Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/08/19 in all areas
-
///M3 e46 SMG Supercharged ESS vt2-575, 490nm Specificatii tehnice: Bmw //M3 e46 smg Propietar: Sorin Locatie: Constanta Ocupatie: inginer mecanic Motor: - 3.2l, 6cyl 24V S54, Supercharger system(gen 3) ESS vt2-575 10psi(0.7 bar low boost ), cuplu 360lb-ft (490nm) interne stok. Compresorul poate functiona in high boost cu interne forjate 26psi(1.8bar) 775cp-800cp ,Vortech V3 Si Trim (custom paint black texture). - Cuzineti biele (cr6877xp) si palier(mb7039xp) King Racing( high performance bearings, advanced materials for superior performance) . Suruburi biele si palier ARP - Pompa de ulei Vac Motorsport cu debit marit 22% .Pinion si ax pompa Vac Motorsport (upgrade kit), evitand slabirea acidentala a piulitei (problema des intalnita la bmw, ramanand fara presiune de ulei motrul) - Buson magnetic baie de ulei Dimple ( super magnetic drain plug, motor oil magnets) foarte puternic. - Evacuare finala Ac Schnitzer, galerie de evacuare izolata termic, traseu de evacuare izolat termic. Transmisie: - Cutie de viteze Getrag, 6 speed SMG( segvential manual gearbox with drivelogic), lounch control. Buson goliere magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) - Ambreaj, placa de presiune si rulment Sachs Performance - Podea (rear subframe) schimbata cu alta noua OEM. Dupa montaj, podea a fost intarita cu un kit de la Turner Motorsport (subframe reinforcement kit). Aditional au mai fost sudate inca doua bari transversale in portbagaj care fac legatuta intre podea si lonjeroane, evitand torsionarea intre podea si punte. - bara aluminiu de rigidizare telescoape fata, Strong Strut finishes titanium silver ( aircraft grade aluminium alloy 6061, competition-lightweight CL) - bara aluminiu de rigidizare telescoape spate Mason Engineering (chassis suspension reaserch & development) , in forma de ’’X’’ care face legatura intre bucsile de la puntea spate si oale telescoape spate - raport diferential 3.62, buson de golire magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) Frane: - discuri fata 345mm Ecs Tuning, ventilate gaurite cu miez de aluminiu - placute Hawk - furtune etrieri fata/spate Ecs Tuning, lichid de frana Motul - discuri spate 325mm oem Suspensie: - KW V3, inox line coilovers, cu reglaj pe duritate, revenire si inaltime - flansi reglabile fata caster & chamber H&R - flansi amortizoare spate Ecs Tuning. - flansi spate/fata pentru rigidizare oale telescoape(reinforcement strut suspension plates) Ecs Tuning - brate reglabile spate Megan Racing - bucse punte spate Powerflex, bucse diferential Powerflex jante si anvelope: - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) fata 19x9.5’’ et33 ,245/35 R19 Goodyear eagle F1 asymetric 3, chamber -2 - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) spate 19x10.5’’ et22, 275/30 R19 Goodyear eagle F1 asymeric 2, chamber -1 - Tpms senzori Bluetooth cu aplicatie pe telefon - Apex 75mm M12 Lug Head Stud kit (stud conversion kit) - Apex arc 8 Anthracite (profile 3) spate 17x10.5’’ et27, 275/40 R17 Mickey Thompson ET Street Radial ( pentru drag race) Exterior: - Balamale usi LSD (usi verticale) - Prelungire bara fata ( front lip spoiler) carbon Status Gruppe , ornamente proiectoare carbon - Difuzor carbon, bara spate - Eleron portbagaj CSL style - Eleron luneta Ac Schnitzer - Semnalizari Depo led aripi - Grile capota negru mat - Pachet lumini esterioare Led - Stopuri frana Led - Angel eyes 131mm ccfl (cold cathode fluorescent lamp) Interior: - Scaune OEM CSL //M3 e46 - Pedale Ac Schnitzer, maner frana de mana Ac Schnitzer - Bara de rigidizare spate interior ( room bar rear cross bar strut) Ultra Racing ( chassis tuning specialist) - Pachet lumini interioare Led - Covorase oem interior Anthracite //M logo Audio: - Harman Kardon sonorizare, subwoofer Harman Kardon - Navigatie cu android 9” Xtrons PE9846BPL 4GB ram ddr3/Octa-Core/32GB rom , android 8.0 operating system (the most powerful hardware), 2Din Cateva piese din descriere nu au fost montate inca din lipsa de timp.3 points
-
Sa va mai povestesc. Nu sunt multe de zis, pentru ca..bineinteles nu prea s-a lucrat in perioada asta si aparent masina mea care sta in service de o luna!!!! nu prezinta o prioritate pentru nimeni. Din contra, undeva inainte de Craciun, incepusera cu presiuni gen "Stiti, masina dvs ocupa locul in service si nu ne putem desfasura activitatea.. exista o taxa de service si daca nu va decideti.." de 2 bani. Ce sa mai zic? Eu sa ma decid? Sau tu sa iti faci treaba si sa repari masina, sa rezolvi cu garantia si sa terminam? Oare ei au impresia ca eu nu o mai vreau? )) sa nu mai spun de Casco care merge in continuare (5000 lei/an) ))) Pana la urma... garantia a aprobat acel cost de high pressure fuel pump (cu mici exceptii gen suruburi). Asta a fost anul trecut, inainte de Sarbatori. Cei de la service inca sunt in stadiul in care efectiv se chinuie sa emita o factura sa o trimita. Am avut mare noroc cu ce mi-ati povestit voi aici, in mod special toffefe care chiar mi-a trimis factura pe care au emis-o in cazul lui. Si eu am trimis-o la service ca model, pentru ei nu stiau cum sa emita aceasta factura. Asa ceva eu nu am auzit in viata mea!! si cu exemplu... ei sunt in acelasi stadiu In schimb, vineri... (acum 3-4 zile) au reusit sa imi faca devizul si constatarea. Soc si groaza! Diagnostic: Lant distributie sarit, _chiulasa_ praf, pistoane praf, nu stiu ce axe praf... totul trebuie inlocuit! Aparent, nu motorul in sine, ci doar aceste componente. Eu acum ma intreb cum s-a putut intampla asta cu o masina care nu a dat niciun semn, nu a aprins niciun martor in bord, nu a scos niciun sunet. Cum este posibil asa ceva???? Cost actual total: 29.000 lei Cost anterior: 10.000 lei Cost total: 39.000 lei (pana astazi) Ceea ce urmeaza este sa asteptam raspunsul de la garantie, nu am idee cat va dura, mai ales ca vbim de un deviz de 4 pag A4 numai cu denumiri in limba romana. Si, ma intreb... cat din costuri vor fi acoperite si cat va trebui sa platesc eu? Nu mi se pare deloc normala situatia in care am ajuns, cu o masina relativ noua pe care eu am folosit-o cateva luni si de care stiu ca am avut grija. Am dat 25.000 eur pe masina asta si nu stiu ce parere sa am despre o investitie de reparatie de suma asta dupa numai 7000 km (cat am mers eu cu ea) Adica... ajung sa am o masina cu probleme la pret de una noua??????? Ca sa nu mai spun de toata experienta asta care nu stiu cand si cum se va termina. M-am cam obisnuit sa merg cu metroul, ce e drept.... )) Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut si inca trec eu cu masina. De la experienta cu cei de la Bavaria din Bucuresti care nici macar bunul simt de a raspunde la tel nu l-au avut pana la ajunge intr-un loc (prin cunostinte) in care esti pur si simplu ignorat de oameni care se poarta de parca au trait in pestera pana sa vii tu la ei. Am obosit si nu stiu ce sa mai fac...3 points
-
Multumesc frumos. Din 2011 am inceput sa modific masina, imediat dupa achizitie. Am vrut sa modific masina intr un mod deosebit.Nu mi-am dorit turbo niciodata, Kit ul ESS vt2-575(gen 3) arata intr-un mare fel. Cand deschizi capota, toate piesele sunt "aranjate" in asa fel incat, zici ca este OEM.3 points
-
Salutari la toata lumea si un An Nou cat mai bun !!! Dupa ceva timp am reusit sa rezolv problema ce o aveam la masina prin : 1. Curatarea filtrului DPF si schimbarea senzorului de contra presiune ( regula obligatorie dupa curatarea DPF - ului impusa de cei ce au curatat filtrul ) 2. Schimbul celor 4 bujii si releului de bujii 3. Curatat EGR si galeria de admisie + anulat clapetele de pe galerie 4. Schimbat ulei ( in grup , motor , cutie de viteze ) si filtre Costul total al operatiunii aproximativ 3400 lei , dar acum sunt multumit de cum merge masina . Inca odata multumesc celor ce m-au ajutat cu informatii si sfaturi !2 points
-
Am gasit filmulete pe youtube, insa nu zice nicaieri daca trebuie golita si instalatia de antigel. Pana la urma am s-o golesc, nu vreau sa curga prin masina si apoi sa ma chinui sa curat sau mai rau sa miroase. Oricum mai am putin de asteptat pana vine radiatorul de caldura. Merci2 points
-
Un alt exemplu cu RealGarant. Un prieten a luat o masina din reteaua BMW in decembrie, iar pe drum a constatat ca uleiul nu sta la 100 de grade (termostate duse) iar cand am pus o diagnoza acasa, masina are probleme la modulul de bluetooth, bujii + releu duse. Am fost la Banat Car, iar reparatia costa 3800 de lei. Din acest deviz, RealGarant a acoperit doar 1400 de lei. Din ce am inteles, au refuzat sa acopere orice cost de manopera, ceea ce mi se pare aberant. De asemenea au refuzat sa plateasca pentru bujii (probabil le considera consimabile). Masina are 127.000 KM. Consider ca nu prea merita pretul platit pentru garantiile europlus/real garant. Nu se compara cu o garantie oferita de BMW. La banii dati pe masina, pe mobile.de gasea unele masini mult mai dotate, iar cu diferenta de bani sigur acoperea acesta lucrare initiala. Cine stie ce va ma urma...2 points
-
Salut, eu am inlocuit modulul de far adaptiv in baza garantiei BMW PS prin asigurator EUROPLUS . In primul rand vanzatorul din Germania trebuie sa iti dea un document prin care se atesta valabilitatea garantiei si conditiile acesteia. Trebuie mers la reprezentata BMW Romania, eu am fost la Bavaria, acestia fac diagnoza masinii si calculeaza costul. Diagnoza isotita de costul reparatiei si de garantie trebuie trimise asiguratorului prin e-mail . Acesta analizeaza dosarul si teoretic da acceptul, mie mi-a raspuns repede ; apoi platesti din banii tai reparatia si trimiti factura in original asiguratorului spre decontare. Am primit banii in 3 zile de la data solicitarii. 90% din suma pentru ca masina are peste 100k km. o zi buna.2 points
-
Inlocuire podea(rear subframe), o problema des intalnita la m3 e46. Majoritatea posesorilor de m3 e46 prefera sa sudeza acele fisuri/rupturi. Eu am preferat sa înlocuiesc podea cu piesa noua OEM, metoda des intalnita la Redish Motorsport. Dupa ce am inlocuit podeaua am folosit 3 metode pentru a intari podeaua - kit de intarire pt podea de la Turner Motorsport - traverse(teava rectangulara)care fac legatuta(sudate) intre podea si lonjeroane - kit de intarire de la Mason Engineering (chassis suspension reaserch & development) , in forma de ’’X’’ care face legatura intre bucsile de la puntea spate si oale telescoape spate2 points
-
FIXED! Am reusit sa fac NCS sa mearga, datorita colegului Player. Am reusit sa fac FLA sa mearga! Am recodat modulele FLA si KOMBI, nu am dat sg codieren pe default ci doar am citit fiecare modul in parte si dupa am sters ".trc" si am pus ".man" si dupa am dat sg codieren pe aceleasi codari, adica nu mi-am pierdut codarile vechi... imi amintisem ieri sau astazi ca ultima oara am facut o codare pe kombi, cu carly, la centura pasagerului si e foarte probabil de atunci sa nu mai imi mearga FLA, nu stiu daca de acolo e, insa e o probabilitate foarte mare, am auzit de Carly ca nu ar fi ok tocmai din acest motiv. Am ramas cu o camera (FLA+EC+ALARMA) pe care o sa o pun la vanzare, iar cea a colegului (COSMIN-multumesc mult), i-o voi trimite inapoi. Multumesc mult colegii! Raman dator pentru sfaturi si idei, incepusem sa ma gandesc la modulul de lumini si alte lucruri...deja ma disperase.1 point
-
1 point
-
In regim de autostrada, varianta de 177 hp,consumul nu sare de 6 . Piesele , mie personal, nu mi se par foarte scumpe , daca excludem garniturile. Garniturile mi se par exagerat de scumpe , de ex. un rahat de o'ring negru, la termoflot, costa 30 de lei si iti trebuie 4 . Sa nu fiu inteles gresit, 30 de lei nu sunt bani multi...dar , totusi, e un rahat de o'ring , care in mod normal costa 50 de bani , te simti furat . In rest, e o masina ok, nu costa foarte mult intretinerea !1 point
-
Acum un an eu as fi cumparat masina asta cu 25k, daca o vindea cand cautam. Pretul este corect parerea mea, este un 535, nu 520d.1 point
-
1 point
-
Multumesc, satisfactia este mare atunci cand iti faci modificarile singur. Daca nu era frigul asta ma apucam si de ambreaj. Chiar daca ma grabesc sa il schimb nu am cum sa testez masina la potential maxim . Cei de la ESS mi-au cerut loguri sa vada daca functioneaza motorul in parametri. Peste cateva luni o sa mai "apara" un dyno pe Cta. Sper sa ma sincronizez cu schimbatul ambreajului pt noul dyno.1 point
-
Inlocuire cuzineti biele(la 100.000km se recomanda înlocuirea cuzinetilor)si palier(nu era necesar). In manual se recomanda schimbarea suruburilor atunci când se înlocuiesc cuzinetii (motivul este elongatia suruburilor). Am folosit suruburi si piulite ARP. Am inlocuit pompa de ulei cu pompa avand debit marit 22% de la Vac Motorsport care a venit la pachet cu un kit(pinion, ax, surub). Acest kit evita slabirea accidentala a surubului care tine in pozitie pinionul pompei, ramanan fara ungere motorul (problema des intalnita). Cu aceasta ocazie am reglat culbutori, am masurat compresia. - cuzineti biele cr6877xp King Racing( high performance bearings, advanced materials for superior performance) - cuzineti palier mb7039xp - suruburi ARP :frantics:1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nici vorba, doar experti in toate (si un alt cuvant pentru asta e romanas, doar el se pricepe la toate, si treiarul e sfant). Eu nu pricep de ce trebuie sa va bagati intr-un topic de vanzare, care nu va priveste absolut deloc, in care nu am cerut nici macar un sfat. Da, e un forum, fiecare comenteaza ce doreste, cat timp e in limita bunului simt, dar la un topic de genul. Aici e "piata", aici postez ca sa vand, nu am nevoie de sfatul vostru de profesionisti in preturi. Stiu sa il verific si sa-mi fac o parere. M-ati innebunit cu exemplele voastre. Eu vand 123d. Nu-mi pasa cat e 320d. Chiar nu-mi pasa. Cum eu am dat o anumita suma pe masina asta, la fel poate si altcineva sa dea suma ceruta de mine. N-am vazut decat sume aruncate de toti expertii, fara sa vad un link catre un alt 123d, care sa fie asemanator cu ce vand eu (an, dotari, km), la 7-8k. Sunteti romanasi si pentru ca va pasa asa de tare de ceva ce nu va priveste absolut deloc. N-am cerut nici o opinie in acest topic. Nu ar trebui sa va intereseze cat timp il tin eu la vanzare. Nu pierd, stati linistiti. Intrebare: daca mi-as lua altceva, mai nou, nu as pierde si la masina aia, ba chiar mai mult? Vreau doar un pret corect. Nu sunteti singurii cititori ai forumului, nu sunteti target-ul meu. Un om care-si cauta BMW se uite si aici, si nici nu are cont. Si cand am probleme cu masina mea "pentru cunoscatori si pasionati", merg la service. Nu sunt genul care "repara" masina pe forum, ca multi dintre voi. Poti vedea asta si din activitatea mea de pana in prezent. PS: Oricum s-a dus naiba topicul de vanzare. Va multumesc pentru pareri. Va pricepeti si la altceva, gen taxe si impozite sau business development? Intreb pentru un prieten.1 point
-
Nu pot sa iti recomand pe nimeni dar pot sa iti spun ce sa intrebi cand cauti un mecanic priceput! Partea cu ieftin o las deoparte, pentru ca, cine e ieftin si priceput e prost. Iar noi romanii nu suntem chiar prosti, mai ales daca avem sculele potrivite lucrului.. Acum am atins un punct sensibil. Daca tii la BMW tau nu lasa pe nimeni sa se apropie de el fara sculele necesare! Cu alte cuvinte, daca cauti mecanic intreaba-l daca a mai lucrat la BMWuri. Apoi daca are toate presele (presa) de scos rulmentii de pe spate.. Daca nu, nu are rost sa iti pierzi timpul pretios. Pe spate nu pot fi scosi rulmentii fara presa. In privinta suruburilor de reglaj a aliniamentului rotilor daca chiar nu ies atunci pot fi polizati/e suruburile CU MARE GRIJA SA NU ATINGA GHIDAJELE LATERALE EXCENTRICULUI! E atat de simplu! Bine-nteles, trebuie mers/trecut/comandat in prealabil de la dealer acele suruburi care trebuie scoase cu "flexul" ca sa le poti inlocui pe cele scoase cu "forta". Intr-adevar cel putin pe o parte/capat al surubului se afla sprijinit/fixat de puntea spate(!)! Polizarea din greseala (trebuie sa fii prost sa nu eviti ghidajele alea..) duce la schimbarea puntii spate, si NU vrei asta. Eu sunt convins ca o sa gasesti omul potrivit! Succes. PS. La mine au iesit suruburile-excentric fara mare bataie de cap. (M-a ajutat foarte mult lichid de frana pe rugina filetului!) (Daca mecanicii la care mergi se plang ca nu pot desface surubul planetarei de pe spate inseamna ca, cu o seara inainte le-a fost golit atelierul de hoti.. sau nu au in tot service-ul lor o tubulara de 36mm in stea!)1 point
-
1 point
-
Am mers zilele trecute cateva zeci de km in spatele unui i3 pe Furka Pass (2430m) in Elvetia1 point
-
II rog pe cei care pretind ca se pricep, desi multi au demonstrat contrariul, sa ne explice raul pe care DPF il face. Ar fi bine sa stim ce rau face o masina cu DPF, ce rau isi face ei si ce rau face proprietarului si celorlalti oameni. Ma gandesc si eu ce debiteaza aia spalati pe creier, care cred toate balivernele de mmarketing intr-o societate de consum. @Bala, nici macar nu ma cunosti, nu sti unde lucrez si nu imi cunosti pregatirea dar asa se intampla multora care cred ca ei le stiu pe toate... si se supraestimeaza. Sa ne arati si noua o masina proiectat de tine, noi putem sa iti aratam un ecu proiectat de noi: , sau poate ai facut o confuzie. Nu vreau sa dezvolt mai mult pentru ca totce pun se poate interpreta ca reclama si nu vreau sa incalc regulamentul. Cineva vorbea despre performanta si spunea ca se justifica anularea DPF in cazul in care se doreste mult de la o masina diesel, asa este si mai importanta decat performanta este siguranta motorului care creste prin eliminarea DPF.1 point
-
Salut, nu vreau sa te dezamagesc, dar in Romania daca vrei sa vinzi masina la pretul de 24,5K euro va trebui sa-i dai macar 150 000 de km inapoi. Altfel scapi de ea cu 16K euro. Piata 2nd hand de la noi e pur si simplu bolnava. Toti vor ieftin, bun, full, km reali, etc. Spor la vanzare!0 points
-
Poti sa incerci si o resetare de adaptari. Mie cand mi-a decedat alternatorul la e60 tot asa am mers vreo 50 km pana s-a oprit totul. Am schimbat alternatorul si cutia facea fite. Dupa ce am resetat adaptarile si am parcurs vreo 100 km totul a revenit la normal.0 points
-
raduron, eu am de 19 pe anvelopele de vara, cu suspensie standard. daca este sa spun eu, rotile de 19 sunt la limita. mi se pare ca cu ele aud un zdranganit metalic in zona spatarului spate/ portbagaj.. ceea ce cu 18 nu se intampla. personal, dupa ce uzez anvelopele de 19, daca peste 2 ani cand se termina leasingul nu va fi posibila o alta masina, voi trece la loc la 18 inch pe vara(asa am pt iarna). ok, nu arata la fel de bine, dar nu mai conteaza..masina deja va fi veche. e ca la femei, dupa 4 ani de cand o ai, chiar nu mai conteaza daca nu se machiaza zilnic. spre deosebire de Myx, eu sunt impotriva total rotilor de 20 pe seria 5, dar noi suntem oameni diferiti pe langa chestiile total practice, apare si situatia discurilor ridicol de mici raportate la jante, care efectiv arata ca rotile de 20 nu isi au locul acolo. cum impotriva sunt si la ceea ce a facut nlaur ca si-a luat roti de 17. nu exista nimic mai urat decat seria 5 cu anvelope avand balon de suv si grosime pt seria 1.0 points
-
https://www.automotiveworld.com/news-releases/long-leaf-1947-tama-electric-car/ Se pare ca masinile electrice sunt cam la acelasi nivel ca in 1947 ca si autonomie.0 points
-
Nu neaparat...e posibil doar din cauza evacuarii...insa e posibil sa aiba si soft de putere, macar sa fie unul de calitate. "Sunet Maxhaust Maserati - 2000 eur." (o factura?) de curiozitate-1 points
-
Daca masina mea nu intra in calculele tale, treci peste. Fiecare are o parere, dar nici eu, si mai nimeni nu e interesat (cu exceptia a doi-trei experti) de comentarii de genul "nu face banii"/"8k iei pe ea maxim" etc. Ok? Din nou, in Germania dai 10k lejer pe o asemenea masina, daca eu cer intre 9 si 10k, unde e problema? Am scazut 2k intr-un an pentru ca atat consider ca e deprecierea reala. Nu pentru ca sunt disperat sa o vand. 8k o sa fie la anul pe vremea asta. Din nou trebuie sa ma repet, nu pierd nimic ca o mai tin; daca as vinde-o, m-as grabi sa dau 20k+ pe altceva, si atunci pierderea pe an ar fi si mai mare - strict dpdv economic. PS: Ti-am gasit masina in buget, poti sa-mi multumesti mai tarziu. Si mi se pare incredibil ca toti care comentati nu tineti deloc cont de faptul ca masina nu are decat 106k km... Si ca o comparati si va asteptati sa aiba acelasi pret cu masini de 200-250k km. PS: Pretul unei asemenea masini in Germania, in 2014, era mult mai mare decat €15-17k.-1 points
-
Buna ziua, am decis sa imi cumpar in urmatoarele 2 saptamani un BMW E90 07, 08 2.0 diesel in jurul a 6000 de euro . As dori sa ma ajutati cu cateva informatii legate de prtul pieselor , de consum si fiabilitate. Mentionez ca masina respectiva va fi folosita pentru drumuri destul de lungi saptamanale deci cel mai probabil voi depasi 15000 de km anual Multumesc anticipat pentru raspunsuri. Daca topicul este dublat sau nu este potrivit acestui subforum rog un admin sa il stearga.-1 points
-
La cauciucuri de iarna as pune/tine in portbagaj si un o pereche de lanturi, daca plec la drum lung departe de casa iarna; nu ciorapi.. Lanturile sunt pentru caz de necesitate majora. Parerea mea.-1 points
-
Cine sa mai inteleaga.. Alin, tu ai un model care este echipat cu franare la mers cu spatele si nu iti convine ca nu poti sa o DEZACTIVEZI? Asta reiese din postarea #5.-1 points
-
Stimati colegi, Imi vand masina personala, BMW F10 LCI 535xd. Fiind un forum al pasionatilor, va atasez seria masinii pentru a descoperi dotarile, fiind, fara exagerare, cel mai dotat F10 pe care l-am vazut (eu, cel putin): D060523 Mentiuni: - masina are un rulaj real de 280.000 km - este in stare efectiv impecabila din toate punctele de vedere, mecanic si estetic - nu a suferit nici un accident, nu are nici un element revopsit sau macar polishat Extras optionale: S403A Glass Roof Electrical S415A Sunblind Rear S416A Roller Sun Vizor Rear Lateral S423A Floor Mats Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S430A Interioroutside Mirror With Auto Dip S431A Interior Mirror With Automaticdip S441A Smoker Package S453A Climatecontrolled Seats Front S455A Active Seat For Driver And Passenger S456A Comfort Seat With Memory S464A Ski Bag S465A Throughloading System S488A Lumbar Support Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S496A Seat Heating Rear S4DZA Interieurleisten Pearl Dunkel S4M8A Individual Rearreading Light S4NBA Autom Climate Control With 4zone Ctrl S4URA Ambient Interior Lighting S4U2A Driving Experience Switch Incl ECO PRO Multimedia S601A TV Function S609A Navigation System Professional S610A Headup Display S654A DAB Tuner S696A DVD Changer S698A AreaCode 2 For DVD S6ACA Intelligent Emergency SOS Call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA RealTime Traffic Information S6ANA Concierge Services S6APA Remote Services S6ARA Internet S6F2A BangOlufsen High End Surround Sound S6FHA Rear Professional Entertainment Center S6NRA Apps S6NSA Convenience Phone Expanded Smartphone S6UKA Night Vision With Human Recognition S6WBA Multifunctional Instrument Display Driver Assistance And Lightning S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control PDC S536A Auxiliary Heating S552A Adaptive LED Headlight S575A Supplementary 12V Sockets S5A1A LED Fog Lights S5ACA Highbeam Assistant S5AGA Lanechange Warning S5ALA Active Protection S5ATA Driving Assistant Plus S5DLA Surround View S548A Kilometercalibrated Speedometer Wheels And Drive S230A Extra Package EUspecific S248A Steering Wheel Heater S255A Sports Leather Steering Wheel S258A Tire With Runflat Functionality S2K3A BMW LA Wheel V Spoke 331 S2TBA Sport Automatic Transmission S2VAA Chassis Suspens SetupAdaptive Drive S2VBA Tire Pressure Display Environment And Safety S302A Alarm System S316A Automatic Trunk Lid Mechanism S319A Integrated Universal Remote Control S320A Deleted Model Lettering S322A Comfort Access S323A SoftCloseAutomatic Doors S358A Climate Comfort Windscreen S3AGA Reversing Camera S3MBA Indiv Ext Line Burnished Aluminium S879A Onboard Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE S8TFA Active Pedestrian Protection S8THA Road Sign Detection S8V1A Label S851A Language Version German Individual Equipment S761A Individual Sunshade Glazing S775A Headlining Anthracite Other Equipment L801A National Version Germany S941A EXTERNE NACHRUESTUNG S9AAA Outer Skin Protection S1CCA Auto Startstop Function S1CDA Brake Energy Regeneration Pretul este de 24.500 EUR nediscutabil, definitiv si irevocabil. Pentru poze si numar telefon puteti accesa link-ul anuntului meu facand click AICI. Va stau la dispozitie cu orice detaliu. Ganduri bune!-1 points
-
BunĂŁ ziua, Sunt nou aici și sper ca am postat unde trebuie. Am cumpĂŁrat un x1 cu motor n47d20c. Am tot citit cu distribuția și nu știu dacĂŁ trebuie schimbatĂŁ. Cei de la service spun ca ĂŽncĂŁ e ok. Ce pĂŁrere aveți? Mașina are 150000km. Un film este la cald și unul la rece. VĂŁ mulțumesc pentru sprijin și apreciez pe cei ce rĂŁspund serios.-1 points
-
98° e foarte mult , ceva nu e in regula cu temperatura aia . Daca, doamne fereste, a intrat antigel in ulei, e grav , se gripeaza bielele, trebuie desfacut motorul .-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00