Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/12/19 in all areas
-
Eu nu stiu cum scoateti masina din parcare fara 5 camere si 3 drone in jurul ei. De stat la semafor fata auto-hold nici nu poate fi vorba......Nu-mi explic cum soferii de E90 reusesc sa conduca 100m drept pe banda lor fara sa faca accident...4 points
-
3 points
-
Cand stai la volan ar trebui sa te uiti la drum, nu sa iti "fuga ochii" si sa admiri copacii. Cum am spus si mai sus. Nu vreau sa fiu rau, dar consider ca voi doi n-ar trebui sa conduceti daca nu puteti sa nu intrati in diverse obiecte fara sisteme electronice si sa franati singuri cand franeaza ala din fata. Google maps are cel mai precis ETA si alege traseul in functie de trafic intotdeauna. Nu stiu exact in ce fel ar putea sa fie diferit cel de pe navigatia masinii, dar cand e conectat la internet si daca are optiunea activata iti arata traficul si accidentele cu o precizie foarte mare. Daca ajungi mai tarziu decat ETA probabil conduci mult sub media de viteza a celorlalti participanti la trafic. Mai degraba am avut probleme cu ETA-ul de la Waze, care mi-a aratat eronat de multe ori sau a ales trasee foarte dubioase. Cel mai eficient mi se pare Maps-ul dintre cele doua.3 points
-
Salut, Am de gand sa ma despart de masinuta care m-a purtat peste 100K KM in ultimii 4 ani, pentru a face un upgrade la G30. Pentru o scurta vreme i-am tinut un mic jurnal aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__p__2415612__fromsearch__1#entry2415612 Masina a fost intretinuta corespunzator, reviziile de ulei + filtre fiind facute la 15.000 KM. Istoricul poate fi verificat la reprezentanta cat si pe Auto-Records. Lucrari recente: -anvelope iarna noi spate (Michelin Pilot Alpin 5) -parbriz schimbat in decembrie (piatra pe autostrada) -filtre + ulei schimbate saptamana aceasta Am sa pregatesc poze de actualitate si un anunt de OLX. Fabricatie: Mai 2010 Kilometrii actuali: 259000KM Pret: 15.800 EUR VIN: C508322 Dotari 1CB Co2 Content 2K3 Alloy Wheels V-spoke 331/mt 2TB Sport Automatic Transmission 2VA Adaptive Drive 2VH Integral Active Steering 223 Dynamic Damper Control 229 Dynamic Drive 230 Eu Specific Additional Equipment 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4BN Fine Wood Trim Ash Grain 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 453 Active Seat Ventilation, Front 455 Active Seat F Driver And Front Passenger 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6FL Usb-/audio Interface 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 620 Voice Input System 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 677 Hifi System Professional 698 Area-code 2 7A2 Innovation Package Ii 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 761 Individual Sun Protection Glazing 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation Deutsch2 points
-
Razvanelll, ai aberat saptamana trecuta, ti-am dat un raspuns fin si delicat....nu te-ai prins, nu te-ai oprit...ai insistat in prostia ta, apoi am vazut ca nu meriti oboseala de a-ti raspunde atunci si de a mentine topicul sus cu discutii de doi lei... Acum, fiindca voi da un celebru "up", iti voi si raspunde la ce ai intrebat. O sa-ti raspund printr-o zicala, fina si incompleta.....cred ca macar atat poti pricepe, chiar si tu: "Cainele moare de drum lung si ........ de grija altuia"! Rugaminte: nu te mai ingrijora pentru mine si traieste-ti viata linistit si frumos in dreptul tau! Oricat as pierde si orice as alege eu sa fac, imi asum! Multumesc Stima Era sa uit: 31900euro up(s-au implinit 10mii in jos )2 points
-
Salut, daca schimbi bujiile, pune Beru pe toate 4 si schimba deasemenea si releul de bujii (BERU pret 280 ron parca era). Daca ti se rup bujiile in motor, e nasol, roaga-te sa nu fie asa. ALtfel va trebui sa schimbi _chiulasa_ si aia sunt alti bani si alta distractie )) Intai lasi mecanicul sa umble. Releul de bujii la E90/91 se scoate cel mai usor umbland pe sub masina, are mecanicul mai multa indemanare. De evacuare nu stiu sa-ti zic, mereu am lasat cum a fost standard pe masina.1 point
-
Nu sunt de acord, am si Tesla si totusi placere mai mare am in mercedesul din 89. Evident ca oamenii sunt diferiti.1 point
-
Realist si rational vorbind, in afara de abs, esp, scaune incalzite, un xenon si eventual sonorizare macar medie ( ca cea standard e veceu la Bmwuril) si airbaguri cat mai multe, restul sunt mofturi si fandoseli. Ca sa nu mai zic ca masinile devin din ce in ce mai asistate, directii artificiale. Sincer sa fiu gasesc mai multa placere a condusului la o tigaie cu servodirectie hidraulica decat la casetele electrice. Placere a condusului pura ofera un e30 de exemplu. Evident ca pe forumuri e plin de gomosi care s-au nascut in alcantare si night visionuri. Cat despre acc, e util, dar uneori este deranjant pt ca nu stie sa faca frana de motor cand vede masina ca intra pe banda doi mai din scurt. Ma rog, se poate trai fara el fara probleme.1 point
-
“Putrezește” dacĂŁ sta ani de zile nemișcatĂŁ, dar dacĂŁ mergi cu ea o data si la o sĂŁptĂŁmâna câțiva km chiar nu cred ca e o problema. La 131mii km ĂŽnseamnĂŁ medie de ~8000km pe an ceea ce nu e chiar puțin. Știu personale care fac mai puțin de atat cu mașina pe an. Am avut un E36 care a stat pe dreapta (in strada) aproape 3 ani timp in care am fĂŁcut vreo 500km maxim. Era pornita o data la câteva luni și fĂŁceam 20-30km cu ea prin oras dupĂŁ car iar stata câtva luni in parcare nepornita. DupĂŁ anii ĂŁștia am ĂŽncercat sa o pun la punct dar cum am ĂŽnceput sa merg mai mult cu ea au ĂŽnceput sa apĂŁra probleme. Prima data a cedat un furtun gros care venea din radiator (ĂŽmbĂŁtrânit), apoi chederele au ĂŽnceput sa se crape și sa se desprindĂŁ, materialul textil de pe plafon s-a dezlipit și atârna, plus multe alte.1 point
-
+1. Am avut aceeasi reactie Bineinteles, masina putrezeste cand sta pe loc. Doar in mers se regenereaza plasticul si cauciucul P.S. Bine faci ca ignori comentariile de genul ala.1 point
-
Deci daca masina a mers 3000-5000km pe an e putrezita ? Ma abtin de la orice alt comentariu ... Completare: Pretul include O REVIZIE (FILTRE+ULEI BMW) GRATUITA !1 point
-
Pai am tot vazut E91 rupte, majoritatea cu rugina pe dedesubt si mi s-a luat de ele. Am vazut si E60-uri care nu au aceasta problema, si am nevoie de portbagaj ceva mai mare. E90 nu are nici macar roata de rezerva, care pt. mine e necesara.Daca mai pui si roata subtire in el, micsorezi si mai mult spatiul...1 point
-
Corect, BMW nu fabrica lanturi, nu mai fac ei motoare, de aia s-a ajuns aici. China e la putere.1 point
-
Toate lanturile folosite de BMW sunt fabricate de IWIS. Eu la toate masinile mele cand am schimbat distributia am cumparat Febi/Swag care este ambalator IWIS si nu am avut probleme. Faza cu lantul original s-a dus, si nu are rost sa platesti triplu pt un lant "original" pt ca doar ambalajul difera.1 point
-
Urmatorul topic pe care il voi posta, va fi: VAND BMW Imi pare rau daca am ofensat sau am jignit pe cineva, nu fac decat sa relatez ceea ce mi se intampla. Si gasesc acest site (forum, club) foarte de ajutor si util in ceea ce ma priveste. Oamenii sunt tratati preferential in orice domeniu in tara asta, Romania. Si de fapt, nu numai aici. Acum am ajuns si eu intr-unul in care, se pare, nu e locul meu. E atat de simplu sa cumperi...sa cumperi masina, sa cumperi garantie. Viata e simpla si frumoasa. Pana vine momentul sa folosesti ce ai cumparat... ))1 point
-
Cu nemernicii astia din RO nu vei rezolva nimic. Daca dispui de niste banuti, du-o pe platforma la BMW de unde ai cumparat-o. INCearca sa discuti cu aia, daca nu actionati in instanta la ANPC dn Germania si apoi proces. Cred ca ai avea castig de cauza si ti-ar plati masina si deplasarea,etc,tot. Ma mir ca inca nu ai luat ban pe forum la cata reclama proasta ai facut firmei BMW. Acest forum e doar pt lauda la adresa BMW, nu si critici.1 point
-
Este un baiat pe forum care sprijina relatia dintre membrii forumului si diferite reprezentante BMW din tara, poate daca citeste te poate ajuta sau indruma catre cineva mai competent din reprezenta BMW unde ai dus masina, daca cei cu care ai interactionat pana acum din reprezentanta nu se descurca f bine.1 point
-
Daca intram prea mult in supozitii si posibile cauze, nu cred ca vom reusi sa o ajutam pe initiatoarea forumului. Mie mi se pare destul de simplu: 1. a achizitionat un autoturism considerat premium, platind un pret important, pentru un vehicul cu un rulaj mic, si cu garantie 2. a avut un incident tehnic, s-a indreptat catre bimmer, unde i s-a facut o constatare "ochiometrica", precum si un deviz aproximativ de 9000 euro (wtf, nici acum nu imi revin); constatand ca nu este un service autorizat bmw oficial, plus suma aberanta ceruta, le-a spus la revedere, si a dus masina la un service autorizat bmw, care ar trebui sa fie cel mai in masura sa ofere un diagnostic, sa repare, cat si sa faciliteze efectuarea reparatiei pe garantie (doar de aceea a efectuat punctul 1) 3. service-ul oficial bmw a identificat ca defect initial pompa de inalte, a schimbat-o, iar pe 90% din suma respectiva firma din germania ce acopera garantia si-a dat acordul de plata (2000 euro in total, daca am inteles bine) 4. schimbarea pompei nu a rezolvat problema, colega de forum a primit si aluzii cum ca ar trebui sa plateasca taxa de stationare, iar dupa "deschiderea" motorului, s-a constatat ca distributia este sarita, si ca o groaza de componente sunt afectate, deci ar trebui schimbate; din ce inteleg, service-ul autorizat bmw a pregatit ( areusit, am inteles ca aveau probleme de incadrat in pagina si tastat intr-un format anume)in final un deviz cu tot ceea ce inseamna reparatia, deviz ce a fost transmis si se asteapta acordul firmei ce ofera garantia (probabil scris, si modul fizic in care vor acoperi suma- virament, termen de plata, etc). Nu vad ce ar mai trebui sa faca initiatoarea topicului, nu vad cu ce ar fi putut forta/produce defectul, si mai ales nu vad, luand in calcul, din nou, punctul 1, ce sa caute sa isi achizitioneze motoare second hand de nu stiu unde, sa caute nu stiu ce service de cartier....doar de aceea si-a achizitionat o masina cu rulaj minim, de la un dealer bmw, si acoperita de garantie(si a platit pentru acestea).1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa e cand iti dai cu parerea din experiente dobandite pe youtube. ACC-ul nu are nicio legatura cu marcajele rutiere, mentinerea banzii sau viraje automate. Acelea sunt alte sisteme.1 point
-
1 point
-
probabil ca vei lua pe ea undeva la 15-16.000 euro. preturile pt F10 sunt jos acum, cele din 2012-2013 sunt aproximativ la acelasi pret cu F30, desi sunt in general mult mai bine dotate.1 point
-
nu cred ca e vorba de drone, gomosi samd, ci pur si simplu despre faptul ca oamenii sunt diferiti, si fiecare considera a fi important ceva si lipsit de importanta altceva. ca daca fiecare (inclusiv eu) daca ar avea 100k in buzunar pt masina, iar banii astia la discretie alaturi de altii, ar pune de toate. doar cand trebuie sa priotitizam, atunci intervine personalitatea fiecaruia. apropo de night vision, cavaliere...acum 11 ani am dat peste un caine mare care mi-a facut tandari intercoolerul si am luat masina cu platforma. masina noua, de jumatate de an, audi A4. venea din sens opus o alta masina, m-au deranjat farurile, cainele era negru...l-am vazut abia la 5 metri si aveam 100kmh. putea fi un om, nu caine. si iarasi, comparatia cu vremurile lui e90 nu cred ca e reusita. acum 200 de ani, bogatii lumii traiau cu trasura cu arcuri si fara apa calda la robinet. sunt ferm convins ca in 10 ani va aparea ceva care ne va uimi cum traiam astazi ca animalele. lumea evoleaza.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
-1 points
-
F80 M3 CS (sau M3 GTS in "talon") 460CP si 600Nm (oficial, reali cica s-ar ascunde mai multi pe sub capota).-1 points
-
asta se face relativ usor, se gasesc pe la chinezi. mie unul nu imi place, nu arata deloc oem-1 points
-
Se ĂŽnlocuiește ușor, dar gĂŁsești doar pe original și costa minim 650 lei. Nici la dezmembrĂŁri nu am gĂŁsit. Eu mi-am comandat de la chinezi cu 100 lei, ĂŽncĂŁ aștept piesa sa vina-1 points
-
Piesa 7 costa 650 lei, mai ieftin nu am gĂŁsit nicĂŁieri. Unde ai gĂŁsit tu cu 200 original? Le :Acum am vĂŁzut ca e F10, asa e la modelul asta costa ĂŽn jur de 200 lei. Eu am E60. Scuze pentru neĂŽnțelegere-1 points
-
Lantul e rupt sau sarit? Ai scris ca e sarit. Daca e sarit nu cred ca se pot produce daunele alea: _chiulasa_, supape, etc. Oricum, daca se rupea fix la oprirea motorului, la ce daune zici ca sunt, ar fi trebuit sa se auda/simta ceva zgomote/trepidatii anormale atunci, chiar daca nu te pricepi tot ar fi trebuit sa ti se para suspect. Oricum, foarte dubios cum au vandut nemtii masina fix la tanc.-1 points
-
Că se va rezolva pe garantie sau nu vom mai vedea.oricum NU vei mai avea incredere in masină după,exact cazul meu.am dat alaltăieri 500 euro numai pe kit ul original distribuție oe bmw ,mă uitam ca prostu ,3 hiare,3 lanțuri,lănțișoare,nu mi a inspirat nici o incredere ca va duce cel puțin suta de mii.kit-ul nu are un cod special OE ! Vine pe bucăți in pungi capsate cu capsator cu eticheta cu cod bmw.Dumnezeu știe cu mila pe unde or fi ambalate si ce calitate e prin pungile alea,mi a venit greață efectiv,n am mai stat să le dau naibii retur că incurcam mecanicul cu timpul,mașină cu care am facut 63.000km in 11,5 luni,de cand o cumpărasem ! Am bătut juma de Europă cu ea,se pare că totul e ok in ce priveste motorul second care s a pus pe mașină dar eu NU mai am incredere să plec cu ea la mai mult de 200km de casă! E prea mare riscul ! Piesele sunt de tot rahatul ,meseriasi buni și seriosi se mai găsesc.in kit-ul ,,original,, de bmw sunt 100% kakaturi facute in China la prețuri derizorii.am dat 500 euro dar mă mutilez dacă un producător investeste mai mult de 150 lei ca proces de fabricație la kit complet.-1 points
-
Drumurile scurte sunt mult mai nasoale decât drumul lung. Motorul n-are timp sã ajungã la temperaturã, se depune calaminã etc etc. Deci ori a stat mult ori a mers multe drumuri scurte. Nici-una din variante nu e idealã.-1 points
-
eu ori sunt de moda veche, ori pt ca sunt sarac, pt mine astea toate enumerate in topic valoreaza fix zero. pt mine cele mai impprtante sunt: -scaune incalzite inclusiv in spate -incalzire stationara -volan incalzit -parbriz incalzit(stiu ca nu se poate pune pt bmw asta, desi eu aveam la ford acum 12 ani) -airbaguri laterale inclusiv in spate. nu prea gasesti la bmw -suspensie pe perne de aer(e mare diferenta fata de orice altceva si doar la seria 7 se poate pune. mai nou si si la x5...bmw fiind prea in spatele concurentei dpadv. -un raport cp/kg atunci cand masina este incarcata la maxim de 1/10 -o combinatoe de culori la interior care sa nu fie trista si in acelasi timp sa fie exclusivista. Mercedes are posibilitate de bleumarin, grena etc, ceea ce la bmw si audi nu gasesti -portbagaj mare -directie si pe puntea spate(desi pot trai fara asta cum de altfel pot trai fara toate cele de mai sus) -soft close pt portiere -geamuri izolate termic si fonic nu imi place/ma dispera: -tapiseria neagra si mai ales plafonul negru pt ca m-as simti ca intr-un sicriu iar tapiseria neagra da si un aer de ieftin masinii -climatronic pe doua zone(nu am folosit niciodata), iar climatronic pe 4 zone e o imbecilitate -toate sistemele de asistenta enumerate de voi -suspensia sport/M -jantele f mici cu anvelope subtiri -scaunele confort pt ca arata ca un taburet si nu au sustinere laterala -ma sterg la fund cu navigatia google a masinii si nu am folosit-o decat o data in serbia pt ca internetul si implicit folosirea waze este scumpa. am testat de mai multe ori si am vazut ca google nu stie sa aleaga traseul in functie de trafic, te duce pe drumul cel mai scurt si este prea optimist pt ETA. navigatia masinii este frustranta si imbecila, ba mai mult nici notificari cu privire la politie si alte probleme din trafic nu iti da si, ca atare, sunt nevoit sa merg ca loganarii cu telefonul in mana. -trapa(care la inceput pare interesanta iar dupa ceva vreme nu o mai folosesti si singurul lucru pe care il va face va fi sa se strice si/sau sa scape apa in masina) -anvelopele runflat-1 points
-
Vik71, nu ai fost atent, DargenBMW a zis M47 cu 330k km, ceea ce nu e foarte foarte mult daca schimburile de ulei i s-au facut la timp si mai curand decat spusele oficialilor. Ca nota adiacenta la E90 am 390k km in prezent si il mai tin pana fie cedeaza - il desfac si aflu ce s-a rupt(!) fie daca am timp suficient ii schimb personal lantul (dar asta nu prea se gaseste-timp). Ma gandesc, neavand/neauzind de la altii ca lantul la M47 sa se rupa trebuie sa i se intample in scurt timp - zgomotul si apoi ruperea.. uleiul ii este schimbat periodic la cam 12-14k km asa ca sper sa tina pana ma satur sau nu mai pot circula cu ea. ..Sunt cu urechea pe lant ca oricum e in fata-1 points
-
Chiar daca e misto sa pornesti motorul, faptul ca nu e OEM ma face sa nu imi placa iar grafica de pe cheie arata a kitch. Ideea ar fi daca OEM s-ar putea face retrofit la seriile G, pentru cine nu are cheia cu display-1 points
-
Nu trebuie sa intelegi asta...trebuie sa intelegi ca in cazul in care se va intampla vreodata in viata asta sa nu fii atent o secunda la volan in fata ta, masina avand ACC ar putea sa evite ceva care nu ar fi f placut. Iar ca sa ti raspund si la cealalta intrebare...pe autostrazile din afara tarii se circula mult mai bine decat la noi. Oamenii sunt mult mai civilizati. Si atunci este f simplu sa setezi o viteza de croaziera si masina va face singura tot: franare, accelerare, virare. Eu nu am mers pe modul automat decat pe autostrada si pana la viteza de 160 km/h. Da, e greu sa explici cum poate fi odihnitor. Probabil ca trebuie sa mergi intai cu o masina echipata cu toate sistemele astea si apoi iti vei da seama. Nici eu nu te iau peste picior acum dar chiar nu stiu cum as putea explica mai bine chestia asta.-1 points
-
*Adaptive Cruise Control - O Optiune Necesara/Importanta?* Necesara? Nu! Importanta? Nu! E o optiune faina care te ajuta atunci cand vrei sa o folosesti, eu nu as folosi asa ceva in oras, cel mult extraurban... In niciun caz nu este o optiune care sa ma faca sa cumpar sau nu o masina si pe nimeni nu ar trebui sa influenteze aceasta optiune cand e vorba de achizitionarea unui autoturism, adica sa gasesc o masina care imi place si este exact cum vreau si sa nu o iau pentru ca nu are ACC? nu pot sa-mi imaginez cum vine asta, as fi inteles daca intrebai de diferente cum ar fi: cutie manuala/automata, tractiune x4 sau x2, motor 520d sau motor 540i. Nu prea cred sa iei masina si sa ti para rau ca ai luat-o ca nu are ACC.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00