Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/19 in all areas

  1. Asta e cea mai tare reactie posibila N-o ua ca pe un afront, nu e, dar am izbucnit in ras cand am citit. Esti mortal Numai la noi se poate asa: Daca are km multi, e rea; daca are km putini e rea... Scuze de mica poluare a topicului, dar e amuzant maxim( asta nu exclude ca pot exista ceva piese de inlocuit si ca ai dreptate intr-un fel, dar a sunat maxim) Bafta vanzatorului!
    5 points
  2. Gata, am pus si cotiera, super easy.
    3 points
  3. Masina "full", cum se mai spune. Acum fara gluma, chiar este dotata. Mici artificii din partea vanzatorului, gen facelift 2014. N-are nici o treaba cu 2014 si spun asta in cunostinta de cauza, a mea este F11 din august 2013, facelift si cam atat. Bafta la vanzare.
    2 points
  4. personal nu as da 25k Eur pe o masina cu 300k km, cum nici pe una cu cca 200k daca ar fi sa fie astia ai ei. Acum din perspectiva celui care a vandut o masina cu 320k km reali pot sa spun, si nu e nicio noutate cred, toti cauta masini cu km putini si cat mai dotate. Vazand asta, i-am dat si eu inapoi pe la vreo 190k km, bineinteles ca au inceput sa sune, sa vina sa cumpere masina. Problema a fost ca nu am putut merge pana la capat cu sarada, asa ca am intors 2 cumparatori, le-am spus ca s-a dat, pur si simplu nu am vrut sa am constiinta incarcata chiar daca stiu foarte bine ca probabil nu i-ar fi deranjat daca descopereau ulterior asta, doar asta isi doresc in mintea lor ingusta, ieftin si bun(fapt ce era facil avand tot istoricul inregistrat) dar vreau sa am liniste si sa fiu impacat fara sa ma cobor la nivelul jegurilor de samsari care pacalesc lumea, karma va avea grija si de ei. Asa ca am pus-o apoi la vanzare cu km ei(in bord au ramas cei falsi, nu m-am mai indurat sa platesc iar sa-i aduc inapoi totusi), dar omul care a luat-o dupa ce a dus-o sa o verifice m-a sunat sa imi multumeasca ca masina e foarte ok si nu au gasit nimic in neregula la ea. Parca e mai bine asa decat sa ma fi sunat sa-mi bata obrazul sau sa ma injure ca l-am mintit. Intr-o mica masura l-am mintit ce-i drept, i-am zis ca am schimbat cluster-ul si nu l-am actualizat, dar toate documentele cu istoricul masinii spun adevarul. Asa ca daca intr-adevar te-au pacalit pe tine cristivw in legatura cu km cand ai luat-o, probabil te-au tepuit de cateva mii bune si la randul tau speri sa faci acelasi lucru ca sa scoti paguba, si uite asa persista cercul vicios si ne ardem unii pe altii ca animalele in jungla in loc sa cascam ochii cand cumparam si sa analizam mai bine omul si produsul. Desi, sincer, ma indoiesc ca te-au pacalit si ai stiut de la bun inceput ce cumperi, mi-e greu sa cred ca un user activ de pe acest forum nu stie sa se informeze si cum sa verifice o masina.
    2 points
  5. Salut, Am de gand sa ma despart de masinuta care m-a purtat peste 100K KM in ultimii 4 ani, pentru a face un upgrade la G30. Pentru o scurta vreme i-am tinut un mic jurnal aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__p__2415612__fromsearch__1#entry2415612 Masina a fost intretinuta corespunzator, reviziile de ulei + filtre fiind facute la 15.000 KM. Istoricul poate fi verificat la reprezentanta cat si pe Auto-Records. Lucrari recente: -anvelope iarna noi spate (Michelin Pilot Alpin 5) -parbriz schimbat in decembrie (piatra pe autostrada) -filtre + ulei schimbate saptamana aceasta Am sa pregatesc poze de actualitate si un anunt de OLX. Fabricatie: Mai 2010 Kilometrii actuali: 259000KM Pret: 15.800 EUR VIN: C508322 Dotari 1CB Co2 Content 2K3 Alloy Wheels V-spoke 331/mt 2TB Sport Automatic Transmission 2VA Adaptive Drive 2VH Integral Active Steering 223 Dynamic Damper Control 229 Dynamic Drive 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4BN Fine Wood Trim Ash Grain 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 453 Active Seat Ventilation, Front 455 Active Seat F Driver And Front Passenger 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 7A2 Innovation Package Ii 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 761 Individual Sun Protection Glazing 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation Deutsch
    1 point
  6. Ai alarma care va suna din claxon sa zic asa. Si eu am avut impresia mult timp ca nu am alarma, pana a avut masina un soc si a pornit.
    1 point
  7. Multumesc frumos Intradevar, putini posesori de e46 stiu ca poti folosi informatiile de la ecu cu aplicatia ibus, atunci când folosesti navigatie cu android. Momentan folosesc aplicatia torq, care este destul de interesanta. Intradevar poti sa vezi boost ul cu ibus sau torq, insa nu poti vedea AFR ul. Urmeaza sa achizitionez un kit de la PLX device care iti permite sa vezi pe android sau pe ceas oled(depinde de preferinte) multe informatii in functie de cati senzori esti dispus sa achizitionezi : afr, boost, egt(exhaust gas temp), presiune ulei etc. O sa atasez cateva poze.
    1 point
  8. Vezi sa nu fie far de Anglia, sa fie pentru volan pe stanga, Tre sa scrie pe el LL
    1 point
  9. Daca are 100 de mii dati inapoi si are revizii in reprezentanta cum au facut cu istoricul digital din navigatie?
    1 point
  10. Depinde unde faci remap-ul, dar daca il faci prin OBD atunci tuning-ul se bazeaza pe un fisier descarcat de pe server si se poate folosi ultima versiune. Oricum nu ti-as recomanda sa faci undeva unde iti desigileaza calculatorul. Bafta!
    1 point
  11. Deci daca masina a mers 3000-5000km pe an e putrezita ? Ma abtin de la orice alt comentariu ... Completare: Pretul include O REVIZIE (FILTRE+ULEI BMW) GRATUITA !
    1 point
  12. Sa ne anunti si pe noi daca s-a rezolvat problema dupa schimbarea pieselor.
    1 point
  13. - Sa schimb termostatu ? - E explicatia mecanicului paluzibila ? Merci Verifica termostatele, din cate stiu eu sunt doua.Explicatia mecanicului, eu unu nu o prea cred.
    1 point
  14. Combinatia dintre maro si negru este perfecta, arata bestial.
    1 point
  15. Capacelele alea sunt cat se poate de importante pentru instalatia de AC. Aceasta functioneaza in tolerante si mai mici decat cele ale motorului! Asadar orice particula de praf adunata in conectorii aia este trasa in sistem si ramane acolo.. dar cui ii pasa daca nu-i instalatia lui!? In schimb, atata ignoranta fata de mici lucruri, care CONTEAZA mult in ochii clientului, mai ales a celui cu pretentii si atentie.. reprezentanta trebuie, e aproape imposibil sa nu aiba pe stoc acele capacele care pot cadea foarte usor din mana in protectia de sub motor. E atat de simplu. ..Sau le pot comanda (ca ... aproape tot de la ei le poti comanda!) si cu scuzele de rigoare le monteaza unde le este locul.
    1 point
  16. Mie cand am lasat o data masina intr-o reprezentanta BMW din bucuresti au "uitat sa-mi puna inapoi" toate dulciurile din cotiera (aveam pe acolo un snickers, un lion si inca niste prostioare). Mi s-a parut penibil.
    1 point
  17. e ok combinatia, dupa ce vei face si cotiera neagra va fi mai bine. Ce ai mai putea face, ar fi sa ai covorasele cu piping maro si atunci trecerea de la maro la complet negru pe partea de mijloc a masinii ar fi mai lina.
    1 point
  18. Hai ca arata bine combinatia, iar inlocuirea fetelor de usi nu este un "must", dar cotiera neaparat trebuie schimbata, cu ocazia asta poate treci la una fractionara si care are capac culisabil. Nu ma gandeam ca fac "victime" cu interiorul de M3 si trebuie sa recunosti ca diferenta e mare de la Sport la M3
    1 point
  19. Super proiect,la fel de tare mi se pare si faptul ca tu esti cel care face modificariile la masina Bafta in continuare si sa aveti grija unul de celalalt.
    1 point
  20. nu e vorba de ghinioane musai ,multi care au probleme asemantoare NU mai au timp sa se planga pe forumu-ri ,bmw premium inseamna ca trebe sa ai buzunare premium ptr. intretinere
    1 point
  21. Hai sa-ti zic un secret. Dupa 10000km se aude iar lantul asa pentru ca se mai "lasa"... Acum e totul nou, din cauza asta se aude asa. Iti spune un om patit )
    1 point
  22. Daca a ajuns ca o diagnoza sa se faca pe forum din filmulete, inseamna ca ati ajuns la un asa grad de pricepere mai ceva decat mecanicii ceea ce e de apreciat. Doar zic.
    1 point
  23. LINK Uite aici un link cu niste baieti foarte profi din ce am citit si ce am vazut, vroiam sa-i trimit lui taikmiu farurile de la Passat B5, am vazut ca fac tot felul de modificari, modifica faruri de pe anglia pe europa, schimba inelele, schimba lupe, pun lupe..etc. 100% pot sa-ti refaca farul, suna-i si vorbeste cu ei.
    0 points
  24. +1. Am avut aceeasi reactie Bineinteles, masina putrezeste cand sta pe loc. Doar in mers se regenereaza plasticul si cauciucul P.S. Bine faci ca ignori comentariile de genul ala.
    0 points
  25. Doar ce am cumpĂŁrat un seria una cu 310.000km ĂŽn bord (reali), cu un dosar de facturi, cu dotĂŁri decente și full service ĂŽn reprezentanțĂŁ, dar prețul a fost muult mai mic decât la cele de 180-220k km, la care doar prin auto-records le-am gĂŁsit cu 300-500k km prin 2016... Deci, nu prea are sens sĂŁ spui cĂŁ are alți km ĂŽn bord, aproape de 300k și sĂŁ ceri la fel ca la una cu 30-50% mai puțin rulaj.
    0 points
  26. Esti electrician cumva? Daca asa scrie in manual nu inseamna ca e cea mai corecta procedura Nu induc pe nimeni in eroare, am spus ca e indicat, nu ca asa trebuie. Daca incarci bateria pe masina, cat de exact citeste redresorul parametrii bateriei daca in paralel sunt legati consumatori? Atunci de iti faci griji? In situatia asta redresorul nu pare a indica corect. Ci 20% din capacitatea bateriei nu pornea si aveai avertizare pe bord. Nu stiu de de am inteles ca ai avea probleme la pornire, cand defapt nu ai. Mergi la un comerciand autorizat de baterii auto, au tester mult mai performant decat un ampermetru de redresor. Iti pot spune exact daca ai sau nu o problema cu bateria
    -1 points
  27. Hai sa-ti zic secretul secretului: multi "mesteri" schimba doar lantul de distriburie si patinele lui si nu toate 3 +anexele lor - astfel ca imediat dupa schimb motorul devine mult mai silentios, doar ca nu pentru mult timp, restul componentelor se uzeaza in continuare...
    -1 points
  28. Offtopic what the fuck iti iei 2.0d sa mergi "1-2km"
    -1 points
  29. Inceraca sa iei o baterie de schimb de la un amic, tine'o o saptamana , vezi cum face. OFFTOPIC: De asta mi'am luat eu benzinar.... 3.5
    -1 points
  30. ti s-a spus ca pe E6x, E9x nu merg fara inel de centrare si in continuare spui ca merg. gaura de centrare este mai mare la jantele tale. de ce le-ai pune pe E9x cu inele de centrare, cand ai atatea modele dedicate si fara complicatii?
    -1 points
  31. Cred ca e vorba si de mult ghinion. Bine, nici nu mai sunt tancurile anilor 90.
    -1 points
  32. Nu te inteleg de ce vrei sa pui pe E91 niste jante de pe un model care nu se mai fabrica de 15 ani! Posibil si jantele sa aiba minim 15 ani! Pune ce este recomandat pentru E91, parerea mea. http://www.bmwstylewheels.com/3/E90+
    -1 points
  33. Mi-am asumat treaba aceasta de cand am achizitionat-o. Cine a adus-o cu un an in urma a avut grija sa o matraseasca... nu pot reversa din pacate bordul, am incercat... lucrez in service. A fost data inapoi cu 100.000, ca sa dea bine. Irelevant pentru mine, atat timp cat se poate verifica istoricul, iar starea masinii este una exceptionala din absolut toate punctele de vedere. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  34. astazi mi-am luat piesele pentru revizie. de cele mai multe ori iau de la epiesa, dar cateodata si de la autokarma. recent si-au deschis punct de redicare al comenzilor si in Timisoara, iar asta e un mare avantaj pentru mine. Am ales auto-karma, diferenta acopera mare parte din manopera.
    -1 points
  35. Pune,pune și schimbă dragule,nu fă ca alții care-și pun ambiția cu ele si visează să ajungă macar la 300k cu cea originală .vezi pe pagina anterioară un link pus de mine cu kit full pe original,cred că potriveste și la tine.schimbă,schimbă,lantu nu iartă Iaca azi exact am recuperat mașina și mi s tare mulțumit de tot ce a ieșit dar si cu pagubă consistentă.
    -1 points
  36. Dargen.bmw tu știi mai bine.2000 euro minim cheltui ,fii sigur.2600e m a ajuns pe mine dar e multumire totala. Iti dorim sĂŁ te bucuri de noul X2.
    -1 points
  37. Folosit de o bĂŁtrânicĂŁ? Problema e cĂŁ la vârsta asta trebuie sĂŁ te aștepți la multe probleme, mai ales dacĂŁ mașina a stat mult. BucșĂŁraie (pe spate e horror), conducte de frânĂŁ, etc. etc. Știu cĂŁ am una din 2004, cu mai mulți km ce-i drept (313000), dar anual deja bag cam 3-7000 de lei.
    -3 points
  38. 2003 și km ĂŁștia mașina e putrezitĂŁ... MĂŁcar e prețul decent, mai rĂŁmân bani sĂŁ ĂŽnlocuiești toate furtunele și ce a mai putrezit de atâta stat.
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.