Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/04/19 in all areas

  1. raspunsul corect este ca la seria 5 exista piele pe bord doar in combinatie cu piele Individual pe scaune sau exista un carton(imitatie de piele) numit sensatec, chiar si in combinatia cu piele dakota sau nappa. apoi, daca ai tapiseria scaunelor din piele dakota sau nappa esti obligat sa ai una din urmatoarele linii de design: sport, luxury sau M, tapiseria din piele obligand la selectarea uneia din cele 3 linii. in continuare, daca selectezi luxury(indiferent ce model de piele ai ales anterior-dakota sau nappa), te obliga sa selectezi si bordul acoperit in sensatec). daca selectezi linia de echipare sport sau M, nu te obliga la sensatec pe bord(indiferent daca pielea pe scaune este dakota sau nappa) insa poti sa o selectezi tu apoi. daca vrei piele Individual, aceasta nu poate fi pusa decat in combinatie cu pachet M si doar atunci ai piele adevarata pe bord si nu sensatec. Nu exista o alta varianta de raspuns la intrebarea ta decat ceea ce ti-am scris eu mai sus. acum nu imi dau seama daca tu vrei sa configurezi o masina sau cauti un sh si pt a ti se usura munca(vrand sa ai si piele pe bord) vrei sa stii combinatiile de tapiserii si bord. problema este ca la o masina comandata de altul, poti avea piele pe scaune si sensatec pe bord aprope in orice combinatie. daca totusi vrei piele pe bord si nu te multumeste sensatec, exista doar combinatia de optionale exprimata mai sus: tapiserie individual, pachet M si bord in piele adevarata(nu sensatec)
    4 points
  2. Nu poti face un retrofit pe sfert. Ori il faci cap coada ca la carte, ori te lasi pagubas. Sa realizezi trecerea de la halogen la xenon adaptiv, implica foarte multe piese: faruri, fire, modul de lumini, codare, bloc de lumini, spalatoare de faruri etc. Daca nu vrei sa te complici prea tare pui farurile astea cu becuri halogen pe ele. Nu stiu, sincer, ce si cum va fi lumina, dar vei avea lupe. Dar in mod normal, ori faci retrofit cum trebuie, ori renunti.
    3 points
  3. Deja s-a deviat de la subiect si v-as ruga sa va opriti. Masina e la vanzare, cer 9.900 euro pe ea. Nu mai comentati aiurea in tramvai, doar ca sa va bagati in seama. Masina face banii astia, orice cunoscator stie asta. Ca piata e suprasaturata si ca nu prea sunt multi interesati, e partea a doua. E alegerea mea daca o tin doi ani la vanzare sau daca o dau la pret de cazan. Nu am vazut in ultimul an o masina similara la vanzare, pe OLX sau Autovit. Si aici ma refer la km, an, dotari. Daca aveti exemple cu 7-8k, chiar va rog sa le postati. Daca nu, sariti peste acest topic. Multumesc.
    2 points
  4. Nu se supara nimeni. Stiu si eu ca piata SH e suprasaturata, si ca se cauta masini ieftine. Vad si eu care e pretul din piata, dar si ce masini se vand. Un 123d care e pus la vanzare la 7-8k are dublu km, si 1-3 ani mai multi, si dotari mai putine. Prefer sa mai pierd 2k, si sa ma mai bucur un an de ea, decat sa o dau la pret de cazan. Seara buna!
    2 points
  5. DVD 1 - West Europe DOWNLOAD Andorra, Belgium, Denmark, Germany, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Austria, Portugal (incl. Madeira), San Marino, Switzerland, Slovenia, Spain (incl. Canary Isles), Czech Republic, Vatican City DVD 2 - East Europe DOWNLOAD Bulgaria, Denmark, Germany, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Latvia, Liechtenstein, Lighuania, Norway, Austria, POLAND, Romania, Russia, San Marino, Sweden, Switzerland, Slowak Republik, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Vatican City, Belarus Masini Compatibile: 3-series e46 (2000-2005) 5-series e39 (2000-2003) X3 e83 (2004-up) X5 e53 (2000-2006) 7-series e38/ Z4 e85/e86 (2003-2008)
    1 point
  6. Da, am uitat cat de “experti” sunt toti pe forumuri, nu am mai facut asta de cand aveam Honda, acum 7-8 ani. Dar acolo parca nu le stiau toti pe toate, ca aici... Gandire de romanas... “doar e seria 3, bre”. E plina piata de 123d, dar n-am vazut eu. Nu vand M, dar nici nu vand cea mai comuna motorizare. Stiu ce vand, e simplu. Vrei 250 cp, consum decent si impozit mic, atunci poate e masina pe care o cauti. Vrei un 320d, cel de care vorbesti, sa fii sanatos. Gasesti sute la vanzare, nu e o problema. Masina din topic, noua, a costat mai mult ca un e90 lci 320d nou. Are aproape 8 ani si 106k km. Nu inteleg de cand valoreaza ca un 320d de 9-10 ani, cu 200k km. Oricum nu ma adresez tie sau altora ca tine, nu inteleg de ce nu pricepi si tot continui... tot 9.900 cer pe ea :-)
    1 point
  7. Pot sa il schimb eu dar sunt din bihor e departe dar sa stii ca ai ceva cheltuiala cu schimbarea asta in ideea ca e facuta fara sa iti dai seama ca a fost schimbat
    1 point
  8. Nu va vedeti voi de treaba, mai bine? Cer cat vreau pe masina, fara sa va dau explicatii. Si unde naiba e plina piata de 123d, cand pe OLX si Autovit sunt 10-15 masini, in total?! Si alea cazane majoritatea, 250k km, aduse din Germania de samsari. Daca masina scade sub 8k, nu pierd, pentru ca o mai folosesc inca un an. Doar nu crezi ca o tin in parcare, si astept sa treaca timpul, ca se se deprecieze? Bai, de oameni ca voi are nevoie tara asta... Experti peste tot.
    1 point
  9. Asta cu "nu ma grabesc" este asa sa ne aflam in treaba, cand o sa scazi pretul la 8.000 o sa iti dai seama ca mai bine te grabeai sa o vinzi.
    1 point
  10. Eu nu cred ca este piesa aia. Se numeste comutator de nivel si nu seamana deloc cu pluta din interiorul vasului. Cred ca vasul de expansiune este capsulat, sper sa nu vorbesc prostii.
    1 point
  11. Iti sugerez sa folosesti TIS-ul (link de exemplu) ca sa afli toate conexiunile cablurilor groase de la baterie.. Foloseste VINul masinii tale. O problema intermitent electrica e cel mai greu de gasit.
    1 point
  12. corect! pentru LCi, el a postat niste faruri nLCI, la care se pot folosi becuri H7 cu adaptoare. Daca nu, direct de LCI cu halogen.
    1 point
  13. E mult mai ok 123d ĂŽn comparație cu 120d. Chiar dacĂŁ ĂŽi faci stage 1 la 120d, nu o poți compara cu 123d, totuși e bi-turbo. Ca probleme distribuția (se schimbĂŁ) și turbo mic, cum a zis și colegul de mai sus, dar sĂŁ ai ĂŽn vedere cĂŁ trebuiesc schimbate ambele când picĂŁ una. MeritĂŁ diferența de bani, e altĂŁ mașinĂŁ. Ăn plus, poți face și la asta stage 1 dupĂŁ ce te plictisești, undeva la 240-250 cai. AltĂŁ senzație.
    1 point
  14. Rezolvare:recalibrare senzor unghi directie din volan
    1 point
  15. Parerea ta. Ingrijita ma refer mecanic , ultei , filtre , articulatii , discuri , placute , ulei in cutie , in diferentiale etc ( toate cele sa functioneze in parametrii ca masina ). NU obisnuiesc sa VOPSESC elemente de caroserie sau de interior. Masina are o varsta , un nr de km , deci si un aspect de uzura exterior-interior. Imi pare rau ca pentru tine , calitatea unei masini ingrijite si intretinute sta in imbracarea unui volan in piele , vopsirea unei bari si un detailing la interior cu vopsire pielii (probabil investitie de 300-400 EUR). In alta ordine de idei , nu am timp sa ma ocup de stilizarea masinii pentru vanzare si nici nu doresc sa induc pe nimeni in eroare cu o masina impecabila estetic , cand ea nu este. Pretul este negociabil , cine este real interesat , garantez ca va fi multumit de intelegerea pe care o facem (ca sa o faca el impecabila , daca doreste). Probabil te induce poza in eroare din cum bate lumina din acea parte , bara fata are nici mici urme de pietricele(ca si capota dealtfel) , nu altceva. Nu am spus ca masina este IMPECABILA , am precizat ca are mici defecte estetice , am si enumerat ce am facut la ea (mecanic). Imi pare rau ca asta cauta anumiti oameni , o masina pregatita de vanzare , sa luceasca si sa fie impecabila , desii probabil are 300-400k km si 10-12 ani vechime. Din pacate , in general , cele care arata IMPECABIL si sunt pregatite de vanzare , nu prea sunt ok pe partea mecanica. Stii vorba aia , la cat de bine arata , ii ia ochii clientului. In alta ordine de idei , pretul este negociabil , masina merge FOARTE BINE , cutia schimba perfect , mecanic este pusa la punct , fara a necesita vreo investitie in viitorul apropiat. Imi pare rau daca este un impediment in achizitionarea unei masini din aceasta gama (nu o masina tocmai ieftina de intretinut piese / impozit / consum) faptul ca necesite o bara vopsita , sau un volan imbracat in piele nou. Fiecare se ghideaza dupa propriile sale idei si principii. Rugamintea mea este sa nu poluam topicul. MASINA NU ESTE IMPECABILA ESTETIC , NU AM MENTIONAT NICIODATA ACEST LUCRU , BA CHIAR DIN CONTRA , AM MENTIONAT CA PREZINTA MICI IMPERFECTIUNI. MASINA ESTE IMPECABILA TEHNIC , FUNCTIONEAZA IMPECABIL (MOTOR,CUTIE,ARTICULATII). Scuzati literele mari , dar am scris pentru eventualii viitori comentatori , care or sa comenteze la fel ca cei de mai sus si sa evit viitoare posibile polemici. Toate bune
    1 point
  16. E clar o ''eroare de tastatura'' din moment ce-am folosit forma corecta de 2 ori cateva randuri mai jos, nu crezi? Stiu ca ti-ai dat seama, dar era important sa gasesti o greseala. Good job! Am inceput prin a spune ca e o parere personala. Nu-mi iau BMW ca sa vada lumea ca am BMW. Din exterior, nu se vede ce optiuni ai, deci daca vrei sa-ti impresionezi vecinii, by all means, ia-ti un BMW chel. Imi iau BMW pt ca imi place si vreau sa ma bucur de tot ce ofera. Orice optiune aduce un plus de comfort si pentru mine conteaza ENORM cum ma simt eu la volan, nu ce se vede din afara. Care e logica ta? De ce ai vrea un BMW chel vs o alta marca f dotata? Nu, nu ma pune pe ganduri niciun topic cu peripetii din service-uri. Se considera ca esti ''bazat'' daca iti permiti sa-ti repari masina?? N-am stiut. Din nou, daca stai cu frica sa nu ti se strice ceva la masina, ia-ti un logan sau o bicicleta.
    1 point
  17. In halul in care e bara fata eu as repara masina pt mine nu pt vanzare. Se vede ca e de mult timp in starea aia. Eu sunt de acord cu alex, masina nu arata deloc ca una ingrijita. Mai nou lumea se scuza mereu ca nu e pregatita de vanzare cand se gasesc mai multe defecte, eu sincer mai bine o prefer pregatita de vanzare daca asta inseamna repararea defectelor. Si apropo, da masina are 11-12 ani dar si tu vrei 9000 pe ea, asa ca nu venii ca si scuza ca e veche si de aici uzura.
    1 point
  18. in 99,99% din timp tin FLA dezactivat....deci o vad inutila optiunea, dar nici eu n-as sta linistit sa stiu ca e ceva de pe masina ce nu merge. doar pentru asta as repara defectul )
    1 point
  19. Parerea ta. Dar sincer nu vad rostul postarii tale , doar pentru conversatie ? Intradevar bara prezinta zgarieturi de la pietricele si pielea si volanul sunt tocite , fix cum se vede si in poze. Nu este o masina PREGATITA de vanzare , cu piele vopsita si volan imbracat proaspat. O masina de 10-11 ani vechime cu 300k km , prezinta urme de uzura. Pentru tine , probabil conteaza mai mult un volan imbracat si o piele vopsita decat o masina cinstita , fara vicii , care merge foarte bine (cutie,motor). Toate bune
    1 point
  20. De multe ori ma intreb, cine cumpara o astfel de masina ful de full, unicat si IMPECABILA an 2032 dar ea este 2012? Unul normal la cap nu face deal cu un astfel de aarroman.
    1 point
  21. Orice masina sh e unicat, imposibil sa gasesti 2 identice ca uzura, dotari, zgarieturi, etc. Legat de "Numai exista alte optiun sa se poata pune pe masina asta. Pret de noua 165.000.", nu ai gasit locul potrivit in care sa mentionezi asta, pe autovit merge, aici nu. Bafta la vanzare! Sfat: pune-i niste presuri originale!
    1 point
  22. Exact premium insemna un produs fabricat de o companie cu renume care fix pe calitate cere pretul . Asa defineste Bmw : ''Pentru noi, calitatea nu este doar o promisiune, ci este ºi un principiu de bazã. Un automobil rulat BMW Premium Selection nu este mai vechi de 5 ani ºi nu a parcurs mai mult de 120.000 km. De asemenea, automobilele rulate sunt supuse verificãrilor riguroase complete, la 360°. Doar acele automobile care respectã standarde predefinite primesc certificarea BMW. Automobilele Premium Selection sunt disponibile exclusiv la partenerii BMW Premium Selection, astfel Încât calitatea este o garanÞie fermã. Vino sã vezi cu ochii tãi!'' asadar daca eu cumpar o pereche de bocanci Mammut sau North Face, decid sa platesc un pret mult peste medie in schimbul calitatii premium, adica sa nu imi fie frig in ei sau sa nu iau apa . Daca ma duc la smansar si cumpar o masina cu din 2005 full , fara piele, unic propietar, ma astept sa sufle vantul pe la oglini dupa 120 km/ora, altfel...o masina cu pert de 65k euro noua, cu revizii in reprezentnta, cara a trecut de niste filte inainte de vanzare..sa ceara service la fiecare 3 luni...e cel putin dezamagitor.
    1 point
  23. 640d unicat - 165k euro nou. ...și asta te-ai gândit sĂŁ o "zici" pe un forum BMW...?
    1 point
  24. Hello all, Rasfoind forum-ul, si acesta si internationale in timpul "cercetarii" despre E39 care urma sa-l iau, am observat ca foarte multi blameaza motorizarea de 2.0 diesel pe pe seria 5 E39, fara merit dupa parerea mea. Pana am condus un 520d aveam prejudecati nejustificate asupra modelului fix din motivul acesta si s-au spulberat imediat ce am mers cu el. M-am gandit sa contribui si eu cu niste ganduri care sper sa ajute pe altii care se afla in pragul cumpararii unui E39 diesel dar nu stiu ce motorizare e potrivita pentru ei. Nu toti posesorii de 520d sunt "pasionati" si isi fac prezenta simtita pe forum, chiar invers probabil motorizarile mai slabe sunt cumparate de cei care au nevoie de o masina buna si atat, nu sunt neaparat fani bmw. Din motivul asta cred ca este denigrata motorizarea, pentru ca parerile in general vin de la pasionati. In introducere as vrea sa zic ca iubesc 530d-ul si nu am absolut nimic impotriva lui sau a 525d, intentia mea e sa "pictez" o imagine cat mai realista si a motorizarii de 2.0 intr-un mod cat mai obiectiv. Daca situatia mea ar fi alta si as putea avea doar o singura masina (si mi-as permite costurile extra) cu siguranta as lua un 530d, fara sa clipesc. E o masina excelenta care combina sportivitatea cu consumul redus si toate celelalte calitati ale excelentului Seria 5 E39. As face alegerea in special pentru ca imi place sa "fuga" o masina si as fi dispus sa platesc mai mult pentru asta. Din fericire, nu toti oamenii au nevoie de sportivitatea care o ofera 530d, prioritatile fiecaruia difera iar parerea mea este ca majoritatea romanilor potential interesati de un 5 diesel cauta in special consumul mic combinat cu confortul si calitatile rutiere ale unui bmw. Si atunci vine intrebarea, pentru acesti oameni, chiar merita sa plateasca mai mult ? Cat timp vor folosi cu adevarat la maxim posibilitatile unui 530d ? Haidem sa vedem. Cat timp folosesti caii in plus - depasiri periculoase - viteza foarte mare (200+) - "rafuieli" de semafor - un ocazional drum virajat in concediu Inafara de cazurile astea, se merge linistit sau cu viteza putin peste cea legala iar in orase ce sa mai vorbim, lucrurile sunt clare. Iar mare parte din posesori folosesc masinile preponderent in oras, fie ca ne place sa recunoastem sau nu. Sa luam atunci fiecare caz in parte. - depasiri periculoase : cand vine tir-ul de pe contrasens chiar ai nevoie de putere in plus. Dar oare nu e mai bine sa mai astepti putin si sa faci depasirea in siguranta ? E chiar asa important, te grabesti asa tare ? Cred ca majoritatea ar astepta decat sa faca depasiri cu mare risc, si atunci nu prea mai ai nevoie de puterea in plus - viteza foarte mare (200+) : unde ? nu spun ca nu se poate atinge in romania 200 si chiar merge suficient de mult, dar care este siguranta ? care sunt riscurile la care te supui pe drumurile noastre indoielnice ? Pericolele neprevazute (arhiplin la noi, de la vaci si carute pana la gropi nesemnalizate), politia "vigilenta" sunt iar motive in plus ca sa nu sari calul prea tare cu viteza. Nu avem autostrazi suficiente cat sa justifice si chiar daca am avea ar fi iar politia calare pe ele, acelasi lucru se aplica si pentru strainatate unde ustura si mai tare amenzile. Iar ca sa mergi doar pe portiunile nelimitate din Germania nu cred ca iti iei masina. Totul pentru ce, 30 minute economie de timp ? In general nu sunt orase cu mai mult de 20km intre ele in Romania, chiar salvezi asa mult timp ?Ce vreau sa spun este ca da, este frumos sa mergi uneori tare, insa nu o vei face des si in nici un caz mult peste 200 viteza la care ajunge si 520d la urma urmei. - "rafuieli" de semafor daca iti plac si o faci foarte des, cu siguranta 520d nu este pentru tine si nu te incadrezi in categoria de potentiali cumparatori mentionata mai sus. Insa daca iti alegi "victimele" atent, nu te faci de rusine nici cu 2.0, asta pentru distractie din cand in cand. - un ocazional drum virajat in concediu : Cat de des mergi pe drumuri virajate si chiar scoti tot ce poate masina ? Pentru senzatii si timp, limita cea mai importanta nu este motorul, limita este aderenta, stilul de pilotaj si riscurile care esti dispus sa ti le asumi. Pentru majoritatea sunt convins ca limita este pilotul, nu masina. Si chiar daca esti un foarte bun pilot, pentru acele 2-3 ore pe an cand poti sa faci un drum de serpentine superb chiar nu poti sa traiesti cu 70% din placerea care ti-ar oferi-o un motor mai puternic ? In tot restul de sa zicem 90% sau mai mult din timp vei folosi masina intr-un mod normal, foarte departe de performantele ei maxime. Nu numai ca nu vei avea nevoie de puterea lui 530d, dar pana si 520d il vei folosi la viteze mici, acceleratii moderate deci fara a ii atinge limitele. Asta inseamna ca in 90% sau mai mult din timp masinile sunt relativ egale si nu vei face diferenta intre ele, e aceeasi ciorba. Sau chiar e ? Sa vedem, lasand la o parte diferentele de performanta. Avantaje 530d: - motor mai silentions - vibratii putin mai atenuate, insa diferenta nu e mare - cuplu mai bun la turatii f. joase, deci ceva mai confortabil de condus - de obicei au optiuni mai multe, nu prea sun "chele" pe piata - disponibilitatea mai mare a cutiilor automate (daca asta iti doresti) Dezavantaje 530d: - greutate mai mare - consum mai ridicat - impozit/asigurare mai mari - pret achizitie in general mai mare - probabilitatea ca masina sa fi fost condusa mai sportiv deci mai uzata este mult mai mare (cine isi ia 530d il ia pentru performanta - altfel ar lua 520d) decat la 520d. Reversul medaliei este ca un posesor de 520d care are "sportivitatea" in sange va trage mai tare de el avand mai putina putere. Dar in general regula este adevarata, motorizarile mai mari sunt mai abuzate. - ceva posibile probleme in plus la M57 (3.0d) fata de M47 (2.0d), cum ar fi galeria admisie care se poate imbacsi mai usor si duce la auto-combustie (la care daca nu esti cu prezenta de spirit iti poate distruge motorul), turbinele si injectoarele au tendinta sa cada putin mai repede decat la 2.0 (nu f. mult insa), actuatoarele din galeria de admisie se mai rup si fiind trase in motor il vor face praf. Atat M57 cat si M47 mai au probleme cu senzorul de aer admis (MAF) cat si cu galerii de admisie crapate (in rest sunt relativ bullet-proof). Ambele au cutii cu 5 viteze, etajarea fiind ceva mai inalta la 530d astfel la viteze foarte mari pe autostrada se poate ajunge la un consum apropiat (170-180+). Avantaje 520d : - greutate mai mica decat 530d - impozit, asigurare mult mai mici - handling (tinuta de drum) putin mai buna in curbe datorita greutatii mai mici pe puntea fata care duce la o tendita subviratoare mai mica, masina devening mai neutra. - consum redus, chiar si in mers mai sportiv - disponibilitate mai buna a pieselor inclusiv la mana a 2-a - va fi mai usor de vandut catre marea masa, cei care nu sunt inebuniti de putere si se gandesc la costuri. Le oferi o varianta mai buna la tipicul Passat tdi. - preturi mai mici la piesele care tin de grupul motopropulsor (noi sau sh) - oferta de obicei mai larga la cumpararea second hand - mai multe optiuni, sanse mai mare sa faci o afacere buna Dezavantaje 520d : - in general nu sunt la fel de generoase la optiuni, insa se gasesc si cu optiuni suficiente si pret bun daca ai destula rabdare - motorul este mai zgomotos si mai putin rafinat, vibratiile o idee mai usor de simtit (dar inca mult peste concurenta) - cuplu slab pana in 2000rpm, deci putin incomod uneori la condus, nimic de speriat insa. O optimizare de soft a motorului poate rezolva asta si sa-i dea mai multa flexibilitate propulsorului, insa aici e alta poveste, pro sau contra flash-tuning (aka "chiptuning"), o decizie care fiecare trebuie sa o ia singur dupa nevoile personale. - "stigma" motorizarii intre bmw-isti (daca iti pasa de asa ceva) Acum, haidem sa discutam cifre, lumea iubeste cifrele. Ca tot am discutat despre greutate, hai sa intelegem ce inseamna asta, pentru ca majoritatea se uita la cai putere iar ce conteaza e raportul CP/tona. Greutate dupa AutoWeek.nl (site consacrat al unei reviste olandeze de profil, sursa de incredere nu carfolio sau alte prostii, specificatiile date lor de fabricant) 530d : 1625kg | 193 CP >> 118.76 hp/tona 525d : 1595kg | 163 CP >> 102.1 hp/tona 520d : 1490kg | 136 CP >> 91.2 hp/tona Diferentele nu par chiar asa de mari, nu ? Ei, senzatia si timpul de accelerare difera clar, insa daca asta cauti, care e problema cu un chip pe 520d ? Nu recomand neaparat, insa daca vrei si 520d poate sa aiba performante. Hai sa vedem cum ii sta cu un chip-tuning standard stage 1 de 165 CP (nu race care se duce mult mai sus insa la fel se duce si fiabilitatea mai ales daca ai multi km) : 520d : 1490kg | 165 CP >> 110.7 hp/tona Hopa, deja se schimba datele probleme, incepi sa te apropii tare de raportul cp/tona al lui 530d. Ce inseamna asta ? In primul rand ca nu discuti cu 525d si in al 2-lea rand ca 530d nu iti da fum asa tare cum te-ai astepta. Ei, asta doar daca te indoiai ca 520d nu "poate". Insa chiar are rost ? Asta e o intrebare care ti-o vei raspunde tu in functie de stilul tau de condus. Pentru majoritatea sunt suficienti 136 cai si fara griji de fiabilitate. Pe de alta parte, daca ai grija de motorul tau si esti dispus sa-ti pui o turbina hibrid sau una putin mai mare in caz ca iti pica cea originala (care oricum s-ar putea sa-ti pice chiar si fara chip) atunci nu prea sunt argumente contra. Motorul poate si 220CP cu turbo mai mare dar e pacat sa-l impingi asa de tare. E bine insa sa stii ca tine. Asta inseamna ca 165CP nu sunt mare problema, nici pt. motor nici pt. cutie si grup. Acum ca si celelalte motorizari pot primi acelasi tratament e oarecum irelevant, ideea este ce poti face cu un 520d si care sunt optiunile tale, in functie de ce urmaresti. Inca un lucru si incheiem cu acceleratia, pt. ca daca iei in considerare 520d probabil nu e motivul pt. care te gandesti la ea. Timp 0-100 km/h : 530d : 7.8s 525d : 8.9s 520d : 10.6s 520d chip (estimat) : 8.4s 520i : 9.1s 525i : 8.1s 316i : 12.4s Passat B6 1.9 tdi 105CP : 12.1s Passat B6 2.0 tdi 140CP : 9.8s Passat B5 1.9 tdi PD 100 CP (cel regular) : 12.4s Passat B5 1.9 tdi PD 131 CP (cel "rau") : 9.9s A6 1.9 TDI PD 131CP : 10.5s A6 2.5 TDI PD 163CP : 9.3s Dacia Logan 1.5dCi : 15s Ce concluzii tragem ? Ei bine, masina nu este deloc lenesa pentru dimensiunile ei, nu o sa "plangi" langa ea asa cum sustin unii si nici nu te va lasa in depasiri datorita cuplului generos de diesel si a reprizelor bune. Chiar si cu puterea de fabrica, 2.8 secunde diferenta intre 530d si 520d nu e totusi o eternitate. Ca se "simte" altfel si ca 530 "te baga in scaun" asta e alta problema. Insa cifrele nu mint. Cu chip situatia e clara, nu sunt multe masini (chiar benzina) care sa ii faca fata la demaraj, insa din nou, nu asta e scopul comparatiei. Sa comparam si cu Dacia Logan 1.5 dCi (multi vor rade) care e totusi o masina cu care iti faci totusi treaba (stiu pt. ca am si asa ceva) si in 90% din timp este suficient ce poate daca nu vrei sportivitate. Diferenta de 4.4secunde, 520d e "avion" cum ar spune unii pe langa Logan. Aproape de 2 ori pe cat e 530d fata de 520d. Te pune pe ganduri ? Chiar nu e suficient ? A se nota si diferenta mica intre 520i si 520d, 1.5s nu e mult deloc si aici e vorba de 0-100, la elasticitate se schimba radical problema. Si pe tine te intereseaza elasticitatea pt. ca nu faci liniute in fiecare zi sa te intereseze 0-100 exclusiv. La elasticitate 80-120 in viteza a 4-a sau a 5-a 520d bate 520i usurel. Unii argumenteaza ca daca benzina retrogradezi timpul e mai bun, si intr-adevar asa e (nu cu mult), insa la drum lung cand intri in depasiri normale, chiar stai sa retrogradezi sa tipe motorul ca o matza si pentru ce ? Doar ai loc. In viata reala nu retrogradezi decat daca e neaparat, deci confortul de a sta in aceeasi viteza si de a avea performante mai bune fata de benzina merita cu varf si indesat. Pentru a putea face o comparatie trebuie un termen comun fix (80-120 si aceeasi treapta de viteza). Punct si de la capat. Acum ca am trecut prin performate avantaje si altele, hai sa discutam de bani si consum. De fapt la asta se reduce de multe ori alegerea. Hai sa vedem ce inseamna in viata reala diferenta intre a trai cu un 520d si un 530d. 520d ================ Impozit : 150RON Asigurare : 720RON 530d ================ Impozit : 900RON Asigurare : 795RON ======== Diferenta : 825RON/an Pret motorina : 3.8 RON/L Consum mediu la un mers economic/normal (aprox.,evident depinde de fiecare, ideea e sa avem o teorie) 520d (aprox) : 6.91 L/100km 530d (aprox) : 8.47 L/100km * consumuri medii luate de pe spritmonitor.de din sute de masini 2001-2003, nu prea lasa loc la interpretare. Pt. 20.000km/an 520d : 1382L 530d : 1694L Diferenta combustibil : 1185RON Diferenta totala/an : 2010RON (467.4 euro) Ca sa pun problema in alti termeni : Diferenta impozit+asig tradusa in consum : 217L combustibil Consum mediu 520d/an : 1165L => 5.8L/100km fata de 8.47L/100km pt. 530d Asta inseamna 68%, destul de relevant, nu ? Asta ca sa clarificam treaba cu "nu e diferenta mare la consum". Daca sunteti curiosi puteti face calculele si pt. 525d, are consum mediu 7.8L/100km si asig+impozit e 1095RON, deci per ansamblu e undeva intre 520d si 530d din toate punctele de vedere. Ca o completare, nu am inclus si motorizarea 525d pentru ca este mediocra dupa gusturile mele. Dupa cum am zis, ori ai una, ori alta. Fie performanta, fie economie. Multi dintre voi nu imi vor impartasi insa gusturile si cu siguranta 525d este o optiune viabila pentru voi. Toate calitatile lui 3.0 (silentiozitate, elasticitate, cuplu jos) si cu un consum mediu cu numai 1 litru mai mare decat 520d iar impozitul nu te loveste tare financiar. Ce am scris aici e relativ valabil si pentru actualul 5, E60, cu atat mai mult cu cat motoarele 2.0d sunt mai puternice (163 si 177CP). Chiar nu mai sunt deloc submotorizate :) In incheiere, cateva sfaturi de cumparare : - Indiferent daca te hotarasti pe 520d, 525d sau 530d nu il lua fara optiuni, in special piele, inafara cazului in care esti ferm convins ca o sa tii multa vreme masina. Masinile fara optiuni se vand greu, iar bmw-urile de la seria 5 in sus fara piele se vand si mai greu. - Nu te uita dupa cele mai ieftine in ideea in care "le faci dup-aia", e o greseala imensa. Vei baga mai multi bani decat te astepti si tot nu va ajunge ca una in stare buna si ingrijita. In special la masinile premium cum este BMW, e important sa alegi o masina care nu iti va face probleme sau nu are nevoie de reparatii imediate. - Daca e singura ta masina incearca sa tii de-o parte 500-1500 euro (dupa posibilitati) pentru cheltuieli neprevazute. Asa iti poti permite sa cauti preturi mai mici la piese si sa-ti aduci masina inapoi pe strada si in uz repede. - Nu cumpara masini care nu arata bine si ingrijite, asta zice multe de obicei si despre partea tehnica, iar ca sa o faci sa arate bine va fi greu si costisitor, mai costisitor decat sa cumperi una buna. - Nu cumpara masini cu urme vizibile de accident (lonjeroane indreptate, portbagaj interior infundat/sudatetc.). Chiar daca masina e super-buna si merge impecabil (fizic la urma urmei fierul e fier) va fi foarte greu sa o vinzi si banii care ii economisesti ii vei pierde la vanzare (poate inmultit) iar timpul pierdut si stresul nu merita. Acum, pentru cei care nu au citit inceputul, probabil inlocuitorul lui E39 care l-am luat va fi un 535d E60 in 1-2 ani in functie de nevoi. Asta sper ca spune tot despre gusturile si obiectivitatea mea. Tot ce am vrut sa realizez prin comparatia asta este sa dau o sansa de lupta si motorizarii 2.0d asa de blamata de voi, pentru ca pur si simplu nu e rea deloc, e excelenta pentru nevoile majoritatii oamenilor. Ce am facut este sa dau o optiune mai buna amatorilor de passat, A6, avensis si altele similare. Pur si simplu nu se compara. Confort de BMW si consum de Passat. Nu e un bmw "veritabil" ? Cine zice asta greseste. Poate nu "trage" ca un bmw puternic dar gena si toate celelalte caracteristici rutiere si de confort sunt acolo. Nu fugiti de el, e o alegere buna. Toate bune !
    1 point
  25. ....si pentru pretențioși. Nu uita asta
    1 point
  26. eu am citit pe mai multe siteuri care se ocupa cu comercializarea becurilor xenon originale ca becurile originale au multiple avantaje fata de becurile contrafacute sau ieftine ca sa zic asa. unul din avantaje ar fi ca sticla din care e facuta capsula cu xenon este o sticla de cuart care, pe linga ca rezista la temperaturi mai mari(deci intensitatea luminii e mai mare), absoarbe razele UV emise de gazele din capsula si astfel este protejata oglinda interioara si proiectorul (lupa) de ingalbenire. o folosire indelungata a unui bec xenon facut dintr-o sticla slaba duce la ingalbenirea pe interior a farului si pierderea puterii de reflexie a luminii. recent, am achizitonat dupa cateva zile de research, niste becuri xenon philips xtreme vision generatia a 2 a cod produs 85122XV2C1. din ce am vazut pe youtube , astea ar avea cea mai puternica lumina de pe piata. saptamana viitoare urmeaza sa le montez pe masina. sper sa se vada diferenta. atentie la fakeuri! cam 80 al suta din farurile philips de pe piata sunt false. sunt zeci de siteuri care arata diferentele intre ele. bafta!
    1 point
  27. Tu esti fumat rau!!!! Ti se explica negru pe alb ce si cum, si tu esti in lumea ta. Parerea mea, in continuare, e ca tu ori faci misto, ori esti pe legale. Edit: matose, decat sa vii pe aici doar sa faci un ban cu improvizatii, mai bine te apuci de munca cinstita
    0 points
  28. Eu nu as lua de LCI pentru ca te cam complici cu mufele si pinout-ul diferit. Dupa ce ai farurile da-mi un PM si rezolvam! Reglajul sus-jos ramane manual si merge foarte bine iar spalatoarele de faruri sunt inutile, eu am scos mufa din pompa la a mea (mai mult intinde mizeria si consuma imediat lichidul)
    0 points
  29. Iti trebuiesc alte faruri 100% nu o sa treci chiar daca comuti de pe dreapta pe stanga.Gaseste pe cineva cu un f01 lhd sa iti imprumute farurile sau pe cineva sa te treaca
    0 points
  30. Multi am vandut masini pe aici . Iti spun ca lumea e mai priceputa la detalii dar nu mai darnica sau f rar . Asta e motivul sfaturilor . Succes cu ea .
    0 points
  31. Pai de ce nu o vinzi in Germania? Nu se vinde la pretul ala pentru ca e plin de masini nu pentru ca nu se cauta genul asta de masini. Nu e vreun Ferrari, e doar o alta masina sh.
    0 points
  32. Pentru posesorul de Bmw e mult mai important un volan sau un scaun sa arate impecabil. Partea tehnica se face lejer din dezmembrari sau mai nou de pe aly expres
    0 points
  33. Lasand la o parte lectiile de gramatica ale colegilor, le multumim pentru acestea, cumpara ce vrei tu si ce-ti permiti. La bugetul pe care-l ai, mai bine mergi in Germania si iei ceva de la un dealer serios sau de la un privat serios. Ai grija sa nu fie turc, lituanian. Chilipiruri nu exista! E dragut cand iti iei masina,sa aiba si ceva dotari. Acestea difera in functie de prioritatile fiecaruia. Aici pe forum toti vrem masini full, insa daca sunt 30 masini pe care nu se mai pot pune optiuni, sunt multe. Tu stii concret ce-ti place si ce ai nevoie. Pareri vor fi mereu pro si contra si indiferent ce-ti vei cumpara, se vor naste polemici. Unii vor zice ca la banii aia luai 7-ar din 2010,altii ca-ti luai M3 E46 sau stiu eu ce.....
    0 points
  34. o masina ingrijita nu ajunge asa...despre asta este vorba.
    0 points
  35. ai gresit forumul.. pe aici nu prea e lumea interesata de fiare vechi
    -1 points
  36. Mda, merci. Asta fac in timpul liber. Cumpar masini, le tin cativa ani, si apoi le vand, ca orice samsar. Fraza e adresata celor care considera pretul ca fiind mult prea mare. Din pacate, samsarii imi vor ingreuna vanzarea; cel mai scump 123D (exceptandu-l pe al meu), de pe OLX sau Autovit, este mai ieftin cu 2k euro...Oricum, nu ma grabesc cu vanzarea. Astept oferta corecta, dar, in acelasi timp, e "plina" piata de masini de 250-300k km, la 7-8k euro.
    -1 points
  37. Studiaza propagarea undelor radio si vei afla de ce...
    -1 points
  38. Praf la fizica ,pulbere la NCAP ,revelion cu Carlos mai mai.....oare daca era Actros ce mai spuneati?
    -1 points
  39. Exagerati putin. Pana si masini de 3 ani au zgarieturi ca e normal sa aiba mai ales in Romania unde chiar si cu garaj tot sunt inerente din cauza parcarilor din oras. Referitor la interior, volanul se poate uza sau nu in functie de proprietarul anterior. E90 ul de cand l-am luat avea mici crapaturi pe volan M pack sus cat si pe aripioara stanga de la sezut scaun sofer, pe care nu m-am obosit sa le repar pt ca nu au deranjat utilizatorul adica pe tata. Dupa 3 ani am vandut masina cu aceleasi crapaturi si cine a luat-o nu a strambat din nas. In schimb in cei 3 ani am schimbat parbriz original, discuri originale, distributie, tampoane, bucse hidro, plus alte piese totul pe oe. Exterior avea mici ciobituri pe capota si bara fata, pentru ca cine merge mult extern nu are cum sa evite asta nici macar in strainatate, daramite in Romanistan unde e plin de de toate pe carosabil. La fel nu m-am obosit sa revopsesc pentru ca nu era ceva deranjant si am preferat vopseaua originala. Si pana la urma, oricat de “ impecabila” ar fi descrisa o masina ca fiind, nu cred eu sa nu exista zgarieturi absolut deloc. Impecabila, exceptionala si alte superlative pot fi folosite doar cand e noua. Un produs sh poate fi doar foarte bun, nu perfect.
    -1 points
  40. Salut si La multi ani! La cum este piata in momentul de fata, nu cred ca iei 8.000 pe ea! Iti spun din experienta mea cu privire la vanzarea masinii personale, E91 din 2011. Bafta!
    -1 points
  41. Nu cei care detin firma baga anunturile,angajatii fac asta ,au destul de multe masini si le mai incurca.
    -1 points
  42. Schimb cu auto mai scump cu aceleasi dotari plus difernta din partea mea. Pret: 41500 Telefon:0723000222-George Serie : DF14639 - pentru a vedea optiuni Sunet Maxhaust Maserati - 2000 eur. DPF OFF! Bmw 640d - mpacket-IMPECABILA SI UNICAT Faruri Led noi schimbate casco, pentru mici pietricele. Parbriz nou ( casco ) Distributie facuta la 122.000 Full pentru cunoscatori ... Vezi poze 121.000 km reali, tinuta in garaj. Discuri ventilate M Revizie la 122.000 ( ulei, filtre, ulei cutie si placute si distributie completa ) Carte service cu revizii efectuate la 7000Km, nu 10.000 sau 15.000, nu tine ulei si filtre la noi in tara. Baterie noua. Numai trebuie facut nimic la masina. Vreau sa imi iau X6-diesel mpaket sau X5 diesel mpaket Rotile spate vireaza in curbe. Evacuare sport. Filtru admisie sport. Tractiune spate. Soft close. Night vision. Plafon piele intoarsa. Scaune M Night vision Are cele 5 butoane. Active steering whell. Dvd si Tv fabrica Park asist ( parcheaza singura, etc) Cutie 8 viteze. Volan M cu vibratii Bord retrofit, NBT, ecran navi facelift individual, ETC CULOARE NEGRU MAT. Roti vara M de 20 cu cauciucuri noi noute Michelin pilot super sport, Roata de rezerva de 20. Roti noi iarna cu cauciucuri noi. Numai exista alte optiun sa se poata pune pe masina asta. Pret de noua 165.000. Vehicle options L801A National version Germany P337A M Sports package P7VHA Surround View Package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S2NMA BMW LA wheel, M Double Spoke 373 S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VHA Integral active steering S302A Alarm system S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S356A Climate comfort laminated glass S358A Climate comfort windscreen S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S416A Roller sun vizor, rear lateral S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S441A Smoker package S464A Ski bag S481A Sports seat S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4KSA Contrast stitching S4MRA Interior strips, aluminum hexagon S4NBA Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NDA Instrument panel, leather-covered S4U2A Eco pro S4URA Ambient interior lighting S508A Park Distance Control (PDC) S548A Kilometer-calibrated speedometer S552A Adaptive LED headlight S5A1A LED Fog lights S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent S601A TV function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S654A DAB tuner S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6UKA Night Vision with human recognition S6VAA CIC-Zusteuerung S6VCA Control for Combox S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S776A Headliner in Alcantara anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S998A Launch management, internal requirements
    -1 points
  43. deci nu prea vrei sĂŁ o vinzi, ai pus-o la vânzare doar ca sĂŁ fie pusĂŁ ĂŽn caz cĂŁ se gĂŁsește vreun prost sĂŁ dea cât ceri tu...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.