Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/04/18 in all areas
-
Salut. Eu am avut X5 3.0d , cumparat de nou in 2008 , si l-am vandut anul trecut la 500.000 km. Am facut cu el 500.000km fara probleme majore, singurul lucru lantul de la distributie(300 si ceva de mii de km), toata reparatia undeva la 4000 lei pe acolo, cu tot. Cea mai reusita masina care am avut-o, la 500.000 km turbo original pe ea, cutia fara probleme. Am mai schimbat daca bine tin minte, 2 injectoare,atat. In rest consumabile si motorina, in 500.000 km. Acum am cel de 4.0d, sunt convins ca nu o sa mai fie asa fiabil, l-am luat la 150.000 anul trecut, acum am 200.000 cu el, deocamdata nici o problema. Eu zic sa mergi pe 3.0D simplu2 points
-
1000 lei, 5.3 lei/litru (cam tot anul a fost in jur de 5,7 dar trecem peste), consum mediu 10 (foarte optimist pentru un 525i, mers preponderent extraurban si usor) => 188 litri => 1880 km. Ti se pare o medie anormala pentru un tanar sa faca km astia lunar? Eu pe cine cunosc pana in 25 de ani au media de km intre 15K si 70k km pe an. Eu personal n-am avut niciun an de permis sub 20k km, incet incet ma duc spre 30-35k pe an. Ce masina ai mai exact? Si cati km faci pe an? La un e60 sau e90 se duc 1000 euro pe an foarte lejer. Mai ales cand e vorba de masini de 5-6k euro care evident ca necesita enorm de multe reparatii. Nu vorbesc de masini cumparate si tinute in parcare 11 luni pe an ca sa zica vecinii ca ai Bmw sau de iesit in weekend 50km. Sau masini cu care iti e frica sa iesi din oras si in care torni antigel si ulei dimineata inainte de plecare. Asta nu inseamna sa ai masina. Nu motorul in sine o sa ceara multi bani la un 525i, dar e60-ul nu e o masina foarte usor de intretinut si din experienta mea (de lucrat in service) cu cele puse la vanzare (mai ales in banii astia), daca te apuci sa faci un deviz inainte de cumparare 90% din ele necesita reparatii de peste 1000e din prima luna. Cine are buget 5-6k euro de masina de obicei nu are bani sa intretina un e60/e90. Iar aia care le vand nu le vand degeaba niciodata cu banii astia. Daca maresti bugetul 2-3k euro deja ai sanse de masini mult mai bune, dar si alea o sa ceara bani.2 points
-
Vezi? Saracul animal nu te'a putut auzi din cauza mergi cu electrica ) Daca mergeai cu deasel dpf egr off te simtea dupa miros intai2 points
-
Ma incurca lipsa punctelor, sa fiu sincer. Si nu mi-o lua in nume de rau, dar nici celui caruia te adresai nu cred ca ii este comod sa citeasca ce ai scris tu.1 point
-
Si eu tot Blistein B4 recomand. Atentie ca sunt si B4 normale care sunt similare cu cele standard oem si B4 mtech care sunt ca cele de la pachet M. Garda la sol tot cam la fel o sa fie pt ca aceasta este data de arcuri, nu de amortizoare, dar o sa se simta mult mai ok masina cu cele noi.1 point
-
1 decembrie petrecut in garaj ,singur singurel am ĂŽnceput sĂŁ curat noul interior cu apĂŁ Ăâ˘i sĂŁpun neutru ,dupĂŁ am aplicat un tratament pentru piele de la Meguairs si infine am ĂŽnceput sa demontez interiorul meu . OdatĂŁ demontat am bĂŁgat aspiratorul in masina asa am curĂŁtat in toate unghiurile ascunse . Partea electricĂŁ ĂŁ fost simplĂŁ ,eu având deja incalzire in scaune a fost deajuns sa mut pin-ul 7 in pozitia 9 pentru pernutele laterale (la masinile dupĂŁ 2007 schimba acest lucru) ,montajul destul de usor chiar dacĂŁ mai bine in doi ,in total 4 ore de munca pentru interior si fetele de usi posterioare,interiorul fiind de pe o masina cu volan pe dreapta trebuie sĂŁ inventez ceva pentru fetele de usi anteriore ,dacĂŁ cineva a fĂŁcut deja asa ceva ĂŽl ascult cu plĂŁcere chiar dacĂŁ deja am juma de idee. Concluzie : foarte, foarte multumit Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Cand te uiti la F10 2012 automat la pretul ala si te astepti sa aiba in jur de 160k km inseamna ca inca mai crezi in Mos Craciun.1 point
-
Eu am schimbat si bieletele antiruliu posibil sa nu le poti desface si astfel trebuiesc taiate, a mai ramas sa schimb doar bucsile de la bara de torsiune.... dar nu am avut elevator... Pentru montat arcurile ai nevoie de o presa hidraulica sau cu ghiare cam trei buc, cu 2 nu reusesti sa prinzi flansa.... pistol pneumatic sau o tubulara prin care sa tii contra cu torx tija la amortizor..... plus presa ptr pivoti asta ptr ca stiu ca forta bruta adica ciocanul primeaza in service-urile noastre si poti sa distrugi senzorii abs1 point
-
Dai jos corpul filtrului de ulei , schimbi garnitura(120lei) , schimbi o'ring-urile de la termoflot (4 Ă 30 lei), montezi totul la loc .Completezi antigelul(aprox. 1.5 l ), completezi uleiul. Atentie, pe garnitura nu dai cu silicon ! Dai scutul jos, degresezi , sufli cu compresorul. Ca sa demontezi corpul filtrului ai nevoie de : 1 tubulata de 13, 1 tubulara de 17, o tubulara de 10,prelungitoare,1 cheie cu clichet o surubelnita dreapta. Se demonteaza alternatorul, se scoate furtunul care intra in intercooler,se demonteaza joja ulei(de pe corpul filtrului). Pare complicat dar nu este ,cam in 20 min ai demontat ,daca stii ce ai de facut . Succes !1 point
-
Tot mai multi ”destepti” prin reprezentantele din Romania , nu doar la BMW...1 point
-
eu cred ca e din cutie , pare ca se adapteaza la alta dimensiune etc si eu am simtit ceva similar cateva zile dupa montajul anvelopelor de iarna dar e totul ok acum . MAi da-i ceva timp , daca tot simti ceva poti sa incepi verificari , uleiul e bine sa-l schimbi oricum , la mine e schimbat. Cutia de transfer reactioneaza si la uzura diferita anvelope , fata spate , totul e sa fii in toleranta acceptata de sistem .1 point
-
Stii care e pretul ei real...nu? Eu am fost sa vad pana acum 5-6 seria 1 in stare tehnica foarte buna si cu dotari ok si toate au fost intre 9000 si 10500. Iar ca an am vazut doar 2012-2014. Dar asta e, aparent toata lumea din Romania vrea acum sa tina cate un an masina si dupa sa o vanda cu profit macar 1000e.1 point
-
Marea problema pe care o vad la Kona si nu numai este pretul, o Kona electrica costa peste 32-33k euro (cu tot cu bonus), o Kona 1.0 benzina turbo 13.5k euro prin remat. Practic si la 32-33k si la 13.5k euro primesti ac. masina mediocra si cu ac plastice ieftine, numai ca electrica mai are un sfert de tona in plus.1 point
-
O sa ii schimb distributia,dar deocamdata nu e niciun zgomot suspect,dupa sarbatori o sa o schimb preventiv.1 point
-
Daca l-ai schimbat cu 360 grade, inseamna ca nu l-ai schimbat deloc. Incearca cu 180.1 point
-
Eu nu cred ca aceea este diferenta reala.. (faptul ca tu ai trecut printr-o experienta proasta, din care ai invatat mai mult decat altii nu cred ca iti totusi da dreptul sa generalizezi). Probabil ai putea recomanda tuturor sa-si schimbe distributia ..ca (foarte probabil) nu v-a mai tine 100k km.. mergand pe logica de mai sus.. Pana la urma fiecare face ce vrea cu masina sa.. Poti spune ce bine face (uleiul 2T) unei pompe duse intr-un VW din 2000 si NU FACE intr-o moderna masina cu injectoare piezo? Altfel nu ramane decat o parere subiectiva. Intreb asta mai ales cand stiu si observ ca toti (90%) soferii isi alimenteaza masina cu, cea mai ieftina motorina! Cat timp te astepti ca injectoarele sau pompa sa tina in conditiile de mai sus?1 point
-
BMW spune ca distributia nu trebuie schimbata, spune ca uleiul din cutie nu se schimba, etc. Ideea de baza este sa previi decat sa vindeci. Pe ideea asta mergem toti cand am schimbat uleiul si distributia contrar recomandarilor BMW. Acum cercetam daca sa tinem cont sau nu de inscriptia de pe busonul de motorina. Pe mine incepe sa ma scarbeasca situatia asta. In loc sa ma bucur de masina si de viata mi-am facut cont pe bmwclub sa citesc cum se intretine fragilul agregat. Va intreb dragi colegi unde este placerea sa ai un BMW cand stai cu grija la ce motorina bagi, la ce ulei in cutie, cum e cu suspensiile, cum e cu pompa de inalte, etc.1 point
-
Problema mea cu astfel de aditivari este ca daca erau intradevar benefice atunci producatorii s-ar fi inghesuit sa adauge acest amestec direct in combustibil. Imaginati-va doar cum ar fi ca incepand de maine sa se raspandeasca vestea ca motorina OMV iti face motorul mai silentios datorita aditivarii mai bune...vanzarile le-ar creste instant. Deci pentru ei ar fi un castig instantaneu, mult peste costul aditivarii suplimentare. Insa cred ca s-au facut studii clare care indica impotriva acestei aditivari. Chiar am niste prieteni ce lucreaza in domeniu si o sa cer parerea lor. Este ceva similar cu aditivii de ulei minune, Dura Lube sau Metabond. Daca aveau intradevar capacitatea de a genera un beneficiu enorm, giganti precum Castrol sau Mobil 1 ar sari cu milioane de dolari sa achiztioneze formula lor magica, pentru ca pe termen lung vanzarile suplimentare ar amortiza lejer costul achizitiei, ca sa nu mai mentionez de capacitate de profit suplimentar pe termen lung. Deci nu e vorba de nici o conspiratie aici din partea corporatiilor mari...pentru ele ar fi in joc mult mai mult profit daca formula chiar ar functiona. Pur si simplu atunci cand pun detaliile pe hartie mie nu imi da "cu plus" cum s-ar zice. Asta nu inseamna ca descurajez sau blamez acest obicei. Pur si simplu pentru MINE inca nu i-am gasit convingerea.1 point
-
Baieti, mai ales opaul, nu am nimic cu cei care il folosesc.ar fi culmea...spun doar ca sunt multumit de omv maxx motion si nu sunt dispus sa incerc, pt ca am masina in parametrii. Nu am folosit niciodata aditivi si nici nu voi folosi. Voi daca aveti rezultate bune...cu atat mai bine1 point
-
daca nu vedeam topicul asta, numai de 2T nu auzeam. voi, cei care il folositi sunteti multumiti de rezultat si aduceti ca argument nr de km parcursi. 1.eu va spun ca din 2008 pana in 2016, de la 60.000km pana la 250.000 am alimentat numai OMV si 60% OMV maxx motion un M47.foarte rar alimentam de 20-50 lei cat sa ajung la un OMV.injectoarele aveau corectii de 0.2-0.4...deci nesimnificativ. 2.din octombire conduc N47, 225.000km, alimentat de cand il am de la OMV, in aceleasi conditii ca si la fosta. in plus la ambele am curatat galeriile, EGR si niciuna nu a fost de speriat, ba chiar am ramas surprins. de DPF, nu mai zic, ambele au in continuare DPF original. tin legatura cu noul propietar si stiu ca nu are probleme. asa ca, de ce as folosi asa ceva? nici macar nu sunt curios sa il caut pe google sa vad cum arata sau cat costa. p.s. cum voi cei care il folositi credeti ca este benefic, asa eu si altii putem spune ca nu e nevoie sau benefic. de ce sa ma scarpin in fund cand nu ma mananca?1 point
-
Daca ai studia putina chimie in loc sa dai minusuri, ai vedea ca acea curatare ajuta precum o frectie la un picior de lemn.0 points
-
Da' untdelemn de la bunica pune cineva in motoare diesel? Dar ulei de masline in motoare pe benzina? Dar otet balsamic de Modena puneti in hibride? Intreb pt un prieten0 points
-
nu mi-o luati in nume de rau dar ma doare tare cand vad limba romana grav atacata, pana la urma pe acest forum mai si invatam cate ceva. este verbul a da - sa iti dea. cratima nu are ce cauta. multumesc si nu te supara te rog dar am vazut ca insisti cu greseala asta si in alte postari.0 points
-
Ti-am spus ca iti voi explica ce s-a intamplat, s-au grabit sa-ti repare masina, au foarte mult de lucru, tu i-ai grabit sa-ti faca reparatia, deoarece esti clientul lor nu au vrut sa-ti spuna sa vii peste o luna sau mai stiu eu cand, nu le-a iesit vopseaua si decat sa-ti spuna ca nu le-a iesit vopseaua sa faci alt scandal mai mare (gen sa nu-i crezi), au ales sa-ti de-a masina asa, clar o sa ti-o faca cum trebuie insa asa se intampla cand vrei sa-i ajuti pe toti ca si consilier, oamenii din spate ori sunt putini, ori au mult de lucru, ori nu au experienta si mai mult te incurca, e posibil sa nu fie nici macar vina vopsitorului, unele coduri de vopsea pur si simplu le bagi in calculator si le faci si nu au nici-o legatura cu nuanta de pe masina, sunt probleme la uzina cu unele coduri de vopsitorie ca nu ies ca si din fabrica, acolo ramane la ideea si experienta vopsitorului sa stie sa combine si sa modifice unele cantitati la pigmenti ca sa iasa ca si cea de pe masina, e posibil sa faca si 50 de palete de culori si sa nu-i iasa si atunci trebuie sa trimita la cei cu care lucreaza BMW o solicitare cu problema respectiva care s-ar putea sa intarzie, cei de acolo pot sa spuna sa modifici nu stiu ce la codul de vopsea si chiar si asa sa nu-ti iasa, multi clienti nu stiu aceste lucruri si nu-i intereseaza pana la urma, insa eu nu mai am "preferati" sa zic asa, client vechi sau nou il servesc cand pot, adica in momentul de fata dupa 20 decembrie fac programare pentru orice imi vine, chiar si o usa care nu se deschide. Un element vopsit iarna, in cabina sau nu, trebuie vopsit in 2-3 zile pentru a respecta normele corecte de vopsire, pentru a putea a fi calitativa lucrarea si garantia lucrarii sa existe, daca inainte ti-am spus ca s-au grabit cu vopsirea, acum clar o sa fie tot in functie de noroc sa iasa cum trebuie, e posibil sa fie scursa vopseaua, e posibil sa nu se usuce in intregime, daca va avea orice defect vopseaua, adica gunoi, lac scurs sau altceva, nu o sa poata in principiu sa-l retuseze deoarece o sa fie prea proaspata vopseaua. E mult prea repede sa se apuce sa o pregateasca iarasi, de data aceasta nu o vor mai da cu apret (grund), pentru ca nu ar avea cand sa se usuce si apretul ca mai apoi sa-l slefuiasca...doar o sa matuiasca elementul cat poate de mult si dupa va da direct cu vopsea si lac, din nou exista riscul sa nu iasa cum trebuie culoarea... Asta cu incurcatul pigmentilor nu stiu ce sa zic, eu nu o cred , imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat insa e posibil ca data viitoare cand cineva se zbate pentru tine sa te ajute sa faci reparatia repede si din orice motiv se produce o greseala in defavoarea ta, iar tu il certi pe respectivul sau pe respectivii, o sa te ajute cand pot ca pe orice alt client (cum e corect pana la urma) si sa nu-ti convina nici acest lucru, nu spun ca asta s-a intamplat la tine, dar sunt niste situatii cu care ma confrunt in fiecare zi din cauza calitatii lucrarilor si stiu despre ce vorbesc. Bafta cu masinuta, sa ne tii la curent, sunt curios cum va iesi bara data viitoare, nuanta si calitate.0 points
-
Eu sincer sa fiu asa am luat masina.Nici eu n-as da atatia bani pe o klima.La mine mai e cava aiurea:clima+trapa care de obicei nu isi au rostu impreuna:)-1 points
-
Mie sincer nu-mi place cum e vopsita janta aia...zici ca e sablata si vopsita asa, direct, fara sa mai fie pregatita. E plina de pori. Dar, na...ideea e sa fi tu multumit.-1 points
-
FALS! Masina mea a mers 20000km inainte s-o cumpar eu, cu eroare pe bujii, iar regenerarile s-au facut fara probleme. Mituri.-1 points
-
Canta la alta masa! @calinus68 - aveam eroare pe bujia 4. Am inlocuit bujiile + releul care sunt "consumabile" la n47 si a disparut. DPF-ul isi face regenerare si cu bujii defecte, sunt n cazuri pe aici cu problema asta care s-a tot discutat.-1 points
-
Posibil ca din cauza combustibilului, ca pompa sa produca pilitura in sistemul de alimentare/injectie, pana la urma problema generala a piliturii la bmw pleaca din pompa de motorina de la rezervor, problema mult mai mare ca distributia. Nu e vorba de mine bimmer, nu incerc sa generalizez, te bazezi pe supozitii cand vorbesti, ia-o logic: 1.ce rau poti face cand schimbi ceva uzat cu ceva nou cand vine vorba de orice?? 2.ce rau poti face cand bagi ceva nerecomandat in motorul masinii?? Doar atat vreau sa-mi raspunzi, fara sa ne bazam pe ce mi s-a intamplat mie, tie sau altuia. Daca ti-a mers tie bine masina, nu inseamna ca chiar a fost bine, nu stii de fapt daca uleiul ala 2T nerecomandat a facut bine sau rau, tu spui ca a facut mai bine din cauza ca se aude mai bine sau ca ti se pare tie a mers mai bine, dar cand schimbi un lucru vechi/uzat cu un lucru nou, nici nu trebuie sa ti se para ca merge mai bine, nu mai conteaza, pentru ca, clar merge mai bine! Demult stiu de uleiul 2T si nu stie foarte multa lume, insa cine m-a intrebat despre acest ulei am spus asa : este o diferenta la zgomotul motorului, adica este mai silentios, ceea ce pare un lucru bun, dar nu stiu ce inseamna pe termen scurt sau lung folosirea acestui ulei.-1 points
-
Bala, in tara asta, cel mai bun vopsitor nu este angajat la patron sau la stat, este propriul lui sef, el vopseste pentru el, cel mai bun programator nu este cel care este angajat la stat, este cel care face pentru el, cel care se straduieste si nu doarme si vrea sa munceasca mult, o face pentru el si nu pentru altul. Asta e parerea mea, cel mai bun mecanic are propriul lui garaj/service/firma unde lucreaza el, niciodata nu o sa se angajeze la o reprezentanta sa castige 3000-4000 lei cand poate sa faca 8.000 sau mult mai mult pe luna, de aia nu o sa vezi sa lucreze in reprezentante, in Romania, cei mai buni oameni.Cel mai bun vopsitor la mine in oras, are cabina proprie de vopsit unde este farmacie pe jos, vopseste decat el singur, el pregateste singur, iese coala masina, chiar daca vopseste un element sau toata masina, fara gunoaie, fara lac scurs. Cel mai bun electrician din oras care poate sa-ti rezolve o problema electrica ce tine de un senzor, fir, ECU, CAS, ETC la orice masina este particular, face o gramada de bani si este cautat non stop. Exemplele curg...aveti pe unul in Timisoara, Samer parca, cu cutiile automate, toata tara asta si din afara au auzit de el, a dat si rateuri, e el golan, insa face treaba, iti da garantie, te pune sa te duci la el sa schimbe uleiul la cutia de viteze in garantie si multi se duc la el pe sume de 1500-3000 euro reparatii si reconditionari cutii de viteze, orice marca, de ce nu lucreaza omul ala in reprezentanta? ca face inzecit mai multi bani cu coaja lui de garaj, de ce? ca se pricepe. Pot sa-ti spun sincer ca acelasi cod de vopsea poate sa fie rosu daca dai cu lac peste si acelasi cod de vopsea in acelasi gramaj cu aceeasi pigmenti poate sa fie portocaliu inainte sa-l dai cu lac, acelasi lucru cum o masina vopsita total din acelasi borcan de vopsea poate sa difere la nuanta si culoare daca dai lacul si vopseaua intr-un anume fel, timpul de asteptare pana sa dai a doua mana, pana sa dai cu lac...gazare, etc. Nu te contrazic, e posibil sa fi incurcat vreu pigment (desi nu cred), insa diferenta ta din poza poate sa apara chiar din codul original al vopselei care nu este corect, sau din modul de aplicare al vopselei a unui vopsitor prost. Nu cred sa fie diferenta intre modul de preparare a retei de la Dacia la Bmw si de modul de aplicare a vopselei, e o vopsea pe baza de apa care poate sa fie mai scumpa sau mai ieftina, insa se foloseste acelasi procedeu, nu poti spune ca la Bmw e altcumva, sau la Dacia e altcumva, poate ceva mai performant ca aparatura insa baza este la fel.-1 points
-
Crede-ma si eu sunt curios de ce se va intampla, pentru ca ti-au promis o revopsire de bara fata de la 08:30 pana dupamiaza...chiar sunt curios de nuanta si calitatea lucrarii pentru ca stiu ca i vei "teroriza" in caz de ceva ), te inteleg, pana la urma asta as face si eu.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Indiferent de unde ai lua-o, sansele sa gasesti o masina buna la un pret decent si care sa aiba sub 250.000 km sunt destul de mici. Intr-o masina cu vechime de aproape 10 ani si un rulaj semnificativ aproape sigur vei mai investi sume destul de consistente in afara de revizii si consumabile. Schimbul de filtre si ulei este printre ultimele aspecte la care trebuie sa te gandesti, poti face asta cu aprox. 1.000 lei la orice service. Ia in calcul si urmatoarele: - un impozit de 2.300 lei pe an; - un RCA de peste 1.500 lei pe an in cel mai bun caz; - schimbul de ulei in cutie te poate duce in jur de 1.500 lei, dar o cutie cu defectiuni te poate lovi de 1-2.000 de euro; - un rand de anvelope decente ar fi in jur de 3.000 de lei in cel mai bun caz; - vei avea un consum mediu de 10 la suta. Ideea ar fi sa iei o decizie cat mai documentata, pentru ca un pret de achizitie avantajos te poate pacali si se vor ivi costuri la care nici nu visai.-1 points
-
Nu inteleg asta: “nu s-au gasit urme de franare, deci e luata in calcul si o sinucidere”...cum iti mai poti da seama daca a franat sau nu la o masina cu ABS...?-1 points
-
Din pacate nu intotdeauna se rezolva cu schimbarea garniturii. Corpul racitorului nu mai este plan si de aia curge.Trebuie schimbat si asta.-1 points
-
BMW 530xd M-Packet Interior/Exterior ORIGINAL An fabricatie : 2007 (prima inmatriculare 03.2008) Culoare : Neagra (Carbonschwarz metallic - culoare specifica M Packet) KM : 290xxx Motor : 3.0d - 2993cmc M57N2 Putere : DPF OFF + Soft - 280 CP / 600 NM Cutie : Automata 6+1 trepte Tractiune : 4x4 Optiuni imporante : - P337A - M Packet INTERIOR / EXTERIOR original din fabrica - S203A - Tractiune 4x4 - S205A - Cutie automata 6+1 - S2NPA - Jante 18” originale BMW - M Double Spoke 135 - S459A / S481A / S494A - Scaune Sport Incalzite + FULL ELECTRICE + Memorii (Interior Piele Neagra - Leder Dakota schwarz) - S522A / S502A - Bi-Xenon + spalator far - S403A - Trapa Electrica - S415A - Perdelute electrice spate + luneta electrica - S775A - Plafon negru M Packet - S431A - Oglinda interioara heliomata - S4BYA - Real Bamboo Woodgrain Trim Anthracite - S508A - PDC fata-spate - S534A - Clima automata pe bi-zonala - S544A - Cruise control with brake function - S609A - Navigation System Professional - S676A - HiFi Speaker System - S710A - M Leather Steering Wheel - S760A - High Gloss Shadow Line Scurt istoric : - Unic proprietar (leasing Germania 4 ani , pe urma inmatriculata in 2012 pe numele meu) - KM reali (carte service la zi) - Motor schimbat la 150 000km in Germania , la Ulm , in perioada de garantie , pe casco , la reprezentanta BMW de unde a fost cumparata - Acum aprox 15000km s-au investit in masina urmatoarele : discuri si placute fata spate (originale) , articulatie fata-spate (amortizoare,brate,capete de bara,rulmenti,etc) aprox 7500 RON - DPF off in 2014 , la aprox 200 000km si soft putere 280 CP. - 2 schimburi de ulei la cutia de viteze (150 000km si 230 000km) - Masina nu bate , nu troncane , trage foarte bine , cutia schimba perfect. - Estetic la interior arata foarte bine , la exterior prezinta mici zgarieturi si imperfectiuni (ca orice masina circulata in Bucuresti) dar nimic deranjant. - Fiscal la zi , toate actele originale de la achizitie pana in prezent , inclusiv factura de achizitie (a costat 68500 EUR) , carte service , manuale , carte de intertinere , 4 chei (2 telecomenzi , una de service si una de plastic) Pret : 9499 EUR usor negociabil la fata locului. Contact : 0721285395 Stefan Masina se poate viziona in Bucuresti Poze : Poze 2-1 points
-
-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00