Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/06/18 in all areas

  1. Cate pasiuni starneste topicul acesta! Este evident ca pentru initiatoarea topicului este intr-adevar o situatie cu adevarat neplacuta, mai ales cand achizitionezi un autoturism de la un dealer, cu oarecare garantie.Lasand la o parte emotiile si abordarile de tipul mergi la bavaria cu cineva care stie, cu inflacarari inutile etc.... - nu are nici un rost sa lasi/continui orice investigatie la Bimmer/le achiti daca este ceva de achitat pentru constatare si asta este - iei legatura telefonic/mail in acellasi timp cu dealer-ul care ti-a vandut masina sa clarifice ce tip de garantie ai, cine este cel ce ofera garantia si ce include (le mentionezi deja ca masina este imobilizata, va trebui sa iti inchiriezi o masina, etc) - odata ce ai clarificat punctul 2, si daca ai garantia premium selection, iti fixezi o intalnire cu cei de la Bavaria/service/garantie, le prezinti situatia, ii intrebi cand le aduci masina pentru reparatie, care sunt implicatiile financiare/timp, asta dupa ce vor stabili cauza defectiunilor, eventual daca ai o masina din partea lor pe perioada in care autovehiculul este imobilizat. In cazul in care nu esti acoperita de garantie, sunt convins ca vei gasi un service decent si onest, cred ca sunt colegi ce iti pot da feed-back in acest sens, pe baza experientelor personale si nu a unui interes comercial. In rest, e doar o masina, si chair daca este neplacut,nu e o drama, probabil nu este nici prima,nici ultima, nu e vorba de un membru al familiei, se apropie sarbatorile de iarna, viata merge inainte.
    4 points
  2. Mirosul de praf cand dai drumul la caldura provinde de la calorifer. Trebuie curatat de praf, iar ca sa faci asta cred ca e necesar sa demontezi aeroterma. Altfel nu vei scapa de miros. Pe principiul asta nici omul nu trebuie sa se mai spele, in timp se obisnuieste cu mirosul si crede ca a disparut.
    3 points
  3. Atunci cand contactezi dealer-ul, incearca sa faci solicitari scrise/ emailuri bine documentate. Nu prea te ajuta telefoanele in contextul unui potential litigiu.
    2 points
  4. Da, partial de acord (merci si pentru minus celor ca mi l-au dat. I couldn't care less :frantics:).Ce nu iei in calcul insa, e ca in Romania oamenii cumpara masini de 50-100k si locuiesc in apartamente de 40k. Poate am fost prea subtil.:rolleyes:Minusurile doar dovedesc ca sunt multi care se simt cu musca pe caciula. Si multi care merg mai des in service cu masina decat la un set de analize, dar asta e o alta discutie. Doar am in minte o imagine recenta a unui tanar din mall caruia ii lipsea un dinte din fata, dar tinea cu mandrie in mana un desteptofon destul de scump.
    2 points
  5. Eu am asa https://www.ebay.com/itm/BMW-N42-316i-316ti-318ti-N46-318i-320i-Timing-Tool-KIt-Camshaft-Tool/262811230647?hash=item3d30c521b7:g:kuYAAOSw5cNYfc-d:rk:6:pf:0
    1 point
  6. Nu vreau sa fiu carcotas, ne stim de ceva timp (de pe forum) si nu vreau sa te superi pe mine, dar nu ai dreptate, in primul rand din primele cuvinte imi dau seama ca de fapt articolul cu date tehnice si bine explicat este de fapt real, dar tu il consideri ireal ca bagi tu ulei 2T si merge bine motorul si masina, am mai spus o data, nu stii cum ar fi mers fara ulei 2 T sau orice alt aditiv, deoarece sunt masini si de 700 k care poate au mers mai bine decat a ta, nu e nici-o dovada ca uleiul 2T face bine, pentru ca bagi tu in motorul tau si merge bine masina (asta spui tu, nu ai facut vreun test la ulei si nu ai desfacut motorul sa vezi ce fel de uzura prezinta). Poate ai dreptate, sa nu ma intelegi gresit, insa ai zis bine "Pentru mine e un articol pseudo-conspirativ", nu inseamna ca asta e realitatea, realitatea este ca articolul acela foloseste niste date tehnice in urma unor teste facute. Nu vreau sa continui pe tema asta, dar sa nu uitam ca tie motorul iti consuma ulei la turatii de peste 2500 RPM, cum am zis si atunci si iti zic si acum, acel motor M47, de fabrica sau dupa 400k nu are voie sa manance ulei, daca te apuci sa-l desfaci o sa vezi cum trebuie sa schimbi simeringurile la supape si eventual segmentii la pistoane, sunt sigur. Ca nu vrei tu sa te apuci sa desfaci motorul ca ti se pare normal sa manance ulei, iarasi e parerea ta, care nu inseamna ca este si corecta si trebuie sa recunosti si sa accepti acest lucru pentru ca am dreptate. Au fost colegi cu M47 pe acest forum care din cauza consumului de ulei au desfacut motorul si dupa ce l-au refacut, surpriza! Nu mai mananca ulei intre schimburi, exact ca si N47 care nu are voie sa manance ulei, unde il pui acolo trebuie sa gasesti nivelul dupa 1 an, la 15.000 km cat il schimb eu cel putin. Iti dau dreptate, parerea mea, este ca injectoarele mai noi si anume Piezzo Bosch (N47) ar avea de suferit mai mult decat cele vechi in urma folosirii acestui ulei 2T, cu cat tehnologia e mai noua, exista riscul de a strica ceva cand "improvizezi", mai trebuie luat ceva in calcul, una e sa bagi ulei 2T intr-o masina de 15-40k euro si una e sa bagi ulei 2T in una de 2-4k euro. "Multumesc pentru explicatii bimmer,ai eliminat si ultima urma de indoiala!" Chiar sunt curios ce urma de indoiala ai eliminat, pentru ca nu ai avut date tehnice sa poti demonstra ce spui, nici chiar masina ta nu este o dovada ca acest ulei 2T face bine motorului. Fara suparare! Daca am spus ceva absurd, te rog sa-mi spui frumos ce am gresit.
    1 point
  7. uite, vezi aici: https://www.bmw.de/c...87256915403.pdf Pasii care trebuiesc urmati: "In case of a warranty claim within a European country please inform – The BMW Premium Selection Service centre (see page 3) or– Your nearest BMW dealer abroad " Cu siguranta un dealer atat de mare precum Automobile Bavaria Baneasa s-a lovit de aceasta situatie, nu pot sa cred ca esti primul caz cu garantie Premium Selection. Practic ei trebuie sa contacteze centrul BMW Premium Selection Service si furnizeze un deviz spre aprobare. Oricum ar fi, masina trebuie dusa la ei pentru o investigatie. Orice cheltuiala legata de investigatii, chiar daca tu platesti initial, banii iti vor fi decontati. Inca ceva, din ce citesc in documentul de mai sus, in functie de rulajul masinii poate fi nevoie sa suporti o parte din costul pieselor. Oricum ar fi, tot e mai bine decat sa suporti tu totul integral. Am gasit si un numar de telefon: 0800800269. Pare sa fie un CallCenter 24H al celor de la AutomobileBavaria. Suna acolo, spune-le ca masina ta beneficiaza de o garantie Premium Selection. Trebuie sa faci o porgramare in service, duci masina si ar trebui ei sa se ocupe de restul.
    1 point
  8. Nu e problema cu cine furnizeaza combustibilul, ci cu cine il vinde la consumatorul final...acolo se produc multe "modificari" Poate tu stii mai bine...dar a naibi coincidenta la mine, sa imi pice pompa din rezervor, pe doua modele diferite, combustibili diferiti cu alimentare de la acelasi furnizor la diferenta de cativa ani !!!
    1 point
  9. Am scris la Cobalcescu in Bucuresti si mi-au schimbt cardanul la X5 E70 LCI. S-au miscat binisor maxim 4 ore timp in care au asteptat sa se elibereze un mecanic. Munca efectiva nu cred ca a durat mai mult de o ora, in jumatate din timp nu a fost nimeni pe langa masina dar nu pot sa le reprosez nimic atat timp cat oamenii au fost sinceri de la inceput si mi-au zis cam cat dureaza. Am fost la serviceuri pentru treburi de o ora maxim si jumatate de zi nu se uitase nimeni la masina.
    1 point
  10. A devenit un trend sa se caute piese la culoare ,daca se poate fara zgarieturi...
    1 point
  11. Raza de rulare a rotii trebuie sa fie aproximativ identica pentru roti 19inchâŹÂ sau 16inchâŹÂ ! Pe romaneste : masina ruleaza cu aceeasi garda la sol indiferent de dimensiuni, in conditiile in care se respecta indicatiile date de producator. Din aceasta cauza nu se modifica nici viteza afisata pe vitezometru. Luam 2 exemple de dimensiuni pentru E90 : 16inch 205/55 19inch 255/30 Cazul A : Diametrul jantei = 16*25.4 = 406.4 [mm] Inaltimea anvelopei = (55/100)*205 = 112.75 [mm] Diametrul total roata (janta + anvelopa) = 406.4 + 2*112.75 = 631.9 [mm] Cazul B : Diametrul jantei = 19*25.4 = 482.6 [mm] Inaltimea anvelopei = (33/100)*255 = 76.5 [mm] Diametrul total roata ( janta + anvelopa ) = 482.6 + 2*76.5 = 635.6 [mm] Concluzie : 1)La schimbarea rotilor 16inchâŹÂ-19inch schimbi diametrul total al rotii cu 3.7 [mm] ! Garda la sol se modifica cu 3.7/2 = 1.85 [mm] ! 2)Aceasta schimbare e total nesimnificativa, nu sunt influentate unghiurile de asezare ! E o prostie deci sa refaci geometria. Oricum daca faci geometria la noi in tara nimeni nu o sa iti incarce masina ! La bmw trebuie sa pui greutate pe masina cand faci geometria. 68 kg pe scaun conducator, 68 kg pe scaun pasager, 68 kg pe bancheta si 20 kg in portbagaj ( recomandare la e90 ). Deci unghiul facut la noi in tara e fix pix ! Deasemenea daca faci geometria, mergi o zi cu masina si te intorci la ei nu vei avea niciodata aceleasi valori masurate ! 3) Din motivele prezentate mai sus, nu trebuie sa punem niciodata alte dimensiuni de anvelope decat cele recomandate de producator ! Se schimba unghiurile de asezare roti, se schimba viteza afisata, este inlfluentata stabilitatea si maniabilitatea ! Atasez dovada cu recomandari date de Bmw cu privire la reglare geometrie roti. De mentionat ca aceste recomandari apar si la standul de testare cand te duci sa faci geometria, insa toata lumea le ignora ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  12. Huruit aveam si eu, am schimbat tot kitul+volanta si am rezolvat problema daca tot am umblat. Cost total ~2000 de lei, ce'i drept la e90 320d. Daca zici ca abia mai intra in viteza strici cutia daca mai mergi.
    1 point
  13. Nu ai nici navigatie nici telefon dupa VIN.Poti face retrofit daca doresti (inclusiv la navigatia mare) dar nu stiu la ce sume ai ajunge.
    1 point
  14. Numai probleme ai avut cu masina asta, eu i-am cumparat prietenei mele un e46 318i automat din 2003 anul trecut din Germania cu 2000 euro. Masina avea 146.000 km si nu i-am schimbat decat vanosurile si distributia imediat dupa achizitie. In prezent masina are 178.000 km si 0 erori. Eu cred ca ai cumparat o masina foarte alergata de ai bagat atatia bani in ea.
    1 point
  15. Iti trebuie kit nou de ambreiaj, nu are rost sa o mai omori, risti sa mai strici si altceva.
    1 point
  16. Tradu actele si vezi ce fel de garantie ai, ce acopera etc. In cel mai bun caz, ai garantie oriunde in europa si o poti repara la noi
    1 point
  17. Mai scade putin sa fie - 10.000 in cap E deja de peste 3 ani de zile la vanzare, m-am saturat de cand am vazut postul asta
    1 point
  18. Cand te uiti la F10 2012 automat la pretul ala si te astepti sa aiba in jur de 160k km inseamna ca inca mai crezi in Mos Craciun.
    1 point
  19. Cel de origine e acelasi Beru doar ca platesti sigla BMW, oricum nu se vede ca e sub galerie, asa cumpara fara probleme pe cel de 200 ron de restul bagi motorina.
    1 point
  20. De curiozitate, care este consumul mediu care ti-l arata in bord?
    1 point
  21. @CatalinP ....probabil ca e vina mea ca nu m-am exprimat cum trebuie..ce vroiam eu sa zic, e ca nu ma deranjeaza sa platesc ptr siguranta/calitate.Ce ma deranjeaza, este sa platesc mai mult pe ACELASI produs, doar ca il cumpar de la un dealer BMW. De exemplu Pirelli Winter SottoZero 3 RFT XL 245/50 R19 105V costa 17milioane la Bavaria si 12milioane la orice magazin online. Sincer, ma simt prost sa platesc cu 5x4=20milioane mai mult pe acelasi produs. Daca era problema de bani, nici nu mai deschideam topicul si cumparam unde gaseam mai ieftin... @raduron10,@Myx merci de sugestie,am sa mai caut si SH abat timp cat sunt in stare f buna.. @edit merci ptr link @Razvan,@Mihai merci ptr sugestii
    1 point
  22. Nu vad o problema in a monta o janta Sh originala pe care ai posibilitatea sa o inspectezi ff bine inainte de a o cumpara , eu mereu am procedat asa , le-am dus la Autosoft si le-au verificat daca sunt strambe lovite sau alte probleme . MAsina actuala e singura la care am luat jante noi in rest doar sh , doar originale
    1 point
  23. Fiindca e forum, commentarii de genul sunt frecvente. Dar ca fapt divers, asta cu pretul real nereal e irelevant. Momentan piata auto sh e suprasaturata, asa ca cine chiar vrea sa Vanda o masina o va da cu pretul pietei sau sub. Altfel o tii 1 an la vanzare si ajungi sa o vinzi cu mai putin decat ai da-o de la bun inceput. Nu va ma contrati, fiecare cere cat vrea, depinde doar cat de tare iti doresti sa vinzi.
    1 point
  24. In mod normal nu te-as baga in seama, daca stabilesc sa cer 100k pe masina nu vad de ce te-ar deranja. Avind in vedere insa ca esti pe linga subiect din punctul meu de vedere, hai sa facem asa: pune ceva linkuri cu masinile alea multe pe care le-ai vazut cu echipare Sport Line, trapa si navigatie Professional, si eventual inmatriculate Ro. Apoi vedem cine s-a inselat. In alta ordine de idei scenariul tau financiar este cel putin copilaresc, asta ca sa fiu amabil si sa nu spun stupid de-a dreptul. Insa m-a amuzat presupunerea ca as putea cumpara o masina pentru un an de zile ca apoi sa o vind pentru un eventual profit. Mare e gradina...
    1 point
  25. NU este adevarat! Uita-te mai atent! La BMW F10 cu LED adaptiv , cornering-ul se face prin led pe interiorul farului...
    1 point
  26. Posibil ca din cauza combustibilului, ca pompa sa produca pilitura in sistemul de alimentare/injectie, pana la urma problema generala a piliturii la bmw pleaca din pompa de motorina de la rezervor, problema mult mai mare ca distributia. Nu e vorba de mine bimmer, nu incerc sa generalizez, te bazezi pe supozitii cand vorbesti, ia-o logic: 1.ce rau poti face cand schimbi ceva uzat cu ceva nou cand vine vorba de orice?? 2.ce rau poti face cand bagi ceva nerecomandat in motorul masinii?? Doar atat vreau sa-mi raspunzi, fara sa ne bazam pe ce mi s-a intamplat mie, tie sau altuia. Daca ti-a mers tie bine masina, nu inseamna ca chiar a fost bine, nu stii de fapt daca uleiul ala 2T nerecomandat a facut bine sau rau, tu spui ca a facut mai bine din cauza ca se aude mai bine sau ca ti se pare tie a mers mai bine, dar cand schimbi un lucru vechi/uzat cu un lucru nou, nici nu trebuie sa ti se para ca merge mai bine, nu mai conteaza, pentru ca, clar merge mai bine! Demult stiu de uleiul 2T si nu stie foarte multa lume, insa cine m-a intrebat despre acest ulei am spus asa : este o diferenta la zgomotul motorului, adica este mai silentios, ceea ce pare un lucru bun, dar nu stiu ce inseamna pe termen scurt sau lung folosirea acestui ulei.
    1 point
  27. Dar mai stii un lucru clar, daca schimbi distributia stii clar ca te va tine cel putin inca 150k km, daca nu o schimbi nu stii ca te va tine 100 sau inca 100k peste acei km care tu i ai. Insa nu ai de unde sa stii daca faci bine sau nu faci bine cand bagi acel aditiv in motor, ca il auzi tu mai bine nu inseamna ca este si benefic, cam aia este diferenta intre ce spune bmw despre distributie si uleiurile de la cutie, diferential, clar rau nu ai ce sa faci, cel putin macar asta stii, insa nu pot zice acest lucru despre aditivi de orice fel. Daca as baga un ulei 2T as baga intr-un passat de 2000 1.9 tdi cu pompe-duse si pana la urma daca e un passat din 2000 nu cred ca te mai afecteaza atat de mult zgomotul avand in vedere ca masina are 20 de ani.
    1 point
  28. Ce aduce nou fata de 2018-1?
    1 point
  29. Huruie de obicei cand cotesti/iei denivelari cotit
    0 points
  30. De obicei, bucsele de la bratul inferior bat.. mai pot fi bieletele antiruliu sau in cazuri izolate rulmentii
    0 points
  31. Eu unul nu le'am vazut niciodata deschise la mine.
    0 points
  32. Clar nu, se aude mai bine motorul si prin definitie ar trebui sa mearga mai "bine" in sensul ca este mai lubrifiat, insa nu poate spune nimeni ca in timp afecteaza sau nu ceva, atata timp cat 2 masini identice de pe banda pot sa fie diferite total in 400k, la una sa pice si motorul cu totul si la alta sa nu schimbi mai nimic, nu prea poti spune "eu am bagat ulei 2T si pana la 400k a mers fara nici-o problema si n-am avut probleme cu turbo sau injectoare", la fel de bine se putea intampla sa nu ai nimic si fara sa bagi acel ulei. Singurul beneficiu vizibil este zgomotul motorului.
    0 points
  33. nu poti spune sa stea calm un om care e blocat la bimmer cu masina. aia sunt niste dobitoci si tepari. sunt atatea discutii despre ei si totusi oamenii se duc acolo cu masinile.
    0 points
  34. De fapt intrebarea este: Tu nu te-ai saturat sa tot dai up-uri de 3 ani ?
    0 points
  35. in primul rand, taie bimmer service de pe lista. asta daca nu vrei sa ajungi sa platesti si altele pe viitor. in al doilea rand, te duci cu toate actele masinii la automobile bavaria. este indicat sa mergi cu un om care stie cum sa le puna problema. ei, probabil, vor incerca sa o dea de gard cu garantia. trebuie sa fii ferma pe pozitii. in al treilea radn, daca ai garantie oferita de BMW, e valabila oriunde.
    0 points
  36. Baietii care au votat automata ca fiind fiabila au ochelari de cal, asta ca sa ma exprim frumos. Cine a auzit de o manuala de la bmw sa se strice, pe cand automate.... Au si automatele avantajele lor, dar fiabilitatea nu este printre ele.
    -1 points
  37. De ce nu sunt indicate regenerarile dese? Eu cred ca sunt mult mai bine venite decat acelea mai rare si probabil mai complete, dar nimic nu garanteaza ca acelea mai rare sunt mai bune! Cat despre cenusa, probabil se aduna la fel de mult in ambele situatii pentru ca practic se ard la fel de multe noxe. Eu vad regenerarile mai dese ca un fapt pozitiv in sensul ca daca conduci PREPONDERENT in oras un diesel, avand in potential stimul dat de uleiul 2T, atunci nu mai stai stresat ca trebuie sa scoti dieselul la drum intins sa se regenereze pentru ca foarte probabil se regenereaza mai des. Singura conditie este ca dieselurile cu DPF sa primeasca ulei 2T JASO C sau Jaso D, nu Jaso B pentru ca acesta lasa cenusa in filtru, lucru nedorit!
    -1 points
  38. La bixenon cele din interior sunt de forma daca nu ma insel
    -1 points
  39. "De forma" la modul ca nu lumineaza drumul efectiv. Mi se pare aiurea ca nu au pus ca la LED corneringul pe ceata
    -1 points
  40. La tine cornering se face prin farul din interior. La echiparea cu LED, corneringul se face prin proiectoare. Nu stiu daca poti coda sa se aprinda si proiectoarele.. incearca la colegii de pe forum care se ocupa cu asa ceva
    -1 points
  41. La mine nu exista "interior" pentru ca farul este imaprtit pe jumatatea de sus si cea de jos. La ce masina te referi mai exact? Stiu ca pachetul de faruri led vine si cu proiectoare de ceata led care au integrat corneringul in ele
    -1 points
  42. Eu va cred dar sa spun 100% ca la mine asa face si am la fel, faruri led adaptive + proiectoare ceata led. Chiar o sa pun si un video cand virez ca aprinde si proeictorul pe partea respectiva.
    -1 points
  43. Cel mai probabil si la mine aprinde si in far unde ai aratat tu si nu am observat eu.. dar la viteze mici cand iei mai mult de volan imi aprinde si proiectorul progresiv pe partea respectiva.
    -1 points
  44. Din ce spui pare mai important pretul, nu siguranta...
    -1 points
  45. ) e simplu, ca la tv, doar ca acolo ai telecomanda iar aici mouse......daca te-ai saturat, nu mai intra pe topic, nu e greu... cat despre pierdere...asta e...nu toti stim sa vindem masini asa ca voi...) bine ca nu traiesc din asta....eram copt ) bafta
    -1 points
  46. Atunci cand pica ambreiajul stiam ca nu poti pleca deloc de pe loc... la mine se aude huruitul ala doar cand iau piciorul usor de ambreiaj...dar la drum intins nu am probleme...
    -1 points
  47. Sa dea Dumnezeu sa fie rumentul, la mine face doar cand iau piciorul de pe ambreiaj, daca il apas nu se aude nimic. Am verificat-o de dimineata si am vazut ca nu se mai aude huruitul si nu tremura. Am observat ca atunci cand e este rece ambreiajul tine la jumate, atunci cand este cald tine foarte sus... presupun ca nu se mai aude ca este rece ambreiajul...
    -1 points
  48. Mersi! Sa faci niste poze Andrei, chiar sunt curios daca gasesti atat de mult praf incat sa se simta atat de mult in masina.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.