Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/30/18 in all areas
-
Probabil ca acea mizerie era de vina, amortizoarele si flansele s noi, multumesc tuturor colegilor pt ajutor, va urez La multi ani si un an nou plin de impliniri!!! Si pe calinus il astept la Giurgiu la un vin fiert! Multumesc!4 points
-
Sa fii sanatos sa te bucuri de masina, iarna pe frig si umezeala scartiiala e la moda, la toate modelele, nu le mai bagati serios in seama.3 points
-
asta iti arata ca masina din germania , fie ea si de la reprezentanta este un mit. Eu am luat de la bmw premium si mi s-a stricat dupa 15 zile, m-a lasat in drum si am luat-o pe platforma, si reparatia a durat o luna si ceva...3 points
-
Bravo calinus, esti tare, am aplicat cu o ora inainte sa ti citesc mesajul, nu mai face, am dat pe tija chiar sub acea protectie de praf, de unde a curs si multa mizerie, praf etc2 points
-
Exact premium insemna un produs fabricat de o companie cu renume care fix pe calitate cere pretul . Asa defineste Bmw : ''Pentru noi, calitatea nu este doar o promisiune, ci este ºi un principiu de bazã. Un automobil rulat BMW Premium Selection nu este mai vechi de 5 ani ºi nu a parcurs mai mult de 120.000 km. De asemenea, automobilele rulate sunt supuse verificãrilor riguroase complete, la 360°. Doar acele automobile care respectã standarde predefinite primesc certificarea BMW. Automobilele Premium Selection sunt disponibile exclusiv la partenerii BMW Premium Selection, astfel Încât calitatea este o garanÞie fermã. Vino sã vezi cu ochii tãi!'' asadar daca eu cumpar o pereche de bocanci Mammut sau North Face, decid sa platesc un pret mult peste medie in schimbul calitatii premium, adica sa nu imi fie frig in ei sau sa nu iau apa . Daca ma duc la smansar si cumpar o masina cu din 2005 full , fara piele, unic propietar, ma astept sa sufle vantul pe la oglini dupa 120 km/ora, altfel...o masina cu pert de 65k euro noua, cu revizii in reprezentnta, cara a trecut de niste filte inainte de vanzare..sa ceara service la fiecare 3 luni...e cel putin dezamagitor.2 points
-
Bimmer, te salut si pe tine si la multi ani, daca am retinut eu bine, du wonst in Deutschland, ich wunche dich, Alles Gute und ein glucklihes neues Jajr! Jahr, scuze1 point
-
Eu mi-am spus pĂŁrerea mea fĂŁrĂŁ sa atac pe cineva sau sa jignesc , ĂŽnsĂŁ “tonul” folosit de tine in ĂŽntrebarea pe care mi-o adresezi , nu ĂŽmi place , și de-asta nici nu ĂŽți voi RĂŁspunde . La revedere ! Am schimbat-o datoritĂŁ service-urilor și a tot știutorilor care toatĂŁ ziua vorbeau și postau distribuția schimbate ! Eu prin comentariul meu (pĂŁrerea mea) nu am vrut decât sa le transmit celor cu N47 și care se afla in situația in care am fost eu acum 1 An , sa le transmit sa nu mai plece urechea la toți meseriașii , atâta tot . Sunt videoclipuri pe YOU-Tube care ĂŽți aratĂŁ clar sunetul unei distribuția uzate ce trebuie schimbate , dacĂŁ ai sunetul respectiv o schimbi, dacĂŁ nu .. nu o schimbi și gata . Dar acum sa ajuns la o Nebunie ĂŽncât orice rahat de zgomot lumea ĂŽncepe sa creadĂŁ ca zgomotul este din cauza Distribuției .1 point
-
Din pacate nu inseamna fiabil, desi ar cam trebui. Diferenta dintre masinile premium si cele care costa la jumate fata de ele a scazut destul de mult in ultimii ani, atat la nivel de echipari cat si la performante. Da, sunt niste materiale mai bune, un comportament rutier ceva mai bun, dar dupa parerea mea nu ceva care sa justifice pretul. Mai ales cand solutiile tehnice sunt (voit sau nu) facute sa crape dupa iesirea din garantie. Da, sunt norme de poluare care trebuie respectate, si alte mizerii care duc la scaderea durabilitatii (de la vopseaua bazata pe apa la scoaterea plumbului din amestecul de cositor de la lipituri). Dar sunt si chestii nejustificate - piese de plastic in transmisie, toate plasticele facute sa 'expire' prin motor, faruri la care cand se ard led-urile trebuie inlocuit tot farul si asa mai departe. E economia de consum - care in vest functioneaza datorita nivelului de trai mai ridicat. La noi nu prea functioneaza si atunci ramanem cu bagatul de bani in masini sh ..1 point
-
1 point
-
Mai e si Bogdan (de la Victoriei) care e serios si cu preturi corecte.1 point
-
dupa cum spunea si LYM, florea2 a dat definitia lui premium selection... nomenclatura gasita de ei tocmai pt a impinge clientul sa cumpere. "premium" este un adjectiv a lui "selection"...chipurile o selectie atent facuta pt parcul lor de masini sh. cat despre a vorbi de o marca auto premium, raman la parerea mea ca autoturism premium nu inseamna nicicum si fiabil, desi ar fi de dorit. cu cat masina este mai coplexa, sansele in a avea o problema tehnica sunt mai mari, iar asta e axioma. producatorii se straduiesc ca integrarea unor tehnologii de ultima ora sa nu dea si rateuri majore..insa la peste 2.5mil de masini vandute anual, lista de probleme tehnice aparute, are kilometri. ca tot se vorbea de anii '90..numai daca ne gandim cat s-au inasprit normele de poluare si cate gaselnite au fost necesare pt a face fata ca producator acestui fapt. problema scaderii consumului de combustibil. transmisiile. electronica necesara azi. este nedrept a se face comparatie cu masinile de acum 20-30 de ani si sa spui ca cele actuale nu sunt fiabile.1 point
-
nu e vorba de ghinioane musai ,multi care au probleme asemantoare NU mai au timp sa se planga pe forumu-ri ,bmw premium inseamna ca trebe sa ai buzunare premium ptr. intretinere1 point
-
Am schimbat și eu distribuția la al meu e90 LCI 2011 , 320dED 163hp 380NM , motor N47T , varianta derivata din cel de 184hp. Mașina la momentul schimbului de distribuție avea 179.000 km REALI , și va pot spune ca distribuția era impecabila , adicĂŁ nu se fĂŁcea diferența ĂŽntre cea veche și cea noua , nu avea uzura deloc vizibila . Din cauza asta am ajuns la pĂŁrerea ca NU exista o problema reala la acest motor N47, sau cel puțin nu este la nivelul la care este prezentatĂŁ problema . Eu cred ca adevarata problema a fost la primul N47, adicĂŁ cele dintre anii 2007-2009, dar chiar și aici nu este draqul chiar așa negru . Un N47 utilizat și servisat cum trebuie , nu are nevoie de schimb distribuție cel puțin pana la 300-400.000km. Adevarata problema nu este motorul , ci km dați ĂŽnapoi cu nemiluita , sĂŁracĂŁ mașina se vinde in DE cu 400-500.000 km și o cumpara romanul in RO cu 150.000 km “reali” ) . Am vĂŁzut cazuri in care F10 vândut in Olanda cu 670.000km , da, ați citit corect, N47 cu 670.000km , iar in RO era pus la vânzare cu 140.000km , deci au fost dați ĂŽnapoi 530.000km ) . DacĂŁ aveți km reali și sunteți convinși de lucrul asta, nu mai ĂŽmbogĂŁțiți service-urile , sunt destule care sau ĂŽmbogĂŁțit pe baza acestei nebunii cu distribuția . SĂŁrbĂŁtori Fericite !1 point
-
Nu am de ce sa ma supar atata timp cat ai dreptate si vorbesti frumos, nu stiu de ce imi da impresia de greseala cand vad "dea" impreunat, parca ma doare ochiul. Mersi frumos de observatie!1 point
-
nu mi-o luati in nume de rau dar ma doare tare cand vad limba romana grav atacata, pana la urma pe acest forum mai si invatam cate ceva. este verbul a da - sa iti dea. cratima nu are ce cauta. multumesc si nu te supara te rog dar am vazut ca insisti cu greseala asta si in alte postari.1 point
-
Pai trebuie sa vada in primul rand daca ii merge webasto. Porneste-l pe direct dimineata din meniu, sau programeaza-l la anumita ora. Rezervorul trebuie sa-l ai plin, sau oricum peste jumate. Daca din meniu iti porneste, atunci schimba bateriile telecomenzii.1 point
-
Vezi? Saracul animal nu te'a putut auzi din cauza mergi cu electrica ) Daca mergeai cu deasel dpf egr off te simtea dupa miros intai1 point
-
Nu e slaba, este doar o masina cu minim 250 k km rulati care necesita schimbarea diverselor piese. De noua a costat 80 de mii, iar noi vrem sa mearga fara un leu bagat 20 de ani, dupa ce o cumperi cu 10 mii sh. Nu e lipsa de logica aici?1 point
-
Cine a desfacut motorul nu a verificat daca nu cumva exista joc in pinioane? Zgomotul asta imi suna foarte cunoscut, din pacate.... Succes la rezolvarea problemei! Daca nu cerem prea mult, sa ne spui daca am avut dreptate sau nu si modul ales de a rezolva.1 point
-
nu! daca nu ai bani sa faci treaba cum trebuie de la cap la coada, atunci nu te mai apuca si lasa-o asa cum e de fabrica!0 points
-
"Am tras cablu suplimentar de la luminile de la numere, pentru Led" alea sunt improvizatii, cine te a invatat sa faci asa ceva, te a invatat prost. fa instalatia ca si la LCI si monteaza modul FRM3, codeaza l si atunci lumini vor functiona corect ca si la un LCI de fabrica.0 points
-
Scriu de la munca, omule! Am incercat sa prind cat mai repede tot ce vreau sa spun, scuza- ma atunci, daca nu intelegi, nu pentru tine era adresat mesajul oricum. P.S scuza-ma daca te incurca virgulele prea multe..-1 points
-
Are cineva link de la ultima versiune Carly? Sent from my SM-G930F using Tapatalk-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00