Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/10/19 in all areas

  1. Pai in topic la inceput nu se specifica faptul minor ca are pe bord 100 de mii mai putin decat real. )) Ulterior i se arata anuntul de pe olx de catre alt user, moment in care apare explicatia deloc stupida cum ca nu se poate da inainte. ) Evident ca se poate, dar costa, la f-uri nu e chiar asa usor ca la e-uri. Pana la urma ce mai conteaza, la 300 de mii masina e impecabila, abia si-a facut rodajul. )
    6 points
  2. Acum, daca iti cumperi bmw, si reprezentanta te asigura ca totul e la zi si ok, ar trebui sa faci proactiv schimburi de ulei, revizii, si sa traiesti cu suspiciunea ca treaba nu a fost bine facuta???wtf....pai ce viata e aia, ne facem toti mecanici auto in timpul liber , ca detinem o masina? Mie mi se pare simplu: cei de la garantie sa raspunda, cu acceptul reparatiei, eventual o compensatie pentru imobilizarea vehiculului (sunt marci non premium care pe perioada garantiei, pe durata imobilizarii masinii iti ofera automat masina de schimb, platforma pentru depanare si taxi, iar asta pe intreg teritoriul european), reprezentanta repara masina si initiatoarea topicului isi continua viata, nu se transforma in expert in lanturi distributii si motoare second hand.
    4 points
  3. OCAZIE: BMW E46 320d 150Cp Automat 2003 131.569KM: 3.500Euro! VIN: WBAAS71080CJ35597 Masina este achizitionata de pe COTW in 08.01.2019, Aveti PrintScreen plus verificare pe AutoRecords.com Rulaj Certificat, 131.569 kilometri garantati contractual, trecuti pe Factura Fiscala de vanzare DOTARI: Cutie Automata Climatizare Automata Volan Sport din Piele MultiFunctional Ski-Bag CD-Player Proiectoare Ceata Senzori Parcare Spate Cotiera Fata din Piele Geamuri Electrice Fata-Spate White Direction Indicator Lights Elemente Exterioare vopsite in culoarea masinii Contact: 0724.229.308
    2 points
  4. Gata, am pus si cotiera, super easy.
    2 points
  5. Eu va inteleg si va respect opiniile... acum ce ar trebui sa fac, sa ii dau foc? Eu mi-am asumat aceste aspecte cand am achizitionat-o, deoarece din punct de vedere tehnic este perfecta. Si nu am mai intalnit ceva configurat macar asemanator cu aceasta masina. Macar am spus din capul locului despre ce este vorba, nu consider ca am gresit cu nimic. De modificat nu ii pot modifica in Constanta, oricat mi-as dori. Am incercat, am dat telefoane, nu se ocupa nimeni. Traiasca baietii isteti din Bucuresti, dar din pacate nu pot ajunge la capitala prea curand...
    2 points
  6. Buna tuturor Am zis sa va prezint pe scurt cel de-al 2-lea E46 al meu E46 320D FL an 2005 110kw EURO 4 Cateva dotari: M-paket interior + exterior Navi MK4 Harman Kardon Piele + incalzire suspensie Eibach etc Ca si modificari va urma un upgrade la jante in vara...apoi mai vedem
    2 points
  7. Urmatorul topic pe care il voi posta, va fi: VAND BMW Imi pare rau daca am ofensat sau am jignit pe cineva, nu fac decat sa relatez ceea ce mi se intampla. Si gasesc acest site (forum, club) foarte de ajutor si util in ceea ce ma priveste. Oamenii sunt tratati preferential in orice domeniu in tara asta, Romania. Si de fapt, nu numai aici. Acum am ajuns si eu intr-unul in care, se pare, nu e locul meu. E atat de simplu sa cumperi...sa cumperi masina, sa cumperi garantie. Viata e simpla si frumoasa. Pana vine momentul sa folosesti ce ai cumparat... ))
    2 points
  8. Cu nemernicii astia din RO nu vei rezolva nimic. Daca dispui de niste banuti, du-o pe platforma la BMW de unde ai cumparat-o. INCearca sa discuti cu aia, daca nu actionati in instanta la ANPC dn Germania si apoi proces. Cred ca ai avea castig de cauza si ti-ar plati masina si deplasarea,etc,tot. Ma mir ca inca nu ai luat ban pe forum la cata reclama proasta ai facut firmei BMW. Acest forum e doar pt lauda la adresa BMW, nu si critici.
    2 points
  9. ///M3 e46 SMG Supercharged ESS vt2-575, 490nm Specificatii tehnice: Bmw //M3 e46 smg Propietar: Sorin Locatie: Constanta Ocupatie: inginer mecanic Motor: - 3.2l, 6cyl 24V S54, Supercharger system(gen 3) ESS vt2-575 10psi(0.7 bar low boost ), cuplu 360lb-ft (490nm) interne stok. Compresorul poate functiona in high boost cu interne forjate 26psi(1.8bar) 775cp-800cp ,Vortech V3 Si Trim (custom paint black texture). - Cuzineti biele (cr6877xp) si palier(mb7039xp) King Racing( high performance bearings, advanced materials for superior performance) . Suruburi biele si palier ARP - Pompa de ulei Vac Motorsport cu debit marit 22% .Pinion si ax pompa Vac Motorsport (upgrade kit), evitand slabirea acidentala a piulitei (problema des intalnita la bmw, ramanand fara presiune de ulei motrul) - Buson magnetic baie de ulei Dimple ( super magnetic drain plug, motor oil magnets) foarte puternic. - Evacuare finala Ac Schnitzer, galerie de evacuare izolata termic, traseu de evacuare izolat termic. Transmisie: - Cutie de viteze Getrag, 6 speed SMG( segvential manual gearbox with drivelogic), lounch control. Buson goliere magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) - Ambreaj, placa de presiune si rulment Sachs Performance - Podea (rear subframe) schimbata cu alta noua OEM. Dupa montaj, podea a fost intarita cu un kit de la Turner Motorsport (subframe reinforcement kit). Aditional au mai fost sudate inca doua bari transversale in portbagaj care fac legatuta intre podea si lonjeroane, evitand torsionarea intre podea si punte. - bara aluminiu de rigidizare telescoape fata, Strong Strut finishes titanium silver ( aircraft grade aluminium alloy 6061, competition-lightweight CL) - bara aluminiu de rigidizare telescoape spate Mason Engineering (chassis suspension reaserch & development) , in forma de ’’X’’ care face legatura intre bucsile de la puntea spate si oale telescoape spate - raport diferential 3.62, buson de golire magnetic Dimple ( super magnetic drain plug) Frane: - discuri fata 345mm Ecs Tuning, ventilate gaurite cu miez de aluminiu - placute Hawk - furtune etrieri fata/spate Ecs Tuning, lichid de frana Motul - discuri spate 325mm oem Suspensie: - KW V3, inox line coilovers, cu reglaj pe duritate, revenire si inaltime - flansi reglabile fata caster & chamber H&R - flansi amortizoare spate Ecs Tuning. - flansi spate/fata pentru rigidizare oale telescoape(reinforcement strut suspension plates) Ecs Tuning - brate reglabile spate Megan Racing - bucse punte spate Powerflex, bucse diferential Powerflex jante si anvelope: - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) fata 19x9.5’’ et33 ,245/35 R19 Goodyear eagle F1 asymetric 3, chamber -2 - Apex arc 8 Hyper Silver (profile 3) spate 19x10.5’’ et22, 275/30 R19 Goodyear eagle F1 asymeric 2, chamber -1 - Tpms senzori Bluetooth cu aplicatie pe telefon - Apex 75mm M12 Lug Head Stud kit (stud conversion kit) - Apex arc 8 Anthracite (profile 3) spate 17x10.5’’ et27, 275/40 R17 Mickey Thompson ET Street Radial ( pentru drag race) Exterior: - Balamale usi LSD (usi verticale) - Prelungire bara fata ( front lip spoiler) carbon Status Gruppe , ornamente proiectoare carbon - Difuzor carbon, bara spate - Eleron portbagaj CSL style - Eleron luneta Ac Schnitzer - Semnalizari Depo led aripi - Grile capota negru mat - Pachet lumini esterioare Led - Stopuri frana Led - Angel eyes 131mm ccfl (cold cathode fluorescent lamp) Interior: - Scaune OEM CSL //M3 e46 - Pedale Ac Schnitzer, maner frana de mana Ac Schnitzer - Bara de rigidizare spate interior ( room bar rear cross bar strut) Ultra Racing ( chassis tuning specialist) - Pachet lumini interioare Led - Covorase oem interior Anthracite //M logo Audio: - Harman Kardon sonorizare, subwoofer Harman Kardon - Navigatie cu android 9” Xtrons PE9846BPL 4GB ram ddr3/Octa-Core/32GB rom , android 8.0 operating system (the most powerful hardware), 2Din Cateva piese din descriere nu au fost montate inca din lipsa de timp.
    1 point
  10. CautĂŁ mai bine o Skoda Octavia, la bugetul ĂŁla te ĂŽncadrezi și la an mai bun, și poți cĂŁra și porcul cu ea.
    1 point
  11. n-a spus nimeni sa-i dai foc , daca tu ti-ai asumat asta in cunostinta de cauza poti fi fairplay sa spui si cumparatorului asta . Eu personal nu am o problema cu rulajul mare , dar suma pe care o platesti pe o masina trebuie sa fie in concordanta si cu asta indiferent de optiuni . Bafta la vanzare
    1 point
  12. personal nu as da 25k Eur pe o masina cu 300k km, cum nici pe una cu cca 200k daca ar fi sa fie astia ai ei. Acum din perspectiva celui care a vandut o masina cu 320k km reali pot sa spun, si nu e nicio noutate cred, toti cauta masini cu km putini si cat mai dotate. Vazand asta, i-am dat si eu inapoi pe la vreo 190k km, bineinteles ca au inceput sa sune, sa vina sa cumpere masina. Problema a fost ca nu am putut merge pana la capat cu sarada, asa ca am intors 2 cumparatori, le-am spus ca s-a dat, pur si simplu nu am vrut sa am constiinta incarcata chiar daca stiu foarte bine ca probabil nu i-ar fi deranjat daca descopereau ulterior asta, doar asta isi doresc in mintea lor ingusta, ieftin si bun(fapt ce era facil avand tot istoricul inregistrat) dar vreau sa am liniste si sa fiu impacat fara sa ma cobor la nivelul jegurilor de samsari care pacalesc lumea, karma va avea grija si de ei. Asa ca am pus-o apoi la vanzare cu km ei(in bord au ramas cei falsi, nu m-am mai indurat sa platesc iar sa-i aduc inapoi totusi), dar omul care a luat-o dupa ce a dus-o sa o verifice m-a sunat sa imi multumeasca ca masina e foarte ok si nu au gasit nimic in neregula la ea. Parca e mai bine asa decat sa ma fi sunat sa-mi bata obrazul sau sa ma injure ca l-am mintit. Intr-o mica masura l-am mintit ce-i drept, i-am zis ca am schimbat cluster-ul si nu l-am actualizat, dar toate documentele cu istoricul masinii spun adevarul. Asa ca daca intr-adevar te-au pacalit pe tine cristivw in legatura cu km cand ai luat-o, probabil te-au tepuit de cateva mii bune si la randul tau speri sa faci acelasi lucru ca sa scoti paguba, si uite asa persista cercul vicios si ne ardem unii pe altii ca animalele in jungla in loc sa cascam ochii cand cumparam si sa analizam mai bine omul si produsul. Desi, sincer, ma indoiesc ca te-au pacalit si ai stiut de la bun inceput ce cumperi, mi-e greu sa cred ca un user activ de pe acest forum nu stie sa se informeze si cum sa verifice o masina.
    1 point
  13. Daca nu e dusa garnitura de chiulasa, si inca nu ti-a pleznit radiatorul de la inghet si vasul de expansiune de la presiune ... baga antigel! P.S. Mai degraba ajunge ulei in instalatia de racire decat antigel in cilindrii. Spuma(ulei) din vas si presiune exagerata in instalatia de racire ... cel mai probabil garnitura de chiulasa dusa!
    1 point
  14. Setul asta de presuri are o combinatie discreta de negru cu bej link
    1 point
  15. Ca sĂŁ mai ,,sugĂŁ,, sute de milioane de euro pe motoare ,piese oe ,kit uri de distribuție,manopera etc etc .de aia
    1 point
  16. Distributia sarita de la punct, cazul de fata, are in general drept cauza uleiul neconform. Neconform pt ca nu a fost schimbat la timp sau ca nu era chiar ce scrie pe cutie(contrafacut) sau ca nu respecta specificatiile. Alexandra a luat masina la 80000 si a patit-o dupa 7000 (daca nu ma insel). Probabil nu a schimbat uleiul dupa cumparare, probabil dealerul i-a spus ca e proaspat schimbat si nu era chiar asa sau poate fostul proprietar a pus o trompeta de ulei in motor.
    1 point
  17. Eu nu vad nimic cu certitudine...si daca scoti intinzatorul de sus (un surub mare) exact la fel se intinde lantul cum face el cu surubelnita aia, mie nu-mi demonstreaza nimic pozele alea.
    1 point
  18. Ma doare capul numai cand citesc.. deci a murit si mitul asta cu masina din Germania de la dealer cu “garantie” si km putini.. cred ca ai dat si o caruta de bani pe masina.. Pana una alta eu nu am inteles daca este sau nu distributia sau care e problema reala a masinii , sa nu fie ceva modul electric ce nu mai face treaba corect..ori ceva soareci ce au ros peste noapte ceva fire pt ca s-au bagat “la caldura” sub capoata.. Pana la urma atata agitatie si totusi zero rezultate.
    1 point
  19. Mie cand am lasat o data masina intr-o reprezentanta BMW din bucuresti au "uitat sa-mi puna inapoi" toate dulciurile din cotiera (aveam pe acolo un snickers, un lion si inca niste prostioare). Mi s-a parut penibil.
    1 point
  20. Cata CretinĂŁtatea sa schimbi pompĂŁ de ĂŽnaltĂŁ absolut degeaba și aiurea. Eu zic sĂŁ o iei pe cont propiu,ai nevoie in primul rand de meseriaș/i buni care știu ce fac,distributie noua, +/- motor second hand sau ce s o putea repara la al tau sa ieși ,poate,mai ieftin.sunt in aceeasi situatie cu un e90 din 2008 dar barem n-am dat o carca de bani si ,,garanții,, exclusiv pe hartie,bașca m am dat cu ea ceva km.mult noroc.nu sunt expert dar cum spuneam,minim 3000 euro te ajunge sĂŁ vezi masina din nou pe stradĂŁ.stai liniștitĂŁ,calmĂŁ,alții au necazuri mai mari ĂŽn viațĂŁ.
    1 point
  21. Ca sa fac haz de necaz, probabil ca ai o tinuta destul de scumpa, o aparitie mai deoasebita, si fiind si singura, s-au gandit si ei sa incerce, mi se pare absolut ireal sa iti ceara 9000 euro la Bimmer:) Ti-am mai spus, cei de la service nu se agita foarte tare cu facturile respective deoarece ori sunt supraestimate, ori au dubii ca vei face reparatia motorului la ei in service(din motive financiare, garantie etc), sau pur si simplu nu au chef de munca si isi joaca rolul lor de mici dumnezei la mana carora ai ajuns sa te jumuleasca (deh.....frustrari ancestrale ale unei parti ale poporului roman), iti arata ei cum se fac lucrurile, nu vii tu la ei in batatura si le spui cum se face o factura.
    1 point
  22. Ce bataie de joc generala din partea tuturor! Inainte sa platesti mii de euro pe reparatii, etc, incearca totusi sa vb cu un avocat si ii actionezi pe toti in instanta: reprezentanta din RO si BMW AG Germania. Poate pana la urma se vor pune in miscare. Ai grija sa-ti pui avocat un prieten care sa factureze 1500 euro/ora si in total vreo 20 de ore la dosarul tau. Sa vedem daca vor sa plateasca si ei vreo 30 000 euro onorariul avocatului tau in caz ca pierd. Macar sa scoti pretul masinii. Mi-e sila....asta e atitutinea BMW Romania mereu. Eu am 5 masini BMW de la BMW AUER din Germania tocmai din acest motiv. Ba fura piese de pe ele, ba nu le repara, ba factureaza revizii si ei nu schimba uleiul. Mai mult, pleci si fara becuri xenon de la BMW Baneasa. Asa fac ei afaceri in RO.....
    1 point
  23. Vad ca esti hotarat nu gluma Succes!
    1 point
  24. Ma uit pe olx 180.000 , inveti repede !
    1 point
  25. Pentru initiatoarea topicului, chiar imi pare sincer rau pentru neplacerile cauzate de acest incident neplacut. Ca tot pomeneai de casco, poate pun o intrebare stupida, insa in contractul de asigurare nu exista si ceva clauze de mobilitate (in caz de imobilizare pe termen lung al autovehiculului)- in alte tari in formulele full protectie ai asistenta tehnica, vehicul de schimb si asistenta juridica incluse in aceste contracte. Legat de nemultumirile fata de servicii, fata de atitudine necorespunatoare, indolenta, asta se intampla in proportii mai putin sesizabile, totusi, si pe alte meleaguri, diferenta prin care te protejezi sunt exact asigurarile sus-numite, cat si faptul ca exista avocati specializati pe aceste spete, care sunt gata intotdeauna sa reprezinte clienti nemultumiti. Eu am un amic caruia i-a fost imitata/falsificata semnatura pe o anexa la un contract de leasing intr-o reprezentanta lexus, asta in conditiile in care deja returnase o masina , iar sotia circula tot cu un lexus.....odata ce avocatul a intrat pe rol, i-a fost oferit un discount la ratele lunare, un model superior celui initial comandat, cat si promisiunea scrisa ca atat el, cat si sotia, nu vor plati taxe suplimentare pentru eventualele daune in utilizare la returnarea vehiculului la terminarea contractelui. Lipsa de motivatie a celor din service este data de valoarea reparatiilor, si de faptul ca planeaza incertitudinea daca si cine isi va asuma costul respectiv, deoarece sunt si ei constienti de faptul ca , in cazul extrem si nefericit in care nu va acoperi garantia suma respectiva, te vei orienta catre un alt service, care teoretic ar face reparatia mai ieftin. Marlaniile de gen taxa de service sunt doar niste tactici de a pune un pic de presiune pe tine, cat si niste carente de educatie si atitudine in relatia cu un client (idem cu presiunea si felul in care unii medici pun presiune fata de un pacient, deja in suferinta , pentru a se decide pentru o interventie/procedura) si fac parte din comportamentele "smecheresti" balcanice. In afara de a se semnala ca sunt in offside la capitolul atitudine fata de client(parca era pe forum un topic in care se oferea feed-back catre Automobile Bavaria) si a astepta raspunsul celor ce ofera garantia, nu ai mare lucru de facut; cat despre faptul ca nu este normal ca la un rulaj minim sa apara probleme, se intampla una alta si la alte marci......asta e unul dintre motivele pentru care in vestul europei majoritatea populatiei cumpara/incheie contracte de leasing masini noi(marci de consum), cu garantie la dealer, pe care le schimba odata cu terminarea garantiei.
    1 point
  26. Sa va mai povestesc. Nu sunt multe de zis, pentru ca..bineinteles nu prea s-a lucrat in perioada asta si aparent masina mea care sta in service de o luna!!!! nu prezinta o prioritate pentru nimeni. Din contra, undeva inainte de Craciun, incepusera cu presiuni gen "Stiti, masina dvs ocupa locul in service si nu ne putem desfasura activitatea.. exista o taxa de service si daca nu va decideti.." de 2 bani. Ce sa mai zic? Eu sa ma decid? Sau tu sa iti faci treaba si sa repari masina, sa rezolvi cu garantia si sa terminam? Oare ei au impresia ca eu nu o mai vreau? )) sa nu mai spun de Casco care merge in continuare (5000 lei/an) ))) Pana la urma... garantia a aprobat acel cost de high pressure fuel pump (cu mici exceptii gen suruburi). Asta a fost anul trecut, inainte de Sarbatori. Cei de la service inca sunt in stadiul in care efectiv se chinuie sa emita o factura sa o trimita. Am avut mare noroc cu ce mi-ati povestit voi aici, in mod special toffefe care chiar mi-a trimis factura pe care au emis-o in cazul lui. Si eu am trimis-o la service ca model, pentru ei nu stiau cum sa emita aceasta factura. Asa ceva eu nu am auzit in viata mea!! si cu exemplu... ei sunt in acelasi stadiu In schimb, vineri... (acum 3-4 zile) au reusit sa imi faca devizul si constatarea. Soc si groaza! Diagnostic: Lant distributie sarit, _chiulasa_ praf, pistoane praf, nu stiu ce axe praf... totul trebuie inlocuit! Aparent, nu motorul in sine, ci doar aceste componente. Eu acum ma intreb cum s-a putut intampla asta cu o masina care nu a dat niciun semn, nu a aprins niciun martor in bord, nu a scos niciun sunet. Cum este posibil asa ceva???? Cost actual total: 29.000 lei Cost anterior: 10.000 lei Cost total: 39.000 lei (pana astazi) Ceea ce urmeaza este sa asteptam raspunsul de la garantie, nu am idee cat va dura, mai ales ca vbim de un deviz de 4 pag A4 numai cu denumiri in limba romana. Si, ma intreb... cat din costuri vor fi acoperite si cat va trebui sa platesc eu? Nu mi se pare deloc normala situatia in care am ajuns, cu o masina relativ noua pe care eu am folosit-o cateva luni si de care stiu ca am avut grija. Am dat 25.000 eur pe masina asta si nu stiu ce parere sa am despre o investitie de reparatie de suma asta dupa numai 7000 km (cat am mers eu cu ea) Adica... ajung sa am o masina cu probleme la pret de una noua??????? Ca sa nu mai spun de toata experienta asta care nu stiu cand si cum se va termina. M-am cam obisnuit sa merg cu metroul, ce e drept.... )) Nu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut si inca trec eu cu masina. De la experienta cu cei de la Bavaria din Bucuresti care nici macar bunul simt de a raspunde la tel nu l-au avut pana la ajunge intr-un loc (prin cunostinte) in care esti pur si simplu ignorat de oameni care se poarta de parca au trait in pestera pana sa vii tu la ei. Am obosit si nu stiu ce sa mai fac...
    1 point
  27. Un alt exemplu cu RealGarant. Un prieten a luat o masina din reteaua BMW in decembrie, iar pe drum a constatat ca uleiul nu sta la 100 de grade (termostate duse) iar cand am pus o diagnoza acasa, masina are probleme la modulul de bluetooth, bujii + releu duse. Am fost la Banat Car, iar reparatia costa 3800 de lei. Din acest deviz, RealGarant a acoperit doar 1400 de lei. Din ce am inteles, au refuzat sa acopere orice cost de manopera, ceea ce mi se pare aberant. De asemenea au refuzat sa plateasca pentru bujii (probabil le considera consimabile). Masina are 127.000 KM. Consider ca nu prea merita pretul platit pentru garantiile europlus/real garant. Nu se compara cu o garantie oferita de BMW. La banii dati pe masina, pe mobile.de gasea unele masini mult mai dotate, iar cu diferenta de bani sigur acoperea acesta lucrare initiala. Cine stie ce va ma urma...
    1 point
  28. Nu mai fii dusman, alea il fac extra full !!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Bo$$, astea-s detalii, e UNIKAT! Ce nu intelegi? U N I K A T
    1 point
  30. eu la a mea am schimbat tetiera de la sofer la 20.000km pt ca incepuse sa se cojeasca vopseaua. pe la 10.000 km am observat ocazional o tzacaneala la roata stanga care usor a devenit acompaniata si de un usor horcait la mici denivelari. au spus ca e bratul superior stanga, l-am schimbat, insa fara vreo ameliorare. m-am urcat in masina cu tipul de la MHS si masina facea fff putin acea horcaila, el spunand ca s-ar putea sa fie zgomotul de servo de la capat de cursa. total fals. e drept ca nu s-a incercat o constatare amanuntita pt ca ma grabeam, urmand sa revin pana imi iese masina din garantie, adica pe 15 martie. totusi, premium nu are legatura cu fiabilitatea. premium inseamna, de fapt, mai putim fiabil, pt ca premium inseamna mai complex. poti pune lejer articulatii de genul toyota land cruiser pe x5, dar apoi nu va mai face curba ca un X5. poti pune soltii antice de software, insa apoi nu mai poti avea optionalele bazate pe electronica pe care le ai pe o masina premium. samd. premium inseamna un anume confort, bazat pe o cheltuiala si pe asumarea complexitatii produsului. e drept ca la capota, intr-un colt din fata sta, aceasta sta la 4mm de aripa, iar la celalalt colt, la vreo 2mm. asta nu mai are nicio scuza.
    1 point
  31. Păreri peste păreri, fiecare cu părerea lui .. eu ce să mai zic că am schimbat distribuţia (ultima versiune de kit) acum 24.000km şi deja a început să facă zgomot? În 24.000km am schimbat uleiul de 3 ori (da, îl schimb la 8000km, având în vedere că merg mult în oraş), doar cu BMW, Fuchs şi Valvoline şi degeaba. Am mai pus acum şi un LM Ceratec, poate, poate ajută la zgomot - degeaba. Între 50-70 grade, o aud. Sunt ultra convins că multora le-au revenit zgomotele după aproximativ tot atâţia km, doar că nu mai stau să verifice / asculte, bazându-se că noua distribuţie nu mai are moarte. Vă îmbătaţi cu apă rece, ce-au făcut ăştia de la BMW cu distribuţiile de N47/N57, se numeşte eroare cruntă, o mizerie fără cusur.
    1 point
  32. Am schimbat și eu distribuția la al meu e90 LCI 2011 , 320dED 163hp 380NM , motor N47T , varianta derivata din cel de 184hp. Mașina la momentul schimbului de distribuție avea 179.000 km REALI , și va pot spune ca distribuția era impecabila , adicĂŁ nu se fĂŁcea diferența ĂŽntre cea veche și cea noua , nu avea uzura deloc vizibila . Din cauza asta am ajuns la pĂŁrerea ca NU exista o problema reala la acest motor N47, sau cel puțin nu este la nivelul la care este prezentatĂŁ problema . Eu cred ca adevarata problema a fost la primul N47, adicĂŁ cele dintre anii 2007-2009, dar chiar și aici nu este draqul chiar așa negru . Un N47 utilizat și servisat cum trebuie , nu are nevoie de schimb distribuție cel puțin pana la 300-400.000km. Adevarata problema nu este motorul , ci km dați ĂŽnapoi cu nemiluita , sĂŁracĂŁ mașina se vinde in DE cu 400-500.000 km și o cumpara romanul in RO cu 150.000 km “reali” ) . Am vĂŁzut cazuri in care F10 vândut in Olanda cu 670.000km , da, ați citit corect, N47 cu 670.000km , iar in RO era pus la vânzare cu 140.000km , deci au fost dați ĂŽnapoi 530.000km ) . DacĂŁ aveți km reali și sunteți convinși de lucrul asta, nu mai ĂŽmbogĂŁțiți service-urile , sunt destule care sau ĂŽmbogĂŁțit pe baza acestei nebunii cu distribuția . SĂŁrbĂŁtori Fericite !
    1 point
  33. Sunt Febi / SWAG, cu ştanţa BMW ştearsă. Ca fost posesor de Opel, marcă blamată la greu şi împroşcată cu noroi la noi, pot să spun că BMW e un jeg sinistru în ceea ce priveşte fiabilitatea. Premium la marca asta este doar design-ul general şi ţinuta de drum. Atât.
    1 point
  34. Ptr ca sunt foarte multumit de F31 am decis sa o cumpar si pe sora cea mare G31 Dupa mai multe cautari, am luat-o de la Automobile Bavaria,E din 2017 si are 25.000 km
    1 point
  35. Consider aberanta ideea cum ca uzura lantului afecteaza puterea motorului, in conditiile in care ai intinzatoare. Asta ar insemna ca orice masina sa isi piarda din putere cand se lasa lantul cativa mm dupa 300 de mii de km. Evident ca e efect placebo.
    1 point
  36. Omule, desparte in propozitii cand scrii... Sunt foarte greu de urmarit postarile tale.
    1 point
  37. Faza e ca BMW cand vinde seria 5 se adreseaza categoriei de varsta 40-60 de ani si oamenilor care intr-adevar au facut ceva in viata. In RO se cumpara 75% din marcile premium second hand. Gen ai 21 de ani , cumperi 520 F10 de 18K euro, dar stai cu parintii la bloc. Afara cine conduce 5-ar G30, sta intr-o vila de 2-300K . E clar ca noi romanii vrem mereu sa aratam si sa epatem cu lucruri materiale pt ca am fost saraci acum 3 generatii. "E" multi analfabosi cu dinti cariati sau chiar fara ei pe-o parte dar conduc 7-ar F01 de 15k euro...este o chestie tipica la noi, bulgaria si alte tari ex-comuniste. Copiii nostri poate ca vor merge intai la dentist si abia apoi isi vor cumpara Desteptofon XS( imi place maxim cuvantul ) de 1000 euro. Fiecare e liber sa dea banii pe ce doreste si pe ce isi permite. Acum vreo 9 ani aveam vecin cu E90 si el statea in chirie la garsoniera si cu datorii la intretinere de 8000 de ron. Suntem in tara in care nu mancam, dar ne purtam la Dolce Gablanna, COco$h Flannel, Mishu Dutza Luis Vitan, etc. Nu o sa ne schimbam curand gandirea...daca casa nu ne permitem, macar masina sa fie ceva de capul ei, chit ca-i punem piese din dezmembrari cand se strica sau ii facem DPF off si resoftare..... Exemple sunt multe, oameni "ie" multi si n-are rost sa ne impiedicam de asta. Toti cei de pe acest forum, incepand cu baietii cu pisicutze de 1000 euro pana la baietii cu M-uri CS, iubim sa conducem aceasta marca minunata numita BMW sau Biamveu, Bemve, BaMaVezi, Bemveoaica,etc...Amin!
    1 point
  38. Ai pus intr-o singura fraza niste cuvinte/expresii relativ incompatibile : bavaria, bani putini, sa-ti taxeze doar mana de lucru. :twoup:
    1 point
  39. eee nu merge sa pui 280mii km...ba merge, cum nu merge? ca poate pica prostu asta e altceva sau ca bagi aia cu "toate sunt asa, doar eu sunt sincer", din nou altceva dar de mers merge usor sa pui realul pe bord
    0 points
  40. Pentru update navigatie iti trebuie doar un stick cu fisierele pe care le gasesti aici pe forum. Nu ai nevoie de un anume soft.
    -1 points
  41. Ti-am spus ca iti voi explica ce s-a intamplat, s-au grabit sa-ti repare masina, au foarte mult de lucru, tu i-ai grabit sa-ti faca reparatia, deoarece esti clientul lor nu au vrut sa-ti spuna sa vii peste o luna sau mai stiu eu cand, nu le-a iesit vopseaua si decat sa-ti spuna ca nu le-a iesit vopseaua sa faci alt scandal mai mare (gen sa nu-i crezi), au ales sa-ti de-a masina asa, clar o sa ti-o faca cum trebuie insa asa se intampla cand vrei sa-i ajuti pe toti ca si consilier, oamenii din spate ori sunt putini, ori au mult de lucru, ori nu au experienta si mai mult te incurca, e posibil sa nu fie nici macar vina vopsitorului, unele coduri de vopsea pur si simplu le bagi in calculator si le faci si nu au nici-o legatura cu nuanta de pe masina, sunt probleme la uzina cu unele coduri de vopsitorie ca nu ies ca si din fabrica, acolo ramane la ideea si experienta vopsitorului sa stie sa combine si sa modifice unele cantitati la pigmenti ca sa iasa ca si cea de pe masina, e posibil sa faca si 50 de palete de culori si sa nu-i iasa si atunci trebuie sa trimita la cei cu care lucreaza BMW o solicitare cu problema respectiva care s-ar putea sa intarzie, cei de acolo pot sa spuna sa modifici nu stiu ce la codul de vopsea si chiar si asa sa nu-ti iasa, multi clienti nu stiu aceste lucruri si nu-i intereseaza pana la urma, insa eu nu mai am "preferati" sa zic asa, client vechi sau nou il servesc cand pot, adica in momentul de fata dupa 20 decembrie fac programare pentru orice imi vine, chiar si o usa care nu se deschide. Un element vopsit iarna, in cabina sau nu, trebuie vopsit in 2-3 zile pentru a respecta normele corecte de vopsire, pentru a putea a fi calitativa lucrarea si garantia lucrarii sa existe, daca inainte ti-am spus ca s-au grabit cu vopsirea, acum clar o sa fie tot in functie de noroc sa iasa cum trebuie, e posibil sa fie scursa vopseaua, e posibil sa nu se usuce in intregime, daca va avea orice defect vopseaua, adica gunoi, lac scurs sau altceva, nu o sa poata in principiu sa-l retuseze deoarece o sa fie prea proaspata vopseaua. E mult prea repede sa se apuce sa o pregateasca iarasi, de data aceasta nu o vor mai da cu apret (grund), pentru ca nu ar avea cand sa se usuce si apretul ca mai apoi sa-l slefuiasca...doar o sa matuiasca elementul cat poate de mult si dupa va da direct cu vopsea si lac, din nou exista riscul sa nu iasa cum trebuie culoarea... Asta cu incurcatul pigmentilor nu stiu ce sa zic, eu nu o cred , imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat insa e posibil ca data viitoare cand cineva se zbate pentru tine sa te ajute sa faci reparatia repede si din orice motiv se produce o greseala in defavoarea ta, iar tu il certi pe respectivul sau pe respectivii, o sa te ajute cand pot ca pe orice alt client (cum e corect pana la urma) si sa nu-ti convina nici acest lucru, nu spun ca asta s-a intamplat la tine, dar sunt niste situatii cu care ma confrunt in fiecare zi din cauza calitatii lucrarilor si stiu despre ce vorbesc. Bafta cu masinuta, sa ne tii la curent, sunt curios cum va iesi bara data viitoare, nuanta si calitate.
    -1 points
  42. Sau daca nu faci kilometrii necesari, macar 1 data pe an ca sa fie proaspata.
    -1 points
  43. deci nu prea vrei sĂŁ o vinzi, ai pus-o la vânzare doar ca sĂŁ fie pusĂŁ ĂŽn caz cĂŁ se gĂŁsește vreun prost sĂŁ dea cât ceri tu...
    -1 points
  44. Fiind forum, trebuie sa te astepti la orice fel de comentarii. Repet , nu vinzi un m5, e hilar cand spui orice cunoscator stie.. In loc sa fii bucuros ca sta topicul sus..) Cat despre masinile de 7 8 mii.. Fara suparare, dar abia daca mai iei 7 8 mii pe un e90 lci.. nu iti lua reper pretul de 8 mii la un e87 de pe olx, ca e supraevaluat, oricum nu se vand. Totusi vorbim de masini de aproape 10 ani, nu sunt nici clasice nici ceva M uri, sunt doar plastice comune care o sa valoreze din ce in ce mai putin. Mai bine tine-o inca 2 3 ani si o dai cu 4 5 mii. Macar te bucuri de ea.
    -1 points
  45. Eh, uite cĂŁ eu sunt ĂŽn tagetul tĂŁu, chiar caut seria 1. Dar n-aș cumpĂŁra ĂŽn veci de la un vânzĂŁtor ca tine. Și nu e vorba de preț, am buget mai mare pentru mașinĂŁ decât ceri tu, dar pur și simplu mașina pe care o ai la vânzare nu meritĂŁ acel preț (e doar pĂŁrerea mea, așa am analizat eu piața - exact cum tu consideri cĂŁ meritĂŁ - așa consider și eu cĂŁ nu meritĂŁ - probabil motivele sunt diferite). Și da, ne pricepem și la taxe/impozite și business development, chiar conduc câteva business-uri proprii și sunt mulți pe aici care sunt la fel ca mine. PS: poți sĂŁ ceri cât vrei tu, ĂŽnsĂŁ oamenii aceia pe care ĂŽi aștepți sĂŁ cumpere, acei pasionați/pretențiosi, nu or sĂŁ cumpere la acel preț. CĂŁ ai pus anunțul la plesnealĂŁ, dacĂŁ se vinde bine, dacĂŁ nu, nu, e altĂŁ treabĂŁ. PPS: au mai fost ca tine pe forum, care au stat cu ele la vânzare 2-3 ani, deci vorbim din experiențĂŁ, nu din copaci. PânĂŁ și tu mai ai puțin și faci un an, iar de când ai pus-o la vânzare, ai scĂŁzut deja 2000€. Și o sĂŁ mai scazi, și tot așa. Nu ți-a impus nimeni un preț de vânzare, toți suntem de acord cĂŁ ceri cât vrei, dar ia ĂŽn calcul și piața, pentru cĂŁ, cum spuneau și colegii mai sus, nu e vreo raritate sau vreun M. IarĂŁși, suntem conștienți de faptul cĂŁ devine frustrant sĂŁ dai pe o mașinĂŁ acum 3-4 ani €15-17k, ca acum sĂŁ te chinui sĂŁ o vinzi cu un preț mai ridicat, dar trebuie sĂŁ conștientizezi ca realitatea este alta, suntem ĂŽntr-o tarĂŁ cu o piațĂŁ auto defectĂŁ, ĂŽn care majoritatea vânzĂŁtorilor dau km ĂŽnapoi și toți cumpĂŁrĂŁtorii vor mașini ieftine și bune cu km puțini. E un paradox cu care trebuie sĂŁ te lupți. Good luck with that!
    -1 points
  46. Mulțumesc, dar prefer sĂŁ iau modelul mai nou și km mai mulți. Nu sunt adeptul kilometrilor puțini pentru cĂŁ atunci când ĂŽmi cumpĂŁr o mașinĂŁ iau ĂŽn calcul și piața de revânzare. Prefer sĂŁ pierd 500-1000€ ĂŽn 1-2 ani la devalorizare, decât sĂŁ plâng pe forum atunci când vreau sĂŁ o vând. Dar hei, ziceai cĂŁ te pricepi la business, nu cred cĂŁ are rost sĂŁ ĂŽți dau eu sfaturi despre faptul cĂŁ mașina e cea mai proasta investiție și cĂŁ dacĂŁ nu ĂŽți faci calculele cum trebuie, ĂŽți dĂŁ pe minus și te pomenești cĂŁ ai pierdut câteva mii bune pe an doar pentru cĂŁ a avut cu 50-100k km mai puțini. Mașina este o investiție atunci când prețul crește de la an la an, nu cum ĂŽți scade ție 2000€ pe an. Ca e model mai rar da, dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ neapĂŁrat cĂŁ ĂŽși și ține valoarea dacĂŁ nu e piațĂŁ. Nu e vina pieței cĂŁ ai dat 20k+ euro pe o mașinĂŁ mai rara, dar care nu are cumpĂŁrĂŁtori... Ți-am explicat mai sus: ai dreptate, dar trebuie sĂŁ lupți contra sistemului ca sĂŁ o vinzi la prețul acela. DacĂŁ nu vrei sĂŁ ĂŽnțelegi, treaba ta. Succes!
    -1 points
  47. Salut, nu vreau sa te dezamagesc, dar in Romania daca vrei sa vinzi masina la pretul de 24,5K euro va trebui sa-i dai macar 150 000 de km inapoi. Altfel scapi de ea cu 16K euro. Piata 2nd hand de la noi e pur si simplu bolnava. Toti vor ieftin, bun, full, km reali, etc. Spor la vanzare!
    -1 points
  48. Pai am tot vazut E91 rupte, majoritatea cu rugina pe dedesubt si mi s-a luat de ele. Am vazut si E60-uri care nu au aceasta problema, si am nevoie de portbagaj ceva mai mare. E90 nu are nici macar roata de rezerva, care pt. mine e necesara.Daca mai pui si roata subtire in el, micsorezi si mai mult spatiul...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.