Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/16/18 in all areas

  1. Salutare tuturor, Dupa 4 ani petrecuti cu un e90 320d si 4 ani cu un f10 525d am simtit nevoia sa trec la o masina mai sportiva si mai puternica. Desi ma gandeam la seria 4 de ceva vreme, dupa ce am vandut f10-le era cat pe ce sa trec la un seria 6 gran coupe sau la un audi a7 bitdi deoarece imi era destul e greu sa renunt la anumite dotari pe care le-am avut pe seria 5 si nu se gasesc pe 4. Cu toate acestea in final mi-am dat seama ca pot sa traiesc fara ele 2-3 ani si sa ma bucur de combinatia dintre sasiul f3x si motorul de 313 cp. Nu am mai fost atat de incat de o masina niciodata si nu regret alegerea facuta. Din luna octombrie sunt mandrul posesor al unui 435xd gran coupe, pachet m interior/exterior, carbonschwarz metallic si cu interior sport veneto bej. Masina este fabricata in 2015 si am cumparat-o la 94k km. Am ales o masina cu km mai multi deoarece nu am de gand sa o tin mai mult de 3 ani si dupa experienta cu f10-le pe care l-am luat la 45k km si am avut o gramada de probleme cu el, mi-am dat seama ca probleme pot sa apara oricand. Atasez lista cu dotari si cateva poze: S1CAASelection Of COP Relevant Vehicles S230AExtra Package EUspecific S258ATire With Runflat Functionality S2PEABMW LA Wheel M Star Spoke 400 S2VBATire Pressure Display S302AAlarm System S316AAutomatic Trunk Lid Mechanism S320ADeleted Model Lettering P337AM Sports Package S403AGlass Roof Electrical S420ASun Protection Glazing S423AFloor Mats Velours S428AWarning Triangle And First Aid Kit S431AInterior Mirror With Automaticdip S465AThroughloading System S481ASports Seat S488ALumbar Support Driver And Passenger S493AStorage Compartment Package S494ASeat Heating Driverpassenger S4ABAFine Wood Trim Burr Walnut S4DMAAccent Strips Pearlgloss Chrome S502AHeadlight Cleaning System S508APark Distance Control PDC S522AXenon Light S534AAutomatic Air Conditioning S575ASupplementary 12V Sockets S5ACAHighbeam Assistant S5DAAPassenger Airbag Deactivation S609ANavigation System Professional S676AHiFi Speaker System S698AAreaCode 2 For DVD S6ACAIntelligent Emergency SOS Call S6AEATeleservices S6NHAHandsfree With USB Interface S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S6WAAInstrument Cluster Expanded Equipment S710AM Leather Steering Wheel S715AM Aerodynamics Package S760AHigh Gloss Shadow Line S775AHeadlining Anthracite S7DTABMW Service Inclusive P7VBAComfort Package L801ANational Version Germany S879AOnboard Vehicle Literature German S8KAADummySALAPA Poze:My link De cand am masina i-am facut retrofit la volan m cu padele, schimbator sport si am colantat trimurile care sunt din lemn de nuc in ceva gen piano black. Am schimbat uleiul in cutia de transfer si i-am pus jante de iarna style 416 cu anvelope noi pirelli sottozero 3. In ianuarie urmeaza schimb ulei plus filtre si evacuare dubla stil 35i.
    4 points
  2. Din cate stiu setarea sport la cutie plus joystickul mic se alege la inceput cand selectezi si motorul si nu are legatura cu pachetul m. Pe configuratorul din romania din cate vad pachetul m e unul singur care contine si elemetele de exterior si de interior. Eu i-am schimbat joystickul si softul/parametrii la cutie.
    3 points
  3. Volan M fara padele, scaune sport si plafon negru. Schimbatorul 2tb nu intra la interiorul M din cate stiu eu. Daca vrei si tu niste logo-uri, ti le fac cadou de craciun
    3 points
  4. Dupa E36, urmeaza E46...apoi mai vedem. Masina de la dealer serios, fara rugina, facturi si toate cele. Mi-ar fi placut motorul de 150CP, dar e ok si asta, avand in vedere ca era perfecta tehnic si fara rugina. Slabuta, batranica, dar merge ca noua. Inca e foarte silentioasa in interior, lucru ce-mi place. Nu are modificari aduse aiurea, totul e din fabrica, exceptand jantele, cred. An constructie: 1999 Motor: 1.9, benzina, 105CP Dotari: Clima automata, geamuri electrice fata, trapa sticla...si vor urma multe retrofituri. A facut 5000km in doua saptamani, Olanda-Romania, prin Romania, Romania-Olanda, fara nicio emotie. Urmeaza schimbate: -discuri fata/spate, placute, saboti, cabluri -telescoapele -cauciucuri+jante In rest, benzina si timp sa o conduc. Doresc sa tin masina pe o perioada mai lunga, si vor urma niste modificari gen interior piele, navigatie EONON, geamuri fumurii. Vreau sa arate frumos si sa fie cat mai silentioasa. Treptat voi mai inlocui piese chiar daca masina functioneaza, dar dat fiind faptul ca are o varsta le schimb pentru linistea mea(pompa apa, reconditionat electromotor/alternantor si multe altele).
    1 point
  5. BMW E70 X5 3.0d 2007 - RETROFIT S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM necesar de piese: - amortizoare electrice - modul HKL - buton portbagaj - mufe + pini - sigurante - broasca portbagaj cu micro switch (piesa nr 8 ) De preferat ar fi sa se demonteze toate piesele de pe masina o masina donatoare, impreuna cu mufele necesare. http://s9.postimg.org/dgt4lj58f/IMG_3572.jpg http://s30.postimg.org/xqhj6ipm9/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_50_57.png schema electrica: http://s12.postimg.org/u7jm8yy65/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_37_05.pnghttp://s12.postimg.org/gpcpwom0t/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_37_30.png Part # mufe modul: http://s27.postimg.org/7avy22otv/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_42_05.png Part # lock: http://s15.postimg.org/uaere43pn/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_51_06.png Part # mufe telescoape: Nota: pentru mufele cu 2 pini nu am part # dar se pot gasi usor la dezmembrari ( ca si cele de mai jos ) http://s14.postimg.org/8d6v6y601/Screen_Shot_2015_05_30_at_11_43_46.png modul de lucru: - se construieste instalatia conform schemelor electrice si se cableaza telescoapele la modul iar modulul la masina - se codeaza optiunea S316A AUTOMATIC TRUNK LID MECHANISM pe masina - se recalibreaza sistemul conform indicatiilor din procedura de calibrare din ISTA Costuri aproximative: - piese necesare ( modul + amortizoare + buton + mufe + broasca portbagaj ) 600-700 euro - timp de lucru - 1 zi lucratoare - manopera - fiecare cum se descurca Sport la retrofit-uri !!!! Rezultatul final: http://www.youtube.com/watch?v=tJ5o5FvyuKs
    1 point
  6. 1 point
  7. Am schimbat acum 2 zile distributia la e90 lci 2010.N47. Eu unul recomand procedura, desi dimieata la rece nu se auzea nimic. Lantul era foarte larg. Ca si idee, degetul mic aproape intra intre lant si pinion. S-a simtit si schimbarea, motorul merge mai rorund, consum mai mic, cuplu mai putrnic, plus ca nu mai am nici o grija.
    1 point
  8. Eu folosesc Carly de câțiva ani, fĂŁrĂŁ probleme. E usor de folosit si are funcții multiple ( diagnoza, codĂŁri)
    1 point
  9. Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos! M43 e un motor fiabil, schimburi facute la timp si nu o sa ai treaba cu el. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk @GIM De curiozitate, ce ulei folosesti? Ai avut probleme cu motorul in tot acest timp? Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
    1 point
  10. Buna tuturor, M-am decis sa va impartasesc experienta mea cu al meu e60 din 2004 un 520i 2.2 benzina care are approx 240.000km. Masina a fost achizitionata de mine prin 2013 la 160.000 de km cu o multitudine de probleme. Rezolvand una cate una la timpul lor am ajuns sa indragesc aceasta masina si chiar daca ar fii ajuns la un stadiu la care ar fii trebuit vanduta si sa-si faca loc un f10 am zis ca nu pot sa ma despart de ea si asa ca am decis sa o "restaurez" , si folosesc ghilimelele pentru ca multi din voi o sa fie amuzati de acest cuvant care nu prea este corect asociat cu o masina de doar 14 ani. Infine acestea fiind spuse am sa va imaprtasesc upgradurile facute , si in ce a constat aceasta "restaurare" a masinii si ce va urma pe viitor. Masina suferea de rugina la usi ( toate 4 au fost gata ) asa ca am achizitionat 4 usi de LCI si au fost instalate. Barile erau crapate si lovite ( de vecini , in parcari etc) asa ca am inceput "dezbracarea ei : https://imgur.com/a/ZehX6G9 Pureci , cleme , clipsuri , ornamente si zeci de plastice lipsa pe unde cum , parca pe zi ce se desfacea pe masina lipseau tot mai multe si mi se inmuiau picioarele. Trecem peste asta si dupa aproximativ 4500 de lei investiti in diverse accesorii originale am reusit sa am o masina complecta din acest punct de vedere. A urmat partea de tinichigerie care la inceput nu parea o mare provocare dar pe zi ce flexul lua din vopseaua veche parca mai multe straturi apareau la iveala si mai multe indoituri isi faceau simtite prezenta. Plafonul a fost tot indoit , aripa spate stanga a fost victima unui accident iar capota si ea la randul ei indoita si lovita. Cu ajutorul unui tinichigiu specializat am reuist sa salvez aripa spate fara a fii nevoit sa o tai si sa sudez alta ( varianta simpla si eficienta dar eu nu sunt de acord cu asa ceva ). https://imgur.com/a/XAb2e9b In fine incepem vopsitul si cu masina era alba am decis sa merg pe un ALPINWEISS III ca sa am un cod original la baza nestiind codul dinainte ce era. - Oranementele chromate au devenit shadow line. - Ornamentele usilor au devenit negre lucios. - Toate plasticele din bara fata , nari , si altele au devenit si ele negre lucios sau mate. Masina a fost vopsita cu usile deschise singurul loc neatins fiind motorul iar produsul final a iesit cam asa : https://imgur.com/a/mtaL00r Pe partea de interior pot spune ca scaunele fata nu erau in cele mai bune conditii asa ca am optat pentru a reface interiorul complet ( chiar daca bancheta spate parea noua ) si urmatoarele au fost facute: - scaune fata , bacnheta , cotiera , schimbator , volan , fete de usi. Au iesit in peransamblu foarte bine doar ca , culoarea pentru care sa optat a fost un bej putin mai deschis dar foarte placut. In aceelasi timp cu interiorul demontat si masina pe sfarsit de vopsit un chimic general a fost facut la toata masina pentru o improspatare , comenzile de la geamuri au fost si ele inlocuite cu noi deaorece plasticul acela cauciucat de pe ele era zgariat si pe ale locuri inexistent. https://imgur.com/a/NZaEa3k Aceasta interventie a durat aproximativ 3 luni de zile dupa care masina a avut parte de un ultim "fine tuning" fiind tratata ceramic pentru o protectie superioara. https://imgur.com/a/h3UulbG Au urmat oglinzile de M5 e60 si vor urma urmatoarele in decursul anului viitor. https://imgur.com/a/Hwrg9mG - Motor de 3L 231 cp. - diferential 3L ( planetarele de 3L au fost deja instalate) - Stage 1 pentru o putere marita 250 cp respectiv 300 sau 320 NM ( foarte slab stiu dar e mai mult decat 170 curenti , si sa nu uitam vorbim de un motor aspirat ) - Esapament dublu de M5 cu bara spate aferenta. - Aripi originale M5 cu grilele aferente. - Lip bara fata. Voi opta sa tin bara fata curenta cu proiectoare deoarece bara de M5 originala nu are aceasta optiune si inca nu sunt convins ca legal pot sa renunt la proiectoare. - Suspensie sport EIBACH sau M technic orignal inca nu m-am decis. - Stopuri spate LCI. - Volan M. In configuratia curenta fata de un e60 normal mai are un sistem complet de franare ZIMMERMAN ventila perforat , un sistem de navigatia NBT original ,faruri LCI , oglinzi M5 ,finala esapament 535i. Doresc sa o pastrez asa ca vreau sa o tin cam cat de aproape de orignal mereu. Ca si concluzie pot spune ca merg sper ideea de build not bought costurile investitiei depasind pretul unui f10 bunicle as spune eu. Sper ca va placut povestea e60-ului meu si astept parerile / sugestiile si intrebarile voastre. O zi buna
    1 point
  11. TOTAL NEPROFESIONISTI. Am fost programat de 3 ori pt un schimb banal de airbag-uri pt un seria 3, prima data cu scuzĂŁ cĂŁ nu au avut ĂŽn stoc(dupĂŁ ce mi au confirmat programarea), a doua oarĂŁ cĂŁ nu au avut decât unul din cele douĂŁ și tot așa. Plus cĂŁ mi au fost zgâriate rĂŁu de tot trim-urile din bord in momentul in care a fost desfacut,cel mai probabil cu suribelnita. Nu este normal cĂŁ la o reprezentanta sĂŁ nu se foloseascĂŁ scule din plastic pt lucrurile astea. Nu recomand, este un service de 0 stele cu personal incapabil sĂŁ facĂŁ o treabĂŁ pt care e nevoie de minim de efort. Nu vreau sĂŁ mĂŁ gândesc pt lucrĂŁrile cu adevĂŁrat complexe....
    1 point
  12. Ca la orice garantie,contract exista mereu o steluta pe undeva (in anumiti termeni si conditii).Atunci nu mai merita sa dai multi bani pe o masina cu garantie si km.putini,asa iei una fara garantie si rulata mai mult iar restul de bani ,cateva mii ĂŽi tii pentru ce mai pica la ea.
    1 point
  13. Având ĂŽn vedere vechimea , sĂŁ verifici și conductele de frânĂŁ spate. Ăn timp se corodeazĂŁ foarte tare, si eu am un e46 din 98 și de câteva luni le-am schimbat, urmeazĂŁ și pe fațĂŁ, dar acolo mai merg..in rest, pentru probleme "specifice" motorului M43, mĂŁ mai poți ĂŽntreba, ĂŽl am de 10 ani și ĂŽl cam cunosc..așa și ĂŽncĂŁ ceva, verifica prinderile dintre caroserie și șasiu, acolo apare o problema din fabrica se pare..dar dacĂŁ n-ai zgomote suspecte...ar trebui sĂŁ fie ok. Câți mai mulți km fara probleme!
    1 point
  14. http://i65.tinypic.com/5vyj50.jpg http://i66.tinypic.com/vevu3c.jpg http://i64.tinypic.com/14nodoh.jpg http://i67.tinypic.com/2me8i08.jpg http://i67.tinypic.com/2mru0i9.jpg 228.000 km Fulie vibrochen originala rola alternator Ulei liqui moly 5w30 + toate filtrele schimbate
    1 point
  15. Nu stiu ce e MHS sau APAN, dar stiu SIGUR ca bimmer nu este reprezentanta BMW. La fel cum nici BMW Service Scream (Tezparii) nu este! Eu am zis pretul ala mare la reprezentanta (nu parteneri, sau alte minuni). Vedeti ca e diferenta mare
    1 point
  16. S323A SOFT-CLOSE-AUTOMATIC DOORS & S322A COMFORT ACCESS usa desfacuta....... http://s24.postimg.org/tqbfpvp1h/IMG_3666.jpg mufa pentru manerul cu senzor....... ( nu se poate cumpara separat, trebuie cumparat tot cablajul de usa care vine cu mufa pentru maner cat si cu cea pentru motorasul de soft close http://s24.postimg.org/k8ga3ksqt/IMG_3667.jpg broasca normala vs. broasca soft close http://s24.postimg.org/e641zcex1/IMG_3671.jpg montajul broastei in usa ( se desface piulita de la macara pentru a facilita accesul) http://s24.postimg.org/ku0nlxyf9/IMG_3672.jpg antenele de comfort access....... consola fata, consola spate, portbagaj dreapta, portbagaj stanga si mai e una in bara spate la care am uitat sa i fac poza. bara are un suport special unde intra antena ( orice bara are) http://s24.postimg.org/54u3zh6dh/IMG_3686.jpghttp://s24.postimg.org/ix8iv3x51/IMG_3687.jpghttp://s24.postimg.org/69o64usud/IMG_3689.jpghttp://s24.postimg.org/k22l0hjlx/IMG_3690.jpg si rezultatul final........ http://www.youtube.com/watch?v=exyb7tCsGqc&feature=youtu.be
    -1 points
  17. Zici pachet m interior exterior dupĂŁ care spui ca ai facut tu retrofit de volan M și schimbĂŁtor sport. Prin urmare, ce conținea pachetul M interior, logo-uri?
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.