Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/06/19 in all areas
-
///M3 e46 SMG Supercharged ESS vt2-575, 490nm Specificatii tehnice: Bmw //M3 e46 smg Propietar: Sorin Locatie: Constanta Ocupatie: inginer mecanic Motor: - 3.2l, 6cyl 24V S54, Supercharger system(gen 3) ESS vt2-575 10psi(0.7 bar low boost ), cuplu 360lb-ft (490nm) interne stok. Compresorul poate functiona in high boost cu interne forjate 26psi(1.8bar) 775cp-800cp ,Vortech V3 Si Trim (custom paint black texture). - Cuzineti biele (cr6877xp) si palier(mb7039xp) King Racing( high performance bearings, advanced materials for superior performance) . Suruburi biele si palier ARP - Pompa de ulei Vac Motorsport cu debit marit 22% .Pinion si ax pompa Vac Motorsport (upgrade kit), evitand slabirea acidentala a piulitei (problema des intalnita la bmw, ramanand fara presiune de ulei motrul) - Buson magnetic baie de ulei Dimple ( super magnetic drain plug, motor oil magnets) foarte puternic. - Evacuare finala Ac Schnitzer, galerie de evacuare izolata termic, traseu de evacuare izolat termic. Transmisie: - Cutie de viteze Getrag, 6 speed SMG( segvential manual gearbox with drivelogic), lounch control. Buson goliere magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) - Ambreaj, placa de presiune si rulment Sachs Performance - Podea (rear subframe) schimbata cu alta noua OEM. Dupa montaj, podea a fost intarita cu un kit de la Turner Motorsport (subframe reinforcement kit). Aditional au mai fost sudate inca doua bari transversale in portbagaj care fac legatuta intre podea si lonjeroane, evitand torsionarea intre podea si punte. - bara aluminiu de rigidizare telescoape fata, Strong Strut finishes titanium silver ( aircraft grade aluminium alloy 6061, competition-lightweight CL) - bara aluminiu de rigidizare telescoape spate Mason Engineering (chassis suspension reaserch & development) , in forma de ’’X’’ care face legatura intre bucsile de la puntea spate si oale telescoape spate - raport diferential 3.62, buson de golire magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) Frane: - discuri fata 345mm Ecs Tuning, ventilate gaurite cu miez de aluminiu - placute Hawk - furtune etrieri fata/spate Ecs Tuning, lichid de frana Motul - discuri spate 325mm oem Suspensie: - KW V3, inox line coilovers, cu reglaj pe duritate, revenire si inaltime - flansi reglabile fata caster & chamber H&R - flansi amortizoare spate Ecs Tuning. - flansi spate/fata pentru rigidizare oale telescoape(reinforcement strut suspension plates) Ecs Tuning - brate reglabile spate Megan Racing - bucse punte spate Powerflex, bucse diferential Powerflex jante si anvelope: - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) fata 19x9.5’’ et33 ,245/35 R19 Goodyear eagle F1 asymetric 3, chamber -2 - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) spate 19x10.5’’ et22, 275/30 R19 Goodyear eagle F1 asymeric 2, chamber -1 - Tpms senzori Bluetooth cu aplicatie pe telefon - Apex 75mm M12 Lug Head Stud kit (stud conversion kit) - Apex arc 8 Anthracite (profile 3) spate 17x10.5’’ et27, 275/40 R17 Mickey Thompson ET Street Radial ( pentru drag race) Exterior: - Balamale usi LSD (usi verticale) - Prelungire bara fata ( front lip spoiler) carbon Status Gruppe , ornamente proiectoare carbon - Difuzor carbon, bara spate - Eleron portbagaj CSL style - Eleron luneta Ac Schnitzer - Semnalizari Depo led aripi - Grile capota negru mat - Pachet lumini esterioare Led - Stopuri frana Led - Angel eyes 131mm ccfl (cold cathode fluorescent lamp) Interior: - Scaune OEM CSL //M3 e46 - Pedale Ac Schnitzer, maner frana de mana Ac Schnitzer - Bara de rigidizare spate interior ( room bar rear cross bar strut) Ultra Racing ( chassis tuning specialist) - Pachet lumini interioare Led - Covorase oem interior Anthracite //M logo Audio: - Harman Kardon sonorizare, subwoofer Harman Kardon - Navigatie cu android 9” Xtrons PE9846BPL 4GB ram ddr3/Octa-Core/32GB rom , android 8.0 operating system (the most powerful hardware), 2Din Cateva piese din descriere nu au fost montate inca din lipsa de timp.7 points
-
Merci! Le-am luat pe alea de pe ebay, impreuna cu un set de senzori. Acelasi set pe olx, rulate si cu una zgariata destul de rau, se vindea la 615 euro. Asa, cu 700 euro le am noi. Modelul este fix cel cu care vine masina echipata by default. Merci!2 points
-
Eu doar ti-am zis sa le lasi acolo, daca ajuta macar cu 30% in vizibilitate, isi au rostul lor. Daca te duci la munte spre exemplu, nu cred ca ai spalatorie la indemana ori de cate ori ti se murdaresc farurile sau ingheata noroiul pe ele. In fine... din punctul meu de vedere, poti sa anulezi si tragerul... e doar pt pretentiosi pus acolo si mai si ingreuneaza masina. Eu am comentat in ideea sa nu faci vreo prostie sa le anulezi. M-am saturat sa ma intalnesc in trafic cu diversi indivizi ce au tot felul de retrofit-uri ilegale pe masina... xenoane fara lupe, lumini reglate prost. Daca tu nu ai vizibilitate pt ca ai scos spalatoarele, poate nu vezi anumite obstacole, le eviti in ultimul moment si poate acrosezi pe cineva nevinovat. Asa ca, am dreptul sa-mi expun punctul de vedere pe un forum public, tinand cont ca sunt sanse ca eu, dar si altii soferi, sa ne intalnim cu tine in trafic. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Hai ca ne-ai facut in toate felurile, inclusiv romanasi.... insa nu uita un lucru, cand o sa ai o problema cu masina ta "pentru cunoscatori si pasionati" o sa scrii smerit pe acest forum "ajutor" si acesti romanasi iti vor da sfaturi cum sa remediezi problema! Degaba te aprinzi asa si arunci cu noroi, este punctul nostru de vedere privind pretul si piata, cum si tu ai un punct de vedere privind pretul. Pretul corect este cel care ti l da piata, nu cel cu care vrei tu sa vinzi!2 points
-
deci nu prea vrei sĂŁ o vinzi, ai pus-o la vânzare doar ca sĂŁ fie pusĂŁ ĂŽn caz cĂŁ se gĂŁsește vreun prost sĂŁ dea cât ceri tu...2 points
-
Oare astia la bmw, modelele mai noi, mai fac ceva in firea lui, fara sa se supere nimeni, dar cred ca ajung sa fie frumoase si gaunoase, precum merele!1 point
-
http://www.jante-originale.ro/jante-originale/bmw Poti sa incerci aici, am cumparat de la el 2 seturi de jante Bmw OEM, noi, la 6-700E/setul. https://www.auto-soft.ro/jante-aliaj Poti incerca aici pentru alte branduri, eu am luat cateva seturi la recomandarea baietilor de acolo, nu am intampinat probleme cu ele. Am luat Alutec, 2xMSW si AEZ.1 point
-
Ai grija ce jante after market pui pt ca ai Xdrive si ii vei face praf cutia de transfer daca nu respecti specificatiile/dimensiunile producatorului. VEzi pe EBay in UK. Eu de acolo mi-am luat jante de M originale pt F30 cu 650 euro si cauciucurile mai aveau vreo 5mm profil. Pandeste ce apare si poate prinzi un set original decent de la un privat. Preturile de reprezentanta nu sunt prohibive, sunt normale pt o firma premium Adica daca dai 50K pe o masina, nu te mai uiti la 1,5K pt un set de jante. Mai jos ai un link cu un set de pe ebay din Germania si care aparent se potrivesc pe masina ta: https://www.ebay.de/itm/BMW-17-Zoll-Alufelgen-5er-G30-G31-6er-GT-G32-7er-G11-G12-Styling-618-Felgen-NEU/161829405128?fits=Platform%3AG30%7CMake%3ABMW&hash=item25adc8c1c8:g:MDkAAOSwKQFbx0oX:rk:3:pf:0 Spor la achizitie!1 point
-
LoL, si soft-ul original pleaca tot cu treapta 1 in Drive. Doar in modul Manual ramane in tr.2, daca nu-i dai tu downshift.1 point
-
Eu am vrut doar sa ajut omul, nu din asta se fac bani stai linistit . Am ajutat mai multi baieti de pe forum, majoritatea fara nici-un ban... Te-as sfatui sa nu mai comentezi la adresa mea daca nu ma cunosti, nu mai fii "roman" tipic...1 point
-
S-A REZOLVAT! Dupa ce am investigat mai multe chestii si dus electromotorul la verificat, am constatat ca pe sasiu exista masa, dar pe motor NU. Am montat totul inapoi si am verificat din nou cablul de masa (pe care nu era absolut niciun semn de coroziune!, arata foarte ok, de aceea am trecut mai departe cand m-am apucat de verificari). Deci rezolvarea a fost demontarea CABLULUI DE MASA dintre sasiu si motor si curatarea acestuia. (probabil s-a format condesns din cauza diferentelor de temperatura). Montat scuturi, tot, dat cheie, pornit la sfert! Poate mai ajuta pe cineva Multumesc tuturor pentru raspunsuri! Numai bine!1 point
-
1 point
-
.....si care Gaesti e tot pe langa targovineata aia. Si vezi mai usor cu atacul la persoana ca daca ma apuc si eu acum sa-ti umplu frigideru(chiar daca au trecut sarbatorile) n-o sa-ti placa si o sa te duci sa ma parasti la moderator.Faptul ca nu am avut pana acum far cu lupa si ca inteleg mai greu ce e de facut nu-ti da dreptul sa vi sa-mi spui ca sunt batut in cap, maimutoiule care esti.Tu le sti cumva pe toate si esti alfa si omega? Faptul ca incepi sa arunci cu rahat in ventilator afirmand despre matose sa faca un ban cinstit si sa lase improvizatiile denota faptul ca esti un trol de forum si nu e nici o jignire.Esti genu ala de carcotas care nu vine cu nimic constructiv dar moare de ciuda cand vede ca altul se zbate si face un ban.El macar se zbate sa faca un ban.Tu ce faci?Prietene pe mine ma doare undeva cum face x sau y bani atata vreme cat plec multumit de la acel cineva.Bravo lui ca se zbate sa faca un ban.Prefer de 1000 ori oameni care se zbat sa faca si sa ajute decat ciudosi ca tine care nu vin cu nimic decat cu hate. In incheiere desi nu te cunosc,pun pariu ca esti un copil ciudos,bubos,urat si sarac,pe toate le ai!Si din acest moment chiar ai IGNORE de la mine Alex_wly added to ignore list...1 point
-
Eh, uite cĂŁ eu sunt ĂŽn tagetul tĂŁu, chiar caut seria 1. Dar n-aș cumpĂŁra ĂŽn veci de la un vânzĂŁtor ca tine. Și nu e vorba de preț, am buget mai mare pentru mașinĂŁ decât ceri tu, dar pur și simplu mașina pe care o ai la vânzare nu meritĂŁ acel preț (e doar pĂŁrerea mea, așa am analizat eu piața - exact cum tu consideri cĂŁ meritĂŁ - așa consider și eu cĂŁ nu meritĂŁ - probabil motivele sunt diferite). Și da, ne pricepem și la taxe/impozite și business development, chiar conduc câteva business-uri proprii și sunt mulți pe aici care sunt la fel ca mine. PS: poți sĂŁ ceri cât vrei tu, ĂŽnsĂŁ oamenii aceia pe care ĂŽi aștepți sĂŁ cumpere, acei pasionați/pretențiosi, nu or sĂŁ cumpere la acel preț. CĂŁ ai pus anunțul la plesnealĂŁ, dacĂŁ se vinde bine, dacĂŁ nu, nu, e altĂŁ treabĂŁ. PPS: au mai fost ca tine pe forum, care au stat cu ele la vânzare 2-3 ani, deci vorbim din experiențĂŁ, nu din copaci. PânĂŁ și tu mai ai puțin și faci un an, iar de când ai pus-o la vânzare, ai scĂŁzut deja 2000€. Și o sĂŁ mai scazi, și tot așa. Nu ți-a impus nimeni un preț de vânzare, toți suntem de acord cĂŁ ceri cât vrei, dar ia ĂŽn calcul și piața, pentru cĂŁ, cum spuneau și colegii mai sus, nu e vreo raritate sau vreun M. IarĂŁși, suntem conștienți de faptul cĂŁ devine frustrant sĂŁ dai pe o mașinĂŁ acum 3-4 ani €15-17k, ca acum sĂŁ te chinui sĂŁ o vinzi cu un preț mai ridicat, dar trebuie sĂŁ conștientizezi ca realitatea este alta, suntem ĂŽntr-o tarĂŁ cu o piațĂŁ auto defectĂŁ, ĂŽn care majoritatea vânzĂŁtorilor dau km ĂŽnapoi și toți cumpĂŁrĂŁtorii vor mașini ieftine și bune cu km puțini. E un paradox cu care trebuie sĂŁ te lupți. Good luck with that!1 point
-
Mai oameni buni, voi ganditi? Cum sa fie un moft spalatoarele? La farurile cu xenon cand se murdaresc, scade rau puterea fasciculului luminos datorita faptului ca lucreaza pe alta temperatura de culoare. Ai nevoie de spalatoare daca ai xenon! Chiar conteaza cat lichid de spalare consuma o masina cu spalatoare???1 point
-
Usor ca pocneste vena. ) Pentru cunoscatori si pasionati, cu asta chiar ca vinzi masina. Este irelevant cat ai dat tu pe ea, insa in mod sigur a fost mai ieftina decat un e90 lci de aceeasi varsta cu aceleasi dotari cand au fost noi. Eu nu ma lupt cu nimeni, doar ma amuz de asemenea topicuri si de naivitatea celor ca tine care se trezesc la realitate si incep sa planga. Un e90 lci din 2011 cum e masina ta abia se vinde greu cu 8000 asa ca usor cu pianul, stii tu. Spor la vanzare!1 point
-
Tu esti fumat rau!!!! Ti se explica negru pe alb ce si cum, si tu esti in lumea ta. Parerea mea, in continuare, e ca tu ori faci misto, ori esti pe legale. Edit: matose, decat sa vii pe aici doar sa faci un ban cu improvizatii, mai bine te apuci de munca cinstita1 point
-
daca tu faci tampenii din astea la masina ta, pastreaza-le pentru tine, nu-i mai invata si pe altii !!!1 point
-
Multi am vandut masini pe aici . Iti spun ca lumea e mai priceputa la detalii dar nu mai darnica sau f rar . Asta e motivul sfaturilor . Succes cu ea .1 point
-
Pai o mai folosesti insa doar vreo 7 mii de km nu foarte mult. ) Te superi degeaba, nu a zis nimeni ca nu poti sa ceri cat vrei, doar ca e plina piata sh de masini si orice e scump se vinde greu indiferent de cat de cu stea in frunte e pt posesor.1 point
-
Nu va vedeti voi de treaba, mai bine? Cer cat vreau pe masina, fara sa va dau explicatii. Si unde naiba e plina piata de 123d, cand pe OLX si Autovit sunt 10-15 masini, in total?! Si alea cazane majoritatea, 250k km, aduse din Germania de samsari. Daca masina scade sub 8k, nu pierd, pentru ca o mai folosesc inca un an. Doar nu crezi ca o tin in parcare, si astept sa treaca timpul, ca se se deprecieze? Bai, de oameni ca voi are nevoie tara asta... Experti peste tot.1 point
-
Sunt interesat sa fac un update de NBT pentru a beneficia de apple car play. Masina in cauza este un F10 - 9/13 - LCI ( D574686 ) Acum am verificat si are NBT_B13322A. Butonul(Idrive`ul) este cel cu touch screen. Masina are NAVI mare. In cazul de fata se poate face update la NBT evo fara a face modificare la partea hardware? Multumesc1 point
-
Cata polemica Daca asculti muzica tare nu te mai poti bucura de muzica dpmdv , probabil si motivul pt care Bo taie basii la volum mare si alte reglaje . E o anumita calitate de care ma bucur acum si pentru mine a meritat cheltuiala fiind in limite rezonabile . Ieri am ascultat o masina cu BO complet si ceva setari profi , intr-adevar e altceva , peste HK la nivel de claritate etc , am aflat lucruri pe care nu le stiam , cum foloseste microfoanele din plafon si cantarele din scaune pt a reda sunetul unde trebuie si a acoperi anumite zgomote pe care le percepe din afara inclusiv zgomotul motorului trebuie sa fii un audiofil si e potrivit pt un anume gen de muzica unde frecventele si instrumentatia e cu adevarat deosebita dar sigur ca face fata la orice gen . Mie cel putin imi pare interesant sa explorezi capacitatile optiunilor pe care nu le poti avea din start si chiar imi face placere sa simt ca am adaugat ceva masinii si am luat parte la asta , poate unii ma inteleg altii evident ca nu si cumva judeca asta aici nu e ok dpmdv . Prefer sa nu ies un wk in club si sa investesc in masina sau alte placeri ca nu e singura pe care o am Nu stiu daca am sa termin retrofitul , momentan arata bine si imi place jucaria din bord . Ma plictisesc la ceva timp si simt nevoia sa fac ceva , e mai comod decat sa schimb masina :hyper: . Visavis de investitii eu am luat masina la un pret relativ bun vs optiuni si stare tehnica , aspect . Daca as fi vrut o masina cu ce am acum pe ea cel mai probabil costa 25 k ,nici pe departe nu am ajuns la suma aia acum si am cam tot ce vreau . Am sa pun aici ceva poze , iluminarea de la ele pare puternica in poza dar e ff discreta in realitate eu nici nu o sesisez , poate din cauza ambilight . Njoy , comment , have fun In alta ordine de idei urmeaza sa schimb garniturile de la corpul filtrului de ulei ca pisa ceva ulei pe acolo , cu ocazia asta si antigelul complet . pun o poza cu part no pt cei care au aceasta motorizare , din ce inteleg garnitura mare metalica ar fi problema , cedeaza in timp , e normal , masina are ceva km.1 point
-
La B47 exista riscul de topire a galeriei de admisie si asta pt ca "redesign to cost" Au micsorat-o chiar mai mult fata de cea de pe N47, fiind raportate destul de multe cazuri. Posibil sa nu apara problema atata timp cat masina e noua prin urmare galeria nu-i atat de mult incarcata de calamina, dar in timp, o data cu colmatarea ei, se ajunge destul de des sa se topeasca, fiind din plastic. Cel putin asta mi-a zis mecanicul la care merg, pana nu demult fiind multi ani mecanic in repr BMW, deci cam stie ce-a reparat.1 point
-
1 point
-
Buna ziua, Si eu aveam aceiași problema zgomote ciudate din caseta de direcție, bataia era mai pronunțatĂŁ pe drum de țarĂŁ si se auzea daca miscam stanga dreapta de volan pe loc cu motorul oprit. Azi am urcat mașina pe elevator si am strâns surubul care are trei gĂŁuri si ar trebui o cheie specialĂŁ dar am reușit si fara, am strâns cam 30-40 grade. Cel puțin la mine a avut rezultate si acum nu mai are joc.1 point
-
Bmw F36 420D - fab 04.2015 Il conduc de nou. In prezent 43.000 km Felicitari celor cu multi km. Iti tb ceva pricepere, pasiune. Mai impresionanta o masina veche bine intretinuta decat cele noi pe leasing schimbate ca ciorapii.1 point
-
1 point
-
Nu o sa iti repare oglinda, nu o sa iti dispara sentimentul de dezgust si injustitie, insa ceea ce ti s-a intamplat este o realitate intr-o tara la 2000 km de Romania, si de multe ori, luata moddel; de aceea, oamenii se blindeaza de asigurari, etc......nesimtirea si tupeul, cat si dorinta autoritatilor de a rezolva, la suprafata, cat mai rapid, toate spetele, nu este doar specifica doar Romaniei.Bucura-te de masina, ca paguba este mica, ignora-l pe taximetristul grobian al carui univers este redus la cei 2000 ron ce ii face pe luna in loganul cu scaune lucind de jeg, in viata sunt lucruri mai importante.1 point
-
Desi am intalnit si cativa taximetristi mai ok, majoritatea sunt niste #%@(. Eu merg numai cu uber cand am nevoie. Si pe taximetristi nu-i las niciodata sa reintre pe banda in fata mea si nu le dau vreo prioritate atunci cand nu o au (la iesirea de pe stradute, etc). Mult tupeu si nesimtire prezinta aceasta specie.1 point
-
Imi pare rau sa aud de patania ta, m-am enervat groaznic doar citind... De la taximetristi nu mai am asteptari demult, dar politistul m-a dezamagit complet. Ce distanta sa pastrezi tu daca ala era pe celalalt sens?! Adica el intra pe sensul tau de mers si e vina ta?! Pe principiul mortul e vinovat :| Iar daca aveai viteza, oglinda aia era dezmembrata, nu doar capacul spart. Politistul cred ca il cunostea pe maimuta ala, altfel nu imi explic situatia.1 point
-
Pai se scrie nici o data cand vrei sa exprimi un numar de ori nu o perioda de timp. Cum prima intrebare se referea la "de cate ori" am considerat mai potrivit nici o data decat niciodata Acelesi reguli se aplica si in cazul utilizarii expresiilor NICIODATA sau NICI O DATA, ca in exemplele urmatoare: Exemple: Nu l-am vazut NICIODATA (nicicand) Eu n-am mintit NICI O DATA (nici macar o data) Multumesc pentru atentie oricum1 point
-
eu le-as lua din toata inima,dar sunt multe de facut si cu "meseriasii" care stau doar cu testerele in mana crezi ca o sa-mi iasa ceva?In ziua de azi nimeni nu mai vrea sa munceasca si sa gandeasca cu capul,sunt toti ca robotii stiu doar cu testerele atat si nici pe alea nu le inteleg bine,cum le-ai luat testerele cum sunt pierduti in timp si spatiu.Sunt toti comozi vor sa castige bani doar pe clickURi si atat.Eu m-am chinuit cu un retrofit tv timp de 6 luni sa-l finalizez.Tin minte ca am umblat pe la toti expertii prin bucuresti care se laudau ca ei sunt cei mai buni pe romania si nu au fost in stare sa-mi finalizeze un retrofit erau pierduti toti.am reusit intr-un final si am nimerit la cineva care a gandit si cu capul nu doar cu testerul(dumnezeu sa-i dea sanatate pe unde umbla) Am inteles mesajul trebuie sa gasesc ori far cu lupa cu xenon dar fara adaptiv ori far de lci.0 points
-
m-am gandit mult si la asta,as iesi mult mai ieftin dar crezi ca se baga cineva sa desfaca farul in sine sa monteze doar lupa?Mersi oricum de info.0 points
-
Mulțumesc, dar prefer sĂŁ iau modelul mai nou și km mai mulți. Nu sunt adeptul kilometrilor puțini pentru cĂŁ atunci când ĂŽmi cumpĂŁr o mașinĂŁ iau ĂŽn calcul și piața de revânzare. Prefer sĂŁ pierd 500-1000€ ĂŽn 1-2 ani la devalorizare, decât sĂŁ plâng pe forum atunci când vreau sĂŁ o vând. Dar hei, ziceai cĂŁ te pricepi la business, nu cred cĂŁ are rost sĂŁ ĂŽți dau eu sfaturi despre faptul cĂŁ mașina e cea mai proasta investiție și cĂŁ dacĂŁ nu ĂŽți faci calculele cum trebuie, ĂŽți dĂŁ pe minus și te pomenești cĂŁ ai pierdut câteva mii bune pe an doar pentru cĂŁ a avut cu 50-100k km mai puțini. Mașina este o investiție atunci când prețul crește de la an la an, nu cum ĂŽți scade ție 2000€ pe an. Ca e model mai rar da, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ neapĂŁrat cĂŁ ĂŽși și ține valoarea dacĂŁ nu e piațĂŁ. Nu e vina pieței cĂŁ ai dat 20k+ euro pe o mașinĂŁ mai rara, dar care nu are cumpĂŁrĂŁtori... Ți-am explicat mai sus: ai dreptate, dar trebuie sĂŁ lupți contra sistemului ca sĂŁ o vinzi la prețul acela. DacĂŁ nu vrei sĂŁ ĂŽnțelegi, treaba ta. Succes!0 points
-
Nici vorba, doar experti in toate (si un alt cuvant pentru asta e romanas, doar el se pricepe la toate, si treiarul e sfant). Eu nu pricep de ce trebuie sa va bagati intr-un topic de vanzare, care nu va priveste absolut deloc, in care nu am cerut nici macar un sfat. Da, e un forum, fiecare comenteaza ce doreste, cat timp e in limita bunului simt, dar la un topic de genul. Aici e "piata", aici postez ca sa vand, nu am nevoie de sfatul vostru de profesionisti in preturi. Stiu sa il verific si sa-mi fac o parere. M-ati innebunit cu exemplele voastre. Eu vand 123d. Nu-mi pasa cat e 320d. Chiar nu-mi pasa. Cum eu am dat o anumita suma pe masina asta, la fel poate si altcineva sa dea suma ceruta de mine. N-am vazut decat sume aruncate de toti expertii, fara sa vad un link catre un alt 123d, care sa fie asemanator cu ce vand eu (an, dotari, km), la 7-8k. Sunteti romanasi si pentru ca va pasa asa de tare de ceva ce nu va priveste absolut deloc. N-am cerut nici o opinie in acest topic. Nu ar trebui sa va intereseze cat timp il tin eu la vanzare. Nu pierd, stati linistiti. Intrebare: daca mi-as lua altceva, mai nou, nu as pierde si la masina aia, ba chiar mai mult? Vreau doar un pret corect. Nu sunteti singurii cititori ai forumului, nu sunteti target-ul meu. Un om care-si cauta BMW se uite si aici, si nici nu are cont. Si cand am probleme cu masina mea "pentru cunoscatori si pasionati", merg la service. Nu sunt genul care "repara" masina pe forum, ca multi dintre voi. Poti vedea asta si din activitatea mea de pana in prezent. PS: Oricum s-a dus naiba topicul de vanzare. Va multumesc pentru pareri. Va pricepeti si la altceva, gen taxe si impozite sau business development? Intreb pentru un prieten.0 points
-
-1 points
-
Mda, merci. Asta fac in timpul liber. Cumpar masini, le tin cativa ani, si apoi le vand, ca orice samsar. Fraza e adresata celor care considera pretul ca fiind mult prea mare. Din pacate, samsarii imi vor ingreuna vanzarea; cel mai scump 123D (exceptandu-l pe al meu), de pe OLX sau Autovit, este mai ieftin cu 2k euro...Oricum, nu ma grabesc cu vanzarea. Astept oferta corecta, dar, in acelasi timp, e "plina" piata de masini de 250-300k km, la 7-8k euro.-1 points
-
Da, de vazut se vede, exista un model dedicat care inlocuieste masca de sub senzorul de ploaie. nici nu-ti dai seama ca e o camera acolo, am avut ceva de genul pe E39. De data asta am dorit neaparat ceva cu ecran. Am scos optiunea de a arata viteza din colt, fiindca daca m-ar lua radarul ar fi egal cu zero ca pe camera imi arata alta viteaza, iar in caz de accident nu vreau sa dau motive de contestare a filmarii. Multi km fara probleme iti doresc si tie!-1 points
-
Tu ce vrei de fapt, sa ti-o repare cineva din banii lui? De aia nu ai chef, de ailalta nu ai timp . Zi saru mana daca iti da cineva 1500e pe ea. Fa o lista cu ce ai bun pe ea si vezi la cat ajungi. Dupa scade un 10-25% sa le si dai cand te suna cineva, nu sa stai toata ziua in telefoane. O tii intreaga pe partea de circuit ulei/apa si dependinte motor cat sa o poti porni pana dai motorul si restul vinzi acum.-1 points
-
Deja s-a deviat de la subiect si v-as ruga sa va opriti. Masina e la vanzare, cer 9.900 euro pe ea. Nu mai comentati aiurea in tramvai, doar ca sa va bagati in seama. Masina face banii astia, orice cunoscator stie asta. Ca piata e suprasaturata si ca nu prea sunt multi interesati, e partea a doua. E alegerea mea daca o tin doi ani la vanzare sau daca o dau la pret de cazan. Nu am vazut in ultimul an o masina similara la vanzare, pe OLX sau Autovit. Si aici ma refer la km, an, dotari. Daca aveti exemple cu 7-8k, chiar va rog sa le postati. Daca nu, sariti peste acest topic. Multumesc.-1 points
-
matose are dreptate.si mie mi se pare un moft nejustificat spalatoarele alea de far,nu inteleg ce tot aveti toti cu spalatoarele alea ,zici ca ar fi vreo piesa de rezistenta,sunt niste spalatoare si atat da-le drak, jesus christ... matose, dupa ce fac rost de far iau legatura cu tine,vad ca esti singurul care incearca sa ma ajute. mersi inca o data.-1 points
-
Da, am uitat cat de “experti” sunt toti pe forumuri, nu am mai facut asta de cand aveam Honda, acum 7-8 ani. Dar acolo parca nu le stiau toti pe toate, ca aici... Gandire de romanas... “doar e seria 3, bre”. E plina piata de 123d, dar n-am vazut eu. Nu vand M, dar nici nu vand cea mai comuna motorizare. Stiu ce vand, e simplu. Vrei 250 cp, consum decent si impozit mic, atunci poate e masina pe care o cauti. Vrei un 320d, cel de care vorbesti, sa fii sanatos. Gasesti sute la vanzare, nu e o problema. Masina din topic, noua, a costat mai mult ca un e90 lci 320d nou. Are aproape 8 ani si 106k km. Nu inteleg de cand valoreaza ca un 320d de 9-10 ani, cu 200k km. Oricum nu ma adresez tie sau altora ca tine, nu inteleg de ce nu pricepi si tot continui... tot 9.900 cer pe ea :-)-1 points
-
@cavaliere Si cu asta chiar am incheiat, tine-o pe a ta. Am scris in postarea initiala urmatoarele: "E o masina deosebita, pentru cunoscatori si pasionati" - te-ai bagat in seama si atunci, ca orice "expert". Ei, fix de asta am scris, ca sa nu vina d-astia ca tine, si sa spuna ca pretul e prea mare. Eu garantez pentru masina asta, stiu ce detin, n-am schimbat pe casco in 5 ani decat parbrizul, o data, am dat o groaza de bani pe ea (nu ca ar conta, dar puteam sa-mi iau F10 sau F30, ca tot romanul - din ala "smecher", 520d sau 320d, cu 150k km), dar mi-am luat un 123d destul de dotat, cu km putini, pentru ca m-a pasionat motorizarea si am vrut altceva. Asa ca hai scuteste-ma, mergi si comenteaza in alta parte, oricum vad din istoric ca doar la asta esti bun. Un adevarat luptator in spatele tastaturii...-1 points
-
) Daca esti tu batut in cap, nu inseamna ca niste detalii tehnice sunt "troll". Ca imi dai tu negativ, mi se rupe...trist e ca nu poti decat un minus la postare ) Normal ca baietii te ajuta...ce, banii tai n-au serie?!?! Dar daca stii ca esti atehnic, apelezi direct la persoane competente si sari cu cash-ul. Asa se fac bani, pe carca stangacilor. Edit: "TGV" inseamna Targoviste, nu Gaesti-1 points
-
plus si de la mine :frantics: faptul ca ai recunoscut ca intelegi mai greu, spune tot. nu mai ai nevoie de caracterizari din partea mea. te-ai facut singur muci.-1 points
-
-1 points
-
Salutare, Cum spune si titlul, imi vand masina: BMW Seria 1 E87 123D, 2.0 twin turbo, fabricatie: 03.2011, rulaj actual: 99.200 km. Motivul principal: imi doresc ceva mai nou si mai puternic, oscilez intre M140i si 428i. Dar ma uit si la alte branduri... Pretul masinii este de 12.000 Euro, negociabil. Pentru mai multe informatii, ma puteti contacta telefonic, la numarul 0723167200. Masina poate fi vazuta in Bucuresti. Istoric: - Masina cumparata din Germania in anul 2014, la 49.000 km. - A fost folosita ca masina personala, fiind foarte bine intretinuta, atat tehnic, cat si estetic. - Am avut Casco pe toata durata de folosire. - Istoric si carte service la zi. - Unic proprietar in Romania. - Accept orice testare la service autorizat. Alte informatii: - Ultima revizie efectuata in data de 28 martie 2018. - Acumulatorul schimbat in luna februarie 2018. - Placutele de frana (fata-spate) schimbate in decembrie 2017. - ITP-ul expira la finalul lunii mai 2018. - Masina are soft facut de Completechip Iasi (Dragos Stacescu), in luna august 2017 (pe dyno a scos 207 CP stock si 249 CP dupa resoftare). Nu au existat probleme pana in prezent. Dotari: - cutie viteze manuala 6+1 trepte - start/stop - jante aliaj 17 (vara + iarna, cele de iarna sunt cele din poze) - trapa electrica - faruri bi-xenon adaptative - angel eyes led - asistenta faza lunga - proiectoare ceata - senzori ploaie/lumini/pneuri - senzori parcare spate - navigatie Business - dublu climatronic - scaune piele maro - incalzire scaune - volan multifunctional - geamuri electrice - oglinzi electrice si heliomate - pachet lumini interior si exterior - keyless entry - shadow line - bancheta rabatabila, sistem ISOFIX - doua chei E o masina deosebita, pentru cunoscatori si pasionati. PS: Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, sunt de la ultima "sedinta foto" pentru Casco. Din cauza vremii nefavorabile din ultimele saptamani, nu am reusit sa o spal si sa fac altele mai bune.-1 points
-
Tocmai am resoftat cutia automata cu soft de Alpina D3 https://en.wikipedia.org/wiki/Alpina#Diesel-engined Cutia schimba mult mai rapid, si in bord in loc de "D" apare acum D1, D2, ... La plecare de pe loc in D pleaca acum in treapta 1, in loc de treapta 2 cum face cutia cu softul original Voi mai reveni si cu alte impresii. teoretic schimba mai frumos. Ce am constatat cu siguranta este ca pe modul M schimba foarte rapid, cam ca o cutie cu dublu ambreiaj urmatoarle bmw-uri se pot resofta: E92 320d E90 LCI 320d (09/08-12/11) E91 LCI 318d (09/08-02/10) E91 LCI 320d (03/10-05/12) E92 LCI 320d (03/10-05/13) Operatia se face cu WinKFP: (F1) comfort mode (F3) Update ZUSB alegeti ECU GKE215 (F2) Choose ZUSB alegeti ECU GKE215 si apoi 7603531 Click ok (F4) Enter VIN ( introduceti VIN-ul lung CORECT!!!) click ok DONE (F8) (F3) Program dureaza cam 2 minute cu ICOM.-1 points
-
nu aveti pic de originalitate unii,sunteti limitati in gandire ca turma frate, latra unu gata va alaturati si ceilalti sa latrati desi nu stiti de ce o faceti.Nu stiu de unde si pana unde ati tras voi concluzia ca o sa-mi montez eu lupe in faruri.Nu inseamna ca daca cineva si anume Funnyman a venit cu o idee inseamna ca trebuie s-o pun si in practica.Am spus doar ca m-am gandit multa vreme la acest aspect deci de aici ce rezulta daca m-am gandit???....Ca nu am pus si nu voi umbla cu improvizatii.Eu ce retrofit am facut la masina asta am facut doar retrofit pe original,de fel nu mi-au placut improvizatiile si navigatiile android DE EXEMPLU pe care unii le si recomandati pe aici si care le si montati pe masini.Eu numai pe original am mers mereu.Faptul ca doresc un far original si nu doresc sa pun spalator la far care e un moft pt mine nu inseamna ca acel far e improvizatie pt ca este TOT far original.In ziua de azi e greu sa gasesti un om inteligent cu care sa ai un dialog si care sa faca o analiza pe text sa inteleaga ceva.La voi e doar spiritul de turma,si stiu ca sunteti cativa aici care veniti special sa bagati "batul prin gard" ca sa ma enervati,dar nu o sa reusiti...... Mereu am URAT si voi uri toata viata mea TURMA si niciodata nu sa ma dau bine pe langa "multime"ca sa obtin un scop sau un favor!!.......... hai veniti cu MINUSUrile ce mai asteptati??!!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00