Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/07/19 in all areas
-
///M3 e46 SMG Supercharged ESS vt2-575, 490nm Specificatii tehnice: Bmw //M3 e46 smg Propietar: Sorin Locatie: Constanta Ocupatie: inginer mecanic Motor: - 3.2l, 6cyl 24V S54, Supercharger system(gen 3) ESS vt2-575 10psi(0.7 bar low boost ), cuplu 360lb-ft (490nm) interne stok. Compresorul poate functiona in high boost cu interne forjate 26psi(1.8bar) 775cp-800cp ,Vortech V3 Si Trim (custom paint black texture). - Cuzineti biele (cr6877xp) si palier(mb7039xp) King Racing( high performance bearings, advanced materials for superior performance) . Suruburi biele si palier ARP - Pompa de ulei Vac Motorsport cu debit marit 22% .Pinion si ax pompa Vac Motorsport (upgrade kit), evitand slabirea acidentala a piulitei (problema des intalnita la bmw, ramanand fara presiune de ulei motrul) - Buson magnetic baie de ulei Dimple ( super magnetic drain plug, motor oil magnets) foarte puternic. - Evacuare finala Ac Schnitzer, galerie de evacuare izolata termic, traseu de evacuare izolat termic. Transmisie: - Cutie de viteze Getrag, 6 speed SMG( segvential manual gearbox with drivelogic), lounch control. Buson goliere magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) - Ambreaj, placa de presiune si rulment Sachs Performance - Podea (rear subframe) schimbata cu alta noua OEM. Dupa montaj, podea a fost intarita cu un kit de la Turner Motorsport (subframe reinforcement kit). Aditional au mai fost sudate inca doua bari transversale in portbagaj care fac legatuta intre podea si lonjeroane, evitand torsionarea intre podea si punte. - bara aluminiu de rigidizare telescoape fata, Strong Strut finishes titanium silver ( aircraft grade aluminium alloy 6061, competition-lightweight CL) - bara aluminiu de rigidizare telescoape spate Mason Engineering (chassis suspension reaserch & development) , in forma de ’’X’’ care face legatura intre bucsile de la puntea spate si oale telescoape spate - raport diferential 3.62, buson de golire magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) Frane: - discuri fata 345mm Ecs Tuning, ventilate gaurite cu miez de aluminiu - placute Hawk - furtune etrieri fata/spate Ecs Tuning, lichid de frana Motul - discuri spate 325mm oem Suspensie: - KW V3, inox line coilovers, cu reglaj pe duritate, revenire si inaltime - flansi reglabile fata caster & chamber H&R - flansi amortizoare spate Ecs Tuning. - flansi spate/fata pentru rigidizare oale telescoape(reinforcement strut suspension plates) Ecs Tuning - brate reglabile spate Megan Racing - bucse punte spate Powerflex, bucse diferential Powerflex jante si anvelope: - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) fata 19x9.5’’ et33 ,245/35 R19 Goodyear eagle F1 asymetric 3, chamber -2 - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) spate 19x10.5’’ et22, 275/30 R19 Goodyear eagle F1 asymeric 2, chamber -1 - Tpms senzori Bluetooth cu aplicatie pe telefon - Apex 75mm M12 Lug Head Stud kit (stud conversion kit) - Apex arc 8 Anthracite (profile 3) spate 17x10.5’’ et27, 275/40 R17 Mickey Thompson ET Street Radial ( pentru drag race) Exterior: - Balamale usi LSD (usi verticale) - Prelungire bara fata ( front lip spoiler) carbon Status Gruppe , ornamente proiectoare carbon - Difuzor carbon, bara spate - Eleron portbagaj CSL style - Eleron luneta Ac Schnitzer - Semnalizari Depo led aripi - Grile capota negru mat - Pachet lumini esterioare Led - Stopuri frana Led - Angel eyes 131mm ccfl (cold cathode fluorescent lamp) Interior: - Scaune OEM CSL //M3 e46 - Pedale Ac Schnitzer, maner frana de mana Ac Schnitzer - Bara de rigidizare spate interior ( room bar rear cross bar strut) Ultra Racing ( chassis tuning specialist) - Pachet lumini interioare Led - Covorase oem interior Anthracite //M logo Audio: - Harman Kardon sonorizare, subwoofer Harman Kardon - Navigatie cu android 9” Xtrons PE9846BPL 4GB ram ddr3/Octa-Core/32GB rom , android 8.0 operating system (the most powerful hardware), 2Din Cateva piese din descriere nu au fost montate inca din lipsa de timp.6 points
-
1L de ulei pe luna te retine din a-l lua? . E arhicunoscut ca toate motoarele de M sau RS, AMG consuma ulei extra daca sunt exploatate asa cum au fost gandite, e absolut normal si nu e nimic in neregula cu asta. Ar fi poate o problema daca intr-o luna faci 1000km cu ea si ai mers normal si nu la capacitatea sa, in cazul acesta ar fi un semn de intrebare, dar altfel cam orice benzinar cu injectie directa si supraalimentat consuma ulei, indiferent ca e 2.0 sua 4.4. Nu am avut M-uri dar am avut RS-uri si am 3.0TFSi acum si niciuna nu a avut vreun consum anormal de ulei. Ai oferit doar un parametru care te intereseaza, eu ti-am raspuns la acela . Daca nu te deranjeaza consumul de min. 20-25% in oras si costul asigurarii si mentenantei atunci masina merita banii, mai ales ca daca o iei la un sub 50k mile cu istoric la zi, nu ar trebui sa ai probleme majore. P.S. - daca tot stai in UK, gasesti foarte multe info pe forumurile de acolo, aici e cam pauza pe un asemenea model, de obicei cei cu ceafa lata(ei sunt majoritatea prin RO care mai au asa ceva) nu prea stau pe forumurile astea, e mai greu cu scrisul, if you know what i mean .3 points
-
Hai ca ne-ai facut in toate felurile, inclusiv romanasi.... insa nu uita un lucru, cand o sa ai o problema cu masina ta "pentru cunoscatori si pasionati" o sa scrii smerit pe acest forum "ajutor" si acesti romanasi iti vor da sfaturi cum sa remediezi problema! Degaba te aprinzi asa si arunci cu noroi, este punctul nostru de vedere privind pretul si piata, cum si tu ai un punct de vedere privind pretul. Pretul corect este cel care ti l da piata, nu cel cu care vrei tu sa vinzi!2 points
-
Usor ca pocneste vena. ) Pentru cunoscatori si pasionati, cu asta chiar ca vinzi masina. Este irelevant cat ai dat tu pe ea, insa in mod sigur a fost mai ieftina decat un e90 lci de aceeasi varsta cu aceleasi dotari cand au fost noi. Eu nu ma lupt cu nimeni, doar ma amuz de asemenea topicuri si de naivitatea celor ca tine care se trezesc la realitate si incep sa planga. Un e90 lci din 2011 cum e masina ta abia se vinde greu cu 8000 asa ca usor cu pianul, stii tu. Spor la vanzare!2 points
-
buna seara ! vand o roata de rezerva SLIM de bmw in stare foarte buna. eu nu am folosit-o niciodata. CONTINENTAL = 115/90/16 3.00BX 16H2 IS 32 pret 300 ron. se potriveste pe urmatoarele bmw-uri: E36 - aproape toate motorizarile. E46 - aproape toate motorizarile. E39 - aproape toate motorizarile. E60 - doar 520i. E90, E91, E92, E93 - toate modelele cu disc frana fata de maxim 312x24. E81, E82, E87, E88 - toate modelele cu disc frana fata de maxim 312x24. E85 - toate modelele cu disc frana fata de maxim 312x24. F30 - toate modelele cu disc frana fata de maxim 312x24. F20 - toate modelele cu disc frana fata de maxim 312x24. F22 - toate modelele cu disc frana fata de maxim 312x24. ATENTIE... nu se potriveste pe modele cu disc frana fata de 330x24 sau mai mare. seara buna !1 point
-
Eu am avut noroc si am primit de la vânzător istoricul. Am verificat pe auto records.com apoi si a fost ok. La mine s a blocat VTG după resetare senzor ploaie .1 point
-
Inlocuire podea(rear subframe), o problema des intalnita la m3 e46. Majoritatea posesorilor de m3 e46 prefera sa sudeza acele fisuri/rupturi. Eu am preferat sa înlocuiesc podea cu piesa noua OEM, metoda des intalnita la Redish Motorsport. Dupa ce am inlocuit podeaua am folosit 3 metode pentru a intari podeaua - kit de intarire pt podea de la Turner Motorsport - traverse(teava rectangulara)care fac legatuta(sudate) intre podea si lonjeroane - kit de intarire de la Mason Engineering (chassis suspension reaserch & development) , in forma de ’’X’’ care face legatura intre bucsile de la puntea spate si oale telescoape spate1 point
-
Salutare, Astazi am reusit sa fac retrofit la Speed Limit Info pe F10 LCI cu Kafas2. Am cumparat codul FSC de la un dealer din Polonia pentru ca Automobile Bavaria nu a vrut sa-mi vanda FSC-ul... Le-am importat cu E-sys, treaba de cateva minute.1 point
-
A inceput si a mea sa faca de cand a dat frigul. M-am si speriat. Se inlocuieste usor dracia de arc?1 point
-
1 point
-
Un proiect frumos! de suflet! Felicitari si la cati mai multi KM fara incidente!1 point
-
1 point
-
Bine v-am gasit si multumesc pentru urare. Diferenta intre BMW si Audi e notabila, atat la tinuta de drum, livrarea puterii la roti cat si la consum/putere. Imi place foarte mult cum se conduce BMW, insa la interior prefer Audi1 point
-
Felicitãri ptr proiect! Sper ca la urmãtoarea Întâlnire Bmw din Ct sa o vedem live cu noile upgrade -uri. Unul dintre cele mai modificate M3 e46 pe care le-am vãzut...PWR!!1 point
-
Sa o stapanesti sanatos, un proiect cum rar vezi, mai ales la noi!1 point
-
trebuie sa schimbi navigatia CCC cu navigatie CIC si apoi sa schimbi modulul bluetooth mulf cu modul bluetooth combox. orice piese schimbi trebuiesc codate, bineinteles1 point
-
Super masina, felicitari pentru o asemenea bijuterie, dar mai pune poze1 point
-
1 point
-
Merci! Le-am luat pe alea de pe ebay, impreuna cu un set de senzori. Acelasi set pe olx, rulate si cu una zgariata destul de rau, se vindea la 615 euro. Asa, cu 700 euro le am noi. Modelul este fix cel cu care vine masina echipata by default. Merci!1 point
-
Sa o stapanesti sanatos, faina lista de modificari/imbunatatiri!1 point
-
Cu soft ai cheltui cam 300e si o sa ajungi la ~145 cai. Evacuarea si admisia s-ar putea sa nu te ajute decat la stage 2.1 point
-
Poftim de la mine https://my.pcloud.com/publink/show?code=XZWKLx7ZtojiaiuF4806nnatV27KVRV5CyY71 point
-
Pretul e ok acum din punctul meu de vedere, sigur e o masina de aproape 10 ani modelul nu prea se cauta si asta e adevarat dar km sunt putini dotarile sunt ok.Dar ca intotdeauna in Romania pretul conteaza asa ca as paria ca masina pusa de tine mai sus se va vinde repede .1 point
-
Eh, uite cĂŁ eu sunt ĂŽn tagetul tĂŁu, chiar caut seria 1. Dar n-aș cumpĂŁra ĂŽn veci de la un vânzĂŁtor ca tine. Și nu e vorba de preț, am buget mai mare pentru mașinĂŁ decât ceri tu, dar pur și simplu mașina pe care o ai la vânzare nu meritĂŁ acel preț (e doar pĂŁrerea mea, așa am analizat eu piața - exact cum tu consideri cĂŁ meritĂŁ - așa consider și eu cĂŁ nu meritĂŁ - probabil motivele sunt diferite). Și da, ne pricepem și la taxe/impozite și business development, chiar conduc câteva business-uri proprii și sunt mulți pe aici care sunt la fel ca mine. PS: poți sĂŁ ceri cât vrei tu, ĂŽnsĂŁ oamenii aceia pe care ĂŽi aștepți sĂŁ cumpere, acei pasionați/pretențiosi, nu or sĂŁ cumpere la acel preț. CĂŁ ai pus anunțul la plesnealĂŁ, dacĂŁ se vinde bine, dacĂŁ nu, nu, e altĂŁ treabĂŁ. PPS: au mai fost ca tine pe forum, care au stat cu ele la vânzare 2-3 ani, deci vorbim din experiențĂŁ, nu din copaci. PânĂŁ și tu mai ai puțin și faci un an, iar de când ai pus-o la vânzare, ai scĂŁzut deja 2000€. Și o sĂŁ mai scazi, și tot așa. Nu ți-a impus nimeni un preț de vânzare, toți suntem de acord cĂŁ ceri cât vrei, dar ia ĂŽn calcul și piața, pentru cĂŁ, cum spuneau și colegii mai sus, nu e vreo raritate sau vreun M. IarĂŁși, suntem conștienți de faptul cĂŁ devine frustrant sĂŁ dai pe o mașinĂŁ acum 3-4 ani €15-17k, ca acum sĂŁ te chinui sĂŁ o vinzi cu un preț mai ridicat, dar trebuie sĂŁ conștientizezi ca realitatea este alta, suntem ĂŽntr-o tarĂŁ cu o piațĂŁ auto defectĂŁ, ĂŽn care majoritatea vânzĂŁtorilor dau km ĂŽnapoi și toți cumpĂŁrĂŁtorii vor mașini ieftine și bune cu km puțini. E un paradox cu care trebuie sĂŁ te lupți. Good luck with that!1 point
-
Orice manager de firma serioasa raspunde de ce fac angajatii lui. Eu am firma de transport si raspund de ce fac soferii mei. PUNCT! Cand ceva nasol se intampla, nu raspunde Nea Gheorghe soferul, ci raspund eu si tot pe mine ma costa orice problema. In cazul de fata, BMW_ul asta nu a fost cumparat de tine pt ca anuntul continea multe minciuni. Deci patronul firmei a pierdut 23K euro, sau a ratat profit de 2-3-5K in functie. Eu stiu ca banii se fac greu si din rulaj si indiferent cate masini are el in parc, daca rateaza o vanzare din cauze unei prostii/incompetente a vreunui angajat, o sa dea faliment incet-incet. E plina piata de arzatori la toate colturile! In acel anunt nu erau greseli, erau trecute intentionat optiuni care nu se regasesc pe masina doar ca sa prosteasca lumea. Ei incearca pt ca asa sunt invatati, sa arda lumea. Nu sunt prosti sau neglijenti, ci doar jeguri de comercianti. Nu-i subestima, sunt lichele cu scoala vietii care merg pe premiza ca la fiecare 5 secunde se naste un fraier si trebuie ars. Datoria lor e doar sa-l gaseasca1 point
-
Asa imi facea si mie, iar problema era de la mufa de plus din panoul de sigurante.1 point
-
Da, am uitat cat de “experti” sunt toti pe forumuri, nu am mai facut asta de cand aveam Honda, acum 7-8 ani. Dar acolo parca nu le stiau toti pe toate, ca aici... Gandire de romanas... “doar e seria 3, bre”. E plina piata de 123d, dar n-am vazut eu. Nu vand M, dar nici nu vand cea mai comuna motorizare. Stiu ce vand, e simplu. Vrei 250 cp, consum decent si impozit mic, atunci poate e masina pe care o cauti. Vrei un 320d, cel de care vorbesti, sa fii sanatos. Gasesti sute la vanzare, nu e o problema. Masina din topic, noua, a costat mai mult ca un e90 lci 320d nou. Are aproape 8 ani si 106k km. Nu inteleg de cand valoreaza ca un 320d de 9-10 ani, cu 200k km. Oricum nu ma adresez tie sau altora ca tine, nu inteleg de ce nu pricepi si tot continui... tot 9.900 cer pe ea :-)1 point
-
Deja s-a deviat de la subiect si v-as ruga sa va opriti. Masina e la vanzare, cer 9.900 euro pe ea. Nu mai comentati aiurea in tramvai, doar ca sa va bagati in seama. Masina face banii astia, orice cunoscator stie asta. Ca piata e suprasaturata si ca nu prea sunt multi interesati, e partea a doua. E alegerea mea daca o tin doi ani la vanzare sau daca o dau la pret de cazan. Nu am vazut in ultimul an o masina similara la vanzare, pe OLX sau Autovit. Si aici ma refer la km, an, dotari. Daca aveti exemple cu 7-8k, chiar va rog sa le postati. Daca nu, sariti peste acest topic. Multumesc.1 point
-
Nu se supara nimeni. Stiu si eu ca piata SH e suprasaturata, si ca se cauta masini ieftine. Vad si eu care e pretul din piata, dar si ce masini se vand. Un 123d care e pus la vanzare la 7-8k are dublu km, si 1-3 ani mai multi, si dotari mai putine. Prefer sa mai pierd 2k, si sa ma mai bucur un an de ea, decat sa o dau la pret de cazan. Seara buna!1 point
-
Multi am vandut masini pe aici . Iti spun ca lumea e mai priceputa la detalii dar nu mai darnica sau f rar . Asta e motivul sfaturilor . Succes cu ea .1 point
-
Nu va vedeti voi de treaba, mai bine? Cer cat vreau pe masina, fara sa va dau explicatii. Si unde naiba e plina piata de 123d, cand pe OLX si Autovit sunt 10-15 masini, in total?! Si alea cazane majoritatea, 250k km, aduse din Germania de samsari. Daca masina scade sub 8k, nu pierd, pentru ca o mai folosesc inca un an. Doar nu crezi ca o tin in parcare, si astept sa treaca timpul, ca se se deprecieze? Bai, de oameni ca voi are nevoie tara asta... Experti peste tot.1 point
-
Asta cu "nu ma grabesc" este asa sa ne aflam in treaba, cand o sa scazi pretul la 8.000 o sa iti dai seama ca mai bine te grabeai sa o vinzi.1 point
-
Pai de ce nu o vinzi in Germania? Nu se vinde la pretul ala pentru ca e plin de masini nu pentru ca nu se cauta genul asta de masini. Nu e vreun Ferrari, e doar o alta masina sh.1 point
-
Merci de "sfat", dar din cate poti observa, nu ma grabesc deloc cu vanzarea. Daca nu obtin banii doriti (adica aia pe care consider ca ii merita), este foarte posibil sa o tin in familie, chit ca-mi cumpar altceva intre timp. De pomana nu o dau, doar de dragul de a o vinde, pentru ca stiu ca masina a fost intretinuta. Posibil sa incerc si un schimb la primavara, daca ma hotarasc sa merg pe ceva din Romania (desi ma indoiesc, prefer Germania la orice ora), cu diferenta mare din partea mea. Saptamana viitoare o sa ii fac o verificare full la Bavaria, pentru ca nu am mai fost in service din martie, cand i-am facut schimburile. Am folosit-o destul de putin in ultimele 10 luni, ~7k km. Vedem daca trebuie schimbat ceva (desi n-am indoieli ca nu o sa-mi sugereze una alta), si in functie de asta o sa iau si decizia finala.1 point
-
Discutia asta ar trebui sa o porti cu cineva de la Completechip, Tcmturbo sau Tdi performance. Nu o sa te lamuresti de pe forumuri sau din pareri de la persoane care fac softuri in spatele blocului. Daca ti se pare prea mult cat cer firmele de mai sus, nu te mai apuca sa o faci deloc. Daca o faci in spatele blocului o sa iti crape tot in cateva luni. Costuri scazute nu o sa ai oricum... Ambreiajul+ volanta o sa se duca foarte repede, ai nevoie de alta turbina, intercooler, soft, evacuare. Deja vorbim de aproape 1500 euro si probleme o sa tot apara pe parcurs. Daca vrei masina sa traga si sa fie fiabila ia-ti un 325i-330i sau un 330d. Sa iti iei 318d sau 320d in ideea ca il faci de multi cai nu prea are niciun sens. Ca bagi in ele 1000-2000 euro si o sa mearga cum merge un 330d stock (sau eventual ca un 330d cu un stage 1 de 300 euro si 0 modificari in rest).1 point
-
La 150+km/h( asa viteza se pare ca o avut)cu impact frontal nu prea mai conteaza modelul masini si nici centura nu mai ajuta. Ii vorba de impactul pe care il simte corpul si organele vitale.1 point
-
DPF OFF ? Si eu am dpf off dar masina mea e 11.000... Succes in vanzare!1 point
-
AstĂŁzi am primit prin curier, de la Automobile Bavaria, o ĂŽnștiințare scrisa ĂŽn care sunt anunțat ca pentru mașina personala exista o acțiune de service la aeroterma. Deasemeni ĂŽmi recomanda sa anunț noul proprietar ĂŽn cazul ĂŽn care am vandut mașina Frumos din partea lor1 point
-
Cred ca e timpul sa completam vechea zicala romaneasca " Sa nu te increzi in femei si franele de dacie" acum in 2018 sa spunem " Sa nu te increzi in BMW , in femei si in franele de dacie" Ca posesor de BMW ( Big Money Waste ) sunt dezamagit per total de calitatea masinii si serviciile oferite. La marca asta doar preturile sunt premium. Sa nu mai spun ca ii vad pe pasionatii marcii ca suferinzi de sindromul Stockholm.1 point
-
Totusi.... a mai auzit cineva de situatie de "GOODWILL query"? Si care este procedura??? Merci1 point
-
Am facut si eu turbina pana la urma am ales Avd Turbo . 1300 lei + schimb ulei si filtre , filtru epurator , conducta , diverse garnituri + manopera in total cam 2600-2700 lei . Turbina mi au spus ca nu avea joc f mare dar scapa ulei . Pana acum sunt f multumit , merge impecabil1 point
-
Am schimbat arcul din dreapta. Merge perfect acuma. Era curs telescopul din arc.1 point
-
Piesa 7. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW11-EUR-08-2011-F10-BMW-520d&diagId=41_20671 point
-
"aproape" de acord cu tine... am mers eu cu tico pe nameti,viscol si minus 15 grade celsius in miezul zilei... dar,la bmw ,cum e tractiune spate si masinarie "ceva" mai complexa ,am un mare "morcov" in posterior cand aud "cod portocaliu",minus 1000 grade celsius,viscol si zapada ca lumea... de-asta eram curios ce mai fac unii cu mai multa experienta si bmw, iarna cand "se-mpute" treaba... apai,da,am constatat si eu asta,dar vroiam sa citesc/vad ce fac altii care au avut/au bmw in conditii de iarna nasoala! ca ce am putut sa fac,am facut: anvelope nokian hakkapelliita R2,totul la punct,echilibrat,ulei motor ce n-are nici 2000 de km de cand l-am schimbat,etc... doar ca nu stiu cum se comporta un motor BMW benzina iarna cand e frig rau,sau cum e tractiunea cand pe jos e zapada,gheata si alte "de-astea"... ca de incalzit motorul,nici eu nu merg pe distante foarte mari,de-asta si tot intreb p-aici...1 point
-
Eu cred ca e normal, asta am observat si eu daca e in jur de 75-80. Daca apuca sa ajunga la 88 90 am vazut ca nu mai scade. Ieri am observat ca ajunsese la un moment dat la 95-96 la un moment dat. O fi avand legatura cu regenerarea Dpf? Si am mai observat ceva interesant. COnsuma la ralanti, in D, 0.8 l/ora. Consuma la ralanti in DS, 1l/ora. Daca porneam ac, consumurile erau la fel. Care sa fie explicatia de consuma mai mult pe loc comutand cutia automata din drive in drive sport? Am mai observat ieri ca de exemplu ajungand la un mall, cu temperatura apei la 96, am parcat masina si dupa 3 ore la 0 grade, cand am plecat apa era la 60 si ceva. Deci pastreaza caldura destul de bine blocul motor.1 point
-
Piesa 7 costa 650 lei, mai ieftin nu am gĂŁsit nicĂŁieri. Unde ai gĂŁsit tu cu 200 original? Le :Acum am vĂŁzut ca e F10, asa e la modelul asta costa ĂŽn jur de 200 lei. Eu am E60. Scuze pentru neĂŽnțelegere0 points
-
Se ĂŽnlocuiește ușor, dar gĂŁsești doar pe original și costa minim 650 lei. Nici la dezmembrĂŁri nu am gĂŁsit. Eu mi-am comandat de la chinezi cu 100 lei, ĂŽncĂŁ aștept piesa sa vina0 points
-
Aveți idee de ce face asa? De când a venit frigul mai tare face și cu ac-ul pornit. Instalația de ac e încărcată corect, zgomotul se amplifica după turație pana în 2000 2300 de turații după care nu se mai aude! Zgomotul a apărut după ce am schimbat compresorul(mahle nou)și evaporatorul0 points
-
@cavaliere Si cu asta chiar am incheiat, tine-o pe a ta. Am scris in postarea initiala urmatoarele: "E o masina deosebita, pentru cunoscatori si pasionati" - te-ai bagat in seama si atunci, ca orice "expert". Ei, fix de asta am scris, ca sa nu vina d-astia ca tine, si sa spuna ca pretul e prea mare. Eu garantez pentru masina asta, stiu ce detin, n-am schimbat pe casco in 5 ani decat parbrizul, o data, am dat o groaza de bani pe ea (nu ca ar conta, dar puteam sa-mi iau F10 sau F30, ca tot romanul - din ala "smecher", 520d sau 320d, cu 150k km), dar mi-am luat un 123d destul de dotat, cu km putini, pentru ca m-a pasionat motorizarea si am vrut altceva. Asa ca hai scuteste-ma, mergi si comenteaza in alta parte, oricum vad din istoric ca doar la asta esti bun. Un adevarat luptator in spatele tastaturii...0 points
-
Tu ce vrei de fapt, sa ti-o repare cineva din banii lui? De aia nu ai chef, de ailalta nu ai timp . Zi saru mana daca iti da cineva 1500e pe ea. Fa o lista cu ce ai bun pe ea si vezi la cat ajungi. Dupa scade un 10-25% sa le si dai cand te suna cineva, nu sa stai toata ziua in telefoane. O tii intreaga pe partea de circuit ulei/apa si dependinte motor cat sa o poti porni pana dai motorul si restul vinzi acum.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00