Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/05/19 in all areas

  1. .....si care Gaesti e tot pe langa targovineata aia. Si vezi mai usor cu atacul la persoana ca daca ma apuc si eu acum sa-ti umplu frigideru(chiar daca au trecut sarbatorile) n-o sa-ti placa si o sa te duci sa ma parasti la moderator.Faptul ca nu am avut pana acum far cu lupa si ca inteleg mai greu ce e de facut nu-ti da dreptul sa vi sa-mi spui ca sunt batut in cap, maimutoiule care esti.Tu le sti cumva pe toate si esti alfa si omega? Faptul ca incepi sa arunci cu rahat in ventilator afirmand despre matose sa faca un ban cinstit si sa lase improvizatiile denota faptul ca esti un trol de forum si nu e nici o jignire.Esti genu ala de carcotas care nu vine cu nimic constructiv dar moare de ciuda cand vede ca altul se zbate si face un ban.El macar se zbate sa faca un ban.Tu ce faci?Prietene pe mine ma doare undeva cum face x sau y bani atata vreme cat plec multumit de la acel cineva.Bravo lui ca se zbate sa faca un ban.Prefer de 1000 ori oameni care se zbat sa faca si sa ajute decat ciudosi ca tine care nu vin cu nimic decat cu hate. In incheiere desi nu te cunosc,pun pariu ca esti un copil ciudos,bubos,urat si sarac,pe toate le ai!Si din acest moment chiar ai IGNORE de la mine Alex_wly added to ignore list...
    3 points
  2. Buna tuturor Am zis sa va prezint pe scurt cel de-al 2-lea E46 al meu E46 320D FL an 2005 110kw EURO 4 Cateva dotari: M-paket interior + exterior Navi MK4 Harman Kardon Piele + incalzire suspensie Eibach etc Ca si modificari va urma un upgrade la jante in vara...apoi mai vedem
    2 points
  3. Nu ĂŽnțeleg de ce pierdeți vremea cu toți carnatii de p aici si nu va cĂŁutați mașini in Germania unde oferta e de 100 de ori mai mare,mai ales cei care vor o mașina buna..
    2 points
  4. Fiind forum, trebuie sa te astepti la orice fel de comentarii. Repet , nu vinzi un m5, e hilar cand spui orice cunoscator stie.. In loc sa fii bucuros ca sta topicul sus..) Cat despre masinile de 7 8 mii.. Fara suparare, dar abia daca mai iei 7 8 mii pe un e90 lci.. nu iti lua reper pretul de 8 mii la un e87 de pe olx, ca e supraevaluat, oricum nu se vand. Totusi vorbim de masini de aproape 10 ani, nu sunt nici clasice nici ceva M uri, sunt doar plastice comune care o sa valoreze din ce in ce mai putin. Mai bine tine-o inca 2 3 ani si o dai cu 4 5 mii. Macar te bucuri de ea.
    2 points
  5. Eu nu as lua de LCI pentru ca te cam complici cu mufele si pinout-ul diferit. Dupa ce ai farurile da-mi un PM si rezolvam! Reglajul sus-jos ramane manual si merge foarte bine iar spalatoarele de faruri sunt inutile, eu am scos mufa din pompa la a mea (mai mult intinde mizeria si consuma imediat lichidul)
    2 points
  6. Salut, O parere personala. In caz ca vrei sa tii masina mai mult de cativa ani, ignora tot ce a zis colegul de mai sus. Daca iei o masina cheala, fara optiuni, ti se va lua de ea foarte repede. O masina fara optiuni te plictiseste in mai putin de un an. ''Dar orice complexitate inseamna sansa mai mare sa se defecteze'' - zice el. Da, dar asta e valabil la orice lucru, nu doar la masini. De ce ne luam BMW daca vrem sa fie cat mai simplu? I-ati logan in cazul asta. ''Chiar si daca-ti permiti, e durere sa repari o asemenea masina la ce ageamii sunt meseriasii de la noi'' - Deci chiar si daca iti permiti sa-ti repari masina (caz foarte rar la soferii de bmw dupa cum pune problema colegu'), tot o sa ai probleme. Serios? Ce kkt de sfat e asta? Ia-ti masina cat mai dotata daca vrei sa te bucuri de ea. Unii conduc bmw doar pentru sigla, important e sa aiba 4 roti si un volan. Ia-ti o masina care sa te bucure cand te urci in ea dimineata.
    2 points
  7. Daca ai studia putina chimie in loc sa dai minusuri, ai vedea ca acea curatare ajuta precum o frectie la un picior de lemn.
    2 points
  8. Luminile ambientale din portierele de la BMW Seria 3, modelele F30/F31/34, sunt uneori o adevĂŁratĂŁ problemĂŁ pentru posesorii acestor mașini. Prin definiție, o luminĂŁ ambientalĂŁ nu este una tocmai puternicĂŁ, iar BMW le-a conceput pe cele de pe portierele de la Seria 3 ĂŽn concordanțĂŁ cu aceastĂŁ idee. Totuși, pentru majoritatea dintre noi, ele sunt mult prea slabe și ĂŽn cele mai multe cazuri chiar greu de sesizat, inclusiv noaptea. O perdea de luminĂŁ care coboarĂŁ discret pe zona medianĂŁ a portierelor ar putea crea un efect vizual plĂŁcut ĂŽn interiorul autoturismului. Ăn meniul iDrive existĂŁ posibilitatea de a seta culoarea luminilor ambientale din portiere, dar și nivelul luminozitĂŁții acestora. Cu luminozitatea luminilor ambientale de la BMW Seria 3 reglatĂŁ la maxim, acestea rĂŁmân la fel de greu de observat, chiar și pe timp de noapte. Ăn același timp, nivelul luminozitĂŁții ceasurilor de bord este legat de cel al luminilor ambientale din portiere. Așadar, reglarea luminozitĂŁții bordului la un nivel mai scĂŁzut (din rotița din dreapta imaginii de mai sus) va influența și vizibilitatea luminilor ambientale din portiere. SOLUȚII 1. MĂŁrirea intensitĂŁții luminozitĂŁții luminilor ambientale din portiere prin codare Prin codare se pot activa funcții ascunse sau latente ale autoturismelor BMW, acele funcții care nu au fost activate voit de producĂŁtor, din motive care țin de politica sa de vânzĂŁri, de individualizarea anumitor modele sau de regiunea ĂŽn care autoturismele BMW sunt comercializate. DatoritĂŁ experienței ĂŽn domeniu și metodei folosite, codarea nu implicĂŁ niciun fel de risc, tot procesul decurge ĂŽn condiții de siguranțĂŁ și ĂŽntotdeauna cu un backup fĂŁcut ĂŽn prealabil. Codarea luminilor ambientale din portierele de la BMW Seria 3 F30/F31/F34 presupune mĂŁrirea luminozitĂŁții lor la 100% la 150%. Suplimentar, setĂŁrile de nivel ale luminozitĂŁții luminilor ambientale vor fi deconectate de la cele ale ceasurilor de bord. 2. Aplicarea unui amplificator de-a lungul ledurilor din portiere care produc lumina ambientalĂŁ Amplificatoarele sunt de fapt niște baghete de tip cornier, confecționate dintr-un material special, create dupĂŁ un set precis de instructiuni testate temeinic ĂŽn prealabil, pentru a se potrivi perfect și pentru a genera un efect vizual foarte plĂŁcut. Amplificatorul este confecționat dintr-o singurĂŁ bucatĂŁ ce acoperĂŁ toatĂŁ portiera, nu din doua sau trei bucĂŁți cum vei gĂŁsi pe internet. Soluția din mai multe bucĂŁți pentru o portierĂŁ se vede urât ĂŽn locul unde acestea se ĂŽmbinĂŁ, mai ales pe timp de zi. Baghetele se monteazĂŁ pe portiere de-a lungul barei cu lumini led. Montajul este simplu și nu necesitĂŁ demontĂŁri, adaptĂŁri, modificĂŁri pe portierĂŁ. Atenție la alte oferte care prezintĂŁ același produs dar la preturi foarte mici!! Se folosesc materiale ieftine care nu vor avea același rezultat și nu vor amplifica la fel de mult lumina. 80-90 de lei ar trebui sa coste doar materialul folosit in imprimanta 3D.
    1 point
  9. Da, SIDEMARKER_US setat pe aktiv
    1 point
  10. Eu am vrut doar sa ajut omul, nu din asta se fac bani stai linistit . Am ajutat mai multi baieti de pe forum, majoritatea fara nici-un ban... Te-as sfatui sa nu mai comentezi la adresa mea daca nu ma cunosti, nu mai fii "roman" tipic...
    1 point
  11. S-A REZOLVAT! Dupa ce am investigat mai multe chestii si dus electromotorul la verificat, am constatat ca pe sasiu exista masa, dar pe motor NU. Am montat totul inapoi si am verificat din nou cablul de masa (pe care nu era absolut niciun semn de coroziune!, arata foarte ok, de aceea am trecut mai departe cand m-am apucat de verificari). Deci rezolvarea a fost demontarea CABLULUI DE MASA dintre sasiu si motor si curatarea acestuia. (probabil s-a format condesns din cauza diferentelor de temperatura). Montat scuturi, tot, dat cheie, pornit la sfert! Poate mai ajuta pe cineva Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Numai bine!
    1 point
  12. 1 point
  13. pai uite ca singurii useri care m-au ajutat aici pe topicul acesta sunt matose si skw.matose s-a oferit sa ma ajute,iar skw a postat niste mufe de care am nevoie.Restul cu ce m-ati ajutat concret si practic aici pe acest topic in afara de vorba multa si hate cat casa?Nu am spus ca toti userii de aici fac misto,ci doar cativa care nu au ce face gen alex alaUnii cred pe aici ca fac misto si ca n-am ce face cu timpul meu.matose ma cunoaste si poate confirma ca sunt un user serios.de altfel la el am facut update de ilevel la masina mea acum 2 luni si a fost totul ok. tu chiar esti trol jur.De la mine ai sa ai numai negativ de acum incolo la toate postarile pe care le faci iti promit,taran de la Gaesti ce esti!!Eu cred ca sigur esti si manelist.
    1 point
  14. lipsa spalatoarelor nu "dau asa urat la design" el vreau frumos, util si sigur nu prea il intereseaza.
    1 point
  15. 1 point
  16. Orice manager de firma serioasa raspunde de ce fac angajatii lui. Eu am firma de transport si raspund de ce fac soferii mei. PUNCT! Cand ceva nasol se intampla, nu raspunde Nea Gheorghe soferul, ci raspund eu si tot pe mine ma costa orice problema. In cazul de fata, BMW_ul asta nu a fost cumparat de tine pt ca anuntul continea multe minciuni. Deci patronul firmei a pierdut 23K euro, sau a ratat profit de 2-3-5K in functie. Eu stiu ca banii se fac greu si din rulaj si indiferent cate masini are el in parc, daca rateaza o vanzare din cauze unei prostii/incompetente a vreunui angajat, o sa dea faliment incet-incet. E plina piata de arzatori la toate colturile! In acel anunt nu erau greseli, erau trecute intentionat optiuni care nu se regasesc pe masina doar ca sa prosteasca lumea. Ei incearca pt ca asa sunt invatati, sa arda lumea. Nu sunt prosti sau neglijenti, ci doar jeguri de comercianti. Nu-i subestima, sunt lichele cu scoala vietii care merg pe premiza ca la fiecare 5 secunde se naste un fraier si trebuie ars. Datoria lor e doar sa-l gaseasca
    1 point
  17. Hai ca ne-ai facut in toate felurile, inclusiv romanasi.... insa nu uita un lucru, cand o sa ai o problema cu masina ta "pentru cunoscatori si pasionati" o sa scrii smerit pe acest forum "ajutor" si acesti romanasi iti vor da sfaturi cum sa remediezi problema! Degaba te aprinzi asa si arunci cu noroi, este punctul nostru de vedere privind pretul si piata, cum si tu ai un punct de vedere privind pretul. Pretul corect este cel care ti l da piata, nu cel cu care vrei tu sa vinzi!
    1 point
  18. Atunci verifica cablul de masa dintre blocul motor si caroserie Trebuie dat scutul jos sau verifica daca ai masa pe motor
    1 point
  19. Deja s-a deviat de la subiect si v-as ruga sa va opriti. Masina e la vanzare, cer 9.900 euro pe ea. Nu mai comentati aiurea in tramvai, doar ca sa va bagati in seama. Masina face banii astia, orice cunoscator stie asta. Ca piata e suprasaturata si ca nu prea sunt multi interesati, e partea a doua. E alegerea mea daca o tin doi ani la vanzare sau daca o dau la pret de cazan. Nu am vazut in ultimul an o masina similara la vanzare, pe OLX sau Autovit. Si aici ma refer la km, an, dotari. Daca aveti exemple cu 7-8k, chiar va rog sa le postati. Daca nu, sariti peste acest topic. Multumesc.
    1 point
  20. Far cu XENON, balast si fara mufe (sunt la fel) as lua eu Numai sa ai grija sa nu fie adaptive (AHL)
    1 point
  21. Nu va vedeti voi de treaba, mai bine? Cer cat vreau pe masina, fara sa va dau explicatii. Si unde naiba e plina piata de 123d, cand pe OLX si Autovit sunt 10-15 masini, in total?! Si alea cazane majoritatea, 250k km, aduse din Germania de samsari. Daca masina scade sub 8k, nu pierd, pentru ca o mai folosesc inca un an. Doar nu crezi ca o tin in parcare, si astept sa treaca timpul, ca se se deprecieze? Bai, de oameni ca voi are nevoie tara asta... Experti peste tot.
    1 point
  22. Ba chiar exista la e60Lci , lupa cu h7.
    1 point
  23. E mult mai ok 123d ĂŽn comparație cu 120d. Chiar dacĂŁ ĂŽi faci stage 1 la 120d, nu o poți compara cu 123d, totuși e bi-turbo. Ca probleme distribuția (se schimbĂŁ) și turbo mic, cum a zis și colegul de mai sus, dar sĂŁ ai ĂŽn vedere cĂŁ trebuiesc schimbate ambele când picĂŁ una. MeritĂŁ diferența de bani, e altĂŁ mașinĂŁ. Ăn plus, poți face și la asta stage 1 dupĂŁ ce te plictisești, undeva la 240-250 cai. AltĂŁ senzație.
    1 point
  24. Nu poti face un retrofit pe sfert. Ori il faci cap coada ca la carte, ori te lasi pagubas. Sa realizezi trecerea de la halogen la xenon adaptiv, implica foarte multe piese: faruri, fire, modul de lumini, codare, bloc de lumini, spalatoare de faruri etc. Daca nu vrei sa te complici prea tare pui farurile astea cu becuri halogen pe ele. Nu stiu, sincer, ce si cum va fi lumina, dar vei avea lupe. Dar in mod normal, ori faci retrofit cum trebuie, ori renunti.
    1 point
  25. raspunsul corect este ca la seria 5 exista piele pe bord doar in combinatie cu piele Individual pe scaune sau exista un carton(imitatie de piele) numit sensatec, chiar si in combinatia cu piele dakota sau nappa. apoi, daca ai tapiseria scaunelor din piele dakota sau nappa esti obligat sa ai una din urmatoarele linii de design: sport, luxury sau M, tapiseria din piele obligand la selectarea uneia din cele 3 linii. in continuare, daca selectezi luxury(indiferent ce model de piele ai ales anterior-dakota sau nappa), te obliga sa selectezi si bordul acoperit in sensatec). daca selectezi linia de echipare sport sau M, nu te obliga la sensatec pe bord(indiferent daca pielea pe scaune este dakota sau nappa) insa poti sa o selectezi tu apoi. daca vrei piele Individual, aceasta nu poate fi pusa decat in combinatie cu pachet M si doar atunci ai piele adevarata pe bord si nu sensatec. Nu exista o alta varianta de raspuns la intrebarea ta decat ceea ce ti-am scris eu mai sus. acum nu imi dau seama daca tu vrei sa configurezi o masina sau cauti un sh si pt a ti se usura munca(vrand sa ai si piele pe bord) vrei sa stii combinatiile de tapiserii si bord. problema este ca la o masina comandata de altul, poti avea piele pe scaune si sensatec pe bord aprope in orice combinatie. daca totusi vrei piele pe bord si nu te multumeste sensatec, exista doar combinatia de optionale exprimata mai sus: tapiserie individual, pachet M si bord in piele adevarata(nu sensatec)
    1 point
  26. Salut si La multi ani! La cum este piata in momentul de fata, nu cred ca iei 8.000 pe ea! Iti spun din experienta mea cu privire la vanzarea masinii personale, E91 din 2011. Bafta!
    1 point
  27. E bine sa spui si ce masina conduci. Daca ar fi sa nu recunosca cheia, aceasta ar trebui sa apara in bord cu un mesaj sau altul, dupa mai multe incercari. "Am incercat sa o pornesc impinsa, parca a vrut 0.5 sec, dar nu a pornit. Am incercat de 2 ori. Deci electromotor nu.." Incearca sa fii cat mai precis in ceea ce incerci sa descrii.. din ce ai scris mai sus NU reiese ca NU ar fi electromotorul sau DEMARORUL, mai corect. Cand o bagi in viteza din mers DEMARORUL NU PARTICIPA LA PORNIRE (DELOC) - aceasta fiind un procedeu folosit tocmai cand demarorul NU functioneaza, sau s-a stricat. Asadar ar putea fi demarorul.. Daca nu ma insel, demarorul este actionat printr-un releu de putere.. poate e bine sa pui si VIN-ul masinii sa cautam (cine are mai mult timp..) prin WDS.. TIS: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/
    1 point
  28. Daca e o firma asa serioasa, de ce minte in descriere? Un vanzator serios spune concret ce vinde, fara inventii proprii.
    1 point
  29. Daca tot suntem la lectia de gramatica pe forum BMW: Daca v-ati intrebat vreodata care este forma corecta, " iati", "ia-ti" sau "i-ati" acum e timpul sa va lamuriti. "Iati" nu exista. "Ia-ti" apare atunci cand "ia" are sensul de "a lua". Ia-ti bagajul si du-te. I-ati" apare atunci cand "ati" este marca perfectului compus sau a conditionalului prezent. Ati fost la mare? I-ati spus ca trebuie sa mearga acasa?
    1 point
  30. Salutare si un An nou fericit!!! Daca modulul nu are erori in ista si poti sa citesti statusul banuiesc ca nu camera e problema. Poti sa incerci si cu ncs expert dai read ecu FLA si vezi daca raspunde. Verifica si daca camera/oglinda primeste curent, banuiesc ca e electrocromata , apoi treci la etapa urmatoare verificare fire canhi/lo.Din cate i-mi amintesc trebuie sa mai ai un fir care merge la modulul de lumini.
    1 point
  31. Nu sunt toate teapa, eu am dat avans la una 30%, am primit si o factura pe mail si astept acum sa imi trimita masina. Am trimis banii prin western. A zis ca el e in Irlanda si a lasat masina la o firma care se ocupa de vanzare, mi-o aduce direct acasa...nu ma mai complic. ...am avut noroc... ...said no one EVER
    1 point
  32. Buna tuturor, M-am decis sa va impartasesc experienta mea cu al meu e60 din 2004 un 520i 2.2 benzina care are approx 240.000km. Masina a fost achizitionata de mine prin 2013 la 160.000 de km cu o multitudine de probleme. Rezolvand una cate una la timpul lor am ajuns sa indragesc aceasta masina si chiar daca ar fii ajuns la un stadiu la care ar fii trebuit vanduta si sa-si faca loc un f10 am zis ca nu pot sa ma despart de ea si asa ca am decis sa o "restaurez" , si folosesc ghilimelele pentru ca multi din voi o sa fie amuzati de acest cuvant care nu prea este corect asociat cu o masina de doar 14 ani. Infine acestea fiind spuse am sa va imaprtasesc upgradurile facute , si in ce a constat aceasta "restaurare" a masinii si ce va urma pe viitor. Masina suferea de rugina la usi ( toate 4 au fost gata ) asa ca am achizitionat 4 usi de LCI si au fost instalate. Barile erau crapate si lovite ( de vecini , in parcari etc) asa ca am inceput "dezbracarea ei : https://imgur.com/a/ZehX6G9 Pureci , cleme , clipsuri , ornamente si zeci de plastice lipsa pe unde cum , parca pe zi ce se desfacea pe masina lipseau tot mai multe si mi se inmuiau picioarele. Trecem peste asta si dupa aproximativ 4500 de lei investiti in diverse accesorii originale am reusit sa am o masina complecta din acest punct de vedere. A urmat partea de tinichigerie care la inceput nu parea o mare provocare dar pe zi ce flexul lua din vopseaua veche parca mai multe straturi apareau la iveala si mai multe indoituri isi faceau simtite prezenta. Plafonul a fost tot indoit , aripa spate stanga a fost victima unui accident iar capota si ea la randul ei indoita si lovita. Cu ajutorul unui tinichigiu specializat am reuist sa salvez aripa spate fara a fii nevoit sa o tai si sa sudez alta ( varianta simpla si eficienta dar eu nu sunt de acord cu asa ceva ). https://imgur.com/a/XAb2e9b In fine incepem vopsitul si cu masina era alba am decis sa merg pe un ALPINWEISS III ca sa am un cod original la baza nestiind codul dinainte ce era. - Oranementele chromate au devenit shadow line. - Ornamentele usilor au devenit negre lucios. - Toate plasticele din bara fata , nari , si altele au devenit si ele negre lucios sau mate. Masina a fost vopsita cu usile deschise singurul loc neatins fiind motorul iar produsul final a iesit cam asa : https://imgur.com/a/mtaL00r Pe partea de interior pot spune ca scaunele fata nu erau in cele mai bune conditii asa ca am optat pentru a reface interiorul complet ( chiar daca bancheta spate parea noua ) si urmatoarele au fost facute: - scaune fata , bacnheta , cotiera , schimbator , volan , fete de usi. Au iesit in peransamblu foarte bine doar ca , culoarea pentru care sa optat a fost un bej putin mai deschis dar foarte placut. In aceelasi timp cu interiorul demontat si masina pe sfarsit de vopsit un chimic general a fost facut la toata masina pentru o improspatare , comenzile de la geamuri au fost si ele inlocuite cu noi deaorece plasticul acela cauciucat de pe ele era zgariat si pe ale locuri inexistent. https://imgur.com/a/NZaEa3k Aceasta interventie a durat aproximativ 3 luni de zile dupa care masina a avut parte de un ultim "fine tuning" fiind tratata ceramic pentru o protectie superioara. https://imgur.com/a/h3UulbG Au urmat oglinzile de M5 e60 si vor urma urmatoarele in decursul anului viitor. https://imgur.com/a/Hwrg9mG - Motor de 3L 231 cp. - diferential 3L ( planetarele de 3L au fost deja instalate) - Stage 1 pentru o putere marita 250 cp respectiv 300 sau 320 NM ( foarte slab stiu dar e mai mult decat 170 curenti , si sa nu uitam vorbim de un motor aspirat ) - Esapament dublu de M5 cu bara spate aferenta. - Aripi originale M5 cu grilele aferente. - Lip bara fata. Voi opta sa tin bara fata curenta cu proiectoare deoarece bara de M5 originala nu are aceasta optiune si inca nu sunt convins ca legal pot sa renunt la proiectoare. - Suspensie sport EIBACH sau M technic orignal inca nu m-am decis. - Stopuri spate LCI. - Volan M. In configuratia curenta fata de un e60 normal mai are un sistem complet de franare ZIMMERMAN ventila perforat , un sistem de navigatia NBT original ,faruri LCI , oglinzi M5 ,finala esapament 535i. Doresc sa o pastrez asa ca vreau sa o tin cam cat de aproape de orignal mereu. Ca si concluzie pot spune ca merg sper ideea de build not bought costurile investitiei depasind pretul unui f10 bunicle as spune eu. Sper ca va placut povestea e60-ului meu si astept parerile / sugestiile si intrebarile voastre. O zi buna
    1 point
  33. Pentru cablul de plus si panou de sigurante exista recall, dar numai in USA si UK, in UE posesorii de BMW e mai fraieri.
    1 point
  34. Schimba filtrul cu unul nou. E mai ieftin pe termen lung.
    1 point
  35. Esti prea smecher pentru forumul asta si pentru viata asta! Go Home! Sau go pe drumurile publice unde gonesti cu 250+. Altfel, oricine are o opinie contrara tie e facut cam cu ou si cu otet. Cam ciudata atitudine din partea cuiva de traieste in Vest de multi ani... Cred ca mai bine pur si simplu de abtii de la fel de fel de opinii caci farmecul masinii despre care ai facut topic se duce...
    1 point
  36. imi aduc aminte ca acum 10-12 ani erau conflicte cu cei care erau orbiti de bmw pt ca: -audi face si motoare turbo pt ca nu sunt in stare asa cum este bmw sa faca motoare aspirate bune. s-a dovedit apoi ca prin 2014 bmw nu mai avea niciun aspirat in gama, insa audi mai avea 2.8fsi, 4.2fsi, 5.2fsi, 6.3fsi. actualemente mai exista 5.2fsi -masinile adevarate sunt alea cu tractiune spate, cum are bmw, nu FWD sau AWD. intre timp bmw a inceput cu FWD si continua in sens crescator. ba mai mult, bmw-urile care sunt RWD biased, daca au optiunea de AWD(si cam toate au acesta optiune) sunt cumparatate toate cu AWD. dar suntem pe forumul bmw si trebuie sa fim indulgenti cu noi insine.
    1 point
  37. Mi se pare cea mai buna afirmatie ! Totul este pur comercial d.p.d.v. al producatorului. Care cauta sa-si vand marfa in functie de cererile pietei. Tot timpul voi fi si oameni nemultumiti de "ceva" si este si normala reactia. Probabil daca privim in urma: - la aparitia airbag-ului au fost multi sceptici - cutia de viteze automate - pai unde mai este feeling-ul de control, nu sunt macho daca nu schimb EU cand vreau - sumedenia de sisteme - ABS, DSC, DTC, ESC, ESP, ASR etc - gandite pentru un condus in siguranta si nu ca sa omoare placerea condusului - diesel / benzina - eterna discutie contradictorie Automobilele au fost si sunt intr-o continua dezvoltare , si un sofer tanar , va avea tot timpul opinii diferite fata de un sofer din generatia trecuta.
    1 point
  38. Da puterea a evoluat exponential in ultimii 20 de ani dar aptitudinile soferilor de a conduce sunt cam aceleasi. Ma apuca rasul vazand majoritatea entuziastilor cum se vaita pe forumuri de masini cu doar 300cp si accelereaza in doar 5-6 secunde pana la 100km/h. Acum 20-30 de ani doar masinile de competitie conduse de profesionisti aveau asemenea performante. Toti viseaza acum la cel putin 4-500 cp. Cati stiu sa redreseze macar o masina de 300 cp in situatii limita? Extrem de putini. Atunci la ce bun daca n-o poti stapani. Ca sa nu mai vorbim ca nici un vest n-ai unde sa folosesti asemenea puteri. Eu sunt realist si 300 cp e cam limita la care m-as baga. As conduce asa ceva cu respectul cuvenit stiind unde se poate ajunge.
    1 point
  39. Solutia tractiune fata, sau mai corect tractiune (propulsia este "tractiunea spate) este mult mai ieftina si aduce mai multe beneficii financiare companiilor; va ramane o solutie tehnica de nisa, si destinata unor masini de serie mica; super-sportivele oricum au inceput sa cocheteze cu 4x4, deci usor, usor vor disparea. Trebuie sa nu uitam ca din spate vin generatii noi de cumparatori, eu ma uit la colegii mei de munca, cei in jurul varstei de 24-25 ani, care dupa ce gasesc un job stabil, incep sa se uite dupa o masina (evident, nu bmw, audi, etc), ci marci de volum, si care sunt destul de incantati de gadget-urile electronice de la bord, culoare, etc, si se uita la mine cu destula indiferenta cand le povestesc despre suspensie independenta, lungime sezut scaun, etc, ca sa nu mai zic ca daca incerc sa le povestesc despre servodirectia clasica hidraulica vs cea electrica actuala, raportul maselor , etc, deja o dau in glume ca sunt retrograd. Asa se va intampla si la marcile gen bmw, mercedes, etc.....vin alte generatii din spate, care au alte criterii de a aprecia o masina, si care vor conduce cu placere, cand isi vor permite, sportive cu tractiune, motoare in 3 cilindri, sunet de v8 in boxe...populatia globului creste, automobilul se va transforma.
    1 point
  40. Da de acord, nici mie nu-mi place. Totusi mai tare ma deranjeaza down-sizing-ul motoarelor. Poate ca la masinile electrice va fi mai usor de implementat tractiunea spate + costuri mai reduse neavand punte motoare in fata. Exista o tendinta generala de eficientizare, electronizare, informatizare in dauna mecanicii traditionale. Masinile old school sunt niste nise pe cale de disparitie. Am condus recent un 124 Spyder (1000kg 140CP 240NM) manual - agil, o placere sa faci slide-uri cu el. Ma gandesc sa-mi iau o masina mai raw s-o tin 10-20 de ani sa ma bucur de ea in timpul liber, sa-mi amintesc ce-au fost masinile odata.
    1 point
  41. Electrovalva EGR, furtune vacuum EGR, etc @bimmer90f30: Cati senzori diferentiali ai desfacut inauntru? Isi dau toti cu parerea din poze si schite dar cu practica mai slabut
    1 point
  42. Un contact nu poate fi un senzor, poate te refereai la un senzor de tensiune / curent care se activeaza la deschiderea / inchiderea unui circuit. Cel putin asa te invata la facultatea de electronica pe care am terminat-o Degeaba complici lucrurile, in senzorul diferential intra 2 conducte conectate inainte si dupa DPF care misca o membrana. Aceasta la randul ei creaza presiune pe niste rezistori care isi variaza valoarea. Cum am zis de la inceput, este un SINGUR senzor care masoara o presiune DIFERENTIALA.
    1 point
  43. @cavaliere Si cu asta chiar am incheiat, tine-o pe a ta. Am scris in postarea initiala urmatoarele: "E o masina deosebita, pentru cunoscatori si pasionati" - te-ai bagat in seama si atunci, ca orice "expert". Ei, fix de asta am scris, ca sa nu vina d-astia ca tine, si sa spuna ca pretul e prea mare. Eu garantez pentru masina asta, stiu ce detin, n-am schimbat pe casco in 5 ani decat parbrizul, o data, am dat o groaza de bani pe ea (nu ca ar conta, dar puteam sa-mi iau F10 sau F30, ca tot romanul - din ala "smecher", 520d sau 320d, cu 150k km), dar mi-am luat un 123d destul de dotat, cu km putini, pentru ca m-a pasionat motorizarea si am vrut altceva. Asa ca hai scuteste-ma, mergi si comenteaza in alta parte, oricum vad din istoric ca doar la asta esti bun. Un adevarat luptator in spatele tastaturii...
    0 points
  44. daca tu faci tampenii din astea la masina ta, pastreaza-le pentru tine, nu-i mai invata si pe altii !!!
    0 points
  45. Eu sunt de parere ca diesel-urile nu-s facute pentru tipul de trafic din RO / Bucuresti. Suntem verzi / eco in tara aceasta, vorbesc in numele meu, orasul Bucuresti care este pe primul loc in Europa la aglomeratie si pe locul 3 mondial. peste 50% din masinile din Bucuresti sunt sub Euro 4 si va rog sa mai tineti cont de toate constriile de locuinte din interiorul orasului. Eu unu sunt de parere ca este mai sanatos pentru masina ta sa-i faci DPF off / EGR off, daca motorul este in toate mintile lui, schimburile facute la timp, ingrijita intr-un cuvant, nu vei avea probleme. Acum tine doar de feeling-ul tau, daca esti dispus sa platesti ~1000E pentru un filtru nou, atunci go ahead, vei sta linistit inca 200k km, dar nu-ti recomand curatarea prin incalzire, spalare si alte solutii, nu au niciun efect de lunga durata, iar de achizitionarea unui filtru aftermarket nu stiu ce sa zic, nu am idee. Multam!
    0 points
  46. Dupa ce-l cureti cu solutie te va tine 3 luni maxim
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.