Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/09/19 in all areas
-
Multumesc mult, dar mai e destul pânĂŁ sa ajunga "cel mai" Momentan sunt pe calea cea bunĂŁ, azi am reusit sa montez interiorul de M3, ĂŽnlocuit brațele extensibile care aduc centura si adaptarea unui modul bluetooth ptr streaming la muzica. Aveam ceva retineri in privinta fetelor de usi cu noile scaune, dar dupĂŁ ce le-am vazut impreuna, cred ca dau bine in aceasta combinatie..singurul lucru care trebuie modificat, e cotiera din mijloc, deja am vb ptr retapisare cu piele nappa, la fel ca si scaunele. Vreau sa-i multumesc in primul rand lui Dan_316i care m-a ajutat la montajul lor, practic am luat cablajul de pe scaunele stock si l-am pus la cele M3 ptr a functiona toate comenzile. Cu ocazia asta am aflat ca pe scaunele stock aveam opțiunea ACTIVE HEAD REST de care habar nu aveam...chiar ma ĂŽntrebam de ce aceste tetiere nu se pot ajusta ca la toate masinile...aveam douĂŁ fire care veneau de sus si se conectau la o mufa care era separatĂŁ, iar cele de M3 nu aveau asa ceva...acum trebuie sa le codez ptr a anula funcția asta, la fel si activarea ĂŽncĂŁlzirii in scaune.5 points
-
Și aștept sĂŁ fiu sunat și tot aștept. Foarte serios personalul de la Automobile Bavaria BĂŁneasa, trateazi clienții cu maximĂŁ responsabilitate. MĂŁ ĂŽntreb cât de frustrat trebuie sĂŁ fie sĂŁ ĂŽți iei o mașina la 50-60000 euro și sĂŁ te trateze cu atâta scĂŁrbĂŁ cârpacii aceștia, iar tu sĂŁ nu ai unde altundeva sĂŁ te duci pentru cĂŁ ĂŽți pierzi garanția și depinzi de ei.5 points
-
Cu nemernicii astia din RO nu vei rezolva nimic. Daca dispui de niste banuti, du-o pe platforma la BMW de unde ai cumparat-o. INCearca sa discuti cu aia, daca nu actionati in instanta la ANPC dn Germania si apoi proces. Cred ca ai avea castig de cauza si ti-ar plati masina si deplasarea,etc,tot. Ma mir ca inca nu ai luat ban pe forum la cata reclama proasta ai facut firmei BMW. Acest forum e doar pt lauda la adresa BMW, nu si critici.4 points
-
Sa va mai povestesc. Nu sunt multe de zis, pentru ca..bineinteles nu prea s-a lucrat in perioada asta si aparent masina mea care sta in service de o luna!!!! nu prezinta o prioritate pentru nimeni. Din contra, undeva inainte de Craciun, incepusera cu presiuni gen "Stiti, masina dvs ocupa locul in service si nu ne putem desfasura activitatea.. exista o taxa de service si daca nu va decideti.." de 2 bani. Ce sa mai zic? Eu sa ma decid? Sau tu sa iti faci treaba si sa repari masina, sa rezolvi cu garantia si sa terminam? Oare ei au impresia ca eu nu o mai vreau? )) sa nu mai spun de Casco care merge in continuare (5000 lei/an) ))) Pana la urma... garantia a aprobat acel cost de high pressure fuel pump (cu mici exceptii gen suruburi). Asta a fost anul trecut, inainte de Sarbatori. Cei de la service inca sunt in stadiul in care efectiv se chinuie sa emita o factura sa o trimita. Am avut mare noroc cu ce mi-ati povestit voi aici, in mod special toffefe care chiar mi-a trimis factura pe care au emis-o in cazul lui. Si eu am trimis-o la service ca model, pentru ei nu stiau cum sa emita aceasta factura. Asa ceva eu nu am auzit in viata mea!! si cu exemplu... ei sunt in acelasi stadiu In schimb, vineri... (acum 3-4 zile) au reusit sa imi faca devizul si constatarea. Soc si groaza! Diagnostic: Lant distributie sarit, _chiulasa_ praf, pistoane praf, nu stiu ce axe praf... totul trebuie inlocuit! Aparent, nu motorul in sine, ci doar aceste componente. Eu acum ma intreb cum s-a putut intampla asta cu o masina care nu a dat niciun semn, nu a aprins niciun martor in bord, nu a scos niciun sunet. Cum este posibil asa ceva???? Cost actual total: 29.000 lei Cost anterior: 10.000 lei Cost total: 39.000 lei (pana astazi) Ceea ce urmeaza este sa asteptam raspunsul de la garantie, nu am idee cat va dura, mai ales ca vbim de un deviz de 4 pag A4 numai cu denumiri in limba romana. Si, ma intreb... cat din costuri vor fi acoperite si cat va trebui sa platesc eu? Nu mi se pare deloc normala situatia in care am ajuns, cu o masina relativ noua pe care eu am folosit-o cateva luni si de care stiu ca am avut grija. Am dat 25.000 eur pe masina asta si nu stiu ce parere sa am despre o investitie de reparatie de suma asta dupa numai 7000 km (cat am mers eu cu ea) Adica... ajung sa am o masina cu probleme la pret de una noua??????? Ca sa nu mai spun de toata experienta asta care nu stiu cand si cum se va termina. M-am cam obisnuit sa merg cu metroul, ce e drept.... )) Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut si inca trec eu cu masina. De la experienta cu cei de la Bavaria din Bucuresti care nici macar bunul simt de a raspunde la tel nu l-au avut pana la ajunge intr-un loc (prin cunostinte) in care esti pur si simplu ignorat de oameni care se poarta de parca au trait in pestera pana sa vii tu la ei. Am obosit si nu stiu ce sa mai fac...4 points
-
Nu mai gasiti motive, ulei contrafacut, neschimbat, sunt motoare de rahat, poti sa schimbi uleiul la 5000, tot slab e, vedeti din curiozitate masini de vanzare cu aceste tipuri de motoare peste 350k. de km. ? Nu pentru ca nu rezista, cu mici exceptii. BMW incepand dupa 2007 nu isi mai merita renumele, bani multi, calitate slaba.3 points
-
Urmatorul topic pe care il voi posta, va fi: VAND BMW Imi pare rau daca am ofensat sau am jignit pe cineva, nu fac decat sa relatez ceea ce mi se intampla. Si gasesc acest site (forum, club) foarte de ajutor si util in ceea ce ma priveste. Oamenii sunt tratati preferential in orice domeniu in tara asta, Romania. Si de fapt, nu numai aici. Acum am ajuns si eu intr-unul in care, se pare, nu e locul meu. E atat de simplu sa cumperi...sa cumperi masina, sa cumperi garantie. Viata e simpla si frumoasa. Pana vine momentul sa folosesti ce ai cumparat... ))3 points
-
Daca intram prea mult in supozitii si posibile cauze, nu cred ca vom reusi sa o ajutam pe initiatoarea forumului. Mie mi se pare destul de simplu: 1. a achizitionat un autoturism considerat premium, platind un pret important, pentru un vehicul cu un rulaj mic, si cu garantie 2. a avut un incident tehnic, s-a indreptat catre bimmer, unde i s-a facut o constatare "ochiometrica", precum si un deviz aproximativ de 9000 euro (wtf, nici acum nu imi revin); constatand ca nu este un service autorizat bmw oficial, plus suma aberanta ceruta, le-a spus la revedere, si a dus masina la un service autorizat bmw, care ar trebui sa fie cel mai in masura sa ofere un diagnostic, sa repare, cat si sa faciliteze efectuarea reparatiei pe garantie (doar de aceea a efectuat punctul 1) 3. service-ul oficial bmw a identificat ca defect initial pompa de inalte, a schimbat-o, iar pe 90% din suma respectiva firma din germania ce acopera garantia si-a dat acordul de plata (2000 euro in total, daca am inteles bine) 4. schimbarea pompei nu a rezolvat problema, colega de forum a primit si aluzii cum ca ar trebui sa plateasca taxa de stationare, iar dupa "deschiderea" motorului, s-a constatat ca distributia este sarita, si ca o groaza de componente sunt afectate, deci ar trebui schimbate; din ce inteleg, service-ul autorizat bmw a pregatit ( areusit, am inteles ca aveau probleme de incadrat in pagina si tastat intr-un format anume)in final un deviz cu tot ceea ce inseamna reparatia, deviz ce a fost transmis si se asteapta acordul firmei ce ofera garantia (probabil scris, si modul fizic in care vor acoperi suma- virament, termen de plata, etc). Nu vad ce ar mai trebui sa faca initiatoarea topicului, nu vad cu ce ar fi putut forta/produce defectul, si mai ales nu vad, luand in calcul, din nou, punctul 1, ce sa caute sa isi achizitioneze motoare second hand de nu stiu unde, sa caute nu stiu ce service de cartier....doar de aceea si-a achizitionat o masina cu rulaj minim, de la un dealer bmw, si acoperita de garantie(si a platit pentru acestea).3 points
-
Mie cand am lasat o data masina intr-o reprezentanta BMW din bucuresti au "uitat sa-mi puna inapoi" toate dulciurile din cotiera (aveam pe acolo un snickers, un lion si inca niste prostioare). Mi s-a parut penibil.3 points
-
3 points
-
Pentru initiatoarea topicului, chiar imi pare sincer rau pentru neplacerile cauzate de acest incident neplacut. Ca tot pomeneai de casco, poate pun o intrebare stupida, insa in contractul de asigurare nu exista si ceva clauze de mobilitate (in caz de imobilizare pe termen lung al autovehiculului)- in alte tari in formulele full protectie ai asistenta tehnica, vehicul de schimb si asistenta juridica incluse in aceste contracte. Legat de nemultumirile fata de servicii, fata de atitudine necorespunatoare, indolenta, asta se intampla in proportii mai putin sesizabile, totusi, si pe alte meleaguri, diferenta prin care te protejezi sunt exact asigurarile sus-numite, cat si faptul ca exista avocati specializati pe aceste spete, care sunt gata intotdeauna sa reprezinte clienti nemultumiti. Eu am un amic caruia i-a fost imitata/falsificata semnatura pe o anexa la un contract de leasing intr-o reprezentanta lexus, asta in conditiile in care deja returnase o masina , iar sotia circula tot cu un lexus.....odata ce avocatul a intrat pe rol, i-a fost oferit un discount la ratele lunare, un model superior celui initial comandat, cat si promisiunea scrisa ca atat el, cat si sotia, nu vor plati taxe suplimentare pentru eventualele daune in utilizare la returnarea vehiculului la terminarea contractelui. Lipsa de motivatie a celor din service este data de valoarea reparatiilor, si de faptul ca planeaza incertitudinea daca si cine isi va asuma costul respectiv, deoarece sunt si ei constienti de faptul ca , in cazul extrem si nefericit in care nu va acoperi garantia suma respectiva, te vei orienta catre un alt service, care teoretic ar face reparatia mai ieftin. Marlaniile de gen taxa de service sunt doar niste tactici de a pune un pic de presiune pe tine, cat si niste carente de educatie si atitudine in relatia cu un client (idem cu presiunea si felul in care unii medici pun presiune fata de un pacient, deja in suferinta , pentru a se decide pentru o interventie/procedura) si fac parte din comportamentele "smecheresti" balcanice. In afara de a se semnala ca sunt in offside la capitolul atitudine fata de client(parca era pe forum un topic in care se oferea feed-back catre Automobile Bavaria) si a astepta raspunsul celor ce ofera garantia, nu ai mare lucru de facut; cat despre faptul ca nu este normal ca la un rulaj minim sa apara probleme, se intampla una alta si la alte marci......asta e unul dintre motivele pentru care in vestul europei majoritatea populatiei cumpara/incheie contracte de leasing masini noi(marci de consum), cu garantie la dealer, pe care le schimba odata cu terminarea garantiei.3 points
-
Un alt exemplu cu RealGarant. Un prieten a luat o masina din reteaua BMW in decembrie, iar pe drum a constatat ca uleiul nu sta la 100 de grade (termostate duse) iar cand am pus o diagnoza acasa, masina are probleme la modulul de bluetooth, bujii + releu duse. Am fost la Banat Car, iar reparatia costa 3800 de lei. Din acest deviz, RealGarant a acoperit doar 1400 de lei. Din ce am inteles, au refuzat sa acopere orice cost de manopera, ceea ce mi se pare aberant. De asemenea au refuzat sa plateasca pentru bujii (probabil le considera consimabile). Masina are 127.000 KM. Consider ca nu prea merita pretul platit pentru garantiile europlus/real garant. Nu se compara cu o garantie oferita de BMW. La banii dati pe masina, pe mobile.de gasea unele masini mult mai dotate, iar cu diferenta de bani sigur acoperea acesta lucrare initiala. Cine stie ce va ma urma...3 points
-
Ma doare capul numai cand citesc.. deci a murit si mitul asta cu masina din Germania de la dealer cu “garantie” si km putini.. cred ca ai dat si o caruta de bani pe masina.. Pana una alta eu nu am inteles daca este sau nu distributia sau care e problema reala a masinii , sa nu fie ceva modul electric ce nu mai face treaba corect..ori ceva soareci ce au ros peste noapte ceva fire pt ca s-au bagat “la caldura” sub capoata.. Pana la urma atata agitatie si totusi zero rezultate.2 points
-
tetierele se ajusteaza in functie de greutatea celui care sta pe scaun dupa cuplarea centurii de siguranta iar la impact din spate se inclina putin in fata pentru a-ti proteja gatul/capul. Cam asta faceau la Phaeton cel putin dar banuiesc ca si aici e la fel.2 points
-
Multumesc frumos. Din 2011 am inceput sa modific masina, imediat dupa achizitie. Am vrut sa modific masina intr un mod deosebit.Nu mi-am dorit turbo niciodata, Kit ul ESS vt2-575(gen 3) arata intr-un mare fel. Cand deschizi capota, toate piesele sunt "aranjate" in asa fel incat, zici ca este OEM.2 points
-
Eu doar ti-am zis sa le lasi acolo, daca ajuta macar cu 30% in vizibilitate, isi au rostul lor. Daca te duci la munte spre exemplu, nu cred ca ai spalatorie la indemana ori de cate ori ti se murdaresc farurile sau ingheata noroiul pe ele. In fine... din punctul meu de vedere, poti sa anulezi si tragerul... e doar pt pretentiosi pus acolo si mai si ingreuneaza masina. Eu am comentat in ideea sa nu faci vreo prostie sa le anulezi. M-am saturat sa ma intalnesc in trafic cu diversi indivizi ce au tot felul de retrofit-uri ilegale pe masina... xenoane fara lupe, lumini reglate prost. Daca tu nu ai vizibilitate pt ca ai scos spalatoarele, poate nu vezi anumite obstacole, le eviti in ultimul moment si poate acrosezi pe cineva nevinovat. Asa ca, am dreptul sa-mi expun punctul de vedere pe un forum public, tinand cont ca sunt sanse ca eu, dar si altii soferi, sa ne intalnim cu tine in trafic. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
La orice service o alimentare cu freon costĂŁ cca. 150 lei, iar schimbul unui bec cca. 30 lei (sau cel puțin atât am plĂŁtit eu ultima datĂŁ). Prețul de 3 ori mai mare și piesele pierdute pe lângĂŁ mașinĂŁ dupĂŁ montaj, nu știu cum sĂŁ le numesc. Cel mai probabil cĂŁ dupĂŁ o experiențĂŁ similarĂŁ și eu m-aș fi simțit prostit și furat. Și ĂŽncĂŁ ceva, forumul acesta este rezultatul contribuției ĂŽntregii comunitĂŁți de membrii, iar cenzurarea opiniilor ce nu convin nu prea ĂŽși are locul.2 points
-
Orice companie care ofera garantii si asigurari,etc cauta orice motiv sa nu plateasca. Pentru ei ar fi o pierdere sa-ti plateasca tie reparatia. Tu poate ai dat 300 euro pe acea garantie extinsa si acum ceri reparatii de 2-3000 euro. Asa fac toti, sunt niste jeguri. Incearca sa traduci contractul de garantie, sa vezi ce e inclus in el si ce nu. Apoi un avocat sa scrie firmei care ti-a dat garantia si amenintari cu procese, etc. Fara hartii nu faci nimic si noteaza nume, data, etc. Normal ca ei nu mai vorbesc engleza cand e sa despagubeasca, ei vorbesc perfect doar cand vand ....Mi-e sila!2 points
-
Atunci cand contactezi dealer-ul, incearca sa faci solicitari scrise/ emailuri bine documentate. Nu prea te ajuta telefoanele in contextul unui potential litigiu.2 points
-
Cate pasiuni starneste topicul acesta! Este evident ca pentru initiatoarea topicului este intr-adevar o situatie cu adevarat neplacuta, mai ales cand achizitionezi un autoturism de la un dealer, cu oarecare garantie.Lasand la o parte emotiile si abordarile de tipul mergi la bavaria cu cineva care stie, cu inflacarari inutile etc.... - nu are nici un rost sa lasi/continui orice investigatie la Bimmer/le achiti daca este ceva de achitat pentru constatare si asta este - iei legatura telefonic/mail in acellasi timp cu dealer-ul care ti-a vandut masina sa clarifice ce tip de garantie ai, cine este cel ce ofera garantia si ce include (le mentionezi deja ca masina este imobilizata, va trebui sa iti inchiriezi o masina, etc) - odata ce ai clarificat punctul 2, si daca ai garantia premium selection, iti fixezi o intalnire cu cei de la Bavaria/service/garantie, le prezinti situatia, ii intrebi cand le aduci masina pentru reparatie, care sunt implicatiile financiare/timp, asta dupa ce vor stabili cauza defectiunilor, eventual daca ai o masina din partea lor pe perioada in care autovehiculul este imobilizat. In cazul in care nu esti acoperita de garantie, sunt convins ca vei gasi un service decent si onest, cred ca sunt colegi ce iti pot da feed-back in acest sens, pe baza experientelor personale si nu a unui interes comercial. In rest, e doar o masina, si chair daca este neplacut,nu e o drama, probabil nu este nici prima,nici ultima, nu e vorba de un membru al familiei, se apropie sarbatorile de iarna, viata merge inainte.2 points
-
nu poti spune sa stea calm un om care e blocat la bimmer cu masina. aia sunt niste dobitoci si tepari. sunt atatea discutii despre ei si totusi oamenii se duc acolo cu masinile.2 points
-
OCAZIE: BMW E46 320d 150Cp Automat 2003 131.569KM: 3.500Euro! VIN: WBAAS71080CJ35597 Masina este achizitionata de pe COTW in 08.01.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe AutoRecords.com Rulaj Certificat, 131.569 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Cutie Automata Climatizare Automata Volan Sport din Piele MultiFunctional Ski-Bag CD-Player Proiectoare Ceata Senzori Parcare Spate Cotiera Fata din Piele Geamuri Electrice Fata-Spate White Direction Indicator Lights Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii Contact: 0724.229.3081 point
-
Corect, BMW nu fabrica lanturi, nu mai fac ei motoare, de aia s-a ajuns aici. China e la putere.1 point
-
Toate lanturile folosite de BMW sunt fabricate de IWIS. Eu la toate masinile mele cand am schimbat distributia am cumparat Febi/Swag care este ambalator IWIS si nu am avut probleme. Faza cu lantul original s-a dus, si nu are rost sa platesti triplu pt un lant "original" pt ca doar ambalajul difera.1 point
-
cei de la Bavaria daca au schimbat pompa de inalte trebuiau sa vada ca lantul e rupt sau sarit , ca sa depresezi pinionul de pe pompa trebuie tras motorul la semne , mai curand dupa ce au schimbat pompa si au montat pinionul sa fi sarit lantul1 point
-
Deocamdata astepti acceptul celor din Germania privind reparatia masinii, conform contractului.Si normal ca te vei adresa doar service-urilor autorizate, atata timp cat ai un contract de garantie (ce a fost inclus in pretul de achizitie). Ca ulterior, te vei separa de ea, si te vei indrepta spre alta marca, ......toate la timpul lor.1 point
-
Masina mea are toate reviziile facute la timp si toate schimburile si vizitele sunt la service autorizat BMW (cel putin asa mi-au zis). Eu am verificat-o si am mers cu ea tot la BMW (chestii elementare). Masina o am din luna februarie, in februarie am primit garantie semnata pentru 2 ani, pana in feb 2020. Poate ea inainte a avut si alte pb si a fost reparata in regim propriu prin germania, cu toate ca ma indoiesc pentru ca este cumparata direct de la BMW. (Ma gandesc ca a fost luata in leasing si cand a iesit... au schimbat-o cu una noua). O tin pe asta cu service autorizat BMW si garantie pentru ca, in primul rand, garantia este valabila NUMAI la service autorizat bmw. Nu o pot repara in regim propriu pe garantie. O data ce a fost atinsa de orice nu e autorizat bmw, pierd garantia. Asta este si unul din motivele pentru care imi este frica sa risc sa o duc in alta parte. Automat voi pierde garantia si masina poate sa se strice la loc in 2-3-5 luni. Atunci ce fac?1 point
-
Numai manopera este 8000 lei.. suma pe care, in mare parte daca nu chiar integral, trebuie sa o platesc fie ca repar sau nu masina la ei. Daca o duc in alta parte, sunt bani pierduti. Intr-adevar, ma cam au la mana acum. Pe bune. Recunosc. Si ma si sperie treaba asta putin pt ca nu am raspunsul de la garantie.. cine stie ce le trece si alora prin minte?! Mai ales ca, da, conform contractului incheiat in Germania, totul se va desfasura acolo in caz de avocati, procese sau alte proceduri legale. Cu privire la relatia pe care o am cu serviceul, este una aparent buna. Voi ce credeti? Tocmai va spuneam cum cei de la Bavaria din baneasa si otopeni nu mi-au mai raspuns la telefon cand le-am zis ca masina este in garantie (din Germania). Cei de la proleasing au fost receptivi pt ca am mers printr-o cunostinta, cineva din interior, foarte bine pus. Si asa am avut de dus putina munca de convingere, cred ca faptul ca ai garantie este o sperietoare pentru reprezentante. Si repet.. sa o duc in alta parte.. in ce parte? La serviceuri precum bimmer care spun ca sunt autorizati si iti cer 9000 eur din prima? Despre ei am citit pe net, aveau review-uri bune, dar mi-au dat niste dureri de cap!! Nu am idee sau experiente anterioare de acest gen. Si sunt convinsa ca daca intreb, fiecare persoana imi va recomanda un alt loc, o alta persoana. Care ar fi modalitatea corecta de a te decide? Plus ca pierd garantia. In conditiile in care, in cazul de fata, m-a salvat de la a imi da masina la fier vechi. 8000-9000-10000 eur nu reprezinta o suma de care eu dispun cash sa o investesc intr-o reparatie. Sa spunem ca dau 3000 prin absurd... si peste juma de an ma lasa iar pentru ca lucrarea nu a fost facuta chiar ca la carte. Atunci ce? Sunt multe variabile aici... Ceea ce urmaresc in momentul asta si imi doresc, este sa primesc aprobarea de la garantie (in procent cat mai mare) si chiar sa imi schimbe toate piesele alea, sa imi dea garantie pentru lucrare si sa imi vad masina intreaga! Cred ca un service autorizat bmw este cea mai buna varianta (in situatia mea). Poate gresesc.. Motorul este N471 point
-
Tot vorbiti pe aici de angajat avocat si mers in instanta, daune, etc. Relatia contractuala in baza careia initiatoarea a achizitionat automobilul este cel mai probabil guvernata de legea germana, in consecinta orice litigii derivand din aceasta vor fi solutionate la instantele (sau tribunalele arbitrale) competente din Germania. Asta presupune angajarea unor avocati cunoscatori ai dreptului german si toate formalitatile/ costurile pe care le implica un proces acolo. Momentan pare ca este o procedura in curs - chiar daca deficitara, urmare a careia firma care acopera garantia isi va da acordul sau nu cu privire la acoperirea cheltuielilor. In functie de raspunsul acestora se poate discuta de pasii urmatori, care in cazul unui refuz nu par a fi deloc usor de digerat.1 point
-
Este un baiat pe forum care sprijina relatia dintre membrii forumului si diferite reprezentante BMW din tara, poate daca citeste te poate ajuta sau indruma catre cineva mai competent din reprezenta BMW unde ai dus masina, daca cei cu care ai interactionat pana acum din reprezentanta nu se descurca f bine.1 point
-
1 point
-
Da ,exact .bimmer a dat diagnostic corect din prima. Tare de tot,nu se mai rup lĂŁnțicurili ,da sare de la punct si ce mai conteaza ,tot din cauza Distribuției e tot amaru.rahaturi de mașini care nici dupĂŁ 10 ani de la fatidicul n47 NU au rezolvat probleme ! E UN RISC imens in a ți mai lua un bmw !1 point
-
1 point
-
Capacelele alea sunt cat se poate de importante pentru instalatia de AC. Aceasta functioneaza in tolerante si mai mici decat cele ale motorului! Asadar orice particula de praf adunata in conectorii aia este trasa in sistem si ramane acolo.. dar cui ii pasa daca nu-i instalatia lui!? In schimb, atata ignoranta fata de mici lucruri, care CONTEAZA mult in ochii clientului, mai ales a celui cu pretentii si atentie.. reprezentanta trebuie, e aproape imposibil sa nu aiba pe stoc acele capacele care pot cadea foarte usor din mana in protectia de sub motor. E atat de simplu. ..Sau le pot comanda (ca ... aproape tot de la ei le poti comanda!) si cu scuzele de rigoare le monteaza unde le este locul.1 point
-
Aici puteti vedea mare parte din deviz. Eu inca ma intreb: la asa mare dezastru, nu ar fi trebuit sa isi dea ei seama de la inceput? Daca au stricat-o ei si mai mult cat a stat acolo in service la ei si au incercat sa o repare pe bajbaite? Pentru ca, evident.... ei dau vina pe mine. Ca eu am fortat-o, mai ales cand am vazut ca nu porneste, nu trebuia sa mai incerc. Pai da.. ca mie daca nu imi pleaca masina la prima cheie, o las acolo si chem platforma, cum sa mai incerc inca o data?! ))) Plus ca... nici nu are chieie, am avut impresia in primele 5 min ca nu apas bine pe buton. Chiar ma gandeam ca o sa ma coste 10k eur daca mai incerc sa o pornesc. Intentionat am facut. Ei ma iau pe mine la rost, dar intre timp... nu stiu cine e mai competent. Din ce vad, ei sigur nu.1 point
-
La cauciucuri de iarna as pune/tine in portbagaj si un o pereche de lanturi, daca plec la drum lung departe de casa iarna; nu ciorapi.. Lanturile sunt pentru caz de necesitate majora. Parerea mea.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut, nu vreau sa te dezamagesc, dar in Romania daca vrei sa vinzi masina la pretul de 24,5K euro va trebui sa-i dai macar 150 000 de km inapoi. Altfel scapi de ea cu 16K euro. Piata 2nd hand de la noi e pur si simplu bolnava. Toti vor ieftin, bun, full, km reali, etc. Spor la vanzare!1 point
-
Salut, eu am inlocuit modulul de far adaptiv in baza garantiei BMW PS prin asigurator EUROPLUS . In primul rand vanzatorul din Germania trebuie sa iti dea un document prin care se atesta valabilitatea garantiei si conditiile acesteia. Trebuie mers la reprezentata BMW Romania, eu am fost la Bavaria, acestia fac diagnoza masinii si calculeaza costul. Diagnoza isotita de costul reparatiei si de garantie trebuie trimise asiguratorului prin e-mail . Acesta analizeaza dosarul si teoretic da acceptul, mie mi-a raspuns repede ; apoi platesti din banii tai reparatia si trimiti factura in original asiguratorului spre decontare. Am primit banii in 3 zile de la data solicitarii. 90% din suma pentru ca masina are peste 100k km. o zi buna.1 point
-
Multumesc, satisfactia este mare atunci cand iti faci modificarile singur. Daca nu era frigul asta ma apucam si de ambreaj. Chiar daca ma grabesc sa il schimb nu am cum sa testez masina la potential maxim . Cei de la ESS mi-au cerut loguri sa vada daca functioneaza motorul in parametri. Peste cateva luni o sa mai "apara" un dyno pe Cta. Sper sa ma sincronizez cu schimbatul ambreajului pt noul dyno.1 point
-
Falicitari pentru proiect, este intr-adevar ceva wow si rar. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Inlocuire cuzineti biele(la 100.000km se recomanda înlocuirea cuzinetilor)si palier(nu era necesar). In manual se recomanda schimbarea suruburilor atunci când se înlocuiesc cuzinetii (motivul este elongatia suruburilor). Am folosit suruburi si piulite ARP. Am inlocuit pompa de ulei cu pompa avand debit marit 22% de la Vac Motorsport care a venit la pachet cu un kit(pinion, ax, surub). Acest kit evita slabirea accidentala a surubului care tine in pozitie pinionul pompei, ramanan fara ungere motorul (problema des intalnita). Cu aceasta ocazie am reglat culbutori, am masurat compresia. - cuzineti biele cr6877xp King Racing( high performance bearings, advanced materials for superior performance) - cuzineti palier mb7039xp - suruburi ARP :frantics:1 point
-
1 point
-
Eu nu m-am plâns de preț efectiv, cât de faptul ca de banii dați problema nu a fost rezolvatĂŁ și am rĂŁmas și cu paguba. Nu mai zic de faptul ca am pierdut peste o ora in telefon cu diferiți consilieri și angajați ai service-ului care nu mi-au zis practic nimic. Acum vreau mĂŁcar sĂŁ-mi recuperez capacele deoarece ĂŽmi dau seama ca nu e bine sa ĂŽntre praf, mai ales in instalația de freon, care e foarte sensibilĂŁ. Cât de greu e oare pentru ei sĂŁ-mi zica: “Vino azi/pe data de, sĂŁ-ți dau capacele și sa verificĂŁm efectiv problema”? Ăncerc sa ii sun dupĂŁ CrĂŁciun și va țin la curent. Sunt absolut dezgustat de birocrație și de felul cum au procedat. DacĂŁ știam, ĂŽmi verificĂŁm singur mașina de atunci, dar nu mi s-a mai ĂŽntâmplat așa ceva niciodatĂŁ. Pentru cel care a spus ca au uitat sa punĂŁ capacele, oare la un schimb de ulei uitaiu sĂŁ-mi punĂŁ bușonul? Sau sa ĂŽnchidĂŁ robinetul de jos? Sa fim serioși, ĂŽți sar in ochi imediat ca nu sunt acolo.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa, de sĂŁrbĂŁtori, mi-am facut singur un cadou si anume un interior de M3. L-am gasit in UK(evident) la un pret bunicel zic eu, scaunele fiind full electrice cu ĂŽncĂŁlzire si memorii, plus ca arata foarte bune si la aspect, masina donatoare având pânĂŁ ĂŽn 50.000km. Interiorul fiind de UK, ar trebui sĂŁ fac câteva modificĂŁri la ele in special ptr fetele de usi fațĂŁ...ma gândeam sa le opresc pe ale mele(cognac) parca asa se numeste culoarea actuala si in combinatia cu scaunele astea negre, sa dea putin a interior individual.Daca nu imi place, va trebui sĂŁ le retapisez pe ale mele cu piele nappa ptr a se potrivi cu scaunele astea, sau daca as gasi la cineva aceste fețe de usi, ar fi si mai bine. O altĂŁ problemĂŁ ar fi faptul ca masina nu are ĂŽncĂŁlzire ĂŽn scaune si as vrea sa-i fac retrofit, deja am cumparat panoul de comandĂŁ ptr activarea ĂŽncĂŁlzirii + acționare perdeluta spate...am.cautat acest modul mai la toate dezmembrarile din tara dar fĂŁrĂŁ succes, ĂŽntr-un sfarsit am gasit in Germania printr-un prieten, dar la un pret destul de ridicat. Stie cineva daca seria 3 vine din fabrica cu acel cablaj pregĂŁtit ptr ĂŽncĂŁlzirea scaunelor, sau trebuie tras separat? Ar mai fi si mutarea senzorului prezenta prezența pasager de pe scaunul din stanga la cel din dreapta, cam asa ceva am inteles ...1 point
-
uite, vezi aici: https://www.bmw.de/c...87256915403.pdf Pasii care trebuiesc urmati: "In case of a warranty claim within a European country please inform – The BMW Premium Selection Service centre (see page 3) or– Your nearest BMW dealer abroad " Cu siguranta un dealer atat de mare precum Automobile Bavaria Baneasa s-a lovit de aceasta situatie, nu pot sa cred ca esti primul caz cu garantie Premium Selection. Practic ei trebuie sa contacteze centrul BMW Premium Selection Service si furnizeze un deviz spre aprobare. Oricum ar fi, masina trebuie dusa la ei pentru o investigatie. Orice cheltuiala legata de investigatii, chiar daca tu platesti initial, banii iti vor fi decontati. Inca ceva, din ce citesc in documentul de mai sus, in functie de rulajul masinii poate fi nevoie sa suporti o parte din costul pieselor. Oricum ar fi, tot e mai bine decat sa suporti tu totul integral. Am gasit si un numar de telefon: 0800800269. Pare sa fie un CallCenter 24H al celor de la AutomobileBavaria. Suna acolo, spune-le ca masina ta beneficiaza de o garantie Premium Selection. Trebuie sa faci o porgramare in service, duci masina si ar trebui ei sa se ocupe de restul.1 point
-
Scriu de la munca, omule! Am incercat sa prind cat mai repede tot ce vreau sa spun, scuza- ma atunci, daca nu intelegi, nu pentru tine era adresat mesajul oricum. P.S scuza-ma daca te incurca virgulele prea multe..1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00