Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/07/18 in all areas
-
2 points
-
Dupa E36, urmeaza E46...apoi mai vedem. Masina de la dealer serios, fara rugina, facturi si toate cele. Mi-ar fi placut motorul de 150CP, dar e ok si asta, avand in vedere ca era perfecta tehnic si fara rugina. Slabuta, batranica, dar merge ca noua. Inca e foarte silentioasa in interior, lucru ce-mi place. Nu are modificari aduse aiurea, totul e din fabrica, exceptand jantele, cred. An constructie: 1999 Motor: 1.9, benzina, 105CP Dotari: Clima automata, geamuri electrice fata, trapa sticla...si vor urma multe retrofituri. A facut 5000km in doua saptamani, Olanda-Romania, prin Romania, Romania-Olanda, fara nicio emotie. Urmeaza schimbate: -discuri fata/spate, placute, saboti, cabluri -telescoapele -cauciucuri+jante In rest, benzina si timp sa o conduc. Doresc sa tin masina pe o perioada mai lunga, si vor urma niste modificari gen interior piele, navigatie EONON, geamuri fumurii. Vreau sa arate frumos si sa fie cat mai silentioasa. Treptat voi mai inlocui piese chiar daca masina functioneaza, dar dat fiind faptul ca are o varsta le schimb pentru linistea mea(pompa apa, reconditionat electromotor/alternantor si multe altele).2 points
-
Frumoasa si dotata , sa o stapanesti sanatos ! Ca un sfat , verifica si distributia sa stai linistit e pe fata si se verifica usor. In rest cand o sa vrei mai mult ,ai nevoie de pompa de inalte rc90 de pe 3.0d de 204 cp si alt intercooler, poate si un soft la cutie ar merita. Spor2 points
-
desi nu e definitoriu si doar in anumite poti obtine acel consum, e totusi placut sa stii ca se poate . Recordul meu a fost de 5.7% tinut pe CC la 100kmh pe o distanta de cca 50km, tot 3.0d cu stage 1. La 3.0TFSi nu am vazut inca consum dintr-o cifra, dar si placerea e alta .2 points
-
Pe forumu asta a ajuns sa se faca mai multe lectii de romana decat de mecanica ...2 points
-
Cel mai bine este sa o verifici dupa vin. Avand in vedere ca nu este o masina prea dotata si anul fiind 2009 cam pe acolo este pretul avand in vedere ca gasesti facelift adica minim 2013 pe la 20-21k.2 points
-
BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1 Magnet Link magnet:?xt=urn:btih:a5ac0a23eb35080b0934af10b9bf2f8a3017a5c2&dn=Road%20Map%20EUROPE%20Next%202019-1&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.internetwarriors.net%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.to%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fexodus.desync.com%3A6969%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker3.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker1.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.si%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fdenis.stalker.upeer.me%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fbt.xxx-tracker.com%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.cyberia.is%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fthetracker.org%3A80%2Fannounce or https://filecrypt.cc/Container/14D3850ACF.html Password For#All#Of#You1 point
-
As schimba-o dar nu am gasit pe net pe nimeni care sa o vanda si sa imi si faca retrofitul tot el ( bineinteles platind extra manopera ) Ar mai fii bani de investit pana la navigatie dar daca are careva de vanzare si mai si stie sa o monteze ne putem intelege:) eu si cu CIC sunt multumit1 point
-
F frumoasa, colegul, si potenta. Sa o stapanesti sanatos. Legat de android, cum au zis unii colegi, nu mi se pare o idee buna la e60. De fapt androidul ruleaza in paralel cu sistemul masinii, din ce am vazut singura integrare e in display (se poate schimba cu touch), iar cu CCC-ul exista unele incompatibilitati de rezolutie (desi am vazut ca unii au pus). NBT e ce trebuie. Te bate gandul sa mergem? Vin si eu cu batrana, riscam putin sa simta si ea ca traieste )1 point
-
Nu scoate asa de mult fum, insa e imposibil sa nu scoata, nici dragos, nici ginel, nici nimeni nu poate garanta soft fara fum atata timp cat faci downpipe si straightpipe, eu cum am dat dpf-ul jos cu softul original al masinii, mi-a scos fum, cum am accelerat masina dupa ce am dat dpf-ul afara, a dat fum imediat. Dupa soft a scos putin mai mult fum.1 point
-
Pana la urma ai ramas pe A-Team vad, sunt curios cu fumul, ti-am zis,cam toate masinile facute de ei, la cunoscuti, toate dadeau cu fum destul de mult. La kickdown iti scoate continuu sau doar un puf si gata? Oricum , racheta masina... Trebuia sa dai un semn daca ai fost prin Oradea, cand mai vii pe aici, da un semn .1 point
-
FelicitĂŁri pt mașinĂŁ!e superbĂŁ și e și rea al naibii! Sttict o pĂŁrere personalĂŁ:cred cĂŁ merita un soft cu zero fum. ParcĂŁ ĂŽși pierde din prestanta așa..1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu am facut la ei un a6 din 2010 de 3.0 diesel si a scos masurat 283 cai acum vre-o 5 ani si un passat din 2010 de 170 cai tot asa masurat la 224 cai Din ce stiu eu de la ei au deja stage 2 pentru alfa giulia si mai au si un bmw 335i tot asa impins la stage 2 / 3 Da imi par oarecum profi totul frumos curat ... acum legat de soft o sa vad cu timpul cum este dar nu ma astept la nici problema Ceea ce mii se pare impresionant este consumul la mers foarte docil cu masina ( 100 km in afara mers 80/90 ) Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk1 point
-
ei fac si benzina banuiesc, mi-a placut cum arata acolo si imi caut si eu un loc unde sa o fac anul viitor.1 point
-
1 point
-
Va salut MĂŁ scuzati dar am avut ceva treabĂŁ sĂŁptĂŁmâna aceasta si nu am fost foarte activ. Legat de alcantara nu este asa de pretentioasĂŁ ... AspiratĂŁ usor ĂŽnainte si dupĂŁ cu o laveta putin umeda dai peste ea si e nouĂŁ Masina tocmai a primit si upgrade de soft Ănainte de soft a scos : DupĂŁ soft a scos : Ca si feedback este total diferitĂŁ ... RĂŁspunde mult mai prompt la acceleratie , accelereazĂŁ mult mai constant si nu pierde putere la ture ĂŽnalte. Ănainte de soft am un filmulet 100-200 in 17 - 18 secunde. Acum arata cam asa : Am uitat sa mentionez ca in filmulet suntem 2 persoane in masina si portbagajul plin. Masina face tot bordul acum ... ba chiar se duce inspre acul de motorina ... din pacate am sters din greseala acea filmare ... dar vor mai sosi Mai multe poze din timpul operatiunii: SâmbĂŁtĂŁ masina mai primeste ceva cadouri deoarece se comporta exemplar : Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk1 point
-
Am gasit 2 tutoriale pe youtube cum sa ajung la aeroterma. Maine o sa desfac sa curat.Am vazut ca se cam strange acolo praf si frunze, Este si un filtru care se cam duce in timp. Sa vad unde gasesc sa inlocuiesc. Sper sa scap cu asta.1 point
-
Cate pasiuni starneste topicul acesta! Este evident ca pentru initiatoarea topicului este intr-adevar o situatie cu adevarat neplacuta, mai ales cand achizitionezi un autoturism de la un dealer, cu oarecare garantie.Lasand la o parte emotiile si abordarile de tipul mergi la bavaria cu cineva care stie, cu inflacarari inutile etc.... - nu are nici un rost sa lasi/continui orice investigatie la Bimmer/le achiti daca este ceva de achitat pentru constatare si asta este - iei legatura telefonic/mail in acellasi timp cu dealer-ul care ti-a vandut masina sa clarifice ce tip de garantie ai, cine este cel ce ofera garantia si ce include (le mentionezi deja ca masina este imobilizata, va trebui sa iti inchiriezi o masina, etc) - odata ce ai clarificat punctul 2, si daca ai garantia premium selection, iti fixezi o intalnire cu cei de la Bavaria/service/garantie, le prezinti situatia, ii intrebi cand le aduci masina pentru reparatie, care sunt implicatiile financiare/timp, asta dupa ce vor stabili cauza defectiunilor, eventual daca ai o masina din partea lor pe perioada in care autovehiculul este imobilizat. In cazul in care nu esti acoperita de garantie, sunt convins ca vei gasi un service decent si onest, cred ca sunt colegi ce iti pot da feed-back in acest sens, pe baza experientelor personale si nu a unui interes comercial. In rest, e doar o masina, si chair daca este neplacut,nu e o drama, probabil nu este nici prima,nici ultima, nu e vorba de un membru al familiei, se apropie sarbatorile de iarna, viata merge inainte.1 point
-
Mirosul de praf cand dai drumul la caldura provinde de la calorifer. Trebuie curatat de praf, iar ca sa faci asta cred ca e necesar sa demontezi aeroterma. Altfel nu vei scapa de miros. Pe principiul asta nici omul nu trebuie sa se mai spele, in timp se obisnuieste cu mirosul si crede ca a disparut.1 point
-
1 point
-
CIC ul e prea vechi, Mai bine iei NBT. NBT EVO e f nou si f scump. NBT are mai multe avantaje fata de CIC: - HDD mai mare atat partitia pt stocare de muzica 20 de HB fata de 12 GB la CIC cat si pt harti (intra toata Europa pe cand la CIC tre sa alegi intre Europa de Est si de Vest ... apropo a aparut Europa Next 2019-1 si pt NBT) - Rezolutie mai buna la display - Procesor mai nou care ajuta la navigarea mai rapida prin meniuri - Pe langa faptul ca citeste fisiere video in format DVD video, NBT ul ruleaza si fisiere video de pe stick in diverse formate: avi, Xvid, Divx, mp3, mkv, etc. - Streaming de muzica prin Bluetooth. Se poate face si la CIC dar mai ai nevoie de inca un modul numit Combox, ce se monteaza in portbagaj. La NBT este, ca sa zic asa incorporat in unitate. - Pe NBT se poate monta controler cu touch. ... astea ar fi cam principalele diferente.... dar zic eu ca sunt ceva. Cel mai bine e sa vezi un CIC cum functioneaza la cineva si apoi un NBT ...1 point
-
aveti grija la masina asta. are cativa km in plus ( 295k km fata de 164k km) . nu ca ar fi singura... dar asta ma interesa pe mine si la o scurta cautare pe google m-am lamurit. anunt original : anunt original olanda anunt actual autovit : anunt focsani autovit Nr. tel vanzator : +40 730948170 din focsani1 point
-
.....presupun ca nu e o remarca personala ..mai ales ca intamplator, am 46 de ani,consider ca am facut ceva in viata asta (banii sunt castigati de mine ca freelancer) si stau in casa construita de mine cu mult mai multi bani decat am data pe masina.In rest, sunt de acord in mare cu ce spui tu, numai ca atunci cand vorbim de BMW eu cred ca e mai mult decat o masina,,,eu cred ca e o pasiune.De aceea nu ii pot judeca nici pe cei care isi cumpara o masina mai scumpa decat casa.Eunu am luat masina ptr ce cred altii si ca sa iti dau un exemplu: dupa multe zile de cautari a ramas sa aleg intre un E Klass 4 motion,XC-60 si actuala masina.La E Klass am renuntat ptr ca desi era in garantie nu o puteam prelungi nici contra-cost ..probabil stiau ei ce stiau mai ales ca ultima masina, Un GLC nou de 64000 euro a inceput sa faca probleme dupa doar un an si l-am vandut.M-am dus la Volvo si in timp ce faceam test drive i-am zis dealer-ului ca e o masina frumoasa dar nu imi place cum schimba cutia automata fata de F31...si omul, in loc sa imi spuna mai departe de Volvo imi spune ca BMW e masina de cocalari, ca are si el una dar nu merge cu ea ...i-am zis ca nu imi iau masina ptr ce cred ceilalti si i-am blocat nr de telefon.Ca diferenta de atitudine, cand i-am zis dealer-ului de la Bavaria ca vad si un XC-60, a zis sa o vad ca e o masina buna....nu a zis ca e o tableta cu volan.Respect! @Romulus multumesc! @deeJayOg ai dreptate si F31 mi se pare reusit.E o chestie de gust. @mcLiviu multumesc!Intr-adevar, pachetul M arata superb.Il avea un G30 la acelasi pret cu masina asta dar am preferat G31 @edit promit ca o s-o tavalesc ...cu F31 am carat toata mobila din casa @raduron10 mare dreptate ai! ...in rest, am deschis acest topic ca sa va impartasesc bucuria mea, sper sa nu devina un topic de polemica . Seara faina tuturor si va multumesc de urari!1 point
-
Faza e ca BMW cand vinde seria 5 se adreseaza categoriei de varsta 40-60 de ani si oamenilor care intr-adevar au facut ceva in viata. In RO se cumpara 75% din marcile premium second hand. Gen ai 21 de ani , cumperi 520 F10 de 18K euro, dar stai cu parintii la bloc. Afara cine conduce 5-ar G30, sta intr-o vila de 2-300K . E clar ca noi romanii vrem mereu sa aratam si sa epatem cu lucruri materiale pt ca am fost saraci acum 3 generatii. "E" multi analfabosi cu dinti cariati sau chiar fara ei pe-o parte dar conduc 7-ar F01 de 15k euro...este o chestie tipica la noi, bulgaria si alte tari ex-comuniste. Copiii nostri poate ca vor merge intai la dentist si abia apoi isi vor cumpara Desteptofon XS( imi place maxim cuvantul ) de 1000 euro. Fiecare e liber sa dea banii pe ce doreste si pe ce isi permite. Acum vreo 9 ani aveam vecin cu E90 si el statea in chirie la garsoniera si cu datorii la intretinere de 8000 de ron. Suntem in tara in care nu mancam, dar ne purtam la Dolce Gablanna, COco$h Flannel, Mishu Dutza Luis Vitan, etc. Nu o sa ne schimbam curand gandirea...daca casa nu ne permitem, macar masina sa fie ceva de capul ei, chit ca-i punem piese din dezmembrari cand se strica sau ii facem DPF off si resoftare..... Exemple sunt multe, oameni "ie" multi si n-are rost sa ne impiedicam de asta. Toti cei de pe acest forum, incepand cu baietii cu pisicutze de 1000 euro pana la baietii cu M-uri CS, iubim sa conducem aceasta marca minunata numita BMW sau Biamveu, Bemve, BaMaVezi, Bemveoaica,etc...Amin!1 point
-
Chiar nu imi pasa in general de opiniile altora, si nici nu ma compar cu altii; e chestie de principiu la mine. Nu ma refeream la faptul ca la casa masina sta mai bine, ci ca iti cumperi un automobil care are o valoare raportata la alte lucruri...ma rog, intram in altele, si nu cred ca isi are sensul. Entuziasmul a fost gresit interpretat - doar constatam (eu pentru mine) cu bucurie ca avem oameni pe forum care au un sistem de valori la care si eu ader. Atat.1 point
-
mcliviu, eu nu dau note niciodata de cand sunt pe forum, nu am apasat pe acel buton...poate doar sa ating din greseala pt ca in 90% din cazuri scriu de pe telefon. altcineva e vinovatul da, e f bine sa stai la casa. si masina sta mai bine, nu doar omul. eu doar am criticat un pic entuziasmul tau in a exprima asta si am reintarit ideea mea ca o masina ca bmw e doar un bun de larg consum. @lym nu e asa. mcliviu are dreptate cu felul gresit in care romanii isi privesc prioritatile. dar si subiectul asta e dezbatut aici pe forum si intors pe toate partile1 point
-
Fiecare are propriul sistem de valori. Cine esti tu sa spui ca e mai putin important iFonul decat dintii din gura?1 point
-
Da, partial de acord (merci si pentru minus celor ca mi l-au dat. I couldn't care less :frantics:).Ce nu iei in calcul insa, e ca in Romania oamenii cumpara masini de 50-100k si locuiesc in apartamente de 40k. Poate am fost prea subtil.:rolleyes:Minusurile doar dovedesc ca sunt multi care se simt cu musca pe caciula. Si multi care merg mai des in service cu masina decat la un set de analize, dar asta e o alta discutie. Doar am in minte o imagine recenta a unui tanar din mall caruia ii lipsea un dinte din fata, dar tinea cu mandrie in mana un desteptofon destul de scump.1 point
-
Ce-mi place cel mai mult la masina, e locul unde e parcata. :thumbsup:Asa ii sta bine unei astfel de masini, nu la bloc. Desigur, masina este superba, imi place evacuarea dubla de la G30/31, iar cea de pe motoarele mai mari e de-a dreptul superba in combinatie cu m-pack. Dupa E61, au inceput sa faca si ei combi cum trebuie. F11 a fost ok, G31 e si mai fain. Sa te bucuri de ea fara evenimente!1 point
-
Chiar daca nu e bmw, postez aici pt cei care cauta seria masinii. Lexus is300h Jthbh5d2105031382 160.000 km aprox reali. https://www.olx.ro/oferta/lexus-is300h-2015-f-sport-hibrid-IDbLdTG.html#e179a57118;promoted1 point
-
Probabil asa au fost codate, sa mearga pe drl faza scurta si pozitia. Se rezolva din codare, in mod normal e doar angel-ul.1 point
-
Am facut un torrent si cu varianta 1xUSB, asadar 1xUSB : https://mega.nz/#!xHIFiChZ!NMhW7RJM_UWhJozfqiUFYextJc80dkTCvii-sp1NPok 3xUSB : https://mega.nz/#!QDBBGarZ!mo5JaXX2eJ0sxaZslVD8A2wQT0zfnN4_yu59flJvNq41 point
-
Aseara am instalat si eu 2019-1 si am observat ca indicatiile vocale la schimbarea directiei de mers nu functioneaza de fiecare data. In fine, mai analizam )1 point
-
zi mi te rog o cutie proiectata de Mercedes , bineinteles modernă. eu zic ca daca mergi in turatie maxima vei schimba mai repede motoare1 point
-
Nu mai am grija la dpf am facut evacuare complet cap coada inox cu down pipe cu tot Am uitat sa postez ca am facut si evacuarea filmulet mai jos:0 points
-
Nu trebuie sa ti se para...la 80-90 imi ia si mie undeva la 4.4 cu dpf off si straightpipe-downpipe (520d), dar totusi e 80-90 km/h si de aia chiar si un 3.0 biturbo scoate acel consum la bmw. A scos bine pe dyno, bravo! Ai grija la dpf acum, incearca sa mergi putin-putin mai turat, eventual in sport.0 points
-
-1 points
-
La B47 exista riscul de topire a galeriei de admisie si asta pt ca "redesign to cost" Au micsorat-o chiar mai mult fata de cea de pe N47, fiind raportate destul de multe cazuri. Posibil sa nu apara problema atata timp cat masina e noua prin urmare galeria nu-i atat de mult incarcata de calamina, dar in timp, o data cu colmatarea ei, se ajunge destul de des sa se topeasca, fiind din plastic. Cel putin asta mi-a zis mecanicul la care merg, pana nu demult fiind multi ani mecanic in repr BMW, deci cam stie ce-a reparat.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Up. Parbrizul la 330d a fost fisurat iar, in mai putin de o luna de cand l-am schimbat. Km 241.000. Echipata de 2 saptamani cu anvelope de iarna noi, continental ts 860 17", cumparate anul trecut si rulate 2000km maximum. Vine cu ambele seturi, iarna/vara, la pachet. E90 320d scade la 5600€ pentru forum. E90 330d scade la 7650€ (pentru parbriz fisurat). 330d se poate vedea/testa in bucuresti.-1 points
-
-1 points
-
1 decembrie petrecut in garaj ,singur singurel am ĂŽnceput sĂŁ curat noul interior cu apĂŁ Ăâ˘i sĂŁpun neutru ,dupĂŁ am aplicat un tratament pentru piele de la Meguairs si infine am ĂŽnceput sa demontez interiorul meu . OdatĂŁ demontat am bĂŁgat aspiratorul in masina asa am curĂŁtat in toate unghiurile ascunse . Partea electricĂŁ ĂŁ fost simplĂŁ ,eu având deja incalzire in scaune a fost deajuns sa mut pin-ul 7 in pozitia 9 pentru pernutele laterale (la masinile dupĂŁ 2007 schimba acest lucru) ,montajul destul de usor chiar dacĂŁ mai bine in doi ,in total 4 ore de munca pentru interior si fetele de usi posterioare,interiorul fiind de pe o masina cu volan pe dreapta trebuie sĂŁ inventez ceva pentru fetele de usi anteriore ,dacĂŁ cineva a fĂŁcut deja asa ceva ĂŽl ascult cu plĂŁcere chiar dacĂŁ deja am juma de idee. Concluzie : foarte, foarte multumit Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk-1 points
-
Ai dreptate, dar la B47 chiar este micsorata si mai mult, prin urmare si riscul este mai mare, logic.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Cum spune si titlul topicului, vand ambele e90-uri. Pe prima, multi dintre voi o stiti. Are istoric pe forum aici - "click pe link" Pe cea de a doua, 330d, nu am prezentat-o aici, desi sunt in posesia ei de aproximativ un an jumatate. BMW E90 320D 2006- cea cu istoric pe forum Optiuni ce merita mentionate: - pachet M interior exterior (nu este complet - frana de mana si inca ceva ce imi scapa) - scaune sport (retrofit - nu are conectata incalzirea in scaune - trebuie doar modulul) - navigatie mare - sistem hi-fi - xenon - eleron + tips - arcuri sport eibach (nu am avut timp sa ii schimb amortizoarele spate - trebuiesc neaparat schimbate) - incalzire in scaune (trebuie modulul) - oglinzi anti-orbire - bancheta spate rabatabila - ski pack, - suporti pahare fata spate (am schimbat plansa de bord doar pentru a face retrofit la suportii de pahare) Schimb ulei facut acum 1000km, placute schimbate. Parbriz nou, schimbat din cauza ciobiturilor. Schimbat electrovenitlator aer motor Anvelope noi, geamuri fumurii si detailing interior recent. Asigurare + revizie facute recent. KM in prezent 316.000 Las link cu anuntul de pe olx - gasiti si poze acolo https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-163-cai-manual-pachet-m-IDbzEzS.html Pretul pentru forum este de 5900 euro BMW E90 330D 2006 - 231CP - Paket M Fabrica - fara istoric pe forum Nu am prezentat-o pe forum, masina este la mine de aproape un an jumatate. Masina a fost cumparata de noua din Romania, un singur proprietar pana la mine (de fapt 2 pe cartea masinii, din 2012 a trecut-o pe numele bunicii din cauza impozitului si asigurarilor) Intrari in reprezentanta - atasez raportul auto-records de cand am verificat-o eu. Il gasiti aici "click pe link". Optiuni ce merita mentionate: - Pachet M de fabrica - M sport Suspension de fabrica - Active Steering (optiunea geniala si foarte rara pe E90) - Adaptive Cruise Control (optiune foarte rara pe E90 - pastreaza distanta fata de masina din fata - franeaza si accelereaza singura pentru cei care nu stiu) - Adaptive Lightning + Bi-Xenon - Incalzire in scaune - Interior negru, piele alcantara si trim-uri aluminiu. masina este neagra. - Navigatie mare - adaptor bluetooth - Suporti pahare (de fabrica) - Keyless go / keyless entry - Pachet shadowline - lumini pe manere - Soft motor AVD Turbo - aprox 290 cai 620nm (se poate instala softul original daca se doreste). - inca are filtrul de particule pe ea. - Sistem audio Alpine (a avut standard si s-a facut upgrade in reprezentanta la sistemul alpine - asemanator cu hi-fi) De cand este la mine, am schimbat la 211k km volant + ambreiaj (3800 lei), fulie alternator si filtru epurator (aprox 350 lei), 224k km ambele becuri xenon (580 lei), anvelope de iarna (2400 lei). Volan retapitat (cel vechi dadea semne de oboseala - 500 lei). Parbriz (l-am ciobit de la o pietricica, nu era rau, dar am zis sa il schimb - 700 lei). Schimbat ulei si filtre, ieri, 10/23/2018. Impozit platit pe anul 2018. Masina are in prezent 239.000 km. Nu este pusa la vanzare momentan pe niciun website de vanzari. Pretul cerut este de 8400 Euro, negociabil bineinteles. Masina nu arata perfect, are cheie luata pe toata partea stanga (nu am revopsit-o pentru ca eu nu tin masinile mai mult de 1-2 ani si nu vreau discutii "de ce e revopsita, domnu'?") Scaunul de la sofer trebuie retapitat (vedeti poza 5 - posibil sa il retapitez eu, am vorbit deja la shop dar sa vad cum imi permite timpul.) De investit: - are nevoie de placute de frana pe spate - posibil sa i le schimb eu luna asta - debitmetru. Masina are eroare pe pompa de apa (are eroarea de cand am luat-o, am verificat pompa, este in regula), si are nevoie de detailing (cadou pentru noul cumparator).-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00