o hidosenie modelul . Ca sugestie daca imbraci un volan M si ceri ingrosarea cu 2-3 mm va arata perfect
    1 point
  8. Din ce in ce mai penibili..si la fel se intampla in toate institutiile din Ro...si chestia e mizeriile astea se fac pe banii nostri.
    1 point
  9. Penibil!!!! Acum, ca au gresit pigmentul, de ce dracu nu te-au sunat sa iti spuna ca e o problema si ca trebuie sa o revopseasca? Au intuit ei ca vii tu, asa , unul din raritatile de client de I3 si accepti sa pleci cu masina ca si cum ti-au montat o bara din dezmembrari???? Trebuiau sa te sune, sa iti spuna ca e o problema si ca o vor remedia.
    1 point
  10. Tot mai multi ”destepti” prin reprezentantele din Romania , nu doar la BMW...
    1 point
  11. Vezi ca pe site-ul respectiv nu arata tocmai ca in realite, fiindca si daca pui 8j vs 10j tot acelasi diametru al roti iti da "659.7mm" Desi in realitate roata cu 10j va fi mai mica fiind intinsa anvelopa. Daca la accelerare brusca simti genul ca patineaza/socuri e din cutie 100%. Sunt de aceasi parere ca trebuiau 255/40R18, Si la f10 cele pe 18 sunt fata 8Jx18 / spate 9Jx18 si vine 245/45 cu 275/40 daca pui 245/45 toate patesti la fel.
    1 point
  12. Sincer, in poza atasata nu este selectat auto.....
    1 point
  13. 1 point
  14. In ultima perioada aveam impresia ca se aude un zgomt ciudat, ca niste bile de rulment sparte, fier pe fier, zogmot mai intens la rece pe care il auzem cumva spre mijlocul masinii, bun...programare la BMW MHS Craiova. Am povestit fix ce si cum si imi vin cu propunerea sa las masina la ei sa o poata verifica dimineata la rece, cu toate ca eu am avut programare pentru o verificare generala. Am zis ok, o verific dimineata daca tot vin sa auda zgomotul ciudat, vibratia respectiva. Am revenit dimineata, vine un dorel( nu dau nume momentan), porneste masina si fara a o baga in service, fara a o verifica nicicum, da verdictul : distributia se aude, injectoarele duse, recomand schimbarea lor..... am si service particular si pot face lucrarea !!! Deci in sec zero am luat masina si am plecat de acolo cu gandul: daca la o masina fac asa, oare daca ajungem in spital ???? Ieri am mers la un service in Craiova la care ( nu dau nume pt a nu face reclama) cunosc mecanicii foarte bine si proprietarul si surpriza.....dupa ce au urcat masina pe elevator si un urma indicatiilor mele de unde venea ciudatul zgomot: flansa de la cardan rupta intr-un mare fel, injectoarele in urma tester-ului nu au indicat ca trebuie corectie, zgomotul respectiv a disparut ! Inca stau si ma gandesc daca sa fac reclamatie ...
    1 point
  15. Pai treaba sta in felul urmator, eu de exemplu am platit 326, un prieten 309 lei, ambele 520d din 11/2008, daca tu platesti RCA-ul 1000-1500 lei din diverse motive...nu stiu cat mai e de avantajos, ca exemplu! Dar si 590 lei casco normal la City e ieftin insa am vazut ca si ala are ceva limitari...totusi e City, daca vrei Casco full si bun iti faci la Allianz-Groupama-Omniasig, insa platesti 4000-6000-8000, etc, depinde de masina. Eu v-am zis si voua de el pentru ca mi se pare foarte bun si decent, poate aveti un copil,sotie, incepator in familie si o masina care nu depaseste 15.000 euro valoare de piata.City pentru mine e cel mai imputit asigurator prin toate lucrurile care le fac, insa asa imputiti cum sunt, au oferta asta care te poate scapa de niste belele mici sau mari. Fiecare face cum considera
    1 point
  16. Eu cred ca glumesti, la 70k. km. cu ulei schimbat la 150k. te tine pe viata, a mea e 90 avea 300k. cutia schimba, functiona perfect, astea sunt povesti, daca e intretinuta cum e a colegului cu garaj nu o sa creeze nici o problema. prefer oricand automata, decat sa vad schimbatorul cum vibreaza ca la camion.
    1 point
  17. Si ti le aduce pe cele ale convertizorului, blocului de valve, etc )) Si mai naspa e la automata ca nici nu stii de unde vine o problema!
    1 point
  18. Si altii ar da manuala pe automata la ce confort ofera, te scapa de cheltuiala cu ambreiajul, vibratia volantei, plus placerea de a conduce, protectia motorului. Eu iti recomand sa o pastrezi asa, in cativa ani cutia manuala e istorie pe marcile premium.Asta e farmecul la o masina de acest nivel.
    1 point
  19. Fara suparare, dar iti faci de lucru degeaba. Suna clientul si vinde-i masina, km putini la o masina nu reprezinta garantia absoluta ca masina este alegerea ideala sau lipsa problemelor ulterioare.
    1 point
  20. Cum sa schimbi grupul cand inlocuiesti o planetara? )
    1 point
  21. Vezi? Saracul animal nu te'a putut auzi din cauza mergi cu electrica ) Daca mergeai cu deasel dpf egr off te simtea dupa miros intai
    1 point
  22. Daca l-ai schimbat cu 360 grade, inseamna ca nu l-ai schimbat deloc. Incearca cu 180.
    1 point
  23. X23d automatĂŁ.. consum urban(Pitești..oras fĂŁrĂŁ aglomerație mare) 13,ceva iar extraurban undeva ĂŽn jur de 8(mers ca pensionarii) Sincer eu credeam ca are ceva pe la sonda lambda sau pe la filtru, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ ce vad aici cam asta e consumul pt un biturbo....??!! Ăn cartea tehnicĂŁ aratĂŁ consum ok dar realitatea este alta...eu sincer vreau sa scap de ea.nu este normal pt un 2.0 sa pape atât..
    1 point
  24. De unde stii tu ca nu cere ? In poze toate arata frumoase pana mergi sa faci un test drive cu ele si incep sa troncane sa faca ca toate alea. Eu personal caut un e92 m3 de asta vara si am fost in Germania am vazut cateva avand un buget tot pana in 30k si si dupa 1 sapt pierduta pe acolo am plecat cum am venit... ca sa te atingi de un m3 e92 in mintile lui ai nevoie de un buget de la 40k +.
    1 point
  25. foarte bine,cumpara de acolo.
    1 point
  26. VW Passat 2.0 BlueTDI din 2011, AdBlue am alimentat ultima oara 15,5 litri, rezervorul are capacitate de 17l daca nu ma insel. Consuma deci 15l (cand mai ai 2l te atentioneaza in bord ca mai poti parcurge 1500km parca) in aprox. 30.000 km, depinde insa de mai multi factori...Personal mi se pare o tampenie si doar ceva ce se poate strica in plus, insa asta e, altfel nu ai cum sa ajungi Euro 6 la diesel fara AdBlue...
    1 point
  27. Am ramas dator cu raportul final. In primul rand operatiunea a durat ceva mai mult decat programasem pentru ca oamenii implicati au mai fost prin concedii si sarbatorile au afectat programul initial. Pe scurt acum am 245 CP si 480 Nm. Am preferat sa pastrez doar 480 Nm pentru ca nu vreau sa fortez motorul si eu am des curse de 2000-3000 km pe saptamana cand am treaba cu masina si nu am chef sa raman pe vreun camp. Cum se simte masina? Pai prima data a fost foarte ciudat. obisnuit cu pachetul performance care face masina mai brutala si este doar cu o singura turbina cand m-am urcat in masina cu noua configuratie mi s-a parut ca nu accelereaza la fel de puternic. Cand m-am uitat insa la ceasul de viteze mi-am dat seama ca e doar o senzatie si atat. Diferenta e ca acum cu doua turbine masina are cuplu in orice turatie si o ia cam de pe la 1200 si urca vesela ca nebuna pana la linia rosie. A doua turbina intra pe la 2800-3000 de ture si efectiv masina innebuneste. Pana acum nu am vazut becul de DSP aprins, stiti voi ala galben, acum clipoceste uneori intr-o veselie mai ales cand accelerez in viraje. Mi se pare ca masina are deja un comportament mai aprobiat de un BMW cu tractiune spate si uneori fundul mai joaca putin dar foarte putin. Inca nu am facut un drum lung si nici consumul nu e relevant pentru ca vremea e foarte proasta insa cu prima ocazie o sa postez si ceva impresii de calatorie. Per total insa masina e o fiara in momentul asta. Accelereaza senzational in orice viteza si brusc au sens si clapetele de pe volan. Inainte cu pachetul performance nu prea isi aveau sens ptr ca aveam o curba de cuplu plata intre anumite ture si masina schimba mereu automat acolo deci nu prea avea sens sa o urci tu ca stia ea. Acum poti alege intainte de depasire sa conori in treapta ca sa nu schimbe in depasire dar chiar si acum o poti pune pe sport si schimba perfect. Ca senzatie la acceleratie masina seamana la comportament cu o masina cu motor mare aspirat. Urca in ture foarte rapid si trage in orice turatie. Peste 3000 de ture deja decolezi... Acum trebuie sa fiu atent la permisul de conducere sa nu ma trezesc la viteze cosmice prin zone interzise. Urca foarte repede si motorul nu se chinuie prea mult deci nu ai senzatia aia de drama ci pur si simplu te baga in scaun si te tine acolo. Per total desi e mai rapida in mod clar pare mai comfortabila pentru ca nu mai exista socurile la intrarea turbinei si trage liniar.
    1 point
  28. 1.da-i o plama doua la far...e posibil sa isi revina becul 2.daca nu merge 1 treci la urmatoarele operatiuni: dai roata jos. se desface carena de la roata<protectia de noroi>.este cam dificil sa schimbi becul doar prin gaura aia mica. apoi ai acces din plin la far si becul de angel eyes. se scoate capacul la bec cu imbus de <nu stiu exact cat este> se desfac cele 2 suruburi se scoate becul cu tot cu dulie si se schimba ori becul cu totul si platesti 140 de lei...ori cumperi cu 100 de lei un set de 10 becuri si iti ajung o viata http://www.philips-shop.ro/7329.p.html caut postul unde am scris cum am schimbat eu becul si iti pun aici. totul dureaza cam o ora daca ai chef de munca un search cu ce te intereseaza: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=core&module=search&section=search&do=search&fromsearch=1 un alt topic http://www.bmwclub.ro/forums/topic/90374-angel-eyes-e90-320d/page__p__1278101__hl__bec+angel+eyes+e90__fromsearch__1#entry1278101 altul http://www.bmwclub.ro/forums/topic/26129-inlocuire-becuri-angel-eyes-e90/page__p__1188208__hl__bec+angel+eyes+e90__fromsearch__1#entry1188208
    1 point
  29. nu trebuie sa dai niciun far jos.
    1 point
  30. Vezi ca se poate schimba si numai becul.Nu trebuie sa cumperi soclul cu totul.Trebuie sa dai farul jos.
    1 point
  31. trebuiesc montate asa cum scrie in instructiunile de retrofit. montat lm2 + cablaj retrofit + codat masina pentru LCI. inainte de asta trebuie sa indepartezi toate improvizatiile facute si practic sa pleci de la 0, asa cum era masina inainte de a se modifica ceva. PS: nu mai da "UP' daca vezi ca nu ti a raspuns nimeni dupa nici macar o zi. nu asa functioneaza un forum !!! cu siguranta nu ti va raspunde nimeni pentru ca ai dat tu "UP" iar daca ti raspunde cineva, nu o sa fie ceva de luat in seama. "UP" se da cand vrei sa vinzi ceva, nu cand astepti raspunsuri la o intrebare !
    0 points
  32. x1 2.5 218cp oras 9.5-10.5, afara 7 mers constant 120-130
    0 points
  33. M47 nu are probleme cu distributia, te tine cat te tine masina. FIltru de particule nu se taie si se pune teava goala, se lasa carcasa lui sa se vada in caz de o inspectie numai ca interiorul este gol.
    -1 points
  34. Chiar daca nu e bmw, postez aici pt cei care cauta seria masinii. Lexus is300h Jthbh5d2105031382 160.000 km aprox reali. https://www.olx.ro/oferta/lexus-is300h-2015-f-sport-hibrid-IDbLdTG.html#e179a57118;promoted
    -1 points
  35. Pai a pus planetara de 530 filetu ala de la ciuperca nu intra in ala de 525 si a trebuit sa schimbe si chestia aia.
    -1 points
  36. Asa o sa fac.Mersi mult de sfat!
    -1 points
  37. Dar ce am vrut sa te intreb..daca le-am Pus si nu ar avea uzura nu ii ok?se poate intampla ceva?care is consecintele?sau e ok
    -1 points
  38. Multumesc de raspuns, stiam ca s-au facut unele si fara 4x4, de asta am intrebat.
    -1 points
  39. Intrucat am modificat pretul pe olx si am pus inelele 80 lei, pretul aici va fi de 70 lei.
    -1 points
  40. improvizatii/tiganii... cu placere!
    -1 points
  41. Buna,am si eu o problema.Am un bmw 525d din 2009.Imi batea pe roata spate dreapta ceva.Am aflat ca e planetara si cand am fost la service au zis ca nu au de 525 ci de 530 si trebuie sa imi achimbe si grupu pentru ca nu intra ciuperca in el.Cea de 525 e mai mica ca cea de 530 zis si facut.Dar acum cand bag in R parca se smuceste si se aude o bataie ca si cum ar fi fier pe fier si in D la fel.Oare ce sa fie?si e bine ce am facut? ei ziceau ca acuma e mai rezistenta si nu onsa mai am probleme cu planetarele..Ce spuneti?
    -1 points
  42. bineintele ca se poate. LE: vad ca ti ai facut cont special sa intrebi asta
    -2 points
  43. eu cred ca e din cutie , pare ca se adapteaza la alta dimensiune etc si eu am simtit ceva similar cateva zile dupa montajul anvelopelor de iarna dar e totul ok acum . MAi da-i ceva timp , daca tot simti ceva poti sa incepi verificari , uleiul e bine sa-l schimbi oricum , la mine e schimbat. Cutia de transfer reactioneaza si la uzura diferita anvelope , fata spate , totul e sa fii in toleranta acceptata de sistem .
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.