Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/18 in all areas

  1. TOTAL NEPROFESIONISTI. Am fost programat de 3 ori pt un schimb banal de airbag-uri pt un seria 3, prima data cu scuzĂŁ cĂŁ nu au avut ĂŽn stoc(dupĂŁ ce mi au confirmat programarea), a doua oarĂŁ cĂŁ nu au avut decât unul din cele douĂŁ și tot așa. Plus cĂŁ mi au fost zgâriate rĂŁu de tot trim-urile din bord in momentul in care a fost desfacut,cel mai probabil cu suribelnita. Nu este normal cĂŁ la o reprezentanta sĂŁ nu se foloseascĂŁ scule din plastic pt lucrurile astea. Nu recomand, este un service de 0 stele cu personal incapabil sĂŁ facĂŁ o treabĂŁ pt care e nevoie de minim de efort. Nu vreau sĂŁ mĂŁ gândesc pt lucrĂŁrile cu adevĂŁrat complexe....
    3 points
  2. sa o stapanesti sanatos . E46 avea valoare sentimentala , oricum niste masini f bune , ai sa te obisnuiesti cu noile sisteme si usor ai sa le vezi utilitatea , 2-3 l in plus nu mai fac diferenta , sunt imbunatatiri mari la dinamica , siguranta , comfort . Uneori ma uit dupa masini intretinute din generatia mai veche si le apreciez , stiu cata munca si pasiune e sa le intretii sa le accesorizezi , multi din pacate nu inteleg ca asta face parte din pasiune si dorinta de a avea un lucru drag tie si nu neaparat o masina de showoff pt ca nu ai ce demonstra altora , important e cum te simti tu si ce iti aduce tie satisfactie si aici nu are nimeni ceva de zis conform propriilor standarde .
    2 points
  3. Salutare. Uite ca a venit si momentul in care sa schimb masina, si ce credeti? Seria 2.. clar... De ieri sunt mandrul posesor al unui F46 216d Luxury automat. Inmatriculat in feb 2016 cu 52.000 km la bord. Ce sa zic. Sunt peste multumit daca ar fi sa o compar cu minunatul meu e91. Si e mare. Cand zic mare, ma refer la MARE.... chiar n-am cuvinte. Asa ca tot ce a-ti scris aici, sa stiti ca nu a fost in van, pana la urma a contat mult.
    2 points
  4. salutare.Acum cateva luni un mecanic la un atelier din bucuresti mi-a spus ca ar trebui sa schimb preventiv niste clapete care vin pe admisie pt. ca in timp ele se uzeaza si se curbeaza si risc ca rupandu-se sa ajunga in motor.Tot el mi-a spus ca asta ar fi o boala comuna la e60-uri,si desi fabrica bmw stie de acest incovenient nu a recunoscut niciodata ca ar fi o problema.Este adevarat?Mi-a sugerat sa montez dopuri in locul acelor clapete.Masina despre care e vorba e un 520d din 2006.A mai montat cineva astfel de dopuri pe admisie?Daca da se schimba comportamentul de functionare al motorului in bine sau rau?Daca se rup acele clapete ce se strica mai exact in motor?Macar sa stiu la ce ma astept.va rog doar raspunsuri pe topic.daca nu stiti sau aveti chef de mistouri postati in alta parte.mersi de intelegere
    1 point
  5. Salut. Pune poze cu ce ai pe masina si cu ce ai primit.
    1 point
  6. si care e ideea pana la urma, ca nu inteleg. initiatorul topicului chiar vrea sa faca treaba ca la carte si a intrebat de codare pt 85Ah. a aflat ca nu exista si ramane la 80Ah, cu resetare baterie noua. acum totul e clar. pe bune, ajungem la discutii de doi lei de la un rahat. ar trebui sa facem caz cand se cer sfaturi de placute/discuri/mecanica second hand si nu de baterie. schimbarea bateriei cu una neconforma, pana la urma, nu pune viata cuiva in pericol. pe cand piesele mai sus enumerate, da!
    1 point
  7. Razvanelll, ai aberat saptamana trecuta, ti-am dat un raspuns fin si delicat....nu te-ai prins, nu te-ai oprit...ai insistat in prostia ta, apoi am vazut ca nu meriti oboseala de a-ti raspunde atunci si de a mentine topicul sus cu discutii de doi lei... Acum, fiindca voi da un celebru "up", iti voi si raspunde la ce ai intrebat. O sa-ti raspund printr-o zicala, fina si incompleta.....cred ca macar atat poti pricepe, chiar si tu: "Cainele moare de drum lung si ........ de grija altuia"! Rugaminte: nu te mai ingrijora pentru mine si traieste-ti viata linistit si frumos in dreptul tau! Oricat as pierde si orice as alege eu sa fac, imi asum! Multumesc Stima Era sa uit: 31900euro up(s-au implinit 10mii in jos )
    1 point
  8. Gata, am rezolvat cu distributia am schimbat-o la autohut. Este un service ok il recomand, numai ca ei o schimba in 2 zile. Dau garantie 2 ani fara limita de km si inregistreaza lucrarea si in reteaua bmw.
    1 point
  9. Ti-ai luat dulap si vrei consum mic ? Buc-SV dus intors consum 7.8 mers destul de sportiv. Roti de 18 ?
    1 point
  10. Salut. S-au scris deja destule lucruri care sa clarifice. La varsta ta, singura investitie pe care iti recomand sa o faci, este in tine. Nu arunca banii pe o tabla. La veniturile mentionate, vei deveni sclavul masinii. La un motor de 2.5 cum iti recomanda cineva mai sus, numai impozitul si rca-ul ajung spre 1/4 din salariul tau anual. Fara sa punem nimic altceva, doar costurile obligatorii cu masina in parcare. Calculele sunt simple, E60 nu e o masina iefina si nici pe departe cea mai fiabila. Nici in cel mai optimist scenariu nu iesi bine din afacerea asta. Cu totii putem intelege pasiunile, nu suntem aici sa emitem judecati de valoare, dar un sfat bazat pe experienta putem oferi. La 20 de ani ai viata inainte, investeste in tine, descopera ce iti place sa faci, fa-l bine, si la momentul potrivit vor veni banii care sa iti alimenteze hobby-urile.
    1 point
  11. Deci , degeaba-i diesel ) insa recunosc ca la asta din masina aproape ca nu auzi motorul, ah da, ma enerveaza si start\ stop I-am facut azi RAR-ul si in carte zice 5.7 / 5.0 / 5.2 la consum, ce gluma )
    1 point
  12. Cand era gerul ala mare iarna trecuta scoteam si 15 in Bucuresti cu aceeasi motorizare. Deci, stai calm, ca se poate si mai "bine".
    1 point
  13. Sunt dezamagit de consum, mi se pare enorm fata de e46 , pai afara din Bucuresti cu ala nu conta ca mergeam incet sau tare blana (160-170) nu saream de 7 la consum , cu x-u nu cred ca pot sa scad sub 9 si ceva, iar cu 100km/h nu pot sa merg pe autostrada pentru un consum sub 7, ca nu sunt autobuz.. altfel nu se simte viteza nici la 180 , parca nu ai viteza in masina asta, cred ca ajuta mult si sevotronicul si antifonarea , iar in Bucuresti sub 11 nu cred ca iese la consum , B47 automat xdrive Euro6 , 2.0d 190cai. A si ma enerveaza HUD-ul pe timp de noapte desi ai toate informatiile pe el , telefon , navigatie, viteza, limita, agenda telefon, radio tot, asa ca la mine merge dezactivat , panoramicul nu cred ca o sa-l folosesc de 3 ori..si celelalte sisteme desi sunt fency nu simt ca ma ajuta cu ceva , vibratii cand schimbi banda fara sa semnalizezi , recunastere semne,pietoni , asistente de toate felurile.. in fine, fainuta masina altfel
    1 point
  14. Corect. La banii astia cred ca gasesti si una cu garantie. Vezi ca sunt vreo doua topic-uri aici care explica cum sa-ti iei masina din germania prin dealerii bmw de aici.
    1 point
  15. si eu am procedat la fel, aveam de 80Ah si am pus de 85Ah. Doar am inregistrat-o ca baterie noua cu IstaD. E a doua masina a mea, la care procedez la fel. La prima masina, au trecut 4 ani si nicio problema.
    1 point
  16. Daca ii scoti IBS-ul atunci va tine cont doar de baterie, daca il activezi, atunci va tine cont de mai multe. Atat cutentul cat si felul incarcarii influenteaza sanatatea bateriei.
    1 point
  17. Redresorul asta al tau trebuia sa-l lasi cuplat pe bateria ta in garaj e cu mod de intretinere, iti mentinea bateria 4 luni incarcata fara probleme. Mergi cu bateria la un redresor profi sa o incarce corect. Ce ai tu incarca 0,2Amperi pe ora ai nevoie de 40 ore sa o aduci la capacitate.
    1 point
  18. E46-le s-a vandut , asadar se poate inchide acest topic. Poate o sa fac la primavara un nou topic cu noua masina , pana una alta ii trebuie un polish profi.
    1 point
  19. Pai ai 80, 90 si 110. Singura optiune viabila este de 80Ah. Oricum bateria noua trebuie inregistrata in ISTA. Eu consider ca e mai bine ca bateria sa fie putin mai mare decat valoarea declarata din masina( ca la telefon sau masini electrice, nu e bine sa le incarci intotdeauna 100%).
    1 point
  20. Mulțumesc frumos pentru rĂŁbdare și explicație. Am fĂŁcut programarea ca sĂŁ le schimb. Voiam sa mai exclud din posibilele cauze fiindcĂŁ am fost la 3 mecanici, fiecare cu idei diferite. Unul mi-a zis ca e de la cutie problema, altul ca e din motor, doar unu a pomenit de schimbat tampoane. Asa ca, ryoraul, dacĂŁ nu poți sa ajuți cu vreo pĂŁrere legata de problema, mai bine lasĂŁ.. Pe viitor, zic
    1 point
  21. Sa tin o evidenta a ce fac la masina, am zis sa deschis si eu un topic aici. Ma bucur de masina din August, cu micile ei probleme si chichite. E un 320i, fara rugina, dar cu mici probleme si cleme rupte prin interior, pe care incerc sa le schimb, incet, incet. Pana acum am schimbat urmatoarele: headunit Pioneer DEH-S3000BT, boxe fata Hifonics 5.2C, boxe spate Helix Esprit 4.X, subwoofer Alpine SWT-12S4, amplificator boxe Ground Zero Mini Four, amplificator subwoofer Alpine BBX-T600 bujiile flansa cardan franele fata (refacut etrieri si schimbat furtunasele de frana) am pus OBC18 (avea ceas) am schimbat farurile (avea angel-eyes si erau taiate pe interior cele cu care a venit); am luat un set de Style25 + Hankook WinterICept RS2 (noi) probabil alte mici nimicuri Planuri cu masina sunt, si incet, incet, sper sa o fac asa cum imi doresc. Deocamdata merge surprizator de bine pentru varsta ei (eu venind de la un Golf V GT(d)). Poze -> https://imgur.com/a/y9HWVJj
    1 point
  22. Schimbat filtre si ulei acum cateva luni la 172k. Azi am schimbat simeringurile la supape si distributia daca tot am umblat acolo. 173.5k.
    1 point
  23. In mare uleiul in 2T (in motorina) ajuta la protectia motorului, ca motorina de pe piata e foarte uscata, si produce o uzura mai mare decat ar trebui. Stiu cazuri in care s-a mers cu masina si 700mii km (1.9 TDI, cu ulei in 2T pus in masina de noua) iar motorul inca era okay. Problema la kilometrii aia era restul masinii, care era terminata comparativ cu motorul.
    1 point
  24. Sunt superbe jantele de iarna! Comisia de arbitraj a tzolilor si a preturilor oricum va comenta indiferent ce montezi pe masinsa Cat ai dat pe jante? NU CONTEAZA, oricum ai dat mult si nu merita, la banii aia iti cumparai un 7-ar din 2001
    1 point
  25. Vei fi tras de urechi de "comisia de arbitraj" bmwclub.ro pentru ca ai pus jante pe 19 iarna. Conform lor, niciodata iarna sa nu pui jante mai mari de 16.
    1 point
  26. Verifica temperatura lichidului de racire. Poate sunt termostatele defecte.
    1 point
  27. Posesor de F45 218d 2015 Sportline manual, acum am 59k cu el! Neaparat scaune sport - ofera reglaj f f bun pentru sofer, eu am navigatia mica...merita din plin ecranul mai mare de 8 inch. Nu lua jante mai mari de 17”. 205/55/17 cu RFT e destul de neconfortabil, merg iarna cu 205/60/16 normale si confortul este f f bun. La 47k in toamna 2016 schimbat fulie+tot kitul curea accesorii...noroc ca am facut manevra in garantie, cu chiu cu vai si mult timp pierdut la Bavaria...dpmdv service-ul de reprezentanta Bavaria este execrabil. Am raportat problema la mijlocul luni septembrie si au rezolvat-o peste 2 luni cu vreo 4-5 vizite la service, amanari, taxiuri si timp pierdut. Impresii generale: - masina bine antifonata fata de seria 1 F si chiar seria 3 F...desi am mers cu o seria 3 f f uzata, nu pot compara cu o masina noua. Va fi un salt clar fata de E91 la capitolul rafinament in utilizare; am facut un drum de 1300km/zi si m-am simtit f ok ca oboseala, peste asteptari...scaunele sport f bune si antifonarea ok in conditiile in care am mers inclusiv 160-180 - directia in Comfort f usoara si buna pt oras...la peste 100-110 cu vant lateral e f enervanta si trebuie sa faci multe corectii...neaparat trebuie folosit modul Sport, care ingreuneaza directia, dar o face artificial de grea. Directia in Sport in oras este f greoaie si artificiala, neplacuta. - motorul B47 de 150cp este o bijuterie...f liniar si suna mult mai bine decat N47; consum extraordinar de bun, aproape neverosimil calculat la pompa in mai toate modurile de utilizare - interiorul Sportline cu piele Dakota antracit cusuta cu rosu este f f frumos, bordul este f frumos, ornamentele optionale din aluminiu sunt f placute la vedere...interiorul mi se pare o bijuterie e undeva intre F30 si G30 ca materiale si design...ai clar senzatie premium - senzatia la volan e undeva intre VW GOLF si X1 F48 (poate e ciudat ce spun), e mai inalta - garda la sol de 15,6cm, pozitie mai inalta a scaunului soferului...pozitie mai inalta ca in x1 E84...cine doreste senzatia de limuzina (seria 3, 5) cu centru de greutate f jos si pozitie joasa NU va gasi asa ceva aici. Am punctat cate ceva...intrebari?
    1 point
  28. WK68113 - poti verifica, masina a fost BMW Rulate - Mini Countryman S All4 2011. Sa vezi ce show incep eu sa fac incet asa sa arat lumii cum voi toti va bateti joc de oameni si le vindeti masini cu daune la suprapret. Samsarii din targ sunt mici copii pe langa voi. Curand, foarte curand voi expune public tot cazul. Suntem la faza de notificari, de 1 luna de zile ba Contempo o da pe Automobile Bavaria, Automobile Bavaria nu spune nimic, BMW Group Romania spun ca ei nu vad masina ca fiind inregistrata cu daune si chitul de pe usile mele, praguri si o bucata de stalp exista. Sa vedem ce o spune si BMW AG, daca e multumit cum romanașii isi bat joc de renumele lor. Cum e sa cumperi o masina aparent extrem de buna, care a fost masina "sotiei patronului de la Contempo" i ulterior sa aflu ca a fost masina de Drive Test si la Automobile Bavaria Bucuresti si la Contempo Brasov si data de gard!...Vedem si daca mai avem airbag-uri ca na, cine stie ce ati vandut voi sub umbrela unei firme mari! Momentan expertiza mi-a relevat multe aspecte, aspecte ce vor fi aprofundate! Incep incet cum am inceput candva si cu Porsche Romania! Voi reveni! Frumoasa masina SH, superba nu?.... Si sa ai confirmarea in scris ca nu a fost niciodata implicata in accidente. Adica pe faţã! Sa vezi cum te faci de rahat cand te duci cu potentialul cumparator venit cu avionul de la Iasi, la un test, unde tu esti sigur ca masina este ok si afli dupa 1,3 ani ca a fost pleznita bine tare de tot pe partea soferului! Situatie de milioane! Omul intreaba, domnule, a avut daune masina ca sa stiu daca vin sau nu de la Iasi! Eu sigur pe mine: Nu domnule, nu a avut, masina este in regula... ! Ne vedem in instanta baieti! Vicii ascunse, NCC, ehe, avem de treaba! Scriem pe absolut toate forumurile unde avem cont, sa stie lumea cat de seriosi sunteti voi! Norocul vostru este ca masina a fost luata pentru sotie ca altfel o gaseati proptita in vreun geam de-al vostru! Nesimtitilor!
    1 point
  29. Buna! Sper sa vin cu o intrebare pertinenta! Deci dupa 3 evenimente neplacute petrecute intr-un an cu masina, am ajuns sa fac si eu o lucrare proprie in urma unui accident. Celelalte 2 au fost facute de profesionisti )) Usa fata dreapta a fost lovita, masina fiind parcata( la fel ca in celelalte 2 accidente...). Am primit bani pt despagubire si deja ma interesez de preturi si variante pentru usa. Eu vreau sa o inlocuiesc cu totul, din cate vad o usa completa( nu cred ca e 100% completa dar vad in mai multe parti) ar fi o idee buna. Doar o iau, o pun si gata. Nu vreau sa platesc pe altcineva, cu banii economisiti trebuie sa achizitionez un redresor pentru alte proiecte:). Din proprie experienta, care ar fi cea mai buna metoda de a inlocui o usa, atat financiar cat si ca dificultate la montaj? Ms!
    0 points
  30. Vezi ca pe East e un cod si pe West trebuie alt cod. Nu merg ambele instalate, nu poti sa le ai in acelasi timp, ori East, ori West, iti alegi.
    0 points
  31. A gasit-o la o "combinatie".
    0 points
  32. Evident, ca doar la remat parchezi permanent o masina.
    0 points
  33. @myx consumul e foarte bun. In afara n-ar trebui sa sara de 7l/100km cu viteza legala. Asta la pompa. Si da, cu hk e diferenta de la cer la pamant fata de hi-fi.
    -1 points
  34. nu am sa inteleg niciodata problemele astea pe care le avem cu totii si anume ca daca nu avem roti de 19 sau 20 si musai runflat+EDC si alte chestii, masina nu e stabila, insa vezi vw jetta depasind lamborghini gallardo pe valea oltului. orice masina este atat de stabila in functie de cat este capabil soferul. punct. iar asta e axioma. orice curba pe care noi o facem cu 100kmh cu roti de 20 si runflat, masina este capabila sa o faca cu 120 purtand 225/55r17 fara runflat
    -1 points
  35. cavaliere, exact asta incercam sa spun. plus ca suntem prea muieri(cu mine in frunte) ca sa avem curajul sa intram in curbe la nivelul potentialului pe care il are o masina si sa acuzam ca nu sunt 20 de inch, run flat, PS4, EDC, bare stabilizatoare hidraulic, ca altfel, soferul ar fi putut face curba cu 5kmh in plus
    -1 points
  36. nu as avea curaj sa parchez acolo. alta solutie nu ai?
    -1 points
  37. gripmax despre care am auzit astazi pt prima data, am auzit tot azi ca proprietarii le pun pe masini ca seria 7, panamera, touareg, X-uri eu si cand aveam corsa sau vectra C cu 150.000 km tot good year, Michelin, Dunlop puneam pe ele.
    -1 points
  38. Starea de incarcare tine de voltaj, nu de capacitate. Care-i treaba cu telefoanele si masinile electrice?
    -1 points
  39. A lasat masina nepornita 4 luni. N-ai citit nici primul rand.
    -1 points
  40. Nici eu nu prea recomand baterie mai mare ca, capacitate. Am luat acum 3 ani o baterie VARTA de 100A. Baterie cu garantie de 5 ani. Masina a avut baterie de 90A, originala BMW. Nici o problema cu incarcarea. Am schimbat periile si rulmentii alternatorului inainte sa schimb bateria. Mi-am zis sa trec pe capacitate mai mare pentru ca am pus un amplificator clasa A/B si alte chestii audio pentru surround-ul dorit. Acum, recent constat neplacut ca bateria nu prea mai tine capacitatea! Nu pot banui decat doua cauze. Ascultarea de muzica vara trecuta, dimineata cand ajungeam mai devreme, ascultam cam jumatate de ora muzica stationat. Sau, 45 minute sau poate o ora de condus zilnic (acelasi drum/distanta NU incarca bateria suficient (maxim) de mult, ca acum iarna mi-am facut figuri de doua ori pana in prezent, neincarcata suficient! Iar asta poate fi cauza 2, a capacitatii mai mare a bateriei.. Masina NU are IBS.
    -1 points
  41. https://republica.ro/zam-un-leu-si-l-beemveu-cat-face-de-fapt-o-masina-premium-second-hand-pe-care-dai-3-500-de-euro?fbclid=IwAR0ucUByNju7fKNzIZ3cjIezUWtF03V48QjUzU_I7vR20-cr_iV63sT3DYM
    -1 points
  42. Da un email catre o reprezentanta cu seria de sasiu si vei afla singur.
    -1 points
  43. Totusi, intre a cere o oferta de pret si a plasa o comanda ferma e o diferenta. Au o politica idioata daca intradevar asa stau lucrurile.
    -1 points
  44. Foarte frumoasa, masina de pasionat, se vede din pozele de prezentare. Sper sa obtii un pret bun pe ea, Eu foarte greu am vandut-o pe a mea, E91, manuala din 2011 cu 251.000 km. Bafta multa Cu ce ai curatat centurile? ms.
    -1 points
  45. Multumesc frumos! Am folosit Pulimax de la mafra, pentru centuri. Este foarte misto solutia si pt curatare plastice, tapiserie....este universala si se dilueaza in functie de materialul pe care o folosesti. eu am un bidon de 5 litri parca, de cativa ani si inca e jumatate.
    -1 points
  46. este in zadar ce caut.se poate inchide.multumesc
    -1 points
  47. Vand Roata Rezerva BMW pe 16". Slim Originala BMW . Janta echipata cu Anvelopa CONTINENTAL T 115 / 90 / R16 92M . Distanta intre prezoane: 5x120 , IS 32 . Produsul este nou , nefolosit . Pret 240ron Poze:
    -1 points
  48. Problemele le rezolvi imediat cum apar, nu astepti sã se Înmulteasca/agraveze. Asta daca vrei sã folosesti masina mult timp, nu sã Îti bati joc de ea. Sau poate Înteleg eu gresit modul de Întretinere al unei masini. Daca nu ai un buget dedicat eventualelor probleme care pot interveni inseamna ca trebuie sa o vinzi si sa iti iei una pe care iti permiti sa o intretii. @initiator Uleiul mai merge 160k. Toata lumea stie cã la BMW uleiul se schimbã cu tot cu cutie. La o astfel de Întretinere ar trebui sã iti fie clar de unde vin problemele. La cumpãrare trebuia obligatoriu sã schimbi uleiul din motor si filtrele, verificatã/schimbatã distributia, schimbat uleiul În cutie, plus rectificate alte probleme constatate. Toate aceste operatiuni sunt vitale când cumperi o masina second-hand. Mã Îndoiesc cã ai avut masina de nouã, iar dacã mã Însel Îmi pare rãu. De masina. Ia legatura cu un mecanic competent care are cunostintele si sculele necesare pt a remedia toate problemele masinii. Daca postezi pe forum nu se repara masina singura. Sent from Huawei P10 using Tapatalk
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.