Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/24/18 in all areas
-
NU este corect sa ĂŽnchizi un topic unde cineva are de fĂŁcut o plângere/nemulțumire la adresa reprezentantei BMW. Din pĂŁcate sunt mulți nemulțumiți. Ce facem, ascundem sub preș?6 points
-
https://imgur.com/a/NAHxfwG Ne bucuram de zapada. Cu anvelope noi de iarna am iesit la o plimbare impreuna cu un prieten cu Rubicon. Nu am intampinat nici cea mai mica problema. Sarbatori linistite tuturor!3 points
-
dragii mei va foarte multumesc pentru tot si la cei ce se bucura ,aaa ...am uitat sa va spun ca altii au patit-o saracii la nici 100/150k ,eu am fost norocos 1.Opel 2.0dti /2004 / 470.000 facuti de mine in 10 ani cumparata din De ,vanduta la 680.000 km cu motor ,cutie,turbina etc etc etc etc si LANTURI originale pe masina !!distributie pe lant ! motor super impecabil la acesti km !! vanduta f.f. ieftin ,m a lovit unul in spate si nu am mai avut chef de reparatii etc etc , m a lovit un maviot cu cazan de UK si magraoan si baut/drogat si negasit niciodata !! 2.Bmw 320 n47 /2008/ fix 63.000 km facuti de mine si NU a facut anul la mine !!! pe 2.01 face anul ! total pe bord 275.000 km cu distributie rupta . exclusiv ca,comparatie am scris cele de mai sus ! nu dau vina pe BMW ca s a rupt lantul ,ca aproiectat acest motor cu distributia etc etc etc ,NU mi o asum eu . la Opel NU s a umblat niciodata la lant de asta va asigur NU ,exclusiv am avut impresia si poate speranta ca la BMW ii va tine distributia macar 50% din km facuti cu OPEL sau din totalul km pe bord cat avea Opel-ul in momentul vanzarii !! M am inselat si asta e ,nu sunt dezamagit ,am riscat pe banii mei si acum voi pune masina pe picioare . n-am 3 motoare dar nu i bai de asta ,asta e ultima mea grija cat se va cheltui cu masina . la 2540 lei s a comandat kit full pe original OE Bmw ,nu mini sau semi-kit . vineri astept verdictul final in ce priveste motorul sunt extrem de FERICIT ca masina este la 250 m de casa [acolo unde s a oprit] si nu la 2000-1800-1500km etc etc pe unde am batut drumurile prin afara tarii !! puteam f. bine sa nu zic nimic aici dar NU mi e rusine de nimic . P.S. foarte important !!! cu aceste postari ale mele doresc sa arunc in aer mitul si concluzia care am citit-o mai peste tot : CA UNA DIN CAUZE AR FI schimbarea uleiului la intervale mari de km ,N-are nici o treaba .garantat e vorba exclusiv de uzura ,de piese proaste din plastic ,de proiectare total gresita si poate si altele, exclusiv din vina producatorului ,NU a clientului . Multumesc pentru sfaturi Craciun Fericit !! mi a adus Mosu la brad distributie OE de peste 400e iar la anu vine [poate] cu motoru2 points
-
mai bine te abtineai ca nu ti-a iesit. evident colegul se referea ce tip de motor are, n47 sau b47. toti apreciem uneori o ironie fina, dar ironia presupune un soi de inteligenta....2 points
-
Da se manifesta asupra ambelor , dar efectul este dat de modificarea unghiului de deschidere/inchidere in raport cu pozitia pistonului . Clar ciclul motor se schimba.Cand ai o intarziere a deschiderii/inchiderii supapelor, fata de cea indicata , nimic nu mai e la fel in ciclu . Ciclu schimbat inseamna suprafata pe diagrama diferita, adica putere diferita.2 points
-
Dragi colegi , v-ati gandit ca un lant intins duce la modificarea timingului supapelor si ca efect, a ciclului motor , daca intinderea nu mai poate fi compensata de intinzator ? Poate asta sa duca la pierderi de putere/cuplu ?- evident ca da .2 points
-
@ CatalinP @Cavaliere ok ... o sa incerc sa ignor comentariile sarcastice. "Cum adica" este "asa adica"2 points
-
Va salut ! Dupa un e90 320d si un e60 520d ,a venit momentul sa trec la f10. Am cumparat de 2 saptamani un f10 facelift 2014 ,euro 6,pret achizitie 16000,km 182000 in prezent,carte service pana la 160000 km ,ultima intrare fiind in luna a 3-a 2018. Ce am inteles distributia de pe facelift ar fii imbunatatita,dar eu dupa sarbatorile de iarna vreau sa o schimb preventiv.Chiar astazi urmeaza sa schimb filtrele si uleiul la masina (850lei cu filtre MANN , ULEI BMW,si manopera inclusa). http://thumbs2.imagebam.com/d6/91/64/2a29b61011224534.jpg http://thumbs2.imagebam.com/e4/fe/70/dfa1031011224554.jpg http://thumbs2.imagebam.com/ef/a4/e0/0f3a051011224574.jpg http://thumbs2.imagebam.com/42/1c/fa/ad0f8e1011224604.jpg http://thumbs2.imagebam.com/b2/8d/23/2e8c421011224634.jpg http://thumbs2.imagebam.com/5a/cf/60/736b661011226034.jpg http://thumbs2.imagebam.com/12/22/9b/2dc7a41011226054.jpg1 point
-
Sarcina verticalã maximã a bilei: 75 kg La astea de 75 greutatea maxima a remorcii e de 1300kg.1 point
-
Una e ce vezi tu pe siteuri si alta e cu cat se vinde real o masina. Si pana la urma nu pricep ce e asa dubios in faptul ca ai luat masina acum 3 ani cu 10 mii si acum se vinde cu sub 7 mii. Pai 1 mie pe an e chiar o devalorizare decenta. Faptul ca posesorul are impresia ca daca a ingrijit cat de cat masina ii permite sa o supraevalueze cu 20 % asta e alta poveste. Dar sa fim realisti, sunt niste plastice si la vanzare iti asumi din start pierderea de minim 1 mie pe an . Asta la masini ca asta, ca daca vorbim de masina de 20 de mii azi, peste 3 ani mai iei 14 pe ea optimist deci 2 mii pe an. Asta doar ca o tii in parcare, nu mai pui piese, cauciucuri, asigurari, benzina, etc. Cat despre Audi care a fost 10 mii si peste 3 ani vrei sa iei pe el 9 mii, e utopie stai linistit ca nu exista asa ceva. Azi compara un f30 cu 16 mii, peste 3 ani il dai cu 8 9 mii. E atat de simplu.1 point
-
citeam pe un forum strain de problema termostatelor si acolo zicea cineva ca motoarele n47 nu mai au termostate pe egr. pe realoem, sunt prezentate 3 sisteme de racire a gazelor, primele doua sunt pt automate, a treia pt manuale si într-adevr, nu e nicio piesa numita termostat ca la celelalte. poate sa confirme cineva ca într-adevăr nu exista termostat la egr pt n47 lci? edit: am cautat pe realoem dupa codul piesei (11717787870) si într-adevăr piesa e pt motoarele m57 de pe 325 si 330. deci la 320 lipsesc sa inteleg?1 point
-
1 point
-
Sunt doua tipuri de maner. Unu pentru camera si unul fara camera. La mine a fost cel cu camera cod 51247368753. Uite un Link de unde poti comanda. Daca nici on DE nu pot gasi o piesa de bmw..... https://www.leebmann24.de/taster-heckklappe-2er-3er-4er-5er-x3-51247368753.html1 point
-
Asa, de sĂŁrbĂŁtori, mi-am facut singur un cadou si anume un interior de M3. L-am gasit in UK(evident) la un pret bunicel zic eu, scaunele fiind full electrice cu ĂŽncĂŁlzire si memorii, plus ca arata foarte bune si la aspect, masina donatoare având pânĂŁ ĂŽn 50.000km. Interiorul fiind de UK, ar trebui sĂŁ fac câteva modificĂŁri la ele in special ptr fetele de usi fațĂŁ...ma gândeam sa le opresc pe ale mele(cognac) parca asa se numeste culoarea actuala si in combinatia cu scaunele astea negre, sa dea putin a interior individual.Daca nu imi place, va trebui sĂŁ le retapisez pe ale mele cu piele nappa ptr a se potrivi cu scaunele astea, sau daca as gasi la cineva aceste fețe de usi, ar fi si mai bine. O altĂŁ problemĂŁ ar fi faptul ca masina nu are ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune si as vrea sa-i fac retrofit, deja am cumparat panoul de comandĂŁ ptr activarea ĂŽncĂŁlzirii + acționare perdeluta spate...am.cautat acest modul mai la toate dezmembrarile din tara dar fĂŁrĂŁ succes, ĂŽntr-un sfarsit am gasit in Germania printr-un prieten, dar la un pret destul de ridicat. Stie cineva daca seria 3 vine din fabrica cu acel cablaj pregĂŁtit ptr ĂŽncĂŁlzirea scaunelor, sau trebuie tras separat? Ar mai fi si mutarea senzorului prezenta prezența pasager de pe scaunul din stanga la cel din dreapta, cam asa ceva am inteles ...1 point
-
nu, 318 nu e 2.0d ci e 1.8d Servotronic nu are, Active Steering nici atat, deci cum este asistata electric? e ok sa gresesti dar trebuie sa stii ce vinzi, daca vrei sa vinzi1 point
-
" Adaptation of injection time to engine operating conditions (engine speed, load, temperature)" Nu inseamna nicidecum ce crezi tu . Inseamna injectie variabila in functie de sarcina/turatie . Se intampla de cand exista motoare cu injectie . Ca timingul injectie se face mecanic, hydraulic, electronic , are importanta doar prin prisma eficientei. Nici un motor/calculator din lumea asta nu va compensa probleme distributiei despre care discutam. Deja intram intr-o polemica fara rost si e clar ca nu ai cunostinte in domeniu. Sa zic ca de 34 de ani lucrez cu motoare si le-am mai si studiat 4 ani la liceu in materie de specialitate si inca 4 ani la facultate. I'm out.1 point
-
Eu nu am intrat intr-o polemica cu tine ci am crezut ca ai pus o intrebare si ti-am raspuns. Acum ai pus alta -o sa-ti raspund . Modificarea puterii prin soft se face in principal prin modificarea avansului la injectie si prin marirea presiunii pe turbo , consecutiv. Modificarea avansului , in anumite limite desigur, duce singur la o crestere/scadere a puterii - depinde in ce sens se face. Poti sa studiezi putin motoarele termice ca sa te convingi. Legat de subiectul discutiei, calculatorul motor nu corecteaza intinderea lanului pt ca nu are cum sa stie si nici cum sa o faca . Chiar daca ar stii , nu exista un sistem de variable timming la motorul asta. calculatorul nu compenseaza pt defecte ale sistemului de distributie, supraalimentare etc . Poti sa te gandesti la un actuator sau debitmetru defect si vezi ca motorul nu are putere iar calculatorul nu are ce sa faca. Tot la subiect , daca studiezi putin diagrama indicata de functionare a motorului in 4T , in coordonate presiune/volum , o sa vezi ca aria diagramei(adica puterea motorului) , depinde de momentele in care valvele se deschid/inchid . Deci o modificare a timingului duce la modificarea ariei, respectiv a puterii - asta pentru ca aspiratia se schimba, gazele arse nu se mai evacueaza normal , baleerea e deficitara , presiunea amestecului in momentul injectiei , se schimba.1 point
-
Nu, nu poate @cavaliere - urmareste ce am spus initial "un lant intins duce la modificarea timingului supapelor si ca efect, a ciclului motor , daca intinderea nu mai poate fi compensata de intinzator " Banuiesc ca stii ca intinzatorul e una din piesele care duce la intinderea lantului - adica functionarea proasta a sa. Si e tot odata una din piesele schimbate in cazul inlocuirii distributiei.1 point
-
Am schimbat acum 2 zile distributia la e90 lci 2010.N47. Eu unul recomand procedura, desi dimieata la rece nu se auzea nimic. Lantul era foarte larg. Ca si idee, degetul mic aproape intra intre lant si pinion. S-a simtit si schimbarea, motorul merge mai rorund, consum mai mic, cuplu mai putrnic, plus ca nu mai am nici o grija.1 point
-
Razvanelll, ai aberat saptamana trecuta, ti-am dat un raspuns fin si delicat....nu te-ai prins, nu te-ai oprit...ai insistat in prostia ta, apoi am vazut ca nu meriti oboseala de a-ti raspunde atunci si de a mentine topicul sus cu discutii de doi lei... Acum, fiindca voi da un celebru "up", iti voi si raspunde la ce ai intrebat. O sa-ti raspund printr-o zicala, fina si incompleta.....cred ca macar atat poti pricepe, chiar si tu: "Cainele moare de drum lung si ........ de grija altuia"! Rugaminte: nu te mai ingrijora pentru mine si traieste-ti viata linistit si frumos in dreptul tau! Oricat as pierde si orice as alege eu sa fac, imi asum! Multumesc Stima Era sa uit: 31900euro up(s-au implinit 10mii in jos )1 point
-
) e simplu, ca la tv, doar ca acolo ai telecomanda iar aici mouse......daca te-ai saturat, nu mai intra pe topic, nu e greu... cat despre pierdere...asta e...nu toti stim sa vindem masini asa ca voi...) bine ca nu traiesc din asta....eram copt ) bafta1 point
-
L-am urmarit pe Buhnici mai pe la inceputuri, in revieurile lui ar vinde si cartofi gradinarului, review-ul e practic o reclama mai lunga decat la TV. Niciodata nu a spus nimic de rau de o masina, desi a testat si cateva coji care clar aveau parti proaste iar cand si-a facut casa mai avea un pic sa faca reclama si soarele care batea pe ea daca i-ar fi iesit ceva. Nu se poate compara continutul lui cu ce fac bloggeri consacrati de afara, un strain daca pune mana pe un telefon prost o spune, cand se urca intr-o masina care in care stai cu genunchii la gura la fel, la noi spui doar ce aproba cel care ti-a platit un review1 point
-
Daca reusesti sa reproduci zgomotul cu masina pe rampa si nu iti dai seama de unde, ia o teava scurta (cat sa ajumgi cu ea de la ureche sub aripa sau pe la brate..) de vreo 20mm diametru (preferabil din metal..) si asculta prin ea in toate imbinarile/zonele posibile. Teava pe post de stetoscop, daca vrei.0 points
-
Ai schimbat si bucsa asta? https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/SUSPEN-Rear_Ball_Joint_Replacement/SUSPEN-Rear_Ball_Joint_Replacement.htm Link de origine: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=11343150 points
-
Multe vorbe. Tineti-o pe a voastra. Uitati-va la 5m in fata, nu cumva sa luati binoclu sa va uitati la 360grade. Drumuri sigure!-1 points
-
Exact 55.000 km la mine din 2.01 18 Harss harss face distributia si nu stiu ce mortii masii nu se mai rupe lantu ,patina.... odata sau ce o fi pe acolo.. am 3 motoare n47 / 177cp de rezervĂŁ Dedicatie speciala pentru ĂŁla CARE MĂ FĂCEA ,,PROST,, PE AICEA ! Eu am luat motoarele sa fie de de rezerva acolo in caz de ceva-1 points
-
Nu se auzea lantul zornaind in nici o tura/turatie cu asa joc de grosimea unui deget!? (Banuiesc ca jocul s-a observat dupa fixarea calelor..) Nu ai facut nici o inregistrare audio/video cu zgomotul dinainte sa inteleaga si altii daca e cazul sau nu sa il schimbe? Multumim de raport.-1 points
-
Pentru consum minim si cuplu maxim se recomanda schimbarea distributiei la fiecare revizie.-1 points
-
Sau daca nu faci kilometrii necesari, macar 1 data pe an ca sa fie proaspata.-1 points
-
Moderatorii :cigar: chiar au dreptate ca trebuie curatat um topic atat de lung de comentarii prea ironice/acide. :worthy: :hunter: Inclusiv comentariu meu.-1 points
-
Incearca, dar zau ca puterea/cuplul motorului nu se modifica dupa ce iti schimba lantul distributiei, indiferent de cat de sarcastic ti se pare.-1 points
-
Intinderea se manifesta atat asupra supapelor de admisie, cat si de evacuare, deci nu, evident ca nu duce la nicio pierdere de nimic sesizabil in mers. Doar placebo.-1 points
-
Ok, d-aia e bine sa fie schimbata la fiecare revizie...-1 points
-
Calculatorul masinii crezi ca poate compensa timingul neregulat dat de lant/intinzatoare adica aproape aceiasip putere.-1 points
-
Astea-s masini sau prastii ? Daca e asa de mare nebunia cu distributa la 2k cc, atunci 6L 3k-cc si s-a terminat cu problema!!!-1 points
-
Ce te face sa crezi ca eu nu am citit sa inteleg ce vrei sa spui? Hai sa iti pun alta intrebare.. Cum se face ca se poate mari puterea unui motor DOAR reinstaland un alt program in ECU? ... Chiar daca lantul e uzat sau intinzatoarele sunt slabite. Nu spune ca nu este aceiasi situatie pentru ca e vorba de ideea generala de putere data de motor. (Punem doar intrebare simpla cat se poate de simpla .. ) (..am zis mai sus ca trebuie sa treaca moderatorii pe aici.) PS. Nu mai continui contrazicerea.-1 points
-
Cam neputincios motorul asta N47.. Uite ce scrie in manualul motorului N47: "Fuel system Fuel injection The N47 engine is equipped with high- pressure fuel injection with common rail pressure accumulator. The common rail has the following advantages: • Optimum fuel preparation for each individual cylinder • Adaptation of injection time to engine operating conditions (engine speed, load, temperature) • Cylinder-selective injection correction in response to load change (the injection time can be corrected by post-injection, extending or shortening the time during the induction stroke) • Cylinder-selective switch-off possible • Diagnostics of each individual injector is possible. Common rail injection offers these advantages due to the fact that all cylinders are supplied with fuel independently of each other." Sau or minti nemtii..? Sau poate e nevoie sa revii pe ideea accentuata in rosu.. (..oare te gandeai la alt motor si ai bagat de seama ca N47 nu are..)-1 points
-
Am zis eu ca te gandeai la alt motor si ai vrut sa te faci crezut ca ECU motorului nu poate prelungi injectia/aprinderea, bla-bla-bla (COMPENSAND) intarzierea data in pierderile MECANICE date de jocul creat in uzura lantului.. (bla-bla -bla) cine zice ca nu te crede..(?) doar ca NU SE SIMTE, cum ziceau si altii mai sus si sunt, trebuie sa fiu de accord cu ei... Doar ca tu ai impins lucrurile la extrem si m-ai facut sa caut manualul motorului.. "Ca timingul injectie se face mecanic, hydraulic, electronic , are importanta doar prin prisma eficientei." Serios? Nu se intampla sa compenseze si altceva? Ma indoiesc.-1 points
-
Pai pe alea le pastreaza, nu stii tu. Cand esti mafiot iti permiti 3 motoare in debara si inca 2000 euro sa repari motorul al 4 Lea de pe cazanul defect. ))-1 points
-
@ deeJayOg - ce treaba are "fortarea" motorului cu faptl ca BMW a proiectat si implementat prost componentele distributiei ? In ce mod cuplul marit spre exemplu, duce la intinderea lantului, distrugerea patinelor si a intinzatorului ? Lantul ala trebuie sa suporte aceeasi misiune , sa invinga rezistenta arcului supapei ca sa o deschida. Hai sa nu mai cautam scuze puerile si sa acceptam defetist ca distributia a devenit "consumabil" . Nu - e greseala toatala a BMW, si trebuie sa raspunda pt ea. Daca nu era, nu se apucau sa modifice reperele distributie. Pacat ca nu ne putem comporta ca americanii, adica - action class lawsuit pt orice problema importanta.-1 points
-
-1 points
-
Cum adica consum mai mic si cuplu mai puternic? ))-2 points
-
Consider aberanta ideea cum ca uzura lantului afecteaza puterea motorului, in conditiile in care ai intinzatoare. Asta ar insemna ca orice masina sa isi piarda din putere cand se lasa lantul cativa mm dupa 300 de mii de km. Evident ca e efect placebo.-2 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00