Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/14/18 in all areas

  1. Cata polemica Daca asculti muzica tare nu te mai poti bucura de muzica dpmdv , probabil si motivul pt care Bo taie basii la volum mare si alte reglaje . E o anumita calitate de care ma bucur acum si pentru mine a meritat cheltuiala fiind in limite rezonabile . Ieri am ascultat o masina cu BO complet si ceva setari profi , intr-adevar e altceva , peste HK la nivel de claritate etc , am aflat lucruri pe care nu le stiam , cum foloseste microfoanele din plafon si cantarele din scaune pt a reda sunetul unde trebuie si a acoperi anumite zgomote pe care le percepe din afara inclusiv zgomotul motorului trebuie sa fii un audiofil si e potrivit pt un anume gen de muzica unde frecventele si instrumentatia e cu adevarat deosebita dar sigur ca face fata la orice gen . Mie cel putin imi pare interesant sa explorezi capacitatile optiunilor pe care nu le poti avea din start si chiar imi face placere sa simt ca am adaugat ceva masinii si am luat parte la asta , poate unii ma inteleg altii evident ca nu si cumva judeca asta aici nu e ok dpmdv . Prefer sa nu ies un wk in club si sa investesc in masina sau alte placeri ca nu e singura pe care o am Nu stiu daca am sa termin retrofitul , momentan arata bine si imi place jucaria din bord . Ma plictisesc la ceva timp si simt nevoia sa fac ceva , e mai comod decat sa schimb masina :hyper: . Visavis de investitii eu am luat masina la un pret relativ bun vs optiuni si stare tehnica , aspect . Daca as fi vrut o masina cu ce am acum pe ea cel mai probabil costa 25 k ,nici pe departe nu am ajuns la suma aia acum si am cam tot ce vreau . Am sa pun aici ceva poze , iluminarea de la ele pare puternica in poza dar e ff discreta in realitate eu nici nu o sesisez , poate din cauza ambilight . Njoy , comment , have fun In alta ordine de idei urmeaza sa schimb garniturile de la corpul filtrului de ulei ca pisa ceva ulei pe acolo , cu ocazia asta si antigelul complet . pun o poza cu part no pt cei care au aceasta motorizare , din ce inteleg garnitura mare metalica ar fi problema , cedeaza in timp , e normal , masina are ceva km.
    2 points
  2. DVD 1, Western Europe Full triple Speedcams + 7 Digit Postcode Andorra, Belgium, France, Gibraltar, UK, Ireland, Luxembourg, Monaco, Netherlands Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2, Middle Europe / Central Europe Full triple Speedcams Austria, Belgium, Germany, Croatia, Denmark, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Czech Republic, Vatican City DVD 3, Eastern Europe Full triple Speedcams Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway Poland, Romania, Russia, Sweden, Slovakia DVD 1 WEST EUROPE - DOWNLOAD DVD 2 CENTRAL EUROPE - DOWNLOAD DVD 3 EAST EUROPE - DOWNLOAD
    1 point
  3. Nu fa nici o curatare (sablare a chiuloasei ) ai 43 de mii de km nu sute...si eu am schimbat racitorul dar la 190 de mii:)) vad ca toate bmw uri mai noi au problema asta cu racitorul. Inainte era galeria de admisie si de evacuare, acum racitorul si distributia.
    1 point
  4. 267.000 km Inlocuire si codare modul szl Schimbat ulei si filtre Inlocuire compresor ac si evaporator Schimbat carbuni alternator(preventiv) Inlocuire furtun intercooler
    1 point
  5. Daca te referi ca nu merge sa deschizi cu mana este posibil sa se fi rupt cauciucul de la manerul acela si nu mai actioneaza microswitch din interior. Se poate repara temporar sau inlocui piesa. Costa undeva la 150 ron.
    1 point
  6. Buna tuturor, M-am decis sa va impartasesc experienta mea cu al meu e60 din 2004 un 520i 2.2 benzina care are approx 240.000km. Masina a fost achizitionata de mine prin 2013 la 160.000 de km cu o multitudine de probleme. Rezolvand una cate una la timpul lor am ajuns sa indragesc aceasta masina si chiar daca ar fii ajuns la un stadiu la care ar fii trebuit vanduta si sa-si faca loc un f10 am zis ca nu pot sa ma despart de ea si asa ca am decis sa o "restaurez" , si folosesc ghilimelele pentru ca multi din voi o sa fie amuzati de acest cuvant care nu prea este corect asociat cu o masina de doar 14 ani. Infine acestea fiind spuse am sa va imaprtasesc upgradurile facute , si in ce a constat aceasta "restaurare" a masinii si ce va urma pe viitor. Masina suferea de rugina la usi ( toate 4 au fost gata ) asa ca am achizitionat 4 usi de LCI si au fost instalate. Barile erau crapate si lovite ( de vecini , in parcari etc) asa ca am inceput "dezbracarea ei : https://imgur.com/a/ZehX6G9 Pureci , cleme , clipsuri , ornamente si zeci de plastice lipsa pe unde cum , parca pe zi ce se desfacea pe masina lipseau tot mai multe si mi se inmuiau picioarele. Trecem peste asta si dupa aproximativ 4500 de lei investiti in diverse accesorii originale am reusit sa am o masina complecta din acest punct de vedere. A urmat partea de tinichigerie care la inceput nu parea o mare provocare dar pe zi ce flexul lua din vopseaua veche parca mai multe straturi apareau la iveala si mai multe indoituri isi faceau simtite prezenta. Plafonul a fost tot indoit , aripa spate stanga a fost victima unui accident iar capota si ea la randul ei indoita si lovita. Cu ajutorul unui tinichigiu specializat am reuist sa salvez aripa spate fara a fii nevoit sa o tai si sa sudez alta ( varianta simpla si eficienta dar eu nu sunt de acord cu asa ceva ). https://imgur.com/a/XAb2e9b In fine incepem vopsitul si cu masina era alba am decis sa merg pe un ALPINWEISS III ca sa am un cod original la baza nestiind codul dinainte ce era. - Oranementele chromate au devenit shadow line. - Ornamentele usilor au devenit negre lucios. - Toate plasticele din bara fata , nari , si altele au devenit si ele negre lucios sau mate. Masina a fost vopsita cu usile deschise singurul loc neatins fiind motorul iar produsul final a iesit cam asa : https://imgur.com/a/mtaL00r Pe partea de interior pot spune ca scaunele fata nu erau in cele mai bune conditii asa ca am optat pentru a reface interiorul complet ( chiar daca bancheta spate parea noua ) si urmatoarele au fost facute: - scaune fata , bacnheta , cotiera , schimbator , volan , fete de usi. Au iesit in peransamblu foarte bine doar ca , culoarea pentru care sa optat a fost un bej putin mai deschis dar foarte placut. In aceelasi timp cu interiorul demontat si masina pe sfarsit de vopsit un chimic general a fost facut la toata masina pentru o improspatare , comenzile de la geamuri au fost si ele inlocuite cu noi deaorece plasticul acela cauciucat de pe ele era zgariat si pe ale locuri inexistent. https://imgur.com/a/NZaEa3k Aceasta interventie a durat aproximativ 3 luni de zile dupa care masina a avut parte de un ultim "fine tuning" fiind tratata ceramic pentru o protectie superioara. https://imgur.com/a/h3UulbG Au urmat oglinzile de M5 e60 si vor urma urmatoarele in decursul anului viitor. https://imgur.com/a/Hwrg9mG - Motor de 3L 231 cp. - diferential 3L ( planetarele de 3L au fost deja instalate) - Stage 1 pentru o putere marita 250 cp respectiv 300 sau 320 NM ( foarte slab stiu dar e mai mult decat 170 curenti , si sa nu uitam vorbim de un motor aspirat ) - Esapament dublu de M5 cu bara spate aferenta. - Aripi originale M5 cu grilele aferente. - Lip bara fata. Voi opta sa tin bara fata curenta cu proiectoare deoarece bara de M5 originala nu are aceasta optiune si inca nu sunt convins ca legal pot sa renunt la proiectoare. - Suspensie sport EIBACH sau M technic orignal inca nu m-am decis. - Stopuri spate LCI. - Volan M. In configuratia curenta fata de un e60 normal mai are un sistem complet de franare ZIMMERMAN ventila perforat , un sistem de navigatia NBT original ,faruri LCI , oglinzi M5 ,finala esapament 535i. Doresc sa o pastrez asa ca vreau sa o tin cam cat de aproape de orignal mereu. Ca si concluzie pot spune ca merg sper ideea de build not bought costurile investitiei depasind pretul unui f10 bunicle as spune eu. Sper ca va placut povestea e60-ului meu si astept parerile / sugestiile si intrebarile voastre. O zi buna
    1 point
  7. M-am dat cu un Vw Scirocco, se tinea in spatele meu, l-am lasat sa ma depaseasca si dupa am accelerat dupa el, el era blana, m-am apropiat usor de el, s-a dat in dreapta sa-l depasesc si dupa ce am trecut de el cu o masina si dintr-o data am crezut ca am un ferrari in dreapta mea, de la 160 km/h in 5 secunde de cand am auzit zgomotul a trecut de mine, nu stiu daca era R de 280 cp insa rupea asfaltu, avea ceva la evacuare oricum pentru ca in blana cand era in fata mea de l-am depasit nu se auzea nimic, a facut el ceva si a facut misto de mine, avea clapeta electronica sau ceva de genul, oricum se auzea foarte grav.
    1 point
  8. daca era pe bune oferta trebuia sĂŁ o dai. daca ai pus-o pe olx inseamnĂŁ cĂŁ vrei sĂŁ o dai, nu doar sĂŁ obtii oferte. asta cu increderea ĂŽntr-o masinĂŁ sh nu vine dupĂŁ 700 de km , vine dupĂŁ ce ai trecut peste sezonul rece, a pornit in orice conditii, a luat șpan pe autostradĂŁ , a stat și in trafic bara la barĂŁ. așa cĂŁ faci un drum de 700 km nu inseamnĂŁ absolut nimic, mai ales dupĂŁ incidentele și ”istoricul avut”
    1 point
  9. Multumesc tuturor de sfaturi ! Am sa recurg la o masina cu intretinere mai ok. Golf V mi se pare o varianta excelenta. Apreciez ca mi-ati deschis mintea mai bine, nu degeaba am apelat la cunoscatori, ca sa nu regret algerea facuta. Toate cele bune !
    1 point
  10. Foarte frumoasa, masina de pasionat, se vede din pozele de prezentare. Sper sa obtii un pret bun pe ea, Eu foarte greu am vandut-o pe a mea, E91, manuala din 2011 cu 251.000 km. Bafta multa Cu ce ai curatat centurile? ms.
    1 point
  11. Ca la orice garantie,contract exista mereu o steluta pe undeva (in anumiti termeni si conditii).Atunci nu mai merita sa dai multi bani pe o masina cu garantie si km.putini,asa iei una fara garantie si rulata mai mult iar restul de bani ,cateva mii ĂŽi tii pentru ce mai pica la ea.
    1 point
  12. Te ai uitat ce scrie pe boxa?
    1 point
  13. Apreciez foarte mult postarea documentata, dar nu inteleg legatura... dimensiunile montate de iarna, sunt recomandate de producator si sunt gasite pe stalpul masinii. Rotile sunt originale BMW si cauciucurile sunt cu steluta, chiar daca nu sunt RFT... Legat de geometrie, nu am facut niciodata doar pentru schimbul rotilor, ci cand umblam la trenul de rulare
    1 point
  14. De aceea am intrebat aici, pentru ca masina e totusi la o reprezentanta bmw...o sa verific si km dupa vin. Alte pareri ?
    1 point
  15. Mai scade putin sa fie - 10.000 in cap E deja de peste 3 ani de zile la vanzare, m-am saturat de cand am vazut postul asta
    1 point
  16. F80 M3 CS (sau M3 GTS in "talon") 460CP si 600Nm (oficial, reali cica s-ar ascunde mai multi pe sub capota).
    1 point
  17. Romulus...mai sunt dati cand schimbi banda cand nu stai sa semnalizezi, esti pe un drum cu 2 benzi pe sensul de mers, gen autostrada sau bulevard si efectiv nu e nimeni in spatele tau sau pe langa tine, nici eu nu semnalizez intotdeauna, poti sa fii pe un drum drept de exemplu si sa te bagi pe contranses sa ocolesti o groapa sau ceva, efectiv nu stau sa semnalizez orice si nu cred ca exista om care sa semnalizeze in orice situatie atuni cand isi incalca directia de mers, sunt situatii cand nu risti nimic si nu pui viata in pericol la nimeni.
    1 point
  18. A fost o intrebare ironica...
    1 point
  19. Din ce tin minte usile nu merg descuiate nici din interior daca sunt incuiate din cheie (indiferent daca masina are sau nu alarma). Cel mai simplu de testat este sa te incui in masina si dupa cateva secunde sa deschizi capota. Daca masina are alarma are ledul acela sub oglinda.
    1 point
  20. Le-am pus acu, ca acu am ajuns la maica-mea, unde sunt depozitate. In plus, nu imi place aglomeratia, asa ca nu am stat la coada. ) @edit sigur gasesc, pe autovit, o oferta mai buna, nu bate nu troncane, full fara piele, km garantati, niciodata lovita, la un pret mai bun, in 2021 ))
    1 point
  21. pai la ce ti-ai mai pus roti de vara acum? trebuia sa stai ce cele de iarna ca sunt abia 30 de grade afara si le puneai pe cele de vara in septembrie cand or sa fie 25 de grade
    -1 points
  22. pai da, pt ca o masina in ultimul an de productie se devalorizeaza f tare ca masina noua. acum seria 3 cu zero km se vinde cu peste 30% discount. oricum, 42% cu 17k km este exceptional. nu trebuie sa iti para rau pt cei 10% 'pierduti'. anul in care ai folosit masina, inseamna mult mai mult dpdv emotional.
    -1 points
  23. ii pun M powerkit si il fac de 205cp, imediat cum va fi disponibil retrofitul. mai ceva ca unul pe benzina de 3.25 litri. lasa benzina la o parte, ca se gaseste motorina buna la canistra
    -1 points
  24. Ai pus apa nedistilata in motor?!
    -1 points
  25. Uita-te pe unde pierde, iti pierde destul de mult daca de pe o zi pe alta iti apare mesajul dupa ce completezi la nivel. Termostat ceva, pompa apa. Eu nu-mi dau seama de diferenta.
    -1 points
  26. In 10 ani 190k. crezi in Mos Craciun!
    -1 points
  27. Raza de rulare a rotii trebuie sa fie aproximativ identica pentru roti 19inchâŹÂ sau 16inchâŹÂ ! Pe romaneste : masina ruleaza cu aceeasi garda la sol indiferent de dimensiuni, in conditiile in care se respecta indicatiile date de producator. Din aceasta cauza nu se modifica nici viteza afisata pe vitezometru. Luam 2 exemple de dimensiuni pentru E90 : 16inch 205/55 19inch 255/30 Cazul A : Diametrul jantei = 16*25.4 = 406.4 [mm] Inaltimea anvelopei = (55/100)*205 = 112.75 [mm] Diametrul total roata (janta + anvelopa) = 406.4 + 2*112.75 = 631.9 [mm] Cazul B : Diametrul jantei = 19*25.4 = 482.6 [mm] Inaltimea anvelopei = (33/100)*255 = 76.5 [mm] Diametrul total roata ( janta + anvelopa ) = 482.6 + 2*76.5 = 635.6 [mm] Concluzie : 1)La schimbarea rotilor 16inchâŹÂ-19inch schimbi diametrul total al rotii cu 3.7 [mm] ! Garda la sol se modifica cu 3.7/2 = 1.85 [mm] ! 2)Aceasta schimbare e total nesimnificativa, nu sunt influentate unghiurile de asezare ! E o prostie deci sa refaci geometria. Oricum daca faci geometria la noi in tara nimeni nu o sa iti incarce masina ! La bmw trebuie sa pui greutate pe masina cand faci geometria. 68 kg pe scaun conducator, 68 kg pe scaun pasager, 68 kg pe bancheta si 20 kg in portbagaj ( recomandare la e90 ). Deci unghiul facut la noi in tara e fix pix ! Deasemenea daca faci geometria, mergi o zi cu masina si te intorci la ei nu vei avea niciodata aceleasi valori masurate ! 3) Din motivele prezentate mai sus, nu trebuie sa punem niciodata alte dimensiuni de anvelope decat cele recomandate de producator ! Se schimba unghiurile de asezare roti, se schimba viteza afisata, este inlfluentata stabilitatea si maniabilitatea ! Atasez dovada cu recomandari date de Bmw cu privire la reglare geometrie roti. De mentionat ca aceste recomandari apar si la standul de testare cand te duci sa faci geometria, insa toata lumea le ignora ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  28. Zicea un coleg mai sus ca se face geomtrie la trecere de la 16 la 19. Eu am argumentat de ce nu este nevoie de asa ceva. Un alt aspect important, nementionat sus este ET janta. Treebuie sa pui fix jante recomandate pentru modelul tau pentru a nu schimba unghiurile de asezare. Te rog daca apuci sa ii faci geometria, sa ii intrebi daca iti incarca autovehiculul sau nu ! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  29. Si eu am avut probleme cu compresorul de AC la un F25, insa imi place BMW pentru tot ceea ce este... Mereu te vei lovi de probleme, indiferent de marca, chiar si la oblici. -- Ideea este ca garantia de fabrica si kulantza acopera 100% din costuri. Scrie un mail la infobmw@bmw.ro si descrie-le situatia. Este imposibil sa nu se rezolve ceva.
    -1 points
  30. Salut, incepe prin faptul ca e60 nu a fost fabricat in 2010, cine zice ca e 2010 te minte, sunt maxim 2009. Masina este destul de scumpa la intretinere, distributia se rupe dar nu ca la f10, ci mai rar. Sa te uiti la galeria de admisie pierde ulei in general.. fulie, caseta directie, sa schimbe cutia fin daca e automata... sunt multe, fa o verificare la un service.
    -1 points
  31. Daca ma poate ajuta cineva cu o informatie despre schimbul de ulei la cutie, la cat da bmw schimbul la m4 dct 7 trepte, cred ca este aceeasi cutie ca pe f80, va multumesc.
    -1 points
  32. Sunt normali cei 9 km in plus daca se inregistreaza si cand este suspendata. Ei trebuie sa o accelereze sa treaca prin toate treptele si sa ajunga la anumite temperaturi. plus tura in curte de la final... dar totusi cat de disperat sa fii sa te uiti la km cand lasi masina undeva?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.