Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/03/18 in all areas
-
nu mi-o luati in nume de rau dar ma doare tare cand vad limba romana grav atacata, pana la urma pe acest forum mai si invatam cate ceva. este verbul a da - sa iti dea. cratima nu are ce cauta. multumesc si nu te supara te rog dar am vazut ca insisti cu greseala asta si in alte postari.7 points
-
da compresorul jos, nu e mare lucru, si verifica-l, exista kit de reparatie. Daca nu a facut implozie, asta se intampla cand ramane blocat releul pe inchis, se schimba segmentul de pe piston. De asemenea vezi releul lui, el e cel care primeste comanda de la modulul de comanda si inchide/deschide circuitul de curent al compresorului. Compresorul are un senzor de T in el si se opreste automat cand ajunge la 120C. Chiar daca ai o perna sparta, el se va opri la acea T, dar va porni iar dupa ce sa raceste, evident asta va duce la reducerea considerabila a perioadei sale de viata. Incontinuu merge doar daca ramane releul blocat pe inchis si atunci va face implozie. Poti merge si asa cu ea pana la service, daca e vorba de doar cativa km.2 points
-
Cand te uiti la F10 2012 automat la pretul ala si te astepti sa aiba in jur de 160k km inseamna ca inca mai crezi in Mos Craciun.2 points
-
Daca vrei sa mergi linistit si sa ai costuri ok de intretinere nu iti iei sub nicio forma un e90 sau e60. In bugetul asta gasesti DOAR masini obosite si care vor necesita reparatii multe si dese. Pentru un E60 525i numai de benzina va trebui sa ai ~1000 lei pe luna. Asigurarea inca ~900 lei pe an, impozit ~1000 lei pe an, reparatii minim 1000 euro pe an. In primul an probabil o sa dai pe acte si reparatii in jur de 2000e. Chiar nu cred ca vrei sa te bagi in asa ceva si gandeste-te ca o sa ai luni in care masina o sa ceara 2000-3000 lei pe care nu stiu nici daca ii ai nici daca esti dispus sa ii dai. E90 2.0i in banii astia o sa fie nonfacelift, iar motorul nu e prea fiabil. Cam toate puse la vanzare la noi in banii astia au probleme la motor. Concluzie: nu Bmw ca prima masina/2 points
-
Eu am inlocuit amortizoare m pack cu bilstein b4sport. E echivalentul celor oe.2 points
-
)) tare, daca e murdara nu se observa ), ma mir ca nu ti-a zis vopsitorul ca lui i se pare ok lucrarea. In alta ordine de idei, un vopsitor bun nu lucreaza la reprezentata pe 2000lei...asta pentru visatorii care inca se asteapta la lucrari WAW in reprezentante.2 points
-
Salutare. De curand am devenit si eu posesor de e60 LCI ( acum 2 luni in urma ) Povestea este putin mai lunga dar o voi scurta cat de mult posibil ( daca sunteti interesati de patania cu clapa neamtului si cu achizitia mai detaliata a e60`ului pot face share ) Am plecat dupa F10 535d neamtul mi-a tras clapa si m-am intors cu un e60 ( vezi poze atasat ) Venit cu el in tara innebunit de cum arata lemnul nobil am dezbracat absolut toate trimurile de lemn si imbracat in alcantara + volan imbracat in perforata si alcantara + cusaturi de M ( cusaturile mii se par taranism dar asta e data viitoare nu le mai fac ) Schimbat absolut toate filtrele la motor, schimbat ulei in cutie la Autobavaria Timisoara ,cumparat set roti de aluminiu pentru iarna , anulat flapsuri de pe admisie , facut rar , cumparat presuri de cauciuc si tavita portbagaj si urmeaza evacuare de inox si facut soft in urmatoarele 2 saptamani Per total sunt incantat de masina actuala ( initial am luat`o cu gandul ca o pun pe net sa fac si eu 300 la ea ) tocmai de aceea nu o mai vand si o tin Ca si optiuni este full ( vorba romanului ) Heads Up Display Logic 7 Distronic ( asa ii zice si la BMW cred ? ) Lane Assist ( vibreaza volanul daca depasesc banda de rulare ) Scaune ventilate si incalzite Scane de seria 7 de piele ? asa le zice sau e doar vorba romaneasca ( sunt cele cu pernite ) Asistent faza lunga Bi-xenon Trapa Memorii scaune Key Entry si Go Cred ca are Webasto ( mai am o telefomanda pe langa cele 2 normale cu On si Off ) dar din ce am incercat pana acuma nu merge ceva la el ... cu ajutorul vostru poate ii dau de cap Incalzire in bancheta spate Alarma Senzori parcare M-Pachet de fabrica Si cam atat imi amintesc deocamdata. Ma bucur ca am trecut la BMW ... imi place1 point
-
Va salut. Dupa 5 ani cu e90 urmeaza acum sora mai mare. E60, 2.0 diesel, automat, 2006, 163 cp. Ca dotari nu sunt multe: jumate de M packet la exterior, lipseste bara spate, piele, incalzire in scaune, navi mare, stopuri facelift. Masina arata si se prezinta foarte ingrijita, vineri ma duc in service la o verificare. Masina am cumparat o din Belgia. Trebuie sa ii pun cauciucuri de iarna ca nu are. Mai jos atasez cateva poze, mai multe nu am apucat sa ii fac doar m am plimbat Ca planuri : revizie, schimb ulei cutie, bara spate M, volan M.1 point
-
- Dsc,Pdc,Asr,Abs - Pachet M de fabrica (interior-exterior) - Suspensie M Technik 2 - Oglinzi electrice (heliomate,incalzite si retractabile) - Jante originale BBS pe 17 - Anvelope Dunlop - Discuri (f + s) ventilate si perforate - Placute frana ATE,schimbate recent (f+s) - Shadow line,geamuri colorate - Evacuare inox - Inchidere centralizata,4 geamuri electrice - Alarma de fabrica - Senzori lumini,ploaie si parcare (f+s) - Intensive wash - Servotronic (directie asistata electronic) - Faruri xenon 55w,proiectoare ceata smoke impecabile - Farurile se regleaza automat + functia Follow me home - Interior din piele (pe negru) impecabil - Scaune fata sport incalzite + reglabile - Cotiera (f+s) din piele - Plafon M,pe negru - Oglinda retrovizoare interioara heliomata - Perdeluta luneta (electrica) - Climatronic pe doua zone (f+s) - Volan M din piele (reglabil) cu comenzi (functionabile) - Pilot automat cu functia revenire - Navigatie 16.9+ Tv Mk 4 cu magazie Mp3 de la Grom Audio + Bluetooth + microfon (se vad in poze) - Camera marsarier pe butonul deschidere portbagaj - Short shifter - Trimuri interior model rar (negru zgariat) - In masina s-au investit foarte multi bani si timp,p-tru mai multe detalii,sunati le nr de tel:0740827613 - La cerere ofer mai multe fotografii,momentan atat m-a lasat sa incarc - Pret 5200 Euro - Tel:07408276131 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu am de ce sa ma supar atata timp cat ai dreptate si vorbesti frumos, nu stiu de ce imi da impresia de greseala cand vad "dea" impreunat, parca ma doare ochiul. Mersi frumos de observatie!1 point
-
Nu stiu daca ati observat insa este activ portalul bmw-connecteddrive.ro. Yeeeey. Si eu tocmai ce mi-am transferat masina pe .de ))) Cele bune, Matei1 point
-
Si cand ma gandesc ca in viitorul apropiat trebuie sa imi mai duc masina la service pentru a vopsi + indrepta, pe asigurarea altuia, portiera fata-dreapta, cand vad ce se mai intampla si stiu ce mi s-a intamplat acum 3 luni cu bara spate lovita(parcata) apoi reparata, ma deprim si mai tare :frantics: Uite de asta sincer eu mai mesteresc la ea, cat pot si eu, la cum lucreaza mesterii ce incurca becurile la stopul nelovit si dupa ce vii sa iei masina nu se mai aprinde. Mai in gluma mai in serios, ma gandeam ca daca fac upgrade la bara fata si o iau pregatita pentru vopsit... sa o vopsesc eu :/1 point
-
Omule, desparte in propozitii cand scrii... Sunt foarte greu de urmarit postarile tale.1 point
-
Schimbat baterie. Pe masina era cea originala, a cedat gata Montat jantele cu cauciucuri de iarna pe 17” dupa ce au reusit sa mi rupa antifurtul de la jante. Pierdut o zi intreaga pt un schimb de jante.1 point
-
Pot sa fie multe cauze.. cauciucuri uzate/proaste, bucsi duse, amortizoare defecte..1 point
-
Ale tale au 7.5J si ET37. Pt cele pe 18 iti trebuie 8J si ET34 pt fata cu pneu de 225/45 si 8.5J ET47 si 255/40 pt spate.1 point
-
Cel de origine e acelasi Beru doar ca platesti sigla BMW, oricum nu se vede ca e sub galerie, asa cumpara fara probleme pe cel de 200 ron de restul bagi motorina.1 point
-
Nu este indicat sa faci schimbari pe baza de presupuneri. Eu recomand sa faci un test de amortizoare la o statie de ITP. Recomand amortizoare Bilstein, nu trw care sunt specializati pe alt segment sau Monroe de care nu prea am avut feedback pozitiv din service. Eu am pus amortizoare Bilstein și sunt foarte foarte bune, 440lei fata si 170lei spate per bucata. La tine pe fata cel mai probabil costa mai puțin.1 point
-
A venit mosul mai devreme anul acesta de mult doream interior in piele si am reusit pânã la urmã Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
aveti grija la masina asta. are cativa km in plus ( 295k km fata de 164k km) . nu ca ar fi singura... dar asta ma interesa pe mine si la o scurta cautare pe google m-am lamurit. anunt original : anunt original olanda anunt actual autovit : anunt focsani autovit Nr. tel vanzator : +40 730948170 din focsani1 point
-
La Sibiu daca nu esti din Jina sau Poiana nu te baga ĂŽn seama sau sa fii macar un fost bisnitar. Cei de la Sibiu nici acum nu mi-au raspuns la cererea pentru manual si recall, dar nu e problema se poate rezolva si altfel sau prin altii. Pentru cei cu e9x, cred ca recallul de la clima este general valabil la toți.1 point
-
1 point
-
New updates : Turbinele au fost reconditionate, una este reconditionata foarte bine iar cealalta este noua (cicĂŁ).. problema e ca turbina cea noua nu este buna, am trimis-o o data la baietii din Cluj sa o verifice pentru ca avea un joc la wastegate. Au spus ca bucsa din interiorul galeriei care este atasata de turbo avea un pic de miscare si ca s-a rezolvat. Am avut incredere, am pus si turbina noua pe masina, si ghici ce.. inca este sunetul specific ,,wastegate rattle" ) Asa ca am comandat o turbina noua noua cu garantie si pe langa asta am incheiat orice cu cei din Cluj. Filtrele si uleiul au fost schimbate + brate fata + telescoape spate. In prima faza am mers pe 0w30 asa cum arata in cartea service, dar tinand cont ca are 158.000 km masina, am zis ca bag 5w30. Masina pur si simplu e o bestie pe roti, inca ma ,,imprietenesc" cu ea1 point
-
In ultima perioada aveam impresia ca se aude un zgomt ciudat, ca niste bile de rulment sparte, fier pe fier, zogmot mai intens la rece pe care il auzem cumva spre mijlocul masinii, bun...programare la BMW MHS Craiova. Am povestit fix ce si cum si imi vin cu propunerea sa las masina la ei sa o poata verifica dimineata la rece, cu toate ca eu am avut programare pentru o verificare generala. Am zis ok, o verific dimineata daca tot vin sa auda zgomotul ciudat, vibratia respectiva. Am revenit dimineata, vine un dorel( nu dau nume momentan), porneste masina si fara a o baga in service, fara a o verifica nicicum, da verdictul : distributia se aude, injectoarele duse, recomand schimbarea lor..... am si service particular si pot face lucrarea !!! Deci in sec zero am luat masina si am plecat de acolo cu gandul: daca la o masina fac asa, oare daca ajungem in spital ???? Ieri am mers la un service in Craiova la care ( nu dau nume pt a nu face reclama) cunosc mecanicii foarte bine si proprietarul si surpriza.....dupa ce au urcat masina pe elevator si un urma indicatiilor mele de unde venea ciudatul zgomot: flansa de la cardan rupta intr-un mare fel, injectoarele in urma tester-ului nu au indicat ca trebuie corectie, zgomotul respectiv a disparut ! Inca stau si ma gandesc daca sa fac reclamatie ...1 point
-
Sa apreciem in schimb munca asidua efectuata de producatorii de uleiuri care "tin 30k km"1 point
-
Verifica intai si daca ai capacul intact. Daca ai kit de xenon pus, vezi cum e facuta intalatia... Unii gauresc plasticul, trag firele prin el si pun mastic..1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
CONNECTED DRIVE > OPTIONS > UPDATE BMW SERVICES Lasa masina sa intre in sleep si la urmatorul restart va aparea.1 point
-
Ai nevoie doar de faruri complete cu xenon (chiar si adaptive daca vrei). Nu trebuie sa schimbi altceva. Iti pot recomanda pe cineva sa ti le monteze la Oradea Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Te va costa mai mult de o mie de lei cu siguranta. Eu as pregati undeva la 2 mii sa fie ok totul-1 points
-
Daca datele sunt intersectate si cu google inseamna ca RTTI merita si ca este precis. Poate odata cu lansarea serviciului nu o sa mai fie nevoie sa tinem GPS pe telefon cu navigatie in masina disponibila...-1 points
-
Frumoasa! Vara asta eram in dubii daca sa mi iau X5 sau 535d, clase diferite, scopuri diferite, eh...m am orientat in final spre mai mult confort si siguranta avand in vedere tara in care suntem ) Apropo, cum se simte masina ? Pe cat sunt jantele ? Cum *simti* drumul, e confortabila ? Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Ideal ar fi sa ai un garaj pentru ea. Iti protejezi si banii dati pe cosmetizare si intretinere. Eu am inchiriat un garaj unde sta ferita de natura, de trecatori, etc. Vara cel putin se simte diferenta daca sta 3 luni in garaj versus daca sta in soare.-1 points
-
Scriu de la munca, omule! Am incercat sa prind cat mai repede tot ce vreau sa spun, scuza- ma atunci, daca nu intelegi, nu pentru tine era adresat mesajul oricum. P.S scuza-ma daca te incurca virgulele prea multe..-1 points
-
Ma incurca lipsa punctelor, sa fiu sincer. Si nu mi-o lua in nume de rau, dar nici celui caruia te adresai nu cred ca ii este comod sa citeasca ce ai scris tu.-1 points
-
Ti-am spus ca iti voi explica ce s-a intamplat, s-au grabit sa-ti repare masina, au foarte mult de lucru, tu i-ai grabit sa-ti faca reparatia, deoarece esti clientul lor nu au vrut sa-ti spuna sa vii peste o luna sau mai stiu eu cand, nu le-a iesit vopseaua si decat sa-ti spuna ca nu le-a iesit vopseaua sa faci alt scandal mai mare (gen sa nu-i crezi), au ales sa-ti de-a masina asa, clar o sa ti-o faca cum trebuie insa asa se intampla cand vrei sa-i ajuti pe toti ca si consilier, oamenii din spate ori sunt putini, ori au mult de lucru, ori nu au experienta si mai mult te incurca, e posibil sa nu fie nici macar vina vopsitorului, unele coduri de vopsea pur si simplu le bagi in calculator si le faci si nu au nici-o legatura cu nuanta de pe masina, sunt probleme la uzina cu unele coduri de vopsitorie ca nu ies ca si din fabrica, acolo ramane la ideea si experienta vopsitorului sa stie sa combine si sa modifice unele cantitati la pigmenti ca sa iasa ca si cea de pe masina, e posibil sa faca si 50 de palete de culori si sa nu-i iasa si atunci trebuie sa trimita la cei cu care lucreaza BMW o solicitare cu problema respectiva care s-ar putea sa intarzie, cei de acolo pot sa spuna sa modifici nu stiu ce la codul de vopsea si chiar si asa sa nu-ti iasa, multi clienti nu stiu aceste lucruri si nu-i intereseaza pana la urma, insa eu nu mai am "preferati" sa zic asa, client vechi sau nou il servesc cand pot, adica in momentul de fata dupa 20 decembrie fac programare pentru orice imi vine, chiar si o usa care nu se deschide. Un element vopsit iarna, in cabina sau nu, trebuie vopsit in 2-3 zile pentru a respecta normele corecte de vopsire, pentru a putea a fi calitativa lucrarea si garantia lucrarii sa existe, daca inainte ti-am spus ca s-au grabit cu vopsirea, acum clar o sa fie tot in functie de noroc sa iasa cum trebuie, e posibil sa fie scursa vopseaua, e posibil sa nu se usuce in intregime, daca va avea orice defect vopseaua, adica gunoi, lac scurs sau altceva, nu o sa poata in principiu sa-l retuseze deoarece o sa fie prea proaspata vopseaua. E mult prea repede sa se apuce sa o pregateasca iarasi, de data aceasta nu o vor mai da cu apret (grund), pentru ca nu ar avea cand sa se usuce si apretul ca mai apoi sa-l slefuiasca...doar o sa matuiasca elementul cat poate de mult si dupa va da direct cu vopsea si lac, din nou exista riscul sa nu iasa cum trebuie culoarea... Asta cu incurcatul pigmentilor nu stiu ce sa zic, eu nu o cred , imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat insa e posibil ca data viitoare cand cineva se zbate pentru tine sa te ajute sa faci reparatia repede si din orice motiv se produce o greseala in defavoarea ta, iar tu il certi pe respectivul sau pe respectivii, o sa te ajute cand pot ca pe orice alt client (cum e corect pana la urma) si sa nu-ti convina nici acest lucru, nu spun ca asta s-a intamplat la tine, dar sunt niste situatii cu care ma confrunt in fiecare zi din cauza calitatii lucrarilor si stiu despre ce vorbesc. Bafta cu masinuta, sa ne tii la curent, sunt curios cum va iesi bara data viitoare, nuanta si calitate.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00