Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/09/18 in all areas

  1. MS Mike ! Urmeaza upgrade la Bang & olufsen in prima faza doar boxa centrala si tweeterele usi cu cover inclus , n-am putut sa ma abtin Le voi monta in configuratia cu amplif HK acum , pana in vara sper sa am sistemul complet . Sapt viit montaj , astept tweeterele , momentan doar boxa centrala .
    2 points
  2. BMW ROAD MAP EUROPE NEXT 2019-1 Magnet Link magnet:?xt=urn:btih:a5ac0a23eb35080b0934af10b9bf2f8a3017a5c2&dn=Road%20Map%20EUROPE%20Next%202019-1&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.coppersurfer.tk%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.internetwarriors.net%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2F9.rarbg.to%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fexodus.desync.com%3A6969%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker3.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=http%3A%2F%2Ftracker1.itzmx.com%3A6961%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fopen.demonii.si%3A1337%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fdenis.stalker.upeer.me%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fbt.xxx-tracker.com%3A2710%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.cyberia.is%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fthetracker.org%3A80%2Fannounce or https://filecrypt.cc/Container/14D3850ACF.html Password For#All#Of#You
    1 point
  3. Un clip nou cu cateva cadre luate recent:
    1 point
  4. astea sunt codurile care au fost pentru lamapa stanga spate 63217313049, 63217414021, Stop, 63217372787, 63217429727 ultiimul cod care se foloseste in 2018 este 63217429727
    1 point
  5. Tramlining de ex poți sa ai și cu cauciucuri noi dar proaste, mai ales dacĂŁ sunt late..
    1 point
  6. sal, ai schimbat recent anvelopele ? eu am avut simptome similare dupa schimb, anvelopele fata erau uzate inegal (sh). am schimbat si remediat ! (am mai sesizat ca ideala este anvelopa "tare/sport", eu folosesc Dunlop Sport, cauciuc f.tare, am avut probleme cu anvelopa cauciuc mai moale, Pirelli ! - chiar daca-s noi !!!)
    1 point
  7. producatorul da consum de 1L/1000km tocmai ca sa se protejeze de eventualele procese in instanta, dar nu e normal sa consume atat de mult ulei un motor in mintile lui. 0.5L/1000km mi se pare foarte mult mai ales ca acei km ii faci pe strada nu pe circuit, inteleg ca lumea a acceptat de voie/nevoie chestiile astea, dar nu-s normale si sunt si destui carora nu le consuma cantitatile astea. Cat despre jante, trebuie reconditionate cum trebuie, sunt un model Individual, e pacat sa nu le faci cum trebuie.
    1 point
  8. Ai grija ce-ti doresti... Expresia era: "asta sa fie cea mai mare problema..."
    1 point
  9. vezi bine , E93 doar hardtop a avut . Vedeai si mai bine cred daca personajul in trening nu bloca vederea cand facea si omul o poza scumpei sale noi masini
    1 point
  10. Asta inseamna sa conduci masini pe care nu ti le permiti. Cum dracu sa cumperi astfel de pocnitori de anvelope? Cum dracu sa faci economie tocmai la componentele care mentin contactul cu solul?
    1 point
  11. Panamera are din fabrica anvelope pe 21 inch run flat si nu mi se par deloc zgomotoase sau poate este masina prea bine antifonata. Eu pe X1 am Pirelli RF pe 17 si inafara de faptul ca sunt foarte dure la drumuri mai proaste, nu mi se par deloc zgomotoase la viteze de autostrada.
    1 point
  12. Pai cum ar putea sa porneasca Ac daca masina e oprita ? Doar iti ventileaZa aer de afara . Pt ac ai nev de alarma cu pornire motor si acolo vei avea ultima setare , respectiv Ac on/off
    1 point
  13. Daca te uiti la pozele din primul post, mai are sens intrebarea ta?
    0 points
  14. Evident, ca doar la remat parchezi permanent o masina.
    0 points
  15. unii zic ca remapul suprascrie acel power red, altii ca nu, pe net n-am gasit nimic sa ma lamureasca...
    -1 points
  16. New updates : Turbinele au fost reconditionate, una este reconditionata foarte bine iar cealalta este noua (cicĂŁ).. problema e ca turbina cea noua nu este buna, am trimis-o o data la baietii din Cluj sa o verifice pentru ca avea un joc la wastegate. Au spus ca bucsa din interiorul galeriei care este atasata de turbo avea un pic de miscare si ca s-a rezolvat. Am avut incredere, am pus si turbina noua pe masina, si ghici ce.. inca este sunetul specific ,,wastegate rattle" ) Asa ca am comandat o turbina noua noua cu garantie si pe langa asta am incheiat orice cu cei din Cluj. Filtrele si uleiul au fost schimbate + brate fata + telescoape spate. In prima faza am mers pe 0w30 asa cum arata in cartea service, dar tinand cont ca are 158.000 km masina, am zis ca bag 5w30. Masina pur si simplu e o bestie pe roti, inca ma ,,imprietenesc" cu ea
    -1 points
  17. Da, dupa spusele lor turbina ,,noua" este data la schimb cu cea veche + diferenta din partea mea bineinteles. Nu, nu este vopsit.
    -1 points
  18. In 10 ani 190k. crezi in Mos Craciun!
    -1 points
  19. Multumesc de sfaturi. M am programat sa curat tubulatura de praf si sa vedem daca asta rezolva problema. Data trecuta igienizarea a fost facuta cu spuma activa.
    -1 points
  20. Nu cred ca as vrea sa dau bordul jos. Mi se pare un bilet doar dus. Dupa cum sunt mesterii nostrii nu o sa puna bordul cum a fost in veci. Ma limitez la tubulatura si cam atat.
    -1 points
  21. Am gasit 2 tutoriale pe youtube cum sa ajung la aeroterma. Maine o sa desfac sa curat.Am vazut ca se cam strange acolo praf si frunze, Este si un filtru care se cam duce in timp. Sa vad unde gasesc sa inlocuiesc. Sper sa scap cu asta.
    -1 points
  22. Mersi! Sa faci niste poze Andrei, chiar sunt curios daca gasesti atat de mult praf incat sa se simta atat de mult in masina.
    -1 points
  23. Am achizitionat o toba finala de M3 E92, astazi. Am s-o pun sus in momentul in care o sa gasesc si o bara spate M3. Sper sa se modifice sunetul
    -1 points
  24. Apasa pe butonul de pe maneta din partea stanga.
    -1 points
  25. Buna tuturora, am o problema cu , compresorul de perne la un Bmw 530 d din 2009 e61 , a intrat in scurt , credeți ca se poate repara ..ceva de genul sa se bobineze !
    -1 points
  26. Daca nu apare nimic dupa ce schimbi din maneta inseamna ca ai 2 sau 3 becuri arse ( cele care lumineaza fundalul din spatele pixelilor).
    -1 points
  27. Astazi am reusit ca curat aeroterma. Am gasit mult praf si frunze uscate. Era un praf negru care nu se vede in poze. M-am facut pe maini de zici ca am lucrat la motor. Carcasa de deasupra are un fel de filtru buretos care acumulase mult praf. Cand am incercat sa il scutur a iesit un nor de praf cat casa, asa ca l-am spalat. Apa curea din el de culoare inchisa spre neagru. La fel si cu interiorul aerotermei. Spalat totul cm cu cm. Dupa ce am terminat la pornire a venit un miros de praf probabil ce a ramas pe undeva si apoi aer curat ca afara. Am oprit si pornit masina de cateva ori dar a fost fara praf. Nu am avut niciodata aer asa curat in masina. Daca o sa mai apara sau nu o sa vad in zilele urmatoare.
    -1 points
  28. Dupa ce am gasit la aeroterma recomand operatiunea. La mine cu toate ca masina a stat in garaj mare parte din timp si in Belgia si aici tot a fost plina de praf. @Myx se scoate relativ usor. Se afla in dreapta masinii (F10) exact unde incepe parbrizul. Sa ajungi la ea se desface un ornament de plastic apoi se desface bara de aluminiu apoi o cutie cu conexiuni care se rastoarna spre motor si ai ajuns. Sunt suruburi torx. Locul este destul de stramt si am ales sa desfac amortizorul + limitatorul de deschidere a capotei care la fel foarte simplu de demontat/montat. @Tavicu M-am gandit sa fac poze dar eram asa negru pe maini de la ce era acolo incat am renuntat la facut poze. Cu ocazia asta am facut curat si sub tulumba de frana de pe partea stanga. La fel scos ornamentul si am aspirat. Erau si acolo o groaza de frunze si praf.
    -1 points
  29. S-a mai confruntat cineva cu miros de praf in masina? La mine cand dau drumu pe cald sau ventilatie normala mai vine un miros de praf si nu stiu cum sa scap de el. Mirosul nu este permanent. Doar cand dau drumu la aer primele minute. Pe modul racire nu am problema asta. Am schimbat filtre, am incercat sa curat gurile de aer cat s-a putut , am fost la service pentru igienizare dar se pare ca acest miros persista. Ce pot face sa miroasa a aer curat cand dau drumu la ventilatie?
    -1 points
  30. Masina ok dar cu motorul mai bine diesel,am avut si eu una anul trecut full M paket cu acelasi motor si am fost dezamagit de motor,consum de ulei si masina avea 77.000km reali,consum maricel de carburant,motorul este cam lesinat intr-o depasire ai nevoie de ceva avint si ca orice motor in 4 cilindrii este mai problematic dupa anumiti km.
    -2 points
  31. Un filtru aftermarket te tine si 100 ani(daca nu circuli cu masina) si 1000k km daca mergi constant 250km/h prin desertul Sahara.
    -2 points
  32. Pe forumu asta a ajuns sa se faca mai multe lectii de romana decat de mecanica ...
    -2 points
  33. Mulțumesc frumos pentru rĂŁbdare și explicație. Am fĂŁcut programarea ca sĂŁ le schimb. Voiam sa mai exclud din posibilele cauze fiindcĂŁ am fost la 3 mecanici, fiecare cu idei diferite. Unul mi-a zis ca e de la cutie problema, altul ca e din motor, doar unu a pomenit de schimbat tampoane. Asa ca, ryoraul, dacĂŁ nu poți sa ajuți cu vreo pĂŁrere legata de problema, mai bine lasĂŁ.. Pe viitor, zic
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.